Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 205 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 41.850 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:26:
[...]

Dat zeker, maar de moeite ervoor is ook flink stuk meer :P Bij mij in de guild hadden 7 mensen er eentje, 1 had er zelfs totaal 4 (alts), die heeft zojuist het hele scheldwoordenboek opgenoemt door het feit dat hij ze 'maar' voor 4,5k stuk verkocht :P
hahah xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:26

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen na wat 'tegenvallende' pogingen om met die random hc optie een party te krijgen wat uitloopt van 3 tot wel 15 minuten, wat me ook opvalt is dat ik 9 van de 10 keer DTK/Nexus/VH en OK krijg, en dat heb ik het niet over 1 toon, maar over 5.
Wat zou nou de kans zijn dat je op 3 verschillende toons 3 x DTK krijgt? En op Priest eerst Nexus en dan DTK. Toen ik op mijn rogue ook nog eens DTK voorgeschoteld kreeg ben ik maar gelogged.

Ookal een paar failpugs gehad, DK 'tank' met heirloom wapen/shoulders... ikzelf loop met een (WH) gearscore van 2550+ na een snelle WH check bleek hij een gearscore van 17xx(heirloom = 1?) te hebben.. de rest van de party had ook een 2400 tot 2700+ rating, Ret pala was eigenlijk tank omdat de DK gewoonweg geen aggro kon houden vanwege het enorme gear verschil wat uiteindelijk op een wipe neerkwam en iedereen weg ging.
Ook al een paar keer gehad dat er 1 of 2 spelers constant dc's kregen waardoor de HC onnodig lang uitgerekt werdt.

Uiteraard ook een aantal goede pugs gehad maar waarom ik nou nog niet 1 keer voor b.v. die 3 nieuwe instances in aanmerking kom is me een raadsel, heb de hele quest chain al gedaan op normal en op heroic(verschillende chars), en waarom ik eigenlijk alleen maar de vaste rits van DTK/Nexus/VH en OK krijg is ook vervelend.

De weekly HC was wel leuk, nu ~4 keer gedaan, 2 keer pug 2 keer guildrun allemaal een fluitje.

En nog over de "Mage gear" ik merk ook dat ik als arcane te weinig haste heb, wel 40% crit selfbuffed en als FFB 47% fire crit. (812spirit ofzo) met glyph of molten armor en T8.25 2set bonus en T9.25 2set bonus.
En dat met een magere 267 haste.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
prutser001 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:29:
Moet zeggen na wat 'tegenvallende' pogingen om met die random hc optie een party te krijgen wat uitloopt van 3 tot wel 15 minuten, wat me ook opvalt is dat ik 9 van de 10 keer DTK/Nexus/VH en OK krijg, en dat heb ik het niet over 1 toon, maar over 5.
Wat zou nou de kans zijn dat je op 3 verschillende toons 3 x DTK krijgt? En op Priest eerst Nexus en dan DTK. Toen ik op mijn rogue ook nog eens DTK voorgeschoteld kreeg ben ik maar gelogged.

Ookal een paar failpugs gehad, DK 'tank' met heirloom wapen/shoulders... ikzelf loop met een (WH) gearscore van 2550+ na een snelle WH check bleek hij een gearscore van 17xx(heirloom = 1?) te hebben.. de rest van de party had ook een 2400 tot 2700+ rating, Ret pala was eigenlijk tank omdat de DK gewoonweg geen aggro kon houden vanwege het enorme gear verschil wat uiteindelijk op een wipe neerkwam en iedereen weg ging.
Ook al een paar keer gehad dat er 1 of 2 spelers constant dc's kregen waardoor de HC onnodig lang uitgerekt werdt.

Uiteraard ook een aantal goede pugs gehad maar waarom ik nou nog niet 1 keer voor b.v. die 3 nieuwe instances in aanmerking kom is me een raadsel, heb de hele quest chain al gedaan op normal en op heroic(verschillende chars), en waarom ik eigenlijk alleen maar de vaste rits van DTK/Nexus/VH en OK krijg is ook vervelend.

De weekly HC was wel leuk, nu ~4 keer gedaan, 2 keer pug 2 keer guildrun allemaal een fluitje.

En nog over de "Mage gear" ik merk ook dat ik als arcane te weinig haste heb, wel 40% crit selfbuffed en als FFB 47% fire crit. (812spirit ofzo) met glyph of molten armor en T8.25 2set bonus en T9.25 2set bonus.
En dat met een magere 267 haste.
toon volledige bericht
Ik zit rond een magere haste van 500, en dat is al weinig de gemiddelde goed gegearde mensen die ik zie lopen met bijna 900+ haste en 2900 spellpower...

Kortom ik heb ontzettende pech, heb nog steeds crappy ofhand omdat die maar niet droppen wil als ik er ben
En merlins robe toch maar halen voor de extra haste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

prutser001 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:29:
Van wat ik zag van mijn randoms (2 80s en 72/74), de lagere normal instances lijken te gaan op basis van wie leader wil zijn. Die krijgt een random toegewezen obv zijn gear/lvl en dan gaat 'zijn party' de molen in om de LFG mensen toe te voegen.Mijn 2 lagere hebben bv enkel UP/UK en OK gezien.

Ik gok dat dit hetzelfde principe heeft op de heroics, de 'leader' krijgt de random toegewezen en dan is de random kans natuurlijk veel groter dat jij meerdere malen 1 specifieke instance zien dan als jij als leader staat aangemerkt.

Denk dat je dit stiekem wat kan sture door eerst op je realm 1 persoon toe te voegen en dan als leader de LFG random in te gaan. Dit (neem ik aan) verspreid jou random instances ipv meerdere keren (of vaker) dezelfde instance tegen te komen.

Dit kan dan ook deels de verschillen in gear verklaren, als bv die healer waar ik bij zat als leader werd gestart, komen daar DPS bij in hetzelfde straat qua gear. Tankers zijn veelal gebrek, dus toen ik als random tank erbij kwam, werd ik aan hun party gekoppeld, de opvuller zegmaar. Dat er per XX minuten de 'marges' op gear steeds groter worden en uiteindelijk de eerste de beste 'missende' job wordt gepikt.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2009 15:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 11:48

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:26:
[...]

Dat zeker, maar de moeite ervoor is ook flink stuk meer :P Bij mij in de guild hadden 7 mensen er eentje, 1 had er zelfs totaal 4 (alts), die heeft zojuist het hele scheldwoordenboek opgenoemt door het feit dat hij ze 'maar' voor 4,5k stuk verkocht :P
Misschien had hij de komma verkeerd geplaatst lol 45k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:15:
[...]

Healer/DPS cast gear blijft een discussiepunt, als er hit op zit is het per definitie een DPS item en zonder is het per definitie een heal item. Het is een cloth cast item, klaar. Als de stat erop beter zijn (meer int, meer spi, whatever) dan is het een upgrade, hit is imho losstaand van de 'soort' gear.
Hit = DPS
MP5 = Healer
Zonder mp5 of hit= gz naar degene met de hoogste roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 16:44
ImdaMned schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:38:
[...]

Hit = DPS
MP5 = Healer
Oftewel, als resto druid ben je altijd de sjaak en roll je tegen dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

Roxors schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:42:
[...]

volgens mij ben jij de enige leather healer ;) (maar ja dat heeft weer niks met ringen/trinkets/MH/OF te maken :))

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Als boomkin roll je altijd tegen resto druids best vervelend soms....

We hebben woensdag Marrowgar25 neergelegd in slechts 5 tries heb de dagger mogen looten erg gaaf ding. met lady deathwisper wil het alleen nog niet zo lukken, we hebben er reeds 17 tries op zitten en we zijn bijna zover dat alles onder controle is en we naar phase 2 kunnen.

[ Voor 66% gewijzigd door killbillfast op 11-12-2009 15:53 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Roxors schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:42:
[...]

Ja, en?

Leather loot dropped met bakken uit de hemel !

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Gisteren op mijn mage gespeeld die sinds een week lvl 80 is. De guild zelf deed een alt-run naar ICC omdat we hem op onze mains al gecleared hadden. Dus 'Kees wil je mee, we hebben geen mage'. Dus ik maar uitleggen dat ik nog allemaal groene items heb etc, maarja, voor buffen en water heb je geen gear nodig. Dus ik mee.

Eerste boss gaat na 2 tries plat, en waarempel, ik krijg een achievement. Een die de rest nogal deed lachen: Dungeon & Raid Emblem. Ja, dat was mijn eerste emblem. En nee, van /df mocht ik nog geen heroics doen, dus ik had nog geen enkele heroic gedaan, want iedereen zat in /df op heroic en normal kreeg ik geen group. Naja, vervolgens maar uit de raid gegaan omdat er iemand anders (beter geared) online kwam. Vervolgens heeft die alt raid nog twee bosses neergelegt.

Op mijn mage daarna even wat heroics ingedoken, en 3k hp en 300 spellpower erbij gehaald in een avond.

Voor degene die het niet geloven: Armory. Kijk maar eens naar de tijden van mijn achievements.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 11-12-2009 16:06 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
" Additonal Instances can not be loaded "

Het is weer terug.... :|

wat ik ook merk is dat het laden van een instance heel lang duurt since patch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HStyles schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:07:

wat ik ook merk is dat het laden van een instance heel lang duurt since patch |:(
Gek he als alle servers nu gelinkt in een Que naar de zelfde instance moeten ?, >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:36
Vooral priest healers hebben het vaak zwaar te verduren. Die rollen namelijk op elk cloth item tegen de shadowpriests, warlocks en mages. Als ergens hit op zit roll je sowieso niet als healer. De meeste dps rollt niet op spul met mp/5, maargoed dat vind ik zelf ook niet zo een boeiende stat. Ik heb liever haste en crit.

Ik snap het wel hoor. Door de enorm goede gear die nu te verkrijgen is gimp je jezelf alleen maar als dps-caster als je hititems pakt terwijl je al over de cap zit. Dan kun je beter dat itembudget uitgeven aan nuttigere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Grappig genoeg had ik daar alleen last van als ik gewoon een instance wilde doen. Zodra we met 5 man dezelfde instance via het nieuwe LFG systeem kozen stonden we binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

ach het is nu nog even "druk" na een paar dagen gaat dat vanzelf wel weer over, is elke patch/expansion zo.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
hulkie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:10:
Vooral priest healers hebben het vaak zwaar te verduren. Die rollen namelijk op elk cloth item tegen de shadowpriests, warlocks en mages. Als ergens hit op zit roll je sowieso niet als healer. De meeste dps rollt niet op spul met mp/5, maargoed dat vind ik zelf ook niet zo een boeiende stat. Ik heb liever haste en crit.

Ik snap het wel hoor. Door de enorm goede gear die nu te verkrijgen is gimp je jezelf alleen maar als dps-caster als je hititems pakt terwijl je al over de cap zit. Dan kun je beter dat itembudget uitgeven aan nuttigere stats.
Wat dus een oplossing zou kunnen zijn is dat er op cloth dps gear minder hit rating komt te zitten.
Hierdoor zul je dus meer hitrating gear aan moeten trekken. Het totale item budget blijft gelijk maar het is meer verspreid.
Als er minder hit op zit, dan zou zelfs een healer een keer kunnen rollen op dps gear omdat de hoeveelheid hit 'verwaarloosbaar' is.

En nu weekend :) Tot maandag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312121

Gister en eergister ICC raid ingeweest met mains en alts. Lag was redelijk erg op woensdag maar toch alles kunnen 1 shotten. Met de alt 10 man raid ging het iets minder op de trash voor marrowgar maar vanaf boss 1 tot 4 binnen een uur met alts gecleared. Lijkt me dat je de hele raid dus ook in een avond moet kunnen clearen net zoals ulduar.
Is wel grappig dat ICC momenteel weer eens een ranged dps retard check heeft net zoals ulduar hardmodes.
Maar dat maakt het wel weer minder puggable.
Ook al begonnen aan de questline voor een 2de oranje 2hander. Gaat wel wat tijd in zitten om met alts zoveel mogelijk emblems of frost te farmen om 25 orbs te gaan kopen.

Kan niet wachten tot de hardmodes unlocked worden en er weer een uitdaging bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik ben benieuwd hoe anderen de Gunship Battle (10-man) aanpakken. Niet zozeer omdat wij er moeite mee hebben (2-shot) maar gewoon uit interesse :)

Zo was gisteren onze eerste try en was ik (dps DK) al aardig rap dood door een bizarre samenloop van omstandigheden: terwijl de rest de jump maakte naar de overkant (naar eigen schip) werd ik -half in de lucht nog wel- geraakt door de enemy commander en belande tegen de muur. Bij de 2e jump viel ik helaas dood bij het landen met dank aan low health, fall dmg en de DoT :(

Het gaf me echter voldoende tijd om alles rustig te volgen. Zo vielen me een aantal zaken op: de Mortar Soldiers spamden erg veel en hadden een damage buff genaamd "Experience" (krijgen ze als ze te lang blijven leven). Verder was me al opgevallen dat je telkens maar 1 enemy sorcerer neer hoeft te meppen als boarding party (diegene die de freeze aan het channelen is). Last but not least: onze ranged gebruikte steeds de cannons ipv de melee.

Na de wandeling terug met de gehele raid hebben we dus maar een aantal zaken aangepast. De ranged dps hebben we aan de zijkant van onze zeppelin laten staan zodat ze de riflemen konden nuken. De melee (boarding party) bestuurde de cannons en hielden zich hoofdzakelijk bezig met de Mortar Soldiers. Bij de freeze naar de overkant jumpen, snel de enemy sorcerer killen en direct weer terug (met voor de grap even mn Army of the Dead achtergelaten als afscheidscadeau). Met deze kleine aanpassingen eindigden we het gevecht met meer dan 90% hp op ons eigen gunship. Dit terwijl onze eerste try een echte nek-aan-nek race was met Skybreaker (+/- 30% toen we gingen wipen). De defending party gaf ook nog eens te kennen dat de dmg echt belachelijk laag was (incl healer v/d defense) nu de Mortar Soldiers snel dood gingen.

Verder een zeer geslaagde avond waar ik 2 nieuwe wapens aan over heb gehouden (DPS sword en 2H "tanking" axe <3) en nieuwe boots (eindelijk die toc5 hc leather boots vervangen). Had ik even geluk dat er verder geen 2H dpsers aanwezig waren :) Aangezien ik 50/50 ingezet wordt als DPS en Tank vond de guild(master) het belangrijker om mij voor beide specs te gearen dan iemand in een off-spec die amper gebruikt wordt in raids. Je hoort mij niet klagen en gelukkig verder sowieso niemand bij ons.

P.s. Dit was ook direct de 1e keer waarin ik mn nieuwe spec (Unholy) kon testen. Bij de 1e trash was het al duidelijk: AoE is echt te lomp voor woorden. Wandering Plague met +/- 37% crit resulteerde in een ruwe 6K dps. Voornaamste reden om Unholy te speccen was echter iets nieuws proberen en onze raid beter te kunnen buffen (onze casters zijn steevast de betere dps en vaker aanwezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-05 20:44
Waarom bestaat er niet zoiets als een tweaker guild in wow ;)

Dit is zowat de meest geposte topic :P

Maar ik was van de week aan het kijken naar me oude account in wow.. bestaat het niet eens meer.

Was overgegaan van beta naar een normale account.. is het niets meer waard.

Jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 08:50
[...]

Hit = DPS
MP5 = Healer
Eindelijk iemand die mij snapt! Er zat iets van 25MP5 op het tweede item waar ik het over had. absoluut geen item voor een mage lijkt mij aangezien er ook geen hit of crit op zat.
hulkie schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:10:

Ik ben dus uber zielig als holy priest. Ik ben nooit de enige die need...cry cry :9

[ Voor 49% gewijzigd door Splendid op 11-12-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hit = DPS
MP5 = Healer
lomp voorbeeld (fictieve cijfers):
Item dropt:
200 spellpower
100 int
40MP5

onze mage heeft:
120 spellpower
80 int
50 hit

Hij mag dus niet rollen voor need?

Alles leuk en aardig, maar er is maar 1 regel die telt met rollen, need/greed en main/offspec:
Alles, maar dan ook alles is hunter loot. :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:48:
Waarom bestaat er niet zoiets als een tweaker guild in wow ;)

Dit is zowat de meest geposte topic :P

Maar ik was van de week aan het kijken naar me oude account in wow.. bestaat het niet eens meer.

Was overgegaan van beta naar een normale account.. is het niets meer waard.

Jammer hoor
is ooit geprobeerd maar was geen succes iedereen zit toch in zijn eigen clubje. Sowieso heb je je eigen vrienden en werkt dat niet echt ideaal samen. Daarbij is de ene een hc raider en de ander meer sociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ach, ik weet ook niet zo heel zeker of een guild echt toevoegingen heeft op dit moment. Ik bedeol, ja je hebt georganiseerde raids enzo maar ik heb er echt zelden (succesvol) gebruik van gemaakt. je hebt een guildbank maarja, ik heb een eigen guild voor mijn alts. Dan ga je je al afvragen wat het nut ervan is buiten de sociale sfeer met een LFG systeem wat eiglijk veel sneller instances en raids oplevert dan je guild Je moet al een radelijke raiderguild hebben om qua guild boven het niveau uit te stijgen van de LFG/PuG experiance of je moet er mensen kennen. Ik zit eraan te denken om mijn main bij <F A T E> toe te voegen aan mijn eigen guild <Void Riptide> omdat de huidige guild geen voordeel bied ten opzicht van mijn eigen altguild en ik geen die-hard raider ben.

Denk dat het uiteindelijk vele malen handiger is want in de guildbank van onze guild zitten ook niet echt veel spullen die superhandig zijn voor mij dus echt voordeel daarvan heb ik niet.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Auredium schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:33:
Ach, ik weet ook niet zo heel zeker of een guild echt toevoegingen heeft op dit moment. Ik bedeol, ja je hebt georganiseerde raids enzo maar ik heb er echt zelden (succesvol) gebruikv an gemaakt. je hebt een guildbank maarja, ik heb een eigen guild voor mijn alts. Dan ga je je al afvragen wat het nut ervan is buiten de sociale sfeer met een LFG systeem wat eiglijk veel sneller instances en raids oplevert dan je guild Je moet al een radelijke raiderguild hebben om qua guild boven het niveau uit te stijgen van de LFG/PuG experiance of je moet er mensen kennen. Ik zit eraan te denken om mijn main bij <F A T E> toe te voegen aan mijn eigen guild <Void Riptide> omdat de huidige guild geen voordeel bied ten opzicht van mijn eigen altguild en ik geen die-hard raider ben.

Denk dat het uiteindelijk vele malen handiger is want in de guildbank van onze guild zitten ook niet echt veel spullen die superhandig zijn voor mij dus echt voordeel daarvan heb ik niet.
MantaMania schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 17:13:
[...]

is ooit geprobeerd maar was geen succes iedereen zit toch in zijn eigen clubje. Sowieso heb je je eigen vrienden en werkt dat niet echt ideaal samen. Daarbij is de ene een hc raider en de ander meer sociaal.
Ik zit nu dus in een guild dat beide toelaat, zowel mains/alts en ook worden er voor beiden raids georganiseerd, mains en alts dus zowel 10 als 25 man of een mix van beide.
Aangezien we een goeie 80 unieke accounts hebben kunnen we dus meerdere raids organiseren, enige probleem meestal zijn tanks/healers ookal zijn er een hoop met offspec tank/heal, maar net als ik roll ik eigenlijk alleen op mainspec en heal ik dus op mijn shaman en priest in 90% dps gear.

Ook wat 'vrienden' betreft zit ik samen met zo'n 10 andere op een mumble server tijdens raids waar je voor de raid op vent moet zitten, dan zitten we met z'n tienen een beetje stomme opmerkingen te maken over wat de raidleader zegt of andere zeggen :) wat toch erg leuk is als ze je niet kunnen horen >:) .

Wij doen ook meestal heroics/quests/daylies etc en helpen elkaar meer dan andere, komt denk ik ook omdat we de 'leaders' van en vorig guild waren en elkaar zo'n 2 jaar kennen nu en eerder dit jaar gemerged waren met het huidige guild.

Kortom ons huidige guild is zowel 'raider' als social, de hele week wordt volgeplanned met een varierende 26 signups voor een 10man :P tot 43 voor een 25man :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
Is het alleen bij mijn server of is bij alle servers dat de economie voor lagere lvl items in elkaar is gezakt?
Zo krijg ik bijv bij de loot van SFK tot max 50s maar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Bij ons doet low level loot/mats het uitstekend. Heb inmiddels boven de 1k gold op me 48 rogue. Ik verkoop zo'n beetje alles wat ik tegen komen, en ore's en leather gaan ook lekker.

Vanmiddag op me hunter FoS gedaan. Dropt er zo'n glyph boekje. Ik needed en meteen learnen. Krijg ik in chat te horen " ffs idiot why need on a boe item? " Ehm ik zo van ben scribe? Gelijk maar me shoulders gelinked, me inscription en de glyph die ik leerde. Werd wel snel stil toen.

Paniek om niks..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 09:45
Is er iemand hier die een goede server kan aanbevelen? Eentje die niet uberlagt? We moeten onze raids later op de avond doen, omdat het anders onmogelijk is om tribute to insanity te halen, laat staan immortality. Of is het tegenwoordig bij alle servers een drama? (En dan heb ik het niet over deze reset, want op patchday is het altijd slecht.) Graag eerlijk zijn en niet je keuze voor je server proberen te verdedigen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thijs schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:42:
Is er iemand hier die een goede server kan aanbevelen? Eentje die niet uberlagt? We moeten onze raids later op de avond doen, omdat het anders onmogelijk is om tribute to insanity te halen, laat staan immortality. Of is het tegenwoordig bij alle servers een drama? (En dan heb ik het niet over deze reset, want op patchday is het altijd slecht.) Graag eerlijk zijn en niet je keuze voor je server proberen te verdedigen. :+
Bladefist Aka Deadfist = Niemand met Insanity of Immortality :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Als je al wilt migraten, moet je niet naar een erg lege server migraten. Ik zit nu op Boulderfist en alle guilds die hier zijn gemigrated waren gedisbanded door "lack of ppl". Voorbeelden zijn Forte Gaming en Last Resort(die weer naar Kazzak gemigrated was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ketho schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 09:12:
Als je al wilt migraten, moet je niet naar een erg lege server migraten. Ik zit nu op Boulderfist en alle guilds die hier zijn gemigrated waren gedisbanded door "lack of ppl". Voorbeelden zijn Forte Gaming en Last Resort(die weer naar Kazzak gemigrated was)
Zo gaat het op bladefist ook, denk er totaal 4/5 alliance guilds zijn die 25man content doen en bij de horde 4 ong..

De gene met echt progress zijn er 2 bij de alliance, en 3 bij de horde en dan heb ik het over ulduar proto's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 09:45
Mja, bijna al onze recruits zijn cross-server, dus dat is niet echt een probleem. Het gaat er voornamelijk om dat we lagvrij kunnen raiden ipv elke keer weer raids uit te moeten stellen omdat een onnodige wipe fataal kan zijn voor de loot/progress. Wij weten nog niet of we willen migraten, maar als we niet weten wat het 'best case scenario' is, is het lastig om een keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-05 16:28

Trouble

Everything is awesome

Ik heb gisteren op geniale wijze m'n 'Going Down' achievement gehaald: we gingen Gnomeregan in, en ik miste nét de lift. Vallen, vallen, vallen, landen *pof* achievement :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
-Trouble- schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:03:
Ik heb gisteren op geniale wijze m'n 'Going Down' achievement gehaald: we gingen Gnomeregan in, en ik miste nét de lift. Vallen, vallen, vallen, landen *pof* achievement :')
nice :)
Dan moet je ook veel health hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GoTCoast schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 15:29:
[...]

nice :)
Dan moet je ook veel health hebben.
afaik is vallen %-based van je HP, dus gevalletje net aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-05 16:28

Trouble

Everything is awesome

Het is HP based idd, heb ik ergens gelezen. Moet ook wel, lijkt me :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 10:52
Wil iemand mij een scroll of resurrection sturen? ik weet niet precies hoe het werkt maar ik wil iig weer gaan wow'en. DM me even als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 17:09:
[...]

afaik is vallen %-based van je HP, dus gevalletje net aan :P
vallen is inderdaad % based, vroeger kon ik met 4k al niet naar beneden jumpen naar MC, en nu met 25k kan het nog steeds niet.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
gewoon blijven proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik ben een van de programmeurs van Rawr, een typische utility voor tweakers. Het is een soort framework waarin elke class-rol in gemodelleerd wordt en waarmee je vervolgens kunt evalueren hoe goed gear, talents, glyphs enzo zijn, en hoe goed upgrades zijn. Nu heb ik onlangs een verbeterde versie voor Tree (druid) gemaakt en door andere developers wordt er natuurlijk ook aan de andere modellen gesleuteld. Het zou wel fijn zijn als mensen de utility kunnen gebruiken en testen of het allemaal klopt en overzichtelijk is enzo. En ik dacht ook: laat ik het vermelden, voor mensen die zoiets handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 20:24

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Er lopen wel wat gekken rond hoor, in de wondere wereld van Warcraft:

Goud teveel

Je weet het achteraf natuurlijk nooit, maar ik heb zo'n vaag gevoel dat ik er nog wel meer voor had kunnen krijgen...

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dricus schreef op zondag 13 december 2009 @ 09:43:

[afbeelding]

Je weet het achteraf natuurlijk nooit, maar ik heb zo'n vaag gevoel dat ik er nog wel meer voor had kunnen krijgen...
Nice dat is ff lekker verdienen, helaas nog niet gedropt bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
gefeli...tsja..als je geld te veel hebt (of goldseller/buyer bent) kijk je niet op een paar k, dus ja je had er waarschijnlijk nog meer er voor kunnen krijgen...

ik vind echt dat die battered hilt "bind on pickup" dient te worden en iedereen die 'm al heeft opgepakt (voornamelijk op de 1e dag voor de nerf) zou dit niet nog een keer mogen doen.
nu need iedereen op deze hilt; voornamelijk voor geld (of om naar je alt te sturen, schijnt ook te kunnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Battered hilt. De eerste keer dat ik naar binnen ging dropte dat ding voor de eerste boss :/ Helaas de rol verloren van een DK. Maar ja, voor hem was het zn main en voor mij een alt, dus sowieso beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Ik ben een van de programmeurs van Rawr, een typische utility voor tweakers. Het is een soort framework waarin elke class-rol in gemodelleerd wordt en waarmee je vervolgens kunt evalueren hoe goed gear, talents, glyphs enzo zijn, en hoe goed upgrades zijn. Nu heb ik onlangs een verbeterde versie voor Tree (druid) gemaakt en door andere developers wordt er natuurlijk ook aan de andere modellen gesleuteld. Het zou wel fijn zijn als mensen de utility kunnen gebruiken en testen of het allemaal klopt en overzichtelijk is enzo. En ik dacht ook: laat ik het vermelden, voor mensen die zoiets handig vinden.
Ik zag dat jullie nog bezig waren om een osx versie te maken, nog (beta) testers nodig daarvoor?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Grml grmbl grmbl, gister wilde ik WoW starten maar er gebeurde niets nadat ik op de "Play" knop van de launcher drukte... Dus ik repairen, dat faalde ook. Uiteindelijk wow.exe weggepleurd en de repair.exe weer gedraait en toen crasthe dat ding niet. Maar hij zette me wel terug naar 3.0.2. Dus ik kon eerst weer fijn 1.5GB aan patches binnenhalen. Om daarna op te graden naar 3.3..... Al met al 5 uur verder, maar ik had weer WoW :P

Start ik dat ding vandaag weer op, weer exact hetzelfde probleem.... Dus ik ben nu maar weer aan het patchen...
Even op de blizzard forums gekeken en het schijnt iets met de dotnetfix 3.5 te zijn ofzo. Dus die gedownload, maar die crasht ook 8)7
Volgens mij moet ik mijn PC eens opnieuw installeren :X

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
Testers zijn altijd nuttig. Er is een "Issues" bug report tool op codeplex, dus als je wat tegenkomt kun je het daar aangeven. Echte "beta versies" zijn er niet echt, daarvoor zijn de ontwikkelingen te snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Testers zijn altijd nuttig. Er is een "Issues" bug report tool op codeplex, dus als je wat tegenkomt kun je het daar aangeven. Echte "beta versies" zijn er niet echt, daarvoor zijn de ontwikkelingen te snel
Ok, ik had mono al geinstalleerd dus ik zal eens kijken of ik versie 2 aan t draaien kan krijgen (ik zag dat versie 3 native support had)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:26

[afbeelding]

welke bag addon gebruik je daar?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur

[afbeelding]

^^
Oeh, mooie bag-addon. Welke is dat?

Edit: Lol, moet eerst de reacties lezen voordat ik er zelf eentje plaats

[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 13-12-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

De bag addon is Baggins. Ik kan niet meer zonder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-04 10:54
Dricus schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:14:
De bag addon is Baggins. Ik kan niet meer zonder :).
Leuke Bag addon. Ken er meerdere, maar deze ziet er inderdaad wel interessant uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
leuk pvp event horde tegen allies bij de "dark portal" in blasted lands (zo'n 100 tegen 100)

meteen world server down !

hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Laatst online: 08-05 11:22
thinkingaboutit schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:06:
leuk pvp event horde tegen allies bij de "dark portal" in blasted lands (zo'n 100 tegen 100)

meteen world server down !

hahaha
Blade's Edge speler zeker? Prachtig gezicht nu in Stormwind. Ik heb al wat screenshots gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
yup blade's edge...een groot lag feest maar het zag er wel leuk uit;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
blouweKip schreef op zondag 13 december 2009 @ 14:51:
[...]

Ok, ik had mono al geinstalleerd dus ik zal eens kijken of ik versie 2 aan t draaien kan krijgen (ik zag dat versie 3 native support had)
Mono wordt in Rarw3 niet meer ondersteund, omdat Mono volgens Astrylian niet voldoende ondersteuning biedt voor .NET3.5 o.i.d. Maar zijn email adres staat in de readme, zei hij net over MSN, dus ik denk dat je daarmee wel verder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:17
Productief weekje....

Donderdag de 2-hander van Lord Marrowgar 25 geloot. Vanmiddag van Saurfang 10 de andere 2-hander geloot. ToC 10/25 wapens liggen dus alweer bij de vendor. Vanwege de nieuwe wapens kon ik dan ook Leggings of Ascension heroic versie gaan gebruiken, 150STR+3 sockets is :9 Tevens nog uit ICC 10-man de bow geloot maar die kan ik nog niet gebruiken omdat ik dan 3 expertise verlies dus die komt er later bij. Ik zit nu op 6200AP unbuffed >:)

Verder friendly geworden met Ashen Verdict, ring opgehaald en de Shadowmourne questlijn gestart. Als eerste Light's Vengeance gaan ophalen in Dragonblight, lekker epic event ook, maar daar ga ik niks over spoileren ;)

Nu badges maar sparen voor de Primodial Saronites. Inmiddels verkopen ze ook al voor net rond de 3K waar ze 2 dagen terug nog voor 15K gingen. Lekker verder laten droppen dus, wellicht dat ik er dan nog aantal ga kopen om aan 25 stuks te komen. Guildmaster en officers zijn geïnformeerd dat ik geen Tier 10 items zal gaan aanschaffen en dus zal moeten teren op de losse items uit ICC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou die random HC LFG dinges werkt perfect als je gewoon zorgt dat je 4 man (tank/healer en 2dps) in de groep hebt zitten, heb je dat niet krijg je de meest stomme dingen.

b.v:
- 'Tank' in heirlooms voor toc5 met 20k hp.
- Dps in greenies/blues met totaal leipe enchants/gems (warlock met str/agi/stam en idiote enchants - vote kick ftw).
- Erg undergearde dps voor b.v. Forge of Sould/Pit of Saron... met 500dps kom je daar niet doorheen.
- Mensen die CONSTANT afk gaan.. net nog mogen meemaken dat healer mijn tank niet healde in DTK en ik dood ging door dot van King Dred... en geen offhealer aanwezig.
- En al een paar keer gehad dat bij OK/CoS hele group ready is, teleport je naarbinnen gaat iedereen weg.. kan je wel wachten op nieuwe spelers maar uiteindelijk zit je met een 15minuten lock en moet je alsnog wachten.
- En als laatste, is hele groep klaar zie je die popup met die 'ready checks' is er vaak 1 knakker die dan of afk is of gewoon declined.. waarom zit je dan in LFG vraag ik me dan af.

Ik had graag gezien dat er een penalty zou zijn voor idioten zoals deze 1 uur geen random hc meer ofzo.

Ook krijg ik om de 1 of andere reden ELKE keer Occulus, vandaag getest en gewoon eerste boss afgemaakt en eruit gegaan om zo locked te zijn, krijg je die in ieder geval niet meer als random.

Voorderest wel een ok weekend gehad, DK/Mage en Priest lekker kunnen gearen, moet nu alleen echt gaan focussen op FoS/PoS voor tank gear vooral mijn 2H is aan vervanging toe.

Heb nu ondertussen 4 karakters op een 2500-2700 gearscore volgens WH, dus gaat goede kant op.
Raids gingen ook lekker hopen dat er vanavond nog een plekkie is voor ICC25 en dat ik optijd thuis ben.
Vindt het alleen een beetje jammer dat de tank trinket zuigt van EoT die 1792armor/use-512dodge.

[ Voor 9% gewijzigd door prutser001 op 14-12-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Niet zo'n heel productief weekendje gehad. Met name wezen lamballen in Hc's. Ik en mijn vriend spelen de laatste tijd veel samen met een ander stel, dus gister met z'n vieren ingeschreven voor Hc's en dan 1 spot puggen. Meteen besloten om nog wat openstaande achievements voor Glory of the Hero te voltooien. Dit is gelukt en nu mag ik eindelijk rondvliegen op mijn rode protodrake.

Tijdens een tripje PoS kwamen we de Hilt tegen. Iedereen natuurlijk geneed en ik zag in eerste instantie 'm aan me voorbij gaan. Gelukkig won mijn vriend hem en na een check op wowhead besloot hij dat ik de hilt mocht hebben O+ Gister dus ook meteen de questline gestart, maar nog niet af kunnen maken ivm ToC10 Hc. Hoop dus op hele korte termijn de spellpower mace binnen te hebben.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Weekendverslagje dan ook nog maar even :P,

Afgelopen vrijdag hebben we met de guild een fun-raid Karazhan gedaan. We waren met 8 level 80 en 1 level 70. Ik was als healer mee op mijn Paladin. Was wel geinig om weer eens te doen, leverde een aantal van ons (waaronder ik) de achievement op en de level 70 heeft wat gear kunnen looten. Daarna hebben we Noth the Plaguebringer in Naxx10 nog even omgelegd voor de weekly raid quest.

Zaterdag heb ik een paar random heroics gedaan. Pit of Saron was wel even grappig. De Warrior tank deed twee waardeloze pulls waarbij hij véél te veel mobs pullde en wat dus resulteerde in twee wipes op de eerste trash. De wiseguy DK roept vervolgens iets in de trant van "WTF, healer???!!111one". Ik liet hem toen maar even weten dat je de healer niet 2 slechte pulls kunt verwijten. De tank verlaat de groep vervolgens, waarop de wiseguy DK denkt even de wiseguy te moeten gaan spelen.

Hij: Thör (ik), how long have you been a healer?
Ik: Not for too long, why's that?
Hij: [iets in de trant van] I can see you're not a very good healer yet, but you're getting better.
Ik: Oh? So by looking at 2 bad pulls you can see how good or bad of a healer I am? Respect!
Stilte... Na 2 minuten:
Hij: I can tell from your gear too.
Ik: Oh? So by looking at someone's gear you can see how skilled he is? Even more respect!

Ik beschouw mezelf allerminst als een pro healer, verre van dat, ik heb nog een hoop te leren. Maar met dit soort bullshit hoef je bij mij niet aan te komen... Vervolgens laat de warlock in de groep hem nog even fijntjes weten dat hij niet over andermans gear moet gaan zeuren als hij z'n eigen gear niet eens fatsoenlijk gemt en enchant. Zijn reactie: "Forgot :p", waarna hij met een smoes de groep verlaat. We zaten ondertussen al zo'n 5-10 minuten op een tank te wachten en ik had het wel een beetje gehad, dus ik ben toen ook maar opgestapt en uitgelogd.

Het was in deze grappige groep dat de Battered Hilt dropte die ik vervolgens won en waar ik 19000 goud voor kreeg op de AH :P. Gisteren heb ik een gedeelte van dat geld maar besteed om Jewelcrafting op mijn Paladin van 150 naar 449 te powerlevelen. Ik ga ook nog maar wat investeren om Enchanting en misschien Tailoring op mijn Warlock naar 450 te brengen (zitten nu respectievelijk op 420 en 430 ofzo).

Met de random dungeon tool heb ik toch (buiten het hierboven genoemde voorvalletje) voornamelijk goede ervaringen. Ik ben er erg tevreden over. Zeker als healer heb je binnen no-time een groep. Als DPS heb ik hem nog niet geprobeerd, ik kan me voorstellen dat je dan soms nog wel even zit te wachten. De andere kant is dan wel, dat je in die situatie met de oude LFG tool waarschijnlijk ook erg moeilijk aan een groep komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

/quote

Ook krijg ik om de 1 of andere reden ELKE keer Occulus, vandaag getest en gewoon eerste boss afgemaakt en eruit gegaan om zo locked te zijn, krijg je die in ieder geval niet meer als random.

/unquote

dit is geen "veiligheid" om occulus niet meer te hoeven doen.. maar goed
vind occulus heel erg makkelijk geworden...zelfs mensen die niet doorhebben hoe een draak werkt kunnen nu met gemak de laaste baas slopen.

gisteren maar de meeste bs patterns gekocht van toc25 haha
titanium razorplate, saronite shieldbreakers, sunforged bracers en chest
een of ander persoon had ze voor 250g each op ah gezet... terwijl de next best thing gewoon 1200 was:P
his loss my gain haha
Mik! schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:11:
Niet zo'n heel productief weekendje gehad. Met name wezen lamballen in Hc's. Ik en mijn vriend spelen de laatste tijd veel samen met een ander stel, dus gister met z'n vieren ingeschreven voor Hc's en dan 1 spot puggen. Meteen besloten om nog wat openstaande achievements voor Glory of the Hero te voltooien. Dit is gelukt en nu mag ik eindelijk rondvliegen op mijn rode protodrake.

Tijdens een tripje PoS kwamen we de Hilt tegen. Iedereen natuurlijk geneed en ik zag in eerste instantie 'm aan me voorbij gaan. Gelukkig won mijn vriend hem en na een check op wowhead besloot hij dat ik de hilt mocht hebben O+ Gister dus ook meteen de questline gestart, maar nog niet af kunnen maken ivm ToC10 Hc. Hoop dus op hele korte termijn de spellpower mace binnen te hebben.
van het weekend een grappige discussie gehad met iemand die dus totaal niet doorhad hoe of wat....
begon in trade, icc5 hilt farm grp, gonna farm till all have hilt
dus ik whisper hem.. how r u gonna do that? u do know its hc... or did u bribe blizz to give u icc5 instances every random hc?
replied naar mij dat de hilt ook op normal dropt, dat had ie namelijk gezien.
dus ik antwoord check wowhead... hij dropt alleen op hc
nee dat was niet zo volgens hem, alleen de drop kans was een stuk lager :-S
ik wens hem good luck, maar kreeg de boodschap, ignored you terug haha

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 14-12-2009 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 06-05 21:51
Fijn... wil ik een post doen op het wow-forum zie ik dat ik niet mag posten. Ik mijn account management eens openen zie ik dat mn account frozen is terwijl ik een maandelijkse abbo heb.

Dus ik wil opnieuw de abbo instellen en kies weer "Direct Debet" en ik krijg meteen "Payment Method Blocked".. ?? Hoezo blocked? Kreeg die melding al voordat ik mijn gegevens kon invoeren, dus het kan niet aan mijn rekening liggen (staat genoeg op btw ;) ).

Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 23:28
Ik heb afgelopen weekend ook eens de veranderingen in 3.3 voor het levellen van nieuwe chars bekeken. Eerst en vooral maakte ik gebruik van de mogelijkheid om heirlooms cross faction te versturen. Aangezien ik de belf start area nog nooit had gedaan maakte ik een belf mage aan.

Het eerste dat me opviel is dat de hp/mana regen een stuk beter is, t.e.m. level 15 ongeveer heb ik niet één keer moeten drinken. Daarom waarschijnlijk dat je nu ook geen food/water meer hebt in je backpack wanneer je start.

Verder viel me op dat je ook een beloning krijgt als je een random dungeon doet met je lowbie char :) En de LFG wordt aardig gebruikt, in de 4 jaar dat ik WoW speel heb ik eindelijk eens ragefire chasm gedaan met een party op het juiste level. Ook deadmines kwam aan de beurt (wel grappig als Horde, deze instance was vroeger echt off limits). Klein nadeel van deadmines (vanuit Horde standpunt): als niemand in je party kan ressurecten (en dat is best mogelijk < level 20) moet je lopen, en weinig Horde spelers kennen de weg terug naar de ingang van deze instance.

Al bij al weer wat leuke verbeteringen voor de alt-a-holics onder ons ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

maniak schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:37:
Fijn... wil ik een post doen op het wow-forum zie ik dat ik niet mag posten. Ik mijn account management eens openen zie ik dat mn account frozen is terwijl ik een maandelijkse abbo heb.

Dus ik wil opnieuw de abbo instellen en kies weer "Direct Debet" en ik krijg meteen "Payment Method Blocked".. ?? Hoezo blocked? Kreeg die melding al voordat ik mijn gegevens kon invoeren, dus het kan niet aan mijn rekening liggen (staat genoeg op btw ;) ).

Dit heb ik ooit eens op een account gehad :) Alleen toen had ik daarvoor een chinees aan het werk gezet. Had toen geen zin om zelf een char naar 70 te levelen.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:14:
Weekendverslagje dan ook nog maar even :P,

.....DK denkt even de wiseguy te moeten gaan spelen.
en daarom loopt de holy paladin met een mace..af en toe moet je deze dan ook gebruiken om een corrigerende tik mee uit te delen hahaha :P

trouwens vraagje: als ik toevallig die mace will hebben vd quel'dalar chain en ik ben een human pally (kan dus wel swords equippen) heb ik dan houten bek of kan ik alsnog voor die mace kiezen?zal wel weer niet hehe

van het weekend weer druk druk druk geweest dus weinig wow tijd gehad en alleen maar wat heroicjes gedaan haha battered hilt nog steeds niet gedropt helaas

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:45:
Ik heb afgelopen weekend ook eens de veranderingen in 3.3 voor het levellen van nieuwe chars bekeken. Eerst en vooral maakte ik gebruik van de mogelijkheid om heirlooms cross faction te versturen. Aangezien ik de belf start area nog nooit had gedaan maakte ik een belf mage aan.

Het eerste dat me opviel is dat de hp/mana regen een stuk beter is, t.e.m. level 15 ongeveer heb ik niet één keer moeten drinken. Daarom waarschijnlijk dat je nu ook geen food/water meer hebt in je backpack wanneer je start.

Verder viel me op dat je ook een beloning krijgt als je een random dungeon doet met je lowbie char :) En de LFG wordt aardig gebruikt, in de 4 jaar dat ik WoW speel heb ik eindelijk eens ragefire chasm gedaan met een party op het juiste level. Ook deadmines kwam aan de beurt (wel grappig als Horde, deze instance was vroeger echt off limits). Klein nadeel van deadmines (vanuit Horde standpunt): als niemand in je party kan ressurecten (en dat is best mogelijk < level 20) moet je lopen, en weinig Horde spelers kennen de weg terug naar de ingang van deze instance.

Al bij al weer wat leuke verbeteringen voor de alt-a-holics onder ons ;)
hebben ze de teleport back optie niet toegevoegd op non-wotlk random instances?? :P
viel me op dat je met de normal random instances voor chars onder de 80 2 triumphs gegeven worden...
is dit altijd of alleen toevallig de eerste die je doet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Vivaladen: LOL :D

Heeft iemand trouwens nog tips over hoe je het handigst met de eerste boss in Pit of Saron kunt omgaan? Als healer heb ik namelijk nog wel eens problemen om DPS in leven te houden. Dit komt door dat mensen door die rotsblokken uit mijn LoS verdwijnen.

Zelf zit ik er aan te denken om mezelf de volgende keer te marken en iedereen (in ieder geval ranged) op te roepen om in mijn buurt te blijven als ze heals willen. Bij het healen van de tank geeft dit niet zo'n probleem, omdat ik altijd Beacon of Light op de tank heb.

Gisteren heb ik met guildies trouwens ook nog Halls of Reflection geprobeerd. Hier kwamen we helaas niet verder dan 3 waves ofzo. Het is als healer erg lastig om iedereen in leven te houden. We maakten gebruik van de LoS pull tactiek vanuit de nis van één van de 2 bosses. Dat werkte goed, maar op de één of andere manier pakt iedereen (ook de tank) erg veel damage, waardoor ik het niet voor elkaar kreeg om iedereen in leven te houden. Zou het kunnen zijn dat ik gewoon wat undergeared ben voor deze instance? Ik heb 1950 spellpower en 20.5k mana unbuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:54:
[...]
hebben ze de teleport back optie niet toegevoegd op non-wotlk random instances?? :P
viel me op dat je met de normal random instances voor chars onder de 80 2 triumphs gegeven worden...
is dit altijd of alleen toevallig de eerste die je doet? :P
Je krijgt geen tokens maar één of andere container bag met goodies (foodbuffs en zo) in. En als je wiped zul je toch nog moeten lopen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:54:
@Vivaladen: LOL :D

Gisteren heb ik met guildies trouwens ook nog Halls of Reflection geprobeerd. Hier kwamen we helaas niet verder dan 3 waves ofzo. Het is als healer erg lastig om iedereen in leven te houden. We maakten gebruik van de LoS pull tactiek vanuit de nis van één van de 2 bosses. Dat werkte goed, maar op de één of andere manier pakt iedereen (ook de tank) erg veel damage, waardoor ik het niet voor elkaar kreeg om iedereen in leven te houden. Zou het kunnen zijn dat ik gewoon wat undergeared ben voor deze instance? Ik heb 1950 spellpower en 20.5k mana unbuffed.
moet kunnen volgens mij maar als j1 schakel uit de Tank-->Dps-->Healer ketting wat minder is of niet werkt is het feestje al gauw voorbij,zo had ik een keer een fail omdat ik steeds agrro vd tank pakte en dat was ruim nadat ie gepulled had..en zo heb ik het ook een keer meegemaakt dat het gewoon veel en veels te lang duurde voordat de dps de ads te pakken had maar als holy pally moet je het voor elkaar kunnen boksen met 1950 spellpwr,alleen ff kwestie van goeie groep scoren..

tanks is helaas een beetje drama in onze battlegroup,,dan heb je een groep klaar op de tank na en wordt gewoon afhankelijk van waar je staat in de wachtrij een random tank de groep ingegooid :S ooow en natuurlijk de lol momentjes van mensen die lekker in de Soulfire gaan staan ranged dpsen en dan lopen te zeiken dat ze dood gaan haha of een hunter die (te) gauw pulled in die grot met die vallende rotsen,vervolgens feign death doet ,n rots op zn kop krijg en vervolgens wordt vertrappeld door de mobs die die pulde...tja soms ontglippen dr mij ook mensen,ben ook geen superhealer en dat wil ik ook niet zijn haha (dan verwachten mensen zoveel van je :P ) maar blijft altijd leuk als er 2 of 3 dood zijn en lopen te schreeuwen over hoe het geheal wel niet heeft gefailed en dat je dan vervolgens nog dik 3 minuten door healed en de boss omvalt..blijft goud maar het liefst overkomt me dat natuurlijk wel met alle mensen in leven :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:01:
[...]

Je krijgt geen tokens maar één of andere container bag met goodies (foodbuffs en zo) in. En als je wiped zul je toch nog moeten lopen dacht ik.
bedoelde ook meer tussen 70 en 80:P

dit weekend icc10 gedaan, was lachen... marrowgar en deathwhisper down, op naar gunship... god wat is die makkelijk.... en daarna een hoop wipes op deathbringer, vind het gevecht wel lachen, eindelijk weer eens een containment gevecht waar je cc-classes nodig hebt ipv stomzinnig max dps te spammen

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 14-12-2009 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit weekend wat random heroics gedaan en over het algemeen bevalt het best. Ik begon met een fury warrior met 2k dps en eindigde met 3-4k dps (Om de een of andere reden erg grillig geworden, terwijl die 2k nog steady was???).

Grappig genoeg heb ik met de drops mijn slechtste items vervangen, waaronder een leather item en een blue item. Nog iets van 4 ilevel 200 items te vervangen en ik ben volledig 219/232 geared.

Wat betreft de groepen, gear varieert erg, maar heb nog geen enkele instance niet gehaald. Zelf die instance met een tree die alleen de main tank healt (7 keer dood gegaan door aoe damage, een rejuv had al voldoende geweest me in leven te houden. Ik ging op een gegeven moment bandagen en gift of the Naaru gebruiken en toen ging de healer over mijn dps klagen. Gek he dat die instort als ik moet bandagen) Die main tank was een paladin die alleen zichzelf bufte, wat we ook vroegen hij deed het gewoon niet. En ook in diezelfde groep een shaman in ilevel 232/245 gear die 1700 dps deed. Een wonder dat we uiteindelijk Pit of Saron afgerond hebben. Op de vraag of ik door wilde naar Halls of Reflection heb ik maar even gepasst. :/

Alle elende in één groep en nog de instance afmaken, dus ik mag niet te veel klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Tank is een nachtmerrie om te vinden (nog steeds)

Ik krijg steeds meer zin om mijn paladin te pakken en daarvan een tank te maken, vooral aangezien dat mijn pvp set toch crap is. Misschien wat gear scoren vanuit de nieuwe instances & alt runs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:54:
Als je tank veel schade krijgt in Hall of Reflection probeer dan om ervoor te zorgen dat Mercenary's snel CC'd of stunlocked worden. De laatste keer dat ik HoR heb gedaan was het grootste probleem het feit dat ik vrij vaak gestunned werd door de Mercenary's en natuurlijk dat wanneer een Mercenary achter me komt te staan dat die pathing issue ervoor zorgt dat ik de groep mobs niet meer fatsoenlijk voor mij kan krijgen (waarom lopen ze altijd voorbij mij!!!). Ik speel over het algemeen samen met een SV Hunter (ik ben Prot Paladin) en hij zorgt er meestal voor dat de Hunter icetrapped is. Vervolgens houden we dan de volgorde Priest > Mercenary > Mage aan waarbij ik er meestal wel voor kan zorgen dat de priest stunlocked is tot hij dood is. De zwaarste wave vind ik nog wel 1x Priest, 2x Mercenary, 1x Hunter, 1x Mage, 1x Footman, ik ben daar toen meerdere keren op gewiped simpelweg omdat ik stunlocked werd door de Mercenary's en daar ongelovelijk veel schade door kreeg.

Dit weekeinde veel random HC's gedaan en ook wat normal icc5 omdat om een of andere reden alleen in _normal_ HoR een tank cape kan droppen en als ik mij niet vergis ergens in normal icc5 kan er ook een dps cape droppen. Jammergenoeg is er niet gedropped na een aantal pogingen, wel krijg je triumphs in normal icc5 wat een leuke verassing was. In het totaal heb ik een kleine ~140 triumphs gefarmed dit weekeinde en zit nu in 4 T9 tank stukken. Tijd om nu te werken aan T9 dps stukken.

[ Voor 18% gewijzigd door deTwisj op 14-12-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:55
maniak schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:37:

Ik heb 2 accounts die ik dus onder 1 battle.net account gemerged had. Op beide accoutns had ik een 3-month subscription via Ideal ingesteld, totdat ik van het weekend op 1 account ineens niet kon inloggen. Deze bleek dus ook frozen te zijn, was de 3-month subscription blijkbaar na het mergen op de battle.net account niet goed meegenomen.

3-month subscription via Ideal weer opnieuw ingesteld, duurde 10 minuten voordat ik weer op die account kon inloggen.

Ik vermoed dus dat het met het omzetten naar battle.net account misgegaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

ik heb niet stil gezet het afgelopen weekens. Ik heb inmiddels HoR Normal voltooid (behalve het overleven van de Lich King encounter want toen ging de groep al). Verder is mijn reputatie met de laatste Northrend fracties naar Exhalted geboost (Wyvrnrest Accord) en heb ik mijn laatste HC voltooid voor het behalven van mijn [Northrend Dungeon Master] Achievement. Alleen nog HoR HC en Argent Dawn rep grinden (dat is ook nog maar iets van 2 keer Stratholm bezoeken) Daarna heb ik eigenlijk wel alles gedaan wat voorlopig op mijn lijstje stond. Hooguit nog [EPIC] halen maargoed, ik zit nu al rond de 3k DPS dus echt haast hebben met een achievement die eigenlijk schijnbaar voor de HC instances een lachertje is heb ik niet.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280975

Goedemorgen allemaal :)
Leuk weekendje achter de rug met veel heroics en beetje naxx en ulduar, mn eerste raids sinds ik lang geleden het hardcore raiden vaarwel heb gezegd na serverfirst BWL te hebben gecleared. Leuk om te zien dat blizz nog steeds genoeg leuke encounters kan bedenken!
Ik speel tegenwoordig een paladin tank die nu een paar weekjes level 80 is (na in classic een hunter en in TBC een priest te hebben gespeeld) en dat bevalt me prima. Ik speel altijd samen met mn vriendin die als mage speelt. De nieuwe LFG vind ik een verademing, niet meer lange tijd een groep hoeven zoeken maar gewoon hup random heroic en na 1 a 2 min gaan :)
Het enige jammere is dat ik zo ook wel eens in de nieuwe drie instances terecht kom en daarvoor is mn gear toch nog aan de magere kant. Helaas zijn veel players niet erg begripvol als je het dan alsnog wil proberen en dus een keertje of wat whiped doordat dps die wel goed gegeared zijn zo nu en dan agro trekken, vooral bij de trashpacks voor de scourgelord tyrannus tunnel heb ik gewoon erg veel moeite om goed agro te krijgen. Na gisteren dus een berg gezeik over me heen te krijgen (terwijl we tot dan toe slechts 1 keer een whipe hadden op de eerste baas) na 2 lastige pulls waarbij de tweede in een whipe resulteerde doordat de dps agro van de melee skeletons van me af trok terwijl ik probeerde agro te krijgen op de 2 caster skeletons ben ik gewoon de groep uitgestapt. Best jammer want het gezeik kwam van 1 DK af, de rest was juist erg aardig, maar ik heb gewoon geen zin om met dat soort spelers door te gaan. Erg demotiverend, maar gelukkig zijn dat soort ervaringen nog altijd in de minderheid. Het lijkt soms wel alsof men gewoon zsm een instance door wil rennen zonder dat het ook nog maar enige uitdaging is. 'Vroeger' was het normaal om soms een paar whipes te hebben, tegenwoordig is 1 of 2 keer al genoeg om een hele berg gezeur over je heen te krijgen. Maar goed, over het algemeen tref ik leuke groepen die het zelfs aandurfden om nexxus heroic met mij als tank te doen terwijl ik geen idee had wat ik moest doen daar (ging trouwens gewoon goed) :)

Wat vinden de andere tanks hier trouwens van het gebrek aan defense op de BP die dropt in normal pit of saron? Ik draag hem nu alsnog, maar het heeft me heel wat nieuwe gems gekost, wat ik nogal storend vond. De gloves heb ik nu ook, maar ook daarop verlies ik weer defense die ik dus ergens anders weer moet terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Mijn ervaringen met de LFG tool zijn over het algemeen wel goed. Het frappante vind ik echter dat ik echt goed gegearde groups krijg voor slack heroics, terwijl ik regelmatig door de ICC 5 man heen moet baggeren met mensen in greens/blues. Hier zouden ze wel iets op moeten vinden. HoR is niet echt vrolijkmakend als je als tank 4 keer zoveel damage output hebt als de Nr 2 in recount...

Ik merk wel verschil met groups zoeken. Als tank sta ik binnen een paar seconden in een instance, als healer scheelt dit ook niet bijster veel, maar zodra ik als DPS de tool gebruik sta ik makkelijk een kwartier tot dikke 20 minuten te wachten.

Heb trouwens niet echt doorgelezen hoe die LFG tool in zijn werk gaat. Zijn dit puur mensen uit je eigen battlegroup, of gaat dit over alle servers? (Engelstalig, Duits, Frans etc gesplitst uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

detheavn schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:40:
Mijn ervaringen met de LFG tool zijn over het algemeen wel goed. Het frappante vind ik echter dat ik echt goed gegearde groups krijg voor slack heroics, terwijl ik regelmatig door de ICC 5 man heen moet baggeren met mensen in greens/blues. Hier zouden ze wel iets op moeten vinden. HoR is niet echt vrolijkmakend als je als tank 4 keer zoveel damage output hebt als de Nr 2 in recount...

Ik merk wel verschil met groups zoeken. Als tank sta ik binnen een paar seconden in een instance, als healer scheelt dit ook niet bijster veel, maar zodra ik als DPS de tool gebruik sta ik makkelijk een kwartier tot dikke 20 minuten te wachten.

Heb trouwens niet echt doorgelezen hoe die LFG tool in zijn werk gaat. Zijn dit puur mensen uit je eigen battlegroup, of gaat dit over alle servers? (Engelstalig, Duits, Frans etc gesplitst uiteraard)
idd same here...

enige dat tot nu toe wel opviel was een HoR hc groep waar ik een whisper kreeg dat mijn gear niet goed was
vol t9(waarvan 2 delen t9.5), Sp Sword uit FoS, meeste verder toch wel 245 op 1 trinket na(is 200, ik gebruik abyssal rune bij gebrek aan beter.... moet nog kijken waar een haste trinket dropped die beter is haha) en ik werd gekicked
was erg onbeschoft gezien ze in party chat zweeds begonnen te praten terwijl de een andere dps en ik riepen engels graag!
je zag ook duidelijk dat ze het over ons hadden gezien de benamingen van trinkets en ilvl's in chat

maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:44:
idd same here...

enige dat tot nu toe wel opviel was een HoR hc groep waar ik een whisper kreeg dat mijn gear niet goed was
vol t9(waarvan 2 delen t9.5), Sp Sword uit FoS, meeste verder toch wel 245 op 1 trinket na(is 200, ik gebruik abyssal rune bij gebrek aan beter.... moet nog kijken waar een haste trinket dropped die beter is haha) en ik werd gekicked
was erg onbeschoft gezien ze in party chat zweeds begonnen te praten terwijl de een andere dps en ik riepen engels graag!
je zag ook duidelijk dat ze het over ons hadden gezien de benamingen van trinkets en ilvl's in chat

maar goed
Wat lame trouwens. Wat had je dan moeten hebben? Volledig 258 gear ofzo. Voor wat betreft de haste trinket: er dropt sowieso een leuke in ToC (10 of 25) Fetish of Volatile Power met on use haste. Een ander dropt in Ulduar 10 met een equip kans op extra haste.

Qua tanks valt het bij ons nog redelijk mee. Het merendeel van de hc's doe ik samen met mijn vriend, maar als ik gewoon in mijn eentje in de lfg-random zit dan krijg ik binnen no time een groep. Kwaliteit qua gear loopt erg uiteen, maar nog geen grote faalboot tegengekomen.

Alleen wel jammer dat als ik als healer/dps in lfg sta, altijd als healer mee moet en nooit eens mag dpsen. Aah, well..

[ Voor 55% gewijzigd door Mik! op 14-12-2009 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
detheavn schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:40:

Ik heb tot nu toe in de meeste groepen alleen 1 dps voor me gehad, de andere 2 stonden steevast achter mij. In een uitzonderlijk geval kwamen ze allemaal boven mij qua damage done, overall, maar die waren dan ook al van goede gear voorzien.

Als DPS heb ik met mijn dps chars inderdaad veel langere wachttijden. Normaliter speel ik met een vriend (dps) en mijn vriendin (healer) samen en queuen we als groep. Vrijdag heb ik getimed hoe lang het duurt voordat we de "Enter Dungeon" melding kregen. Welgeteld 7 tot 10 SECONDEN. Toen ik de anderen vroeg hoe lang zij in de queue hebben gestaan was het van 5 tot 20 minuten :). Drak'Tharon Keep (waarvoor ik de tijd had gemeten) heeft alles bij elkaar 14 minuten geduurd, zo hard gingen we er doorheen.

De LFG tool werkt alleen met mensen uit je eigen battlegroup. Helaas blijkt bij ons (Outland/Misery) de capaciteit wederom niet genoeg. Soms ben je langer aan het proberen de instance in te komen dan dat je er feitelijk bezig bent. Dan is weer jammer dat je als tank/healer combo zo snel een groep gevonden hebt :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:48:
[...]

Als DPS heb ik met mijn dps chars inderdaad veel langere wachttijden. Normaliter speel ik met een vriend (dps) en mijn vriendin (healer) samen en queuen we als groep. Vrijdag heb ik getimed hoe lang het duurt voordat we de "Enter Dungeon" melding kregen. Welgeteld 7 tot 10 SECONDEN. Toen ik de anderen vroeg hoe lang zij in de queue hebben gestaan was het van 5 tot 20 minuten :). Drak'Tharon Keep (waarvoor ik de tijd had gemeten) heeft alles bij elkaar 14 minuten geduurd, zo hard gingen we er doorheen.
Op mijn Druid kan ik het vinkje Tank en Healer aanvinken, en heb nog nooit langer dan 1 minuut in de queue gestaan :+.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vrijdag voor het eerst ICC ingedoken.
Moet wel zeggen dat ik nu twee ploegen heb meegemaakt waarvan iemand vergeten was de quest in te leveren. Kan je uiteindelijk de 3e instance niet in (heb het zelf ook gehad trouwens).
Op een gegeven moment een PuGje gejoined en zonder problemen alledrie de instances gedaan. Vliegschip heb ik nog niet gezien overigens.
Was wel grappig dat ik bij de tweede ineens een achievement kreeg. Bleek dat hij op HC stond terwijl niemand het doorhad.
Ik had een paar OMG momentjes maar heb ons er keurig doorheen gehealed.
Moet zeggen dat op de een of andere manier meer casualties vallen in ToC HC op de eindbaas dan dat er in alledrie die instances zijn gevallen.
Kan natuurlijk aan de groep liggen, maar om nou te zeggen dat dit uitdagender is, nah.
Wel meesterlijk gemaakt trouwens, wat een sfeer!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is HoR toch heerlijk :D Was wat randoms aan het doen op mijn tank om nog wat gear te scoren (waar de 232 gear voor tank dus best wel kut is, daar mijn 226 en 219 veelal qua stats beter zijn), was er enorm gescheld in de guildchat van een groepje die het echt niet voor elkaar kreeg.

En waar komt mijn random op terecht? Forge of Souls HC :) Leuke groep met druid healer, feral druid, en mage en een lock. Gaf nog aan dat ik niet al te best geared was (naja, 219-232), maar de feral had er wel vertrouwen in. FoS ging eigelijk best makkelijk, tot de multi-face boss. De 'vrouw' kant begon met die beam, waar warlock en mage dus te lang in bleven staan, dood. Uiteindelijk met 3 man de resterende 60% gedaan en leuke nieuwe tank boots geloot. Volgende was PoS, eigelijk best makkelijk en feral gaf erg goeie tips, meteen 2 achievements binnen (dont look up en die niet meer dan 5 stack frost debuff).

Toen was het zover, HoR. Op dat moment waren de 5 uit de guild nog bezig. Wederom feral gaf uitleg en chaos begon. Enige waar ik mee bezig was, was het agro oppakken en achter muurtje duiken, melee laten komen en vasthouden. (combi van silence en LoS). Eerste boss lijkt erg makkelijk, maar de dots tijdens fear (4k/sec) rammen er hard in en mage ging plat. Gelukkig boss neer en weer 5 man. Zoals de chaos begon, zo was hij weer over.. bizar genoeg gewoon gehaald. Feral druid was erg blij met mij, ondanks m'n gear dat ik goed agro pakte. Als drop een leuke tank axe, ik helemaal happy (ik had die vibrator nog uit ToC HC).

Laatste stuk was Lich King, zolang je de DPS hebt is het eigelijk best makkelijk. Zorgen dat die casters melee komen en hard neermaaien. Voor de laatste muur was er weer flink wat gezeur in guildchat, waarop ik nog voor de grap zeg: lemme gues, <guildie> is tanking? Met de nodige FOOK YOU opmerkingen gevolgt door een 'i want to see you do this' <poof> achievement HoR Heroic :D Dat vond hij echt niet leuk. Als loot een nieuwe shield, mijn eerste HoR run was een perfect gear-up run en iedereen happy.

Later in het weekend nog 5x gedaan, zonder problemen. Het blijven erg heal-intensieve instances, maar met beetje goeie agro beheer en leuke DPS, is het zeker goed te doen.

En ICC10 man, we hebben 3 uur lang staan te wipen op de eerste boss :D Beste resultaat was 82% :P
(begreep uit veel forums dat het goed te doen is voor guilds ToC10 HC op de farm hebben, wij zaten nog met ToC10 normal op de farm, dus niet zo'n slechte prestatie).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

junglebeast schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 18:32:
Vanmiddag op me hunter FoS gedaan. Dropt er zo'n glyph boekje. Ik needed en meteen learnen. Krijg ik in chat te horen " ffs idiot why need on a boe item? " Ehm ik zo van ben scribe? Gelijk maar me shoulders gelinked, me inscription en de glyph die ik leerde. Werd wel snel stil toen.

Paniek om niks..
Had ik laatst dus ook, Naxx10 in voor Patchwerk must die! weekly heroic. Dropt er van de trash dus een BoE epic en iedereen Greed/Disenchant dus doodleuk. Ik zo slim geweest om op Need te klikken, meteen allemaal drama, nee die 40G ga je missen op een item van 750G...

Heb 'm ondertussen trouwens nog steeds in m'n backpack zitten, heb 'm meer verdient dan de rest. Had 't eigenlijk ook moeten doen bij die BoE blue in HoS gisteren, toen Greed/Disenchante ook iedereen, ik klikte toen op Greed...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:48:De LFG tool werkt alleen met mensen uit je eigen battlegroup. Helaas blijkt bij ons (Outland/Misery) de capaciteit wederom niet genoeg. Soms ben je langer aan het proberen de instance in te komen dan dat je er feitelijk bezig bent. Dan is weer jammer dat je als tank/healer combo zo snel een groep gevonden hebt :(
Ik zit op Eonar, dus ook Misery ... En ja, het "Additional instances kekburlol..." verhaal klinkt mij niet al te vreemd in de oren...

Het was ergens te verwachten dat het x-realm heroics draaien vast wel een impact zou hebben, vooral gezien dat je binnen een dag met triumph je T9.0 en/of wat andere leuke non-set items bij elkaar kunt sprokkelen...

Maar goed, als ik heel eerlijk moet zijn sta ik meestal wel binnen 5 tot 10 minuutjes in die instance, hetgeen een paar maanden geleden makkelijk een uur kon zijn :'(

There is still hope :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mik! schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:44:
[...]

Wat lame trouwens. Wat had je dan moeten hebben? Volledig 258 gear ofzo. Voor wat betreft de haste trinket: er dropt sowieso een leuke in ToC (10 of 25) Fetish of Volatile Power met on use haste. Een ander dropt in Ulduar 10 met een equip kans op extra haste.

Qua tanks valt het bij ons nog redelijk mee. Het merendeel van de hc's doe ik samen met mijn vriend, maar als ik gewoon in mijn eentje in de lfg-random zit dan krijg ik binnen no time een groep. Kwaliteit qua gear loopt erg uiteen, maar nog geen grote faalboot tegengekomen.

Alleen wel jammer dat als ik als healer/dps in lfg sta, altijd als healer mee moet en nooit eens mag dpsen. Aah, well..
dat waren ze min of meer ook wel 258 gegeared, maar ik heb HoR met veel mindere groepen gedaan dan zij beschrijven, op hc dan natuurlijk
tis een vervelende instance met tekort dps en verschil in moeilijkheid is idd hoger tussen PoS en HoR, maar ja dat komt ook door het "tijdselement"

mmm zal eens kijken, heb dan gewoon pech gehad deze niet voorbij te hebben zienkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

killbillfast schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:52:
Als boomkin roll je altijd tegen resto druids best vervelend soms....

We hebben woensdag Marrowgar25 neergelegd in slechts 5 tries heb de dagger mogen looten erg gaaf ding. met lady deathwisper wil het alleen nog niet zo lukken, we hebben er reeds 17 tries op zitten en we zijn bijna zover dat alles onder controle is en we naar phase 2 kunnen.
Nou dat valt ook wel weer mee aangezien je als Resto Druid vooral haste wilt en een Boomkin liever crit op zijn gear heeft.

Plus dat over het algemeen de loot voor Druids inderdaad vrij vaak dropt.

Ik kom trouwens in random heroics altijd mensen met slechte gear tegen. :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 14-12-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:08
Vanaf woensdag begonnen, had naxx25 gear. nu naar paar dagen loop ik al in 3/5 t9 en een aantal nieuwe epics van ilvl 245. Echt ziek hoe easy het nu is geworden, maar heb er geen problemen mee.

Addon underachiver is ook super :P kwam nergens binnen omdat ik nog geen EPIC en *noem hier raid instance* achivement had. ik download underachiver en bam zonder problemen een invite :) zo heb ik eer gister me eerste keer TOTC 25 gedaan, meteen full run :D ook meteen de healer trinket mee genomen. einde van de instance had ik me TOTC 25 achivement en epic achivement gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:10:
[...]

dat waren ze min of meer ook wel 258 gegeared, maar ik heb HoR met veel mindere groepen gedaan dan zij beschrijven, op hc dan natuurlijk
tis een vervelende instance met tekort dps en verschil in moeilijkheid is idd hoger tussen PoS en HoR, maar ja dat komt ook door het "tijdselement"

mmm zal eens kijken, heb dan gewoon pech gehad deze niet voorbij te hebben zienkomen...
Imho zijn de nieuwe ICC's 90% afhankelijk van tank en healer. Qua dps had ik in mijn run de mage die [superior] haalde nadat hij een ring lootte, en een andere run waar ik dacht te mogen tanken het als DPS moest doen met veelal 200 gear. Healer met enkel 232/245 gear en tanker met zelfs 251 gear, dat maakt het verschil. (en persoonlijk heeft een bloodelf paladin een klein voordeel - die racial AoE silence helpt om casters naar melee range te krijgen).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
CyCloneNL schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:55:
[...]

Op mijn Druid kan ik het vinkje Tank en Healer aanvinken, en heb nog nooit langer dan 1 minuut in de queue gestaan :+.
Ik zei het nog van 't weekend in guild chat: the new LFG tool is a blessing for my pally tank (pun intended) :)

Voor mijn rogue en huntard helaas niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05 09:33

rg-mohwa

Phoe Hé

daarna had ik je meteen aangegeven bij een GM vanwegen het gebruik van fake achievements...
nu weet ik niet of dat toegestaan is ja of nee maar ik zie het toch een beetje als cheaten
Maar GZ met je achievement !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:10:
[...]

Dan nog is het triest ;) Dat je HoR niet doet met mensen in itemlevel 200 ok, maar als je gewoon een shitload aan T9 hebt en de rest van je gear zit ook op 232 of hoger en ze zeiken nog steeds dan is het triest. Vraag me af hoe lang ze hebben mogen wachten op nieuwe kandidaten die wel geschikt waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remcov250 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:14:
Vanaf woensdag begonnen, had naxx25 gear. nu naar paar dagen loop ik al in 3/5 t9 en een aantal nieuwe epics van ilvl 245. Echt ziek hoe easy het nu is geworden, maar heb er geen problemen mee.

Addon underachiver is ook super :P kwam nergens binnen omdat ik nog geen EPIC en *noem hier raid instance* achivement had. ik download underachiver en bam zonder problemen een invite :) zo heb ik eer gister me eerste keer TOTC 25 gedaan, meteen full run :D ook meteen de healer trinket mee genomen. einde van de instance had ik me TOTC 25 achivement en epic achivement gehaald :P
daarom als ik een pug start zal ik nooit om een achievement vragen... maar eerder een gear check...
zegt ook niet alles, maar je kan vaak aan bepaalde gear zien hoever iemand is geweest in een raid

25man pugs ben ik vaak niet alleen, dus 2 of 3 guildies helpen dan meestal wel met het bekijken van de gear

was er bij ons 1 die linkte glory of the icecrown raider en begon tegen een guildy, waarom mag ik niet mee als ik deze achievement heb... zucht... noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:55
detheavn schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:01:
[...]

Ik zit op Eonar, dus ook Misery ... En ja, het "Additional instances kekburlol..." verhaal klinkt mij niet al te vreemd in de oren...

Het was ergens te verwachten dat het x-realm heroics draaien vast wel een impact zou hebben, vooral gezien dat je binnen een dag met triumph je T9.0 en/of wat andere leuke non-set items bij elkaar kunt sprokkelen...

Maar goed, als ik heel eerlijk moet zijn sta ik meestal wel binnen 5 tot 10 minuutjes in die instance, hetgeen een paar maanden geleden makkelijk een uur kon zijn :'(

There is still hope :D
Ook Eonar hier, er is inderdaad regelmatig wat wachttijd voor instances "additional instances blabla....". Was gisteren aan het queuen voor de weekly raid (XT must die) in Ulduar, maar daar was dus echt geen doorkomen aan. Na 25 minuten met 10 man de instance portal bestormd te hebben had iedereen het wel gehad en ben ik maar weer HC's gaan doen, waar ik meestal binnen 5 minuten wel binnen kwam.

Ik vind het een gemiste kans van blizzard dat ze op de instance / raid server niet gelijk een fatsoenlijk queue-systeem gezet hebben, waarbij je gewoon op je beurt zou kunnen wachten zoals bij BG's, dat instance-portals inrennen en/of proberen te teleporten is toch een beetje zonde van de tijd.

Ook leuk met die Dungeontool: Ik kreeg netjes de popup of ik de HC (HoR) in wilde terwijl ik op een flightpath zat naar Argent Tournament. Instance gedaan en ik kies voor "teleport out" - om vervolgens in Icecrown te pletter te vallen... Was net nadat de Northrend world server down was geweest, waarbij blijkbaar de gryphon of waar ik ook op zat meegecrasht was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:08
rg-mohwa schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:17:
daarna had ik je meteen aangegeven bij een GM vanwegen het gebruik van fake achievements...
nu weet ik niet of dat toegestaan is ja of nee maar ik zie het toch een beetje als cheaten
Maar GZ met je achievement !
ik vraag me ook af of dit nou wel of niet mag. maar nog, ik vind het stom dat je perse die 2 achivements moet hebben wil je meegaan. Link je gewoon fake mag je mee.. Tja... Die epic achivement is zoiezo stom want ilvl 213 is naxx10 -.-' maar het gaat om de speler en niet om de class/gear (ofja wel maar minder). heb me ding gedaan en hebben heel de raid goed doorlopen (2 whipes? in pug!) Ik wist natuurlijk nix maar had 1 guildy die me beetje vertelde wat er gebeurde, gelukkig leer ik het snel dus was het geen probleem :) nu kan ik teminste eens kijke of ik icc 10/25 kan puggen. eerst nog paar triumphs sparen voor gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Mensen ik heb wat advies nodig m.b.t. DK tanking.
Ik heb een tijd niets met mijn DK gedaan maar ben toch van plan dit op te pakken.
Doel is op dit moment het tanken van HC's.
Ik ben bijna Def capped en heb nog veel Blue gear.

Ik zit nu op de ~20kHP

Momenteel ben ik blood gespeced 53 / 8 / 10 maar lees dat blood erg gear afhankelijk is en voor een beginnende tank een frost spec beter is (makkelijkere rotatie en betere "snap" agro).
Frost zou moeten worden 13 / 51/ 07.

Er is zoveel info te vinden op diverse fora's dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ook weet ik niet of met patch 3.3 deze info nog wel correct is.

Tank ik met een slow 2H of ga ik DW met 2 snelle 1Hers (en waarom)?

Dus blood/frost voor een beginner DK tank en ga ik 1h/2h?

Tips zijn altijd welkom natuurlijk :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gear checks zeggen meer dan [epic] achievements idd. Soms kan het verrekte lastig zijn bijvoorbeeld je trinkets te vervangen door ilvl200+

Afgelopen vrijdag was guild run ICC25, onze eerste kennismaking. Helaas toch nog een paar mensen moeten puggen weer. Veel later dan gepland ICC in (verrekte onhandig trouwens dat er een phasing gebied vlak voor de poort van ICC ligt, je ziet je halve raid niet buiten.)

2x gewiped op trash packs, RL: "It's only trash", raid: "Famous last words!" en die grote bone guards zijn een leuke verrassing hehe.

Daarna 5x gewiped op Marrowgar, beste try hadden we hem op 22% en dat viel me niet eens tegen moet ik zeggen (uber-casual guild he, al vaker gezegd... in TotGC10 hebben we alleen beasts neer en TotGC25 niks).

Vanavond weer wat 5mans doen, hoop nog steeds op die hilt... Blizz maak hem asap BOP aub!!!1

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nooit naxx gedaan op mijn tank, heb ook dus nooit die achievement gehaald. Ze waren nog steeds hard op zoek naar 2 tanks voor die weekly, tank waar ik eerder wat dps mee deed gaf mij een whisper en mog mee. Staat daar doodleuk 8 man te janken en te zeuren om het feit dat ik hier 'volgens mijn achievements' nog nooit was geweest (mijn hunter kan naxx dromen), tot er 1tje achterkwam dat ik veruit de hoogst gegearde persoon was in die hele raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Remcov250 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:27:
[...]

ik vraag me ook af of dit nou wel of niet mag. maar nog, ik vind het stom dat je perse die 2 achivements moet hebben wil je meegaan. Link je gewoon fake mag je mee.. Tja... Die epic achivement is zoiezo stom want ilvl 213 is naxx10 -.-' maar het gaat om de speler en niet om de class/gear (ofja wel maar minder). heb me ding gedaan en hebben heel de raid goed doorlopen (2 whipes? in pug!) Ik wist natuurlijk nix maar had 1 guildy die me beetje vertelde wat er gebeurde, gelukkig leer ik het snel dus was het geen probleem :) nu kan ik teminste eens kijke of ik icc 10/25 kan puggen. eerst nog paar triumphs sparen voor gear :)
Naxx10 is ilevel200 :)

En ja die 'epic' achievement is een beetje dom. Ik heb op mijn tank die achievement behaald door een dps trinket te equippen (van tweede boss in FoS) en die polearm van ToC5 hc.

Ik vind het trouwens raar dat er geen tank schild dropped in de heroic versie van de nieuwe 5 mans, nu moet ik verplicht op normal gaan farmen voor een ilevel 219 schild |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:32:
Ik vind het trouwens raar dat er geen tank schild dropped in de heroic versie van de nieuwe 5 mans, nu moet ik verplicht op normal gaan farmen voor een ilevel 219 schild |:(
Nu staat precies mijn gearspec weer op retri op de armory, maar ik dacht toch echt deze in 232 variant te hebben.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.