zo te horen ben je een paladin, kan je altijd nog hand of salvation casten op de hoogste dps. en RF aanzetten dat helpt ook :P(wil ik nog weleens vergeten na een spec change)deTwisj schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:58:
Gisteren even voor middernacht een OS10 PuG gejoined als tank om de nieuwe weekly raid te doen. Ik ben nog erg nieuw als raid tank (doe normaal alleen 5man hc) en had ook OS nog nooit gedaan. Gelukkig zat ik op skype met iemand die het wel al gedaan had dus die gaf me wat tips, al zegt dbm over het algemeen ook al veel. Wel was het niet leuk om te zien dat ik (als MT) bijna de hele tijd als 4de op de threat lijst stond. In gewone 5mans heb ik dat nog nooit echt meegemaakt maar er zaten een 4tal mages in de raid groep die wel erg dicht op de threat cap zaten (tussen 110-125%) en er soms wel eens overheen kwamen. Tijdens de boss zelf geloof ik dat ze er niet overheen gegaan zijn, maar ik vraag me af of ik als tank tekort schiet. Tijdens bosses volg ik normaliter altijd de 696 rotatie, bij trash wil ik nog wel eens (shield throw)+669 doen om meer threat in een korte tijd te genereren. Iemand enige tips hoe ik mijn threat het beste kan verbeteren, of is het over het algemeen altijd zo 'makkelijk' voor mages om meer threat te genereren dan een tank?
Mijn wowarmory kan om een of andere reden niet alle gear tonen, ik heb de helm van HoR hc en de boots van ik geloof FoS hc.
daarnaas mage staan als het goed is ver weg van de boss, dus die kan je gewoon taunten. en dan zit je weer een stukje hoger.
kan je talentbuild nu niet bekijken, maar wellicht dat daar nog iets aan gespijkert kan worden.