Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 204 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*dagboek*

Na een halfjaartje op trollbane gespeelt te hebben ( met veel plezier) Uiteindelijk toch maar de moelijke beslissing genomen om mijn eu acount toch weer op te zeggen. Mis toch mijn us realm te veel , daar waar ik
iedereen ken , waar de mensen zitten waar ik al 4-5 jaar online mee game. Het is me toch duidelijk geworden dat je wow niet alleen speelt voor het spelen , maar een groot gedeelte is het sociale gebeuren. Zonder dat denk ik dat voor mij Wow snel saai zou worden. Dus mijn eu priest gaat op het schap , stof happen. Wie weet speel ik hem nog ooit in de toekomst. De guild waar ik in zat was een gezellige groep mensen.

Maar dus met een half jaartje maar amper gespeeld te hebben op mijn us toons was er gear updating nodig.
mijn priest heb ik in de tijd toch nog wel een beetje bij gehouden. Dus die zit al hoofdzakelijk in de i245 gear.
Mijn druid liep met name achter.Maar dat heb ik na 2 weekies toch wel lekker bij gewerkt. Gisteren nog een toc 25 gedaan en kwa dps zit ik weer in de top5. Met op twins een dikke nr 1 met 10k dps.
Ook kwa tanking gear zit het weer goed. Toch wel lekker 55k Hp fully raid buffed op een beertje.
Nog een of twee items die nodig vervangen moeten worden en dan is ook mijn druid weer helemaal bij kwa gear. Nu wordt het wel tijd om nog wat heroic toc10/25 te gaan doen. en daarna .. BRING IT ON LICH KING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Mijn offspec op mijn druid is resto, maar heb nog niet zoveel ervaring met healen. Wat ik wil weten is waar ik me op moet focussen qua instances. Ik heb 1300 bonus healing met een 15K mana pool. Is dit genoeg voor de moeilijkere normal instances (ToC e.d.) en wanneer kan ik gaan kijken naar heroics. Ik wil namelijk niet verantwoordelijk zijn voor tig wipes :P.

Zijn er nog meer spelers hier van Turalyon (Horde) btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryla
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
Odin schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 15:31:
Mijn offspec op mijn druid is resto, maar heb nog niet zoveel ervaring met healen. Wat ik wil weten is waar ik me op moet focussen qua instances. Ik heb 1300 bonus healing met een 15K mana pool. Is dit genoeg voor de moeilijkere normal instances (ToC e.d.) en wanneer kan ik gaan kijken naar heroics. Ik wil namelijk niet verantwoordelijk zijn voor tig wipes :P.

ligt een beetje aan de samenstelling van de rest van de groep. Als de rest van de groep "overgeared" is kan je al zeker weten hc's doen (toc hc zou ik nog niet proberen, vereist toch redelijk gear om deze te kunnen healen). en het healen opzich is gewoon een kwestie van "trial en error" dus in het begin zal er hier en daar echt wel een dooie vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
1300 bonus healing is niet veel. Probeer met je mainspec betere gear te krijgen. Ik zat al boven de 2000 met alleen maar items die ik heb gewonnen via offspec (waarvan heel veel uit ToC5 HC, waaronder de mace :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

*Dag(en)boek*

Gisteren 5 keer OK gedaan met mijn chars 1ste keer getanked, 2de, 3de en 4de keer als dps, 5de keer als healer... DRAMATISCH.. dps bleef maar in Flamestrikes staan en dan krijg je als healer nog de schuld als ze doodgaan ook... moet niet gekker worden hiero... nadat ze nog 2 keer doodgingen door flamestrikes gingen ze toch wel beter opletten... laatste boss was ook zuigend, na eerste insanity 3 dps dood, ik en tank over eindelijk boss neer druid tanks ftw...

Vandaag AN 4 keer gedaan, 1ste keer als tank (DK - 34k unbuffed) healer vondt dat ik niet genoeg hp had.. en werdt zonder pardon uit groep geknikkerd, tegenwoordig steeds meer gezeik over HP ik bedoel toen wotlk er net was deden we die instance netzomakkelijk met een 28k buffed tank en nu is 34k niet genoeg meer? Nog geen minuut later 2de group, DK/Warrior/Pala-retri/Lock/Priest dus met buffs een goeie 39k hp (40k met imp) ging lekker vlot enige nadeel was de warrior, die ging als een dps geile idioot tekeer, nog geen seconde na pull charge->bladestorm oid ging 2 keer dood en besloot maar ff te wachten tot ik aggro had. 2de keer gehealed zonder problemen, 3de keer dps met shaman ging ook lekker, 4de keer met mage... ruk tank dualwielding DK met die vibo's uit ToC5HC de healer had verschrikkelijke moeite de tank in leven te houden je zag em soms gewoon 50% in hp zakken bij een pull ook aggro houden bleek een groot probleem te zijn. 3 wipes op eerst boss (2 keer kunnen ontsnappen met invisibility :P) toen 2 wipes op anub'arak omdat hij gewoon in de pounds bleef staan 3de keer omdat de healer hele tijd rondjes moest rennen ofzo en zo ook in pound terecht kwam..

Had na deze ervaring geen zin meer om het nog een keer op mijn rogue te doen ben toen maar L4D2 gaan doen :)

Kan niet wachten totdat volgende patch komt kan ik tenminste mijn alts goed gearen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

.

Ja, alleen dan Alliance.. wat is je naam.. kan ik /wave doen als ik in Dala sta.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
prutser001 schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:49:
*Dag(en)boek*

Gisteren 5 keer OK gedaan met ...
Ik heb zelf een addon gemaakt, mede door die gastjes die de healer/tank altijd de schuld geven.
En als je ze probeert uit te leggen, ze je koppig door blijven flamen of kicken.
Waarschijnlijk bestaan er een hoop addons als dit al, maar zo weet je hoe je die gasten terug kan dissen = )

Voorbeeldje chatlog: (nooit aan gedacht screenshot te maken)
2009/10/9 12:50:09.628 [Party] Xiaoshugi: [Anub'ar Skirmisher][Fixate] cast [Sérènity]
2009/10/9 13:28:32.649 [Party] Xiaoshugi: [Twilight Worshipper] casting [Flamestrike]
2009/10/9 13:28:34.679 [Party] Xiaoshugi: [Sjiet] died [Twilight Worshipper][Flamestrike] 6989 Fire (81 overkill)
2009/10/14 22:29:44.408 Ketho yells: [Onyxia][Tail Sweep] hit [Freud] 5625 Physical
2009/11/21 16:37:28.379 [Party] Ketho: [Toyßoy] died [Anub'arak][Pound] 27501 Physical (2765 overkill

* Ketho probeert ze addon op curseforge te krijgen ;(

[ Voor 15% gewijzigd door Ketho op 22-11-2009 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Meh, wat zijn die Pilgrim's Bounty achievements brak. Echt, Turkinator is gewoon niet normaal meer, 50 mensen die in Elwynn rondlopen om turkeys af te knallen en ik moet daar tussen zien te komen? 33 was mijn beste poging, toen was het gewoon op. :X

En dat geweer om rogues mee af te schieten despawnt blijkbaar na één keer gebruiken, kan ik dus 3 dagen op rij alle dailies gaan doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
prutser001 schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:49:
... ruk tank dualwielding DK met die vibo's uit ToC5HC
"die vibo's uit ToC5HC" is anders wel de beste tanking weapon uit heroic instances :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 22 november 2009 @ 05:04:
Meh, wat zijn die Pilgrim's Bounty achievements brak.
Ja, ik mag nu mijn cooking gaan trainen. Die was stond nog op lvl 11 |:( :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
Het overgrote deel van mijn chars op die realm is Alliance, maar ik heb ook een orc dk die ik af en toe speel: cuckoonuts.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ketho schreef op zondag 22 november 2009 @ 05:41:
[...]

"die vibo's uit ToC5HC" is anders wel de beste tanking weapon uit heroic instances :)
Niet voor een DK, die is beter af met b.v. marrowstrike of edge of ruin.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

junglebeast schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:50:
[...]
Ja, alleen dan Alliance.. wat is je naam.. kan ik /wave doen als ik in Dala sta.. :)
Kapoen schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:16:
[...]

Het overgrote deel van mijn chars op die realm is Alliance, maar ik heb ook een orc dk die ik af en toe speel: cuckoonuts.
Mijn naam is Nibu. Ik zoek eigenlijk een casual guild op de server maar dat zullen jullie denk ik niet weten voor de horde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:41:
[...]

Ja en binnen 30 minuten is die op 300 als je langs de steden gaat.. En als je toevallig nog wat outland meat hebt liggen in de bank dan kun je ook zo de sprong maken naar 350 en verder naar 400+.

Je begint met het maken van Spice Bread (skill 1). Dan koop je het Bountiful Cookbook. Daar zitten 5 recepten in, en die werk je 1 voor 1 af..

(dit zijn de alliance recepten trouwens)
- Spice Bread Stuffing (1)
- Pumpkin Pie (100)
- Cranberry Chutney (160)
- Candied Sweet Potato (220)
- Slow-Roasted Turkey (280)

En met die recepten kun je de dailies doen..

[ Voor 50% gewijzigd door junglebeast op 22-11-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, wat zijn die Pilgrim's Bounty achievements brak. Echt, Turkinator is gewoon niet normaal meer, 50 mensen die in Elwynn rondlopen om turkeys af te knallen en ik moet daar tussen zien te komen? 33 was mijn beste poging, toen was het gewoon op. :X

En dat geweer om rogues mee af te schieten despawnt blijkbaar na één keer gebruiken, kan ik dus 3 dagen op rij alle dailies gaan doen.
Heb em vanochtend gedaan om 7uur niemand te bekennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op zondag 22 november 2009 @ 09:41:
[...]

Hoe kun je achievementhoer zijn (tenminste, je bent deze achievements aan het doen, dus dat neem ik aan :P ) en niet cooking hebben geleveld? :D Ik heb dat meteen tijdens het levelen van 70 naar 80 opgewerkt naar 450, leek me wel zo handig. Achteraf geen spijt van gehad, aangezien ik tegenwoordig als officer de raids van fish feasts voorzie. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Had die Turkinator achiev in no time... Gewoon rond de Ridgewattes Tower lopen en af en toe dat loggerstation mee pakken.. teminste als je ally bent he. Meeste blijven toch rond Goldshire hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Fijne lag op Bronzebeard ineens, bij 1600ms vond ik het wel prima en heb ik uitgelogd :{

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Ik vind het raar dat Blizzard een proffession enforced om een meta-achievement te kunnen krijgen. Ik heb geen cooking, schijthekel aan. Ik ga dus ook maar niet verder met deze achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:18:
[...]

Hoe kun je achievementhoer zijn (tenminste, je bent deze achievements aan het doen, dus dat neem ik aan :P ) en niet cooking hebben geleveld? :D Ik heb dat meteen tijdens het levelen van 70 naar 80 opgewerkt naar 450, leek me wel zo handig. Achteraf geen spijt van gehad, aangezien ik tegenwoordig als officer de raids van fish feasts voorzie. :P
Had geen zin professions te lvlen. Heb skinning op 450, maar andere professions zijn nog zo laag als maar zijn kan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
@ iedereen die hier loopt te huilen over de Cooking die je nodig hebt voor deze Achievements. Haal in Undercity (of waar je bij Alliance start) en maak van alle recipes die je krijgt 100 stuks (ja ook die turkeys). Daarna heb je 350 skill en kan je met Northrend cooking meuk verder.

Easy as PIE!

Oh en het kost je misschien hooguit 10G ofzo. Plus wat tijd om al die turkeys te slachten. Als je dan toch al bezig bent voor The Turkinator kan je net zo goed even door gaan :)

[ Voor 23% gewijzigd door redfoxert op 22-11-2009 17:44 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel jammer dat je zo'n hoog cooking nodig hebt ik ben lvl 17 warlock met 131 cooking atm en ik wil vandaag nog ff naar 200 trainen maar das vet hooge lvl nodig voor die quests wel fun je kan het afk doen cooking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Haha, mensen die hier zeuren dat cooking nodig is begrijpen het niet helemaal geloof ik. Dit hele feest is juist de perfecte plek om je cooking te levelen. In elke stad staan vendors met mats voor je klaar, voor een paar copper per stuk. Daarmee level je voor minder dan 1 gold je cooking van 1 naar 300 :') ! Je hebt niet eens het recht om te klagen, zo gemakkelijk heeft blizzard het voor je gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 22-11-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
RichardvdD schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:11:
Haha, mensen die hier zeuren dat cooking nodig is begrijpen het niet helemaal geloof ik. Dit hele feest is juist de perfecte plek om je cooking te levelen. In elke stad staan vendors met mats voor je klaar, voor een paar copper per stuk. Daarmee level je voor minder dan 1 gold je cooking van 1 naar 300 :') ! Je hebt niet eens het recht om te klagen, zo gemakkelijk heeft blizzard het voor je gemaakt.
Klopt, kwam er net achter ja, inmiddels artisan cooking. Te grappig en easy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik ga in ieder geval op al mn toons even de cooking meuk inslaan, echt nog nooit zo makkelijk cooking kunnen levellen. Als ik dan terug denk aan mijn eerst cooking adventures, bags vol met meuk en dan helemaal happy als je de 150 had aangestipt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zo dat Pilgrim event is wel leuk, nu 3 chars op ~350 cooking en 1 op 401 met alle meuk die ik opgespaard had :)

Cooking heeft me nooit zo getrokken, speel als sinds beta->classic en nooit boven de 69 cooking gekomen.
Leukste is gewoon van je maatjes die wild turkey overkopen/krijgen met alle pogingen voor die Turkinator achievement, scheelt me een hoop tijd. In nog geen half uur cooking naar 344 op m'n mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoooo gisteren even weer ingelogt en gelijk eventjes de 5year aniversary ony welp-pet gescoord :)

daarna begonnen met de daily heroic en die ff gauw gedaan kon gelukkig weer de helft overslaan,daarna een pug voor toc5 gejoined,had die leuke healing mace nogsteeds niet en liep dus nog steeds rong met dat vibo ding van 1 van die vendors bij de argent tournament..tank was redelijk gegeared (wel nog wat blue's) maar het lukte maar niet,ik dus 2 van die gastjes geinspecced bleek dat de roque en mage gewoon nog met 75% groene en blauwe gear rondliep maarja de leader wou ze niet kicken (zelfde guild natuurlijk) dus hebben de tank en ik maar besloten om hem te peren en zelf een group te maken voordat we voorbij de faction champions zouden zijn en saved te worden voor de instance,tja duidelijk gevalletje van geen dps..bleek een groot succ6 en ik mocht eindelijk "Muriel's sorrow"looten :D:D echt een lekkere healing mace!

ben wel benieuwd wanneer de nieuwe patch komt..blijf nog ff wat emblems of conquest sparen voor die tier 8 helm om die cloth helm te vervangen uit toc5 hc,laat de chest nog even lopen omdat dat niet echt een grote upgrade is aangezien ik op het moment nog die lifeforge breastplate heb...

vanmiddag even gauw de daily heroic doen en een toc5hc runnetje en daarna maar eens cooking lvlen en wat pilgrim achievements scoren,als cooking lvlen echt zo goedkoop is moet ik daar maar eens mooi gebruik van maken,want zo'n fish feastje is natuurlijk altijd lekker!en zou zonde zijn als ik ermeer zou gaan wachten tot die pilgrim holliday voorbij is..

ook bijna excalted met de Kirin tor heeft ff geduurd maar mn nieuwe head enchant komt dan toch eindelijk wat dichterbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Heeft iemand een lootlist van Totc 5man Heroic? Of is deze hetzelfde als 10/25 man heroic?
Op google kan ik alleen 10 en 25man lootlist vinden.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Nowa schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:26:
Heeft iemand een lootlist van Totc 5man Heroic? Of is deze hetzelfde als 10/25 man heroic?
Op google kan ik alleen 10 en 25man lootlist vinden.
Al eens op wowwiki gekeken?

http://www.wowwiki.com/Trial_of_the_Champion

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik heb een productief weekend gehad. Begon eigenlijk al vrijdag met een pug-run Ulduar 10 (ik verveelde me, want ik zat ziek thuis en was in elke andere raid al gesaved). Tot Hodir ging het prima, maar op Hodir flink gewiped. Was er klaar mee en ik moest toch nog wat dingen doen dat ik ben gelogged, maar niet voordat ik gewhispered werd door een van mijn mede-raiders. Of ik geinteresseerd was in een semi-casual guild, want mijn dps en healing bevielen hem goed. Ik miste na mijn servertransfer toch wel het stukje gezelligheid die ik op mijn vorige server wel had en dat krijg ik nu meer of min terug.
Zaterdagavond de Ulduar run afgemaakt, waardoor ik nu eindelijk ook Yogg down heb. Wel een paar wipes gehad dankzij een niet zo snuggere pugger, maar hey, ik heb de achievement nu tenminste. Ook direct de achievement van de speedkill van Hodir gehaald, de 20minuten achievement op Freyja en nog een paar anderen. Omdat we toch bezig waren besloten om met guildies en wat puggers The Undying te gaan doen en ook dat was easypeasy in de pocket. Grootste lol gehad.

Gister voornamelijk bezig geweest met Pilgrim-achievements en daar hoef ik er nu nog maar 2 voor. De tip hier wat betreft cooking vind ik trouwens wel een goede. Is nog wel wat voor mijn alt om dat nu te levelen. Thanks guys ;)

Ik heb mijn enhancement offspecc ingewisseld voor een resto-offspecc. Gebeurde een beetje noodgedwongen, want het was weer even hell om een healer te vinden. In half ele gear, half resto (emblem) gear mijn eerste hc's gehealed en dat beviel wel. Het maakt het leven weer wat gemakkelijker, want je komt nu helemaal makkelijk groepen in. Ulduar ben ik meegegaan als 'nood-healer'; daar waar nodig was sprong ik bij. Laat 3.3 maar komen, dan kan ik triumph gaan scoren voor mijn healing T9 en overige items.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Ah nu zie ik het.
De 10/25 variant heet Trial of the Grand Crusader en niet Champion ;) Thanks.

[ Voor 3% gewijzigd door Nowa op 23-11-2009 08:39 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Afgelopen zondag voor het eerst een Onyxia 10 pug aangedurfd. Ging niet eens slecht, maar 1 wipe. Ik had buiten de Triumphs weliswaar geen loot, maar goed. De RL (Junter) had geluk met de Polearm, ik was mee als resto dus kon niet als eerste rollen (primary specs eerst).

Verder geen ninja's, hoofd ging ook netjes naar een raider.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Het krijgen van die guns is het probleem niet zo - je kunt 5 dailies op een dag doen, dus 5 guns op een dag halen. Het probleem is meer die rogues te vinden. In Dalaran lopen er maar een paar rond (althans op Kilrogg) en die zijn constant "turkey" en als je er dan op schiet dan telt het niet. Ik moet nog 3 alliance rogues - die 2 wat ik er nodig heb aan horde kant zijn makkelijk zat, die betaal ik wel als het moet. Maar voor het vinden van de ally rogues moet ik ofwel gaan PvP-en (en zelfs dan wordt het tricky want het afvuren van de gun is ook geen instant cast) ofwel gaan campen bij de alliance steden ofzo.. Beh.

Turkinator is heel makkelijk als je even op de off-hours speelt. Ik heb hem vanochtend om 07:00 gehaald. Ik moet dan nu nog twee achievements voor de meta: de rogues en Setthek Halls. De kledij heb ik, alleen nog geen zin/tijd gehad om die instance te spelen.

De Peril achievement is ook makkelijk zat. Ik heb me volledig in Pilgrim gear gehesen en ben zo de steden langs gegaan. In Darnassus en Exodar werd ik met rust gelaten en kon ik op mijn gemak een hapje eten. In de buurt van Goldshire haalde ik het Stormwind deel na 1 keer omver geschoten te zijn door de town guards (en niet door de spelers!). Alleen in Ironforge kreeg ik wat spelers tegen me maar na een corpse-run kon ik naast een stoel spawnen, en meteen gaan zitten voordat ik weer neergeknald werd. Kat in het bakkie en geen repair costs.

Blijft dus het enige echte probleem de Turkey Lurkey.Hoewel ik in theorie zou kunnen dual-boxen met een kameraad van me... Mmm. Eens over nadenken.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
LazySod schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:18:
Het krijgen van die guns is het probleem niet zo - je kunt 5 dailies op een dag doen, dus 5 guns op een dag halen. Het probleem is meer die rogues te vinden. In Dalaran lopen er maar een paar rond (althans op Kilrogg) en die zijn constant "turkey" en als je er dan op schiet dan telt het niet. Ik moet nog 3 alliance rogues - die 2 wat ik er nodig heb aan horde kant zijn makkelijk zat, die betaal ik wel als het moet. Maar voor het vinden van de ally rogues moet ik ofwel gaan PvP-en (en zelfs dan wordt het tricky want het afvuren van de gun is ook geen instant cast) ofwel gaan campen bij de alliance steden ofzo.. Beh.
Ik moet er nog 4. Een orc rogue (maar daar laat ik mijn vriend wel een lvl 1 voor aanmaken ofzo) en dan nog een dwarf, night elf en een human. Dwarf wordt denk ik nog een hell :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek!

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver, eindelijk LvL80 geworden en dus direct een nieuwe spec en Glyphs aangemeten. Daarna ook maar een paar keer ToTC5 Normal gefarmed en daar eigenlijk binnen 2 runs alle loot gekregen die ik nodig had. Daarna ook maar meteen UK HC gerunned en eigenlijk zonder problemen doorheen gejaagd, enige wat me wel opviel was dat de lock echt nonstop aan het LifeTappen was en gruwelijk irritant in meleerange ging staan om daar Hellfire te gaan spammen.. heerlijk :P

Later in het weekend een koopje kunnen vinden voor Moonshroud Gloves en die voor 100G gekocht. Zelf had ik gelukkig ook nog materials over voor een Glove enchant dus die er ook maar direct opgegooid :D

Healen is best leuk en ook nog best veelzijdig, maar valt mij op dat er toch gruwelijke eikels zijn.
Zoals eerder genoemd, Locks die chain-LifeTappen en maar verwachten dat jij ze red tijdens dikke AoE/Boss fights, Tanks die gewoon doorrushen ook al zit jij te drinken en zit je op 25% mana voor een boss. DPS die aggro trekt en maar door blijft jassen op een target en maar verwacht dat jij ze ff weer volhealed :P

Pilgrim's Bounty is vet! Ga echt zorgen dat ik dit weekend al mijn chars met Cooking ga uitrusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
RaseriaN schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:25:
Healen is best leuk en ook nog best veelzijdig, maar valt mij op dat er toch gruwelijke eikels zijn.
Zoals eerder genoemd, Locks die chain-LifeTappen en maar verwachten dat jij ze red tijdens dikke AoE/Boss fights, Tanks die gewoon doorrushen ook al zit jij te drinken en zit je op 25% mana voor een boss. DPS die aggro trekt en maar door blijft jassen op een target en maar verwacht dat jij ze ff weer volhealed :P
Ze kunnen zelf ook healen, laat ze het lekker zelf doen. Net als die 'zie mij eens imba crit gaan bij aanvang!' destro locks, voordat je uberhaubt agro hebt knallen ze al los. Nee, warlock is mijn vriendje absoluut niet :P

Gister begonnen met nieuwe guild aan Ulduar10, zonder al te veel tactics te weten gingen ze direct voor wat hardmodes en achievements, maar had het toch al snel te pakken. XT-002 naar HM ging vrij makkelijk (naja, zonder BL haalde we het hart niet in 1x), neerkrijgen wilde alleen niet echt. En zo ging eerste deel voorbij, helaas geen gun, en de eerste bosses van 2de 'quarter', weer geen gun :( Als laatste nog wat trash clearen, ene epic naar de andere. En uiteindelijk dropt er toch nog een bow, tikje beter dan mijn huidige gun en eindelijk na zo'n beetje de launch van LK kan ik weer een bow gebruiken :D Maar wel berg aan achievements binnen, later op de avond nog heel stuk van die pilgrim gedaan. Nu enkel nog die Pilgrim Peril en die gun op de rogue's, maar komt ook wel goed :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Van het weekend ook een invite gehad voor een guild na een tijd 'dakloos' te zijn geweest (speel samen met Mik, vandaar). Direct daarna VoA25 ingedoken met een pug (geen guildies) en op Koralon dropte waarempel mn T9 pants (laatste item die ik nodig heb voor 4-set bonus)! Helaas was de raidleader vergeten om MasterLooter aan te zwengelen, waarop iedere DK keurig op "pass" drukte op 1 na. Op zich niet zo'n grote ramp, totdat bleek dat hij geen zin had om de pants in te leveren bij de rechtmatige eigenaar (handmatig rollen). Ipv daarvan hearthstonede hij naar Dalaran en gooide er zsm crappy gems & enchants op :( Helaas helpt het toch niks om je druk over te maken, dus dan maar een uitbreiding op mijn ignore-lijst.

Vervolgens hebben we 's avonds een leuke raid gehad in Ulduar10 (was weer een tijd geleden zeg). Ik had de eer om te wisselen tussen DPS en Tank afhankelijk v/d encounter wat nog redelijk goed ging gezien de roest die zichtbaar is op mijn tanking gear & skills :P Dit was ook direct de tweede keer dat ik oog-in-oog stond met Yogg, maar ditmaal mocht ik het als DPS doen. Eenmaal de encounter gestart bleek dat een zekere shaman zijn "Undying" titel geen eer aandeed. Niet alleen ging hij verdacht vaak dood op vorige bosses, maar hij veroorzaakte ook al een ninja-pull bij Yogg. Tot overmaat van ramp snapte hij het concept van Yogg's brainroom ook niet en was hij telkens weer daar te vinden waar de rest v/d raid niet was. Stiekem heb ik wel wat af moeten lachen toen ik hem eenzaam achter Yogg zag, vastgegrepen door een Constrictor Tentacle.

Uiteindelijk hadden we Yogg na een aantal tries wel down, waardoor ik nu weer wat extra achievements rijker ben. Zo hadden we Hodir speedkill gehaald (overgeared zijn helpt), heb ik Sif een kusje gegeven om al t leed te compenseren (met goedkeuring van mn vriendin) en heb eindelijk een volledige Ulduar-clear binnen. En niet veel later The Undying in Naxx10, wat eigenlijk niet meer de stempel "raid" verdient met deze gear. Al met al nog best een leuk weekend gehad dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Patch 3.3 komt 16 december:
Its that time again WoW fans yes godisageek.com can once again exclusively reveal that the 3.3 Ice Crown Citadel patch, which is possibly the last major content patch of the Wrath of The Lich King expansion is to be released during the 3rd week of December.

We are looking at Tuesday 15th release date for the US and 16th for EU players, this information has come from the same source inside Blizzard that supplied us with release details of patch 3.2 which we got spot on. Now of course nothing is ever set in stone with Blizzard, if they encounter any major difficulties between now and mid December the date could be pushed back but its unlikely.
http://www.godisageek.com...-launch-date-leaked/#more

[ Voor 5% gewijzigd door shoombak op 23-11-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow,

mijn Mage Auredium heeft de achievement voor meer dan 160 recepten te hebben. Daarmee heb ik alle cookingachievements definitief binnen. Druk bezig met de Pilgrimsweek waarvan eigenlijk alleen de rogues achievement iets is waarvoor je echt moeite zult hebben.

Verder heeft mijn deathknight een second profession in enchanting. Ik moet nu alleen nog even een sh*tload aan lowleven dungeons doen voor al het materiaal dat nodig is voor disenchanten.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Wat was dit weekeind een stroomversnelling zeg. Vrijdag avond ben ik level 80 geworden met mijn (ret) pala en heb opeenvolgend eerst de laatste riding skill+mount kunnen kopen (surprise: kost 4.5k niet 5k) en aan het einde van de avond nog 1k gespendeerd om mezelf dualspec te maken. Ik was al begonnen met tank gear te verzamelen en daar hoort natuurlijk ook een prot spec bij. Ik bestond nog helemaal uit groene en blauwe items (geen gems/enchants) en had als tank nauwelijks 16k hp en 440~ defense. Safe to say, ik kon nog geen squirrel tanken al zou ik het willen (bij wijze van spreken).

In eerste instantie was ik van plan dit weekeind flink te puggen in normal dungeons als dps en tot zo ver had ik weinig geluk wanneer ik in de avond als dps LFG in een 3tal dungeons stond (die LFG interface zou eigenlijk wel wat uitgebreider mogen, 'maar' 3 dungeons is wat aan de lage kant als ik eigenlijk wel alles wil aanvinken). Toen ik zaterdag van een maat een invite kreeg om met zijn guildies wat dungeons in te duiken. Mijn broer ging met zijn warlock ook mee en we gingen met z'n allen als eerst toc5 normal in. Alles ging erg soepel en na een 3tal toc5 normal te hebben gedaan was ik al erg gelukkig met de eerste stel paarse item die ik mocht looten (meeste was tank gear maar ook wat dps gear). Daarna deden we een toc5 hc, deze ging net zo soepel en hierbij dropte er een 2h axe waar ik de naam even kwijt van ben (maar hij is erg bruut, hehe). Deze kwam ook in mijn handen terecht en je zal me dood moeten maken voor ik ze los laat :P. Daarna zijn we met dezelfde groep ook wat andere hc's ingedoken waaronder AN, OK, VH en op zondag nog Ocu, UK, UP. Op zondag heeft die maat van me ook geholpen met het gemmen en enchanten van mijn gear, hierdoor zit ik in mijn tank gear nu unbuffed bijna op de 30k HP en op 537 defense.

Als laatste op zondag heb ik voor het eerst geprobeerd een dungeon te tanken. Ik ben toen een groep gejoined die toc5 normal ging doen. Het was erg wennen omdat ik nog niets had getanked en er waren een paar wipes voor het wat beter ging. Nadat die groep uitelkaar viel heeft die maat van me nog even een groepje gemaakt uit zijn guild zodat ik nog wat kon oefenen met tanken. Dit scheelde echt een hoop, elke run die we toen deden ging erg vloeiend. Ik kwam niet tot nauwelijks in low health terwijl ik met de pug constant in low health zat (zal ook deels aan mijzelf liggen, vermoed ik).

tl;dr : Ik ben in een weekeind tijd dankzij de hulp van een maat van mij en zijn guild (en m'n broer :p) van een ilvl 160/173 gemiddelde naar een ilvl 173/219 gegaan voor zowel prot als ret spec. En ik heb nu ook m'n eerste triumph en conquest badges :) woei!~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo was een redelijk productief weekend voor mijn shaman. Doordat ik op mijn shaman eerst unbuffed net 15k hp had.. werd ik waarschijnlijk ook constant gekicked van groups. Dus ik heb op mijn ilvl 245 bracers een mooie 102 stam enchant gedaan + 24 stam van gem :P dat probleem ook opgelost.

Aardig wat upgrades kunnen scoren voor zowel Enhancement als Resto. Gisteren nog lekker totc normal 5x gefarmed met een maat ( hij tankt ik heal ) doorheen gevlogen en nog 2 upgrades gepakt ,Intellect trinket en nog m'n dps ring.

Ondertussen iets van 1850 sp 18% crit en 550 mp5 in healing.
en 3400 ap en 32% crit @ enhancement.

Gisteren ook nog Voa 10 kunnen doen.. en de achievements gescoord :)

Goed weekend!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
16 december, klinkt goed :D

Oftewel; minder moeite stoppen in ToC raids :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:24:

Eigenlijk wel mooi :p lekker hc's farmen.. kun je na 1 á 2 dagen nieuwe pieces scoren.. :D

I like this patch! Enhancement scaled ziek op gear.. dus laat maar komen deze pats!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm en daarna lekker random pugjes doen :D maximaal emblemmetjes of thriumph optoppen en maximaal uitgeven die handel en op naar ICC!!! worden mooie tijden haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:24:

Naja, wapens heb ik alsnog nodig, en aantal gear-items kan je niet via triumphs binnenslurpen :P

(en dacht dat die 258's enkel via een extra token van ToC te halen waren?)

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2009 10:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Dan mogen ze wel wat Boss encounters fixen, en overigens geloof ik niets die datum :)

[quote="SpoTs] Dus ik heb op mijn ilvl 245 bracers een mooie 102 stam enchant gedaan + 24 stam van gem dat probleem ook opgelost.
[/quote]
Is dat niet een beetje jammer :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:36:
[...]
Is dat niet een beetje jammer :?
Ja dat is jammer, maar anders kwam ik nergens in :) En als m'n hp pool zonder die crap 17k is ga ik gewoon omgemmen :) dit is ff tijdelijk.. Shamans hebben kleine hp pool.. en das gewoon snotvervelend als je dan nergens inkomt. Dat geeft als side-effect dus dat je ook niet kan gearen.

Fix het binnenkort wel ff ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Dakreal op 23-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Afgelopen vrijdag wilde mijn guild ToC10 doen met whatever je wilde spelen, zolang de groep maar gebalanceerd was. Dat betekende een tweetal warriors als tanks, waarvan 1 de GL en eigenlijk gestopt als tank en de MT was een onervaren en niet zo goed gegearde tank. En ondanks ik op mijn druid toch weer Resto heb aangemeten als offspec om te helpen bij guildruns, gingen ze voor 1 shaman (mijn vrouw) en twee priests als tank healers.

Verveelde me stierlijk als DPS, want zo snel als ze naar binnen liepen, zo snel waren we ook weer dood. Eerst werden Kobolts niet aangepakt door alle ranged DPS en stond ik de eerste twee pogingen in mijn eentje ze eraf te schieten. En dat schiet niet op in je eentje kan ik je vertellen, pff. Toen maar een macro gemaakt met een vijftal yell regels. Medespeler targetten, macro af laten gaan waar meerdere malen in stond wie er dan last had van een Kobolt, en gaan met die banaan. Toen snapte onze twee mages wel wie ze moesten hebben iedere keer en ging het beter. Toen kwamen we zowaar tot de wormen, maar daar zijn we nooit voorbij gekomen.

Gelukkig kwamen ze uiteindelijk wel tot de conclusie dat dit niet helemaal ging werken en gingen we maar naar OS10 om toch nog een goede afsluiting te hebben. Zo veel mogelijk alts in de groep proppen en gaan, dan heb je er tenminste nog iets aan. Dat betekende dat ik uiteindelijk toch met mijn main mee moest omdat we anders geen raidhealing hadden bij Sarth. Ik denk die doen op zijn minst wel +1, liefst +2, maar het werd alleen Sarth. Dus ik heb de hele ronde als DPS meegehobbeld en had alleen een dps warrior en af en toe mijn vrouw als Elemental Shaman boven me gedurende gevechten, de rest was niet veel soeps. Tot slot Sarth gedaan en heerlijk alle waves ontlopen terwijl ik menigeen maar voorbij zag vliegen. Toch heerlijk om dan een druid te zijn, hots all over the place.

Schijnt toch moeilijk te zijn een andere rol te vervullen dan dat je gewend bent. Was een beetje teleurstellend deze avond.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mijn rogue'je ook gelvled dit weekend deze zit nu op 79 :) dus straks weer lekker upgearen en zorgen dat hij qua gear klaar is voor ICC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik had begrepen dat Pelgrims Bounty GEEN onderdeel is van de meta "What a long strange trip it's been"?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RaDKiLL schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:59:
Ik had begrepen dat Pelgrims Bounty GEEN onderdeel is van de meta "What a long strange trip it's been"?
Klopt, omdat deze er pas later bij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Ugh, niemand anders hier geïrriteerd door de turkey achievement? 1x op 38 en 1x op 36 gefaald voordat ik em had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die hadden ze echt hoger mogen maken, 40 had ik direct en uiteindelijk op 107 terecht gekomen, toen had ik geen zin meer. Aspect of the cheetah, rustig in de avond, gemakkelijk te doen :D

Moet nog even langs de ally steden voor Pelgrim Peril, kan ik meteen restant stukje van mijn explorer titel binnenvissen. Moet nog 2 zones en dan is alles explored :P

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2009 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mja, ik heb nu die turkey matingcaller dus als ik zonder turkey kom te zitten vanaaf dan doe ik het daarmee oplossen (maarja, die heeft een cooldown van 3 minuten terwijl je iedere 30 seconden een turkey moet killen)

Ik moet ook maar eens het feest gebruiken om cooking te levelen naar zo hoog mogelijk. Alhoewel cooking levelen sowieso redelijk te doen is met een mage die Alchemy op 450 heeft. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Afgelopen week geprobeerd Ony 10 te puggen en ik denk dat ik 10 x in een groep heb gezeten en alle keren hebben we zitten whipen als een malle :) Het enige positieve hieraan is dat ik geen van de keren dood ben gegaan door mijn schuld. Misschien maar opletten wanneer de guild daarheen gaat en met hen meegaan :-)

Vrijdagavond hebben we OS10 2D gedaan (alleen alts en nieuwelingen als ik). Eerste keer dat ik daar was en 2 uur zitten whipen. In de echt allerallerlaatste try hebben we het gehaald! Wat een rush :-) Tijdens de raid van de GM een whisper gekregen dat hij vond dat ik het uitstekend deed en dat als ik vond dat ik klaar zou zijn voor endgame, ik een seintje moest geven, omdat wat hem betreft ik als endgamer klaar was. Terwijl dit mijn 3e raid was met de guild (2x Naxx, 1x OS10) :) Heb gezegd dat ik nog een aantal weken Naxx wil doen (just to get the hang of it) en dan wel een seintje geef.

Tot slot heb ik gewerkt aan mijn mining (348) en jc (314). Hopen dat ik via deze weg mijn epic flying eerder kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SpoTs schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:40:
[...]

Ja dat is jammer, maar anders kwam ik nergens in :) En als m'n hp pool zonder die crap 17k is ga ik gewoon omgemmen :) dit is ff tijdelijk.. Shamans hebben kleine hp pool.. en das gewoon snotvervelend als je dan nergens inkomt. Dat geeft als side-effect dus dat je ook niet kan gearen.

Fix het binnenkort wel ff ;)
Beetje jammer van de groepen waarin je terecht komt ;) Wij hadden met de Ulduar run een priest mee met 15k hp en een vergelijkbare manapool en die kon ook redelijk meekomen. Snap dus niet echt waar ze een probleem van maken tbh ;) Het is algemeen bekend dat de hp van shamans niet om over naar huis te schrijven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 17-09 11:14
Cleetje schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:36:
Van het weekend ook een invite gehad voor een guild na een tijd 'dakloos' te zijn geweest (speel samen met Mik, vandaar). Direct daarna VoA25 ingedoken met een pug (geen guildies) en op Koralon dropte waarempel mn T9 pants (laatste item die ik nodig heb voor 4-set bonus)! Helaas was de raidleader vergeten om MasterLooter aan te zwengelen, waarop iedere DK keurig op "pass" drukte op 1 na. Op zich niet zo'n grote ramp, totdat bleek dat hij geen zin had om de pants in te leveren bij de rechtmatige eigenaar (handmatig rollen). Ipv daarvan hearthstonede hij naar Dalaran en gooide er zsm crappy gems & enchants op :( Helaas helpt het toch niks om je druk over te maken, dus dan maar een uitbreiding op mijn ignore-lijst.
Dat soort mensen mogen ze echt stenigen gadverdamme wat kan ik daar kwaad over worden. Hoop dat die gast vandaag nog onder de trein komt (en dat meen ik echt!!! - overbevolking oplossen door dit soort waardeloze figuren op te ruimen) stelletje vieze loothoeren overal altijd.

Wij zijn ook Ulduar ingedoken afgelopen weekend vanwege het cancelen van raids. Zo'n 2 maanden lang gaat alles prima ondanks wat vakanties enzo, en dan ineens signen er 4-8 mensen die er eerst 80-90% zijn gewoon 2 maanden lang niet meer. Echt wtf... dus maar weer recruiten... en dan het gezeik weer aanhoren dat mensen gebenched worden...

Anyway we waren gestopt met de Ulduar10 hardmodes vanwege dezelfde vakanties en het stoppen met spelen van 2 mensen uit ons 10 mans groepje. Toch wilden een aantal guildies de Uldu 10 achievements weer oppakken dus wij hadden zoiets van "waarom niet?" De eerste 6 ben je zo doorheen, maar wij hadden Mimi/General/Yogg nog openstaan. Na een kleine 2 uurtjes wipen was Mimi dan toch opgebrand ;)
Vezax oneshot, toen nog maar ff Razor/Ignis gedaan voor de mensen die hem niet hadden, en door naar Yogg. Helaas was het al vrij laat en wilden wat mensen stoppen, dus maar 5 tries gedaan waarbij we de dps nog wat beter moesten verdelen. De brains gingen te langzaam dus we moeten ngo wat polishen. Damn maar "one light" is toch stuk lastiger dan ik dacht zeg, en we zijn nog aardig overgeared ook :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:07:
Die hadden ze echt hoger mogen maken, 40 had ik direct en uiteindelijk op 107 terecht gekomen, toen had ik geen zin meer. Aspect of the cheetah, rustig in de avond, gemakkelijk te doen :D

Moet nog even langs de ally steden voor Pelgrim Peril, kan ik meteen restant stukje van mijn explorer titel binnenvissen. Moet nog 2 zones en dan is alles explored :P
Mja, op de middag is misschien inderdaad niet erg gunstig ;)

Daarnaast ook Pelgrim's peril die bugged was... zowel in undercity als thunderbluff geen stoelen om op te zitten, toen maar opgegeven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mik! schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:21:
[...]

Beetje jammer van de groepen waarin je terecht komt ;) Wij hadden met de Ulduar run een priest mee met 15k hp en een vergelijkbare manapool en die kon ook redelijk meekomen. Snap dus niet echt waar ze een probleem van maken tbh ;) Het is algemeen bekend dat de hp van shamans niet om over naar huis te schrijven is.
Inderdaad erg jammere groepen. Maargoed, ik moet toch gearen om beter te worden.. dan maar ff zo :P krijg ik vanzelf betere gear. binnenkort ff pve head scoren met metagem.. dat is ook weer een hoop dps extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SpoTs schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:29:
[...]

Inderdaad erg jammere groepen. Maargoed, ik moet toch gearen om beter te worden.. dan maar ff zo :P krijg ik vanzelf betere gear. binnenkort ff pve head scoren met metagem.. dat is ook weer een hoop dps extra.
Moet je alleen oppassen dat andere groepen niet gaan zeiken over het feit dat je niet fatsoenlijk kan gemmen en enchanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mik! schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:33:
[...]

Moet je alleen oppassen dat andere groepen niet gaan zeiken over het feit dat je niet fatsoenlijk kan gemmen en enchanten :P
Hehe, het is alleen dat ding. de rest is wel fatsoenlijk ge-enchant.. en als ze gaan whinen krijgen ze een /slap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/slap met dat ding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat snelle cooking levellen etc. Waar kan je dit dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Dit weekend voor de eerste keer Raids gestart (ToC 10 & Ony) na al een maand of 2 de dungeons & heroics te doen. Waren ook effectief m'n eerste raids ooit. Man wat is dat een verschil met de dungeons en heroics.
Party was niet al te goed gebalanced en dps bleek dik tekort schieten, dus zowel op ToC10 als Ony lekker gewiped en uiteindelijk maar weer wat hc's gaan doen.
Was zelf wel onder de indruk van de bosses uit beide :-)

Heb wel goed gelachen dat de MT (Frost DK) het niet snapte dat ik als OT (prot Warrior) minder damage slikte als hem 8)7 . Bij de eerste boss van ToC10 ging hij een paar keer dood en stond ik daar gezellig met 4 impale stacks nog wat door te gaan (natuurlijk hou je dat niet vol ;) )
Idem voor Ony, hij ging MT, en ging een beetje te snel dood waardoor ik daar weer als enige stond.

Op ToC hc me ook doodgelachen, daar heb ik m'n eigen achievement "The tank stands alone" gehaald. Op de black knight gingen alle anderen op 30k hp van bosskill eventjes dood waardoor ik als tank hem effe moest gaan nuken. Raar maar waar met alle CD's (shield wall + Last stand) + health potion en volle rage bar heb ik em neergekregen waardoor m'n party members in ontzag stonden te kijken 8) Dat was echt gewoon een vet moment waarvoor je dan ook speelt.

Heeft me wel heel benieuwd gemaakt naar al deze Raids dus denk er toch maar eens wat tijd in te steken in de 10 man versies!

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:46:
Buiten elke capital :P Je kan bij de NPC een setje recipes kopen vanaf cooking 1 t/m (dacht ik) 280, kan je in 1x doorcooken naar over de 300. Wel zijn bepaalde mats enkel te koop bij 1 capital, zo moest ik wat heen en weer reizen tussen TB, Undercity en orgrimmar. Dacht zelf later dat je er een 350 recipe bij kan kopen, waarmee je nog verder kan cooken.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Ik kan niets anders dan lijdzaam toekijken naar de posts over het lvlen van cooking... Heb vorige week 1250 gold betaald om cooking naar 400 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Gewoon bij de tables buiten de main cities, staat overal een vendor die ook een cooking boekje verkoopt met daarin een aantal recipies waarmee je voor een paar silver klaar bent voor 300+ cooking. Enige wat je misschien even tijd kost is de laatste recipe voor de turkey die je eerst moet looten (of kopen).

Heb zo m'n alt in ieder geval klaar met 325+ cooking voor winter veil achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Menace_1981 schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:49:
Ik kan niets anders dan lijdzaam toekijken naar de posts over het lvlen van cooking... Heb vorige week 1250 gold betaald om cooking naar 400 te krijgen :)
Haha.. dat poste je idd :D balen joh! :P die gast had goeie deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Not much into cooking yet? I believe you'll be able to use Pilgrim's Bounty to level your cooking up to 355 quickly, easily, and inexpensively -- even if you've never cooked before! Here's how you can use it to level cooking:

Step 1: Go to the cooking trainer (there's one available right outside Stormwind City for the event) and get the Spice Bread recipe -- buy the needed Simple Flour and Mild Spices (sold by the Pilgrims Bounty ingredient vendor nearby), and cook at least 80 bread. The recipe turns gray at 40, but don't worry about that -- be sure to save all the bread you make, as you'll need it for the next step.

Step 2: Go to a Pilgrim's Bounty recipe vendor and purchase the Bountiful Cookbook for 1 silver, and in it you'll find the Spice Bread Stuffing recipe -- learn the recipe, buy Autumnal Herbs, and make the stuffing until you get to 100. Reminder: When you reach 50, go back to your cooking trainer and get Journeyman in cooking so you will continue leveling to 100.

Step 3: Learn the Pumpkin Pie recipe, buy ripe pumpkins and Honey, and make the pie until you get to 160. (Note: The necessary Ripe Elwynn Pumpkins are only available from a Pilgrim's Bounty vendor outside Stormwind City.) Reminder: When you reach 125, go back to your cooking trainer and get Expert in cooking so you will continue leveling past 150 and up to 160.

Step 4: Learn the Cranberry Chutney recipe, buy tangy cranberries and honey, and make the chutney until 220. (Note: The Tangy Wetland Cranberries required for the recipe are only available from a Pilgrim's Bounty vendor outside Ironforge.) Reminder: When you reach 200, go back to your cooking trainer and get Artisan in cooking so you will continue leveling past 225 and up to 300.

Step 5: Learn the Candied Sweet Potato recipe, buy the sweet potatoes, honey, and autumnal herbsand make the potatoes until 280. (Note: The Teldrassil Sweet Potato required for the recipe are only available from a Pilgrim's Bounty vendor inside Darnassus. Be sure to get extra sweet potatoes here, as you'll need them for step 6 also.) Reminder: When you reach 275, go back to your cooking trainer and get Master in cooking so you will continue leveling past 300.

Step 6: Learn the Slow-Roasted Turkey recipe, buy the sweet potatoes, and honey, kill Wild Turkeys until you have enough turkeys, and cook until you get to 350. (Note: Wild turkeys required for this recipe are only found in Elwynn Forest.)
I estimate this will cost under 10g! Significantly cheaper and easier than leveling your cooking under the usual circumstances.

bron: wow.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Jaja :) Wrijf het er nog meer in!

Ach ja, gelukkig ook de afgelopen paar dagen maar honderden gold uitgegeven om mijn jc te lvlen... Gaat lekker zo! Epic flying here we come :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:17:
Jaja :) Wrijf het er nog meer in!

Ach ja, gelukkig ook de afgelopen paar dagen maar honderden gold uitgegeven om mijn jc te lvlen... Gaat lekker zo! Epic flying here we come :P
haha sorry ik kon het echt niet laten :P maar andersom kan je mij ook uitlachen hoor: ong 4 jaar wow op de teller en cooking nog steeds op 0 haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zelfs zonder dit event is dat al weggegooid geld dus wat dat betreft maakt het niets uit.

En geld betalen voor JC? Bij ons betaal je 80 gold voor thorium, of 30 gold voor een huge emerald. Terwijl je in een uurtje in Silithus makkelijk 6+ stacks aan thorium hebt. Waarom geef je zoveel gold uit aan die onzin, als je nog met zo'n zielig 150% vogeltje in de rondte vliegt :P Zelf verzamelen kost misschien een paar minuten, maar je bespaart er mooi honderden gold mee op sommige items. Bijvoorbeeld enchanting rods of primal mights.. Worden voor de hoofdprijs verkocht op de AH, terwijl je in Nagrand alle benodigde mobs voor alle items op een kluitje hebt lopen.

[ Voor 44% gewijzigd door Divak op 23-11-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Overigens het voedsel wat je kan kopen is erg goed voor raids.
47 SP en 40 Stamina
40 Haste en 40 Stamina

Cheap om te maken, scheelde me gister toch 40g op een stack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Lol ik lach me flauw als mage met Pilgrim's Bounty :D
Gewoon bij SW gaan staan... De ene whisper na de andere "can you port me to Darn".
Uiteraard kan dat, maar dat kost wel centjes :9
Gister in totaal 50 - 70G beter aan geworden :D

Ik moet alleen nog The Turkinator & Turkey Lurkey (een dwarf rogue zoeken :()
Turkinator doe ik 's ochtends vroeg een keer :+
Of tijdens raid tijden o.i.d. want gister was het echt een camp fest :(

Verder gisteren nog een mooie off-hand geloot uit ToC25 :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Turkinator heb ik gisteren in Tirisfal gedaan :D Er zijn op Trollbane veel meer alliance dan horde, in Elwynn liepen meer dan 50 mensen, in Tirisfal was het bijna helemaal leeg :D

De eerste keer heb ik iemand verrot gescholden (op 38 stacks komt er opeens een mafkees langs die alle turkeys in de omgeving had vermoord :P ), de tweede keer was het ook nipt omdat er een low lvl horde aan zoeken was om mij heen. Gelukkig net gehaald :D

Nu nog even de steden langs en inderdaad een paar rogues opsporen. Ik vraag wel ff aan iemand of hij een lvl1 Dwarf/Orc kan maken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 23-11-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks =).
Overigens doet cooking me niks ben ook hated met goblins dus kan het sowieso niet boven de (300?) krijgen. Maar dit zou ik toch wel even kunnen doen ja =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vanaaf dan maar eens al mijn toons cooking laten doen. :) Altijd handig, vooral voor de buffs. Sowieso ben ik druk bezig met het verhogen van de skills van mijn toons. Ik ben mijn main hard aan het parkeren voor mijn alt want ik heb er nogal wat. Eigenlijk zijn van mijn alts er drie echt interessant. Een Deathknight level 60 (bijna 61) waarvan ik Jewelcrafting en Enchanting moet levelen. een level 16 Shamen met skinning en leatherworking. (deze heeft zijn skill op 150 maar meot naar level 20 worden gebracht voor de skills naar 225 te brengen. en een hunter level 20 die inscribtion heeft. Ik weet, ik weet niet meteen de beste skill/class combinatie maar dat boeit me niet. Ben Casual. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:20:
[...]
Zelfs zonder dit event is dat al weggegooid geld dus wat dat betreft maakt het niets uit.

En geld betalen voor JC? Bij ons betaal je 80 gold voor thorium, of 30 gold voor een huge emerald. Terwijl je in een uurtje in Silithus makkelijk 6+ stacks aan thorium hebt. Waarom geef je zoveel gold uit aan die onzin, als je nog met zo'n zielig 150% vogeltje in de rondte vliegt :P Zelf verzamelen kost misschien een paar minuten, maar je bespaart er mooi honderden gold mee op sommige items. Bijvoorbeeld enchanting rods of primal mights.. Worden voor de hoofdprijs verkocht op de AH, terwijl je in Nagrand alle benodigde mobs voor alle items op een kluitje hebt lopen.
Ja, klopt dat probeer ik ook zoveel mogelijk. Heb de afgelopen dagen uuuuren zitten minen. Op een gegeven moment moest ik uit thorium een gem hebben, maar deze kwam maar niet als ik aan het prospecten was. Dan maar kopen :P Ik weet dat ik een tikkeltje ongeduldig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
vraagje, hoe lang duurt deze pilgrims gebeuren nog? zit op werk dus kan niet kijken op wow sites. alvast bedankt.

moet ook maar eens kijken naar cooking dan als het tog zo makkelijk en goedkoop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gekheid schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:45:
vraagje, hoe lang duurt deze pilgrims gebeuren nog? zit op werk dus kan niet kijken op wow sites. alvast bedankt.

moet ook maar eens kijken naar cooking dan als het tog zo makkelijk en goedkoop is
T/m zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:20:
[...]

Ach als je eerst naar silithius of nagrand moet vliegen om 100g te besparen yoepie doe dan liever wat dailies gaat sneller. Ik koop ook veel zooi en mensen lachen misschien dat ze hun silver ores voor 30g per stack verkopen nou bij mij is dat sneller terug verdient!!
Ga jij maar lekker je primal might lopen farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
ah mooi nog even te gaan dus tyvm

en is er ook een extra "spell" wat je krijgt bij 450 cooking? net zoals met mining (extra stam) en herbalism (de HoT)?

ik kan niet op wowhead hier op werk dat is echt naadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gekheid schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:25:
[...]
en is er ook een extra "spell" wat je krijgt bij 450 cooking? net zoals met mining (extra stam) en herbalism (de HoT)?
Die buffs krijg je alleen van primary profs...
Cooking, Fishing & First Aid zijn secondary :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Gisteren overdags eerst maar eens m'n pilgrim achievements gehaald, alles behalve het 'neerschieten' van verschillende rogues is af. gelukkig... daarbovenop gisteravond weer ToTc Heroic ingegaan met 24 andere guildmaatjes. en hebben we eerst de twin valkyr neergehaald, en met 45 pogingen wederom op anub gaan hakken.
Eindelijk eindelijk op poging 16, anub dood ! veel geschreeuw op vent aangezien het onze guild-first was, en als 2de guild op onze server. veel blije mensen in ieder geval. Wij zijn als guild klaar voor icecrown in ieder geval, met alle huidige content nu clear :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
Nou, gisteren, na een week of 8 Ulduar money runs te hebben bijgewoond, heb ik eindelijk m'n Val'anyr, Hammer of Ancient Kings gecomplete *O*

Ik ging met 27 fragments de instance in, dus was nog even spannend of we er wel 3 zouden looten voor we bij Yogg-Saron aankwamen.

Eerste 3 bazen niks, toen de eerste bij XT-002. Toen weer 4 keer niks en de hoop dat het zou lukken werd langzaam minder. Thorim was me echter goed gezind en gunde me m'n 29ste fragment. Met nog 4 bosses te gaan voor YS hoefde ik dus nog maar 1 fragment. Lang hoefde ik toen gelukkig niet meer te wachten want direct daarna maakte Freya een eind aan de onzekerheid; fragment nummer 30 was in the pocket.

Direct daarna doorgeknalt naar YS waar we toch maar 1 watcher naar beneden haalden omdat we dus ook een stel meta buyers in de raid hadden. Eerste try liep op rolletjes en we zaten zo in P3. In die fase moet ik dus die hamer in de mond van YS gooien als hij Deafening Roar doet. En wat denk je, ik faal natuurlijk hard :X en de eerste 2 roars doe ik iets verkeerd. En toen, tot overmaat van ramp, bij de 3de roar ben ik zo op die hamer gefocussed dat ik m'n sanity vergeet en ik Insane wordt 8)7 . Zit dus niks anders op om een verder perfecte try te wipen en opnieuw te beginnen....

Om m'n geduld toen nog wat verder op de proef te stellen besluiten onze buyers in de volgende try om fase 1 te saboteren :/ en de try daarna begint onze add tank te falen en wipen we in P3 _/-\o_ .

Maar toen lukte het dan toch eindelijk. Ik gooi die fragments in z'n bek en een paar minuten later loot ik m'n hamertje uit z'n lijk. Zoals een pro had ik enchant mats natuurlijk al bij :P, dus toen we voor algalon stonden was ik er helemaal klaar voor. Toen las ik echter onze healer-chat: "Aethos, you go shadow here" |:( , dus nog niet met dat ding gehealed....

Daarna nog maar een tijdje in dala staan spammen om die buff wat te proccen en ff een PowerAura aangemaakt zodat ik goed kan zien wanneer ik em heb.

Al met al weet ik nog niet zeker of het nou wel z'n grote upgrade is over m'n staff, zeker omdat ik nog met een 226 offhand loop, maar tis een legendary en die pakt niemand me meer af ;)

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
DrFlash schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:39:
Gisteren overdags eerst maar eens m'n pilgrim achievements gehaald, alles behalve het 'neerschieten' van verschillende rogues is af. gelukkig... daarbovenop gisteravond weer ToTc Heroic ingegaan met 24 andere guildmaatjes. en hebben we eerst de twin valkyr neergehaald, en met 45 pogingen wederom op anub gaan hakken.
Eindelijk eindelijk op poging 16, anub dood ! veel geschreeuw op vent aangezien het onze guild-first was, en als 2de guild op onze server. veel blije mensen in ieder geval. Wij zijn als guild klaar voor icecrown in ieder geval, met alle huidige content nu clear :-)
was dit jullie eerste week aan tries of ben je al meerdere weken aan het wipen?
Wij zitten inmiddels ook al weer 2 weken op Anub en toch al rond de 70 wipes ofzo?
probleem is elke keer dat mensen aggro pakken bij de adds /slap l2use omen. Zomg I R Highest on DMG METER!!!splat. Het kiten van de boss gaat opzich aardig dus dat is geen probleem. Paar keer in phase 3 gekomen maar dan begint het. Totems en VT en Judgement of Light? houdt iedereen wel op. Punt is dus om penetrating cold snel te healen (we hebben mensen toegewezen). Echter ben je vaak zo gefocussed op de health van de tanks etc dat je echt moet haasten :) En de tankhealers pakken dan ook weer aggro van de adds en dood..... zucht. Zo moeilijk moet het toch niet zijn :P

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Die turkeys schieten was wel even stressen. In elwynn lukte het voor geen meter. Ik was zelfs bang dat ik 's nachts moest gaan aanloggen (terwijl ik m'n slaap hard nodig heb).
Toen ook maar naar Tirisfal gegaan. Toch waren daar aardig wat andere mensen bezig. Na een poging of 5 was ik lekker bezig. Na de 20 niet meer op het aantal gelet en die achievement kwam zelfs een beetje onverwachts :p.

Nu die rogues nog. Eerst maar eens in Dalaran proberen. Als dat niet lukt, maar wat battlegrounds terroriseren ;). Uiteindelijk lijkt mij dit makkelijker dan die turkeys killen, het heeft alleen wat meer tijd nodig door die dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 16-09 18:22

Blaasvis

Cidora \o/

ik heb de turkey ding vanochtend even gedaan zo rond 7:40, een poging en klaar :)
Nu alleen nog een human rogue vinden :o

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
MantaMania schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:15:
Ach als je eerst naar silithius of nagrand moet vliegen om 100g te besparen yoepie doe dan liever wat dailies gaat sneller. Ik koop ook veel zooi en mensen lachen misschien dat ze hun silver ores voor 30g per stack verkopen nou bij mij is dat sneller terug verdient!!
Ga jij maar lekker je primal might lopen farmen ;)
Je kan ook gewoon dailes doen EN alles zelf farmen. Dan heb je dubbel profijt. De prijzen wegen er ook niet tegen op. Waarom zou je 80g uitgeven aan de thorium stack? Hoe snel je die 80g op een andere manier kan terugverdienen maakt dan niks uit. Het is gewoon zonde van je geld. Maargoed, ga vooral door, door mensen zoals jij heb ik overal driedubbel profijt van :P Quests+grinden+alles wat ik overhoud super overpriced op de AH gooien. Scarlet Rubies verkocht ik gisteren zelfs voor 75g per stuk :') En halve stacks van 10 voor 2x 600g 8)7

Dat argument dat het lang duurt om er te komen is ook onzin. Vanaf Dalaran pak je de portal naar Tanaris en binnen 3 minuten loop je in een bug-cave in Silithus rich thorium te minen. Voor Nagrand pak je de portal naar Shattrah, en binnen 10 seconden vliegen buiten de stadgrenzen ben je op de plek waar alle elementals lopen in Nagrand. Reistijd is echt verwaarloosbaar. Voor de daily quests in Icecrown ben je langer onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
thewizard2006 schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:57:
[...]

was dit jullie eerste week aan tries of ben je al meerdere weken aan het wipen?
Wij zitten inmiddels ook al weer 2 weken op Anub en toch al rond de 70 wipes ofzo?
probleem is elke keer dat mensen aggro pakken bij de adds /slap l2use omen. Zomg I R Highest on DMG METER!!!splat. Het kiten van de boss gaat opzich aardig dus dat is geen probleem. Paar keer in phase 3 gekomen maar dan begint het. Totems en VT en Judgement of Light? houdt iedereen wel op. Punt is dus om penetrating cold snel te healen (we hebben mensen toegewezen). Echter ben je vaak zo gefocussed op de health van de tanks etc dat je echt moet haasten :) En de tankhealers pakken dan ook weer aggro van de adds en dood..... zucht. Zo moeilijk moet het toch niet zijn :P
Als die agro jullie zoveel problemen geeft, moet je rogues en hunters assignen om te misdirecten. Wij hebben voor alle 4 de adds een rogue of hunter. Goeie rogues kunnen met een TotT op het goede moment en 1 of 2 fan of knives die adds perfect aan je tank plakken hoor. Daarna ze gewoon met gematigde AoE downen. Zo snel spawnen ze toch niet.

Het op Omen gooien is gewoon een dooddoener. Een dps-er zit echt niet constant naar Omen te loeren hoe het met z'n agro zit hoor, zeker in wotlk niet meer. Je moet gewoon een goede tactiek maken waarmee dps-ers ervanuit kunnen gaan dat ze na een X aantal seconden gewoon een bepaalde hoeveelheid dps kunnen gaan doen. Omen voor 4 adds in de gaten houden is gewoon niet realistisch helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door RickN op 23-11-2009 15:23 ]

He who knows only his own side of the case knows little of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:19:
[...]
Je kan ook gewoon dailes doen EN alles zelf farmen. Dan heb je dubbel profijt. De prijzen wegen er ook niet tegen op. Waarom zou je 80g uitgeven aan de thorium stack? Hoe snel je die 80g op een andere manier kan terugverdienen maakt dan niks uit. Het is gewoon zonde van je geld. Maargoed, ga vooral door, door mensen zoals jij heb ik overal driedubbel profijt van :P Quests+grinden+alles wat ik overhoud super overpriced op de AH gooien. Scarlet Rubies verkocht ik gisteren zelfs voor 75g per stuk :') En halve stacks van 10 voor 2x 600g 8)7

Dat argument dat het lang duurt om er te komen is ook onzin. Vanaf Dalaran pak je de portal naar Tanaris en binnen 3 minuten loop je in een bug-cave in Silithus rich thorium te minen. Voor Nagrand pak je de portal naar Shattrah, en binnen 10 seconden vliegen buiten de stadgrenzen ben je op de plek waar alle elementals lopen in Nagrand. Reistijd is echt verwaarloosbaar. Voor de daily quests in Icecrown ben je langer onderweg.
Ach ja als ik sneller cash kan grinden koop ik dingen liever ook al zijn ze dan duur. Daarbij heb je een tabard met teleport naar icecrown voor je dailies en vliegen daarheen duurt zeker geen 3 min zoals naar silithius lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Daarnaast hebben veel mensen gewoon al een load of gold en zijn ze dus gewoon te lui om het zelf te gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Het probleem van WoW is dat de economie gewoonweg niet helemaal is uitgebalanceerd. Quests en vendoren aan NPC's genereren geld uit dunne lucht. Geld gaat alleen 'verloren' als je een object koopt van een NPC maar speler doen dit vrij weinig en vaak voor zeer lage kosten vergeleken emt het geld van quests en dailies.

Het onvermijdelijke gevolg is dat er veel meer geld IN de economie wordt gepompt door quests, dailies en vendors dan er geld uit de economie wordt gehaald door te kopen van Vendors. Dus raakt de economie uit balans en dus zul je op oudere servers hogere bedragen op AH zien dan op nieuwere servers als gevolg van high level spelers die aardig wat geld hebben gegenereerd met questen en AH. Het is een half manke manier van automatische compensatie voor het gat in de economie van World of Warcraft.

Uiteindelijk is iedere server op WoW gedoemt tot een economie waarbij zelfs kleinere objecten voor zeer hoge bedragen op AH worden gevendord. Oftewel. WoW lijd hevig onder een constant groeiende inflatie tenzij Blizzard zou ingrijpen in de economie. 1 manier voor het fixen van de economie zou zijn door het aanbieden van een in game service die met WoW gold kan worden betaald maar niet vendorbaar is. Met andere woorden een service waar spelers baad bij hebben maar die geen vendorbaar resultaat op levert. Items die niet kunnen worden gedisenchant en soulbound zijn bijvoorbeeld of een service die geen items opleverd maar een leuke gimmickactie zoals een enchant die je tijdelijk een sterker voordeel geeft ofzo. Maar het zal moeilijk zijn dit goed uit te balanceren voor Blizzard (if needed anyhoo's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zelfs met die teleport tabard win je niet zoveel. Je bent wel direct bij de questgivers, maar voor die dailies ben je lang onderweg. Ik weet zeker dat ik -als we allebei in Dalaran beginnen- eerder 80g heb verdiend door 1 stack thorium te minen, dan dat jij 4-5 dailies doet voor dezelfde 80g. Battle for the Citadel, Chillmaw, Cult of Damned, dan nog naar dat nieuwe eiland ten noorden van Icecrown, en dat irritante paardvechten etc. Daar doe je toch wel een kwartiertje-half uur over. In een half uur heb ik vaak wel ruim 3 stacks Thorium à minimaal 200g (ik mine altijd 1 HS cooldown :+ ).

En zoals Auredium zegt, langzaam zal dit alleen maar erger worden. Iron ores voor 50-60g per stack zijn ook al geen uitzondering meer, en zelfs copper en tin ore beginnen langzaam duurder te worden dan Saronite (Saronite wordt vaak maar ietsjes boven de vendor price op de AH gezet, 14-15g). Ik merk in ieder geval dat simpelweg pre-Wotlk stuff minen veel meer begint op te leveren dan daily quests.

De enige manier om het gold een beetje terug te geven aan de vendors is door middel van de peperdure mounts (mammoet, motor), met mats die een paar duizend G kosten bij de vendor. Maar er is maar een handjevol mensen dat daar geld aan uitgeeft, en vaak hebben deze mensen al zoveel g dat ze die paarduizend niet eens zullen voelen.

[ Voor 39% gewijzigd door Divak op 23-11-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Er zijn wel degelijk meerdere moneysinks in WoW, probleem is dat ze nogal klein zijn geworden tov vanilla.

Repairs, Gems en Enchants zijn een terugkerende kostenpost voor spelers, met daarnaast nog een sink in vanity dingen zoals een grote lading mounts, pets, etc. Probleem is alleen dat je op het moment je repairs eruit hebt binnen 1 set dailies, je gems bijna gratis zijn van honor/waardeloze badges die overal droppen en eigenlijk alleen enchants een behoorlijke investering voorstellen (en dan ook nog alleen maar een paar die echt wat kosten). Overigens is de AH ook een moneysink, aangezien die een percentage van het betaalde bedrag inhoud + de kosten om het item erop te zetten (nihil in het geval van enchanting mats...)

edit: "time is money friend"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Inferno schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:50:
Daarnaast hebben veel mensen gewoon al een load of gold en zijn ze dus gewoon te lui om het zelf te gaan halen :)
in half uurtje/3kwartier werk doe ik 4 daily's (4 van tournament gedoe) op dk, dat is 90gold ofzoiets... dat bijv. 1 week lang elke dag en dan heb je iets van 630g

imo moet niemand meer geld problemen hebben in wow. (als je een lvl 80 hebt iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Gekheid schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:13:
[...]

in half uurtje/3kwartier werk doe ik 4 daily's (4 van tournament gedoe) op dk, dat is 90gold ofzoiets... dat bijv. 1 week lang elke dag en dan heb je iets van 630g

imo moet niemand meer geld problemen hebben in wow. (als je een lvl 80 hebt iig)
Mja de enige reden dat ik nog AT dailies doe is dat ik alle mounts er van wil, gold ervan is een "bonus". Ik raid, ik PvP, neem voor alles de beste enchants en epic gems, en d'r komt alleen maar geld bij zonder eigenlijk moeite te doen.

Inderdaad, niemand kan eigenlijk nog gold problemen hebben... en dat is een economisch probleem voor nieuwkomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RichardvdD schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:09:
Zelfs met die teleport tabard win je niet zoveel. Je bent wel direct bij de questgivers, maar voor die dailies ben je lang onderweg. Ik weet zeker dat ik -als we allebei in Dalaran beginnen- eerder 80g heb verdiend door 1 stack thorium te minen, dan dat jij 4-5 dailies doet voor dezelfde 80g. Battle for the Citadel, Chillmaw, Cult of Damned, dan nog naar dat nieuwe eiland ten noorden van Icecrown, en dat irritante paardvechten etc. Daar doe je toch wel een kwartiertje-half uur over. In een half uur heb ik vaak wel ruim 3 stacks Thorium à minimaal 200g (ik mine altijd 1 HS cooldown :+ ).
Kunnen we nog lang over doorgaan ofc ik denk dat je zeker langer aan het minen bent maar goed!
Auredium schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:06:
Het probleem van WoW is dat de economie gewoonweg niet helemaal is uitgebalanceerd. Quests en vendoren aan NPC's genereren geld uit dunne lucht.

Uiteindelijk is iedere server op WoW gedoemt tot een economie waarbij zelfs kleinere objecten voor zeer hoge bedragen op AH worden gevendord. Oftewel. WoW lijd hevig onder een constant groeiende inflatie tenzij Blizzard zou ingrijpen in de economie. 1 manier voor het fixen van de economie zou zijn door het aanbieden van een in game service die met WoW gold kan worden betaald maar niet vendorbaar is. Met andere woorden een service waar spelers baad bij hebben maar die geen vendorbaar resultaat op levert. Items die niet kunnen worden gedisenchant en soulbound zijn bijvoorbeeld of een service die geen items opleverd maar een leuke gimmickactie zoals een enchant die je tijdelijk een sterker voordeel geeft ofzo. Maar het zal moeilijk zijn dit goed uit te balanceren voor Blizzard (if needed anyhoo's).
Beetje overdreven natuurlijk wow draait al heel lang en valt allemaal nog best mee oke er is wat inflatie maar bijna niemand die daar last van heeft. Ook mensen die net starten kunnen hun stackie copper ore voor 10g verkopen en zo wat dingen kopen. Naast wat low level groene items koop je toch niet veel en die zijn nog goed te betalen. Daarbij Zoals hier boven al gezegt word zijn er nog best wat money sinks dingen als enchants, potions etc etc is nog steeds een aardige sink. En dan heb je nog de achievement junkies die bv een gigantic sack kopen voor een paar k gold en mounts sparen enzo.

[ Voor 50% gewijzigd door MantaMania op 23-11-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MantaMania schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:24:
Beetje overdreven natuurlijk wow draait al heel lang en valt allemaal nog best mee oke er is wat inflatie maar bijna niemand die daar last van heeft. Ook mensen die net starten kunnen hun stackie copper ore voor 10g verkopen en zo wat dingen kopen. Naast wat low level groene items koop je toch niet veel en die zijn nog goed te betalen. Daarbij Zoals hier boven al gezegt word zijn er nog best wat money sinks dingen als enchants, potions etc etc is nog steeds een aardige sink. En dan heb je nog de achievement junkies die bv een gigantic sack kopen voor een paar k gold en mounts sparen enzo.
Vraag naar midrange gear via AH is toch wat gestegen op mijn server, vandaag de dag zijn er nog maar erg weinig parties te vinden voor outlands of zelfs northrend normals, gemis van blue gear voel je dan snel (welke automatisch weer impact hebben op je lvl snelheid).

Per saldo, volgende patch verschuift er weer een berg, hopelijk komt gear/weapon crafting weer wat terug (waarom craften als je 2 dagen later alles vervangt in ToC of hoger?). Ik heb nooit veel gold gehad, zal het ook wel nooit hebben. 1 character heeft epic flying, de rest nog niet eens cold weather of dual spec. Het zijn luxe problemen, daar lig ik niet wakker van. (zeker 3.3 niet met de teleport functie).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2009 16:36 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.