Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

deTwisj schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:58:
Gisteren even voor middernacht een OS10 PuG gejoined als tank om de nieuwe weekly raid te doen. Ik ben nog erg nieuw als raid tank (doe normaal alleen 5man hc) en had ook OS nog nooit gedaan. Gelukkig zat ik op skype met iemand die het wel al gedaan had dus die gaf me wat tips, al zegt dbm over het algemeen ook al veel. Wel was het niet leuk om te zien dat ik (als MT) bijna de hele tijd als 4de op de threat lijst stond. In gewone 5mans heb ik dat nog nooit echt meegemaakt maar er zaten een 4tal mages in de raid groep die wel erg dicht op de threat cap zaten (tussen 110-125%) en er soms wel eens overheen kwamen. Tijdens de boss zelf geloof ik dat ze er niet overheen gegaan zijn, maar ik vraag me af of ik als tank tekort schiet. Tijdens bosses volg ik normaliter altijd de 696 rotatie, bij trash wil ik nog wel eens (shield throw)+669 doen om meer threat in een korte tijd te genereren. Iemand enige tips hoe ik mijn threat het beste kan verbeteren, of is het over het algemeen altijd zo 'makkelijk' voor mages om meer threat te genereren dan een tank?

Mijn wowarmory kan om een of andere reden niet alle gear tonen, ik heb de helm van HoR hc en de boots van ik geloof FoS hc.
zo te horen ben je een paladin, kan je altijd nog hand of salvation casten op de hoogste dps. en RF aanzetten dat helpt ook :P(wil ik nog weleens vergeten na een spec change)
daarnaas mage staan als het goed is ver weg van de boss, dus die kan je gewoon taunten. en dan zit je weer een stukje hoger.
kan je talentbuild nu niet bekijken, maar wellicht dat daar nog iets aan gespijkert kan worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FragNeck schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:08:
Ik ben het tanken op m'n main char een beetje beu, dus ben ik maar verder gegeaan met m'n shammie.
Hij is nu Enhancement, en dat wil ik graag zo houden. Echter zie ik niet veel wapens droppen die voor enhancement geschikt zijn (2h ax of 2h mace) volgens mij kan een shammie geen 2h sword wielden toch?

En wat zijn de stats waar ik het beste op kan focussen qua dps? AGI? of juist STR?
En wat is de hit cap van een enhance shammie op lvl 80?
Wat voor lvl heeft je shaman? Zodra je kunt overstappen op dual wield = win. 2H mace of axe is voor pve niet viable, sommigen zweren erbij voor pvp (lekker hoge burst dmg).

En idd shamans kunnen geen swords gebruiken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
nou die dodge debuff van icc die is wel zwaar vervelend voor mn Deathknight tank

http://www.wow-heroes.com...er=Dragonmaw&name=Aspredo

ik denk dat ik alles maar gewoon op parry ga zetten qua gems
zit er ook over te denken om swordshattering te vervangen met stoneskin rune, zodat ik wat gemplekjes overhoud om meer parry te pakken..
ik weet niet hoe ik het anders moet gaan oplossen, met die dodge debuff hou ik op dit moment maar 7% dodge over.

toc normal heb ik nooit problemen, icc normal was gisteren bij eerste boss gewoon niet , maar dan ook echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zjanzjak schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:19:
[...]

Enhance is met 2 x 1h, met 2-maal een vrij hoge (3.5, 3.6, 3.7, zoiets) speed (langzaam dus). AP is je vriend totdat je goed in de gear zit en dan kan je op haste overgaan.

Persoonlijk lees ik veel van Levva op mmo en hij zit ook op ej, hij behoort tot de betere enhance-shammy spelers op deze aardkloot (imo), hij heeft ook een super addon in elkaar gezet voor je die je het leven flink aangenaam maken, shock and awe, onmisbaar imo. Hij heeft geloof ik ergens in zijn onderschrift (op mmo OF ej) alle caps staan.

http://www.mmo-champion.c...ment-shaman-in-wrath-faq*
W00t waar haal je zulke trage 1-handers, doe mijn DK er 2 :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
2.6 is juist ideaal voor een enhancement heb ik uit zo'n WoW-studie vernomen :P

Tankard 'O Terror zijn super wapens, maar ben benieuwd hoe duur ze vandaag de dag zijn. Ik had er tijdens brewfest 3 gekocht voor een totaalprijs van 1500g, waarvan 2 equipped en eentje onlangs doorverkocht voor 1200g.

[ Voor 3% gewijzigd door Divak op 16-12-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
RichardvdD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:44:
2.6 is juist ideaal voor een enhancement heb ik uit zo'n WoW-studie vernomen :P

Tankard 'O Terror zijn super wapens, maar ben benieuwd hoe duur ze vandaag de dag zijn. Ik had er tijdens brewfest 3 gekocht voor een totaalprijs van 1500g, waarvan 2 equipped en eentje onlangs doorverkocht voor 1200g.
Persoonlijk zou ik ze niet meer kopen nu, Ja het zijn uitstekende enhancement wapens. maar in ICC norm droppen iets minder goeie (gratis) en op hc droppen betere :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

De Gesnaakte schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:20:
nou die dodge debuff van icc die is wel zwaar vervelend voor mn Deathknight tank

zit er ook over te denken om swordshattering te vervangen met stoneskin rune, zodat ik wat gemplekjes overhoud om meer parry te pakken..
ik weet niet hoe ik het anders moet gaan oplossen, met die dodge debuff hou ik op dit moment maar 7% dodge over.

toc normal heb ik nooit problemen, icc normal was gisteren bij eerste boss gewoon niet , maar dan ook echt niet te doen.
Je gaat toch met gear uit eindelijk wel over de 20% dus je kan net zo goed dodge gemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Die 20% debuff is er eigenlijk voor bedoeld om 'ongewenste' spike damage tegen te gaan.
Een combinatie van dodge dodge dodge parry dodge dodge parry dodge 50K hit is niet echt fijn voor je healers (bij wijze van, ik weet dat er DRs gelden voor avoidance). Het idee erachter is om healing meer pro-actief te laten worden en de tank (over een tijdsbestek) wat geleidelijker te voorzien van inc. dmg ipv spike damage. Ik mag aannemen dat oneshottable tanks door (heroic) Gormok Impale + een ongelukkige spike dmg hit niet leuk is

Uieindelijk willen ze in Cataclysm terug naar < avoidance < spike damage dus < grotere heals

Persoonlijk merk ik er weinig van. Healers moeten dan wat minder slacken zeg ik dan maar :P

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 16-12-2009 14:20 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

De Gesnaakte schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:20:

Dit lijkt mij niet zo'n geweldig plan. Ten eerste heeft Swordshattering 0,0 invloed op diminishing returns voor parry. Anders gezegd, als je Swordshattering laat vallen dan krijg je niet plotseling meer % parry per rating. Ten tweede krijg je dusdanig weinig parry van gems dat het absoluut niet de moeite waard is evt dodge te vervangen met parry.

Wat bij jou echter hoogst waarschijnlijk het probleem is, is je HP. Met 30K HP unbuffed zit je wel erg laag voor ICC10. De 1e boss met name is daarin echt een crime aangezien hij heel hard mept (dat was voor de nerf overigens, weet nog niet hoe het is na de nerf). Je gear is echter vergelijkbaar met mn eigen DK (zoek evt op Brainsaw op Draenor). Blizzard heeft niet voor niets de -20% dodge debuff toegevoegd, dus het is aan ons om ons aan te passen. Nu kun je proberen voor parry te gaan, maar ik kan je nu alvast vertellen dat je er nog meer op achteruit gaat qua avoidance.

Mijn advies is meer te focussen op stamina ipv avoidance. Paar (relatief) makkelijke upgrades:
  • Trinkets: Brewfest trinkets (mocht je die in de bank hebben) of Emblem of Frost trinket (226 stamina of zoiets)
  • Shoulders: Shoulderguards of the Enduring Order (ilvl 245) is te koop voor +/- 75 emblems of triumph
  • Head: een goede ilvl 245 head is te koop voor 75 emblems of triumph
  • 2H: zie Ony25 of ToC25 (axe op fact champs) voor erg goede wapens. Bevatten beide erg veel stamina en die van ToC25 iig ook nog slots
  • Runeforge: Stoneskin Gargoyle is in jouw geval sowieso erg aan te raden. Niet alleen geeft hij 2% extra stamina, maar ook nog eens 25 defense skill. kun je direct je defense gems vervangen door stamina gems.
  • Shoulder enchant: de PvP enchant in Orgrimmar geeft 30 stam en resilience voor 10K honour. Persoonlijk vind ik die beter dan de SoH enchant.
  • Ring: wederom heeft de Emblem of Triumph npc een leuke ring voor je, cost 35 emblems.
P.s. Verkijk je niet op set bonussen als DK tank. Er zijn gewoon zulke goede items te verkrijgen buiten T8 en T9 om dat die met gemak beter zijn dan de item bonussen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cleetje op 16-12-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Het is inderdaad tegen spike damage. Gewoon alles volstampen met stamina, lekker belangrijk die avoidance gems :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
wow, thanks voor die tips ik zal eens gaan kijken wat ik aan de hand van dit al kan gaan vervangen, het is alleen jammer dat we met onze guild geen 25man toc doen dus kan ik trophy of the crusader niet echt makkelijk bemachtigen. gisteren wel voor het eerst zonder iemand dood te laten gaan toc 10 op normal gedaan, dus waarschijnlijk zullen we hardmodes wel gaan doen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Even een vraagje, ik speelde al een tijdje geen wow meer, maar wilde wel weer gaan beginnen, dus ik vroeg aan een vriend van mij, stuur even een scroll of resurrection, hij doet dat, maar vervolgens zegt die link van ja dat is niet mogelijk.

Is het inderdaad niet mogelijk als je al Wrath of the Lich King ooit geinstalleerd hebt gehad, staat niet zozeer op de site van blizzard, of heeft hij het niet goed gedaan. Kon het niet vinden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hallo,

Ik ben nu al een paar maanden bezig om een 'goeie' DK tank spec te zoeken/proberen.
Nou leek dat voor de nieuwe LFG goed te gaan, totdat ik een warrior in de party kreeg met een goede 6.6k dps. Ik had echt moeite om aggro te houden. Nou is mijn gear niet supergoed en ben ik ook aan het upgraden gegaan, linkje naar armory : http://eu.wowarmory.com/c...Eitje&gn=Eternal+Darkness

En ik ben eigenlijk opzoek naar tips voor eventueel andere specs of een aanpassing op mijn huidige spec, ik doe voornamelijk heroics en afentoe wordt ik gevraagt voor 10man, maar dat laat ik maar zitten.
Frost heb ik al geprobeerd maar was het niet voor mij gaf me een hele slome indruk, ook waren mijn runes constant weg.

Blood leek me intressanter, gaat ook wel lekker snel, aoe threat gaat goed, alleen dan wat minder als er iemand in de groep zit met een hoge (6000-8000) dps, zelf zit ik op ~2000 dps gemiddeld.

Gebruik als rotatie, D&D, IT, PS, Pest, BS en Pest ophouden, voorderest wissel ik target af met Bloodstrike en Deathstrike/Coil. Ik heb voor BS/DS/IT/PS een macro zodat Runestrike gebruikt wordt wanneer mogelijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Met de gear en stats zoals ze op dit moment in het spel zitten is de volgende regel altijd geldig:

Gem nooit voor parry-rating. Dodge-rating is altijd beter punt-voor-punt.

Dat de ICC debuff je dodge met 20% verlaagt, big deal, dat maakt nul-komma-nul uit voor de waarde van dodge rating ten opzichte van andere avoidance stats. Als je buiten ICC op 25% dodge zit en je hebt 100 rating nodig om naar 26% te komen (noem maar even een random getal, het gaat om het idee), dan zit je in ICC op 5% dodge en heb je 100 rating nodig om naar 6% te komen. Stel je zit dan op 20% parry, zowel binnen als buiten ICC, en hebt 150 rating nodig om naar 21% parry te komen (want parry kost meer rating per % en de diminishing returns zijn heftiger).

Totaal zit je (met 10% miss om maar eens wat te noemen) op 55% avoidance buiten ICC en 35% binnen ICC. Om naar 56% (buiten) / 36% (binnen) te gaan kun je gaan voor of 100 dodge rating, of 150 parry rating. Dodge is duidelijk beter.

Nogmaals, de getallen die ik heb gekozen zijn uit de duim gezogen, maar de redenering erachter gaat 100% op met echte waardes. De balans in waarde tussen dodge-rating, defense-rating en parry-rating is buiten ICC exact hetzelfde als binnen ICC. Door de heftige DR op parry en de grote hoeveelheid rating per 1% (zelfs voor DR) die je bij parry nodig hebt, is parry-rating op alle fronten inferieur aan andere avoidance ratings.

De *enige* uitzondering is als je buiten ICC om welke reden dan ook minder dan 20% dodge hebt. Maar geen enkele tank die genoeg gear heeft om ICC te kunnen proberen heeft minder dan 20% dodge, dus dit gaat niet op.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Speedy55 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:42:
Even een vraagje, ik speelde al een tijdje geen wow meer, maar wilde wel weer gaan beginnen, dus ik vroeg aan een vriend van mij, stuur even een scroll of resurrection, hij doet dat, maar vervolgens zegt die link van ja dat is niet mogelijk.

Is het inderdaad niet mogelijk als je al Wrath of the Lich King ooit geinstalleerd hebt gehad, staat niet zozeer op de site van blizzard, of heeft hij het niet goed gedaan. Kon het niet vinden.
Scroll of Resurrection is alleen mogelijk op Vanilla of TBC accounts, niet voor WotLK upgraded accounts.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

http://eu.wowarmory.com/c...=Emerald+Dream&n=Louveria

Kijk anders eens even naar mijn DK profiel. Beide specs zijn tanking specs (frost & blood)
Frost is een dual wield build welke ik voornamelijk gebruik voor de 'oude' heroics. Voor ICC5 gebruik ik liever mijn blood spec omdat mijn healthpool stukken hoger ligt dan met mijn frost build. Het is ook een beetje afhankelijk hoe de healer is.

Natuurlijk zijn er op- en aanmerkingen te vinden in mijn profiel maar vooralsnog voldoet het prima. Komende reset zal ik gaan tanken in ICC10, ben benieuwd hoe het zal gaan. Ik denk dat ik mijn 10dodge/15 stamina gems een dezer dagen zal gaan vervangen voor 30 stamina gems. Eventjes afwachten hoe het zal gaan lopen met mijn gearupgrades.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat ik nu als mage wel wat dingen op en aan te merken op de nieuwe gear en gevolgen voor mij.

Ten eerste mist bijna alle gear crits. Zeer vervelend want big numbers draait het vaak om als mage. Verder valt me op dat er niet heel erg veel te gemmen valt met de nieuwe gear. Ik zag wel wat gear met nieuwe sockets maar alleen blue. Ik neem aan dat Blizzard hiermee het gemmen op Intellect wil aanmoedigen?
Enfin, daar kan ik nog mee leven aangezien Intellect de Spellpower/damage gaat vervangen.

Erger is dat mijn toch al schamele health nog veel schameler is geworden. Ik had 17000 HP en nu heb ik 15500 HP ongeveer. Dat is toch echt absoluut een achteruitgang en het komt door mijn nieuwe gear. Hoop dat ik het wat kan buffen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
De Gesnaakte schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:37:
wow, thanks voor die tips ik zal eens gaan kijken wat ik aan de hand van dit al kan gaan vervangen, het is alleen jammer dat we met onze guild geen 25man toc doen dus kan ik trophy of the crusader niet echt makkelijk bemachtigen. gisteren wel voor het eerst zonder iemand dood te laten gaan toc 10 op normal gedaan, dus waarschijnlijk zullen we hardmodes wel gaan doen in de toekomst.
Zijn 25m's niet te puggen bij jullie op de server? En volgens mij de headitem die Cleetje bedoelt is een non-tier piece waar je gewoon 75 emblems voor nodig hebt en dus geen trophy ;)
Auredium schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:38:
Ik moet zeggen dat ik nu als mage wel wat dingen op en aan te merken op de nieuwe gear en gevolgen voor mij.

Ten eerste mist bijna alle gear crits. Zeer vervelend want big numbers draait het vaak om als mage. Verder valt me op dat er niet heel erg veel te gemmen valt met de nieuwe gear. Ik zag wel wat gear met nieuwe sockets maar alleen blue. Ik neem aan dat Blizzard hiermee het gemmen op Intellect wil aanmoedigen?
Enfin, daar kan ik nog mee leven aangezien Intellect de Spellpower/damage gaat vervangen.

Erger is dat mijn toch al schamele health nog veel schameler is geworden. Ik had 17000 HP en nu heb ik 15500 HP ongeveer. Dat is toch echt absoluut een achteruitgang en het komt door mijn nieuwe gear. Hoop dat ik het wat kan buffen.
Maar wat boeit de socket-bonus? Gem gewoon voor de stats die je belangrijk vindt in plaats van aan de socketbonus te voldoen.

[ Voor 25% gewijzigd door Mik! op 16-12-2009 15:56 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:38:

blauwe sockets kan je mooi op stamina gemmen 8)
Afijn kan je toch nog steeds gewoon spelldmg gems in gooien. als je veel gear met blauwe sockets heb zit je volgens mij op healing gear te needen. (moet de T10 set nog checken op set bonussen en alles)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik heb ook een paar ret-items geloot uit de ICC instances.. En geen enkele socket in de gear inderdaad. Dat is wel jammer. Het zijn ook allemaal non-Tier items en ik mis enorm veel hit rating. Vooral haste en ARP zit er op de gear.. Nu met de trinket met 128 hit rating en de i245 ring heb ik 262 hit rating, maar nog niet genoeg expertise. Op de dummy zat ik zonder de trinket en ring op nog niet eens 2000 dps.. Nu met 262 hit rating gaat het al boven de 3,5k. Nu nog een paar tank items vervangen (ring, cloak, waist, en nog een item) en hopelijk schiet het dan wat omhoog. Wel handig voor raids als de tankspots vol zijn.

Natuurlijk sla je je dan wel voor je kop als dan dat tank-item wél dropt, maar ach. :P Vandaag weer ToC10 als enige tank. Hopelijk dropt die ring nu eindelijk eens, dan win ik hem sowieso :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:04:
Ik heb ook een paar ret-items geloot uit de ICC instances.. En geen enkele socket in de gear inderdaad. Dat is wel jammer. Het zijn ook allemaal non-Tier items en ik mis enorm veel hit rating. Vooral haste en ARP zit er op de gear.. Nu met de trinket met 128 hit rating en de i245 ring heb ik 262 hit rating, maar nog niet genoeg expertise. Op de dummy zat ik zonder de trinket en ring op nog niet eens 2000 dps.. Nu met 262 hit rating gaat het al boven de 3,5k. Nu nog een paar tank items vervangen (ring, cloak, waist, en nog een item) en hopelijk schiet het dan wat omhoog. Wel handig voor raids als de tankspots vol zijn.

Natuurlijk sla je je dan wel voor je kop als dan dat tank-item wél dropt, maar ach. :P Vandaag weer ToC10 als enige tank. Hopelijk dropt die ring nu eindelijk eens, dan win ik hem sowieso :+
Welke ring ? xD volgens mij is dat de gedoomde item die altijd elke week dropt bij ons :P

Verder zit ik al tijd te aase op die ofhand in Toc, maar nee hoor never dropt die bij mij
Vanavond Wss Icc 25man 4/4 doen en dan richting Toc of stiekem Ulduar Hm wat ik meer hoop, maar verder maakt het niet uit ik heb gear genoeg nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

iemand een idee waar je kan vinden welke speciale reward uit welk van die trading cards komt, mn vrouw is gek van extra dingetjes in wow en wil wat van die kaarten kopen voor haar maar heb geen idee of er bv ook sets zijn waar niks in zit. En waar kan je die kaarten eigenlijk kopen zag niks bij onze lokale sigaren shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MantaMania schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:21:
iemand een idee waar je kan vinden welke speciale reward uit welk van die trading cards komt, mn vrouw is gek van extra dingetjes in wow en wil wat van die kaarten kopen voor haar maar heb geen idee of er bv ook sets zijn waar niks in zit. En waar kan je die kaarten eigenlijk kopen zag niks bij onze lokale sigaren shop.
Tis 9/10 kans van of er iets in zit of niks..

Ook bestaan sommige Deck's niet meer dus kan je ze niet meer krijgen, beste optie is E-bay of websites die de kaarten los verkopen waarbij je moet krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:27:
[...]

Tis 9/10 kans van of er iets in zit of niks..

Ook bestaan sommige Deck's niet meer dus kan je ze niet meer krijgen, beste optie is E-bay of websites die de kaarten los verkopen waarbij je moet krassen.
enige nadeel is.. is dat je je knip aardig ver open moet trekken @ E-bay.

Mekkiej, had je m'n vorige post gemist? :X

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
Mik! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:54:
[...]

Zijn 25m's niet te puggen bij jullie op de server? En volgens mij de headitem die Cleetje bedoelt is een non-tier piece waar je gewoon 75 emblems voor nodig hebt en dus geen trophy ;)
jawel hoor, maar ik heb over het algemeen niet echt goede ervaringen met 25 man pugs
ik vind het niet erg om een dungeon te puggen en dat doe ik dan ook graag
maar met raids heb ik altijd pech in een groep te komen waar het allemaal niet zo tof verloopt
kan het binnekort wel weer eens proberen.

onze guild begint nu wel wat groter te worden dus het word binnenkort wel 25 mans doen, en persoonlijk vind ik dat dan ook veel toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mik! schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:54:
[...]

[...]

Maar wat boeit de socket-bonus? Gem gewoon voor de stats die je belangrijk vindt in plaats van aan de socketbonus te voldoen.
Socket Bonus boeit me niet. Alleen de kleur sockets een beetje. Niet zo heel erg overigens daar intellect nu gelijk staat aan spelldamage. Ik moet overigens wel nog even zien hoe het allemaal scaled.
Ik ben er zelf niet op achteruit gegaan de laatste tijd, zit zelf rond de 3 tot 3.3k DPS maar moet nog even een bossdummy gaan misbruiken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Auredium schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:44:
[...]

Socket Bonus boeit me niet. Alleen de kleur sockets een beetje. Niet zo heel erg overigens daar intellect nu gelijk staat aan spelldamage. Ik moet overigens wel nog even zien hoe het allemaal scaled.
Ik ben er zelf niet op achteruit gegaan de laatste tijd, zit zelf rond de 3 tot 3.3k DPS maar moet nog even een bossdummy gaan misbruiken.
Huh? Als de socket bonus je niet boeit, dan hoort de kleur van de sockets ook niet te boeien. Het enige waar de socket-kleur invloed op heeft is of je de bonus krijgt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Auredium: Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is intellect hetzelfde als spellpower? Bij mijn weten komt dat pas met Cataclysm :?.

[ Voor 4% gewijzigd door Dricus op 16-12-2009 16:55 ]

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:42:
[...]

enige nadeel is.. is dat je je knip aardig ver open moet trekken @ E-bay.

Mekkiej, had je m'n vorige post gemist? :X
Ben bang van wel :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Dricus schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:54:
@Auredium: Heb ik iets gemist? Sinds wanneer is intellect hetzelfde als spellpower? Bij mijn weten komt dat pas met Cataclysm :?.
je krijgt nu iirc 25sp per 100 intel dus 100int = 25sp

pas met cataclysm komt de omzwaai dat sp wegvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Gekheid schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:58:
[...]
je krijgt nu iirc 25sp per 100 intel dus 100int = 25sp

pas met cataclysm komt de omzwaai dat sp wegvalt
Ja, maar daarmee staat intellect nog niet gelijk aan spellpower, wat Auredium beweert... Mijn vraag blijft dus staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey Mekkiej, tijdje niet gezien :P heb je je mage op TN nog wat gelvld? speel tegenwoordig alweer op een ander poppie namelijk: Bíanca
He ! nu wel gevonden haha

Nou heb nog niet echt geleveld, met dat nieuwe dungeon systeem ben ik me Priest aant Gearen...
Om dus ook mee te nemen in Icc, en ja lekker druk raiden weer nadat ik een nieuwe guild heb gevonden.

Maar ik zou ff me 2e game pc aansluiten thuis om maar weer is ff te dual boxxe :P <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
deadsy33 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:19:
Die 20% debuff is er eigenlijk voor bedoeld om 'ongewenste' spike damage tegen te gaan.
Een combinatie van dodge dodge dodge parry dodge dodge parry dodge 50K hit is niet echt fijn voor je healers (bij wijze van, ik weet dat er DRs gelden voor avoidance). Het idee erachter is om healing meer pro-actief te laten worden en de tank (over een tijdsbestek) wat geleidelijker te voorzien van inc. dmg ipv spike damage. Ik mag aannemen dat oneshottable tanks door (heroic) Gormok Impale + een ongelukkige spike dmg hit niet leuk is

Uieindelijk willen ze in Cataclysm terug naar < avoidance < spike damage dus < grotere heals

Persoonlijk merk ik er weinig van. Healers moeten dan wat minder slacken zeg ik dan maar :P
Hopelijk brengen ze crits/crushings terug in catalysm. Een beetje frustratie mag er wel eens zijn bij een bossfight.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dricus schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:01:
[...]

Ja, maar daarmee staat intellect nog niet gelijk aan spellpower, wat Auredium beweert... Mijn vraag blijft dus staan :).
voor holy paladins is int de stat tegenwoordig omdat het idd je sp verhoogt maar ook je crit en je mana regen met die ability (25% per 15 sec ofzoiets) kan niet op de naam komen.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 16-12-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:04:
[...]

He ! nu wel gevonden haha

Nou heb nog niet echt geleveld, met dat nieuwe dungeon systeem ben ik me Priest aant Gearen...
Om dus ook mee te nemen in Icc, en ja lekker druk raiden weer nadat ik een nieuwe guild heb gevonden.

Maar ik zou ff me 2e game pc aansluiten thuis om maar weer is ff te dual boxxe :P <3
Hehe, ik zit zelf niet in een guild, maar ben wel lekker aant gearen. M'n retri set is nu eigenlijk bijna klaar ( naar mijn mening ) en zit erover te denken om spulletjes te gaan aanschaffen voor m'n Prot set.

Als je gaat dualboxen met mage, moet je maar ff een brul geven.. dan boost ik je wel een paar keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:14:
[...]

Hehe, ik zit zelf niet in een guild, maar ben wel lekker aant gearen. M'n retri set is nu eigenlijk bijna klaar ( naar mijn mening ) en zit erover te denken om spulletjes te gaan aanschaffen voor m'n Prot set.

Als je gaat dualboxen met mage, moet je maar ff een brul geven.. dan boost ik je wel een paar keer :P
Doen we xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

MantaMania schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:06:
[...]
voor holy paladins is int de stat tegenwoordig omdat het idd je sp verhoogt maar ook je crit en je mana regen met die ability (25% per 15 sec ofzoiets) kan niet op de naam komen.
Dat weet ik allemaal wel, ik probeer Auredium er met mijn vraag alleen subtiel op te wijzen dat zijn bewering dat intellect gelijk staat aan spelldamage (als in intellect == spelldamage) nog wel eens onjuist zou kunnen zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kevinp schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:06:
[...]

Hopelijk brengen ze crits/crushings terug in catalysm. Een beetje frustratie mag er wel eens zijn bij een bossfight.
Nope, not gonna happen...

Sterker nog, tanks worden critimmune dmv talents (wat is dan nog het nut van crittende bosses.. maar da's vast een andere discussie) en het hele crushing verhaal heeft Blizzard al uit het raam gegooid omdat het een ontzettende RNG factor was, en het behoorlijke balance problemen opleverde gedurende TBC. Ik snap best dat je boss fights frustrerend wilt hebben, het mag best lastig zijn, maar laat het dan lastig zijn door dingen waar je wat aan kunt doen, ipv totaal onvoorspelbaar en onaanpasbaar gedrag van de game.

[ Voor 1% gewijzigd door Blistimo op 16-12-2009 17:19 . Reden: typo! ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

MantaMania schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:06:
[...]

Divine plea, daarnaast was inderdaad INT de stat voor holypaladins, maar geloof dat MP5 sinds 3.3 of zelfs 3.2 weer wat meer waarde had.

over het 25% int = sp verhaal, gaat volgens mij allene op voor Arcane Mages, die hebben daar een talent voor. niks meer dan dat.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik zal je ff een PM sturen van potentiele characters waar ik op kan spelen ;-) Zo kun je me tenminste vinden hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Blistimo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:17:
[...]

Nope, not gonna happen...

Sterker nog, tanks worden critimmune dmv talents (wat is dan nog het nut van crittende bosses.. maar da's vast een andere discussie) en het hele crushing verhaal heeft Blizzard al uit het raam gegooid omdat het een ontzettende RNG factor was, en het behoorlijke balance problemen opleverde gedurende TBC. Ik snap best dat je boss fights frustrerend wilt hebben, het mag best lastig zijn, maar laat het dan lastig zijn door dingen waar je wat aan kunt doen, ipv totaal onvoorspelbaar en onaanpasbaar gedrag van de game.
Door het crushing verhaal waren veel dingen gebalanced. Warriors waren crushing immume, de balance problemen kwamen door de hoeveelheid avoidance die je kon krijgen. zeker rogues en hunters.

Door voldoende defense, en icm met shield block was je als warrior (en paladin met shield) zo goed als crushing immume. Druids kregen in ruil voor crits en crushes meer armor, en meer HP.

Dat laatste is wel gebleven, maar dat eerste is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

deadsy33 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:19:

Mwah, het probleem was dat ze uiteindelijk door hardmodes en één extra tier de gear te ver door hebben laten scalen. Op mijn druid zit ik, zonder moeite te doen, op bijna 60% dodge raid buffed. Als ik er speciaal gear voor uitzoek zit ik boven de 67%. Da's gewoon absurd. :) In TBC was dat geen probleem omdat daar de laatste tier als extraatje was toegevoegd en die maakte veel gebruik van magic damage waardoor avoidance ineens niet meer zo belangrijk was als het overscaled was. En stamina overscalen boeit niet aangezien je dat gewoon kan compenseren met grotere hits. :P
Blistimo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:17:
[...]

Sterker nog, tanks worden critimmune dmv talents (wat is dan nog het nut van crittende bosses.. maar da's vast een andere discussie)
Je bent alleen crit immune voor bosses van max. 3 levels boven het jouwe. Als je aan het levelen bent moet je daardoor dus niet in te hoge dungeons gaan rondrennen. :+ Oh, en niemand verplicht je natuurlijk om bepaalde talents te kiezen. En het verdere nut: crits betekenen dat een dps warrior het niet zomaar even kan overnemen, want die kan wél gewoon gecrit worden. Een paar gewone hits kan een DPS met de juiste heals ook nog wel aan, maar met crits worden ze doorgaans ge-oneshot.

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 16-12-2009 17:42 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:23:
[...]

Divine plea, daarnaast was inderdaad INT de stat voor holypaladins, maar geloof dat MP5 sinds 3.3 of zelfs 3.2 weer wat meer waarde had.
Nog steeds Int all the way. mp5 eeeww ;) Ok, mp5 heeft iets aan kracht gewonnen tov Crit door de Illumination nerf maar Int blijft de stat die ik voluit stack, mp5 staat echt heel laag op m'n prio.

Wat betreft mages gemming voor Int, dont do it! Alle mages in m'n guild zie ik SP (rood), SP/haste (geel) en SP/spirit (blauw) gemmen. Spirit ivm Molten Armor (35% spirit=critrating) en idd zoals gezegd Int=SP gaat alleen op als je Arcane bent en dan blijft t nog maar bij 15% dus imo de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:23:
[...]

over het 25% int = sp verhaal, gaat volgens mij allene op voor Arcane Mages, die hebben daar een talent voor. niks meer dan dat.
nee hoor 25% int is nog steeds spellpower das een talent daarom stacken ze massaal tegenwoordig.

Vanmiddag zat ik wat te surfen en kwam ik op een site waarop talent specs stonden die meeste gekozen worden maar ik kan hem niet meer vinden iemand een idee? STond geloof ik voor wereld wijd welke spec meest gekozen werd.

[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 16-12-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag, na die nieuwe patch probeer ik net weer is te spelen, krijg ik na minder dan een minuut
van vloeiend beeld naar heel erg schokkend beeld, heb de instellingen nog verlaagd van ultra naar lager maar helpt niet. Speel op 1280*1024 op 75HZ, en vroeger ook geen lag gehad. Iemand tips?

specs:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
Kingston Valueram/2GB 800MHz DDR2 DIMM (2x)
Asus VGA EN9800GX2 PCIE 2.0 1GB DDR3
Antec TruePower Quattro/850W 24p ATX 12v 80mm

EDIT: Verholpen, waren de addons die ik eens moet updaten, een beetje snel gepost...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Voor diegene die de Pit of Saron gebruiken om de hilt te farmen.
Based on feedback we’ve been provided by players, we’d like to make you aware of a couple of changes we are applying to Icecrown Citadel: The Frozen Halls via in-game fixes. Firstly, we are increasing the drop rate of the Battered Hilt in all three wings of this Heroic five-player dungeon. We have seen a great deal of discussion about this item’s chance of dropping since the release of patch 3.3.0 and agree that it is currently too low. As a result, players should find greater accessibility to this item while running these dungeons, or while trading with other players who have it.

In light of this change, we are also removing the chance for the Battered Hilt or any other epic item to drop from the Skeletal Slaves in the Pit of Saron. The need to “farm” these creatures for the Battered Hilt should be reduced by our first in-game fix and will no longer result in a chance for epic loot or Battered Hilts.

You’re welcome to discuss these changes in this thread and provide us with any additional feedback you may have. Please refrain from creating additional threads about these in-game fixes at this time.

You can find a full list of recent in-game fixes here: http://forums.worldofwarc...topicId=21723843880&sid=1

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54
Zo, mijn account even gereactivate met een wotlk trial om de nieuwe dungeon finder te proberen. Had best snel al een groep. Wat ik mij afvraag: Is dungeon runnen nu sneller dan solo quests grinden? Als het om levelen gaat.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf geen WoW-pro maar ik levelde altijd op solo quests.. anders moet je telkens maar weer groepen zien te krijgen om de dungeons in te gaan :P
eenmaal max lvl kan je dungeons genoeg in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 21:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heren, kunnen jullie nog in de game? Er staat bij het inloggen nog wel dat er realms down zijn, maar de mijne is er niet bij. Bovendien krijg ik tijdens 'connecting' al de melding 'unable to connect'.

Raarder nog, ik moet nu elke keer als ik in wil loggen de UELA accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 09:50

aap

HTT-Thalan schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:30:
Heren, kunnen jullie nog in de game? Er staat bij het inloggen nog wel dat er realms down zijn, maar de mijne is er niet bij. Bovendien krijg ik tijdens 'connecting' al de melding 'unable to connect'.
Ik had dit ook. dsound.dll in de warcraft folder renamen naar dsound.dll.old loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pingkiller schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:05:
Zo, mijn account even gereactivate met een wotlk trial om de nieuwe dungeon finder te proberen. Had best snel al een groep. Wat ik mij afvraag: Is dungeon runnen nu sneller dan solo quests grinden? Als het om levelen gaat.
Mwah, hangt van de dungeon af, denk ik. Ik vind zelf questen sneller omdat ik nu al 6 chars heb geleveld en precies weet waar ik moet zijn voor welke quests en welke quests ik het beste kan opsparen om alles snel in één keer te doen. :)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gisteravond was het wel leuk, 1 van de oude MT's uit mijn vorige guild kwam online na 6+ maanden.
Gelijk ff alle nieuwtjes uitgelegd ik op mijn healer hij tanken en stuk of 6 random hc's gedaan, daarna ben ik maar op mage gegaan en nog een aantal random hc's.

Hij zijn T9 hands gehaald ik mijn T9 pants. Om de avond af te sluiten wilden we nog maar 1 random hc doen, krijgen we ineens nieuwe heroic nogal een verassing aangezien hij nogsteeds in naxx10/25/EoE/OS gear rondwaggelde. Ging wel gewoon goed hij is gewoon een erg goede tank, zelf ben ik een beetje lui als ik tank :P als ik dan iets mark en ik zie dps tekeer gaan op een ander target heb ik zoiets van "u spank it u tank it", hij vliegt overal rond knalt wat shields heen en weer en het komt wel goed :)

Van het weekend gaan we flink wat hc's doen om hem lekker te gearen zijn we ook weer klaar :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gear boeit sowieso niet zoveel. Ik heb liever een tank in greens die weet wat 'ie doet dan een in full 245 gear die pull na pull wel iets verkloot. :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:29:
Gear boeit sowieso niet zoveel. Ik heb liever een tank in greens die weet wat 'ie doet dan een in full 245 gear die pull na pull wel iets verkloot. :)
Gister daily random gedaan. Dk tank in T7 gear. Ik dual wield ondertussen al ICC 2-handers en rest is ToC25/heroic gear. Zelfs na aantal seconden wachten had ik na 1 rondje rotatie alle aggro al. Ben maar met autoattack verder gegaan.

ICC heroics met 2 guildies. Healer en Tank random. Trinket dropt. Ik need, tank passed, guildie mage passed. Holy priest need. Euhm? Andere guildie need vervolgens ook, wint trinket en trade hem met mij. Priest mocht verder gaan zoeken naar andere group.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:33:
[...]

Gister daily random gedaan. Dk tank in T7 gear. Ik dual wield ondertussen al ICC 2-handers en rest is ToC25/heroic gear. Zelfs na aantal seconden wachten had ik na 1 rondje rotatie alle aggro al. Ben maar met autoattack verder gegaan.
Ach, als je melee bent kun je sowieso wel een beetje aggro verdragen. Clothies kunnen dar niet en daar kan een tank in greenies ongeacht gearlevel ook wel wat aan/tegen doen. :) Overigens is mijn TPS sinds T7 niet echt omhoog gegaan. Goed, komt misschien omdat ik nog steeds Origin of Nightmares uit Naxx gebruik. Ik wil 'm vervangen door Fordragon Blades van Anub10 heroic maar die heb ik nog niet zien droppen. :(

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond heroic pit en forge gepug'd op 3 toons, dus totaal 6 heroics, nul hilts nog. Heb gisteravond ook nog niemand gehoord die succes had gehad gisteren. Drop rate is vooralsnog niet enorm toegenomen lijkt het.

Gisteravond ook ICC25 gedaan. Of moet ik zeggen, geprobeerd... waar we vrijdag op de eerste try al een flinke hap van Marrowgar afsloegen en we op de beste try onder de 25% kwamen, en waar mn guild hem op zaterdag (zonder mij helaas) alsnog omlegde, hebben we gisteren alleen maar lopen wipen zonder onder de 70% te komen, frustrerend. Helaas konden een aantal van onze beste healers niet en dat was ook echt te merken. Aantal mensen moeten puggen en twee daarvan zijn zelfs ons guild nog gejoind omdat ze (samen) in een guild zaten waar de officers echt vreselijk autoritair waren. Hebben we een behoorlijk goede tree dr00d aan over gehouden en een rogue die echt goede dps deed.

Uiteindelijk gestopt met wipen en om het moreel nog een beetje hoog te houden de weekly raid nog even gedaan (ik op m'n belangrijkste alt, main had die emblems al gehaald) en ToC25 in een snelle 1shot session gecleard (waar ik een mooie offhand aan over hield).

Sommige mensen hebben echt teveel geluk met gear. Op de woensdag van de ICC patch deden we ToC25, dropt Blade of Tarrasque. Onze boomkin heeft meer dkp dan de rest van de casters (is ongeveer enige guildy die ook iedere raiddag meekan), uil krijgt dagger. Damn, ik 2e in dkp vis achter t net, eerste keer dat ik dat kreng uberhaupt zie droppen en dat zwaard van Ony25 heb ik ook nog nooit gezien. Diezelfde nacht nog (uilen slapen niet zegt ze altijd in t guild en voor haar lijkt het iig wel op te gaan) pugt die uil hc PoS en loot de hilt, doet de quest line en loopt met een nieuwe mace rond. Op vrijdag wipen we op Marrowgar en zaterdag als ik er niet bij ben halen ze hem neer... en krijgt ze de dagger.

Had ze het geweten dan had ze gepassd in ToC25 natuurlijk maar da's rng he. Maar t is wel ff slikken dat de ene na de andere upgrade door haar kan worden gevendord omdat ze beter krijgt en jezelf nooit mazzel hebt met die dingen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Mik!
Een dk-tank in blues met raidbuffed 33k en twee snelle tankmaces is ook een gegarandeerde wipe.. Kwam er dus 1 tegen in ToC10. Normaal gesproken kijk ik wel even naar de gear, maar ik was in de veronderstelling dat iemand met die hoeveelheid hp zou dpsen. Werd ik al gewaarschuwd door iemand in de raid dat de gear van de tanks niet geweldig was. Ach, ik ben niet te beroerd om mensen een kans te geven. Maar een flameshock, lavaburst en een ligthning bolt was al genoeg om aggro over te pakken. Dan weet ik genoeg. Heel rap wegwezen voor ik gesaved raak.

Gister de questline afgemaakt van de Battered Hilt. Mace nog niet kunnen testen, vanwege enchant. Wij krijgen weaponenchants van de guild en degene die dat regelt zat in een ICC alt run. Vanavond voor de raid maar even fixen en dan kan ik die ook weer testen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mik! op 17-12-2009 09:01 ]

• Bokkie
  • Niet online
[...]

ICC heroics met 2 guildies. Healer en Tank random. Trinket dropt. Ik need, tank passed, guildie mage passed. Holy priest need. Euhm? Andere guildie need vervolgens ook, wint trinket en trade hem met mij. Priest mocht verder gaan zoeken naar andere group.
Verschrikkelijk zulke gasten, :/ dat is wel een nadeel hoor aan die crossrealm pugs.
Ook leuk, altijd, dk's(dps) warriors(tank) en ret's(offspec zijn main was holy en daar was hij ook voor mee) die needen op een imho Hunter Rogue cloak (forge of souls laatste baas) :') dat soort mensen zorgt ervoor dat ik de neiging heb om ook maar op str meuk te gaan rollen als hunter aangezien de andere stats wel nuttig zijn. de betreffende run was ik mee op mijn Lock, maar de rogue werd wel even hard in zijn aars genomen door team plate wat meewas. (dk ging er mee weg)

edit:
gisteren beetje dom gedaan. gloves van airship battle genomen maar vergeten dat ik dan 4setbonus kwijtraak :/
nu moet ik een token uit totc25 halen zodat ik mijn T9 chest kan halen voor ik de gloves kan gebruiken :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 17-12-2009 09:05 ]

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Hé vraagje mensen. Ik wil mijn trial account omzetten in een betaalde account alleen nu is het mij niet helemaal duidelijk hoe het werkt met dat speltegoed e.d. Er staat dat je voor 15 euro je account kan upgraden. Betekend dat dat je dan de client download en kan spelen of betekend dat dat je dan een maand speeltegoed koopt en nog apart de game moet aanschaffen? Ik denk het eerste, maar ik lees tegenstrijdige berichten van andere spelers. Ik wil voor de ideal optie gaan omdat dat lekker makkelijk is, maar ik lees overal "als je dit wil kopen moet je 100% zekerheid hebben dat je dit wilt hebben want we nemen niets terug".

http://hawvie.deviantart.com/

• Mik!
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:55:
Sommige mensen hebben echt teveel geluk met gear. Op de woensdag van de ICC patch deden we ToC25, dropt Blade of Tarrasque. Onze boomkin heeft meer dkp dan de rest van de casters (is ongeveer enige guildy die ook iedere raiddag meekan), uil krijgt dagger. Damn, ik 2e in dkp vis achter t net, eerste keer dat ik dat kreng uberhaupt zie droppen en dat zwaard van Ony25 heb ik ook nog nooit gezien. Diezelfde nacht nog (uilen slapen niet zegt ze altijd in t guild en voor haar lijkt het iig wel op te gaan) pugt die uil hc PoS en loot de hilt, doet de quest line en loopt met een nieuwe mace rond. Op vrijdag wipen we op Marrowgar en zaterdag als ik er niet bij ben halen ze hem neer... en krijgt ze de dagger.

Had ze het geweten dan had ze gepassd in ToC25 natuurlijk maar da's rng he. Maar t is wel ff slikken dat de ene na de andere upgrade door haar kan worden gevendord omdat ze beter krijgt en jezelf nooit mazzel hebt met die dingen.
Oeh dat is balen joh. Zelf de laatste tijd redelijk geluk gehad met weapons. 1e ICC raid de mp5 dagger (dankzij de staffdrop op Saurfang anders was die aan me voorbij gegaan) en een dag later dropt de hilt die ik in eerste instantie verloor maar vriendlief doneerde hem aan mij. Dus nu heb ik voor beide speccs een 251 wapen. Mijn ongeluk ligt op een shield. Ele specc doet het nog steeds met de Ulduar10 shield en ik aas dus al een tijd op de shield in ToC25. 2 keer zien droppen, 2 keer verloren.. Mijn moment komt nog wel..Als ik al lang en breed een nieuw shield heb ;)

• redfoxert
  • Niet online
pingkiller schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:05:
Ja, als je rested experience hebt. Anders maakt het vrij weinig verschil is mijn indruk. Zeker nu je voor vrijwel elke dungeon wel snel een party kan vinden en de dungeon quests op je eigen level al af kan maken, in plaats van 4 levels verder eens een keer een groep te kunnen vinden die het zaakje ook in 1 keer af kan maken.

• redfoxert
  • Niet online
HawVer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:03:
Hé vraagje mensen. Ik wil mijn trial account omzetten in een betaalde account alleen nu is het mij niet helemaal duidelijk hoe het werkt met dat speltegoed e.d. Er staat dat je voor 15 euro je account kan upgraden. Betekend dat dat je dan de client download en kan spelen of betekend dat dat je dan een maand speeltegoed koopt en nog apart de game moet aanschaffen? Ik denk het eerste, maar ik lees tegenstrijdige berichten van andere spelers. Ik wil voor de ideal optie gaan omdat dat lekker makkelijk is, maar ik lees overal "als je dit wil kopen moet je 100% zekerheid hebben dat je dit wilt hebben want we nemen niets terug".
Een trial account moet je upgraden naar een full account, door het spel te kopen. Daarbij krijg je automatisch direct 30 dagen game time. Daarna zal je met gamecards of een subscription plan maanden bij moeten kopen. Je betaald altijd vooraf en refunds bestaan niet. De client heb je al dus die hoef je niet nog eens te downloaden. Trial en full client zijn identiek.

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 17-12-2009 09:24 ]

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:59:
Verschrikkelijk zulke gasten, :/ dat is wel een nadeel hoor aan die crossrealm pugs.
Ook leuk, altijd, dk's(dps) warriors(tank) en ret's(offspec zijn main was holy en daar was hij ook voor mee) die needen op een imho Hunter Rogue cloak (forge of souls laatste baas) :') dat soort mensen zorgt ervoor dat ik de neiging heb om ook maar op str meuk te gaan rollen als hunter aangezien de andere stats wel nuttig zijn. de betreffende run was ik mee op mijn Lock, maar de rogue werd wel even hard in zijn aars genomen door team plate wat meewas. (dk ging er mee weg)
Ik heb dat met die Trinket die kan droppen bij FoS HC van de Devour of Souls. Leuke ArP trinket voor een Combat Rogue, maarja.. echt elke halvezool need erop. Wordt dus een keer zelf een groep samen stellen met alleen maar casters en een Tank die ik ken :P. Maar deze discussie heb ik al eens eerder gestart, en het kwam er op neer (althans vond men hier) dat Rogue's/Hunters/Druid's niet moeten zeuren en hun Agi meuk moeten delen :Y)

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:21:
[...]

Ja, als je rested experience hebt. Anders maakt het vrij weinig verschil is mijn indruk. Zeker nu je voor vrijwel elke dungeon wel snel een party kan vinden en de dungeon quests op je eigen level al af kan maken, in plaats van 4 levels verder eens een keer een groep te kunnen vinden die het zaakje ook in 1 keer af kan maken.
Ja, dat was mijn grote meevaller voor mijn alts. Ik kon mijn level 17 shaman gewoon in de dungeon finder zetten voor een random dungeon level 15-20. Het mooie van dit systeem is dat je zo alle dungeons kunt doen op de levels waarvoor ze bedoeld zijn.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

redfoxert schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:23:
[...]

Een trial account moet je upgraden naar een full account, door het spel te kopen. Daarbij krijg je automatisch direct 30 dagen game time. Daarna zal je met gamecards of een subscription plan maanden bij moeten kopen. Je betaald altijd vooraf en refunds bestaan niet. De client heb je al dus die hoef je niet nog eens te downloaden. Trial en full client zijn identiek.
Ehm, je moet meteen al een game card kopen of via creditcard/incasso betalen. Anders krijg je die gratis maand namelijk niet. ;)

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:43:
[...]

Ik heb dat met die Trinket die kan droppen bij FoS HC van de Devour of Souls. Leuke ArP trinket voor een Combat Rogue, maarja.. echt elke halvezool need erop. Wordt dus een keer zelf een groep samen stellen met alleen maar casters en een Tank die ik ken :P. Maar deze discussie heb ik al eens eerder gestart, en het kwam er op neer (althans vond men hier) dat Rogue's/Hunters/Druid's niet moeten zeuren en hun Agi meuk moeten delen :Y)
Die trinket is ook voor hunters, warriors en ferals erg goed, op mijn DK zou ik hem alleen nemen als niemand anders hem hoeft, maar zelfd dan alleen maar om de rogues en druids in de guild de ogen uit te steken }>

maar zoals ik zei, als dat gedrag zorgt er alleen maar voor dat rogues en hunters ook op str items gaan needed, omdat de rest van de stats ook goed voor hun zijn.

• redfoxert
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:50:
[...]

Ehm, je moet meteen al een game card kopen of via creditcard/incasso betalen. Anders krijg je die gratis maand namelijk niet. ;)
Tjah ... automatische incasso gaat sowieso toch pas factureren op het moment dat de free gametime opgebruikt is. Dat kan dus geen probleem zijn :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Alles is hunter loot, zonder twijfel :P Hunter inmiddels weer 'max' gegeared voor wat ik kan halen, tank heb ik nog 2 upgrades te gaan (frost cape en een nieuwe belt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

HawVer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:03:
Je moet wel de game upgraden naar full. Game met mooi DVD'tje kost toch nog maar 10 euro en daar krijg je ook weer 30 dagen speeltijd bij. Die gebruik je overigens alleen maar voor de authentication code, de client die je voor de trial hebt geinstalleerd blijft gewoon volledig werken. Online upgraden bij Account Management kan ook geloof ik, ik weet niet wat dat kost en hoeveel speeltijd je daar dan bij krijgt.

Als je dit hebt gedaan kan je vooruit tot lvl 60. Daarna moet je voor 10 euro The Burning Crusade expansion kopen om naar lvl 70 te kunnen. En daarna heb je voor 25 euro nog The Wrath of the Lich King nodig om naar lvl 80 te kunnen zodat je van de huidige end game content kan genieten.Expansions zit geen extra game tijd bij helaas.

Game tijd koop je via diverse methoden in Account Management voor 12,99 per maand, of minder als je verder vooruit betaald.

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:55:
maar zoals ik zei, als dat gedrag zorgt er alleen maar voor dat rogues en hunters ook op str items gaan needed, omdat de rest van de stats ook goed voor hun zijn.
Daarom! STR is ook AP en de rest van Stats zijn net zo goed voor ons als voor hun!
Wedden dat er gejank van komt en mega veel QQ posts komen op het forum? ;)

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:57:
[...]

Daarom! STR is ook AP en de rest van Stats zijn net zo goed voor ons als voor hun!
Wedden dat er gejank van komt en mega veel QQ posts komen op het forum? ;)
Hoezeer ik de reclame ook haat... Ik zeg DOEN!!! :P
Van het weekend maar mijn hunter verder pimpen met emblems en ICC5man runs, heb nu meer dan de helft van de items daarvandaan die ik kan gebruiken, maar de trinket en cloak mis ik nog steeds en beide staan eigenlijk het hoogst op de lijst van nodig, de rest mix en match ik wel met emblem T9

• Divak
1 AGI = 1 AP
1 STR = 2 AP

De crit die je krijgt uit AGI is het ook niet waard. Er zitten ook gewoon STR items in de nieuwe ICC dungeons, cloak, ring, etc. De spullen met agi zijn eerder voor de rogue/hunter/shaman. Maargoed, je weet hoe Death Knights zijn hè, altijd vermijden met een pug :+

Ik wil dit weekend ook weer eens ICC normal farmen voor de i219 items die ik nog mis, waaronder de cloak met STR en de ring.

[ Voor 17% gewijzigd door Divak op 17-12-2009 10:02 ]

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Helaas klopt dat niet voor Rogues/Huntards :D

"Don't let your dreams be memes"

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

Sorry dat ik het zeg maar om welke trinket gaat het? als die persoon het kan gebruiken zie ik niet in waarom die pug niet zou mogen needen :S(mits het natuurlijk niet een melee trinket voor een healers is ;))
edit: ah gaat schijnbaar om een melee trinket laat dan maar domme priest dan ;)

Ach vorige week ook een toc25 pug run, alle trophies misgelopen :( paar guildies hadden hem wel, o.a feral druid. dropt van Anub 1 of andere polearm, ik weet niet precies maar die feral druid is nieuw, en we raakten een beetje aan de praat dat ik graag een trophy wou voor mijn tank gear, en hij die polearm heel graag.
ik had nog nergens op gerolled maar die polearm was schijnbaar nog al geliefd, dus ik need ook en roll 98..... woppa polearm gewonnen. dus kon die mooi met die feral druid traden :) (dat laatste maar niet aan de pug verteld ;))
We hebben de nodige wipes en ik heb voor de rest als MT wel flask gebruikt, en er begon wel een DK met echt crap dps te zanniken, dat het niet een retri item was.... maar ja was een PUG , so luck of the dice.

[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 17-12-2009 10:24 ]

iRacing Profiel

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
Goku33 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:57:
[...]

Je moet wel de game upgraden naar full. Game met mooi DVD'tje kost toch nog maar 10 euro en daar krijg je ook weer 30 dagen speeltijd bij. Die gebruik je overigens alleen maar voor de authentication code, de client die je voor de trial hebt geinstalleerd blijft gewoon volledig werken. Online upgraden bij Account Management kan ook geloof ik, ik weet niet wat dat kost en hoeveel speeltijd je daar dan bij krijgt.

Als je dit hebt gedaan kan je vooruit tot lvl 60. Daarna moet je voor 10 euro The Burning Crusade expansion kopen om naar lvl 70 te kunnen. En daarna heb je voor 25 euro nog The Wrath of the Lich King nodig om naar lvl 80 te kunnen zodat je van de huidige end game content kan genieten.Expansions zit geen extra game tijd bij helaas.

Game tijd koop je via diverse methoden in Account Management voor 12,99 per maand, of minder als je verder vooruit betaald.
Hé bedankt en redfoxert natuurlijk ook. Dit is wel een mooie voor de startpost denk ik.

http://hawvie.deviantart.com/

• Derr_Hans
  • Niet online
Eindelijk Tribute to Insanity 10man.

Maar het was meer INSANE Tribute to Insanity.

Onze OT ging dood door de spikes van Anub, OT is een pally en hij caste zijn bubble net 2 sec te vroeg waardoor zijn bubble op was en ja 2 spikes is een kill.

Onze healer, aaah yep this is a wipe.
Waarop onze MT (druid) zei: No way i refuse to wipe on this, "warrior" taunt anub rest try to cc adds i CR the "OT".

Dus ik als mage nam aggro over van een Add and kite hem op ice en zodra hij dicht bij was "iceblock
Op ice lopen deze adds namelijk zeer langzaam dus hoop tijd gewonnen om de OT weer operational te krijgen.

Op een gegevenen moment hadden we 1 add neer en kwamen de volgende 2 weer aan.
Focussen anub net optijd in phase 3 en raggen :)

Damn was deze kill was Sweet !!
En ook nog deze Cloak geloot en de mount ging naar onze andere mage die toevallig mounts verzameld, (98 heeft zij) en moet zeggen dat hij er erg netjes uit ziet.

--

ICC Saurafang is buffed en was te merken ook, het gevecht duurde aanzienlijk langer en de DPS Race is daardoor nog belangrijker.
Deathbringer Saurfang's Rune of Blood has been modified to heal 10 times the amount of damage dealt instead of 5 times the damage. This will make the encounter more difficult if you try to tank Saurfang with just one character. The tooltip does not reflect this change, but it will in a future patch.
Onze Shammy Tank healer ging oom tegen het einde van het gevecht en ja als je dan nog een mark krijgt ben je snel weg. 2de try was een kill, ook im on a boat achivement ging niet geheel goed, 1 cannon was ongebruikt voor x aantal seconden en echt op een haar na die achievement gemist. Maar volgende week hebben we hem ;)

Lord Marrowgar zou te taunten zijn maar onze druid MT/RL kreeg immune te zien als hij taunte deze fix werkte dus niet goed.
#
# Lord Marrowgar is now tauntable.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Bokkie
  • Niet online
Gohan-san schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:14:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar om welke trinket gaat het? als die persoon het kan gebruiken zie ik niet in waarom die pug niet zou mogen needen :S
(mits het natuurlijk niet een melee trinket voor een healers is ;))
Melee dps - Holy priest
Wat voor trinket zou het gaan denk je :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:01:
De crit die je krijgt uit AGI is het ook niet waard. Er zitten ook gewoon STR items in de nieuwe ICC dungeons, cloak, ring, etc. De spullen met agi zijn eerder voor de rogue/hunter/shaman. Maargoed, je weet hoe Death Knights zijn hè, altijd vermijden met een pug :+
Agi is vooral ook goed voor druids. ;) In Cataclysm gaan ze trouwens plate wearers geforceerd strength laten gebruiken en mail/leatherwearers agi. Ben benieuwd hoe ze dat met feral tanks oplossen. :P

• JeroenNietDoen
Gohan-san schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:14:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar om welke trinket gaat het? als die persoon het kan gebruiken zie ik niet in waarom die pug niet zou mogen needen :S
(mits het natuurlijk niet een melee trinket voor een healers is ;))
2.5% crit en Armor Penetration on proc.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kaap schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:24:
[...]

2.5% crit en Armor Penetration on proc.
Zelfde trinket als Thorim10 HM alleen deze geeft 10 of 20 ArP meer.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootlock schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:30:
[...]

Zelfde trinket als Thorim10 HM alleen deze geeft 10 of 20 ArP meer.
Vergis je niet, de trinket van Thorim proct op hits, die van de ICC 5-man op crits. Mjolnir Runestone is dus nog steeds marginaal beter door de procrate. :)

• Wootlock

Wootlock

Evilution

NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:35:
[...]

Vergis je niet, de trinket van Thorim proct op hits, die van de ICC 5-man op crits. Mjolnir Runestone is dus nog steeds marginaal beter door de procrate. :)
Oops, overheen gelezen O-)

• JeroenNietDoen
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:35:
[...]

Klopt, alleen Thorim 10-man hardmode heb ik dus nooit gedaan i.v.m. wow stop destijds.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:52:
[...]

Klopt, alleen Thorim 10-man hardmode heb ik dus nooit gedaan i.v.m. wow stop destijds.
Oh, 't is maar een heel klein verschil. 8dps ofzoiets, daar deed ik de moeite niet voor. :+

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Goede morgen allemaal,

Gister wederom een goede avond gehad! Eerst de daily random heroic gedaan met een complete guild groep. Dat werkt dus ook, gewoon 5 man inviten en voor de random gaan.

Daarna de eerste icc5 gedaan, maar geen Hilt zien droppen. Toen was het tijd voor ICC-10. We zijn daar 1 keer op het gunship gewiped en 3 keer op de 4de baas. De eerste keer was gewoon nieuw voor sommige mensen en de dps lag vrij laag. De tweede try gingen we het gevecht in, engagen de baas en *plop* een dode uil. Die had de debuff van de baas nog op zich… :S (Deze kan je verliezen door de raidgroup en instance te verlaten en te rejoinen). 3de try kreeg een dps met de debuff aggro van een add. Daarna ging het bergafwaards.

Toen hebben we de tactieken omgegooid, De tank die niet actief aan het tanken is pakte de adds op. Minder random damage op de raid, hogere dps op de adds (en iets meer energy voor de boss) tot gevolg. De controle die we hierdoor kregen leverde hogere gemiddelde dps op. Resultaat was een prima kill met 4 dps rond de 5k, de DK op 5.8k en ik op 6.6k dps.

Ik won op het laatste gevecht de ring met socket en heb nu ook de friendly ring – ik verloor de roll op een ontzettend lekkere trinket, maar de warrior kon hem ook nog goed gebruiken. Ik ga hard achteruit in expertise, dus daar moet ik nog even hard aan zien te werken… Zit nu in Mutilate spec op 9 expertise… Vorige week zat ik met mace spec in combat nog op 38 expertise.

Ik heb trouwens de hele raid geprobeerd de client voor Wol te runnen, maar dit lukte voor geen meter. In game tik ik /combatlog. Als ik de client aanclick (ingelogd op de website van WoL) krijg ik een pop-up met daarbij de vraag of ik username en password en het path van de wow directory wil opgeven. Mijn path blijft saved, maar username en password niet. Het record icoontje (meest rechter knop indrukken) gaf geen logs als resultaat.

Iemand een idee? Waar gaat het fout?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
mijn lock heeft nu 800 haste zelf buffed is dat te veel?
Unbuffed stats : 2686 SP / 25,39% crit / 800 haste / 384 hit

als ik naar SimCraft kijk heeft haste nog steeds prio, ook Rawr geeft nog steeds haste items nog steeds als hogere DPS aan dan bijv. crit items.

[ Voor 28% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-12-2009 11:01 ]

This is the Way.

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:58:
mijn lock heeft nu 800 haste zelf buffed is dat te veel?
Unbuffed stats : 2686 SP / 25,39% crit / 800 haste / 384 hit

als ik naar SimCraft kijk heeft haste nog steeds prio, ook Rawr geeft nog steeds haste items nog steeds als hogere DPS aan dan bijv. crit items.
Alleen tijdens backdraft/bloodlust is het verspilde haste. Zelf zou ik alle haste gems vervangen voor gewoon raw sp, als je rond de 600 zit unbuffed, zit ja dacht ik al aan de cap tijdens backdraft/bloodlust/heroism en dat is zat
je kan ook de 3 punten in affliction dumpen want je zit nu al aan de hitcap, draenei en spriest/moonkin nog niet eens meegerekend.

Verwijderd

gisteren die Offhand van Lady deathwhisper gefixed, (scourgelords baton ofzo) en kwam tot de conclusie dat mijn lock nu 426 hit heeft unbuffed... dus ik denk mooi kan ik waarschijnlijk weer een enchant of gem wisselen voor iets dat meer nodig is.... geen hit gems of enchants haha

dus gewoon puur van gear uit teveel hit op het moment:P

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:21:

--

ICC Saurafang is buffed en was te merken ook, het gevecht duurde aanzienlijk langer en de DPS Race is daardoor nog belangrijker.

[...]

Onze Shammy Tank healer ging oom tegen het einde van het gevecht en ja als je dan nog een mark krijgt ben je snel weg. 2de try was een kill, ook im on a boat achivement ging niet geheel goed, 1 cannon was ongebruikt voor x aantal seconden en echt op een haar na die achievement gemist. Maar volgende week hebben we hem ;)
Gewoon tanks laten taunten wanneer de huidige tank Rune of Blood krijgt. Hij healt dan nauwelijks (max 1 of 2 klappen in de tijd die het kost om te reageren en te taunten).

• Kevinp
Gisteren wilde ik weer eens inloggen, bleek dat blizzard zo lief was geweest om "mij" en dus vele andere ook 7 gratis dagen te geven. Nou ja dan ben ik iig tot de kerst weer bezig. Als dat goed gaat speel ik misschien wel weer.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm gisteren mijn 80gig SSD binnen gekregen, en dacht 1 partitie voor apps/games waaronder wow dus. ik kopier mijn wow dir naar die SSD partitie. kom ik tot de conclusie dat mijn wow install 20 of 25 gig is! like whatte.... is hij bij jullie ook zo groot? ik heb volgens mij al all 3 jaar patches uit de root van de wow dir gegooid.

iRacing Profiel

• Divak
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:24:
[...]

Agi is vooral ook goed voor druids. ;)
Oeps, vergeten :D Dat krijg je met 99% resto's op mijn realm :+

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:17:
Hmm gisteren mijn 80gig SSD binnen gekregen, en dacht 1 partitie voor apps/games waaronder wow dus. ik kopier mijn wow dir naar die SSD partitie. kom ik tot de conclusie dat mijn wow install 20 of 25 gig is! like whatte.... is hij bij jullie ook zo groot? ik heb volgens mij al all 3 jaar patches uit de root van de wow dir gegooid.
Zal nie veel schelen bij mij denk ik. Al die expansions nemen natuurlijk ook heel wat info in beslag :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De mijne is "maar" 16.7GB. Weet je zeker dat je alle patches weggehaald hebt na installatie?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:08:
[...]

Alleen tijdens backdraft/bloodlust is het verspilde haste. Zelf zou ik alle haste gems vervangen voor gewoon raw sp, als je rond de 600 zit unbuffed, zit ja dacht ik al aan de cap tijdens backdraft/bloodlust/heroism en dat is zat
je kan ook de 3 punten in affliction dumpen want je zit nu al aan de hitcap, draenei en spriest/moonkin nog niet eens meegerekend.
ja die extra hit is wat veel idd. daar kan ik mijn spec nog op aanpassen.
is het het dan waard om die socketbonusses te missen?
in totaal verlies ik 77 sp / 56 haste / 4 spirit en win ik dan 115 sp.
is het dat het wel waard om te doen?

als ik bijv. naar een Buzzkill van Ensidia kijk die gast zit al bijna op 930 haste.
je hebt gelijk als zodra Heroism/Bloodlust gedropt wordt.

This is the Way.

• Derr_Hans
  • Niet online
Species5618 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:14:
[...]

Gewoon tanks laten taunten wanneer de huidige tank Rune of Blood krijgt. Hij healt dan nauwelijks (max 1 of 2 klappen in de tijd die het kost om te reageren en te taunten).
Alleen lastig als je dit met 1 tank doet, we wisten deze buff dus niet tot nu dan ;)
Onze OT doet op deze Spank and Tank met zijn Ret spec 5.6k dps dus dat hadden we zeker nodig als extra dps zijnde. Volgende keer doen we idd 2 tanks de speed kill achivement hadden we toch al ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik heb WoW ook op mijn SSD staan, die is 18GB groot bij mij als ik het mij goed herinner.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Je cache mischien ook legen? Mijn 3.2 installatie wankelde rond de 12-13GB, denk niet dat 3.3 daar het dubbele van maakt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:47:
[...]

Alleen lastig als je dit met 1 tank doet, we wisten deze buff dus niet tot nu dan ;)
Onze OT doet op deze Spank and Tank met zijn Ret spec 5.6k dps dus dat hadden we zeker nodig als extra dps zijnde. Volgende keer doen we idd 2 tanks de speed kill achivement hadden we toch al ;)
I've Gone And Made A Mess? Da's geen speedkill, da's gewoon control. Mark of the Fallen Champion wordt pas gecast als hij aan 100 stacks van die buffs zit die hij krijgt van zijn diverse abilities. Als je zorgt dat iedereen weet wat je doet zou je uren over die fight kunnen doen volgens mij zonder dat je MotFC krijgt. :)

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 20:02
Heb je je addons eens nageken? hoewel ik niet verwacht dat je een paar gig aan addons hebt, maar ze kunnen tog wat in bezit nemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: