![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 20-11-2009 17:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 20-11-2009 17:16 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
Ja rogue kan nasty zijn, en vooral niet denken dat je ze bijna dood heb.Blistimo schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:34:
[...]
Wij waren met:
MT: warrior
OT: feral
heals: resto druid, disc priest en holy pally
DPS: boomkin, arcane priest, ret, rogue, destro lock
Tegen:
disc priest,
resto shammy,
ret pally,
rogue,
shadow priest,
warlock
We begonnen met onze standaard tictacs: rape the healer. CC op de rogue was echter onmogelijk, dus na een wipe of 3 overgestapt op nuke the rogue, CC priest, en onze warrior in prot op de shammy. Dat werkte toen perfect. De rogue en pally vinden het namelijk, als ze met rust gelaten worden, nogal leuk om saampjes iemand te skullfucken. We hadden nogal wat last van clothies die geoneshot werden
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
When all else fails, resurrect and start over
Nee, dit blijft dungeon based (raid zou je issues denk ik krijgen met world first etc, en 100% zeker met ninja loot crap issues).shoombak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:00:
Ik vind het een beetje vreemd dat je op de PTR met de nieuwe LFG tool wel naar dungeons kan zoeken maar niet naar raids, komt dit er uiteindelijk wel in?
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2009 22:46 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Weird, dan is het dus alleen nog maar mogelijk om een raid te vinden via het LFG channel.SinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:43:
[...]
Nee, dit blijft dungeon based (raid zou je issues denk ik krijgen met world first etc, en 100% zeker met ninja loot crap issues).
Naja het is een beetje protection voor enige cross-realm ninjas. En raid id ninja's, voor deze reden implanten ze geen LF raid tool.shoombak schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:13:
[...]
Weird, dan is het dus alleen nog maar mogelijk om een raid te vinden via het LFG channel.
Woeehooeeee eindelijk Barb of Tarasque. Gratzz me! Ty ty ty!temp00 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 01:09:
[...]
Nice blade trouwens. Ik zit zelf als t9.5 belf lock nog steeds opgescheept met de Spectral Kris van ToC HC dungeon en loop constant een mooie upgrade in Onyxia10/25, ToC10/25 misWel jammer want ik doe door het gebrek aan een goed 'main hand'-wapen gewoon een stuk minder dps. Ach ja, morgen reset alles weer....hopelijk is het deze week raak en dan bij voorkeur http://www.wowhead.com/?item=49499 (onyx25) of http://www.wowhead.com/?item=47261 (toc25)
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
GratzGratz!!temp00 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:46:
[...]
Woeehooeeee eindelijk Barb of Tarasque. Gratzz me! Ty ty ty!
[ Voor 13% gewijzigd door Vivaladen op 20-11-2009 08:09 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
De spec waar ik op doelde ging in de holy tree tot aan holy shock, om de overige 40 punten in retributionte stoppen. De talent-tree heb ik ook in het vorige deel gepost.Vivaladen schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 07:57:
p.s. zou je miss in eigen woorden kunnen motiveren hoe jevoor die specc hebt gegeared,waar de meeste talents inzitten en hoe je precies speeld?krijg ik er mischien een beter beeld bijwant ik ging er uiteraard vanuit dat het een deep holy specc was/is
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 230001
Voor slechts 2 crystalized earth 1000 bullets? Heb nog zat eternals (3 stacks) op de bank staan waar ik geen weg mee wist, zal eens een guildie wat toesturen na de patchSinergyX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 23:07:
Ik ga farmen, heeeeel veeeel
http://ptr.wowhead.com/?item=52020
Nieuwe bullets, whooping 30dmg meer dan huidige
hmmm interessant...Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:30:
[...]
Voor slechts 2 crystalized earth 1000 bullets? Heb nog zat eternals (3 stacks) op de bank staan waar ik geen weg mee wist, zal eens een guildie wat toesturen na de patch
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
ahh nu gaat er een lampje branden haha ik zat al te klungelen met veel in holy weinig in ret..dan blijft er idd weinig over,in de arena zou ik wel deep holy & prot gaan want dan heb je die beacon wel nodig aangezien je in arena als healer de meeste tijd onder vuur ligt en dan is het handig om die beacon op jezelf te gooien en heals te spammen op de overige 2...iedere vorm van survivalbility moet je in arena echt maximaal benutten..RichardvdD schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:23:
[...]
De spec waar ik op doelde ging in de holy tree tot aan holy shock, om de overige 40 punten in retributionte stoppen. De talent-tree heb ik ook in het vorige deel gepost.
Voordelen die je dan onder andere hebt:
- Sneller rennen door Pursuit of Justice
- 8% meer crit
- Judgements die 3% extra damage geven op je target
- Judgement crits die een instant flash of light proccen
- Kortere cooldown op je judgements
- Goede finishing move met 25%/50% extra crit op je Hammer of Wrath
- Replenishment, helpt toch een beetje mee aan je mp5
- En nog een hele goede CC: Repentance
Dit vind ik beter dan een deep protection tree, daar zit het voordeel vooral in de Argent Defender en extra stamina vind ik. En van al deze talents zie je direct het effect. Ik vond het in ieder geval verrassend goed werken in BG's. Arena heb ik (nog) geen ervaring mee. Daarom eigenlijk ook mijn vraag in het algemeen: Is speccen tot holy shock voldoende in de arena, of moet je daar wel dieper voor holy in, tot Beacon of Light?
Met minimaal 51 punten in Holy denk ik dat protection ook wel meer opweegt dan de talents van retri, daar zit de kracht vooral na de 20 punten. Dan is inderdaad 51/20/0 of 52/19/0 prettiger.
gratz! met je lvl 20 Borlin! ennuh keep up the good posts..genot om te lezen ga zo doorAuredium schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:25:
[...Borlin's logboek...]
Uiteindelijk kwam het er toch van en bereikte ik level 20.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
je was zeker met je shamanSpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:31:
pff gisteren was echt Zooo een drama dat ik WoW maar heb afgesloten en iets anders ben gaan doen:
1. Totc hc (eerste boss gecleared zonder probs. Komen de mobs van boss 2 ineens naar ons toelopen.. tank gaat dood.. tank leaved party. Iedereen leaved party.. 1 fail.
2. UP HC, 1e boss hard down ( ik zat op 2700 dps) 2e boss buggde waardoor hij resette.. Tank leaved.. party abandoned.
3. Ik wil Daily HC gaan doen.. word vervolgens weer om onbekende reden gekicked
4. Nog een poging om een hc te doen.. zie boven.. weer kick.
5. VoA 10 dan maar.. sta netjes te wachten IN de instance, vervolgens zorg ik dat de laatste plekjes gevuld worden met mensen vragen. Raid staat op het punt om te beginnen.. Kick....
Af en toe word ik zo moe van al die kutzakjes.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ja duh
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Ik zou toch eens om een ander chest item vragen. (Niet degene die je nu hebt met het briefje op je rug met de tekst: "Kick me"SpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:31:
pff gisteren was echt Zooo een drama dat ik WoW maar heb afgesloten en iets anders ben gaan doen:
1. Totc hc (eerste boss gecleared zonder probs. Komen de mobs van boss 2 ineens naar ons toelopen.. tank gaat dood.. tank leaved party. Iedereen leaved party.. 1 fail.
2. UP HC, 1e boss hard down ( ik zat op 2700 dps) 2e boss buggde waardoor hij resette.. Tank leaved.. party abandoned.
3. Ik wil Daily HC gaan doen.. word vervolgens weer om onbekende reden gekicked
4. Nog een poging om een hc te doen.. zie boven.. weer kick.
5. VoA 10 dan maar.. sta netjes te wachten IN de instance, vervolgens zorg ik dat de laatste plekjes gevuld worden met mensen vragen. Raid staat op het punt om te beginnen.. Kick....
Af en toe word ik zo moe van al die kutzakjes.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Zal die tabard idd eens uitdoen.. Maar het is gewoon irritant.. ik heb op mijn shaman 16k hp.. en dat zal wel de reden zijn dan. Maar goed.. HP = gelijk aan dps natuurlijk ;-)_Peter2_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:44:
[...]
Ik zou toch eens om een ander chest item vragen. (Niet degene die je nu hebt met het briefje op je rug met de tekst: "Kick me")
Ok, dan zal ik toch deep holy gaan voor in de arena, dan is de beacon wel een must inderdaad. Maar voor battlegrounds vind ik het toch wel een heerlijke spec.Vivaladen schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:46:
[...]
ahh nu gaat er een lampje branden haha ik zat al te klungelen met veel in holy weinig in ret..dan blijft er idd weinig over,in de arena zou ik wel deep holy & prot gaan want dan heb je die beacon wel nodig aangezien je in arena als healer de meeste tijd onder vuur ligt en dan is het handig om die beacon op jezelf te gooien en heals te spammen op de overige 2...iedere vorm van survivalbility moet je in arena echt maximaal benutten..
In dat geval zou ik dan toch mn cloak graphics weer aanzetten. Kan niemand dat briefje meer zien_Peter2_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:44:
[...]
Ik zou toch eens om een ander chest item vragen. (Niet degene die je nu hebt met het briefje op je rug met de tekst: "Kick me")
Of dat iddSpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:46:
[...]
Zal die tabard idd eens uitdoen.. Maar het is gewoon irritant.. ik heb op mijn shaman 16k hp.. en dat zal wel de reden zijn dan. Maar goed.. HP = gelijk aan dps natuurlijk ;-)
Was gisteren een hunter mee in totc.. die had betere gear dan mij en deed een whopping 1200 dps.. maar die had dan wel 18k hp.
[ Voor 78% gewijzigd door Blistimo op 20-11-2009 10:14 ]
Zoveel mensen zoveel wensen ><RichardvdD schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:51:
[...]
Ok, dan zal ik toch deep holy gaan voor in de arena, dan is de beacon wel een must inderdaad. Maar voor battlegrounds vind ik het toch wel een heerlijke spec.
Daar heb je het al. Raids != Heroics en heb je minstens [Epic] en de [Random Raid Achievement] en natuurlijk de [I certainly do 4k DPS!!!111] achievements nodig.SpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:43:
[...]
Ja duhmaar dat is nog geen reden om gekickt te worden. anyways zat gemiddeld op 2.5k dps in hc's dus daar ligt het niet aan.
RaseriaN schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:05:
[...]
Daar heb je het al. Raids != Heroics en heb je minstens [Epic] en de [Random Raid Achievement] en natuurlijk de [I certainly do 4k DPS!!!111] achievements nodig.
ik merk dat het vanaf lvl 420 echt een drama is met enchanting.. zit op m'n hunter op 423 atm..@Ontopic
En gisteren 79 geworden en 1 kwart richting de 80. Nog even doorbijten dus
Nog even aan Enchanting gewerkt en daar dan de 410 aangetikt, nu nog wat materials gaan farmen en proberen zo dicht mogelijk bij de 450 te komen (zal lastig worden, met al die lastige materials, maargoed!)
Anoniem: 63072
Beh, nouja het zij zo.. kun je ook vertellen waarom? Gewoon te kort aan materials of omdat het exotische mats zijn? Zoals Shards etc?SpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:09:
ik merk dat het vanaf lvl 420 echt een drama is met enchanting.. zit op m'n hunter op 423 atm..
naja meer van.. het kost VEEL mats om wat te makenRaseriaN schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:52:
[...]
Beh, nouja het zij zo.. kun je ook vertellen waarom? Gewoon te kort aan materials of omdat het exotische mats zijn? Zoals Shards etc?
Ik doe zelf niet meer aan guilds omdat ik toch nooit kan raide op de tijden dat ze het voorstellenBlistimo schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:56:
[...]
In dat geval zou ik dan toch mn cloak graphics weer aanzetten. Kan niemand dat briefje meer zien
[...]
Of dat idd
Mijn shaman heeft in healing gear zonder buffs ook niet meer dan 17k HP, en die rent toch echt in zo'n beetje full Ulduar10 gear rond.. Shamans hebben nu eenmaal een lagere HP pool, ondanks de kleine fix in een vorige patch. Then again, HP op DPS/healers zou echt geen zak uit moeten maken. Als jij je werk goed doet, en je tank een beetje competent is kan je met 1 HP nog wel rondlopen... zolang er geen party/raidwide AoE is natuurlijk
Ben toch bang dat je om een andere reden dan te weinig HP gekickt bent. Face it, op dit moment is de meeste normale content te toegankelijk voor de gemiddelde speler. Tel daarbij op dat iedere PUG raid leader zijn run zo gemakkelijk mogelijk wil maken, en je komt uit op hele hoge latten (meer dan 20k HP, meer dan 4k DPS, meer dan 40k HP als tank etc. etc.)
Wat misschien een goede tip is om een lijstje te maken van PUGs die op dinsdagavond worden opgezet. Op mijn server is het zo dat de competente guilds vaak op dinsdag nog snel een altrun/semiPUG opzetten. 9 van de 10 van deze raids (VOA, Onyxia, ToC25) zijn redelijk succesvol. Als je eenmaal een lijstje hebt van degene die die PUGs opzetten kan je je focussen op hun PUGs, en kan je een beetje naam voor jezelf maken (zij het positief, dan wel negatief)
Daarnaast helpt het natuurlijk als je een guildtag kunt laten zien die goed ligt op de server. Ik zit in een guild die al sinds TBC bestaat (en op Executus zijn er niet zo gek veel guilds meer die zo lang bestaan...) en ik (en de meesten van mijn guildies) hoef me dan ook zelden druk te maken over het linken van [Epic] en [Koralon the Flame Watcher]. Sterker nog, guildies of alts die nog nooit die instances van binnen hebben gezien kunnen na een recommendation van een van ons zonder te Achievement spammen gratis mee.
Maargoed, daar moet je dus wel een beetje een acceptabele guild voor hebben, en dat is niet iedereen gegeven. Gelukkig dat Blizzard daar in Cataclysm wat meer aandacht aan gaat besteden. Ze willen duidelijk promoten dat iedereen in een guild zou moeten zitten, zodat iedereen kan profiteren van alle perks die daaraan worden gekoppeld in de komende ExPack.
Surfin' paradise!
haha te gaaf! leuke stukjes altijdAuredium schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:25:
Onmiddelijk stapte ik op de dichtst bij zijnde griffioen en ging naar Ironforge. Van daar uit te voet naar de mount trainer en haalde ik mijn rijbewijs. Ik stapto op mijn ram, haalde de sleutel over en greep de stuurhoorns vast. Off we go!
Wth is dat voor dom iet lol.Snappie88 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:17:
Ach, het kan altijd erger. Tegenwoordig is 't op Ragnaros (wat een kleuterserver trouwens, vol met -jawel- Nederlanders die te idioot voor woorden zijn, blij als m'n vriendengroepje besluit terug te migraten naar Ravencrest) een trent om als WG begint de hele raidgroep eruit te trappen...
"Don't let your dreams be memes"
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
En zelfs met epic achievement failen mensen daar nog._Peter2_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:39:
Was gisteravond op onze server ook een PuG voor Naxx 10 (badgerun). Je moest wel Epic hebben om mee te mogen en natuurlijk de achievement.
Met Naxx-10 gear kun je niet eens epic halen
Dan stop ik gelijk met spelen... want dat is het enige samen met mounts en titles waarom ik nog speelSpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:41:
[...]
En zelfs met epic achievement failen mensen daar nog.
Ik ook dat ze met cataclysm die lompe achievements eruit halen, want zo is het echt bullshit natuurlijk.
Yup, maar instance/raid achievements mogen geschrapt worden.. netzoals gear achievements.Mektheb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:46:
[...]
Dan stop ik gelijk met spelen... want dat is het enige samen met mounts en titles waarom ik nog speel
Achievements account breed maken. Dus als je <Insert Class Here> dus ToTC10 heeft gecleared dan heb je dus de kennis ook op je andere chars. En gear achievements zijn niet erg, maar hou ze persoonlijk en niet inzichtelijk voor andere zodat het geen graadmeter wordt.SpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:55:
Yup, maar instance/raid achievements mogen geschrapt worden.. netzoals gear achievements.
vorige week zaterdag een run gedaan door naxxramas voor badges, iedereen zat allemaal te pochen met achievements, maar ik had hem nog niet op mijn dk tank, alleen op mn priest, nu was de andere tank guilmaatje van me en hij was ook leader dus ik zat wel goed verder daar niet van_Peter2_ schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:39:
Was gisteravond op onze server ook een PuG voor Naxx 10 (badgerun). Je moest wel Epic hebben om mee te mogen en natuurlijk de achievement.
Met Naxx-10 gear kun je niet eens epic halen
Ja dat "epic" gedoe inderdaad mag van mij er wel uit je kan toch al zien aan iemand of die verstand heeft er van of nietSpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:55:
[...]
Yup, maar instance/raid achievements mogen geschrapt worden.. netzoals gear achievements.
inderdaad en fout nummer 1 bij heigan is..De Gesnaakte schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:59:
[...]
vorige week zaterdag een run gedaan door naxxramas voor badges, iedereen zat allemaal te pochen met achievements, maar ik had hem nog niet op mijn dk tank, alleen op mn priest, nu was de andere tank guilmaatje van me en hij was ook leader dus ik zat wel goed verder daar niet van
3 quarters zonder problemen gecleared, komen we bij plague, en 1 van de simpelste battles als je het mij vraagt, heigan the unclean, en met de dance lopen gewoon na 1 keer verplaatsen alleen ik en die andere tank + een healer nog rond, en zo een keer of 5 achter elkaar waarna ik en tank er maar mee opgehouden zijn.
op zon moment heb ik echt iets van zout op met je stomme achievement en leer gewoon opletten, jammer dat die er niet tussen zit: [Yes, i can focus without achievement!]
Ik heb op mijn hunter ook geen epic achievement .. maar wel 5.2k dps.. maag ik mag dan niet mee naar naxx10Mektheb schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:00:
[...]
Ja dat "epic" gedoe inderdaad mag van mij er wel uit je kan toch al zien aan iemand of die verstand heeft er van of niet
Gewoon opletten is het niet altijd... Heb ook gehad op mijn druid dat die desease niet dispelled werd... Daar ga je dan als goed oplettende dpsDe Gesnaakte schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:59:
[...]
vorige week zaterdag een run gedaan door naxxramas voor badges, iedereen zat allemaal te pochen met achievements, maar ik had hem nog niet op mijn dk tank, alleen op mn priest, nu was de andere tank guilmaatje van me en hij was ook leader dus ik zat wel goed verder daar niet van
3 quarters zonder problemen gecleared, komen we bij plague, en 1 van de simpelste battles als je het mij vraagt, heigan the unclean, en met de dance lopen gewoon na 1 keer verplaatsen alleen ik en die andere tank + een healer nog rond, en zo een keer of 5 achter elkaar waarna ik en tank er maar mee opgehouden zijn.
op zon moment heb ik echt iets van zout op met je stomme achievement en leer gewoon opletten, jammer dat die er niet tussen zit: [Yes, i can focus without achievement!]
Waarom niet een char die het allemaal kan? Druid/PaladinDikzie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:
Ik ben inmiddels Tank en DPS geweest.. dus voor mij is nu de healing class een nieuwe uitdaging.
Welke class raden jullie mij nu aan om te starten??.. Ik weet nog niet of ik PVP of PVE wil gaan doen...
Mensen willen tegenwoordig zo makkelijk en optimaal mogelijk door content heen. Ik zou ook niet per ongeluk willen whipen in een heroic.SdtThys schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:19:
Juist: looking for 2 more melee dps (no ranged) and a shaman for bloodlust.
Ik vraag waarvoor, bleek dat het was voor de daily heroic(UP).
Toen ik verder informeerde waarom bleek dat het was omdat UP "a really difficult heroic" is...
Als ik me goed herinner waren in het begin van wotlk 1 tank, 1 healer en 3 random dps al genoeg en was
het al een eitje. Het lijkt of ze alle dungeons en raids ineens 2x zo moeilijk hebben gemaakt.
Anoniem: 124693
Natuurlijk nietSpoTs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:03:
[...]
Ik heb op mijn hunter ook geen epic achievement .. maar wel 5.2k dps.. maag ik mag dan niet mee naar naxx10
Anoniem: 250989
Om hier nog even op terug te komen: dat weet ik, maar aangezien ik mijn pc meesleep naar m'n vriend dit weekend had ik iets van 'dan hebben we dat maar weer gehad'.redfoxert schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:14:
[...]
Maakt het uit dan? Je hebt de 3.3 content die je nu kan downloaden de komende 2-3 weken waarschijnlijk toch nog niet nodig
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik zou een druid nemen.Dikzie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:
Even een lekkere noob vraag:
Ik heb al een flink tijdje geen WOW meer gespeeld..
Nu zou ik wel weer willen beginnen!
Ik ben inmiddels Tank en DPS geweest.. dus voor mij is nu de healing class een nieuwe uitdaging.
Welke class raden jullie mij nu aan om te starten??.. Ik weet nog niet of ik PVP of PVE wil gaan doen...
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
Dat doen ze natuurlijk express. Is namelijk beleid bij Blizz om eens in de zoveel tijd even de stekker uit de server te halen om de mensen op die server te pesten. Had je die blue post nog niet gelezen?PcManiaxx schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:44:
En we zijn weeeeeeeer zover. Lekker dungeons doen, ligt je realm er na een klap uit.
Geen waarschuwing, geen info niks. Keep up the good work blizz.
Resto druid.Dikzie schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:
Even een lekkere noob vraag:
Ik heb al een flink tijdje geen WOW meer gespeeld..
Nu zou ik wel weer willen beginnen!
Ik heb het over Arena'sSinergyX schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:23:
Zoveel moeite had ik nooit om een resto neer te maaien hoor
Aimed shot voor 50% heal reduction, silent shot voor 3sec silence, racial van BE erop, geen probleem
Zeker in BG's is het flink aanpoten met een (beginnend) resto.
Inderdaad en het switchen van forms en daarna je snel in een cyclone zetten en weer terug gaan en healen, sommige druids zijn te goed..Wootlock schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:27:
[...]
Ik heb het over Arena's
Probeer maar een full Furious/Relentless druid down te krijgen, bastards hebben teveel mana
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 20-11-2009 13:36 ]
Anoniem: 236827
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Heb een keer de boss neergemaaid zonder insanitys, was wel een erg overgearde groep (bv mage met burst dps op 11k)psych schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:07:
Ik had gisteren ook OK als de daily heroic. Maar ik ben wel behoorlijk overgeared voor heroics (Tharag op Bronzebeard).
Ik had op de comments gelezen dat de healer zijn heal gear aan houdt, maar omspect naar andere spec (bij ons ging de undergeared pally dus retri). Dit werkte erg goed om hem snel om te leggen en die fase door te komen. Uiteindelijk hadden we een 2minuut 12sec kill waarbij we 2 keer insanity kregen...
Nu zit ik te denken dat als hij gewoon dps gegaan was dat we misschien de achi wel gehaald zouden hebben (met wat cooldowns van mij).
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
http://thottbot.com/i43156deTwisj schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:34:
Omdat ik toch graag eens wil proberen een tank te zijn ben ik begonnen met het verzamelen van tank gear voor mijn paladin (79). Momenteel ben ik nu nog niet zo heel ver: detwisj @ wowarmory. Punt is, ik moet nog in ieder geval revered reputation bij wyrmrest halen zodat ik een betere body en feet kan kopen. Ik ben al friendly dus ik kan de back piece al kopen, ik was het alleen gisteren vergeten te doen voor ik uitlogde. Het rottige is dat ik maar 500 rep per dag kan verzamelen voor wyrmrest middels de dailys en ik moet er nog 11360. Dus dan gaat dat nog 23 dagen duren. *zucht*
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Is dit hetzelfde als de epic-cloak die elke leatherwork met skill 440 can maken ?
sabriel schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:48:
[...]
Is dit hetzelfde als de epic-cloak die elke leatherwork met skill 440 can maken ?
Ik kan niet op Thottbot op het werk, dus heb geen idee.
Tabard of the Wyrmrest Accord
Binds when picked up
Unique
Tabard
Requires The Wyrmrest Accord - Friendly
Equip: <Has Tabard>
Equip: You champion the cause of the Wyrmrest Accord. All reputation gains while in level 80 dungeons will be applied to your standing with them.
Item Level 75
Vendor value: 25 Silver
Vendor cost: 85 Silver
Source: Vendor
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Atlas had het over de tabard voor extra rep in instances.deTwisj schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:34:
Omdat ik toch graag eens wil proberen een tank te zijn ben ik begonnen met het verzamelen van tank gear voor mijn paladin (79). Momenteel ben ik nu nog niet zo heel ver: detwisj @ wowarmory. Punt is, ik moet nog in ieder geval revered reputation bij wyrmrest halen zodat ik een betere body en feet kan kopen. Ik ben al friendly dus ik kan de back piece al kopen, ik was het alleen gisteren vergeten te doen voor ik uitlogde. Het rottige is dat ik maar 500 rep per dag kan verzamelen voor wyrmrest middels de dailys en ik moet er nog 11360. Dus dan gaat dat nog 23 dagen duren. *zucht*
[ Voor 91% gewijzigd door Mektheb op 20-11-2009 15:28 ]
CoT: Strat, Oculus, Hall of LightningdeTwisj schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:26:
Die tabard draag ik al, alleen heb ik er nog niets van gemerkt bij de dungeons die ik heb gedaan (violet hold en old kingdom) maar dat komt denk ik omdat deze dungeons niet tot de level 80 dungeons behoren. heh, LFP dungeons die rep geven! ;D
[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 20-11-2009 15:33 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Tabbard heeft pas effect vanaf lvl 80 dungeons .... Dus als lvl 79 heb je daar niet zo veel aan.sabriel schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:48:
[...]
Ik kan niet op Thottbot op het werk, dus heb geen idee.
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Het mooie is dat je al vanaf lvl 76 in die lvl 80 dungeons kan.. dus dat werkt uitstekend.. zolang je maar een tabard aan hebt.BornFlippy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:38:
[...]
Tabbard heeft pas effect vanaf lvl 80 dungeons .... Dus als lvl 79 heb je daar niet zo veel aan.
Gewoon doorlevellen naar 80 en vanaf dan onmiddellijk die tabbard aanschieten. Als je dan geregeld lvl 80 dungeons doet, zie je je rep zo naar boven schieten ... .
Ik heb hetzelfde gedaan met Wyrmrest, Argent Crusade & nu Kirin Tor bezig.
Ach spul aanhebben kan geen kwaad... Enige is dat de dungeons waar je rep krijgt (en op normal bijster weinig) bijna niet gedaan worden in normal mode... UP, HOL, COS, Ocu en ToTC... Dus snelste is idd zo snel mogelijk naar 80 en dan heroics draaien...BornFlippy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:38:
[...]
Tabbard heeft pas effect vanaf lvl 80 dungeons .... Dus als lvl 79 heb je daar niet zo veel aan.
Gewoon doorlevellen naar 80 en vanaf dan onmiddellijk die tabbard aanschieten. Als je dan geregeld lvl 80 dungeons doet, zie je je rep zo naar boven schieten ... .
Ik heb hetzelfde gedaan met Wyrmrest, Argent Crusade & nu Kirin Tor bezig.
Je krijgt daar wel rep, maar het is maar minimaal aangezien je er bijna geen mobs hebtpsych schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:41:
ToC normal is ook lvl80, ik weet niet of die via tabard ook rep geeft (was al exalted toen die dungeon uitkwam).
[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 20-11-2009 16:11 ]
Bnet pindle#2913
Wij doen meestal beasts met 3 (snobold op een healer is vervelend), jarraxas met 2, champs met 3 (naja, ik ga dispellen als paladin, en de priest moet massdispellen, dus eigenlijk ~2 healers + dispeller totaal), twins met 2, en dan anub met 2, waarbij ik heal als holy paladin (normaal ret) en de priest shadow gaat. Lang leve dualspec.porn* schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:08:
Btw wij doen alle 10 mans heroic met 2 healers, zie regelmatig mensen over 3 praten, hebben jullie dan zoveel betere dpssers of nemen jullie genoegen met het feit dat het stabieler is maar wat langer duurt?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Anoniem: 63072
Ik kan alleen vergelijken met mijn eigen situatie: wij zijn een strict 10 man guild, dus wij hebben (nagenoeg) geen 25 man items op onze raiders geplakt zitten. Een gevecht als Northrend Beasts HC is voor ons echt nog niet te doen met twee healers. Als er 1 healer gesnobold wordt kan de andere dat echt nog niet opvangen in z'n eentje. En dat zit 'm dan in het feit dat al onze chars mindere gear hebben dan jullie, een 25 man guild die 'voor de lol' 10 man HC runnen. Ja, dat gearverschil is echt zo groot. Dus minder DPS, minder HPS, en tanks met minder HP en mitigation/avoidance. Als jullie ToGC10 doen doen jullie het met een gearniveau waar wij uiteindelijk op uit hopen te komen.. dat scheelt nogalporn* schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:08:
[..]
Btw wij doen alle 10 mans heroic met 2 healers, zie regelmatig mensen over 3 praten, hebben jullie dan zoveel betere dpssers of nemen jullie genoegen met het feit dat het stabieler is maar wat langer duurt?
Anoniem: 213904
Als je dagelijks de fishing en cooking daily doet is het een verspilling om eerst kirin tor te doen tbh.Anoniem: 213904 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:25:
Over de tabard en rep: Als je uiteindelijk alle rep op exalted wil, en veel dailies doet, is het het slimst om Kirin Tor als eerste te doen.
Eerlijk gezegd zou ik wyrmrest niet doen en direct voor Argent Crusade rep gaan, op revered krijg je een enchant voor je headpiece die elke tank nodig heeft. Voor de rest kan je als dps een paar instances doen en op die manier tokens en items verzamelen om te tanken. Zo heb ik mijn paladin ook equipped gekregen.deTwisj schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:34:
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 20-11-2009 19:57 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Zo heb ik het ook gedaan gewoon eerst als dps heroics grinden, emblems sparen en dan tank gear kopen, naderhand liep ik met volledige vendor dps en tank set rondt, daaruit zijn maar een aantal stukjes gear uit heroics.Kapoen schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:50:
[...]
Eerlijk gezegd zou ik wyrmrest niet doen en direct voor Argent Crusade rep gaan, op revered krijg je een enchant voor je headpiece die elke tank nodig heeft. Voor de rest kan je als dps een paar instances doen en op die manier tokens en items verzamelen om te tanken. Zo heb ik mijn paladin ook equipped gekregen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Misschien wel, maar vanwege het lage aantal daily quests (3?) voor deze faction is het eerder tijdverlies om tot revered te farmen voor een paar blues. De head enchant van Argent Crusade is veel nuttiger om snel te hebben.Anoniem: 291809 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:32:
Wyrmrest heeft ook een chest en een cloak waarmee je je tankcarriere kan beginnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 20-11-2009 23:07 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Alleen al van revered naar exalted komen gaat je zo 42 dagen duren... Da's pas verspilling.sabriel schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:59:
[...]
Als je dagelijks de fishing en cooking daily doet is het een verspilling om eerst kirin tor te doen tbh.
je krijgt per keer bijna 500 rep, en ik doe ze dagelijks voor de extra items en de cooking recipies.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Vandaar dat ik na het grinden van de head enchants bij de verschillende factions deze een tijdje heb laten liggen om kirin tor naar exalted te duwen.NMe schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 01:59:
[...]
Alleen al van revered naar exalted komen gaat je zo 42 dagen duren... Da's pas verspilling.Waarom? Repair costs in Dalaran zijn afhankelijk van je Kirin Tor rep.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq