Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 206 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.950 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:50:
[...]

I've Gone And Made A Mess? Da's geen speedkill, da's gewoon control. Mark of the Fallen Champion wordt pas gecast als hij aan 100 stacks van die buffs zit die hij krijgt van zijn diverse abilities. Als je zorgt dat iedereen weet wat je doet zou je uren over die fight kunnen doen volgens mij zonder dat je MotFC krijgt. :)
Ik vind dat toch vervelende fight. Whirlwind zit natuurlijk in mijn rotatie, en ik moet toch best gokken wanneer ik hem niet moet gebruiken. Maar goed, dat merk ik dan wel terug in mijn DPS.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:47:
[...]

Alleen lastig als je dit met 1 tank doet, we wisten deze buff dus niet tot nu dan ;)
Onze OT doet op deze Spank and Tank met zijn Ret spec 5.6k dps dus dat hadden we zeker nodig als extra dps zijnde. Volgende keer doen we idd 2 tanks de speed kill achivement hadden we toch al ;)
Mja, Rune of Blood doet 6K damage per autoattack en duurt 20 seconden. In die tijd mept Saurfang zo'n 8 keer (2.4 attack speed voor een gemiddelde mob met slowing debuff). Daarvan landen er zo'n 5, dus da's 30K damage. Voor de buff was dat 150K healing. Als je OT 3K meer DPS doet als Ret dan als Prot (2.6K is niet zo gek voor een Prot-pala), dan betekent dat dat als de Rune eens in de 50 sec gecast wordt of vaker je al wint door 2 tanks te gebruiken. (De precieze CD van Rune of Blood weet ik niet). Nu na de buff is healing 2 keer zo sterk en is het helemaal gunstig om een OT in te zetten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:33:
[...]

ja die extra hit is wat veel idd. daar kan ik mijn spec nog op aanpassen.
is het het dan waard om die socketbonusses te missen?
in totaal verlies ik 77 sp / 56 haste / 4 spirit en win ik dan 115 sp.
is het dat het wel waard om te doen?

als ik bijv. naar een Buzzkill van Ensidia kijk die gast zit al bijna op 930 haste.
je hebt gelijk als zodra Heroism/Bloodlust gedropt wordt.
Als je echt wil gaan nummertjessexen zou je simcraft moeten gaan draaien en dan statweights gaan uitzoeken, probleem met statweights is dat deze veranderen zodra je ook maar 1 ding aan je gear veranderd.

Het is geen richtlijn, het is een optie. :) Probleem met haste is eigenlijk dat je het beste items kan sparen totdat je aan een breakpoint zit, en dus al die haste tegelijk 'aanzetten' als je over dat volgende breakpoint heen komt., zo kijk ik er in ieder geval tegen aan. Als ik niet aan dat breakpoint kom, dan boeit het me niet, dan bewaar ik de items en mix ik, zolang ik maar niet onder het oude breakpoint kom.

Ik heb nu niet de luxe om full haste te gaan omdat ik gear met hit mis, en noodgedwongen met 2 hit trinkets rondloop om de cap te halen. anders zou ik wel ronde de 800 uit kunnen komen.maar dan moet ik redelijk wat andere stats daarvoor opgeven.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:59:
[...]

Ik vind dat toch vervelende fight. Whirlwind zit natuurlijk in mijn rotatie, en ik moet toch best gokken wanneer ik hem niet moet gebruiken. Maar goed, dat merk ik dan wel terug in mijn DPS.
Whirlwind telt ook als een AoE-aanval, toch? Die adds krijgen 90% minder damage van AoE, dus het beetje threat dat je met whirlwind opbouwt wordt heel makkelijk ingehaald door een ranged DPS die assigned is aan een van die adds. Los daarvan is het wel zo handig als je je bewust bent van de timers en even wacht met whirlwinden tot ze voorbij zijn. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:11:
[...]

Als je echt wil gaan nummertjessexen zou je simcraft moeten gaan draaien en dan statweights gaan uitzoeken, probleem met statweights is dat deze veranderen zodra je ook maar 1 ding aan je gear veranderd.

Het is geen richtlijn, het is een optie. :) Probleem met haste is eigenlijk dat je het beste items kan sparen totdat je aan een breakpoint zit, en dus al die haste tegelijk 'aanzetten' als je over dat volgende breakpoint heen komt., zo kijk ik er in ieder geval tegen aan. Als ik niet aan dat breakpoint kom, dan boeit het me niet, dan bewaar ik de items en mix ik, zolang ik maar niet onder het oude breakpoint kom.

Ik heb nu niet de luxe om full haste te gaan omdat ik gear met hit mis, en noodgedwongen met 2 hit trinkets rondloop om de cap te halen. anders zou ik wel ronde de 800 uit kunnen komen.maar dan moet ik redelijk wat andere stats daarvoor opgeven.
930 haste is niet moeilijk te behalen, Demonology spec met de improved haste stone. Beetje lock zit op 500-600 haste en die steen gooit er nog eens 240 bij voila 700+ haste :D
Ik heb ook geen hit problemen, wel 3 punten uit supression gehaald want anders zat ik dus op 19% hit.
Maar idd een gezonde mix van SP/Haste/Crit is de beste oplossing.

"Don't let your dreams be memes"

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Damnit Killghost/Zarkul! Blijf van onze server first "I'm on a Boat (10)" af!

</slowchat>

D3 char(s)

• Bokkie
  • Niet online
Wootlock schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:19:
[...]

930 haste is niet moeilijk te behalen, Demonology spec met de improved haste stone. Beetje lock zit op 500-600 haste en die steen gooit er nog eens 240 bij voila 700+ haste :D
Ik heb ook geen hit problemen, wel 3 punten uit supression gehaald want anders zat ik dus op 19% hit.
Maar idd een gezonde mix van SP/Haste/Crit is de beste oplossing.
Buzzkill heeft het unbuffed :P dus ook zonder stone
maar zijn gear is allemaal leuk en aardig maar daar moet je niet mee vergelijken :P

ik heb altijd een beetje mijn eigen richtlijnen aangehouden, altijd ongeveer rond de 25/30% crit, rond de 600 haste en de rest gewoon sp, haste kan je dan mee spelen.

Baal alleen dat ik dus wat gear mis uit totc 25hc en 10hc om mijn eigen ideale set te maken :+

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

dan toch maar wat vaker toc10 hc doen om je ideale setje compleet te maken ;)

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:50:
[...]

I've Gone And Made A Mess? Da's geen speedkill, da's gewoon control. Mark of the Fallen Champion wordt pas gecast als hij aan 100 stacks van die buffs zit die hij krijgt van zijn diverse abilities. Als je zorgt dat iedereen weet wat je doet zou je uren over die fight kunnen doen volgens mij zonder dat je MotFC krijgt. :)
Nu ik die achievement zo lees denk ik bij me zelf. Hoe kom ik erbij dat het een speedkill was :)
Mark is niet te vermeiden alleen je kan de hoeveel heid beperken door die adds meteen te laten handelen door de range.

(Blood Link - Triggers Blood Power every time Saurfang or his Blood Beasts inflict damage with an ability. Also increases Saurfang's energy by 1)

Onze lock cast Mass stun waardoor het voor mij makkelijk is om aggro te krijgen.
2x Arcane Blast + rank 1 frost bolt als hij stunned is voor de slow effect en hijs dood voordat hij bij mij is.
Alle soorten CC werk, ik gebruik ook frostweave nets als ze toch dichtbij komen en buiten range zijn van frost nova.

iig 1 tank was vrij simpel en healing geen probleem maar deze buff maakte het wel iets lastiger en het gevecht dus langer, 2de keer ging wel goed. Next time 2 tanks zoals al besproken is op onze guild forum ;)
Vonden het gister al zo raar dat het zo lang duurde de kill 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 17-12-2009 12:42 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Bokkie
  • Niet online
DCM schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:40:
dan toch maar wat vaker toc10 hc doen om je ideale setje compleet te maken ;)
Je sig klopt niet prutser :P
maar dat was ik wel van plan
moet in ieder geval de belt van icehowl 10hc en nog de trinket van 25 van anub en een token voor T9 chest.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Blistimo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:23:
Damnit Killghost/Zarkul! Blijf van onze server first "I'm on a Boat (10)" af!
25 mans guilds moeten het 10 mans achievement whoring lekker aan ons overlaten idd en niet tijdens werktijd gaan zitten raiden O+

Lady Deathwhispers achievement konden we echter niet 1-2-3 een makkelijk werkende tactiek voor bedenken, we overwegen volgende week daar maar 3 tanks in te gaan zetten. Andere opties?

We spend our years as a tale that is told

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:40:
[...]

2x Arcane Blast + rank 1 frost bolt als hij stunned is voor de slow effect en hijs dood voordat hij bij mij is.
Err...waarom rank 1? Die kost meer mana dan de hoogste rank, cast even snel en doet minder damage. Wat heeft dat voor zin? :? Downranken kan al sinds 2.4 of 3.0 niet meer op een gunstige manier; de enige uitzondering is een mage die als AoE Flamestrike hoogste rank, Flamestrike één rank lager, Blizzard doet als rotatie.

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 23:50
MantaMania schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:46:
[...]

nee hoor 25% int is nog steeds spellpower das een talent daarom stacken ze massaal tegenwoordig.

Vanmiddag zat ik wat te surfen en kwam ik op een site waarop talent specs stonden die meeste gekozen worden maar ik kan hem niet meer vinden iemand een idee? STond geloof ik voor wereld wijd welke spec meest gekozen werd.
Dat kan je vinden op talentchic

• Ossi
  • Laatst online: 16-09 22:13
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:51:
[...]

Err...waarom rank 1? Die kost meer mana dan de hoogste rank, cast even snel en doet minder damage. Wat heeft dat voor zin? :? Downranken kan al sinds 2.4 of 3.0 niet meer op een gunstige manier; de enige uitzondering is een mage die als AoE Flamestrike hoogste rank, Flamestrike één rank lager, Blizzard doet als rotatie.
Het kost net zoveel, maar volgens mij is de casttime wel korter van de lagere rank...

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ossi schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:05:
[...]

Het kost net zoveel, maar volgens mij is de casttime wel korter van de lagere rank...
Van WoWWiki:
Downranking described the usage of spell ranks lower than the highest one in order to increase damage or healing per mana spent, or for the use of a secondary, rank-independent effect, in trade for a lower amount of damage or healing. For healers, this was sometimes necessary to prevent overhealing. Mana reservation was the desired aim. In most circumstances, downranking is no longer a viable tactic.

Downranking has been nerfed several times. The first time, it was nerfed so that any spell learned below level 20 suffered a penalty. Then, with patch 2.0.1, it was nerfed again so that any spell of a certain number of levels too low was nerfed.

The most severe nerf was introduced with the release of patch 3.0.2, which caused player spells to cost a percentage of the caster's base mana, which either remained constant for all ranks or decreased with higher ranks.
Met andere woorden: het wordt ofwel duurder in mana costs, ofwel kost hetzelfde.

Verder:
If caster level is less than max caster level, then the penalty = 1.0.
If caster level is at or greater than max caster level, then the penalty = (22 + max level - caster level) / 20.
The penalty is capped at 0. Max caster level per spell is also pretty inconsistent, but it's around 4 levels higher than the level at which you get the spell.
Basically, once the caster is 3 levels higher than the max cast level of the spell, the standard coefficient of the spell is multiplied by that penalty (losing 5% of the coefficient per level), with the coefficient reaching zero when the player is 22 levels higher than the max cast level.
Ik zie verder net wel dat frostbolt inderdaad maar 1.5 sec cast heeft in plaats van 3, maar als het je toch alleen om de slow gaat kun je beter een blizzard op de hele pack gooien.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:25:
[...]

De mijne is "maar" 16.7GB. Weet je zeker dat je alle patches weggehaald hebt na installatie?
SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:50:
[...]

Je cache mischien ook legen? Mijn 3.2 installatie wankelde rond de 12-13GB, denk niet dat 3.3 daar het dubbele van maakt :P
Ik zat er wel even naar te kijken maar wist niet precies welke folders ik wel en niet kon legen. windows 7 installatie was om 1945 klaar, vga drivers downloaden en installeren, en om precies 20:00 kon inloggen om vervolgens naar ICC25 te gaan :)

Dus de folders die ge-shift-delete kunnen worden is: " Cache"
zijn er nog meer? ben benieuwd want vind 25gig toch wat te zot.

ook Steam was 25gig.... die maar opnieuwe gedownload en alleen installeren wat ik speel :)
Remcov250 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:57:
[...]

Heb je je addons eens nageken? hoewel ik niet verwacht dat je een paar gig aan addons hebt, maar ze kunnen tog wat in bezit nemen.
qua addons valt het denk ik wel mee, dat is zo een beetje de enigste folder die ik eens in de zoveel tijd leeggooi om vervolgens opnieuwe te beginnen :)
NMe schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:16:
[...]

Van WoWWiki:

[...]

Met andere woorden: het wordt ofwel duurder in mana costs, ofwel kost hetzelfde.

Verder:

[...]

Ik zie verder net wel dat frostbolt inderdaad maar 1.5 sec cast heeft in plaats van 3, maar als het je toch alleen om de slow gaat kun je beter een blizzard op de hele pack gooien.
een beetje raidend mage heeft geen imp blizzard in zijn build zitten :) maar een FFB of Frostbolt zou voldoende moeten zijn, op 10man hadden wij in ieder geval een een Earthclaw totem (dat ding dat de snelheid verlaagd in een radius van x yards). en daarna nuken + een frostbolt/ffb

[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 17-12-2009 13:25 ]

iRacing Profiel

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gohan-san schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:18:
Dus de folders die ge-shift-delete kunnen worden is: " Cache"
zijn er nog meer? ben benieuwd want vind 25gig toch wat te zot.
Updates, Screenshots (als je die hebt, ook even nakijken, kan stiekum snel oplopen).

https://discord.com/invite/tweakers

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:24:
[...]

Updates, Screenshots (als je die hebt, ook even nakijken, kan stiekum snel oplopen).
ah thanks zal updates ook ff bekijken, screenshots is wel leuk om te bewaren vind ik, kwam er een keer achter dat ik op level 20 ofzo door WC heen liep met een pugje, en dat ik later oplvl 60 of 70 met diezelfde persoon in de guild zat. leuk wtf moment toen ik die screenshots zag :)

iRacing Profiel

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
hulkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:54:
Ik heb trouwens de hele raid geprobeerd de client voor Wol te runnen, maar dit lukte voor geen meter. In game tik ik /combatlog. Als ik de client aanclick (ingelogd op de website van WoL) krijg ik een pop-up met daarbij de vraag of ik username en password en het path van de wow directory wil opgeven. Mijn path blijft saved, maar username en password niet. Het record icoontje (meest rechter knop indrukken) gaf geen logs als resultaat.

Iemand een idee? Waar gaat het fout?
Toch mezelf nog maar even quoten. Heeft iemand een mogelijke oplossing? Dank u!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
hulkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:27:
[...]

Toch mezelf nog maar even quoten. Heeft iemand een mogelijke oplossing? Dank u!
Zelf gebruik ik altijd de middelste optie. Maar dat kan pas na de raid, dan leest hij de log file in en kun je het spul uploaden.

Dat zou je nog kunnen proberen.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
RaseriaN schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:43:
[...]

Ik heb dat met die Trinket die kan droppen bij FoS HC van de Devour of Souls. Leuke ArP trinket voor een Combat Rogue, maarja.. echt elke halvezool need erop. Wordt dus een keer zelf een groep samen stellen met alleen maar casters en een Tank die ik ken :P. Maar deze discussie heb ik al eens eerder gestart, en het kwam er op neer (althans vond men hier) dat Rogue's/Hunters/Druid's niet moeten zeuren en hun Agi meuk moeten delen :Y)
Mijn paladin heeft die trinket ook denk ik, en ik heb 'm niet afgepakt van een andere speler. Niemand moest het ding hebben en met mijn lolret spec kan ik het ding ook gebruiken (ook al is ie niet echt ideaal I know).

In feite wel grappig, ik gear mijn lolret spec met 'overschotten' die niemand moet hebben, maar daardoor heb ik al vette dingen gescoord die mijn rogue en hunter nooit zien droppen. Zo heb ik bijvoorbeeld ook al die polearm uit ICC5 hc, terwijl mijn hunter nog steeds rondloopt met de staff uit VH hc (Marrowstrike nooit zien droppen). Ondertussen heb ik ook al die 1.40 dagger tig keer zien droppen van de trash in ICC5, mijn rogue zou die best kunnen gebruiken maarrr... geen drops so far |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Kapoen schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:57:
In feite wel grappig, ik gear mijn lolret spec met 'overschotten' die niemand moet hebben, maar daardoor heb ik al vette dingen gescoord die mijn rogue en hunter nooit zien droppen. Zo heb ik bijvoorbeeld ook al die polearm uit ICC5 hc, terwijl mijn hunter nog steeds rondloopt met de staff uit VH hc (Marrowstrike nooit zien droppen). Ondertussen heb ik ook al die 1.40 dagger tig keer zien droppen van de trash in ICC5, mijn rogue zou die best kunnen gebruiken maarrr... geen drops so far |:(
Tussenstap heb je toch nog die 2h die je kan kopen met die champion seals? Of was die nu gelijk qua stats met die VH staff?

Ben met m'n hunter naar 2x 1h gegaan, 1 uit ToC10 en andere komt uit ICC5. Qua stats verlies ik mischien 2 ap en 1-2 agi, maar kan nu wel lekker snel meppen in melee (daily quests, arrows besparen :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kapoen
SinergyX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:00:
[...]

Tussenstap heb je toch nog die 2h die je kan kopen met die champion seals? Of was die nu gelijk qua stats met die VH staff?
Zelfde ilevel en ongeveer dezelfde stats ja :) Verder ben ik na 2 crusader titel grinds dat tournament ferm beu dus seals farm ik niet meer :)

Ik heb mij al neergelegd bij de situatie ook al is het erg vervelend dat mijn rogue tier 9 equipped is, maar door enorm veel pech nog altijd rondloopt met 2 naxx25 wapens |:(

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:45:
[...]

Je sig klopt niet prutser :P
maar dat was ik wel van plan
moet in ieder geval de belt van icehowl 10hc en nog de trinket van 25 van anub en een token voor T9 chest.
ik mis de trinket van Anub ook nog, HC versie hebben we nog niet down. Twee weken geleden dropte eindelijk na een lange tijd Reign van Anub maar door een enorme fout van de loot master stond de DKP fout op de website en kon iemand bieden die eigk niet had mogen bieden. Helaas kwamen we te laat achter deze fout en kon de trinket niet meer naar mij getrade worden. En bedankt :D

Muradin's Spyglass staat nu op mijn lijstje. Helaas nooit General Vezax HC gedaan want Flare of the Heavens is ook een mooie trinket.

This is the Way.

• Ossi
  • Laatst online: 16-09 22:13
[...]

Van WoWWiki:
[...]
Verder:
[...]
Zoals ik al zei dus :) De casttime is nogsteeds de snelheid van lowlvl.
Improved Blizzard heeft niet iedere mage in zijn spec zitten, ik heb er geloof ik ook maar 1 puntje in zitten.
Handig voor heroics farmen :)
Earthbind totem zou waarschijnlijk handiger zijn.

• hulkie
Kapoen schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:03:
[...]

Zelfde ilevel en ongeveer dezelfde stats ja :) Verder ben ik na 2 crusader titel grinds dat tournament ferm beu dus seals farm ik niet meer :)

Ik heb mij al neergelegd bij de situatie ook al is het erg vervelend dat mijn rogue tier 9 equipped is, maar door enorm veel pech nog altijd rondloopt met 2 naxx25 wapens |:(
Haha, dat gevoel ken ik inderdaad… sinds vorige week ben ik van mijn priest naar mijn rogue gegaan als main. Ik zit in die paar weken dat ik mijn rogue speel al beter in de wapens en trinkets dan ik ooit op mijn priest heb gehad. Loop nog steeds met de Naxx25 KT mace rond en met een 200 ilevel en 213 ilevel healing trinket.

De snelle dagger kan ik zelf ook goed gebruiken, maar nog geen drops tot nu toe op de rogue in de +- 14 runs die ik heb gedaan. Heb er al wel 3 zien droppen op mijn priest in de 2 runs naar icc5 op haar.
TheNiker schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:30:
[...]

Zelf gebruik ik altijd de middelste optie. Maar dat kan pas na de raid, dan leest hij de log file in en kun je het spul uploaden.

Dat zou je nog kunnen proberen.
Ik denk dat het hem vooral zit in mijn username en password, maar ga het zeker proberen! Thanks!

Iemand anders nog ideeën?

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben laatst begonnen met het gearen van mijn rogue. beetje heroics farmen. ( muti spec )

Maar klopt het dat het grotendeel van mijn dmg van Instant poison afkomt ?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ossi schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:07:
[...]

Zoals ik al zei dus :) De casttime is nogsteeds de snelheid van lowlvl.
Improved Blizzard heeft niet iedere mage in zijn spec zitten, ik heb er geloof ik ook maar 1 puntje in zitten.
1 puntje is genoeg voor de slow. :P Sowieso is de penalty op rank 1 spells zo hoog dat je d'r verder geen damage mee doet, lekker zinloos. :P

• Bokkie
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:05:
[...]

ik mis de trinket van Anub ook nog, HC versie hebben we nog niet down. Twee weken geleden dropte eindelijk na een lange tijd Reign van Anub maar door een enorme fout van de loot master stond de DKP fout op de website en kon iemand bieden die eigk niet had mogen bieden. Helaas kwamen we te laat achter deze fout en kon de trinket niet meer naar mij getrade worden. En bedankt :D

Muradin's Spyglass staat nu op mijn lijstje. Helaas nooit General Vezax HC gedaan want Flare of the Heavens is ook een mooie trinket.
Dying curs en Elemental Focus stone omdat ik de hit nodig heb :P
Vezax hc nooit zien droppen, maar doen we heel soms nog maar.

Ik wil die anub in ieder geval en dan nog steeds Illustration, voorlopig.

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:15:
[...]

Dying curse in combi met Illustration O+ Die 2 gebruik ik nog steeds raidbuffed(+proccs) 5k+ SP :D
quote: Hstyles
Ik ben laatst begonnen met het gearen van mijn rogue. beetje heroics farmen. ( muti spec )

Maar klopt het dat het grotendeel van mijn dmg van Instant poison afkomt ?
Melee
Muti
Instant poison

Dus dat kan wel kloppen idd :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Bokkie schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:15:
[...]

Illustration is redelijk vaak gedropt alleen altijd aan mijn neus voorbij gegaan. Je moet er maar geluk mee hebben.
De combinatie van de twee Anub trinkets zijn super goed schijnbaar. En ze kunnen critten. Doe mij die maar :D Maar helaas.

This is the Way.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Met de tanking head item voor 75 emblems of triumph bedoelde ik inderdaad -zoals mik! al aangaf- niet de tier-head maar een regulier item. Gaat om de head die de Triumph quartermaster verkoopt welke bakken met expertise geeft. Je hebt dus geen Trophy nodig (heb ik ook nooit geluk mee :P).

@DK tanking: voor een Blood tank een paar tips qua rotatie/threat.
  • Gebruik Hysteria als je moeite hebt met aggro. Normaliter geef ik Hysteria aan een physical dps class (warrior of feral druid zijn favo), maar in gevallen dat threat een issue is, bewaar ik hem voor mezelf. In geval van Heroism kun je hem evt tegelijkertijd timen.
  • Beste threat rotatie (single target) is door zoveel mogelijk gebruik te maken van Hearth Strike. Dat betekend dus dat je alleen een Death Strike doet als je frost & unholy runes hebt, death runes zijn voor Hearth Strike. Wel zorgen dat je de talent in Blood hebt die je death runes geeft ;)
  • Spam Rune Strike wanneer het kan. Rune Strike is de beste threat ability die je hebt, dus die heeft prio. Kwestie van zorgen dat je altijd 20 Runic Power over houdt.
  • Death Coil alleen als alle runes op cooldown zitten.
  • Gebruik de cooldown Rune Weapon (oid, ben de precieze naam kwijt). Deze maakt direct al je runes beschikbaar, 1x per 2 minuten. Ik gebruik deze cooldown relatief vaak in combinatie met Heroism/Hysteria zodat ik optimaal gebruik kan maken van die buffs. Wel eerst zorgen dat je alle runes op cooldown hebt natuurlijk ;) Daarna Hearth Strike spammen en zie je threat omhoog schieten.
  • Je 2Her is belangrijkste source van je threat. Als je die upgrade zul je ook een aardige boost in threat merken. Wel gaan voor heerlijk trage 2Hers (kijk naar de min & max dmg, hoger=beter).
  • Hit cap. In de ideale situatie heb je 8% hit (meer is zonde), maar zolang je niet onder de 7% komt is er weinig aan de hand. Kom je daar wel onder, dan wil t nog wel eens handig zijn om wat gems aan te passen of zo.
  • Expertise is ook een aardige boost in threat, wat voor Blood extra geldt. Meeste raidbosses zitten ruwweg op 14% parry. Met de standaard 26 expertise (6,50%) heb je dus nog steeds boss parries als tank zijnde. Het is niet de beste methode om je threat te boosten, maar zeker wel merkbaar.
*Mijn threat heeft inmiddels een enorme boost gekregen nadat ik mn Inevitable Defeat (ilvl 213) heb vervangen voor de "Axe-with-unspeakable-name" van Saurfang10 (ilvl 251). Zo wist ik bijna mezelf de dood in te helpen op Gormok in ToGC10 (HC). Was zo gewend aan het blijven spammen van abilities nadat de andere tank taunte (zonder vrees om threat te jatten) dat ik plotseling ineens een boze Gormok op me had, gevolgd door een 3e impale. Oeps. Vervolgens mocht ik vaak uit mn neus gaan peuteren nadat de andere tank taunte op Gormok, aangezien Omen me continue op 99% threat had.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Gisteren weer ToC10 gedaan met 1 tank en 2 healers. Lekker bezig als tank zijnde om het wat spannender te maken, en die extra dps helpen enorm om bosses heel snel dood te krijgen. :D Dit keer ook geluk gehad met de wormen. Die zijn wel vervelend als je de toxin krijgt maar niemand bile heeft :+ De vorige keer was dat het geval en toen deden we ongeveer 10 minuten over Icehowl met 5 mensen in leven waarvan maar 2 dps :P Gisteren niet zulke pech gehad.

Weet er iemand trouwens waarom de adds bij emalon gescheiden worden van de baas? Buffen ze de baas als je te dichtbij komt, of is het alleen om eventueel door te kunnen dpsen tijdens lightning nova op de add? Anders is het ook leuk om eens VoA10 te proberen met 1 tank :D Hebben de healers ook wat te doen :+

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

RichardvdD schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:49:
Anders is het ook leuk om eens VoA10 te proberen met 1 tank :D Hebben de healers ook wat te doen :+
Werkt wel hoor :)
In ieder geval met Archavon, Emalon, Koralon :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
RichardvdD schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:49:
Weet er iemand trouwens waarom de adds bij emalon gescheiden worden van de baas? Buffen ze de baas als je te dichtbij komt, of is het alleen om eventueel door te kunnen dpsen tijdens lightning nova op de add? Anders is het ook leuk om eens VoA10 te proberen met 1 tank :D Hebben de healers ook wat te doen :+
Omdat dat dé tactiek was toen de instance net uitkwam. Om te voorkomen dat melee dood gaat aan de nova gaan die uit range de empowered add slopen. Tegenwoordig is dé reden om het nog steeds gescheiden te houden het feit dat er een heleboel retards zijn die niet even kunnen switchen van boss naar empowered add.

Paling Terran & Shaman

• Wootlock

Wootlock

Evilution

mdmeijer schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:06:
[...]

Omdat dat dé tactiek was toen de instance net uitkwam. Om te voorkomen dat melee dood gaat aan de nova gaan die uit range de empowered add slopen. Tegenwoordig is dé reden om het nog steeds gescheiden te houden het feit dat er een heleboel retards zijn die niet even kunnen switchen van boss naar empowered add.
Melee: I LOSE MUCH DPS BRO :D

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm toen die boss met die lighting adds, de "laatste" was had ik hem al een keer gesolo tanked, je moest toen alleen wel 2 stevige healers hebben.

iRacing Profiel

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Een andere reden om de adds appart te houden is omdat als je ze op de boss stacked, ze vrij snel dood gaan door whirlwinds, living bomb explosies en andere AoE effecten die in single-target rotations zitten. Dan moet de tank veel meer moeite doen om de adds onder controle te houden omdat er telkens vervangende adds spawnen.

Maar het is best te doen hoor, solo-tanken. DPS moet je even 3 seconden extra geven zodat je de adds kunt oppikken, maar daarna is het vrij simpel.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Species5618 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:20:
Een andere reden om de adds appart te houden is omdat als je ze op de boss stacked, ze vrij snel dood gaan door whirlwinds, living bomb explosies en andere AoE effecten die in single-target rotations zitten. Dan moet de tank veel meer moeite doen om de adds onder controle te houden omdat er telkens vervangende adds spawnen.
Ze spawnen toch bovenop de baas, dus lekker belangrijk. :P

• SinergyX
Ik heb poging meegemaakt met 1 tank, an sich ging het helemaal perfect (zolang iedereen een beetje van de AoE afblijft), de eerste add ging dacht ik bij stack 9 net op tijd neer en 2de was het toch afgelopen.

RL gaf al was recount charts, we miste flink wat mensen die helemaal geen dmg hadden gedaan op de adds, waarop de eerste reacties komen van de mensen die de add niet pakte:
-why the fook you keep it at the boss, i cant target it!!
-i didnt see any adds on the other side of the room!
-fail healers! 2nd tank died!!!

2de poging heeft 1 retri zich weer als tank neergezet, toen ging het weer perfect. Leer iemand een trucje op een boss en ze zullen nooit andere variaties begrijpen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Van WoWWiki:

[...]

Verder:

[...]

Mana costen maak niet veel uit, ik cast het met 1.13 sec rank 1 cost 190 mana. Sneller dan 1.13 kan ik niet slowen en het zijn maar 2 adds op 10 man (10 man only guild) dus ja Blizzard is dan niet effectief en blizzard slowed niet uit zichzelf moet je talents gebruiken. En ja zoveel talent punten heb ik niet ;)

Daarom rank1 frostbolt, wordt ook veel gebruikt in pvp door de snelheid van casten.

25man zijn 5 adds, ja daar zal blizzard met slow talents het goed op doen.
1 frost mage is genoeg daarvoor.

Op 10man kan je ook niet ff snel een totem op offeren voor earthbinding, je heb de DPS nodig.
Base damage van rank 1 is 22 maar i doe nog steed 6.5k dps met 2 casts per beast met deze rank 1 frost bolt in de rotatie.

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 17-12-2009 17:00 ]

Wij gebruiken alleen frost traps en die weg duw spell van een Druid Boomkin ( geen idee hoe hun spells heten)
Als mage zijnde als je aggro hebt heb je ze zo neer...

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:59:
Wij gebruiken alleen frost traps en die weg duw spell van een Druid Boomkin ( geen idee hoe hun spells heten)
Als mage zijnde als je aggro hebt heb je ze zo neer...
Nadeel is, je moet wel een boomkin hebben of een hunter ;)
Wij hebben geen van beide, wel 2 mage's wij samen pakken ieder 1 beast na de mass stun van een warlock is die 89k zo weg. En ze bewegen vrij snel dus een slow effect is nodig, soms is een frostweave netje voldoende alleen 1 min CD erop ;)

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:03:
[...]

Nadeel is, je moet wel een boomkin hebben of een hunter ;)
Wij hebben geen van beide, wel 2 mage's wij samen pakken ieder 1 beast na de mass stun van een warlock is die 89k zo weg. En ze bewegen vrij snel dus een slow effect is nodig, soms is een frostweave netje voldoende alleen 1 min CD erop ;)
2 Mages
3 hunters
2 boomkins

Standaard in de raid :P, zou wel geluk zijn van onze setup denk ik, maar echt overall komen er traps en dan doet boomkin 1 die aanval en daarna boomkin 2 en dan zijn ze all dood...

Maar zoals je het zegt werkt het wel ! innovatief bezig :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 17-12-2009 17:07 ]

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Derr_Hans schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:54:
[...]

Mana costen maak niet veel uit, ik cast het met 1.13 sec rank 1 cost 190 mana. Sneller dan 1.13 kan ik niet slowen en het zijn maar 2 adds op 10 man (10 man only guild) dus ja Blizzard is dan niet effectief en blizzard slowed niet uit zichzelf moet je talents gebruiken. En ja zoveel talent punten heb ik niet ;)

Daarom rank1 frostbolt, wordt ook veel gebruikt in pvp door de snelheid van casten.

25man zijn 5 adds, ja daar zal blizzard met slow talents het goed op doen.
1 frost mage is genoeg daarvoor.

Op 10man kan je ook niet ff snel een totem op offeren voor earthbinding, je heb de DPS nodig.
Base damage van rank 1 is 22 maar i doe nog steed 6.5k dps met 2 casts per beast met deze rank 1 frost bolt in de rotatie.
hmm ik geloof je maar ik dacht echt dat het downranken niet meer mogelijk was (althans niet tegen hele hoge mana costen) zal het checken wanneer ik weer online kan komen ben benieuwd.

iRacing Profiel

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Gohan-san schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:20:
[...]

hmm ik geloof je maar ik dacht echt dat het downranken niet meer mogelijk was (althans niet tegen hele hoge mana costen) zal het checken wanneer ik weer online kan komen ben benieuwd.
Downranken werd voornamelijk gebruikt om voor veel minder mana een niet zo heel erg zwakkere versie van de spel te gebruiken. Het doel was dus mana-efficientie. Om dat tegen te gaan hebben ze de mana-cost van alle ranks gelijk getrokken (percentage van je base-mana, dat is onafhankelijk van alles behalve level) en de spellpower scaling van lagere rank spells omlaag gehaald, zodat die vorm van downranken niet meer mogelijk is. Het is nog steeds zo dat lagere rank spells soms kortere cast-times hebben, dat is niet veranderd. Dus op dat gebied kun je nog steeds downranken.

Verwijderd

Gisteren in n heroic Pit of Saron met 2 guildies (tank+dps) en ik als healer n erg gevalletje van "are you serious?" meegemaakt. 2 Pugs kregen we mee, warrior die ok was en n hunter die sowieso al niet >1k dps kwam dus dat was al puntje 1 maarja run ging ok dus why bother.... Hunter dc'd ergens midden in de run maar 4manned bij laatste boss terecht gekomen, hunter inmiddels ook weer terug en boss ging gewoon plat. Toen begon t... :P 1 van de drops was http://www.wowhead.com/?item=50273 waarna de hunter in party chat meldde dat hij t vreemd vond dat hij die staff niet kon needen, onze tank vroeg nog "why, are you into SP?" waarop de hunter zei "no, but I like the dps on it. ah well" |:( |:( Achja, run was rustig aan en soepeltjes dus who cares maar soms vraag ik me wel eens af..... ;)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De term "huntard" is niet uit de lucht gegrepen. :P

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 08:09

Smurf

Detri

hehe, idd. Ze worden zeldzamer, maar af en toe kom je nog een prachtig exemplaar tegen :)

Toch is het wel leuk die random dungeon functie. Als healer met vaste tank partner heb ik er een nieuwe hobby bij: meer dps doen dan de low-geared random die we erbij krijgen :+ En met een tank die niet vies is van 2 of 3 packs tegelijk pullen, in combinatie met hurricane, gaat dat nog best aardig ook.

)

• Kapoen
Onder het motto beter laat dan nooit:
12/16/09
* Ionar, in the Halls of Lightning, will now only disperse once during the course of the fight.
Bron
Een gevecht dat door de hoge dps waarden van tegenwoordig gewoon irritant is geworden. Net zoals die laatste boss in DTK trouwens, al vaak meegemaakt dat ik van skelly naar human form en meteen weer naar skelly transformeer (heel fijn als tank 8)7 )

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 09:37
Kapoen schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:56:
Onder het motto beter laat dan nooit:

[...]

Bron
Een gevecht dat door de hoge dps waarden van tegenwoordig gewoon irritant is geworden. Net zoals die laatste boss in DTK trouwens, al vaak meegemaakt dat ik van skelly naar human form en meteen weer naar skelly transformeer (heel fijn als tank 8)7 )
Of wat dacht je van Svala Sorrowgrave in UK? Vanmiddag met vier guildies en een random tank daar naar toe gegaan. De warlock uit m'n guild deed 6K dps en Svala lag de grond te kussen toen er voor de tweede keer iemand onder het zwaard stond.

• Divak
Dat is niet vervelend, die kan je gewoon in één keer doodnuken. De laastste baas in UP is ook zo vervelend, 4 keer verplichte stun :r

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

dev10 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:03:
[...]

Of wat dacht je van Svala Sorrowgrave in UK? Vanmiddag met vier guildies en een random tank daar naar toe gegaan. De warlock uit m'n guild deed 6K dps en Svala lag de grond te kussen toen er voor de tweede keer iemand onder het zwaard stond.
Zal wel mierenneuken zijn, maar dat was toch UP? :P

Ik als tank zijnde snap precies wat je bedoelt, dat continue switchen tussen de 3 adds en de al te langzame sword.

Grappige is dat er nog steeds retarrds zijn die svala staan de dpsen ipv de 3 adds.

(met schijt dps'ers that is :P ) Ik weet ook heus wel dat je svala gewoon moet nuken als je locks en dk's hebt die 4k+ dps doen :9

[ Voor 9% gewijzigd door PcManiaxx op 17-12-2009 21:28 ]

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:13
Ik ben vandaag begonnen met de WoW trial als Gnome i.c.m Mage.
Maar in principe draait het spel toch alleen maar om 'levelen' door heel veel quests te voltooien en vijanden te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in het begin wel, later zal je meer gaan focussen op het doen van Dungeons of PvP, net wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Dennis Lammers schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:20:
Maar in principe draait het spel toch alleen maar om 'levelen' door heel veel quests te voltooien en vijanden te verslaan?
Ik doe veel quests in groepen. Gaat veel makkelijker en is een leuke manier om wat andere users te leren kennen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen fijne wow vrienden! gister mede dankzij het weer een hele productieve dag gehad,kon niet echt op mn werk komen dus na 2,5 uur maar opgegeven en huiswaarts gekeerd en de computer aangezet!

gelijk even wezen random hc'en en toen gebeurde het "Battered Hilt" dropte haha de hele groep massaal geneed en ik won hem!eerste keer dat ik dat kreng zag droppen en hij was gewoon voor mij!dus ik gelijk maar ff de chain gedaan en een poosje later was ik de trotse bezitter van de Spellblade versie ervan :)

toen werd ik blijkbaar nog geinspecced en zei er iemand in mn groepje dat de nieuwe upgrade voor die Kirin tor ring bij die JC vendor lag dus die heb ik gelijk ook maar ff geupgrade van ilvl 226 naar ilvl 251! daarna gelijk even naar de emblem of triumph vendor geweest en die ilvl 245 healing helm aangeschaft voor 75 eot..ook nog ff bij die eot vendor die T9 spul verkoopt voor eot's en ga morgen even die holy-pants halen daar aangezien mn pants hard aan vervanging toe zijn "leggards of the snowy bramble" lol lol loop dus nog met leather pants rond van ilvl219 maar dr zitten gewoon vette stats op! haha

al met al begint mn pally steeds meer vorm te krijgen en klaar te stomen voor het echte werk!eenmaal teruggekomen in dalaran zag ik onze stille meelezende vriend THORNTHAR... /wave :w ! in de /2 een oproepje plaatsen dat ie nog een dps en een healer nodig had voor voa10 dus ik voelde me weer eens geroepen en whisperde hem..helaas had ie al iets van 3 of 4 paladins dus hij ging weer verder zoeken..uiteindelijk toch nog een invite gekregen van hem onder de voorwaarde dat ik beiden tanks zou moeten healen,wat met die geweldige beacon of light spell best goed te doen was (wel maxx overhealing :P ) en na alles geoneshotted te hebben stonden we weer buiten :D

nog ff wat nagepraat met good'ol Thornthar en toen zei ie dat er nog een gast van tweakers geboren was op onze server...ene Warsnor,dus ik maar ff aan friends toegevoegd en hem een whispertje gestuurd toen ie online kwam :D en hem even wat starters goud gestuurd haha..zit nu wel in je mailbox Hawver/Warsnor :D is niet veel aangezien ik na alle gems/enchants en het ah-lvlen van alchemy een arme sloeber ben geworden haha maareh welkom op Anachronos HawVer waar je Goudstukje een zilverstukje waard is haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister weer ICC gedaan. Vind het toch wel een toffe raid, met name de gunship battle. Geen upgrades aan over gehouden, maar wel friendly met ashen verdict en dat is dus een nieuwe ring <3 Ondertussen worden mijn neck en mijn shield wel een doorn in mijn oog. Alles is 232 en hoger, maar mijn neck hangt nog op 213 en mijn shield op 219. Gief upgrades!

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Dennis Lammers schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:20:
Niet alleen maar, zoals eerder gezegd gaat er een sociale factor meespelen; in groepsverband een dungeon doen, je crafting skills van een ander nodig hebben, handelen etc etc.
Het is meer dan alleen "Kill X van Y" :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Gisteren ICC 10 gedaan, met een pug. Het voelde allemaal vreemd/nieuw aan, maar toch maar 1 wipe op de tweede baas omdat de adds niet snel genoeg doodgingen. Toen had iemand het erover dat de soorten dps (caster/melee) verschillende adds moesten killen i.v.m. reflect. En de tweede poging hadden we telkens 20 seconden over voor de nieuwe spawn :P

Gunship vond ik nou niet echt interressant als tank. Ik stond op ons schip onder de portal de spawnende mobs te tanken en ik was een beetje raketten aan het ontwijken. En toen opeens hadden we 'gewonnen'.. nou, ehh, mooi :P

De laatste boss is ook super makkelijk als tank. Alleen elkaar aftaunten bij zo'n leeching spell. Twee van de drie healers gingen na de eerste wipe helaas weg, toen hebben we er 1,5 uur over gedaan om de groep vol te krijgen. Telkens als er iemand bijkwam, was iemand anders alweer weg. Toen de groep vol was nog 1 wipe gehad en daarna hadden we hem neer, met 2 healers. Best wel knap van de healers denk ik. Wel nog 2 deaths op het eind maar toen zei iemand dat er geen marks meer zouden komen, en toen was het wel wat makkelijker.

Al met al nog wel een spannende dungeon, vooral omdat het allemaal nieuw is. Qua tactieken zijn het allemaal mixen van voorgaande bosses, ook een makkie dus. Ik mis alleen nu wel een leuke guild om ook 25 mans gewoon regelmatig mee te doen. Ik zit nu in een guild met een groepje 'bekenden' (online), en dat is altijd wel gezellig, maar qua raiden/instances is het niks. Misschien dat ik toch maar eens ga rondkijken naar een serieuze guild om ook 25 mans te kunnen doen. Pugs zijn verschrikkelijk :P Probleem is alleen dat er in de guilds (in tegenstelling tot pugs) wel genoeg tanks zitten vaak :+ Helemaal als prot paladin wordt het moeilijk denk ik.

Oja, en gisteren ook een nieuw item geloot, zie m'n armory. Van i226 neck naar i251. Wel lekker, maar bij elke upgrade kukelt mijn hit rating omlaag. Waarom zit hit rating alleen op die low level troep? :P Ik heb er nog geen echte problemen mee qua threat, maar het scheelt natuurlijk wel een hoop, ook in dps. Hebben meer mensen hier 'last' van? Binnekort vervang ik ook mijn ring hopelijk, en mijn cloak. Dan heb alleen nog hit rating uit mijn weapon enchant geloof ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister ook nog even gespeeld. Eerst mijn AT dailies gedaan, waarna ik de 95 cursader seals had voor de 2-handed heirloom exa. Daar een crusader enchant opgegooid en naar mijn lev 20 paladin gemailed.

Vervolgens met een groepje guildies een random hc gedaan. (OK). Er was al een healer en een tank, dus ik als crap DPS mee (echt crap...kitty DPS ligt me niet zo, ik kwam op het eind net boven de 1700 uit).

Daarna nog een random heroic gedaan, maar nu met een PuG. We kwamen uit in FoS hc. Ging best aardig. Op een gegeven moment hadden we wel een wipe. We kregen 2 van die spectres tegelijk, terwijl de hunter aan het reloggen was, die had client issues. Daarna FoS afgerond. Helaas geen upgrades voor me. Na FoS doken we met dezelfde groep ook nog PoS in. Hier werkte de tank anders dan ik verwachtte en kon ik (vanwege range problemen) niet achter het blok saronite blijven schuilen. Maar toch zonder problemen die giant omgelegd. Daarna Ick. Hierbij hadden we een wipe omdat ik opeens dood neerviel. (Ik weet niet wat me killde, ik stond nergens in en was nog full health).

Hierna dropte van trash nog een mooie upgrade voor me: Ghostly Wristwraps. Deze stonden hoog op mijn verlanglijstje.

Van Tyrannus kon ik ook de leather feral leggings looten. Ik weet alleen niet of het een directe upgrade is t.o.v. mijn huidige iLvL 200 leggings.(Fleshwerk Leggings t.o.v. Gored Hide Legguards.

Ik verlies dan 3 STA en 52 HIT (en op dit moment ben ik ook niet hit capped in mijn tank spec). Winst is: 31 AGI, 28 armor, 80 haste en 80 crit)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

PcManiaxx schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:26:
[...]

Zal wel mierenneuken zijn, maar dat was toch UP? :P

Ik als tank zijnde snap precies wat je bedoelt, dat continue switchen tussen de 3 adds en de al te langzame sword.

Grappige is dat er nog steeds retarrds zijn die svala staan de dpsen ipv de 3 adds.

(met schijt dps'ers that is :P ) Ik weet ook heus wel dat je svala gewoon moet nuken als je locks en dk's hebt die 4k+ dps doen :9
Hoho, nu moet ik toch ingrijpen.
Ik weet zelf dat zelfs twee man voldoende is om de drie adds in dat gevecht op tijd naar beneden te krijgen. Dus waarom zou ik als mage me op de adds focussen als ik de boss eerder down kan krijgen? Beetje overbodig imo.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
_Peter2_ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 08:36:
Daarna Ick. Hierbij hadden we een wipe omdat ik opeens dood neerviel. (Ik weet niet wat me killde, ik stond nergens in en was nog full health).
Dan zal je waarschijnlijk of geraakt zijn door Pursuit (dan rent hij achter 1 persoon aan die gemarked word) of door Toxic Nova (aoe burst om zich heen van veel ouch). Allebei worden door DBM aangegeven en die kleine gnome doet een bepaalde order geven die mij even ontschiet (iets in de zin van "kill that one!" voor Pursuit).

Zelf heb ik gisteren HoR normal lopen SPAMMEN omdat ik een betere cape en schild nodig heb als prot pala. Aangezien ik niet echt vaak raids doe zijn er maar weinig opties om daar upgrades voor te krijgen. Uiteraard de hele avond ermee bezig geweest samen met een vriend als healer (binnen 30s parties woei) en geen enkele keer het schild (van Marwyn) of de tank cape (van Falric/Marwyn) zien droppen, yeuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Net alsof dat zwaard iemand dood maakt. 15k dmg ofzo toch? al een paar maanden geleden kon je als in mijn geval ook mage, gewoon vol op de boss blijven om te nuken... deed het goed op de dmg meter :P hehe

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren eerst weer bezig geweest met de nieuwe heroics, m.n. in de hoop eindelijk eens een hilt te zien droppen maar geen geluk nog. FoS en PoS op 3 toons gedaan dus dat waren weer 6 pogingen. Wel weer wat frozen orbs en een boel enchant materialen kunnen looten, da's ook profit. En m'n shaman heeft z'n 2e Nighttime mogen looten voor z'n enhance set, zo langzamerhand wordt die beter dan zijn elemental set.

Later op de avond VoA25 gedaan en daar ilvl245 enhance pants, ilvl226(?) elemental pants en ilvl251 pvp ele hands geloot. Die hands zijn best goed voor PvE ook, iig veel beter dan de 219hands die ik uit Naxx had en hij voegt wat range toe aan m'n shocks; wel handig! Was in een 25man raid de enige shaman, en dan dropt dit alles. Wou wel dat ik met mn lock ooit zoveel geluk had gehad.

Op m'n DK join ik de frozen halls heroics alleen als dps, m'n tank gear is daar nog niet goed genoeg vind ik. Plate tanks krijgen daar van mij voorrang op tank gear (wacht ik met needen/greeden tot ik zie of de tank needt) tenzij de tank daarvoor al lekker op dps gear need... en dat laatste deed de pug tank in PoS dus, op een plate dps drop van de forgemaster (en hij won de roll ook nog van de andere plate dps, een retri pala. Ik had die bracers al). Dus op de laatste boss need ik druk mee op de tank chest die dropt, samen met de warr tank en de retri pala dus. Helaas wint de warrior hem, 'helaas' niet omdat ik een tank geen tank gear gun maar om de rant die daarna kwam: we waren fucking tards omdat we tank gear rollden en hij zag zo vaak dat plate wearers joinden als dps om tank gear te farmen maar als ze ooit zouden tanken waren ze volstrekt crap en Blizz zou ons moeten bannen etc. Meneer was zeker al vergeten dat ik de hele tijd casters van de healer af moest death grippen en daarna moest interrupt-tanken omdat meneer de uber-tank geen AoE threat opbouwde. Ff wachten tot de healer meer dan half vol mana zat was er ook niet bij, chain-pullen is pro.

Echt, sommige mensen...

Verder met guildies nog ff de weekly raid gedaan op de 2 toons die die deze week nog niet hadden. Easy emblems en gold voor een 5-minute raid per stuk.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gevecht is vrij rap, het is dat hele lulverhaal vooraf. Met seal of command mep ik meestal ze zelf wel neer, maar je hebt altijd wel een idioot die bij de loot blijft terwijl dat zwaard nog naar beneden komt :P

•Prophet Tharon’Ja of Drak'Tharon will now only steal your flesh one time during the encounter.

Deze vind ik ook niet slecht, al kon je redelijk doormeppen in skeleton mode. Die HoR increased gear requirements vind ik heel netjes, zelf enkel goeie parties gehad maar kan best begrijpen dat fresh 200's daar het erg pittig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:48:
Gevecht is vrij rap, het is dat hele lulverhaal vooraf. Met seal of command mep ik meestal ze zelf wel neer, maar je hebt altijd wel een idioot die bij de loot blijft terwijl dat zwaard nog naar beneden komt :P

•Prophet Tharon’Ja of Drak'Tharon will now only steal your flesh one time during the encounter.

Deze vind ik ook niet slecht, al kon je redelijk doormeppen in skeleton mode. Die HoR increased gear requirements vind ik heel netjes, zelf enkel goeie parties gehad maar kan best begrijpen dat fresh 200's daar het erg pittig hebben.
Met Naxx10 epics moet je daar toch wel door kunnen beuken. Ben wel met je eens dat de soms half groen/blauw geared monkeys er totaal niet thuishoren...

Gisteren ICC25 afgemaakt, echt een leuke instance, geen drops helaas. Daarna ToGC25 maar na Champs gecalled want de focus was ver te zoeken, nog wel de 258 tanking belt mogen looten. Nog even de 10 mans ingedoken om wat rep te farmen, de "echte" 10 mans voor vanavond gepland dus met 2 groepen gegaan, niemand saved, en vanavond weer een wedstrijd wie het eerst klaar is! Damn wat is Saurfang echt 3x makkelijker met een disc priest :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

porn* schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:57:
[...]

Met Naxx10 epics moet je daar toch wel door kunnen beuken. Ben wel met je eens dat de soms half groen/blauw geared monkeys er totaal niet thuishoren...
Lol whut? We hebben het nog steeds over UP hc? Sorry maar dan is ^^ echt bullshit, hc UP was 1 van de plekken waar je in quest-greens en blues heen ging om up te gearen, juist voor Naxx10. Naxx10 epics maken het makkelijk maar zijn echt niet nodig voordat je naar de niet-frozen halls / toc5 heroics gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-12-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik geloof dat hij het had over de requirements voor HoR, niet UP. Daar ben ik het wel mee eens, HoR is best wel afhankelijk van je DPS, voornamelijk bij het wegrennen van Arthas gebeuren. Als tank krijg je harde klappen in zo'n beetje elk gedeelte van de nieuwe icc 5mans en al helemaal als je stunned raakt in bijvoorbeeld HoR (klote mercenaries!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ha sorry idd, reageer te snel zie ik, 1e deel van zn quote ging over t naar beneden komende zwaard maar 2e deel idd over HoR en gear requirements :X My wrong. HoR is idd wel een ander verhaal ja, vraag me zelfs af of je dat redt als je hele groep Naxx10 gegeared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:15:
Ha sorry idd, reageer te snel zie ik, 1e deel van zn quote ging over t naar beneden komende zwaard maar 2e deel idd over HoR en gear requirements :X My wrong. HoR is idd wel een ander verhaal ja, vraag me zelfs af of je dat redt als je hele groep Naxx10 gegeared is.
Kan wellicht wel, maar dan hangt het meer af van de skills van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:40
Cleetje schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:06:
Mijn threat heeft inmiddels een enorme boost gekregen nadat ik mn Inevitable Defeat (ilvl 213) heb vervangen voor de "Axe-with-unspeakable-name" van Saurfang10 (ilvl 251).
Ramaladni's Blade of Culling ?
Heb 'em gister mogen looten, ben dan wel officer (en kan dus de gbank in) maar bij ons is de stilzwijgende afspraak dat 25 mans spul met mats ge-enchant mag worden uit de gbank maar 10 mans zorg je zelf voor, terecht ook wel maar toch, het kostte me aardig wat duiten en tijd om mijn stats weer in orde te maken. Ben nog niet zo met mijn gear bezig maar de wapens zijn iig al weer vervangen plus de ring van Ashen Verdict. Snelle blik op wow-heroes deed me verbazen, omdat ik, met slechts 3 nieuwe dingen, nu de best gegearde furywarrior van de server ben. Ik hecht er niet te veel waarde aan omdat het eigenlijk naar iLevel kijkt en niet naar wat er BiS voor je is maar goed, leuk om te zien.

Gister even snel mijn eerste quest item (Light's Vengeance) vergaard voor de aanloop naar de legendary, ondanks de berichten dat je het beter in prot spec met wat tanking gear kon doen, toch maar gewoon als fury gedaan, eerste keer ging het mis omdat ik dacht dat ik klaar was, health op 30% ofzo zat en er nog een elite verscheen, oh ja dacht ik nog, er was ook nog een elite. :+ 2de keer wat beter opgelet, en hupsakee, looten maar. Nu nog een dikke 500 frost emblems voor de 25 primordial saronites en Festergut en Rotface kill'en, maar dan heb ik mooi een hele goeie axe in huis. Mag ik weer regemmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

_Peter2_ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:20:
[...]

Kan wellicht wel, maar dan hangt het meer af van de skills van de spelers.
Ik pug die frozen halls heroics altijd, kun je niet altijd op skillz vertrouwen hehe. Gelukkig worden de ergst ge-undergearde mensen er wel uitgefilterd en de rest in groepjes samen gezet door de dungeon tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

SinergyX schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:48:
Heb 1 keer een party gevormd in FoS HC en daarmee alles doorlopen, tot we aan HoR HC aankwamen. Was toch nog best pittig (Iees, een aantal wipes op de waves) maar iedereen bleef gelukkig netjes. Moet wel zeggen, sinds dat wipefest doe ik het nu met mn ogen dicht :P Weet tenminste nu waar ik op moet letten :)

@Healing Priests
Ik twijfel toch een beetje.. Disc is leuk en alles, maar heeft weinig echte 'firepower' waar volgens mij Holy dat wel heeft. Nu moet ik eerlijk bekennen dat het gras altijd groener is aan de overkant en ik opzich wel aan Disc gewend ben nu. Speelt best lekker weg om met Shields, PoM, Penance en Flash Heals te smijten :). Maar soms heb ik het idee dat mn ~4.5k Flash Heals niet echt zoden aan de dijk zetten, daar waar Holy een hogere output heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

nieuwe systeem is toch leuk met bv de random heroic ik ga altijd samen met mn vrouw beide best netjes gegeared. En ene dag hebben we 2 blauwe noobs erbij die nog upgrades kijken uit heroics. En dag erna hebben we healer met 5500 gear score die vraagt of ie moonkin kan blijven en nr1 in dps staat en ook nog healden.

Ook al halls of reflection gedaan met een pala tank met 5600 gear score die 4k dps had en dus nr1 was best grappig om te zien. Had ook 54000 hp buffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Als ik al uberhaupt een moeilijke old scool Lich King instance wilt nemen dan zou ik zeggen Old Kingdom. Ik kan me herinneren dat ik die instance in mijn destijdige Blue/Greens echt lastig vond. Nu is het vooral lastig omdat de instance zich lijkt te 'rekken'.

Bij 'The Oculous' was dit ook het geval. De instance rekt zich en er zaten wat bitchige bazen bij met irritante abilities.

Voor de rest vond ik eigenlijk alle old scool Lich King instances een eitje van Lich King. DTK en UK waren daarbij veruit de makkelijkste. Daar liep ik zelfs in blue/greens met gemak doorheen destijds. Tegenwoordig is geen enkele old scool instance nog een uitdaging van Northrend. Het is hooguit irritant als iets door een abilitie langer dan noodzakelijk tijd kost.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:15:
Heel m'n post ging idd over HoR :) (old school dungeons zijn zelfs voor fresh 80's te makkelijk).
En idd ilvl 200 zal kiele-kiele zijn al, maar moet te doen zijn als ieder zijn dingetje goed doet (tank tankt netjes, healer gaat niet midden in de crap staan, dps interrupt/stunt op handig momentje, etc).

@Zjan hehe die legendary, ach Brynntol doet er maar net iets voor onder en kost niet zoveel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 18-12-2009 10:38 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Zjanzjak schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:20:
[...]

Ramaladni's Blade of Culling ?
Heb 'em gister mogen looten, ben dan wel officer (en kan dus de gbank in) maar bij ons is de stilzwijgende afspraak dat 25 mans spul met mats ge-enchant mag worden uit de gbank maar 10 mans zorg je zelf voor, terecht ook wel maar toch, het kostte me aardig wat duiten en tijd om mijn stats weer in orde te maken. Ben nog niet zo met mijn gear bezig maar de wapens zijn iig al weer vervangen plus de ring van Ashen Verdict. Snelle blik op wow-heroes deed me verbazen, omdat ik, met slechts 3 nieuwe dingen, nu de best gegearde furywarrior van de server ben. Ik hecht er niet te veel waarde aan omdat het eigenlijk naar iLevel kijkt en niet naar wat er BiS voor je is maar goed, leuk om te zien.

Gister even snel mijn eerste quest item (Light's Vengeance) vergaard voor de aanloop naar de legendary, ondanks de berichten dat je het beter in prot spec met wat tanking gear kon doen, toch maar gewoon als fury gedaan, eerste keer ging het mis omdat ik dacht dat ik klaar was, health op 30% ofzo zat en er nog een elite verscheen, oh ja dacht ik nog, er was ook nog een elite. :+ 2de keer wat beter opgelet, en hupsakee, looten maar. Nu nog een dikke 500 frost emblems voor de 25 primordial saronites en Festergut en Rotface kill'en, maar dan heb ik mooi een hele goeie axe in huis. Mag ik weer regemmen. :P
Eerst nog 1k mobs slayen in ICC voordat je hem naar Legendary kunt transformen toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

porn* schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:37:
[...]

Heel m'n post ging idd over HoR :)
Jawel maar niet de hele quote van SinergyX in jouw post ging over HoR, daar kwam de verwarring door :) Ik dacht dat jouw post een reactie was op het deel van de quote dat over UP hc ging. Zoals ik zei, my wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen allemaal,

Gisteravond had ik eerder moeten uitloggen. Het begon namelijk goed met een zeer simpele random heroic. Met wat guildies en een pug healer gingen we netjes door PoS heen. Geen nuttige drops, maar wel weer 2 frost emblems.

Na het eten was het tijd voor de officiële raid. Ik zit nog niet in het raidteam maar hoopte stiekem toch op een plekje omdat geen van de andere rogues online was, en er slechts 1 feral mee was. Genoeg andere signups, dus geen plekje voor mij. De feral heeft 3 dps items gepakt, dus er is iig een stukje minder concurrentie!

Ik werd toen vrij snel bij een pug gevraagd voor totc10. Goede dps, goede tanks, waardeloze healing. Vooral ook veel kiddo’s die non-stop elkaar belachelijk moesten maken. Toch alles netjes one-shot. Helaas weer geen loot. Dat was het moment dat ik had moeten uitloggen.

Ik ben namelijk een totc25 groep gejoined die het uiteindelijk niet ging worden. Daarna een VoA25 groep, die ook leegliep, vervolgens een Onyxia25 die ook niet vol kwam. Toen ik net wilde uitloggen zocht een ony10 groep een rogue voor de laatste spot. Nou vooruit, kom maar dan. 1 offline healer in de raid, de rest al bij de instance. 10 minuten later klapt de groep, en stel ik voor om met wat mensen nog een icc5 instance te doen.

Twee dps wilden wel mee, dus in de qeue en wachten maar. Helaas niet goed opgelet, en niet gezien dat 1 van de dps afk was bij het selecteren van de role. Een alt healer van de guild wilde wel mee, maar die bleek nog niet in de icc5 instances te zijn geweest en kon dus niet mee… Ik sta op t punt om uit te loggen als een oude buddy tank van me vraagt of ik icc5 met m wil doen via LFG – yay! Doen dus! Selecteert hij per ongeluk random en komen we in Nexus uit… totaal geen trek in, opnieuw de queu in, maar met een debuff van 15 minuten omdat we een instance waren geleaved. Jeeeeeez! Na ongeveer 1,5 uur groepen joinen en pugs uit elkaar zien vallen ben ik toen maar uitgelogd, heb heerlijk geslapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Auredium schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:36:
Als ik al uberhaupt een moeilijke old scool Lich King instance wilt nemen dan zou ik zeggen Old Kingdom. Ik kan me herinneren dat ik die instance in mijn destijdige Blue/Greens echt lastig vond. Nu is het vooral lastig omdat de instance zich lijkt te 'rekken'.
Ik ga ook mee met OK, zitten flink wat 'ok fok' momenten in, tricky met agro en flink wat cast dmg.

En natuurlijk die freaking faceless boss, op mijn hunter vervloek ik die nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Leuk detail trouwens in ICC raid... Als je ICC10 of 25 hebt gedaan ken je die grote bone guards nog voor Marrowgar, die eerst standbeeld zijn en dan je raid rapen? Die worden getriggerd door een trap die door rogues gevonden en gedisarmd kan worden, forgotten skill wordt uit de kast getrokken. Als je daarna een half uur ofzo op Marrowgar wipet en corpse runt kom je er echter achter dat disarm trap niet permanent is en het aflopen ervan de trap triggert... loop je naar binnen met een halfdode en ongebuffte raid, kom je ineens weer zo'n guard tegen (of meerdere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:55:
Leuk detail trouwens in ICC raid... Als je ICC10 of 25 hebt gedaan ken je die grote bone guards nog voor Marrowgar, die eerst standbeeld zijn en dan je raid rapen? Die worden getriggerd door een trap die door rogues gevonden en gedisarmd kan worden, forgotten skill wordt uit de kast getrokken. Als je daarna een half uur ofzo op Marrowgar wipet en corpse runt kom je er echter achter dat disarm trap niet permanent is en het aflopen ervan de trap triggert... loop je naar binnen met een halfdode en ongebuffte raid, kom je ineens weer zo'n guard tegen (of meerdere).
Dat is inderdaad tof, maar goed niet te lang wipen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
RaseriaN schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:28:
[...]

@Healing Priests
Ik twijfel toch een beetje.. Disc is leuk en alles, maar heeft weinig echte 'firepower' waar volgens mij Holy dat wel heeft. Nu moet ik eerlijk bekennen dat het gras altijd groener is aan de overkant en ik opzich wel aan Disc gewend ben nu. Speelt best lekker weg om met Shields, PoM, Penance en Flash Heals te smijten :). Maar soms heb ik het idee dat mn ~4.5k Flash Heals niet echt zoden aan de dijk zetten, daar waar Holy een hogere output heeft.
Ik speel zelf holy en ik vind het heerlijk spelen. Ik heb nooit aan disc kunnen wennen, ik heb het als dual spec maar gebruik het nooit. Ik vind de party/raid wide heals gewoon heerlijk. De flash heals zijn overigens bij mij niet echt veel hoger dan jij aangeeft onder disc. Rond de 5/6k en de crits rond de 8/9k. Wel belachelijk veel 'free/instant' flash heals die overigens niet kunnen critten. Tja, en qua speelstijl is het niet heel veel anders dan disc in mijn optiek. Ik houd renew up op tank en afentoe shields op de zwakkere classes of die vaak dmg krijgen en verder altijd PoM ophouden. CoH'je hier en daar, misschien eens een PoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 13-09 16:51
hulkie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:47:
Ik werd toen vrij snel bij een pug gevraagd voor totc10. Goede dps, goede tanks, waardeloze healing. Vooral ook veel kiddo’s die non-stop elkaar belachelijk moesten maken. Toch alles netjes one-shot. Helaas weer geen loot. Dat was het moment dat ik had moeten uitloggen.
Gisteren wat lopen levelen samen met iemand anders. Dat was wel gezellig. Diegene was level 17, ik level 14, hij zou me wel beschermen. Tuurlijk moet dat een paar keer fout ging. Elke keer netjes terug, excuses aanbieden, still friends? En weer door gaan. Lol wat een bescheidenheid, Zo kan het dus ook. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren alle achievements in Nexus HC gedaan, lekker als het dan ook allemaal lukt. Ik was mee als Arms (mijn off-spec) en had toch wel heel veel problemen met threat. Wel vervelend want we hebben niet echt een aggro-dump ability. Aan het eind kwam ik op een nette 3200 dps uit, toch niet slecht voor off-spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

hulkie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:47:
Jeeeeeez! Na ongeveer 1,5 uur groepen joinen en pugs uit elkaar zien vallen ben ik toen maar uitgelogd, heb heerlijk geslapen!
Lol ik ken het, eindeloos groups zoeken en die vervolgens na 1 wipe ofzo uit elkaar vallen of lui die offline zijn / afk. Heb wel vaker gehad bij een pugraid dat een kerel ineens zegt: I'm going to eat dinner so i'll be back in 30 / 40 mins. Amagad!
Kansloos, raidkick ftw!

Maar bij de 5 man versies gaat het een stuk beter moet ik zeggen. De random dungeons gaan eigenlijk wel goed. :) Heeeeeeeel af en toe wat noobs maar 90% van de tijd is het goed te doen. Al moet ik zeggen dat er wel heel veel word gechainpulled. Dat is voor een arcane mage opzich ook niet zo lief. Althans ik heb maar 25k mana dat heel snel op kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZeroCode schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:10:
[...]

Lol ik ken het, eindeloos groups zoeken en die vervolgens na 1 wipe ofzo uit elkaar vallen of lui die offline zijn / afk. Heb wel vaker gehad bij een pugraid dat een kerel ineens zegt: I'm going to eat dinner so i'll be back in 30 / 40 mins. Amagad!
Kansloos, raidkick ftw!

Maar bij de 5 man versies gaat het een stuk beter moet ik zeggen. De random dungeons gaan eigenlijk wel goed. :) Heeeeeeeel af en toe wat noobs maar 90% van de tijd is het goed te doen. Al moet ik zeggen dat er wel heel veel word gechainpulled. Dat is voor een arcane mage opzich ook niet zo lief. Althans ik heb maar 25k mana dat heel snel op kan zijn :P
Ik ken het heb het zelfde probleem als mage zijnde, ik heb daar een oplossing voor bedacht
Gewoon geen trash killen, of af en toe een AB erbij, voor ik op gang ben is de mob allang dood

Maar moet ook zeggen tegenwoordig meer Heal op me Disc Priest dan met me Mage een heroic doe:P maar komt me wel bekend voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

Dear diary ;)

Na een tijdje niet gespeeld te hebben 2 weekjes geleden toch maar weer eens begonnen, heb 5 chars, waarvan er op dat moment 2 80 waren en m'n enhancement shammy van 76.. goh.. misschien die toch maar eens levelen. Na eerst ff snel m'n 80 lockje te hebben ingelogd, heirloompje gekocht op naar de shammy. Zo gezegd zo gedaan, 15 uur verder.. 80 op m'n shammy.. hop naar restoration.

Gezien titanium ore op Azuremyst ernstig goed verkoopt was budget geen probleem, dus meteen wat epicjes hier en daar gekocht waardoor m'n shammy 1 uur na 80 al vrolijk op iLvl 200 rond liep. Werd tijd voor wat dungeons.

Nu zijn we paar weken verder met als resultaat... Ony10 farm.. Toc10 farm.. Ulduar farm.. Citadel.. 1ste baas down (2de blijft damn tricky..).. en ga zo maar door. Nu met patch 3.3 erg blij met LFM (gisteren m'n pugje pet gekregen) en qua budget is 't nu zonde om titanium ore te farmen gezien EoTs zinloos zijn (zit nu op iLvl 245 gem.) dus crusader orbs verkopen ook goed ;)

Een paar nag points tho....
- 1k rogue in Forge of souls? wth? Wat doet een rogue met 1k dps daar?
- 'tank' met pvp gear als main tank in random dungeons.. yay...
- Healen in bijna elke dungeon is nu tegenwoording earthshield, riptide en beetje professions doen tijdens 't wachten... kinda boring.
- Wat moet iemand nu nog met heroism badges, 't is niet dat iemand nog frozen orbs koopt, danwel gear haalt.
- Off-realm ninja looters... :(

iig kan ik nu met recount nu een beetje de groep qua skills indelen... werkt natuurlijk alleen met pugs in standaard instances.. citadel instances niet meegeteld gezien ick e.d. altijd healing vergt over de hele groep.

10-1000 HP/s ... weinig healing benodigd, goeie groep
1001-1500 HP/s ... irri instance of tank met weinig armor..
2000-2500 HP/s ... irri instance... of tank in greens
3000 HP/s ... time to /leave grp ;)

---
m.b.t. icc10 raid.. Die boneguards gaan wij altijd achteraan voor de rep. Nadat de eerste trash gecleared is, tank ff laten rondrennen en kijken of ie triggert ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Devion op 18-12-2009 11:17 . Reden: icc10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:01:
Gisteren alle achievements in Nexus HC gedaan, lekker als het dan ook allemaal lukt. Ik was mee als Arms (mijn off-spec) en had toch wel heel veel problemen met threat. Wel vervelend want we hebben niet echt een aggro-dump ability. Aan het eind kwam ik op een nette 3200 dps uit, toch niet slecht voor off-spec :P
Gewoon doodgaan, ben je ook je aggro kwijt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:00:
[...]

Gisteren wat lopen levelen samen met iemand anders. Dat was wel gezellig. Diegene was level 17, ik level 14, hij zou me wel beschermen. Tuurlijk moet dat een paar keer fout ging. Elke keer netjes terug, excuses aanbieden, still friends? En weer door gaan. Lol wat een bescheidenheid, Zo kan het dus ook. :)
als je een keer hulp nodig hebt of een boostje dan hoor ik het wel he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Devion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:15:

- Wat moet iemand nu nog met heroism badges, 't is niet dat iemand nog frozen orbs koopt, danwel gear haalt.
Heirloom items halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mektheb schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:57:
[...]

Dat is inderdaad tof, maar goed niet te lang wipen dus :P
Meer rep :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gistere nog iets leuks :)

Zat in een Random pug met Lfg, Nexus naja kort maar krachtig
Maar lang verhaal kort te maken, ik kwam na ong 40% van de instance gedaan erachter, de 2 dps ( hunter / Lock ) de zelfde guild naam hadden als mij, dus ik denk WTF wie zijn dat ff checken etc
Waren ze dus van een andere realm xD
True, maar die krijg je ook als je andere bosses killed :P en ach die rep komt vanzelf als ik zie er nu al de 1e/4 bosses op 10 en 25 geoneshot worden her en der ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 18-12-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Had gister ook even een oops momentje....

Was de queue ingegaan voor random heroic, maar tijdens het wachten gaan vissen.
Popup komt, dus ik ga in treeform en teleport naar de dungeon, heb de halve dungeon lopen healen met mijn fishing pole ipv healing mace en offhand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Devion schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:15:

10-1000 HP/s ... weinig healing benodigd, goeie groep
1001-1500 HP/s ... irri instance of tank met weinig armor..
2000-2500 HP/s ... irri instance... of tank in greens
3000 HP/s ... time to /leave grp ;)

---
m.b.t. icc10 raid.. Die boneguards gaan wij altijd achteraan voor de rep. Nadat de eerste trash gecleared is, tank ff laten rondrennen en kijken of ie triggert ;)
:D dat lijstje ken ik ergens van :D

Gisteren met een paar lui uit de guild even een paar instances gedaan na icc 25. De tank had alleen nog een gedeelte van zijn dps gear aan :)

Tja dan krijgt iedereen wel een keer aggro. Het maakt het wat boeiender om te healen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gisteravond 4 keer FoS/PoS/HoR gedaan op 4 chars, geen 1 hilt en werkelijk alle mobs die we konden vinden platgewalst. Meest frustrerende van alles was nog wel dat toen ik op mijn priest ging plate tank boots/2h axe dropte, op mage weer plate tank boots en 2H axe, op shaman dropte er alleen de boots, ga ik op DK om te tanken.. geen boots/bracers/axe.. kortom helemaal niets.

Voorderest ging tanken wel lekker in de 3 instances, maar sommige mensen vinden het kennelijk moeilijk om op 'Skull' te mikken.

Vanavond hopelijk nog een paar pogingen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:43
_Peter2_ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:31:
Had gister ook even een oops momentje....

Was de queue ingegaan voor random heroic, maar tijdens het wachten gaan vissen.
Popup komt, dus ik ga in treeform en teleport naar de dungeon, heb de halve dungeon lopen healen met mijn fishing pole ipv healing mace en offhand :)
1 van mijn persoonlijk mooiste WoW-momenten was toen mijn collega (hoi Roel!) zich na 4x WSG afvroeg waarom ie geen deuk in een pakje boter sloeg, totdat iemand tegen hem zei "cool weapon dude" - de Fishing pole dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Pfff, die is inmiddels voor die vijf fracties toch wel exhalted of niet?
Alleen die Alliance Vanguard, die zit pas op de helft van revered. Toch maar eens aan werken. misschien die explorer League zooi eens gaan doen want daar wil ik ook nog op verbeteren. Verder nog the Silver Covenant maar dat komt wel via die Crusadershit.

Ook Argent Dawn moet nog. Maar dat ben ik die aan het slacken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Explorer's League en Silver Covenant krijg je door tabardloos dungeons te doen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: