Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 205 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 41.912 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:14
Remcov250 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:27:
[...]

ik vraag me ook af of dit nou wel of niet mag. maar nog, ik vind het stom dat je perse die 2 achivements moet hebben wil je meegaan. Link je gewoon fake mag je mee.. Tja... Die epic achivement is zoiezo stom want ilvl 213 is naxx10 -.-' maar het gaat om de speler en niet om de class/gear (ofja wel maar minder). heb me ding gedaan en hebben heel de raid goed doorlopen (2 whipes? in pug!) Ik wist natuurlijk nix maar had 1 guildy die me beetje vertelde wat er gebeurde, gelukkig leer ik het snel dus was het geen probleem :) nu kan ik teminste eens kijke of ik icc 10/25 kan puggen. eerst nog paar triumphs sparen voor gear :)
Naxx10 is ilevel200 :)

En ja die 'epic' achievement is een beetje dom. Ik heb op mijn tank die achievement behaald door een dps trinket te equippen (van tweede boss in FoS) en die polearm van ToC5 hc.

Ik vind het trouwens raar dat er geen tank schild dropped in de heroic versie van de nieuwe 5 mans, nu moet ik verplicht op normal gaan farmen voor een ilevel 219 schild |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:32:
Ik vind het trouwens raar dat er geen tank schild dropped in de heroic versie van de nieuwe 5 mans, nu moet ik verplicht op normal gaan farmen voor een ilevel 219 schild |:(
Nu staat precies mijn gearspec weer op retri op de armory, maar ik dacht toch echt deze in 232 variant te hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:36:
[...]

Nu staat precies mijn gearspec weer op retri op de armory, maar ik dacht toch echt deze in 232 variant te hebben.
Die dropped toch echt alleen maar in normal mode hoor (staat zelfs letterlijk op wowhead).
Bij mijn weten bestaat er geen 232 variant. Als ik mij niet vergis dropped het eerste 232 schild in ToC10, en daar geraak ik niet binnen wegens... geen achievement |:(

De loottables voor ICC5 normal/heroic zijn helemaal anders, net zoals bij ToC5 normal/heroic.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 14-12-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:32:
[...]
Zo kom ik dus nooit van mn Wall of Terror af !

Heb beide tank wapens al uit de nieuwe HC's (Sword en Axe). Alleen mn shield moet ik nog een upgrade krijgen. Hopen dat ik ooit nog eens een keer in ToC10/25 kom voor het shield van Anub waar zo'n beetje elke andere tank mee rondloopt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 63072 schreef op maandag 14 december 2009 @ 09:12:
Wat betreft de groepen, gear varieert erg, maar heb nog geen enkele instance niet gehaald. Zelf die instance met een tree die alleen de main tank healt (7 keer dood gegaan door aoe damage, een rejuv had al voldoende geweest me in leven te houden. Ik ging op een gegeven moment bandagen en gift of the Naaru gebruiken en toen ging de healer over mijn dps klagen. Gek he dat die instort als ik moet bandagen) Die main tank was een paladin die alleen zichzelf bufte, wat we ook vroegen hij deed het gewoon niet.
Ik had gisteren een Druid healer die weigerde MotW op mij te buffen (tank), beweerde dat hij te lui was om te klikken. Gelukkig was ik dat niet, en heb ik lekker al z'n leather voor z'n neus weg geskinned >:)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zal het vanavond even nakijken, ik zal wel zijn uitgelogt met retri gear (upgraden :P). ToC10 doe ik met de guild, maar op mijn hunter. Dus voor die 232 shield daar zijn er 'nog 5 wachtenden voor u' :P

dit is de tank axe die ik van HoR haalde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:44:
Ik zal het vanavond even nakijken, ik zal wel zijn uitgelogt met retri gear (upgraden :P). ToC10 doe ik met de guild, maar op mijn hunter. Dus voor die 232 shield daar zijn er 'nog 5 wachtenden voor u' :P

dit is de tank axe die ik van HoR haalde.
Die heb ik dus ook, alleen is er in heel de heroics Icecrown dungeon geen ilvl 232 shield te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vind het need before greed systeem trouwens wel suxx0rz!
Er dropte vrijdag een ilvl 232 cloth cloak dat ondanks de aanwezige spirit toch een aardige up was voor mijn resto shaman.
Met geen mogelijkheid te needen ondanks dat iedereen greed. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat degene die hem wins niet op de disenchantroll heeft gedrukt EN dat diegene zo flexx is dat hij hem wil traden.
Vind dat ze daar nog wel een en ander mogen finetunen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:43:
[...]

Zo kom ik dus nooit van mn Wall of Terror af !

Heb beide tank wapens al uit de nieuwe HC's (Sword en Axe). Alleen mn shield moet ik nog een upgrade krijgen. Hopen dat ik ooit nog eens een keer in ToC10/25 kom voor het shield van Anub waar zo'n beetje elke andere tank mee rondloopt.
Ik heb een nieuw schild gekregen uit ICC 10 man

http://db.mmo-champion.com/i/50794/neverending-winter/

de 10 man is best goed te doen, wij hebben het als guild gedaan met 3 groepen, waarvan ik in de 3rde zat met offspecs en alts.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

Rannasha

Does not compute.

Ik doe lekker niet mee met die link achievement onzin. Als ik een pug raid wil joinen dan meld ik gewoon "i'll come and tank <raid X>" zonder achievement link. Als ze er dan om vragen dan meld ik dat ze maar op m'n Armory moeten kijken. Meestal geven ze het dan op. Gister had ik er eentje die reageerde met "I hope ur geared" waarop ik reageerde met "I hope so too!" en toen kreeg ik een invite :P

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:29
Mja het DPS versus tank/healer verhaal is in onze battlegroup ook duidelijk merkbaar. Mijn (overgeared) paladin gooi ik maar 1 keer per dag in de queue voor de frost emblems, kan zo 15 tot 20 minuten duren voordat ik aan de slag kan. (geen probleem, jewelcrafting daily en cooking daily in de tussentijd). Met seal of cleave hak je snel door de instances heen ongeacht de groep. (zit te wachten op de run waar ik > 50% damage done doe om even mijn ePeen te stroken ;))

Mijn druid alt moonkin/bear aan de andere kant.... met slechte tank gear. 3 seconden wachten voor een groep, 99.999999% van de gevallen als tank. Kan de instances wel voltooien maar threat houden is voor mij nog niet makkelijk. Heb de nieuwe instances tot nu toe maar gepassed. Kwam wel een keer in PoS terecht, maakte al mijn excuus om te leaven, maar de groep wilde toch dat ik het ging proberen. Bleek dat ze al twee tanks versleten hadden :P Ze waren net voorbij Ick/Krick op de ramp met de 4 groupen undead. Als druid heb je het dan makkelijker dan als paladin of warrior imho, swipe ftw. Bij iedere groep direct barkskin aan, tegen de tijd dat die was afgelopen waren er al wat mobs dood zodat de damage wat lager lag. Tunnel geen probleem. Baasmans was de eerste paar seconden even paniek omdat zijn #@$ speach al mijn rage had opgesoepeerd en mijn rage ability op cooldown was; hier had de DPS geen rekening mee gehouden dus een enkele growl was niet genoeg :P. Toen ik hem eenmaal bij de lurven had geen echte problemen, groep hield threat in de gaten en healer kon mijn beer makkelijk ophouden. Gezien het gemak van het krijgen van groepen denk ik toch eerst de tankset maar bij te werken. Zit nog met een iLvl 200 blauwe cloak en pants, iLvl ~180 blauwe chest en een iLvl 154 blauwe bracer :D. Rest is epic 200 of hoger. In een guild altrun een reclaimed thunderstrike op de kop getikt, mongoose er op, dus een basis is er.

Mijn priest iedere dag ook een run laten doen voor frost emblems, wil daar een icecrown thing of crafting things* mee aanschaffen zodat ik op mijn pally straks recepies kan gaan kopen :)

*naam even kwijt

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 21:41

Snappie88

Mr. Hollywood

redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:52:
[...]

Die heb ik dus ook, alleen is er in heel de heroics Icecrown dungeon geen ilvl 232 shield te bekennen.
Klopt, ik loop ook nog steeds met de Crest of Lordearon rond. In de normale versie van Pit of Saron (geloof ik) dropt wel dus een ilvl 219 schild :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:12
Goede morgen,

Ik heb ook een druk weekend gehad qua gamen. Ten eerste ben ik nu officieel van mijn priest naar mijn rogue geswiched in de guild. Ik heb daarom maar even dual spec aangeschaft om mutilate te proberen. Wat een ziekelijke spec is dat zeg! Ik doe gewoon 1,5k dps meer single target dan met combat.

Dit weekend heb ik flink wat instances afgelopen. 3 keer de random heroic, en in totaal 8 keer de ICC-5 instances op mijn rogue, en 2 keer ICC-5 op mijn priest. Resultaat, op mijn rogue de 232 offhand sword met 1.6 speed en 2 keer de 232 dagger van 1.8 speed. In al die 10 runs geen Hilt zien droppen. Wel jammer, want op allebei mijn characters kan ik het mainhand wapen erg goed gebruiken!

Op zaterdag was er een casual 10mans raid geplanned. Er waren veel signups, het gevolg was dat er twee groepen werden gemaakt. Eentje voor totc10 en de ander voor icc10. Tot mijn grote verbazing mocht ik mee met de icc10 run. Ik had toen nog geen dual spec en ook nog niet alle upgrades die ik nu heb maar deed toch redelijk mee met de andere dps. Zat gemiddeld zo rond de 4.2k.

Ik moet zeggen, erg leuke gevechten allemaal! Niet heel erg moeilijk, maar wel lastig genoeg om het uitdagend te maken. Aan het einde van de middag hadden we de 4 bazen neer en was ik een hele mooie 251 chest rijker!

Gister net na mijn respec naar mutilate (voor de eerste keer in een jaar weer) kreeg ik een invite voor Onyxia 25. Daar kwam ik achter de kracht van mutilate. Single target kwam ik zonder problemen op de 5.5k dps, met de whelps erbij rees ik naar 13k gemiddeld (maar dat telt eigenlijk niet). Helaas was het best een failgroup en duurde phase 2 VEEL te lang. Het leek wel alsog een priest en mage uit dezelfde guild de hele tijd express de whelps in liepen om ze zo te kunnen AoEen en op die manier de dps meters te toppen… Na 3 keer wipen viel de groep uit elkaar. Ik ben in ieder geval niet saved, dus ik kan vanavond eventueel nog die kant op.

De guild heeft gister eindelijk totc10 heroic afgerond en icc25 de eerste 4 bazen neer. Nu Algalon nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325407

Dutchman! schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:57:
Mijn priest iedere dag ook een run laten doen voor frost emblems, wil daar een icecrown thing of crafting things* mee aanschaffen zodat ik op mijn pally straks recepies kan gaan kopen :)

*naam even kwijt
Ik doe op een niet raiding day die hc random met mijn 4 80ers
op raiding dagen alleen met mijn lock... wil toch gaan sparen voor t10 / frost emblem gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
RaDKiLL schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:53:
Er dropte vrijdag een ilvl 232 cloth cloak dat ondanks de aanwezige spirit toch een aardige up was voor mijn resto shaman.
Met geen mogelijkheid te needen ondanks dat iedereen greed. Dan moet je maar net de mazzel hebben dat degene die hem wins niet op de disenchantroll heeft gedrukt EN dat diegene zo flexx is dat hij hem wil traden.
Dat komt dan door de aanwezigheid van spirit? Apart eigenlijk.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:55:
de 10 man is best goed te doen, wij hebben het als guild gedaan met 3 groepen, waarvan ik in de 3rde zat met offspecs en alts.
De trash was weinig problemen, maar die eerste boss geeft ons al te veel problemen. De flames gaan goed, de spikes lukken, dan gaat hij die whirlwind doen en iedereen rond rennen. Maar bij laatste 'dash' reset de agro en lukt het veelal maar net om de tank weer agro te pakken, maar zijn de healers te ver weg om meteen te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RaDKiLL schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:53:
Cloaks zijn altijd cloth. Zal dus wel iets anders geweest zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Over het algemeen wel heel blij met de nieuwe content. HoR is een flinke uitdaging voor een Warrior tank. Voor het eerste gedeelte van HoR heb ik nu een mooi 'out of line of sight' plek gevonden voor de healer. In de nis waar die bazen staan, om het hoekje. Dat helpt al een heel stuk met de ranged mobs, die komen door de healer-aggro naar dat hoekje gelopen waardoor ik ze makkelijk kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@Nowa:
Hier ff een snelle braindump voor wat DK tanking betreft:
  • Voor heroics heb je 535 defense nodig om uncrittable te zijn. De 'hardcap' van 540 heb je hiervoor dus niet nodig.
  • Kijk eens naar mijn DK voor een leuke tankspec + bijbehorende glyphs. Deze spec icm met de glyphs is voornamelijk toegespitst op het tanken van meerdere mobs tegelijk, hetgeen ideaal is in heroics.
  • Een rotatie is er niet echt. Bij mijn spec/glyphs zijn de volgende abilities belangrijk:
    • Howling Blast: In combinatie met Deathchill een hele goede openingsmove om een groep mobs aan je vast te plakken :P. Door de glyph te gebruiken worden de geraakte mobs ook meteen geïnfecteerd met Frost Fever. Als je Rime specced, dan heb je regelmatig een gratis Howling Blast (gebruikt geen runes en RP). Daar moet je uiteraard goed gebruik van maken :).
    • Death & Decay: Genereert veel threat... Bij het tanken van meerdere mobs gebruik ik hem bij de pull in combinatie met Howling Blast en eventueel Deathchill als hij niet op cooldown is.
    • Rune Strike: Gebruiken bij elke proc, genereert ook veel threat.
    • Obliterate: Kun je spammen als Howling Blast en Rune Strike niet beschikbaar zijn.
    • Blood Strike: Bij langere gevechten kun je die gebruiken om je blood runes te converteren naar death runes, waardoor je vaker Obliterate en/of Howling Blast kunt gebruiken.
    • Blood Boil: Alleen gebruiken als je meerdere mobs aan het tanken bent.
    • Frost Strike: Als je genoeg runic power hebt. Ik zorg er altijd voor dat ik voldoende RP over heb voor een Rune Strike.
    • Dark Command: Dit is je taunt, altijd handig :).
    • Death Grip: Handig om snel loslopende mobs naar je toe te halen.
  • Gebruik een 2-hander. Voor dual-wielden heb je veel hit nodig om een beetje fatsoenlijke TPS te doen en je krijgt ook last van zgn 'parry haste' (dat een boss meteen een attack plaatst nadat hij een attack van jou ge-parried heeft). De polearm uit HC Violet Hold heeft lekker veel stamina, da's een goed tankwapen wat redelijk makkelijk te krijgen is (VH is niet moeilijk).
  • Gebruik Rune of the Stoneskin Gargoyle op je wapen. Gratis 25(!) defense en 2% meer stamina.
  • Met mijn spec/glyphs gebruik ik dus geen Plague Strike en Pestilence. Howling Blast infecteert door de glyph met Frost Fever.
  • Zorg dat je je oh-shit-buttons weet te vinden: Unbreakable Armor, Anti Magic Shield en Icebound Fortitude.
  • Mind Freeze is een erg fijne interrupt ability, mede door zijn korte cooldown.
  • AoE 'rotatie': Openen met Death & Decay + Howling Blast. Blood Boil spammen en Howling Blast als hij van cooldown is. Regelmatig van target switchen en Rune Strikes en Frost Strikes rondstrooien.
  • Bossfights en/of langere single-target fights: Openen met Howling Blast en 2x Blood Strike om je Blood Runes naar Death Runes te converteren. Vervolgens Obliterate, Rune Strike en Frost Strike spammen. Als je Death Runes weer Blood Runes zijn dan weer 2x Blood Strike gebruiken om ze weer naar Death Runes te converteren.
Disclaimer: Bovenstaande tips zijn toegspitst op mijn tanking spec! Mocht je ergens anders voor kiezen dan zal je 'rotatie' er waarschijnlijk anders uitzien!

Voor zover ik weet is dit geen heel gebruikelijke manier van tanken met een DK. Persoonlijk vind ik het wel een hele leuke manier en werkt hij voor mij ook nog eens behoorlijk goed. Ik heb hier ook Naxx10/25, OS10/25, EoE10, VoA10/25, Ony10 en stukken Ulduar10/25 mee ge(off)tanked, dus ook voor raids is hij prima te gebruiken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

[b][message=33098801,noline] ...

Gister net na mijn respec naar mutilate (voor de eerste keer in een jaar weer) kreeg ik een invite voor Onyxia 25. Daar kwam ik achter de kracht van mutilate. Single target kwam ik zonder problemen op de 5.5k dps, met de whelps erbij rees ik naar 13k gemiddeld (maar dat telt eigenlijk niet). Helaas was het best een failgroup en duurde phase 2 VEEL te lang. Het leek wel alsog een priest en mage uit dezelfde guild de hele tijd express de whelps in liepen om ze zo te kunnen AoEen en op die manier de dps meters te toppen… Na 3 keer wipen viel de groep uit elkaar. Ik ben in ieder geval niet saved, dus ik kan vanavond eventueel nog die kant op.

De guild heeft gister eindelijk totc10 heroic afgerond en icc25 de eerste 4 bazen neer. Nu Algalon nog ;)
Hebben ze Ony al gefixed dan? Bij ons bleef ze in de lucht hangen op 1 health. (dat was 3-4 dagen geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
RaDKiLL schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:53:Met geen mogelijkheid te needen ondanks dat iedereen greed.
Als iedereen sowieso al greed geldt de volgende regel: Upgrade = Upgrade.

Misschien even zeggen dat het (ondanks de spirit) een upgrade is en needen die zooi. Uit eigen ervaring moet ik zeggen dat ik daar nooit slechte reacties op heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:08:
[...]

De trash was weinig problemen, maar die eerste boss geeft ons al te veel problemen. De flames gaan goed, de spikes lukken, dan gaat hij die whirlwind doen en iedereen rond rennen. Maar bij laatste 'dash' reset de agro en lukt het veelal maar net om de tank weer agro te pakken, maar zijn de healers te ver weg om meteen te healen.
Of de healers pakken aggro zoals ik een paar heb gehad in 25 man :D

Dan is de reincarnation van mijn shammy erg handig :D

Op 10 man hebben we een paar whipes gehad op de eerste boss omdat er iedere keer of een healer of een tank dc'd.
Tot nu toe hebben we op 10 man de eerste 2 bosses down. Opzich zijn ze goed te doen. Ik veheug me al op de gunship battle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:17:
[...]

Cloaks zijn altijd cloth. Zal dus wel iets anders geweest zijn :)
lijkt me wel stoer een plate cloak trouwens:P gewoon een plaat metaal op je rug haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:23:
lijkt me wel stoer een plate cloak trouwens:P gewoon een plaat metaal op je rug haha
Kun je lachen, maar als paladin tank liepen we toch behoorlijke tijd in ijzeren jurken rond ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ik probeer langzaam maar zeker Glory of the Hero (oid) te pakken te krijgen en vraag mij wel eens af: Welke classes hebben eigenlijk allemaal stuns die werken als interrupt voor de 3de boss in Gundrak (naam ontschiet me, hij doet transformation en achievement is dit te voorkomen). Ik merk namelijk zo vaak dat hij bij de 3de poging altijd kan transformeren want ik als BE Paladin tank kan maar 2x interrupten (Hammer of Justice > Arcane Torrent). Ik heb al wel meegekregen dat het een van de meest irritante achievements is om te halen voor Glory of the Hero juist omdat hij op lage HP% te gaan dan bijna instant zijn transformation kan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
detheavn schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:29:
[...]

Kun je lachen, maar als paladin tank liepen we toch behoorlijke tijd in ijzeren jurken rond ... :(
En binnenkort weer, kijk maar eens naar de pally tier 10 screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Moorabi bedoel je?

Ik had een setup van een warrior tank (shield bash), rogue (kick), mage (counterspell), shaman (heroism en wind shear) en een warlock (geen idee wat die qua interrupts hebben).

Geen healer. Spreek af wanneer wie wat doet en gewoon heroism poppen, branden, opletten en een beetje mazzel hebben :D

Wij hadden een goedgetimede misclick van de mage op counterspell :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:32:
[...]

wees blij... je had eruit kunnen zien als een KKK lid... (lock t10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:32:En binnenkort weer, kijk maar eens naar de pally tier 10 screenshots :)
I know ... Heb nog een trophy liggen, ga ik T9 broek mee halen ... Ik verrek het om in die jurk rond te gaan lopen, tot de alternatieven echt op zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:32:
In iedergeval is die helm weer wat beter, die T9 helm vond ik zooo lelijk.

Hunter vind ik btw erg lelijk, waar T9 je eindelijk wat meer 'body' had (dikkere gloves/boots), wordt het weer zo'n skinny ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:21

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:35:
[...]

wees blij... je had eruit kunnen zien als een KKK lid... (lock t10)
Hehe de enige locks die met goed fatsoen hun T10 head piece kunnen showen zijn gnoems, Angry Garden Gnome ftw!

* SnoeiKoei is gnoem lock, yay

PS hunter T10 = teh fugly, die lopen straks met een dildo op hun voorhoofd zoals een guildy van me (zelf hunter) het uitdrukte.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-12-2009 11:39 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:08:
[...]

Inderdaad zo was het bij ons ook, Ik was als warrior in m'n tank spec (offspec) samen met een dk ook als tank offspec. de trash gingen we redelijk doorheen, zolang je maar oppast met pullen gaat dat best goed. Toen hadden we nog onze raidleader die dacht dat we door de trash heen waren en even 2 van die grote skeletten wakker maakte aan het einde maar na daarop 1x gewiped te zijn waren we bij de eerste boss waar de problemen dus echt begonnen.

Ik stond als maintank aangezien ik de beste gearset en aggro heb van ons 2en (dk en ik) maar dan nog vergeleken bij onze mainspec DPS'ers was het knap lastig. dus het kwam een heel aantal keren voor dat we direct na een WW periode wipte of omdat ik niet snel genoeg kon oppakken (heroic throw + hunter MD) en iemand voor z'n smoel geslagen werd, of omdat de healers niet snel genoeg weer het healen oppakte, of omdat m'n offtank niet netjes meeliep waardoor ik alle schade pakte (30k hits). Gelukkig nadat deze baas neer was zijn we snel door de rest van de instance heen gelopen ook omdat we em op 25 man al gecleared hadden was het vrij simpel. op elke baas 1 wipe om even te zien wat het verschil was met de 25 man. en daarna een kill.

Overigens hadden we in onze groep maar 1 (echte) melee, en dat was de hunter. wat wel wat problemen opleverde bij de 2de baas, maar gelukkig hadden een druid (moonkin) mee die ook een tank offspec had. dus ik geswitched naar fury en hij naar bear voor de 2de baas, en toen hadden we ons melee probleem ook opgelost daar. Is wel handig om die baas in te gaan met 2 melee en 2 range (spell) voor de adds.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
deTwisj schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:30:
Ik probeer langzaam maar zeker Glory of the Hero (oid) te pakken te krijgen en vraag mij wel eens af: Welke classes hebben eigenlijk allemaal stuns die werken als interrupt voor de 3de boss in Gundrak (naam ontschiet me, hij doet transformation en achievement is dit te voorkomen). Ik merk namelijk zo vaak dat hij bij de 3de poging altijd kan transformeren want ik als BE Paladin tank kan maar 2x interrupten (Hammer of Justice > Arcane Torrent). Ik heb al wel meegekregen dat het een van de meest irritante achievements is om te halen voor Glory of the Hero juist omdat hij op lage HP% te gaan dan bijna instant zijn transformation kan uitvoeren.
De keer dat ik em kreeg, wat met een guild groepje. Ik deed als warrior de interrupt en 1 interrupt was voldoende. Voordat hij de kans kreeg om te transformeren lag hij al neer in een recordtijd van 17 seconden :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:28
Zo..even jullie boos maken: heb net heirloom gekocht voor ~40 emblems of triumph op mijn net gedingde 80 warlock :+ Heb nu 2 alts..een 40 shaman, en een ~8 druid. Heb nog een maandje recruit a friend, gaan beide 80 worden :) beide hebben ook dubbele heirlooms, dus zal hopelijk lekker tempo inzitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:42

Wootlock

Evilution

Druk bezig geweest op me rogue met als resultaat dat deze nu in 4 delen T9 rondloopt. Wat is die (4) setbonus machtig mooi zeg voor een muti rogue :D.
Kom nu zo goed als altijd uit op 4 CP's wat mooi werkt met Rapture/Envenom. Op bossfights in heroic pomp ik er zonder enige moeite 5.5k+ DPS uit.
Overigens gisteren op me lock weer een barriere gebroken: 5050 SP :) waar ligt de SP cap ? :D Als ik Demonology spec denk ik dat ik de 5.5k makkelijk kan halen ivm talents.
De raid gisteren naar ICC25 liep erg goed alleen wel een raar iets, ik stap als eerste binnen en zie dat er weer trash is naar Marrowjaw aangezien we die woensdag al hadden omgelegt moest dat niet kunnen.
Wat bleek nu, de instance was gerest ! Mooi extra loot :) Marrowjaw was een 2 shot en dus door naar Lady Deathwhisper.
Daar hebben we stuk of 10 wipes op gehad en toen was de raidtijd op. Adds gaan goed alleen maak ik me wat zorgen om haar shield, met nog 5 min op de enrage timer hebben we pas de helft van haar manashield weg geburned, lopen we dan een beetje op schema of moet er meer dps gedaan worden :?

/edit
wtf is het toch met die LFG tool ? 2 guildies en ik ( 1 tank 2 dps) besloten de heroic daily te doen wij zijn zo goed als allemaal 245 geared.
Komen we in DTK met een net gedingde pally healer (liep nog in T5 rond en gaf aan 1 min 80 te zijn) en een mage die ook in lvl 70 epix rondliep en onder de tank stond qua DPS.
Overigens bij de laatste boss werd alles nog geninja'ed door die pally healert :') met als opmerking "Sorry I need the cash" en toen verliet hij de party.

[ Voor 18% gewijzigd door Wootlock op 14-12-2009 12:03 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo.. na een week vakantie.. een hoop gearen en een hoop plezier en natuurlijk uitslapen! :P

Ben ik weer van de partij. Ik heb in de vakantie mijn Retri paladin getransferred en gegeared. Na afgelopen woensdag best wel veel gespeeld erop eigenlijk! Volledig m'n tankgear geupgrade, dikke retri gear gescoord en ook nog een holy set bij elkaar gesprokkeld.

Gisteren nog even VoA 25 erop gedaan, helaas geen pants/gloves.. die moet ik alleen nog als upgrade. wel 5100 dps op Koralon, waar ik best wel tevreden mee was als pally op Single target!

Heb gisteravond ook nog even Prot naar Holy omgezet. Wil namelijk een PvP Holy nab gaan worden in arena. is wat leuker dan de roflpwn retrispec :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:18:
@Nowa:
Thanks voor de goede uitleg!
Ik zal de punten in je post meenemen en frost speccen.
DnD en howling blast voor initial agro klinken goed. Zal dit vanavond eens proberen ;)
Lees toch steeds meer dat frost the way to go is.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Wootlock schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:56:
Daar hebben we stuk of 10 wipes op gehad en toen was de raidtijd op. Adds gaan goed alleen maak ik me wat zorgen om haar shield, met nog 5 min op de enrage timer hebben we pas de helft van haar manashield weg geburned, lopen we dan een beetje op schema of moet er meer dps gedaan worden :?
Weet niet precies wat de timing moet zijn, maar de groepen moeten als volgt zijn:

voor de 25 man: 5 melee dps en 5 spell dps op adds geen gemixte dps (dus geen retri pallys, geen dks)
alle tanks (3 stuks als het goed is) tanken de verschillende adds. De DPS die over is zit op de baas, zouden er nog 6 moeten zijn (en 6 healers dan heb je 25 man). Als het je dan lukt de adds onder controle te houden terwijl de baas rustig DPS'ed wordt zit je goed.

voor de 10 man is 2 melee dps en 2 spell dps voldoende, waarvan van beide 1 zelfs nog op de baas kan blijven als de kant popt waar maar 1 add is voor hun soort. 2 tanks en 3 healers. En de rest van de dps dan wederom op de baas.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:36

Trouble

Everything is awesome

Gisteravond een Draenei Mage begonnen, en dat gaat een stúk fijner dan m'n Human Mage :D Geen idee of het nou komt omdat ik het doorheb, of doordat ik vrij vlot een wand kreeg met een quest of door de Gift of Naaru, maar ik ga een stuk minder vaak dood :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Luqq schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:55:
Zo..even jullie boos maken: heb net heirloom gekocht voor ~40 emblems of triumph op mijn net gedingde 80 warlock :+ Heb nu 2 alts..een 40 shaman, en een ~8 druid. Heb nog een maandje recruit a friend, gaan beide 80 worden :) beide hebben ook dubbele heirlooms, dus zal hopelijk lekker tempo inzitten!
Het lullige aan RAF is dat je even snel moet levelen om het zin te laten hebben, waardoor de RAF-bonus op leveling alleen zin heeft als je vriend ook heirlooms heeft. :P

Wat zijn de nieuwe bosses in ICC pushovers zeg, trouwens. Op 10-man ging alles zonder probleem neer, en we hebben meteen "Boned" en "I've gone and made a mess" maar gehaald, simpel zat. De gunship-achievement komt volgende week wel (chain-jumpende tank-strategie), voor de achievement op de tweede baas wachten we nog even op wat betere gear.

Op 25-man hadden we woensdag de eerste twee bazen neer, daarna snel FL gedaan in Ulduar voor de weekly. Donderdag had een hotfix ervoor gezorgd dat ICC gereset was, dus hebben we nog eens de eerste twee bazen gekilld en gunship op de eerste try neergehaald. Saurfang geprobeerd, 30% op de eerste en enige try, waarbij de helft van de raid geen idee had wat we deden. :P Gisteren teruggegaan, nog een keer de fight laten zien, alles tijdens de fight nog eens benoemd en gezegd wat er moest gebeuren, en op de tweede go hadden we hem neer zonder ook maar één dode in de raid, en dat met 5 healers. :) Mijn eerste iLevel 264 T10-token is binnen, nou de badges nog. :)

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 14-12-2009 12:35 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:56:
/edit
wtf is het toch met die LFG tool ? 2 guildies en ik ( 1 tank 2 dps) besloten de heroic daily te doen wij zijn zo goed als allemaal 245 geared.
Komen we in DTK met een net gedingde pally healer (liep nog in T5 rond en gaf aan 1 min 80 te zijn) en een mage die ook in lvl 70 epix rondliep en onder de tank stond qua DPS.
Overigens bij de laatste boss werd alles nog geninja'ed door die pally healert :') met als opmerking "Sorry I need the cash" en toen verliet hij de party.
Dat is de queue. Als je als DPS in de queue gaat, is het puur wachten op een tank. Laag gegearde mensen lopen gewoon netjes mee met de queue en worden (als ze vooraan staan) bij de eerstvolgende tank ingedeeld. (de 'eerlijkheid' van de queue).

Enkel als er voldoende 'aanbod' is van tank/healers, zal het systeem je proberen in een party met dezelfde gear te stoppen, dit zie je erg veel op ICC HC's. Uitzondering hierop is dus een party maken voordat je de LFG in gaat, zodat je laaggegearde vriendje mee kan.

Stel dat een DPS solo in queue staat, ruim 10 minuten. Invite een tank hem echter tot zijn party en dan de LFG in, hoppa instant party. De 'missende benodigde' (tank in dit geval) krijgt dus prio met zijn party. (gaat echter een laaggegearde DPS solo in LFG, zal hij ondanks eerst plek niet bv in een ICC HC terechtkomen).

Ik vind het per saldo een erg gebalanceerd systeem, hier en daar wat uitschieters maar de logica erachter klopt wel aardig. Wat ik nu wel bijna zeker weet is dat enkel je huidige spec wordt 'gemeten' als gear-rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:32:
[...]

Ik vind het per saldo een erg gebalanceerd systeem, hier en daar wat uitschieters maar de logica erachter klopt wel aardig.
Vast wel, maar gear levels zeggen tegenwoordig zo bar weinig. Ik heb gisteren 2 heroics op rij gedaan waarin de DPS minder DPS deed dan ik, en ik ben een druid tank. De healer was wel goed en dus boeit me dat niet zo, maar als alle DPS onder mijn 2100 DPS zit, dan klopt er toch eens niet. Maar eens naar de gear gekeken, blijkt dat ze stuk voor stuk (op één na) in iLevel 245 gear rondliepen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:18:
@Nowa:
• Gebruik een 2-hander. Voor dual-wielden heb je veel hit nodig om een beetje fatsoenlijke TPS te doen en je krijgt ook last van zgn 'parry haste' (dat een boss meteen een attack plaatst nadat hij een attack van jou ge-parried heeft). De polearm uit HC Violet Hold heeft lekker veel stamina, da's een goed tankwapen wat redelijk makkelijk te krijgen is (VH is niet moeilijk).
• Gebruik Rune of the Stoneskin Gargoyle op je wapen. Gratis 25(!) defense en 2% meer stamina.
[..]
[/list]
kleine op/aanmerking + aanvulling

2h tanking werkt prima, zoveel hit heb je niet nodig (wel meer dan met 2h dat wel) maar je tps komt voornamelijk van je specials, ik heb gemerkt dat mijn threat met 2x1hand + nerubian meer tps is dan toen ik met mijn 2 hander tankte. + 2x nerubian geeft ook meer def dan 1xstoneskin :P naast de extra weaponstats (wel 2x 2.6 dps wapens btw)

Maar het is persoonlijke keuze. ik vind 2h tanking wel leuk.
de parryhaste is niet echt merkbaar, in instances is het te healen en de raidbosses hebben die abilitiy voor zover ik weet vaak niet meer.

Maak verder onderstaande macro voor al je strikes

#showtooltip
/cast *ability hier*
/cast !Rune Strike

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:42:
Inderdaad zo was het bij ons ook, Ik was als warrior in m'n tank spec (offspec) samen met een dk ook als tank offspec. de trash gingen we redelijk doorheen, zolang je maar oppast met pullen gaat dat best goed. Toen hadden we nog onze raidleader die dacht dat we door de trash heen waren en even 2 van die grote skeletten wakker maakte aan het einde maar na daarop 1x gewiped te zijn waren we bij de eerste boss waar de problemen dus echt begonnen.
Die 2 grote skeletten waren inderdaad een leuke verassing, en die meppen ook erg flink.

Ik denk persoonlijk dat we qua gear nog niet klaar zijn, ook de tanks niet. (die 20% dodge debuff ramt er dan erg hard in - zeker als ik het verschil bekijk tussen 226, 232 en 245 avoidance cijfers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:39:
[...]

Vast wel, maar gear levels zeggen tegenwoordig zo bar weinig. Ik heb gisteren 2 heroics op rij gedaan waarin de DPS minder DPS deed dan ik, en ik ben een druid tank. De healer was wel goed en dus boeit me dat niet zo, maar als alle DPS onder mijn 2100 DPS zit, dan klopt er toch eens niet. Maar eens naar de gear gekeken, blijkt dat ze stuk voor stuk (op één na) in iLevel 245 gear rondliepen. :X
Ach, zoals ik eerder vermelde zat ik in een groep met een enh shaman in 232/245 gear die nog geen 2k dps deed. En het was geen emblem gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
[...]

Ach, zoals ik eerder vermelde zat ik in een groep met een enh shaman in 232/245 gear die nog geen 2k dps deed. En het was geen emblem gear!
Zo had ik gister een lock met 2100 dps.. die was nog beter gegeared dan mijn pally.

Maar goed.. gear zegt dus niet alles, maar zo kun je nog steeds de noobs zien 8)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Bokkie schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:52:
[...]
kleine op/aanmerking + aanvulling

2h tanking werkt prima, zoveel hit heb je niet nodig (wel meer dan met 2h dat wel) maar je tps komt voornamelijk van je specials, ik heb gemerkt dat mijn threat met 2x1hand + nerubian meer tps is dan toen ik met mijn 2 hander tankte. + 2x nerubian geeft ook meer def dan 1xstoneskin :P naast de extra weaponstats (wel 2x 2.6 dps wapens btw)

Maar het is persoonlijke keuze. ik vind 2h tanking wel leuk.
de parryhaste is niet echt merkbaar, in instances is het te healen en de raidbosses hebben die abilitiy voor zover ik weet vaak niet meer.

Maak verder onderstaande macro voor al je strikes

#showtooltip
/cast *ability hier*
/cast !Rune Strike
Thanks voor de aanvulling. Mijn tips zijn er vooral op gericht dat hij een beginnende tank is die nog aan het gearen is en die als doel heeft om heroics te tanken. Ik denk dat je prioriteit qua stats dan vooral moet liggen bij defense (tot en met de softcap van 535) en stamina. Het is dan ook logischer (lijkt me) om met een 2-hander te gaan tanken. Als je eenmaal goed in de gear zit zal het effect van parryhaste inderdaad nauwelijks merkbaar zijn en zit er op je gear misschien al wel genoeg hit om geen last te hebben van de verminderde hit kans met dual wielden. Met starters tankgear zou het net dat ene tikkie kunnen schelen wat je dan nodig hebt, maar zeker weten doe ik dat niet.

Met starters gear heb je nog niet de luxe dat je voor andere stats dan def of stam kunt gemmen of enchanten. In het begin gebruikte ik bijvoorbeeld alléén maar def gems om de def cap te halen.

Die Rune Strike macro heb ik ook een tijdje gehad, maar uiteindelijk weer van de hand gedaan. Dat kwam doordat ik het wel eens meemaakte dat ik geen RP meer overhad als ik bijv. een Mind Freeze of Icebound Fortitude wilde gebruiken. Zonder die macro heb ik wat meer (gevoel van) controle over mijn RP pool. In plaats daarvan heb ik wel de Notifications addon die bij DoTimer zit zo geconfigureerd dat ik een bericht in beeld krijg als Rune Strike proct. Dit geldt ook voor Rime procs.

Maargoed, mijn manier van tanken met een DK is zeker niet de enige manier en waarschijnlijk ook niet de beste, maar ik vind het wel een hele leuke, en dat is waar het om draait. Bottom line: Er zijn meerdere wegen naar Rome, kies diegene die je het leukst vindt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

even vraagje over add-on. Weten jullie hoe die add-on heet waarbij je kan zien of iedereen buffs/flasks/food heeft gebruikt. Dit voor de raid group waar je op dit moment in zit. Zodat je dit snel voor een boss fight kan bekijken.

Mijn vorige raid leader had ook altijd een add-on die telde hoeveel fouten mensen maakte door middel van in vuur blijven staan enzo. Weten jullie welke dat zou kunnen zijn?

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:39:
[...]

Het systeem kan natuurlijk niet bepalen wat een persoonlijke skill een persoon heeft. maar dat is niks veranderd ten opzichte van het 'oude' systeem waarbij je zelf naar de gear van een persoon kijkt.

Ik vind persoonlijk het systeem erg goed werken, m'n warrior met volledig 245+ items tegenover m'n lock met een mix van 200 en 213 met 2 items die hoger zijn, komen toch echt in verschillende groepen terecht, waar m'n warrior in de top groepen terecht komt qua gegearde tanks etc. (meestal dan iig) komt m'n lock eigenlijk altijd terecht in groepen van mensen met redelijke lage gear.

Het gebeurt ook wel eens dat m'n warrior in een groep terecht komt met een tank die geen aggro kan houden, of een groep waar 1 speler in zit met 800 dps. Maar dat is toch echt zelden tot nu toe.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Thrillseeka schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:38:
even vraagje over add-on. Weten jullie hoe die add-on heet waarbij je kan zien of iedereen buffs/flasks/food heeft gebruikt. Dit voor de raid group waar je op dit moment in zit. Zodat je dit snel voor een boss fight kan bekijken.

Mijn vorige raid leader had ook altijd een add-on die telde hoeveel fouten mensen maakte door middel van in vuur blijven staan enzo. Weten jullie welke dat zou kunnen zijn?
De eerste BigBrother en de 2de failbot

beide zijn overigens nog niet geupdate voor 3.3

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:29:
[...]

Thanks voor de aanvulling. Mijn tips zijn er vooral op gericht dat hij een beginnende tank is die nog aan het gearen is en die als doel heeft om heroics te tanken. Ik denk dat je prioriteit qua stats dan vooral moet liggen bij defense (tot en met de softcap van 535) en stamina. Het is dan ook logischer (lijkt me) om met een 2-hander te gaan tanken. Als je eenmaal goed in de gear zit zal het effect van parryhaste inderdaad nauwelijks merkbaar zijn en zit er op je gear misschien al wel genoeg hit om geen last te hebben van de verminderde hit kans met dual wielden. Met starters tankgear zou het net dat ene tikkie kunnen schelen wat je dan nodig hebt, maar zeker weten doe ik dat niet.

Met starters gear heb je nog niet de luxe dat je voor andere stats dan def of stam kunt gemmen of enchanten. In het begin gebruikte ik bijvoorbeeld alléén maar def gems om de def cap te halen.

Die Rune Strike macro heb ik ook een tijdje gehad, maar uiteindelijk weer van de hand gedaan. Dat kwam doordat ik het wel eens meemaakte dat ik geen RP meer overhad als ik bijv. een Mind Freeze of Icebound Fortitude wilde gebruiken. Zonder die macro heb ik wat meer (gevoel van) controle over mijn RP pool. In plaats daarvan heb ik wel de Notifications addon die bij DoTimer zit zo geconfigureerd dat ik een bericht in beeld krijg als Rune Strike proct. Dit geldt ook voor Rime procs.

Maargoed, mijn manier van tanken met een DK is zeker niet de enige manier en waarschijnlijk ook niet de beste, maar ik vind het wel een hele leuke, en dat is waar het om draait. Bottom line: Er zijn meerdere wegen naar Rome, kies diegene die je het leukst vindt :).
Klopt ik tank ook niet fulltime, mijn dk is maar een alt en ik ben gewoon fan van dual wield.
Op zich kan je met dual wield dan ook weer cheaten door ipv 2 dps wapens te gebruiken je offhand te vervangen voor een snel tank wapen voor de stats. 2 snelle tankwapens heeft een te groot tps verlies.

Ik heb nu 2x die brewfest mugs als tankwapens :P
Ik tank trouwens alleen normal en HC 5 man dus voornamelijk multimob eigenlijk

@hieronder:
DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:50:
[...]

Warriors en paladins meenemen, die hebben een stuk minder last van de -dodge. aangezien zij ook parry en block beide hebben.

voor mij als warrior is de -dodge gewoon perfect, hoe minder ik dodge hoe beter het is voor m'n rage build. aangezien dodge geen rage genereert.
Deathbringer Saurfang }> :P

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:54:
[...]Ik denk persoonlijk dat we qua gear nog niet klaar zijn, ook de tanks niet. (die 20% dodge debuff ramt er dan erg hard in - zeker als ik het verschil bekijk tussen 226, 232 en 245 avoidance cijfers).
Warriors en paladins meenemen, die hebben een stuk minder last van de -dodge. aangezien zij ook parry en block beide hebben.

voor mij als warrior is de -dodge gewoon perfect, hoe minder ik dodge hoe beter het is voor m'n rage build. aangezien dodge geen rage genereert.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:04
Hmm, mij valt iets op.

spoiler:
Arthas gaat voorlopig nog niet dood. Met de WoW modelviewer kun je namelijk zien dat Arthas geen death animatie heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:44:
[...]

Het systeem kan natuurlijk niet bepalen wat een persoonlijke skill een persoon heeft. maar dat is niks veranderd ten opzichte van het 'oude' systeem waarbij je zelf naar de gear van een persoon kijkt.

Ik vind persoonlijk het systeem erg goed werken, m'n warrior met volledig 245+ items tegenover m'n lock met een mix van 200 en 213 met 2 items die hoger zijn, komen toch echt in verschillende groepen terecht, waar m'n warrior in de top groepen terecht komt qua gegearde tanks etc. (meestal dan iig) komt m'n lock eigenlijk altijd terecht in groepen van mensen met redelijke lage gear.

Het gebeurt ook wel eens dat m'n warrior in een groep terecht komt met een tank die geen aggro kan houden, of een groep waar 1 speler in zit met 800 dps. Maar dat is toch echt zelden tot nu toe.
Damn dan heb ik waarschijnlijk gewoon pech. Van het weekend deed ik Halls of Reflection en we hadden gewoon te DPS om de Lich King voor te blijven. Note: ik was healer en spamde vrijwel constant Wrath om extra DPS te leveren (wat trouwens best lukt met 850~ haste :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
Hmm, mij valt iets op.

spoiler:
Arthas gaat voorlopig nog niet dood. Met de WoW modelviewer kun je namelijk zien dat Arthas geen death animatie heeft.
Als je HoR hebt gedaan en het verhaal gevolgd hebt had je dat al kunnen zien aankomen :P ook de reden waarom Frostmourne nooit een playerweapon zal zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bokkie schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:54:
[...]

Als je HoR hebt gedaan en het verhaal gevolgd hebt had je dat al kunnen zien aankomen :P ook de reden waarom Frostmourne nooit een playerweapon zal zijn denk ik.
Inderdaad.. maar ik vraag me wel af WAT er wel gaat gebeuren.. mijn persoonlijke gok.. hmm.. misschien iets van een Purify op arthas dat hij weer "goed" word.. of iets met Uther Lightbringer.. die kwam ook nog mooi voorbij.

Ik vind de 3 nieuwe instances echt super, goede encounters.. vooral ook leuke encounters. Mooie packs.. en nog mooier.. Moeilijk! :P naja.. hc dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
Hmm, mij valt iets op.

spoiler:
In HoR is er een dialoog tussen Sylvanas en Uther, hier wordt al enigzins duidelijk hoe het in elkaar steekt. Maar diverse models en animaties zijn nog niet aanwezig, ik acht de kans heel groot dat Blizzard pas deze dingen toevoegt op het moment dat je er ook daadwerkelijk kan komen.

spoiler:
In principe kan arthas niet meer 'goed' worden, hij heeft immers zijn hart uitgesneden - die vind je onder icecrown als sideqeust - en iemand moet 'the lich king' overnemen, waarop Sylvanas iets zegt als 'who could ever bare such burden?'.

eerlijk gezegt zal Arthas m'n achterwerk roesten, ik wil weten wat er met sylvanas gebeurd :P Krijgt zij haar langgewachte revenche of gaat het toch nog mis? :P

Ook in ICC10 zit een enorme dialoog, waar mogelijke hint gaat richting Arthas als vroegere paladin en 'the light'. Al gaat het daar specifiek over die <naam kwijt> die gevangen is genomen, kan 'the light' mischien toch nog iets doen voor Arthas. persoonlijk hoop ik dus dat niet wij Arthas uiteindelijk verslaan, maar een combi met de 2 grote keyspelers

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:42

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:07:
[...]

In HoR is er een dialoog tussen Sylvanas en Uther, hier wordt al enigzins duidelijk hoe het in elkaar steekt. Maar diverse models en animaties zijn nog niet aanwezig, ik acht de kans heel groot dat Blizzard pas deze dingen toevoegt op het moment dat je er ook daadwerkelijk kan komen.

spoiler:
In principe kan arthas niet meer 'goed' worden, hij heeft immers zijn hart uitgesneden - die vind je onder icecrown als sideqeust - en iemand moet 'the lich king' overnemen, waarop Sylvanas iets zegt als 'who could ever bare such burden?'.

eerlijk gezegt zal Arthas m'n achterwerk roesten, ik wil weten wat er met sylvanas gebeurd :P Krijgt zij haar langgewachte revenche of gaat het toch nog mis? :P
spoiler:
Ik denk dat Uther het stokje overneemt :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wootlock schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:11:
spoiler:
spoiler:
Ik denk zelf eerder Tirion of Darion, maar net als de vorige Lich King, kan die ook weer een jaar of wat in ice worden gezet en het uit de picture verdwijnt voor een 4.0 expension in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SpoTs schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:03:
[...]

Inderdaad.. maar ik vraag me wel af WAT er wel gaat gebeuren.. mijn persoonlijke gok.. hmm.. misschien iets van een Purify op arthas dat hij weer "goed" word.. of iets met Uther Lightbringer.. die kwam ook nog mooi voorbij.

Ik vind de 3 nieuwe instances echt super, goede encounters.. vooral ook leuke encounters. Mooie packs.. en nog mooier.. Moeilijk! :P naja.. hc dan ;-)
spoiler:
Ok, als eerste, er zijn dingen bewust uit deze patch gelaten om te voorkomen dat er teveel gespoilerd wordt. Zo is er ook nog een cinematic die niet in deze patch zit. Verder missen er pvp weapon's e.d. Ik durf te wedden dat we een extra patch krijgen voordat arthas geunlocked wordt. Dat hij geen death animatie heeft komt omdat je een ingame cinematic krijgt als hij dood gaat, waarbij je ook meer van de lore te zien krijgt. Daarom heeft hij geen death animatie, want dat zit hoogstwaarschijnlijk in de cinematic. Als je die canceled of uitkijkt dan zal hij gewoon dood op de grond liggen met wat loot op hem.

Verder zal arthas niet ineens weer goed worden, er wordt teveel in de richting gewezen dat hij dood moet, en dat een ander (my guess; Bolvar) zijn plaats gaat innemen waarbij Bolvar geestelijk gezonder is dan Arthas.

Uther zal het stokje niet overnemen. Die is een spirit binnen Frostmourne, net als Terenas Menethil. Ik denk niet dat ze die kunnen 'bevrijden' maar wel dat zij een toekomstige Lich King kunnen beschermen zodat die niet zijn volledige ziel en zaligheid aan Frostmourne verliest.

[ Voor 10% gewijzigd door Kees op 14-12-2009 14:20 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:50
Wootlock schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:11:
[...]

spoiler:
spoiler:
Zou een beetje lame zijn :P uther is niet eens zo sterk etc. ik verwacht wel dat hij
gaat helpen met het verslaan van arthas.

Bleh kan zoveel verzinnen maar heb de lore niet goed doorgenomen dus weet niet wat wel/niet mogelijk kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

spoiler:
Ok dus Saurfang jr. wordt een deathknight in ICC raid, maar wat gebeurd er nu met Bolvar? Als je binnenkomt hoor je hem nog kreunen 'i will not give up', waarom Tirion aangeeft dat het Light verder gaat dan men dacht. Ik zie hem ook niet bij de bosses staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 12:15

Valkyre

Kitesurf FTW!

spoiler:
waarschijnlijk in het eind gevecht met Arthas is dat the spirits within frostmourne wel helpen met de strijd tegen hem. zo veel mogelijkheden!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Oh, wow, Ik heb een hele pagina met spoilerblokken veroorzaakt :P
Naja, het is mij iig wel een beetje duidelijker nu.

* Zeror heeft HoR of een andere icecrown dungeon nog niet gedaan, want hij moet eerst upgearen om daarin te kunnen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wijze spoiler woorden...
er is in icc een hele dialoog van de lichking waarbij die aangeeft hoeveel schade hij al wel niet heeft gedaan met de ziel van bolvar en saurfang

maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van wowwiki:
fact, as long as the wielder's original body remains within one mile of Frostmourne, the sword maintains control of the body, and he may not be completely aware that his consciousness has shifted to the weapon. Beyond one mile, the sword cannot control the wielder's body, and the wielder of course finally becomes quite aware of his current state (if he is not already).
Ben ik natuurlijk erg simpel, maar: Haal alle horde/ally uit outlands, gooi die frostmourne door de portal en sluit de portal. Laat die demonen het onderling maar lekker uitvechten :P Zijn we ook meteen van TBC af, geen gezeur meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:44:
Van wowwiki:

[...]

Ben ik natuurlijk erg simpel, maar: Haal alle horde/ally uit outlands, gooi die frostmourne door de portal en sluit de portal. Laat die demonen het onderling maar lekker uitvechten :P Zijn we ook meteen van TBC af, geen gezeur meer :D
frostmourne en the lich king armor zijn van orgine demonic;)
Toen nerzhul( DE baas van de orcs in outland) door de portals uit outland vluchtte tijden wc2 beyond the dark portal is ie daar opgewacht door Kil'jaeden, die heeft Nerzhul zo gemarteld dat zijn ziel uiteindelijk werd vast gezet in een magisch armor met bijpassend zwaard en deze in een ijsblok terug naar azeroth gestuurd(wc3 en exp).... dus ja je kan frostmourne naar outland sturen... maar gok dat je hem uiteindelijk weer terug krijgt...

iemand voor lord kazzak met een frostmourne tandenstoker en lich king armor tok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:44:
Van wowwiki:

[...]

Ja maar nog iemand moet als laatste frostmourne aanraken dan! en krijg je eeen beetje frodo tafarelen! :p

anyway misschien dat:
spoiler:
Sylvanus frostmourne overneemt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaj
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:22
spoiler:
Er is wel degelijk een death animation voor The Lich King, het filmpje is helaas verwijderd, maar het artikel bestaat nog http://www.wow.com/2009/10/16/lich-king-animation-found/ (echt mega spoiler btw, klik op eigen risico :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Kaaj op 14-12-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gohan-san schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:49:
anyway misschien dat:
spoiler:
Sylvanus frostmourne overneemt...
Neeeeeh, die echt nooit :P
Anoniem: 325407 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:49:
frostmourne en the lich king armor zijn van orgine demonic;)
Toen nerzhul( DE baas van de orcs in outland) door de portals uit outland vluchtte tijden wc2 beyond the dark portal is ie daar opgewacht door Kil'jaeden, die heeft Nerzhul zo gemarteld dat zijn ziel uiteindelijk werd vast gezet in een magisch armor met bijpassend zwaard en deze in een ijsblok terug naar azeroth gestuurd(wc3 en exp).... dus ja je kan frostmourne naar outland sturen... maar gok dat je hem uiteindelijk weer terug krijgt...

iemand voor lord kazzak met een frostmourne tandenstoker en lich king armor tok?
Maarja, het is toch maar om tijdelijk dat ding uit het verhaal te schrijven, dat cataclysm even zijn entree kan maken en volgende expension bedenken ze wel weer wat. En ze hebben wel genoeg magische krachten daar in Dalaran rond huppelen om dat ding te verplaatsen zonder hem aan te raken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grappig genoeg denkt iedereen dat de lichking gecreeerd is in icecrown:P
niemand denkt erbij na dat ie eigenlijk gecreeerd is in the twisting nether:P

hij werd al voor zijn fusion met arthas the lichking genoemd alleen nu heeft ie een fysieke identiteit

uther roept namelijk dat de lichking alleen vernietigd kan worden waar hij gemaakt is

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 325407 op 14-12-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

spoiler:
True, maar die death animation is er wél: http://www.youtube.com/watch?v=dPbsLK7ZJm8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Even een schaamteloze quote van mezelf van een paar pagina's terug. Heeft iemand nog briljante tips?
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:54:
Heeft iemand trouwens nog tips over hoe je het handigst met de eerste boss in Pit of Saron kunt omgaan? Als healer heb ik namelijk nog wel eens problemen om DPS in leven te houden. Dit komt door dat mensen door die rotsblokken uit mijn LoS verdwijnen.

Zelf zit ik er aan te denken om mezelf de volgende keer te marken en iedereen (in ieder geval ranged) op te roepen om in mijn buurt te blijven als ze heals willen. Bij het healen van de tank geeft dit niet zo'n probleem, omdat ik altijd Beacon of Light op de tank heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:23:
[...]

spoiler:
True, maar die death animation is er wél: http://www.youtube.com/watch?v=dPbsLK7ZJm8.
spoiler:
Man man man, even 'moeizaam' proberen nog die helm te pakken en daarna flut-achtig naar de grond vallen. Kom op zeg, zelfs belfs hebben nog betere animaties bij het dood gaan (handje omhoog grijpen)
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:27:
Even een schaamteloze quote van mezelf van een paar pagina's terug. Heeft iemand nog briljante tips?
Je bedoelt die boss met die berg steen op z'n rug? Daar gaat toch iedereen netjes achter dezelfde steen? (hij gooit er maar afaik 1). Beetje Naxx, die ice dragon boss.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 14-12-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]
Allemaal achter het rotsblok gaan staan als 'ie het gooit (zoals op Sapphiron), maak je ook nog eens meer kans op de achievement voor die boss. :)
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:31:
[...]

spoiler:
Man man man, even 'moeizaam' proberen nog die helm te pakken en daarna flut-achtig naar de grond vallen. Kom op zeg, zelfs belfs hebben nog betere animaties bij het dood gaan (handje omhoog grijpen)
spoiler:
The Helm of Domination was crafted by demons, both to hold the spirit of Ner'zhul and grant him his Lich King powers. The helm, which helps command undead and others, plus the Plate of the Damned, which makes the wearer nearly invulnerable, were bonded to Ner'zhul's spirit and locked within the Frozen Throne. The runeblade Frostmourne was also locked inside the Frozen Throne, but Ner'zhul punched it out so that it would eventually find its way to Arthas. Now Arthas carries the whole set, thus inheriting the Lich King's powers. As long as the Lich King survives, however, any creature donning the helm is slain immediately by a surging overflow of power. Only divine beings are not slain, but they still cannot command its powers if the Lich King is alive.

Die helm is wat ervoor zorgt dat zijn minions hem volgen. ;) Vrij belangrijk dingetje dus. ;)

[ Voor 62% gewijzigd door NMe op 14-12-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

[...]
Iedereen vertellen dat ze alleen achter de blokken moeten hiden op het moment dat het nodig is. Eventueel elke 5 stacks voor de achievement, anders op het moment dat hij zn weapons gaat craften.

Heeft bij mij tot op heden nog niet echt voor problemen gezorgd. Het probleem word wel groter naarmate je dps slechter is aangezien er dan relatief meer saronite blokken rond slingeren die je LoS blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:50:
[...]

Dodge genereert tegenwoordig rage, mits je de talent Shield Spec hebt (20% kans per talentpoint). De meeste warriors stoppen daar iig 2 punten in. 40% mag dan niet betrouwbaar zijn, het is iig meer dan "nooit" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cleetje schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:34:
[...]

Dodge genereert tegenwoordig rage, mits je de talent Shield Spec hebt (20% kans per talentpoint). De meeste warriors stoppen daar iig 2 punten in. 40% mag dan niet betrouwbaar zijn, het is iig meer dan "nooit" ;)
Die talents genereren veel minder dan wanneer je niet dodget. Ik ben als druid genaaid wat threat betreft als ik een attack drie keer op rij dodge, dat levert me 6 rage op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:28
NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:30:
[...]

Het lullige aan RAF is dat je even snel moet levelen om het zin te laten hebben, waardoor de RAF-bonus op leveling alleen zin heeft als je vriend ook heirlooms heeft. :P
Dacht ik eerst ook. Vergat alleen 1 ding: Grant a level..elke keer als ik nu ongeveer een level voorloop, grant ik hem eentje, en zo levelen we samen 20% sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:33:
spoiler:
Die helm is wat ervoor zorgt dat zijn minions hem volgen. ;) Vrij belangrijk dingetje dus. ;)
spoiler:
Had ik ook gelezen, maar ik vind het gewoon een bagger animatie. Zelfs die errr lichtgevende mummies in Outlands gaan nog mooier dood, dit is toch flut? Dit is 'the boss', de epic van LK, de uber des uberest.. en die valt zo matig naar de grond? Niet even mooie dialoog met nog een laatste adem?

Lijkt er dus wel op dat 'wij' al eerder die frostmourne afpakken of kapot maken. Zal wel een gevecht worden met bergen undeads.

Naja, geef mij die helm dan maar.. Eerst eens die allies van de aardkloot vegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Ik ook hoor als warrior, zelfs met het gespecced te hebben is het een verschrikking, maar eerlijk is eerlijk het is in 3.2 wel iets beter geworden.

Heroics kan ik overigens gewoon niet tanken zonder m'n halve gear uit te doen, alles is dodge/parry/miss/block maar de rage en daardoor aggro gain is echt niks.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:19

Rannasha

Does not compute.

[...]
Wanneer de boss wegloopt om een nieuw wapen te pakken, met z'n allen achter een rotsblok duiken. Hoeft niet per se hetzelfde blok te zijn, als de boss aan het wisselen is valt hij niet aan en achter de rotsblokken krijg je geen schade van z'n aoe, dus healing is op dat moment niet erg noodzakelijk. Nadat de debuff weg is, weer bij elkaar gaan staan.

@rage / dodge:
Heb zelf niet zoveel rage-problemen als Druid. De 5 extra rage die je krijg voor een crit helpt een boel, zeker gezien ik rond de 50% crit zit. In heroics betekent dit dat je simpelweg niet door je rage heen kunt raken. Swipe kost 15 rage, dus als je een mobje of 5 pakt, dan ben je netto 0-5 rage kwijt per Swipe. Dat is geen probleem met de rage die je krijg van damage of dodges (Druids krijgen 3 rage per dodge).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Ik heb een trial account geactiveerd dit weekend en zit op een RP server (Steamwheedle Cartel)
Zijn er mensen die hier ook spelen? Ik mis wat interactie.

De quests die ik tot nu toe gedaan heb zijn een beetje nutteloos (ben nu lvl 19 Alliance)
Word dit meer rewarding? Unieke items bv?

Voorbeeld: In het begin heb ik een persoon gevonden die gebeten was door een spin. Je helpt die en zorgt voor een antidote. En dan blijft die daar maar liggen. Je krijgt er niets voor terug en het heeft verder geen invloed op het verhaal of andere personages die je nog zou tegenkomen?

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:45:
Ik ook hoor als warrior, zelfs met het gespecced te hebben is het een verschrikking, maar eerlijk is eerlijk het is in 3.2 wel iets beter geworden.

Heroics kan ik overigens gewoon niet tanken zonder m'n halve gear uit te doen, alles is dodge/parry/miss/block maar de rage en daardoor aggro gain is echt niks.
Dan pull je gewoon te weinig :)

Enige plaats waar ik echt merk dat ik gewoon GEEN rage heb is de Brann event in Halls of Stone. Die waves die daar komen geven mij gewoon zo weinig rage dat ik echt moeite heb om ze fatsoenlijk op te pakken. Vaak is de DPS echter zo hard dat het niet zo heel veel uitmaakt.

Andere plekken komt het maar sporadisch voor.

Hier mijn Armory link, ik heb 5/5 in Shield Specialization dan wel :) Tevens heb ik in de Arms tree nog gekozen voor Anger Management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DrFlash schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:45:

Mijn paladin zit ik ook vaak met problemen, ondanks BoS (2% per avoid - maar mobs gaan te snel plat) komt de rest van je mana veelal uit de % van de healen. Je wordt amper gehealed, zit je in no time zonder maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:59:
[...]

Mijn paladin zit ik ook vaak met problemen, ondanks BoS (2% per avoid - maar mobs gaan te snel plat) komt de rest van je mana veelal uit de % van de healen. Je wordt amper gehealed, zit je in no time zonder maan.
Vandaar dat ik tegenwoordig gewoon JoW spam, ik outgear 5 mans zo hard dat health echt geen probleem meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

anyonas schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:55:
Ik heb een trial account geactiveerd dit weekend en zit op een RP server (Steamwheedle Cartel)
Zijn er mensen die hier ook spelen? Ik mis wat interactie.

De quests die ik tot nu toe gedaan heb zijn een beetje nutteloos (ben nu lvl 19 Alliance)
Word dit meer rewarding? Unieke items bv?

Voorbeeld: In het begin heb ik een persoon gevonden die gebeten was door een spin. Je helpt die en zorgt voor een antidote. En dan blijft die daar maar liggen. Je krijgt er niets voor terug en het heeft verder geen invloed op het verhaal of andere personages die je nog zou tegenkomen?
hmm later krijg je wel quests die je beter items geven, en level 70 en hoger heb je ook phasing wat er voor zorgt dat de wereld om jou heen veranderd.
other then that, volgens mij is de level cap van een trial account op lvl20 en dan krijg je geen exp meer voor quests

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:59:
[...]

Dit ken ik idd, wat je het beste kunt doen is wat mana pots meenemen.
Als je Divine plea op hebt gaat het ook utistekend, daarnaast Judgement of Wisdom ipv Judgement of Light. Dit scheelt ook al een berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:44:
[...]

spoiler:
Had ik ook gelezen, maar ik vind het gewoon een bagger animatie. Zelfs die errr lichtgevende mummies in Outlands gaan nog mooier dood, dit is toch flut? Dit is 'the boss', de epic van LK, de uber des uberest.. en die valt zo matig naar de grond? Niet even mooie dialoog met nog een laatste adem?
spoiler:
Ehm...dit is een gedataminede animatie zonder verdere dialoog en eventuele effecten. Misschien is dit ook wel niet de snelheid waarop het afspeelt, weet jij veel. Beetje lam om te oordelen op iets dat alleen nog gedatamined is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:15:
spoiler:
Ehm...dit is een gedataminede animatie zonder verdere dialoog en eventuele effecten. Misschien is dit ook wel niet de snelheid waarop het afspeelt, weet jij veel. Beetje lam om te oordelen op iets dat alleen nog gedatamined is. ;)
Snap ik ook wel :+ Ik heb in iedergeval erg hoge verwachtingen van dat moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Species5618 schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:50:
[...]

Wanneer de boss wegloopt om een nieuw wapen te pakken, met z'n allen achter een rotsblok duiken. Hoeft niet per se hetzelfde blok te zijn, als de boss aan het wisselen is valt hij niet aan en achter de rotsblokken krijg je geen schade van z'n aoe, dus healing is op dat moment niet erg noodzakelijk. Nadat de debuff weg is, weer bij elkaar gaan staan.
Als je wacht tot de boss wegloopt krijg je wel heel veel stacks van die debuff lijkt me. Is daar doorheen te healen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dricus schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:19:
[...]

Als je wacht tot de boss wegloopt krijg je wel heel veel stacks van die debuff lijkt me. Is daar doorheen te healen?
Als dit over Garfrost gaat ( denk het wel ). gewoon nuken todat ie naar wapen gaat.. en dan duik je met z'n allen achter een rock. Als je een pally hebt kun je frost aura aanzetten dit scheelt wel wat damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:12
[...]

Daarom moet je je verstoppen achter de stenen. Dan stacked de debuff niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Hangt echt af van de dps die mee is. Als je geluk hebt zit je op 10-15 op de tank, daar is meestal wel doorheen te healen. Als de tank dan ook netjes achter een blok gaat staan is er niks aan de hand.

Als de dps echter niet echt lekker is dan is die hele instance eigenlijk al een ramp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:23:
[...]

Hangt echt af van de dps die mee is. Als je geluk hebt zit je op 10-15 op de tank, daar is meestal wel doorheen te healen. Als de tank dan ook netjes achter een blok gaat staan is er niks aan de hand.

Als de dps echter niet echt lekker is dan is die hele instance eigenlijk al een ramp :P
Ik heb gisteren een Tank gezien die doodging van de Debuff van die Drake Riders in PoS.
Healer: Oh sorry.. niet gezien

Aka retard.. staat duidelijk bij die debuff, blijft damage doen todat je volledig gehealed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 01-04 13:56
SpoTs schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:04:
[...]

Dit ken ik idd, wat je het beste kunt doen is wat mana pots meenemen.
Als je Divine plea op hebt gaat het ook utistekend, daarnaast Judgement of Wisdom ipv Judgement of Light. Dit scheelt ook al een berg.
In heroics gebruik ik alleen maar Seal of wisdom, threat is geen issue meer in wotlk.
En als het al eventueel een risico is, dan is de mob zo snel dood dat het ook niet uit maakt.
Hammer of righteousness hit 4 targets met glyph, dat tikt lekker aan met seal of wisdom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 01-04 13:56
SpoTs schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:39:
[...]

Ik heb gisteren een Tank gezien die doodging van de Debuff van die Drake Riders in PoS.
Healer: Oh sorry.. niet gezien

Aka retard.. staat duidelijk bij die debuff, blijft damage doen todat je volledig gehealed bent.
Bedoel je dat zwaard ofzo wat ronddraait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ossi schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:24:
[...]

In heroics gebruik ik alleen maar Seal of wisdom, threat is geen issue meer in wotlk.
En als het al eventueel een risico is, dan is de mob zo snel dood dat het ook niet uit maakt.
Hammer of righteousness hit 4 targets met glyph, dat tikt lekker aan met seal of wisdom :)
Healer met 40k mana en SoW, dat tikt pas lekker ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

@Garfrost: kwestie van achter de Saronite blokken gaan staan zodra hij wegrent naar de forge. Mocht het tussendoor nodig zijn, dan kan de dps/healer ook achter de rocks gaan staan eens in de zoveel tijd. Aangezien de boss als een mietje slaat kan de tank prima overleven voor de paar seconden dat de healer nodig heeft om debuffs te clearen.

Overigens is het wel zaak om heel strict te zijn met de LoS. Het wil nog wel eens voorkomen dat mensen achter het blok gaan staan, maar dan met de zijkant open & bloot naar de boss toe (wat dus niet uit line-of-sight is heh). Gewoon zorgen dat het blok saronite in een rechte lijn tussen jou en de boss staat. Werkt voor mij altijd, maar ik zie elke x weer mensen die het niet voor elkaar krijgen (waaronder een niet nader te noemen persoon thuis :P).

Handige tip voor DKs: pop Anti-Magic Shell wanneer de stacks te hoog worden. Daarmee kun je de totale debuff clearen zonder achter saronite te verstoppen. Weet niet zeker of hij direct de debuff cleared of alleen voorkomt dat hij verder stacked (en dus er af valt na +/-3s), daar gaat t me meestal te snel voor ;) Dankzij dit trucje heb ik al meerdere malen de boss in mn uppie neer mogen meppen voor de laatste 20-30% hp (lang leve Death Strike).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
We gaan naar het volgende deel, deel 206 (klik op de afbeelding (841kb))

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nHmM2jCRVMyJxunn426f0fWs/full.gif

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.