Druk bezig geweest op me rogue met als resultaat dat deze nu in 4 delen T9 rondloopt. Wat is die (4) setbonus machtig mooi zeg voor een muti rogue

.
Kom nu zo goed als altijd uit op 4 CP's wat mooi werkt met Rapture/Envenom. Op bossfights in heroic pomp ik er zonder enige moeite 5.5k+ DPS uit.
Overigens gisteren op me lock weer een barriere gebroken: 5050 SP

waar ligt de SP cap ?

Als ik Demonology spec denk ik dat ik de 5.5k makkelijk kan halen ivm talents.
De raid gisteren naar ICC25 liep erg goed alleen wel een raar iets, ik stap als eerste binnen en zie dat er weer trash is naar Marrowjaw aangezien we die woensdag al hadden omgelegt moest dat niet kunnen.
Wat bleek nu, de instance was gerest ! Mooi extra loot

Marrowjaw was een 2 shot en dus door naar Lady Deathwhisper.
Daar hebben we stuk of 10 wipes op gehad en toen was de raidtijd op. Adds gaan goed alleen maak ik me wat zorgen om haar shield, met nog 5 min op de enrage timer hebben we pas de helft van haar manashield weg geburned, lopen we dan een beetje op schema of moet er meer dps gedaan worden
/edit
wtf is het toch met die LFG tool ? 2 guildies en ik ( 1 tank 2 dps) besloten de heroic daily te doen wij zijn zo goed als allemaal 245 geared.
Komen we in DTK met een net gedingde pally healer (liep nog in T5 rond en gaf aan 1 min 80 te zijn) en een mage die ook in lvl 70 epix rondliep en onder de tank stond qua DPS.
Overigens bij de laatste boss werd alles nog geninja'ed door die pally healert

met als opmerking "Sorry I need the cash" en toen verliet hij de party.
[
Voor 18% gewijzigd door
Wootlock op 14-12-2009 12:03
]