Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.948 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Kapoen schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:10:
[...]

In mijn guild buffen de rogues elkaar zo onderling, threat is nooit een probleem geweest voor onze tanks dus...
Als ik de skill goed begrijp dan betekend dat niets anders dan dat de rogues onderling de threat aan elkaar geven. Als ze dit tegelijk doen heeft dit amper tot geen invloed op de threat in zijn geheel, je geeft immers jou threat aan een ander terwijl die ander hem aan jou geeft.

Oftewel de rogue in mijn groep gaf telkens alle threat die hij genereerde in 6s vanaf de eerste actie aan de warlock. Maar ik geloof best wel dat een goede tank dit kan overwinnen, ik ben zelf immers nog niet een echte wow veteraan (speel nu 15d /playtime).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:17:
ICC25 is triest makkelijk tot nu toe .. Maar dat was wel te verwachten
Lekker onderbouwd ook :')

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

deTwisj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:36:
[...]

Als ik de skill goed begrijp dan betekend dat niets anders dan dat de rogues onderling de threat aan elkaar geven. Als ze dit tegelijk doen heeft dit amper tot geen invloed op de threat in zijn geheel, je geeft immers jou threat aan een ander terwijl die ander hem aan jou geeft.

Oftewel de rogue in mijn groep gaf telkens alle threat die hij genereerde in 6s vanaf de eerste actie aan de warlock. Maar ik geloof best wel dat een goede tank dit kan overwinnen, ik ben zelf immers nog niet een echte wow veteraan (speel nu 15d /playtime).
Dat gebeurd idd, maar wat er ook gebeurd is de persoon die de buff ontvangt doet ook 6 seconde 15% meer dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Hij heeft ook gewoon gelijk. Vrijwel alle raiding guilds die voor progress gaan hebben in de eerste week 10 en 25 deze wing gecleared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:38:
[...]

Hij heeft ook gewoon gelijk. Vrijwel alle raiding guilds die voor progress gaan hebben in de eerste week 10 en 25 deze wing gecleared.
Deze guilds hebben waarschijnlijk op de PTR alles al kapot gefarmed.. lastig dan ;-)

Ik vind die PTR wel leuk.. maar als je dan gaat zeiken dat het allemaal te makkelijk is als het dan eenmaal uitkomt.. dan ben je gewoon echt een wijf ( wijven zeiken )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:40:
[...]

Deze guilds hebben waarschijnlijk op de PTR alles al kapot gefarmed.. lastig dan ;-)
ICC25 is 1 week uit nu. Alle 5214 guilds worldwide die volgens wowprogress.com 4/12 bosses in ICC25 down hebben zaten op de PTR. Natuurlijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Eerste avond was de 25 clear, op de volgende avonden met 3 groepen de 10 man gedaan, waarvan de 3rde groep offspecs en alts waren.

Maar dat ICC makkelijk was was wel te verwachten, de normale versie van ToC was ook erg simpel als je redelijke Ulduar gear had.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:40:
[...]

Ik vind die PTR wel leuk.. maar als je dan gaat zeiken dat het allemaal te makkelijk is als het dan eenmaal uitkomt.. dan ben je gewoon echt een wijf ( wijven zeiken )
Ik ken genoeg groepen op Shadowsong die niet op PTR geweest zijn en gewoon eerste dag met max 5 wipes de eerste wing gecleared hebben.
En dan Saurfang .. raid op platform verspreiden .. pull - nuke boss .. omg er komen adds - ranged nukes add .. weer alles op boss .. en voila oneshot .. wing clear achi + speedkill achi ..

Ik had me van de laatste boss in een wing / gedeelte van instance toch iets meer voorgesteld. Zelfs op normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:50:
[...]

ICC25 is 1 week uit nu. Alle 5214 guilds worldwide die volgens wowprogress.com 4/12 bosses in ICC25 down hebben zaten op de PTR. Natuurlijk _O-
De mensen die PTR WEL hebben gedaan, hebben de tactics gedeelt. EN deze zijn geleerd door de mensen die nu clearen.

Aka : People tonight we go ICC25, GO READ TACTS.

ipv, Tonight we are going to learn a fight in BWL, bring alot pots/food and patience.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
deTwisj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:36:
Threat niet, maar het gaat om stukje 2 van de skill:
In addition, all damage caused by the target is increased by 15% during this time.

Rondje 15% dmg buff :D

Hunter MD had ook zo'n buff moeten hebben :/

En wbt ICC10, wij zijn er nagenoeg 'kaal' ingegaan. (getuige de 4 wipes enkel al op trash :P). Alleen even doorgelezen welke skills die boss heeft (naja, 2 dus) en gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 15-12-2009 15:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu al wat discussies (hier en elders) over de nieuwe LFG tool en dat er soms mensen bij zitten die net 80 zijn. Ik kan zeggen dat het me echt niet boeit. De gemiddelde dps in de groepen ligt zo hoog dat je dat pas merkt als je er twee van hebt. Alhoewel ik ook al in een groep heb gezeten waar de nr 1 6k dps deed en de tank ook ruim boven de 2k. Ik heb in het begin alle heroics gedaan (pre tournament) met groepen waar niemand boven de 2k dps uitkwam! met andere woorden een Die Tank en dps met een healer kunnen met zijn drieën probleemloos door die heroics. Wat boeit het dan nog wat de rest doet?
SpoTs schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:53:
[...]De mensen die PTR WEL hebben gedaan, hebben de tactics gedeelt. EN deze zijn geleerd door de mensen die nu clearen.
ipv, Tonight we are going to learn a fight in BWL, bring alot pots/food and patience.
Ja, dat vind ik wel jammer. Ik heb de nieuwe heroics gedaan zonder eerst te lezen. Ging prima overigens, maar dan sta je wel bij de bosses voor verassingen. Erg leuk en zou ik graag in raids ook eens doen. vrees alleen dat de rest van de guild mn nek omdraait als ik de raid in kom zonder de tactics te kennen.

En dan Occulus, eigenlijk is alleen de laatste boss zo ruk, ik houd gewoon niet van vehicle fights (FL is ook ruk). Heb hem tot nu toe drie keer gehad. Alle drie de keren mensen erbij die het nog nooit gedaan hadden, omdat iedereen altijd zei dat die niet te puggen was. één keer twee wipes, twee keer één wipe en de hele groep had het door. gewoon een keer goed uitleggen en het is lachwekkend makkelijk. Daarbij kan je die instance ook nog eens razend snel doen als iedereen hem kent. Dus waarom zou je hem niet doen.

Als ik alle instances die ik niet leuk (meer) vind vermijd ben ik gauw klaar :P

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:13:
[...]
Als dps speel ik ook voor mn plezier en hoop ik gewoon een tank te vinden die zich niet alleen aanmeldt voor een random heroic maar ook een random heroic wil tanken.
Ik speel ook voor mijn plezier en net als jij hoop ik ook op een tank maar als de tank dan om welke reden dan ook weggaat, of hij het nu beleefd zegt of niet (hij gaat toch weg dus dat boeit eigenlijk niet zo), dan heb ik zoiets van, joh moet je zelf weten en haal mijn schouders op. Ik vind dat je gewoon niet moet uitgaan van andere mensen buiten je guildies/vrienden/familie, waar je blind op kan varen. Welke rol ze ook spelen, tank, healer, dps of gnome. Ik snap gewoon niet dat mensen daardoor dan gegriefd zijn.
DrFlash schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 13:29:
[...]
als je bepaalde heroics niet wilt doen, gebruik dan niet random heroic maar kies de heroics uit die je wilt doen uit het lijstje en ga daar dan op wachten, als je wel random doet moet je niet zeuren over het feit dat je soms in een heroic geplaatst wordt die je minder leuk vind. hoort erbij, leef ermee.

En ja, die tank is er wel voor het plezier van 4 anderen, alsmede zichzelf maar je kan niet altijd alleen doen wat je zelf leuk vind, dat is het sociale aspect aan het spel. je hebt rekening te houden met anderen, anders moet je maar in je 1tje mobs gaan slopen in scholozar basin en heroics en raids helemaal links laten liggen.
Random heroic lever 2 frost emblems op dus nee ik ga niet met je mee, je moet ook helemaal niets in dit spel, dus als een heroic je niet aanstaat dan ga je eruit, op welke manier dan ook. Jij ziet het als zeuren, ik totaal niet, verschil van inzicht en mening. Dat jij mijn uitleg nergens op vindt slaan is je goed recht maar ik blijf bij mijn eigen standpunt en ondersteun degene die anders te werk gaat.

Ik raid, 4 a 5 keer per week, puur voor mijn eigen plezier, de enige mensen (tevens mijn sociale aspect) waar ik echt rekening mee hou zijn hele goede vrienden op de server en de meeste guildies. Dus ja, met die mensen hou ik rekening, kom ik in een random heroic, dan verwacht ik gewoon niets van de random pugger. Uiteraard HOOP ik dat het allemaal leuk uitpakt, maar ik ga er niet zo maar van uit. Leuk als de andere 4 mij het leven aangenaam maken, ik haal mijn schouders op als dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:52:
[...]

Ik ken genoeg groepen op Shadowsong die niet op PTR geweest zijn en gewoon eerste dag met max 5 wipes de eerste wing gecleared hebben.
En dan Saurfang .. raid op platform verspreiden .. pull - nuke boss .. omg er komen adds - ranged nukes add .. weer alles op boss .. en voila oneshot .. wing clear achi + speedkill achi ..

Ik had me van de laatste boss in een wing / gedeelte van instance toch iets meer voorgesteld. Zelfs op normal
Zo lastig is het ook niet als alle bossfights ingame op andere bossfights ingame liken

2e boss is bijna Muru
1e boss steld ook echt geen zak voor

En nee ik heb ze nog niet op 25man gedaan, maar zit ook niet in een 25man guild ;)
Maar ja je doet er niks aan tis misschien simpel, maar tis wel leuk om te doen leuke instance leuke sfeer en dat het geweldig makkelijk is voor de "pro" people onder ons zou vast wel zo zijn, maar volgens mij hebben die altijd alles de 1e weken al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:56:
Ik lees nu al wat discussies (hier en elders) over de nieuwe LFG tool en dat er soms mensen bij zitten die net 80 zijn. Ik kan zeggen dat het me echt niet boeit. De gemiddelde dps in de groepen ligt zo hoog dat je dat pas merkt als je er twee van hebt. Alhoewel ik ook al in een groep heb gezeten waar de nr 1 6k dps deed en de tank ook ruim boven de 2k. Ik heb in het begin alle heroics gedaan (pre tournament) met groepen waar niemand boven de 2k dps uitkwam! met andere woorden een Die Tank en dps met een healer kunnen met zijn drieën probleemloos door die heroics. Wat boeit het dan nog wat de rest doet?
Inderdaad. :) Ik kom als tanks toch nog wel eens in groepen terecht waarin ik meer damage doe dan de DPS en hoewel dat stom is boeit het me helemaal niks zolang de healer maar goed is. Ik loop nou sowieso in gear rond die ervoor zorgt dat ik sommige bazen kan soloen: laatst nog in de Nexus de eerste baas vanaf 70% alleen neergekregen omdat de healer niet goed oplette en de DPS faalde met het uit de whirlwind stappen.

Gisteren trouwens nog Less-rabi gehaald in een pug. Ik probeer al maanden wat guildies zover te krijgen om dat te gaan doen maar niemand had interesse, en nu lukt het gewoon in een pug meteen. :P Nou alleen nog Share The Love en The Oculus doen met alleen rode en groene drakes terwijl ik op een groene zit. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Oculus met rood/groen is erg vervelend, mij niet gelukt in ieder geval, 5 keer rood ging wat beter, als je er de mensen (GUILDIES!) voor kan optrommelen. Na een paar pogingen hadden we hem down, eerste een hoge wipe, daarna 30%, daarna 15% ongeveer, toen een wipe op 1-2% en daarna hadden we hem gemakkelijk. Zodra iedereen een beetje in de rotatie zit wat bereft channelen/schieten/timestop/whelps vermijden komt het goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 15-12-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

NMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:02:
[...]

Inderdaad. :) Ik kom als tanks toch nog wel eens in groepen terecht waarin ik meer damage doe dan de DPS en hoewel dat stom is boeit het me helemaal niks zolang de healer maar goed is. Ik loop nou sowieso in gear rond die ervoor zorgt dat ik sommige bazen kan soloen: laatst nog in de Nexus de eerste baas vanaf 70% alleen neergekregen omdat de healer niet goed oplette en de DPS faalde met het uit de whirlwind stappen.
Daar zeg je wat :Y Tweede baas in de eerste van die nieuwe 5-mans op Heroic praktisch gesolo'd :o Healer en 2 DPS gingen op 60% dood, en uiteindelijk neergekregen met alleen ik levend. Vond 't best wel knap O-)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:08:
Oculus met rood/groen is erg vervelend. 5x rood is veel makkelijker als je er de mensen (GUILDIES!) voor kan optrommelen. Na een paar pogingen hadden we hem down, eerste wipe op 50%, daarna 30%, daarna 15% ongeveer, toen eentje op 1-2% en daarna hadden we hem gemakkelijk. Zodra iedereen een beetje in de rotatie zit wat bereft channelen/schieten/timestop/whelps vermijden is het makkelijk.
Make it count gedaan met een lfg pug, we hadden 10min en 40 sec ofzo over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 15:50:
[...]

En hoeveel % is dat van de guilds die het geprobeerd hebben? das de vraag iedereen roept altijd zo hard maar als blijkt dat bv 40% nog niet eens boss 1 neer heeft en dat 70% niet 4/12 clear heeft wie zegt dan dat het veel te makkelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
[...]

De mensen die PTR WEL hebben gedaan, hebben de tactics gedeelt. EN deze zijn geleerd door de mensen die nu clearen.

Toch niet helemaal waar. Mijn guild maakt altijd al zijn eigen tactieken. Dit doen we al sinds het begin van WoW, en doen we nog steeds. We hebben de eerste 4 bazen in ICC ook gewoon gecleared zonder al te veel problemen. Waarschijnlijk maar een paar wipes meer dan de guilds die wel guides gebruiken.

Het is gewoon niet HEEL erg moeilijk, mits je de juiste mensen/gear hebt. En zelf tactieken bedenken kost gewoon niet zo heel erg veel extra tijd. (Al was het op sommige bazen wel heel erg lastig uitvogelen wat je nou in godesnaam moet doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MantaMania schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:09:
En hoeveel % is dat van de guilds die het geprobeerd hebben? das de vraag iedereen roept altijd zo hard maar als blijkt dat bv 40% nog niet eens boss 1 neer heeft en dat 70% niet 4/12 clear heeft wie zegt dan dat het veel te makkelijk is?
2 vrienden van me hadden op zaterdag (ik helaas niet, verdomde weekendjes weg :+ ) een PUG gestart, ICC10 helemaal gecleared en ICC25 3 bosses down.. Met een pug :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Snappie88 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:09:
[...]

Daar zeg je wat :Y Tweede baas in de eerste van die nieuwe 5-mans op Heroic praktisch gesolo'd :o Healer en 2 DPS gingen op 60% dood, en uiteindelijk neergekregen met alleen ik levend. Vond 't best wel knap O-)
Vind dat daar ook een achievement voor mag bestaan :D
Als tank lijk je dit toch af en toe tegen te komen en dan is het eventjes je DPS hoed opzetten met je tank abilities terwijl je in leven tracht te blijven. En dan de rush na de effectieve kill.
Vooral die 2de boss van FoS slagen er inderdaad sommigen niet in met die damage reflection om hun in te houden, ongeacht wat je vertelt/roept door ventrillo of partychat, heb zo'n vermoeden dat ik dat daar nog veel ga zien. Maar gezien die boss niet erg veel damage doet (zelfs op hc) valt dat goed mee om hem dan toch neer te krijgen. M'n laatste kill stond ie nog rond de 100k hp toen de healer neergepegeld werd door een dps door die damage doorgave ... .
"I am the rock" :D

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:12:
2 vrienden van me hadden op zaterdag (ik helaas niet, verdomde weekendjes weg :+ ) een PUG gestart, ICC10 helemaal gecleared en ICC25 3 bosses down.. Met een pug :o
Een pug staat niet standaard gelijk aan prut. Ik heb betere Onyx en VoA runs gehad met VoA's dan met mijn (toenmalige) guild. Staat even in het midden of dat nu goed of slecht is :P

Maar er zijn inmiddels genoeg mensen met behoorlijke gear, maar die gewoon naast de boot pissen als het gaat om selectie voor een ICC of dergelijke raid. (beetje guild met 30-40man bv).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:12:
[...]

Toch niet helemaal waar. Mijn guild maakt altijd al zijn eigen tactieken. Dit doen we al sinds het begin van WoW, en doen we nog steeds. We hebben de eerste 4 bazen in ICC ook gewoon gecleared zonder al te veel problemen. Waarschijnlijk maar een paar wipes meer dan de guilds die wel guides gebruiken.

Het is gewoon niet HEEL erg moeilijk, mits je de juiste mensen/gear hebt. En zelf tactieken bedenken kost gewoon niet zo heel erg veel extra tijd. (Al was het op sommige bazen wel heel erg lastig uitvogelen wat je nou in godesnaam moet doen ;))
Ik heb alle nieuwe hc's ook gedaan zonder tactics te lezen :) maakt zo een gevecht VEEL leuker. Daarnaast geeft het (meer) voldoening als je een boss down krijgt.

Als ze allemaal zo makkelijk zijn, waarom verzin je dan je eigen tactics niet idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:12:
[...]

Dat is de reden dat ik als raid leader eigenlijk alleen de abilities van een boss opzoek voor de encounter, niet hoe je ze moet handlen. :) Mijn guild heeft altijd al nét iets andere tactieken gehad dan andere guilds en doet het toch prima. Voor S3D waren we zelfs de enige guild op onze server die het probeerde met een warrior als maintank en we werden voor gek verklaard....tot we het klaarspeelden. :P
RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:08:
Oculus met rood/groen is erg vervelend, mij niet gelukt in ieder geval, 5 keer rood ging wat beter, als je er de mensen (GUILDIES!) voor kan optrommelen. Na een paar pogingen hadden we hem down, eerste een hoge wipe, daarna 30%, daarna 15% ongeveer, toen een wipe op 1-2% en daarna hadden we hem gemakkelijk. Zodra iedereen een beetje in de rotatie zit wat bereft channelen/schieten/timestop/whelps vermijden komt het goed.
Ehm, ik denk dat jij het over precies het tegenovergestelde hebt: alleen gele drakes. Die heb ik al gedaan, was zelfs vrij simpel. Ik moet nu nog Amber Void doen, dus zonder gele drakes. Twee groene en drie rooie, zo gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
NMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:21:
[...]

Dat is de reden dat ik als raid leader eigenlijk alleen de abilities van een boss opzoek voor de encounter, niet hoe je ze moet handlen. :) Mijn guild heeft altijd al nét iets andere tactieken gehad dan andere guilds en doet het toch prima. Voor S3D waren we zelfs de enige guild op onze server die het probeerde met een warrior als maintank en we werden voor gek verklaard....tot we het klaarspeelden. :P
Wij hadden toen geen druid tank, en we hebben op dit moment al een maandje of 4-5 geen DK tank. Je hoeft niet altijd de classes te hebben die voorgeschreven worden, t zal vast iets makkelijker zijn, maar niet onmogelijk.

Wel geinig in pugs, soms blijkt onze tactiek net ff anders dan de 'normale' manier. Bijvoorbeeld bij Twins, daar pakken wij altijd 1 kleur met zijn allen, in plaats van pugs waar de raid in 2en wordt gedeeld.

Ik weet alleen niet of t in 25mans heroic werkt, we moeten eerst de champions daar eens neerleggen ;)
Op 10 man werkt het in ieder geval prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:28:
[...]

Wij hadden toen geen druid tank, en we hebben op dit moment al een maandje of 4-5 geen DK tank. Je hoeft niet altijd de classes te hebben die voorgeschreven worden, t zal vast iets makkelijker zijn, maar niet onmogelijk.
Druid tank is voor ons nooit een probleem geweest, dat ben ik zelf. :P Maar ik stond de drakes te tanken in shadow res gear. :+
Wel geinig in pugs, soms blijkt onze tactiek net ff anders dan de 'normale' manier. Bijvoorbeeld bij Twins, daar pakken wij altijd 1 kleur met zijn allen, in plaats van pugs waar de raid in 2en wordt gedeeld.
Als je met zijn allen één kleur hebt, dan heb je 3-5 soakers nodig die de raid beschermen voor orbs met de verkeerde kleur, of op heroic althans. Tenzij je de "door tactic" doet, waarbij de hele raid in de deur staat, dan heb je maar één soaker (en natuurlijk één tank) in de tegenovergestelde kleur. Dat laatste is hoe wij het nu op heroic doen. We wisselen ook gewoon nooit van kleur, voor de tegenovergestelde vortex gebruiken we gewoon divine sacrifice, dat werkt zelfs nu nadat het generft is nog prima. :)
Ik weet alleen niet of t in 25mans heroic werkt, we moeten eerst de champions daar eens neerleggen ;)
Op 25-man werkt het prima, maar moet je dus wel uitkijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

hulkie schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:28:
[...]

Werkt ook op 25-heroic. Je moet alleen wel wat soakers met de andere kleur hebben die de orbs opvangen voordat ze bij je raid komen (de raid staat op elkaar gestacked).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
NMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:21:
Ehm, ik denk dat jij het over precies het tegenovergestelde hebt: alleen gele drakes. Die heb ik al gedaan, was zelfs vrij simpel. Ik moet nu nog Amber Void doen, dus zonder gele drakes. Twee groene en drie rooie, zo gedaan. :)
In de war met de namen van de draken :D Twee groene en drie rode is inderdaad een eitje.. Die rode proto komt dus ook jouw kant op binnenkort :9~ Heerlijk draakje voor mij bij gebrek aan de 310% raid mounts :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:39:
[...]
In de war met de namen van de draken :D Twee groene en drie rode is inderdaad een eitje.. Die rode proto komt dus ook jouw kant op binnenkort :9~ Heerlijk draakje voor mij bij gebrek aan de 310% raid mounts :z
Ik heb de rusted proto al, en de ironbound bijna. :P Violet ook, maar die is foeilelijk. :D

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 15-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 16:55:
[...]

Ik heb de rusted proto al, en de ironbound bijna. :P Violet ook, maar die is foeilelijk. :D
Violet is Pro !, samen op je pakje T6 als mage zijnde met roze haren :D pew pew !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:06:
[...]

Violet is Pro !, samen op je pakje T6 als mage zijnde met roze haren :D pew pew !
Als druid gebruik ik sowieso nooit een flying mount, in flight form kan ik sneller farmen omdat ik voor herbalism niet hoef uit te shiften. :+ Maar nee, die violet drake is echt foei en foeilelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milanvdh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-03-2023
Is het nou verboden om een account te verkopen? Heb helaas geen tijd meer om te spelen namelijk! Indien niet ben ik benieuwd waar daar een goede plek voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verboden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo goeieavond allemaal! ten eerste even de groetjes aan onze stille meelezer die nog steeds een tweakers account aan moet maken haha zoo : Hooooooi Thornthar!

om eventjes terug te komen op de spoiler parade waarmee nummertje 205 afsloot:
Remcov250 zei daar dat uther niet zo sterk zou zijn maar dan moet ik toch nog even verwijzen naar het boek "Arthas: rise of the lichking" daarin wordt het gevecht tussen uther & arthas dat zich in de expansion van warcraft 3 afspeeld heel nauwkeurig beschreven (ja het gevecht wat uther zn kop koste) en daar had uther arthas zelfs op de grond en gedisarmed,hij had hem daar gewoon kunnen afmaken maar dat is niet echt de weg vd paladin iemand doden die zich niet kan verweren...beetjen et als luke skywalker haha

verder niet zo heel erg veel gedaan wat random heroicjes gedaan waarvan 3x achter elkaar dezelfde :S en nog wat spulletjes voor mn nieuwe offspec mogen looten (tank) zit al op 525 def dus die softcap is er al bijna :D vanavond als ik terug ben van werk nog ff n daily heroic doen en dan kan ik voor 75 van die triumph badges mn nieuwe helm kopen (was dat nou tier 9??) heb de shoulders al dus ff kijken waar we nu weer voor gaan sparen :D ook nog 1x een tank bewust dood laten gaan,die was strontvervelend en liet mij niet eens buffen en ik moest alleen maar holy light's spammen want hij pulde echt te grote groepen..toen zei ie toen ik ff aan het drinken was "Failadin" en knapte er iets in mij waardoor hij dood ging..ik de beacon op de warrior(dps) gegooid en maxx group healing gedaan waardoor er voor de rest niemand meer doodging haha was de rest vd instance een Braaf beertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:13
Het wordt inderdaad niet toegestaan, maar wettelijk is het volgens mij niet verboden...
Ik zou zeggen, gewoon proberen.. Lukt het niet dan heb je niets verloren.
Lukt het wel, dan heb je een beetje cash :)

Of dat het waard is is weer een ander verhaal. Genoeg mensen die gestopt zijn en alle chars hebben verwijderd hebben daar enorme spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

thewizard2006 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:48:
Na eerst een aantal zeer goede ervaringen gehad te hebben met het nieuwe dungeon systeem wordt ik toch steeds meer aan zeer zeer beperkte spelers gekoppeld. Zelf loop ik alleen in 245/258 gear rond en ben altijd de best gegearde. Opzich geen probleem want een heroic moet je ook kunnen doen met mindere gear. Echter ben ik al zo vaak gekoppeld aan andere spelers die nog geen eens 2k dps halen. Op een gegeven moment had ik meer dps gedaan als healer dan een DK die er bij zat. Zit je bij een mage die net 80 is gedinged en voor 90% in greens en blues loopt en zelfs nog level 70 items. Toen hij 1400dps had gedaan was hij helemaal happy.....
Dan vraag ik me echt af, zijn er nu zo weinig groepen tegelijk dat ik daar aan gekoppeld wordt.....? Hoe is de ervaring van andere mensen. In het begin (toen ik goede groepen had) hoefde ik nog geen 10seconden te wachten. Nu soms 5min. Tuurlijk nog steeds blij dat het maar 5min is en je niet hoeft te zoeken naar spelers maar toch QQ :P
Een beetje dezelfde ervaring hier, ik zit dan wel niet in 245/258 gear, maar meer 232/245 komt meer omdat ik weinig tijd/zin heb om te raiden en ulduar was nou niet mijn instance.

Ik heb een shaman-resto/ele, priest shadow/disc als ik alleen queue als dps kan de wacht tijd oplopen tot ~7 minuten, ga ik als healer meestal binnen de 30 seconden een groep. Mijn DK is tank/dps als dps zelfde verhaal ~7 minuten als dps, nog geen 30 seconden als tank. Mage is standaard ~7 minuten wachten.

Ik zie ook dat ik in groepen terecht kom waar ik van denk 'wat doe ik hier?' tank die wel de juiste gear heeft maar gewoon geen aggro kan houden 1 of 2 Arcane Blasts en ik kan iceblock gebruiken, en dit is meer regel dan uitzondering. Zeker als de groep opbouw spellcaster gezint is, boomkin/ele shaman geeft me al zo'n boost kwa dps dat er gewoon geen houden aan is voor tank.

De eerste 2 a 3 dagen merkte ik dat er gewoon veel beter gegearde mensen in random hc hingen, als ik op healer ga zie ik echt vaak dat de tanks top dps/dmg done zijn dan vraag ik me toch af hoe die lfg inelkaar zit, probeert blizz zo de non raiders/luie spelers te helpen ofzo? Ik race liever door een HC heen puur voor random daily, geen zin in spelers die net 80 zijn aan hun handje overal doorheen te slepen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ossi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:36:
[...]

Het wordt inderdaad niet toegestaan, maar wettelijk is het volgens mij niet verboden...
Blizzard kan echter ook gewoon de account freezen op het moment dat ze zien dat je hem verkoopt of verkocht hebt. Ook lullig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ossi schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:36:

Of dat het waard is is weer een ander verhaal. Genoeg mensen die gestopt zijn en alle chars hebben verwijderd hebben daar enorme spijt van.
Enige wat geld is: de wet gaat boven de AV. Maar er bestaat in principe geen wet voor MMO's en het 'eigendom', enige mogelijkheid zou zijn de overdraagbaarheid van abbonnement (dienst, abbo, etc).

Maar, in de zin van een abbonnement/dienst, verhandel jij iets waar jij geen eigenaar van bent en zonder toestemmig van de eigenaar/aanbieder. En dat gedeelte is dus wel strafbaar (naja, strafbaar.. je zal iig nooit in het gelijk worden gesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee eens je kan nooit iets verkopen waarvan je de eigenaar bent..kan wel natuurlijk maar als blizz daar achter komt is het afgelopen met je acountje,ze zijn daar heel fel in enzo en toen je het spel installeerde en opstarte ging je accoord met de voorwaarden die hetzelfde zijn als die van heineken "fles blijft eigendom vd fabriek" een rechtzaak kunnen ze je niet aanspannen want je schend enkel hun regeltjes waarmee jij accoord bent gegaan maar ze kunnen wel al je hebben en houwen in wow deleten natuurlijk :D

ff een leuk doordenkertje :
hoe zouden ze reageren op iemand die ingame namen verkoopt voor ingame valuta?mag dat wel?
je houd het op die manier wel binnen het spel namelijk en kon zo gauw ook geen regeltje vinden die dat verbied :D

/2 WTS the following names " RetBull","Holycow" 10k gold :P

edit: kreeg trouwens ook nog een mailtje van world of warcraft the magazine,met de bevestiging en mn gegevens enzo en dat ik indien nodig ook nog mn adress gegevens kan wijsigen enzo eerste uitgave staat nog geplanned voor "fall 2009" dus dat kan niet lang meer duren :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

En alle guilds die het niet downen hebben niet de tactics gelezen? Sure, als jij dat wil geloven. In de praktijk zijn het gewoon lui die niet goed genoeg zijn om progress raids te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:17:
[...]

En alle guilds die het niet downen hebben niet de tactics gelezen? Sure, als jij dat wil geloven. In de praktijk zijn het gewoon lui die niet goed genoeg zijn om progress raids te doen.
...of nog in verkeerde gear rondlopen.
...of maar één keer per week raiden.
...of die Ventrilo-problemen hebben.
...of die signup-problemen hebben.

't Is echt niet alsof iedereen die de eerste paar bazen niet in de eerste week al neerhaalt meteen maar een prutser is hoor. :) Al zijn ze wel érg simpel natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
NMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:19:
[...]

...of nog in verkeerde gear rondlopen.
...of maar één keer per week raiden.
...of die Ventrilo-problemen hebben.
...of die signup-problemen hebben.

't Is echt niet alsof iedereen die de eerste paar bazen niet in de eerste week al neerhaalt meteen maar een prutser is hoor. :) Al zijn ze wel érg simpel natuurlijk. :P
Dat zei ik niet, maar hij stelt dat nog maar enkelen het gedowned hebben en dat ze op de PTR zaten en dat is bullshit. ICC is gewoon piss easy, wordt gepugged met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:02:
[...]

Dat zei ik niet, maar hij stelt dat nog maar enkelen het gedowned hebben en dat ze op de PTR zaten en dat is bullshit. ICC is gewoon piss easy, wordt gepugged met succes.
ja klopt!lokale pug boer op mn realm heeft hem ook al succ6vol gepugged,zei dat ie met toc10 meer moeite had om aan mensen te komen enzo maar dat zal nog wel nieuwigheid zijn denk ik :D

zijn er trouwens meer mensen die zich hebben geabboneerd op dat wow-magazine?
kijk dr echt naar uit :D +/- 145 pagina's zonder reclame ..mmmmmmm
gaan ook echte collector's items worden dus ga dr zuinig op zijn haha

ennuh die helm van die emblem of thriumph vendor die je voor 75 van die badges kan kopen?is dat nou tier 9?of niet?hoor die term redelijk vaak vallen maar is geen set item net als die shoulders "of the cavalier" heb nu nog die helm die je kon kopen met emblems of conquest daar kreeg je zo'n token "of the wayward conqueror" maar die ga ik dus morgen (denk ik ) vervangen door die helm van emblems of triumph..

dropped wel leuk spul in icc heroics,moet alleen nog leuke holy plate legs hebben en dan ben ik 1 happy holyding :P maar geen idee of die ook in de heroics droppen en tja natuurlijk ook die battered hilt maar die heb ik niet meer zien droppen helaas,wel voor de nerf nog 3x de plate tank belt zien droppen in 1 run van thrash mobs dus maar even een offspecje tank gestart hahaha ook leuke tank shoulders mogen looten dus schiet al aardig op met de tank specc..bijna de softcap gehaald (zit op 525def nu) en maar 34k hp maar dat komt wel goed hou in de lfg gewoon lekker mn icoontje op healer en als er iets leuks voor mn nieuwe offspec dropped en de tank wil het niet hebben dan vraag ik lekker of ik op need mag drukken,dan komen we dr vanzelf :D heb ook een nieuw spellpwr zwaard die is zoo blauw van kleur dat het bijna pijn doet in mn ogen haha geeft nog net niet licht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
milanvdh schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:21:
Is het nou verboden om een account te verkopen? Heb helaas geen tijd meer om te spelen namelijk! Indien niet ben ik benieuwd waar daar een goede plek voor is.
Ik heb al 2keer met succes een account verkocht, nergens problemen mee gehad. Account kopen schijnt wel heel vaak mis te gaan, omdat de accounts dan gebanned zijn. Maar ik denk niet dat ik hier links mag gaan posten van hoe en wat dus dat ga ik ook niet doen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hoezo offtank? Net ToC10 gedaan met 2 healers en ik als enige tank :D Geen enkele wipe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:30:
[...]

ennuh die helm van die emblem of thriumph vendor die je voor 75 van die badges kan kopen?is dat nou tier 9?of niet?hoor die term redelijk vaak vallen maar is geen set item net als die shoulders "of the cavalier" heb nu nog die helm die je kon kopen met emblems of conquest daar kreeg je zo'n token "of the wayward conqueror" maar die ga ik dus morgen (denk ik ) vervangen door die helm van emblems of triumph..

=
Is geen T9, is wel erg goed ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooow ok ja goed issie zeker wel hehe helemaal vergeleken bij mijn T8 helmpie :D

weer een nieuwe dag en nieuwe patch fixes!! hahaha ff een kort overzichtje van wat er vandaag na de maintenance weer veranderd is :

-Quel'dalar is now unique equip.
-Naxxramas can now be cleared in any order for the immortal & undying achievements.
-the Droprate for the Battered hilt has been increased.
-the skeletal slave in the pit of saron had the ability to drop the battered hilt and other random epics removed.

nou ben benieuwd wat de droprate nu weer is haha,heb m nogsteeds niet zien droppen maarja komt wel binnenkort..ooow winterveil weer begonnen :D ook maar eens daar de achievements van gaan halen haha

zijn er trouwens hier al holy paladins die de quel'dalar chain hebben voltooid?zo ja kan je ook nog voor een mace kiezen zoals de classes die geen sword kunnen equippen of wordt het echt "zwaardje omhangen?"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister begonnen met de eerste achievements voor Winterveil, maar ik kwam er achter dat 1 achievement (Fala Ogri la la ofzo) nu nog niet mogelijk is, omdat ik de daily nog moet unlocken. Van 't weekend maar eens nakijken. Ach, het weekend heb ik de tijd en ik heb 2 weken vakantie dus dat moet wel lukken ;)

Gister mijn eerste 30 emblems of frost uitgegeven aan een nieuwe totem voor mijn ele specc. Heb hem al wel kunnen testen tijdens een weekly raid achievement, maar mijn recount was bugged dus geen idee wat mijn dps was. Anub in Naxx10 ging in ieder geval erg rap neer, tank heeft 'm niet hoeven kiten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren via de random LFG in Halls of Reflection terechtgekomen. De groep had er al een paar tries op zitten. Bij de beste try hadden ze de eerste boss op 4%. De eerste try ging mis omdat de DPS teveel aggro trok. De tweede try ging mis bij de tweede fear, de boss had op het laatst nog tussen de 10k en 20k HP over :(. Die DoT die je met die fear krijgt tikt erg hard zeg! De eerste keer kon ik mezelf en de rest van de groep nog redden met mijn Human racial (Every Man for Himself), maar de tweede keer was die op cooldown.

Helaas kwam het niet van een derde try. Toen we de derde try startte bugde hij. De bosses verschenen in hun nissen, maar de waves startten niet en de deur bleef open. We hebben nog geprobeerd wat er gebeurde als iedereen eruit ging en weer erin, maar dat gaf geen soelaas. Het was ook niet mogelijk om de instance te resetten, dus hebben we het voor gezien gehouden.

Met de Jewelcrafting daillies had ik alweer 2 tokens bij elkaar gespaard, dus heb ik 2 JC-only +34 intellect gems gemaakt en gesocket. Erg leuke bonus, die gems :). Vandaag ga ik de derde maken. Daarna wordt het flink tokens sparen om wat leuke JC-designs te kunnen kopen. Sowieso heb ik er ook al behoorlijk wat van eindbazen van heroics kunnen looten.

Daarnaast doe ik op mijn DK met Alchemy elke dag een epic gem transmute. De gems gaan de bank op en zodra ik de designs heb om ze te cutten gaan ze gecut en wel de AH op. Ik moet ook nog eens gaan kijken naar dat ringen-maken-disenchanten-mats-op-AH=profit truukje :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Dricus op 16-12-2009 08:20 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:01:
ooow ok ja goed issie zeker wel hehe helemaal vergeleken bij mijn T8 helmpie :D

weer een nieuwe dag en nieuwe patch fixes!! hahaha ff een kort overzichtje van wat er vandaag na de maintenance weer veranderd is :

-Quel'dalar is now unique equip.
-Naxxramas can now be cleared in any order for the immortal & undying achievements.
-the Droprate for the Battered hilt has been increased.
-the skeletal slave in the pit of saron had the ability to drop the battered hilt and other random epics removed.
Wat bedoelen ze met: Quel'dalar is now unique equip? Dat je nu 1 keer mag needen op de battered hilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Ik denk dat ze bedoelen dat je er geen 2 meer kunnen equippen :).

[ Voor 18% gewijzigd door Dricus op 16-12-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dricus schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:15:
Dagboekje,
Ik moet ook nog eens gaan kijken naar dat ringen-maken-disenchanten-mats-op-AH=profit truukje :P.
ja is een healing intensive fight hehe en idd heel erg irritant dat gefear maar had daar ook agrroo issues en daar wordt je niet happy van als healer net zoals mensen die rond gaan lopen daar en out of range zijn in eens of achter dat altaartje gaan staan vechten en out of sight raken haha

dat truukje werkt(e) idd goed,lekker veel ringen maken van die je met 2x eternal earth kan maken en ze vervolgens dissen en de mats op de AH gooien maarja dat ging altijd wel lekker helaas doet nu zo'n beetje iedereen dat en is het er een beetje vanaf..vooral de mensen die ze niet in stacks maar massaal los op de ah gooien voor 1g 95s zijn irritant die proberen iedereen te undercutten en zijn vaak dezelfde die het doen en ze gaan steeds lager...had laatst 300 ringen gemaakt en maar 600g winst dus het is er een beetje vanaf haha
Dricus schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:32:
Ik denk dat ze bedoelen dat je er geen 2 meer kunnen equippen :).
jep is ivm de dual wield optie die sommige klassen hebben :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Kaap schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:02:
ICC is gewoon piss easy, wordt gepugged met succes.
Wel realistisch blijven. Licht dan ook toe wat voor mensen die zooi puggen. Het lijkt me namelijk heel sterk dat een freshly dinged 80'er met 3 runnetjes aan totc5 normal gear ICC plat gaan leggen... Was dat wel mogelijk, dan zou het in de categorie "piss easy" vallen.

Ik moet wel zeggen dat het denkvermogen en de gear van de gemiddelde pugger op Eonar echt niet slecht is. Er zijn behoorlijk wat guildloze mensen die uit voormalige hardcore raiding guilds komen. Daarnaast zijn er bij ons heel weinig guilds die waarde hechten aan 10 mans, dus die worden standaard ook al dood gepugged.

Persoonlijk ben ik zelf ook maar een social in Behemoth, maar krijg toch her en der wel leuk de content mee door op non-raiding days met groepjes mee te gaan, of zelf pugs op te zetten. Ik let dan echt wel op welke mensen ik mee neem. Het werkt dan ook wel om contact te houden met mensen die goed zijn in wat ze doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen!

Gister weer mijn rogue erbij gepakt. Eerst even de random heroic in, het was Violet Hold en de groep zag er best goed uit. Een goed gegearde healer, redelijke tank en DK en een undergeared warlock… Toen de eerste portals open gingen bleek al snel wie de zwakste schakel was. De tank lag denk ik nog met zijn hoofd op zn keyboard, want er zat weinig beweging in. TotT en hakken maar. Uiteindelijk heb ik vrijwel de hele instance getanked op mijn rogue. Als ik echt laag kwam in hp deed de DK deathgrip. Aan het einde de paladin gevraagd of hij de instance al eerder had gedaan, of dat hij nog nooit had getankt, de druid en DK complimenten gegeven en er vandoor gegaan met 2 frost emblems.

Daarna nog even de eerste 2 icc5 instances in op heroic. Geen drops, geen Hilt – maar de droprate is weer omhoog als het goed is!

Na een tijdje ben ik een pug gejoined om op 10man Ignis te slopen voor de weekly 5 frost emblems. Toen de groep bijna bij elkaar was vroeg de raidleader van mn guild of er nog non-raiders waren die de weekly wilden doen. Ben meteen de pug geleaved en onze 25mans gejoined. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het een one-shot wordt en kan ik mezelf meten aan de andere rogues en dps. Helaas was de betere rogue al bezig met Algalon tries (die net niet down is gegaan, paar %), maar toch leuk om de andere proberen bij te houden. Dat lukte aardig:

http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1384&e=1612

Complimenten van de raidleader achteraf, ben benieuwd of ik t raidteam in mag vanaf januari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

gisteren een paar Winter Veil dailies gedaan maar niet al te veel.
Ook de daily HC gedaan waarbij we (alweer) Anub moesten downen. De groep was goed...heel goed en onze tank was master. We raceten echt dwars door alles heen. Zelfs zo snel door Anub dat de achievement [Gotta Go] eindelijk voor mij was (probeerde hem al een week te krijgen).

Meer badges, nieuwe pet en drie nieuwe alchemy recepies die ik nog niet had (en ik heb er angstaanjagend veel). Misschien deze week toch maar gaan concentreren op de Winter Veil achievement. Verder nog Argent Dawn Rep grinden maar Stratholm is saaaaaaaaai... ah let's get it over with, dan hoef ik die plaats niet meer te zien.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:37:
[...]

jep is ivm de dual wield optie die sommige klassen hebben :D
De quest kon je toch maar 1 x doen vraag me af hoe je dan aan 2 items komt. Als quest wel 2x kan is dat wel lekker dps wapen en healing wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Gister op mn DK tank nog een pos run gedaan. Ging weer lekker.
De healer zat om de minuut te schreeuwen "GOGOGO" waarschijnlijk had hij haast.
Vervolgens drukte ik lekker door op de helling naar de tunnel en wachtte niet echt op zijn mana waarop hij oom ging (wipe) en ik de schuld kreeg natuurlijk. Grappig dat het nooit goed is eigenlijk.

Heb Garfrost's Two-Ton Hammer mogen looten http://www.wowhead.com/?item=49802 .
Ik zit er aan te denken om er een 10parry/15stamina gem in te drukken.
Aangezien rune strike proct op parry lijkt me dit een goede keuze of zijn er andere stats die ik prio moet geven?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:59
Volgens mij is het nog altijd dodge -> parry voor een dk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Roxors schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:37:
Rune strike proct op dodge en parry. Zal ook eens googelen wat het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm gister iets raars:
toen ik thuis kwam even de ICC 5man hc's gedaan te hebben, vervolgens de daily random HC (was TOC in mijn geval)
Toen weer verder met ulduar hardmode.. firefighter op <10% aahhhh
zag ik dat ik nog een paar Badges moest voor 75 + trophy T9 legs. dus qeue nogmaals voor een random HC.. en ik beland weer in de eerste 5man ICC HC Dungeon.... en toen die klaar was liep ik naar de pit of saron, maar die was nog wel leeg.

@Weekly raid.. man wat sucked dat die op Dinsdag reset...wist ik niet, vannacht wel even Anub in Naxx 2x ge1shot, dat gevecht is echt belachelijk met de huidige gear gaat helemaal nergens over. gevecht was binnen 1 bloodlust over looool
Roxors schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:37:
been geen DK expert, maar sowieso met de dodge nerf in ICC, lijkt mij het een beetje suf om voor Dodge te gemmen (heb het ook even gedaan als filler, maar moet even een parry/sta gem voor mijn nieuwe legs scoren)

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 16-12-2009 09:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren was er overdag besloten 's avonds een guild run ICC10 te doen, daar was nog niemand voor saved... helaas waren de dps spots al vergeven toen ik erachter kwam dus ik kwam op de bank. Druk geweest met de winter veil achievements (geheel tegen m'n principes in pvp gedaan maar niemand heeft me herkend, ik droeg zo'n winter wonder volt disguise) en de weekly raid.

Dat was bij ons Anub'Rekhan in Naxx's spider wing. Ik heb hem gepugd (Naxx10) en het is grappig te zien hoe ook pugs volledig overgeared zijn voor Naxx. Aanvankelijk bestond de raid uit 1 tank, 2 healers en 7 dps maar 1 van de healers ging afk nadat ie gesummoned was en kwam niet meer terug voor we bij de boss waren --> kick healer en boss ge9mand. We hebben hem gezergd: gewoon voluit gegaan op de boss zelf, adds ignoren, melee bleef zelfs op Anub tijdens die swarm thingy. Grappig hoe groot het verschil is met de tijd dat we onze eerste stappen zetten in Naxx10.

Toen kreeg ik een whisper van een offcier dat er een dps wegmoest en of ik ook nog ff gesaved wilde raken met ICC10 en daar was ik natuurlijk wel voor in. Ze hadden de 1e en 2e boss neer en stonden voor het trash voor de gunship battle. Niemand wist tactics maar we kwamen er snel genoeg zelf achter en met de 3e try moest het horde schip afhaken.
Daarna Saurfang jr. gedaan en die was ook niet al te moeilijk, we wisten weer geen tactics behalve dat ranged dps moest spreaden (had iemand gehoord) en dat werkte vrij goed, kwamen tot 22% tot er teveel mensen omvielen aan een nasty debuff (mark of the fallen champion ofzo) en volgens mij healde Saurfang ook door die blood beasts? Bij de tweede poging dus alles gedaan om die bloodbeasts zsm neer te nuken en mensen door die mark heen te healen en dat ging perfect, flawless kill. Guild heeft nu ICC10 4/4 en ICC25 1/4 neer, vanavond weer ICC25 volgens mij.

Mooi dat die hilt weer minder zeldzaam wordt, ipv dat hij op dit moment ICC toegankelijker maakt voor minder-hardcore-spelers wordt hij nu zo'n beetje alleen verkocht aan mensen die er meer dan 17.5K voor neer kunnen leggen en die lopen meestal toch al niet meer in ilvl219/232 gear rond.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Nu online

Dricus

Dodge is alleen wel een goedkopere stat dan parry (meer % per punt). Ik weet niet of dat met die diminishing returns nog steeds een reden is om dodge boven parry te verkiezen met je gems. Vergeet niet dat we het nog steeds hebben over een gearende DK tank die vooral heroics wil tanken, dus die ICC dodge nerf is voor Nowa nog niet zo relevant.

[ Voor 29% gewijzigd door Dricus op 16-12-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren ook op me rogue ff de weekly raid gedaan: Ignis must die.
Guildrun dus een kill gegarandeerd, en na de kill ff snel recount gechecked; 4.5k dps in een 10m instance !
Ik vind me rogue leuker en leuker te vinden :D mede omdat je op meerdere dingen moet letten dan op een lock.
Lock is het (met een destro spec) in principe alleen: Is CoE/CoD up ? -> Immolate -> Chaos bolt -> Conflag -> incin.
Terwijl je bij een rogue voor mijn gevoel meer moet opletten en keuzes moet maken; is mijn HfB up ? Loopt de rapture dot nog ? heb ik nog genoeg SnD over om die raputre te doen ipv de Envenom.
Heerlijk ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:17

anc

Osxy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:14:
[...]

Is geen T9, is wel erg goed ;)
maar je kan wel een helm T9 voor triumphs kopen. @ vendor bij de tournament.
Je kan daar heel T9 set kopen voor die emblems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
Bijna kerstvakantie, en na een pauze van een maand of 3 a 4 (al voelt dat wel al langer..), 2 maanden denk ik dat ik een dezer dagen weer ff een maandje WoW-plezier..

Iemand tips die ik moet doen om snel weer ff bij te komen op het huidige niveau (het niveau dat To(G)C-H een eitje lijkt, zo lijkt het een beetje i.e.g...)..
Ik wil ook eens kijken bij Arthas in de speelkelders..

[ Voor 2% gewijzigd door Macchill op 16-12-2009 10:08 . Reden: tijd is langzaam als je iets echt mist... :9~ ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Macchill schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:07:
Bijna kerstvakantie, en na een pauze van een maand of 3 a 4 (al voelt dat wel al langer..), denk ik dat ik een dezer dagen weer ff een maandje WoW-plezier..

Iemand tips die ik moet doen om snel weer ff bij te komen op het huidige niveau (het niveau dat To(G)C-H een eitje lijkt, zo lijkt het een beetje i.e.g...)..
Ik wil ook eens kijken bij Arthas in de speelkelders..
Doe heroics en krijg T9 in je schoot geworpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Wootlock: Ik speel met een ruptureloze spec atm, heb nog lang niet de gear die ik zou willen hebben en haal 7k dps op 25man ignis. Misschien moet je eens characters vergelijken.

T nadeel is dat de cycle wel weer wat simpeler wordt.

Wat ik in principe doe is:
- TotT op de tank
- Openen met Garrote
- Hunger for Blood
- Slice n Dice (1 cp)
- Mutilate
- Envenom (bij 4+ combopoints)
- Rince and repeat laatste 2 stappen tot baas dood is.

Het enige dat je dan nog moet doen is zorgen dat HfB na 60 seconden ververst wordt, SnD ververst automatisch... Veel simpeler kan het niet, en je doet echt FLINKE damage.

[ Voor 0% gewijzigd door hulkie op 16-12-2009 10:10 . Reden: @ wootlock, topic gaat snel ineens ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

@DK dodge/parry: dodge is voor een DK nog steeds beter dan parry. Zelfs met de nerf is dodge een goedkopere stat (meer % dodge per punt), het verschil is alleen kleiner geworden. Grootste reden waarom je als DK echter nooit voor parry moet gemmen is het feit dat je al parry via strength krijgt. Door die passive skill van ons komt dodge altijd beter uit de verf.

Ik zou echter aanraden om juist voor pure stamina gems te gaan als DK. Je krijgt al bakken aan avoidance zonder gems en HP/armor is betrouwbaarder (maak je healers wat gelukkiger mee ;) ). Het loont eigenlijk alleen de moeite daar van af te stappen als je hele interessante socket bonussen hebt. Persoonlijk overweeg ik het alleen in geval van +12 stamina socket bonussen (in geval van +30 stam gems). In de tijd v/d 24 stamina gems was dat +9 stamina socket bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gohan-san schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:50:
@Weekly raid.. man wat sucked dat die op Dinsdag reset...wist ik niet, vannacht wel even Anub in Naxx 2x ge1shot, dat gevecht is echt belachelijk met de huidige gear gaat helemaal nergens over. gevecht was binnen 1 bloodlust over looool
Wij hadden Patchwerk, 10 man groep. Hij lag om met nog 32 seconden op de speedkill timer zonder bloodlust :/

Easy badges. Dacht inderdaad ook dat ik nog een dag had voor Jaraxxus must die, ondanks dat ik geen enkele achievement heb in ToC10/25. Dat feestje ging dus niet door. Maandag ook al mn daily random heroic gemist dus ik loop al 7 Frost Emblems achter :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

hulkie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:09:
@ Wootlock: Ik speel met een ruptureloze spec atm, heb nog lang niet de gear die ik zou willen hebben en haal 7k dps op 25man ignis. Misschien moet je eens characters vergelijken.

T nadeel is dat de cycle wel weer wat simpeler wordt.

Wat ik in principe doe is:
- TotT op de tank
- Openen met Garrote
- Hunger for Blood
- Slice n Dice (1 cp)
- Mutilate
- Envenom (bij 4+ combopoints)
- Rince and repeat laatste 2 stappen tot baas dood is.

Het enige dat je dan nog moet doen is zorgen dat HfB na 60 seconden ververst wordt, SnD ververst automatisch... Veel simpeler kan het niet, en je doet echt FLINKE damage.
10m vs 25m kan je niet vergelijken, ik heb dan ook op me rogue nog geen 25m gedaan (op ony25 na dan, 13k aoe dps met FoK :9~ maar dat telt niet)
Reden waarom ik nog wel Rupture gebruik is voor de T9 setbonus, -40 energy op een combo move is toch best lief.
Als je benieuwd bent naar mijn rogue: Paperchaser op Aggramar.

[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 16-12-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:06:
[...]

maar je kan wel een helm T9 voor triumphs kopen. @ vendor bij de tournament.
Je kan daar heel T9 set kopen voor die emblems.
is dat niet alleen in combinatie met van die Trophies? of kan je ook losse delen kopen van de T9 set daar met alleen emblems of triumph?heb nu nog die (T8 geloof ik) helm die ik van emblems of conquest kan kopen en weet niet precies of ik nu die helm voor 75 emblems of triumph moet kopen bij de triumph vendor of die T9 helm bij de argent tournament grounds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:19:
[...]

is dat niet alleen in combinatie met van die Trophies? of kan je ook losse delen kopen van de T9 set daar met alleen emblems of triumph?heb nu nog die (T8 geloof ik) helm die ik van emblems of conquest kan kopen en weet niet precies of ik nu die helm voor 75 emblems of triumph moet kopen bij de triumph vendor of die T9 helm bij de argent tournament grounds...
T9 items zijn er in 3 kwaliteiten:
ilvl 232 -> te koop voor alleen emblems of triumph
ilvl 245 -> te koop voor emblems of triumph + trophy (die dropt van iedere boss in ToC25)
ilvl 258 -> daarvoor moet je trial of the grand crusader doen

Hoger ilvl items hebben betere stats maar de set bonuses worden gedeeld over alle 3 de kwaliteiten dus je kunt er een mix van dragen voor de bonusen

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-12-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:59:
Gisteren ook op me rogue ff de weekly raid gedaan: Ignis must die.
Guildrun dus een kill gegarandeerd, en na de kill ff snel recount gechecked; 4.5k dps in een 10m instance !
Ik vind me rogue leuker en leuker te vinden :D mede omdat je op meerdere dingen moet letten dan op een lock.
Lock is het (met een destro spec) in principe alleen: Is CoE/CoD up ? -> Immolate -> Chaos bolt -> Conflag -> incin.
Terwijl je bij een rogue voor mijn gevoel meer moet opletten en keuzes moet maken; is mijn HfB up ? Loopt de rapture dot nog ? heb ik nog genoeg SnD over om die raputre te doen ipv de Envenom.
Heerlijk ! :)
Is alleen omdat het nieuw is hoor :P
heb mijn rogue niet meer aangeraakt, was op weg naar de lvl 71 vlak na wotlk launch, maar toch maar laten zitten, heb nu een plate-rogue daarvoor in de plaats :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:22:
[...]

T9 items zijn er in 3 kwaliteiten:
ilvl 232 -> te koop voor alleen emblems of triumph
ilvl 245 -> te koop voor emblems of triumph + trophy (die dropt van iedere boss in ToC25)
ilvl 258 -> daarvoor moet je trial of the grand crusader doen

Hoger ilvl items hebben betere stats maar de set bonuses worden gedeeld over alle 3 de kwaliteiten dus je kunt er een mix van dragen voor de bonusen
Dat dus!

die 232 en 245 vendors staan naast elkaar...
waar die van 258 te halen is, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wootlock schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:12:
[...]

10m vs 25m kan je niet vergelijken, ik heb dan ook op me rogue nog geen 25m gedaan (op ony25 na dan, 13k aoe dps met FoK :9~ maar dat telt niet)
Reden waarom ik nog wel Rupture gebruik is voor de T9 setbonus, -40 energy op een combo move is toch best lief.
Als je benieuwd bent naar mijn rogue: Paperchaser op Aggramar.
Is envenom ook niet een combo-move? Je hebt trouwens gelijk dat 10 en 25 mans niet te vergelijken zijn. En bij Ony zijn assasination rogues inderdaad te overpowered ;)

Heb ons even vergeleken in wow-heroes, ziet er ongeveer identiek uit. Althans, zoals mijn rogue er 4 dagen geleden uitzag ziet die van jou er nu uit. Het is in ieder geval een leuke class om te spelen :) Vanavond maar even twee keer de enchant zetten die jij op je wapens hebt, kost niks en scheelt toch weer flink wat AP!

Met een beetje mazzel kan ik vanavond weer icc-10 in, wie weet wordt ik dan friendly met de faction en kan ik een nieuwe ring halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hulkie schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:30:
[...]

Is envenom ook niet een combo-move? Je hebt trouwens gelijk dat 10 en 25 mans niet te vergelijken zijn. En bij Ony zijn assasination rogues inderdaad te overpowered ;)

Heb ons even vergeleken in wow-heroes, ziet er ongeveer identiek uit. Althans, zoals mijn rogue er 4 dagen geleden uitzag ziet die van jou er nu uit. Het is in ieder geval een leuke class om te spelen :) Vanavond maar even twee keer de enchant zetten die jij op je wapens hebt, kost niks en scheelt toch weer flink wat AP!

Met een beetje mazzel kan ik vanavond weer icc-10 in, wie weet wordt ik dan friendly met de faction en kan ik een nieuwe ring halen!
Assasination is ook echt te op'd :P doet een hoop dps met minder goeie gear.

Gisteren nog wat heroics/dungeons gedaan op mijn pally. Kheb nu m'n ilvl 245 dps ring kunnen halen. was weer mooie upgrade. 4800 ap en bijna 34% crit nu en ruim hitcapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
anc schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:30:
[...]

Dat dus!

uh, naast de 245 vendor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok en daar staat dus ook een vendor bij waar je ALLEEN met emblems of triumph dingen kan kopen?
heb namelijk her en der nog wel wat te ehhh upgraden haha en tja vanmiddag moet ik mn helmpie gaan vervangen dusss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
Cleetje schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:09:
@DK dodge/parry: dodge is voor een DK nog steeds beter dan parry. Zelfs met de nerf is dodge een goedkopere stat (meer % dodge per punt), het verschil is alleen kleiner geworden. Grootste reden waarom je als DK echter nooit voor parry moet gemmen is het feit dat je al parry via strength krijgt. Door die passive skill van ons komt dodge altijd beter uit de verf.

Ik zou echter aanraden om juist voor pure stamina gems te gaan als DK. Je krijgt al bakken aan avoidance zonder gems en HP/armor is betrouwbaarder (maak je healers wat gelukkiger mee ;) ). Het loont eigenlijk alleen de moeite daar van af te stappen als je hele interessante socket bonussen hebt. Persoonlijk overweeg ik het alleen in geval van +12 stamina socket bonussen (in geval van +30 stam gems). In de tijd v/d 24 stamina gems was dat +9 stamina socket bonus.
In dit geval gaat het om een +4str bonus. Niet echt de moeite waard idd aangezien ik momenteel op 22khp zit en daar beter iets aan kan doen. +30stam is beter voor de healers.

Bedankt weer mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Laatst online: 20-09-2023
anc schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:30:
[...]

Dat dus!

Zijn 2 groepjes van telkens 2 vendors.

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:42:
[...]

ok en daar staat dus ook een vendor bij waar je ALLEEN met emblems of triumph dingen kan kopen?
heb namelijk her en der nog wel wat te ehhh upgraden haha en tja vanmiddag moet ik mn helmpie gaan vervangen dusss
Ja. Er staan losse vendors voor ilvl232, 245 en 258 gear en daarnaast kun je met alleen eot ook nog niet-tierset-gear kopen (rings, trinkets, armor etc). Vendors staan allemaal bij elkaar vlakbij de ingang van ToC10/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:42:
[...]

yup, bij de argent tournament staan voor de ingang van toc per factie 2 groepjes van 2 vendors. Elke vendor heeft een ander ilvl assortiment. De ilvl232 gear kan met alleen triumph badges gekocht worden.

edit: spuit 11 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Roxors op 16-12-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:46:
[...]

Ja. Er staan losse vendors voor ilvl232, 245 en 258 gear en daarnaast kun je met alleen eot ook nog niet-tierset-gear kopen (rings, trinkets, armor etc). Vendors staan allemaal bij elkaar vlakbij de ingang van ToC10/25
ahhh ok dankjewel :D vanmiddag gelijk eventjes kijken waar ik mn zuurverdiende EOT-tjes aan uit ga geven haha had ze tot op heden alleen nog maar naar de Eot-vendor in dalaran gebracht maaar die heeft geen T9 :( en heb zelfs daardoor een beetje stom triumphjes omgewisseled voor conquestjes om die T8 helm te kopen pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

[...]

Die AP enchants zijn bij gebrek aan beter, ben momenteel aan het farmen voor Berserking x2. echter ben ik nog steeds opzoek naar de trashdrop dagger die in de ICC5 heroics droppen. ilvl232 dagger met een speed van 1.5, of te wel de ideale Muti offhand.
Ik zag gister dat ze de muti tooltip hebben aangepast: 120% weapondmg ipv een x aantal dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

en het irritante is dus....
voor emblems zijn heel veel NON RAIDERS gewend om de gear te halen in dalaran bij die emblem vendors.

Tot ik een discussie startte en werd mij vertelt dat er meer te krijgen was.... *slik*

Ik lees toch redelijk veel over patches en komende dingen en toch dit gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren zeker 6 keer geprobeerd om Halls of Reflection te voltooien, maar we kwamen niet verder dan de 4e trash wave... Die LFG tool bezorgde me steeds weer undergearde mensen. Bv een priest met T7/blue/ilvl200 epics die out of mana ging op de 4e wave na het gebruiken van een pot/fiend en hymn.
Daarna een priest in full PVP gear, 27k HP en 18k mana... nou dat was ook dramatisch omdat hij me gewoon niet op kon houden. Nou zit ikzelf niet in ilvl 245+ gear maar met 42k buffed HP met een goeie balans dodge/parry/block heb ik echt totaal geen probleem om welke heroic dan ook te tanken (waaronder Hodir 10 HM) maar HoR vereist gewoon een erg goeie healer/dps/tank combinatie.
Ik wil zo graag die instance runnen, maar het vereist echt wel een hoop van je groep en is als warrior ook echt een flinke uitdaging om te tanken.
:( Gief my tanking helm/tanking axe!

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:50:
[...]

Die AP enchants zijn bij gebrek aan beter, ben momenteel aan het farmen voor Berserking x2. echter ben ik nog steeds opzoek naar de trashdrop dagger die in de ICC5 heroics droppen. ilvl232 dagger met een speed van 1.5, of te wel de ideale Muti offhand.
Ik zag gister dat ze de muti tooltip hebben aangepast: 120% weapondmg ipv een x aantal dmg.
Die dagger dropte gisteren in 1 run 3x in PoS HC, 1x had de rogue hem nodig.. de rest was disenchant :/ En helaas ook geen battered hilt :P

Gisteren mezelf ook weer een protspec aangemeten.. om nou is te kijken of dat sneller gaat met queuen... dps was 10 min wachten.. tank was nagenoeg instant... easy om emblems te farmen.. en kheb 549 rond de 43% dodge/parry (samen) en 41% block. nog niet capped dus.
Wel ruim 35k hp selfbuffed, dus healers zeuren meestal niet zoveel.
Potame schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:14:
Gisteren zeker 6 keer geprobeerd om Halls of Reflection te voltooien, maar we kwamen niet verder dan de 4e trash wave... Die LFG tool bezorgde me steeds weer undergearde mensen. Bv een priest met T7/blue/ilvl200 epics die out of mana ging op de 4e wave na het gebruiken van een pot/fiend en hymn.
Daarna een priest in full PVP gear, 27k HP en 18k mana... nou dat was ook dramatisch omdat hij me gewoon niet op kon houden. Nou zit ikzelf niet in ilvl 245+ gear maar met 42k buffed HP met een goeie balans dodge/parry/block heb ik echt totaal geen probleem om welke heroic dan ook te tanken (waaronder Hodir 10 HM) maar HoR vereist gewoon een erg goeie healer/dps/tank combinatie.
Ik wil zo graag die instance runnen, maar het vereist echt wel een hoop van je groep en is als warrior ook echt een flinke uitdaging om te tanken.
:( Gief my tanking helm/tanking axe!
Hmmz, hc HoR is ook ERG lastig imo. je hebt daar gewoon minimaal 10k dps nodig van de 3 dpserts. gisteren werd ik ook uitgenodigd om HoR te doen.. dus ik join de party.. zie ik een rogue met 10k hp erin.. dus ik zei maar dat ik niet aan boost's do en leavde.

[ Voor 39% gewijzigd door Dakreal op 16-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Leuk om te zien dat er een berg fanatieke Rogue's zijn bijgekomen hier! :) Twijfel zelf of ik nu Combat blijf of weer terug ga naar Assassination hoor. Heb best lekkere gear maar kom met Combat niet helemaal lekker uit de verf, snap niet waarom ik, voor mijn gevoel, belabberde DPS doe. :/
Denk zelf dat het te maken heeft met het gebrek aan Armor Penetration, hoewel ik nu op 417 Passive ArP zit. Ga de komende tijd toch proberen die nieuwe trinket in FoS HC binnen te harken om zo op zon 1100 ArP te komen (incl. Proc dus). Mocht dat niks worden, dan ga ik weer rustig Daggers verzamelen, Berserking Enchants verzamelen en mn ArP gems maar weer omgooien naar AGI gems. Dure hobby, dat min-maxxen :P

Ander lief dagboek moment,
Gisteren toch best wel zeker van mijn zaak, samen met mn vaste raid maatje een PuG opgestart naar ToTC10.
Wijzelf hebben het al meerdere malen gedaan, alleen nog niet in deze rollen (Ik als Disc Priest en hij als Prot Warrior). Natuurlijk een paar van de guild meegenomen, maar het grootste gedeelte kwam toch uit de LFRaid.
En ja hoor, de andere Tank begon al te mekkeren over de achievement en die heb ik dus heel duidelijk zn mond gesnoerd dat Achievements geen indicatie van skill of gear is. Uurtje later stonden we buiten met 15 Emblems en wat Abyss Crystals en een Achievement rijker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:12:
en het irritante is dus....
voor emblems zijn heel veel NON RAIDERS gewend om de gear te halen in dalaran bij die emblem vendors.

Tot ik een discussie startte en werd mij vertelt dat er meer te krijgen was.... *slik*

Ik lees toch redelijk veel over patches en komende dingen en toch dit gemist.
jaaa jij bent goed bezig haha niks irritant aan dat meer mensen dat nu weten hoor ;)
ik had ook totaal geen idee dat die vendor daar was haha dus die ga ik eens goed plunderen vanmiddag als ik uit mn werk kom :P ben ook een non raider idd :D ga niet verder dan 10 mans op het moment die ik dan pug-style doe :D heb gewoon de tijd niet meer (helaas) om fulltime te raiden zoals ik in vanilla nog wel deed..sinds kort weer begonnen (2 maandjes) met een nieuwe spec (holy) in pve-land dus die vendors zijn me een beetje ontgaan haha en heb het prima naar mn zin doe een beetje heroics en wat 10 mannetjes en zit al redelijk goed in de gear nu :) maareh vanmiddag ook maar weer eens kijken of die battered hilt wil droppen :D ik ben dr klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaseriaN schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:16:
Leuk om te zien dat er een berg fanatieke Rogue's zijn bijgekomen hier! :) Twijfel zelf of ik nu Combat blijf of weer terug ga naar Assassination hoor. Heb best lekkere gear maar kom met Combat niet helemaal lekker uit de verf, snap niet waarom ik, voor mijn gevoel, belabberde DPS doe. :/
Denk zelf dat het te maken heeft met het gebrek aan Armor Penetration, hoewel ik nu op 417 Passive ArP zit. Ga de komende tijd toch proberen die nieuwe trinket in FoS HC binnen te harken om zo op zon 1100 ArP te komen (incl. Proc dus). Mocht dat niks worden, dan ga ik weer rustig Daggers verzamelen, Berserking Enchants verzamelen en mn ArP gems maar weer omgooien naar AGI gems. Dure hobby, dat min-maxxen :P
Daar had ik gisteren een leuke discussie over met een mede rogue uit de guild; hij is combat specced en ik assasination.
Hij beweerde dat zowel voor Assas en combat +AP gems de way to go waren waarop ik aangaf dat ik toch liever agi gem omdat het AP/Crit/armor is(meer crit = meer CP's :9~ ) . Hij is wel een tikkeltje beter gegeared en haalt er zo'n 7-9k dps uit in 25m raids. Hij zit nu ook te dubben om meer Arp te gaan gemmen en wat AP gems te vervangen.
Keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:24:
[...]

jaaa jij bent goed bezig haha niks irritant aan dat meer mensen dat nu weten hoor ;)
ik had ook totaal geen idee dat die vendor daar was haha dus die ga ik eens goed plunderen vanmiddag als ik uit mn werk kom :P ben ook een non raider idd :D ga niet verder dan 10 mans op het moment die ik dan pug-style doe :D heb gewoon de tijd niet meer (helaas) om fulltime te raiden zoals ik in vanilla nog wel deed..sinds kort weer begonnen (2 maandjes) met een nieuwe spec (holy) in pve-land dus die vendors zijn me een beetje ontgaan haha en heb het prima naar mn zin doe een beetje heroics en wat 10 mannetjes en zit al redelijk goed in de gear nu :) maareh vanmiddag ook maar weer eens kijken of die battered hilt wil droppen :D ik ben dr klaar voor!
oops don't get me wrong.

Discussie startte ik een paar dagen terug in de guild over een bepaalde upgrade die ik wilde doen. Dat was het moment dat ik erachter kwam.
En ik mengde me hier in de discussie om juiste te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Voor zover ik weet heb je als rogue op dit moment eigenlijk 3 keuzes:

Ass: daarvoor gem je AP en haste.
Combat zonder Arp cap: agi gemmen.
Combat met Arp cap: Arp gemmen tot je aan de cap zit.

Daarnaast is er ook nog zoiets als een crit cap. Als je daar aan komt zou je agi moeten vervangen voor AP. Maar het zijn allemaal minimale verschillen als ik de weging in de excels goed lees.

Met de battered Hilt zal mijn combat damage flink geboost worden, van 226 mace (2.6 speed) naar een 251 wapen in je mainhand (2.7 speed!) moeten je specials een stuk harder aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Ik zit erover te denken om m'n Rogue m'n alt te maken en m'n Mage te gebruiken als main. Mage bevalt me echt goed, had ik niet verwacht.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

-Trouble- schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:45:
Ik zit erover te denken om m'n Rogue m'n alt te maken en m'n Mage te gebruiken als main. Mage bevalt me echt goed, had ik niet verwacht.
ok top! veel plezier

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere arme pappie saurefang ze zoon laten ophalen, we kregen helaas de order hem niet ook te slayen maar ach, 2 wipes en hij was neer

Verder geen loot voor mij vanwege dat me dragon points niet hoog genoeg waren ;), daarna nog ff Toc heroic in gegaan 25man

En de Weekly gedaan nog ff snel, en dan vanavond heel icc 25 maar is doen weer :D zit op het moment op 20 frosts dus meer zijn welkom als ik al zag de 1e items al rond de 90kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Mik! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:10:
Gister begonnen met de eerste achievements voor Winterveil, maar ik kwam er achter dat 1 achievement (Fala Ogri la la ofzo) nu nog niet mogelijk is, omdat ik de daily nog moet unlocken. Van 't weekend maar eens nakijken. Ach, het weekend heb ik de tijd en ik heb 2 weken vakantie dus dat moet wel lukken ;)
Guildie van me gister zat de complete questline te doen, heb hem maar naar wowhead verwezen, je hoeft nog maar 4 questjes te doen en dan kan je al gaan voor de achievement, kostte mij gister iets van een halfuurtje.
Check http://www.wowhead.com/?achievement=1282#comments ,scroll naar benee, comment van ene Catpaws, hij beschrijft de 4 quests die het zijn.

Als ik wat meer tijd heb (maak) dan ook maar eens met Ogri'la exalted gaan worden, ik zit nu op 35 facties exalted, Ashen verdict is gewoon een kwestie van tijd en dan ga ik nog de Booty Bay, Gadgetzan, etc doen en hup 'the Exalted' titel in de knip.
Screw die ring, ik wil de startquest voor mijn legendary! :D

Vanavond weer fresh run ICC, ik verwacht geen problemen en dat alles binnen no time plat ligt, hopelijk dropt Saurfang weer die ArP trinket, laatste keer ben ik maar gestopt met bidden toen ik op 1/3 van mijn dkp kwam. Ons ben zûnig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Gisteren even voor middernacht een OS10 PuG gejoined als tank om de nieuwe weekly raid te doen. Ik ben nog erg nieuw als raid tank (doe normaal alleen 5man hc) en had ook OS nog nooit gedaan. Gelukkig zat ik op skype met iemand die het wel al gedaan had dus die gaf me wat tips, al zegt dbm over het algemeen ook al veel. Wel was het niet leuk om te zien dat ik (als MT) bijna de hele tijd als 4de op de threat lijst stond. In gewone 5mans heb ik dat nog nooit echt meegemaakt maar er zaten een 4tal mages in de raid groep die wel erg dicht op de threat cap zaten (tussen 110-125%) en er soms wel eens overheen kwamen. Tijdens de boss zelf geloof ik dat ze er niet overheen gegaan zijn, maar ik vraag me af of ik als tank tekort schiet. Tijdens bosses volg ik normaliter altijd de 696 rotatie, bij trash wil ik nog wel eens (shield throw)+669 doen om meer threat in een korte tijd te genereren. Iemand enige tips hoe ik mijn threat het beste kan verbeteren, of is het over het algemeen altijd zo 'makkelijk' voor mages om meer threat te genereren dan een tank?

Mijn wowarmory kan om een of andere reden niet alle gear tonen, ik heb de helm van HoR hc en de boots van ik geloof FoS hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik ben het tanken op m'n main char een beetje beu, dus ben ik maar verder gegeaan met m'n shammie.
Hij is nu Enhancement, en dat wil ik graag zo houden. Echter zie ik niet veel wapens droppen die voor enhancement geschikt zijn (2h ax of 2h mace) volgens mij kan een shammie geen 2h sword wielden toch?

En wat zijn de stats waar ik het beste op kan focussen qua dps? AGI? of juist STR?
En wat is de hit cap van een enhance shammie op lvl 80?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
FragNeck schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:08:
Ik ben het tanken op m'n main char een beetje beu, dus ben ik maar verder gegeaan met m'n shammie.
Hij is nu Enhancement, en dat wil ik graag zo houden. Echter zie ik niet veel wapens droppen die voor enhancement geschikt zijn (2h ax of 2h mace) volgens mij kan een shammie geen 2h sword wielden toch?

En wat zijn de stats waar ik het beste op kan focussen qua dps? AGI? of juist STR?
En wat is de hit cap van een enhance shammie op lvl 80?
Enhance is met 2 x 1h, met 2-maal een vrij hoge (3.5, 3.6, 3.7, zoiets) speed (langzaam dus). AP is je vriend totdat je goed in de gear zit en dan kan je op haste overgaan.

Persoonlijk lees ik veel van Levva op mmo en hij zit ook op ej, hij behoort tot de betere enhance-shammy spelers op deze aardkloot (imo), hij heeft ook een super addon in elkaar gezet voor je die je het leven flink aangenaam maken, shock and awe, onmisbaar imo. Hij heeft geloof ik ergens in zijn onderschrift (op mmo OF ej) alle caps staan.

http://www.mmo-champion.c...ment-shaman-in-wrath-faq*
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: