'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
de deuren van lich kings citadel zijn gebroken en vandaag was de dag dag ik mijn kunsten in de magie mocht vertonen aan de Lich Kings sterkste strijders. De Forge of Souls was makkelijk genoeg. Toen de eerste boss viel wist ik nieuwe shoulders op de kop te tikken. Mijn Valarous Frostfire shoulderpads werden vervangen door nieuwe shoulders welke aanzienlijk beter waren. Als ik van Forge of Souls op HC nveau al iets als moeilijk moet aanstippen zijn het de laatste normale trashmobs die voor een clothie aardig wat AOE doen en als de healer het niet op pakt kus je de grond. De laatste boss van FoS HC wipte we een paar keer op omdat onze healer last had van lagspikes. De healer veronschuldigde zich en dankzij het nieuwe PuG systeem hadden we binnen de minuut een nieuwe healer. FoS HC uitgespeeld en door naar de pit. Ook deze uitgespeeld met 1 wipe op de eerste boss en twee op de tweede. De laatste boss viel in 1 keer neer. De laatste instance nog niet gedaan door tijdgebrek helaas. Wel nog mijn Naxx 10 HC dagger ingeruilt voor een epic sword van de pit.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
LB is hier denk ik Lava Burst.NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:22:
[...]
Waarom werkt dat niet? Als LB op cooldown is zal je daar van het spel een melding van krijgen en vervolgens cast CL in plaats daarvan. Je wil hooguit even het commando geven om errors te onderdrukken. Ik wist trouwens niet dat er een cooldown op LB zat? Bedoel je niet de global cooldown? Daar kom je sowieso niet onderuit.
Anoniem: 316512
Lighting Bolt niet in je rotation hebben is echt... niet zo slim.
Chain lighting gebruik ik zelf alleen als er op meerdere targets DPS nodig is.
CoS: walkover, 1 keer dood omdat ik de deur moest openmaken en midden op het slagveld was blijven staan
AN: was al in-progress, ze waren bezig op de laatste baas. het gevecht begon toen ik de berg af kwam lopen - muurtje komt op en ik sta nog buiten.. Kon dus niets doen, gratis emblems en geld. LoL.
UP: absolute walkover. snelle run en geen enkele dode
ToC: 2 doden omdat de tank alle groepen van 3 tegelijkertijd bijelkaar trok en vervolgens de aggro niet hield, daarna ging alles toch nog netjes liggen
Al met al nog geen 2 uur gespeeld en een stevig aantal emblems en wat goud verdient. Gaat goed zo. Ik zie de markt voor shards al helemaal inelkaar storten
Iets anders: op Kilrogg werd altijd greed gerolled op de frozen orbs, buiten de ninjas dan. Nu is het blijkbaar de mode om need te rollen omdat anders de off-realmers ermee vandoor gaan.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Lightning Bolt stond uitgeschreven in de post die ik quotete?
Overigens maakt dat voor die macro niet uit, gewoon errors onderdrukken en beide spells casten met de spell met de hoogste prioriteit bovenaan, dan cast je altijd wat off cooldown is.
Sommige instant spells (zonder global cooldown?) werken wel tegelijk met een andere spell, maar Lightning Bolt met mealstrom niet.
Je zal toch echt een /castsequence macro moeten maken voor meerdere spells. Dus bijvoorbeeld: /castsequence reset=5 Chain Lightning,Lightning Bolt,Lightning Bolt,Lightning Bolt.
Hij reset terug naar de eerste spell als je 5 seconden niks doet, da's wel zo makkelijk.
P.s. kijk ook eens hier, misschien zit er wat bruikbaars bij: http://www.wowwiki.com/Useful_macros_for_shamans
[ Voor 9% gewijzigd door Slogra op 10-12-2009 14:57 ]
Het is net anderom. CL is degene met de cooldown, LB heeft alleen 'last' van een global cooldown. Trouwens, ik dacht dat CL alleen effectief is bij meerdere targets als enhancement. Het pakt meer mana en doet minder damage single target dan een LB. Bij ele wordt het nog wel eens gebruikt als filler om precies uit te komen met LB tot LvB van cd komt.Zjanzjak schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:02:
Idd, veel mensen van dat eiland wat voor de kust voor Nederland ligt.![]()
Maar we konden toch niet raiden vanwege eerder genoemde redenen dus vent was er meer voor de vertier.
Ben maar naar mijn shammy gelogd en heb alles weer in orde gemaakt, nieuwe shockandawe-addon was natuurlijk de eerste actie, die is weer mooi bijgewerkt maar gossie zeg, als enhance is de rotatie wel wat uitgebreid. Ik probeerde alles onder te brengen onder de knopjes van mijn razer naga muis maar omdat ik zo min mogelijk wil switchen probeer ik dingen bij elkaar te gooien dmv macro's. Ik liep alleen tegen het volgende aan; kan je lightning bolt EN chain lightning in 1 macro brengen? Het simpele
/cast Lightning Bolt
/cast Chain Lightning
werkt natuurlijk niet maar ik vroeg me af of er toch een mogelijkheid bestond.
Iemand ideeen?
Want soms is LB nog op cd en wil ik CL dan gebruiken (of andersom), als dat nou door 1 macro ondervangen kan worden.
Wat een optie is qua macro om beide spells te combineren is met modifier en nomodifier. Is geen optie voor wat je beschrijft (lb gebruiken als cl cd heeft), maar het bespaart wel knoppen. Ik kan vanavond eventueel hier wel een voorbeeld van zoeken. Weet het even niet uit mijn hoofd.
[ Voor 9% gewijzigd door Mik! op 10-12-2009 14:59 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Inderdaad, mijn fout. ApologiesNMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:39:
Lightning Bolt stond uitgeschreven in de post die ik quotete?
Op Outland deden we dat al zolang als die dingen bestaan volgens mij. Met deze nieuwe cross-realm LFG lijkt het me helemaal niet meer dan normaal dat je gewoon Need. Als iedereen het doet zal er ook niemand zeuren.LazySod schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:35:
Iets anders: op Kilrogg werd altijd greed gerolled op de frozen orbs, buiten de ninjas dan. Nu is het blijkbaar de mode om need te rollen omdat anders de off-realmers ermee vandoor gaan.
Ik ga zeker over op need, als ietem goed is voor offspec, is iemand main trade ik wel.
Beetje vervelend om goed item ge DE te zien worden omdat je greed deed
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anyway, ik speel al een jaar geen Wow meer maar heb wel een wow account + en TBC. Ik ben na alle updates erg benieuwd en wil eigenlijk eens weer een kijkje nemen. Natuurlijk is een tientje voor een maandje niet zo veel, maar ik dacht ach, wie weet vind ik het wel weer erg leuk en dan kan ik na tien dagen proberen iemand anders blij maken met een gratis maand.Invite a friend that has left World of Warcraft to return with a FREE 10-Day Trial of the Burning Crusade. If your friend reactivates their account and pays for a month of gametime, you will receive a month of WoW FREE! You can only invite someone who was once a paid subscriber and last played the game more than 90 days ago.
Is dit toegestaan hier? Als iemand geinteresseerd is kan hij/zij me een dm sturen (om dit topic niet te vervuilen).
Ik weet niet of het tankprobleem ook in raids het geval was, want ik was deze keer geen tank in de raid.NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:22:
[...]
Hmm, misschien dat dat op een bepaald moment verbeterd is ofzo? Wij hebben geraid van half 9 tot half 12. De enige trash waar we verder moeite mee hadden waren die grote Wardens, maar dat had andere redenen die iedereen hier die de instance geprobeerd heeft vast wel kan raden.
Wie ben jij eigenlijk, aannemende dat je ook Doomhammer alliance speelt?
Het viel mij op toen ik zelf Forge of Souls tankte.
Mijn chars staan in mijn sig
Welke chars heb jij allemaal?
Je hebt een DM van me.roy-t schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:04:
Is dit toegestaan hier? Als iemand geinteresseerd is kan hij/zij me een dm sturen (om dit topic niet te vervuilen).
Offspec is inderdaad ook need, en geen greed. Ideaal als je niks meer nodig hebt voor je mainspecZolang DE dezelfde loot-prio heeft als greed, zullen er heel veel need rolls gemaakt gaan worden.
Ik ga zeker over op need, als ietem goed is voor offspec, is iemand main trade ik wel.
Beetje vervelend om goed item ge DE te zien worden omdat je greed deed
En vaak worden de classes ook wel goed gescheiden hoor. Ik heb nog geen enkele keer met 2 dezelfde classes in de groep gezeten.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ik zie het anders nog wel gebeuren dat Blizzard "Need for Main-Spec" en "Need for Off-Spec" gaat implementeren. Hebben we 4 knopjes, main-spec prio, dan off-spec en dan kan de greed roll ook echt als greed worden gezienTeunis schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:03:
Zolang DE dezelfde loot-prio heeft als greed, zullen er heel veel need rolls gemaakt gaan worden.
Blijkbaar inderdaad verandert:RichardvdD schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:11:
Resurrection werkt alleen op classic accounts.
http://us.blizzard.com/su...ale=en_US&articleId=20592
Note: You may only send a Scroll of Resurrection to World of Warcraft accounts that have NOT been upgraded to Wrath of the Lich King.
ik snap niet wat er mis is met :detheavn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:13:
[...]
Ik zie het anders nog wel gebeuren dat Blizzard "Need for Main-Spec" en "Need for Off-Spec" gaat implementeren. Hebben we 4 knopjes, main-spec prio, dan off-spec en dan kan de greed roll ook echt als greed worden gezien
Need
Greed
DE
en dan ook in die prioriteits volgorde.... zoals het nu is is het leuk als niemand loot nodig heeft, maar wanneer iemand voor offspec wil greeden, heb je er niks aan met dit systeem.
Maar wat is de definitie van mainspec/offspec in een pug? Je huidige spec? Als je in LFG aangeeft DPS/healer te zijn, bepaald het systeem welke 'job' jij moet gaan spelen, los van je main/offspec. In 90% van de gevallen is het nooit een probleem, persoon vraagt 'can i need for <whatever>', rest vind het wel best.detheavn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:13:
[...]
Ik zie het anders nog wel gebeuren dat Blizzard "Need for Main-Spec" en "Need for Off-Spec" gaat implementeren. Hebben we 4 knopjes, main-spec prio, dan off-spec en dan kan de greed roll ook echt als greed worden gezien
(goed, gear in ICC is nu nog even ander verhaal, maar menig persoon gaat vrij rap nu richting 232 door triumph gear).
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2009 15:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ALs je zoals mij geen ervaring hebt, en dus niemand kent die het spel speelt heeft het nu nog nut om bij punt 0 te gaan beginnen?
Denk eraan om volgend jaar het complete pakket aan te schaffen, maar ik hoorde her en der van mensen wel dat er steeds meer mensen stoppen? of dat de meesten echt in de hele hoge levels zitten..
Het lijkt me een mooie game maar weet niet of het in mijn geval wel nuttig is.. tegen de tijd dat ik overal aan mee kan doen ben ik al 1 a 2 jaar verder bij wijze van, en of het dan nog volop word gespeeld daar twijfel ik over.
Iemand die zijn mening kan en wil geven ?
Liefhebber van Tweakers
Bij Anub en de adds bijvoorbeeld gebruik ik zo vaak als kan CL, maar aangezien dat geen instant is kan ik hem niet 2 keer achterelkaar doen als mijn maelstrom direct weer op 5 zit na de eerste keer CL gebruikt te hebben dus op dat moment, om toch gebruik te maken van de maelstrom, wil ik LB gebruiken. Over mana hoef ik me geen zorgen te maken, lang leve de shamanistic rage (zit ook in shockandawe ingebakken zelfs).Mik! schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:56:
[...]
Het is net anderom. CL is degene met de cooldown, LB heeft alleen 'last' van een global cooldown. Trouwens, ik dacht dat CL alleen effectief is bij meerdere targets als enhancement. Het pakt meer mana en doet minder damage single target dan een LB. Bij ele wordt het nog wel eens gebruikt als filler om precies uit te komen met LB tot LvB van cd komt.
Wat een optie is qua macro om beide spells te combineren is met modifier en nomodifier. Is geen optie voor wat je beschrijft (lb gebruiken als cl cd heeft), maar het bespaart wel knoppen. Ik kan vanavond eventueel hier wel een voorbeeld van zoeken. Weet het even niet uit mijn hoofd.
Ben benieuwd naar je macro's!
Als het spel je 'pakt' dan blijf je spelen, aan de hand van de tijd die je erin steekt zal je levelen tot het hoogste level, sommige kunnen dat in een week, sommige doen er maanden over, maar het gaat erom hoe JIJ het het leukst vindt. Hoe meer tijd jij steekt in je karakter hoe beter je wordt. Net zoals elk spel komen en gaan er mensen, ook dat is erg persoonlijk. Als ik jou was zou ik niet meteen het hele spel kopen maar beginnen met een trial, om gewoon te bekijken hoe je het vindt.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:37:
Nu de eindbaas bekend is in het nieuws bericht op de FP heb ik als iemand die geen WoW speelt een vraag.
ALs je zoals mij geen ervaring hebt, en dus niemand kent die het spel speelt heeft het nu nog nut om bij punt 0 te gaan beginnen?
Denk eraan om volgend jaar het complete pakket aan te schaffen, maar ik hoorde her en der van mensen wel dat er steeds meer mensen stoppen? of dat de meesten echt in de hele hoge levels zitten..
Het lijkt me een mooie game maar weet niet of het in mijn geval wel nuttig is.. tegen de tijd dat ik overal aan mee kan doen ben ik al 1 a 2 jaar verder bij wijze van, en of het dan nog volop word gespeeld daar twijfel ik over.
Ergens eind volgend jaar komt er trouwens weer een nieuwe expansie, met een nieuwe eindbaas en mogen we met ons allen weer 5 levels gaan levelen.
[ Voor 37% gewijzigd door Zjanzjak op 10-12-2009 15:46 ]
In een 5 mans instance geldt hetzelfde. Als je wilt gaan needen op spul uit een andere spec dan dat je wilt, dan laat dat uit fatsoen van tevoren weten. Vooral met de dungeon finder lijkt me dit wel slim. Je party kan natuurlijk niet zien welke specs je opgegeven hebt.
Maar goed, hier komt het woord fatsoen te pas... Ik weet niet hoeveel mensen dat kennen, maar op onze server zit dat over het algemeen wel goed. Daarnaast als iemand wilt ninjaen, dan doen ze dat toch wel...
Daar hebben ze het kick voten nu voor uitgevonden
ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, Volgend jaar komt er een nieuwe expansion waardoor level 85 de max word, en dat er "veel" mensen stoppen met 11 miljoen spelers denk ik niet dat je er veel van zult merken.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:37:
Nu de eindbaas bekend is in het nieuws bericht op de FP heb ik als iemand die geen WoW speelt een vraag.
Daarnaast doot Blizzard er enorm veel aan om ook voor de beginnende spelers het "makkelijker" te maken, door bijvoorbeeld de hoeveelheid experience points om een level hoger te komen te verminderen, snellere regenratie van Leven en Mana op lager levels.
Qua pakketten weet ik niet wat slim is, als je het niet zeker weet kan je de 10 dagen trial sowieso doen, en/of wow vanilla kopen(de orginele) dan zijn er wel een aantral restricties qua classes en rassen, maar kan je in ieder geval tot level 60 spelen. als je het dan nog leuk vind is het het zeker waard om de uitbreidingen te kopen!
ow en er is niet zo iets als "eindbaas"
[ Voor 4% gewijzigd door Valkyre op 10-12-2009 15:44 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
gisteren gereleased.....MrVegeta schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:44:
Hoe staat het met Icecrown? Komt ie al bijna of wat?
afgefikt Arthas hield het voor gezien heeft de citadel in de fik gestoken en zit nu ergens met Lord Serpentis in een grot ofzo...
[ Voor 26% gewijzigd door Valkyre op 10-12-2009 15:46 ]
Die is er sinds gisterMrVegeta schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:44:
Anders check je even http://wow-europe.com voordat je open deuren intrapt.MrVegeta schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:44:
Kijk hier heb ik veel aan!Gohan-san schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:43:
[...]
ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, Volgend jaar komt er een nieuwe expansion waardoor level 85 de max word, en dat er "veel" mensen stoppen met 11 miljoen spelers denk ik niet dat je er veel van zult merken.
Daarnaast doot Blizzard er enorm veel aan om ook voor de beginnende spelers het "makkelijker" te maken, door bijvoorbeeld de hoeveelheid experience points om een level hoger te komen te verminderen, snellere regenratie van Leven en Mana op lager levels.
Qua pakketten weet ik niet wat slim is, als je het niet zeker weet kan je de 10 dagen trial sowieso doen, en/of wow vanilla kopen(de orginele) dan zijn er wel een aantral restricties qua classes en rassen, maar kan je in ieder geval tot level 60 spelen. als je het dan nog leuk vind is het het zeker waard om de uitbreidingen te kopen!
ow en er is niet zo iets als "eindbaas"in de volgende uitbreiding is er weer een nieuwe "eindbaas" genaamd Deathwing the destroyer.
Ik heb het spel wel een keer bij iemand anders gespeeld( al meer dan een jaar geleden) en het spreekt me aan maar dan vooral in teamverband, ik heb nooit de stap gezet om het te gaan spelen en ben wel van plan dit toch volgend jaar te gaan doen.
De reden waarom ik vooral twijfelde was:
Dit door de tijd die je in het spel zou moeten steken om op een level te komen waar het pas echt leuk word en waar je mee aan die gevechten kan doen tegen grote monsters etc.
Zelf ken ik alle benamingen niet dus neem het me niet kwalijk dat ik het zo beschrijf.
Zitten hier op tweakers.net trouwens de nodige clans die echte beginners nog in het spel zouden willen begeleiden, of zitten hier vooral mensen die enkel op de hogere lvl's gamen.
Zelf weet ik namelijk niet mocht ik het spel volgend jaar aanschaffen hoe je in contact met leuke NL clans kan komen die mensen als mij zouden kunnen helpen in de game om alles een beetje onder de knie te krijgen.
In een groep lijkt het me ook gewoon leuker dan alles alleen.
Fun is voor mij echt het aller belangrijkste in een clan
@Zjanzjak
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien excuses, ook bedankt voor jou mening.
Je hebt ook helemaal gelijk, op je eigen tempo levelen en het spel leren dat is de juiste manier.
Nu hopen dat ik een leuke NL clan tegen het lijf loop volgend jaar
[ Voor 8% gewijzigd door pino85 op 10-12-2009 16:04 ]
Liefhebber van Tweakers
Niet te hopen dat ie in ragefire chasm is gaan zitten.Gohan-san schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:45:
[...]
gisteren gereleased.....
afgefikt Arthas hield het voor gezien heeft de citadel in de fik gestoken en zit nu ergens met Lord Serpentis in een grot ofzo...
Kom je lelijk bedrogen uit io lvl 15
@pino22
Ik wilde ook een 2e char gaan levelen. als je op jaedenar begint kunnen we misschien samen levelen?
[ Voor 12% gewijzigd door Sporedd op 10-12-2009 15:54 ]
Don't trust an atom, they make up everything.
Een aantal mensen hebben hier al een trial als optie gegeven. Dat is sowieso een goede optie om te beginnen met spelen. Daarnaast heb ik in de pricewatch gezien dat een gamecopy van de eerste versie (zogenaamde vanilla) zonder uitbreidingen nog maar 12 euro kost. Voor die 12 euro krijg je er tevens 30 dagen speeltijd bij. Dat is dus nog minder dan een reguliere maand-betaling! Daarna kan je, naarmate je hoger in level komt, de uitbreidingen erbij kopen. Je hoeft dus niet in 1 keer alles te nemen, tenzij het natuurlijk erg voordelig uitkomt zoals een Battle Chest met alles, inclusief Wrath of the Lich King (huidige expansion) er bij zit, voor weinig geld.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:37:
Sorry heb al paar weken/maanden niet meer ingelogt. Ziet er wel (erg) gaaf uit zeg.NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:47:
[...]
Anders check je even http://wow-europe.com voordat je open deuren intrapt.
[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 10-12-2009 15:59 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is wel het laatste waar je je druk om hoeft te maken..tegen de tijd dat ik overal aan mee kan doen ben ik al 1 a 2 jaar verder bij wijze van, en of het dan nog volop word gespeeld daar twijfel ik over.
[ Voor 42% gewijzigd door Divak op 10-12-2009 16:01 ]
Ik ga hem waarschijnlijk pas volgend jaar aanschaffen aangezien ik nu enkel een oude laptop heb.Sporedd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:53:
[...]
@pino22
Ik wilde ook een 2e char gaan levelen. als je op jaedenar begint kunnen we misschien samen levelen?
Er komt een game pc maar ik moet even wachten op de nodige centjes;)
Dus als je dan toevallig nog gaat spelen dan graag, samen is gezelliger dan alleen.
@
redfoxert
Dat is idd een optie, dan weet ik direct ja het pakt me totaal of nee dat doet het niet.
Er is denk ik ook veel veranderd voor nieuwe spelers( beginners) tov jaren geleden of niet?
[ Voor 25% gewijzigd door pino85 op 10-12-2009 16:05 ]
Liefhebber van Tweakers
Lees eens wat pagina's terug en dan weet je hetMrVegeta schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:44:
Wat de andere al schreven...
[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 10-12-2009 17:13 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Mwah, het hangt er een beetje vanaf wat Blizzard verder doet natuurlijk. Ik heb het idee dat ze nu wat meer voor easy money gaan en de expansions korter gaan maken, vandaar ook de lagere nieuwe level cap voor Cataclysm.RichardvdD schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:00:
[...]
Dat is wel het laatste waar je je druk om hoeft te maken..Zelfs over 10 jaar zal dit spel nog steeds genoeg gespeeld worden denk ik zo. Kijk ook maar naar andere (nog oudere) MMORPGs. En dan is WoW nog eens 10 keer populairder. En aangezien de game tot lvl100 gaat (toch?) zal het nog wel een tijdje duren voordat de game 'klaar' is.
Waar liever de tijd aan besteden dan aan meer level content
Cant blame them, kom alleen nog in icecrown en dalaran.
Zeker met de nieuwe portal systeem uit lfg, wordt helemaal nuteloos om naar de eerste gebieden te vliegen.
[ Voor 36% gewijzigd door Teunis op 10-12-2009 16:15 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Iemand een idee?Damian schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:14:
Ik word ook een beetje moe van mensen die inderdaad je alleen mee willen nemen als je goede gear hebt. Ik heb nu op 2 armour items na alles paars, maar zelfs daar hoor ik ze soms moeilijk over doen.
1 keer meegeweest naar Naxx 25 man. Raid leader zei gewoon dat hij het leuk vond dat ik mee ging, omdat hij het mooi vond om te zien dat de gear ook een keer terecht komt bij iemand die het kan gebruiken. Ik was helemaal verliefd op die manZo hoort het.
Vanavond even de nieuwe dungeons proberen, gister was nogal gaar. Dungeon finder tool lijkt goed te werken. Gister met mijn lvl 26 pala Gnomeregan gedaan. Had binnen 2 minuten een party, half uur de instance in dc-de er 1, binnen 10 sec hadden we een nieuwe tank, ideaal, werd meteen naar de instance geportald, en we kregen een leuke buff omdat we de tool gebruikt hadden.
nu alleen nog even die irritante weergave van battlegroups achter de namen in het chatvenster weg zien te krijgen, iemand een idee?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Natuurlijk geen lag, natuurlijk meer dan genoeg instances en natuurlijk fijne gameplay!
ik heb 1.5 uur lang de portal gezien en niets van de binnenkant. even een supersnelle XT kill voor de raid weekly/daily wat het ook is en dat was het wel weer.
En de raidleader maar zeggen "we didn't have these problems with ulduar!"
nee lul, toen kon je naar binnen maar dat was ook alles.. de hele instance lagde toen als de tering, de helft van de bosses was bugged to hell en als je speedboost deed op de ramp craashte je
blup
zal je een tip geven Lord Serpentis zit niet in RFCSporedd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:53:
[...]
Niet te hopen dat ie in ragefire chasm is gaan zitten.
Kom je lelijk bedrogen uit io lvl 15
@pino22
Over het eind level bereiken moet je je echt geen zorgen maken, als je nieuw bent, gewoon lekker een poppetje uitzoeken die jij denkt leuk te gaan vinden (en dat kan best even duren, had eerst een hunter gemaakt maar op level 28 kwam ik er achter dat ik er geen reet aan vond, en toen een mage begonnenpino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:52:
[...]
Kijk hier heb ik veel aan!
Ik heb het spel wel een keer bij iemand anders gespeeld( al meer dan een jaar geleden) en het spreekt me aan maar dan vooral in teamverband, ik heb nooit de stap gezet om het te gaan spelen en ben wel van plan dit toch volgend jaar te gaan doen.
De reden waarom ik vooral twijfelde was:
Dit door de tijd die je in het spel zou moeten steken om op een level te komen waar het pas echt leuk word en waar je mee aan die gevechten kan doen tegen grote monsters etc.
Zelf ken ik alle benamingen niet dus neem het me niet kwalijk dat ik het zo beschrijf.
Zitten hier op tweakers.net trouwens de nodige clans die echte beginners nog in het spel zouden willen begeleiden, of zitten hier vooral mensen die enkel op de hogere lvl's gamen.
Zelf weet ik namelijk niet mocht ik het spel volgend jaar aanschaffen hoe je in contact met leuke NL clans kan komen die mensen als mij zouden kunnen helpen in de game om alles een beetje onder de knie te krijgen.
In een groep lijkt het me ook gewoon leuker dan alles alleen.
Fun is voor mij echt het aller belangrijkste in een clan
@Zjanzjak
Ik had je post helemaal over het hoofd gezien excuses, ook bedankt voor jou mening.
Je hebt ook helemaal gelijk, op je eigen tempo levelen en het spel leren dat is de juiste manier.
Nu hopen dat ik een leuke NL clan tegen het lijf loop volgend jaar
anyway vooral de eerste keer dungeons doen is gewoon geweldig alle gebieden ontdekken in je uppie of nog beter samen met een vriend die ook voor het eerst speelt is gewoon hartstikke leuk.
een clan heet een guild in wow, maar ook daar denk ik dat je gewoon een beetje je draai in moet zien te vinden, dat komt allemaal later wel. zit zelf in een internationale guild vind ik een stuk leuker dan een NL guild maar das ook weer persoonlijk.
browse eens door de options, er is wel het 1 en ander veranderd met de nameplates kan ik mij herinneren van de patchnotes misschien dat het daar tussen staat, maar kan mij ook voorstellen dat dat niet anders kan.
[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 10-12-2009 16:21 ]
Ik heb geen idee hoe dat op te lossen is, maar wat is er zo irritant aan?
Zo kun je zien dat je niet met mensen van je eigen realm te maken hebt die je eventueel wil toevoegen aan je friendslist.
Welke chars heb jij nou op doomhammer?NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:10:
[...]
Mwah, het hangt er een beetje vanaf wat Blizzard verder doet natuurlijk. Ik heb het idee dat ze nu wat meer voor easy money gaan en de expansions korter gaan maken, vandaar ook de lagere nieuwe level cap voor Cataclysm.
Het 10x populairder betwijfel ik. Enige wat steeds het nieuws wordt ingebracht is het marketingsverhaaltje over 11miljoen spelers, maar als je daar verder in leest zou azie alleen al 6miljoen spelers hebben (en neem dan al china met 1miljard mensen..). Hou je dus 'maar' een 5mil spelers over voor US en EU, dat weer teruggerekend naar realm en zo groot is het opeens niet meer. Nu pas (na cross AV) heb je bepaalde interactie met cross-server mensen (naast de eerdere server transfers).RichardvdD schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:00:
Dat is wel het laatste waar je je druk om hoeft te maken..Zelfs over 10 jaar zal dit spel nog steeds genoeg gespeeld worden denk ik zo. Kijk ook maar naar andere (nog oudere) MMORPGs. En dan is WoW nog eens 10 keer populairder. En aangezien de game tot lvl100 gaat (toch?) zal het nog wel een tijdje duren voordat de game 'klaar' is.
Volgens mij had blizzard al eerder aangegeven bezig te zijn met een nieuwe MMO en natuurlijk D3 is in aankomst, daar zal toch flink wat canibalism plaats vinden onder de playerbase van US/EU. (even overige MMO's daargelaten).
En zal ongetwijfeld nog flink wat jaren doorgaan, maar of het even zo populair blijft? (hoeveelheid posts/activiteit op dit forum is natuurlijk helemaal geen maatstaaf).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

http://www.mmo-champion.c...t-ashen-verdict-exalted!/
dus zo lastig is het niet
[ Voor 62% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2009 16:37 ]
Ehm...how? Trash killen tot aan boss, naar buiten en resetten, rinse and repeat? Of zijn er manieren van rep krijgen die ik nog niet ken?Mektheb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:34:
hahahaha Sommige mensen, nu al exalted met die ashen verdict, srsly
Olumdril, Margul, Guljib, Malefici, Moritury, Benedikta
De rest heeft zo'n laag level dat het niet interessant is om ze te noemen.
[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 10-12-2009 16:38 ]
Het feit dat ze Azeroth compleet onder handen gaan nemen en de technieken gaan gebruiken zoals nu in Northrend is geniaal, verlengd de levensduur van WoW aanzienlijk en lijkt mij tot slot een ennnormmme klus. Dus easy money en kortere expansions? Lijkt me niet toch?NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:10:
[...]
Mwah, het hangt er een beetje vanaf wat Blizzard verder doet natuurlijk. Ik heb het idee dat ze nu wat meer voor easy money gaan en de expansions korter gaan maken, vandaar ook de lagere nieuwe level cap voor Cataclysm.
Lagere lvl cap kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ze in de toekomst meer expansions kunnen releasen (aangezien ik heb begrepen dat je net zo lang bezig bent met het lvlen van 80 naar 85 als van 70 naar 80).
Waarschijnlijk, ik heb geen idee maar het is ze toch echt geluktNMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:35:
[...]
Ehm...how? Trash killen tot aan boss, naar buiten en resetten, rinse and repeat? Of zijn er manieren van rep krijgen die ik nog niet ken?
link toegevoegd in de 1e post..
En ja ze deden er 12 uur over in de instances dus wss resetten enz
[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 10-12-2009 16:39 ]
Aja clan=guild:D[...]
Over het eind level bereiken moet je je echt geen zorgen maken, als je nieuw bent, gewoon lekker een poppetje uitzoeken die jij denkt leuk te gaan vinden (en dat kan best even duren, had eerst een hunter gemaakt maar op level 28 kwam ik er achter dat ik er geen reet aan vond, en toen een mage begonnen)
anyway vooral de eerste keer dungeons doen is gewoon geweldig alle gebieden ontdekken in je uppie of nog beter samen met een vriend die ook voor het eerst speelt is gewoon hartstikke leuk.
een clan heet een guild in wow, maar ook daar denk ik dat je gewoon een beetje je draai in moet zien te vinden, dat komt allemaal later wel. zit zelf in een internationale guild vind ik een stuk leuker dan een NL guild maar das ook weer persoonlijk.
[...]
browse eens door de options, er is wel het 1 en ander veranderd met de nameplates kan ik mij herinneren van de patchnotes misschien dat het daar tussen staat, maar kan mij ook voorstellen dat dat niet anders kan.
Ja dat is ook weer zo, als je het alleen doet/samen is het des te spannender denk ik.
Weet je ook hoe het zit als je begint kun je toch niet ineens overvallen worden door iemand die 10 levels hoger is dan jou of meer?
Word al moeilijk om te kiezen wat voor poppetje het beste bij me past.
Enerzijds ook in FPS ben ik een rusher en alles moet kapot als het kan, close combat dus.
Anderzijds van afstand damage doen is ook wel leuk:D
Liefhebber van Tweakers
Blizzard heeft ooit eens aangegeven expansions korter te willen maken en binnen een jaar of anderhalf van elkaar te releasen.Menace_1981 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:36:
[...]
Het feit dat ze Azeroth compleet onder handen gaan nemen en de technieken gaan gebruiken zoals nu in Northrend is geniaal, verlengd de levensduur van WoW aanzienlijk en lijkt mij tot slot een ennnormmme klus. Dus easy money en kortere expansions? Lijkt me niet toch?
Lagere lvl cap kan er natuurlijk ook voor zorgen dat ze in de toekomst meer expansions kunnen releasen (aangezien ik heb begrepen dat je net zo lang bezig bent met het lvlen van 80 naar 85 als van 70 naar 80).
Begin makkelijk, pak een DPS class. Zelf vind ik nog steeds hunter en warlock de 2 makkelijkste starter classes, grotendeels voor hun pet maar je leert al snel hoe agro werkt (jij en je pet). Bijde zijn wel ranged, stiekem blijf ik hopen dat ze toch ook een melee spec voor hunter maken, zoals shaman het heeft.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:38:
Enerzijds ook in FPS ben ik een rusher en alles moet kapot als het kan, close combat dus.
welke plugin gebruik jij om je chatvensters zo te krijgen?Mektheb schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:34:
hahahaha Sommige mensen, nu al exalted met die ashen verdict, srsly
[afbeelding]
http://www.mmo-champion.c...t-ashen-verdict-exalted!/
dus zo lastig is het niet
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Blizzard heeft ook ooit aangegeven een housing systeem te willen implementeren zoals Ultima Online.. Maar is ook niks van gekomen.. Het zou ook verstandig zijn de uitbereidingen te beperken aangezien de instap daarmee lager is voor nieuwe spelers.. De uitbereiding bij start duurder te maken en langzaam goedkoper.. Tot zover niks mis met hoe het nu verloopt.. TBC vond ik een slechte uitbereiding aangezien het me totaal niet trok in de verhaallijn.. Met Northrend spreekt het me veel meer aan.. en hopelijk wordt cataclysm ook weer een juweeltje..NMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:41:
[...]
Blizzard heeft ooit eens aangegeven expansions korter te willen maken en binnen een jaar of anderhalf van elkaar te releasen.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Duurde ff 30 min en 20min achter elkaar proberen, RL zei nou we gana wel ULd in summon mij ik blijf wel ff proberen to jullie er zijn.
Komen we aan bij de summon stone en ineens op mumble (vent) yay im in !!!
9 man weer terug vliegen
We hebben eerst Ony10 gedaan altijd lekkere opwarmer en wennen aan de Addons die niet of nog niet goed werken
ICC geprobeerd na 30 min niet naar binnen te komen dan maar toc10 normal en dan weer ICC proberen.
ToC10 clear and naar ICC. Zoals als ik al zei, na 20 min eindelijk binnen.
Als je binnen loop zie je daar in de verte (voor mij in de verte draw distance staat laag
1 slim iemand zei je moet hem als shirt aan trekken en dan on use gebruiken,, Aaaah handig
2de wipe Onze MT/RL liep ver voor en ging de boot op en wou dus zo'n rocket shirt, handige harry praat met de verkeerde en weg gunship met alleen hem er op. Wij beneden wachten to de boot terug komt.
Als die boot stuk gaat is de hele raid dood terwijl je niet eens mee ben, hoera gratis repair bill dit krijg hij zeker nog wel een aantal weken te horen
3de wipe Onze jongste raid member (we zijn 18+ guild op 1 na die is 17
4de try een clean kill onze boot had 60% health over en die Horde boot ging de grond maar eens bezoeken.
Helaas hebben we Deathbringer Saurfang nog niet kunnen bezoeken doordat het 00:00 was na de gunship kill, maar dat komt zondag wel.
Onze OTank pally heeft van deze 3 bosses 3 items geloot (1 handed mace met def, nieuw def shield en nieuw def chest) en onze bear MT/RL had ook geluk en de Rogue had een trinket waar je u tegen zegt.
136 Crit + 1100 AP proc
ICC is zeker leuk en als je traag ben met trash naar marrowgar dan krijg je een verassing van een groot skeleton
Helaas is het niet echt moeilijk, kan door onze players komen zitten goed in de ToC10 hard Items.
-edit- Komma's en ander foutjes zullen er nog wel een paar staan, zit op werk en moet eigenlijk nu al weg zijn.. haast haast ..
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ai ai ai, dat dacht ik ook, echter bij het invullen van de code kreeg ik:Dricus schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:12:
Als ik het me goed herinner heb ik laatst gezien dat de scroll of resurrection tegenwoordig ook op TBC accounts werkt...
We’re sorry
This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions:
This is not a World of Warcraft Classic account. Only World of Warcraft Classic accounts can be resurrected.
Iig bedankt Dricus!
Ok tnx,SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:54:
[...]
Begin makkelijk, pak een DPS class. Zelf vind ik nog steeds hunter en warlock de 2 makkelijkste starter classes, grotendeels voor hun pet maar je leert al snel hoe agro werkt (jij en je pet). Bijde zijn wel ranged, stiekem blijf ik hopen dat ze toch ook een melee spec voor hunter maken, zoals shaman het heeft.
Om te beginnen is dus een DPS class het makkelijkste en dan heb je daarin de keuze uit hunter of warlock?
Ik zal eens gaan bekijken op internet en in dit topic als dat er staat wat de verschillen zijn tussen deze 2 en de voor en nadelen
Liefhebber van Tweakers
Je krijgt geen AV rep in de 5-mans voor zover ik weet. Wel voor andere Northrend-factions. En je moet in de raid instance met een AV-mob praten voordat je de faction in je lijstje ziet.SnoeiKoei schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:01:
Ik zag Ashen Verdict helemaal niet terug in mn lijst van factions waar ik rep mee heb, je krijgt er toch al rep voor in de nieuwe 5mans? Of mag ik dan geen faction tabard aanhebben ofzo? (Nu Ebon Blade tabard aan voor de laatste paar K rep).
Geen idee is niet mijn UiDamian schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:56:
[...]
welke plugin gebruik jij om je chatvensters zo te krijgen?
Maar ik denk dat dat Prat is..
Ik zelf ben enorm fan van Tukui
http://www.wowinterface.com/downloads/info12688-Tukui.html
en gebruik die dus ook altijd
Ahhh kkthnxNMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:15:
[...]
Je krijgt geen AV rep in de 5-mans voor zover ik weet. Wel voor andere Northrend-factions. En je moet in de raid instance met een AV-mob praten voordat je de faction in je lijstje ziet.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Anoniem: 334307
Er zijn wel meer (ranged) DPS classes hoor, zoals Priest, Mage, Shaman (afhankelijk van je uiteindelijke 'spec'). Hunter en Warlock zijn wel het makkelijkste vanwege de pets die en een beetje damage doen en de vijand op afstand houden.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:15:
[...]
Ok tnx,
Om te beginnen is dus een DPS class het makkelijkste en dan heb je daarin de keuze uit hunter of warlock?
Ik zal eens gaan bekijken op internet en in dit topic als dat er staat wat de verschillen zijn tussen deze 2 en de voor en nadelen
Mijn tip: maak 2 poppetjes aan (hunter en warlock) en level ze tot 10 of 20 (of eerst 1 tot 10, dan de ander en dan de 1 weer naar 20). Dan heb je een beetje beeld wat ze kunnen en wat bij je past.
Er zijn genoeg Nederlandse guilds. Zo is op Darksorrow bijvoorbeeld "Dark Dutchmen" actief. Dit is een leveling guild, waarbij je niet een hele vragenlijst in hoeft te vullen om binnen te komen. Natuurlijk zitten daar de nodige level 80 spelers, maar er zijn genoeg mensen met lagere levels. Ook hebben veel level 80 spelers alts die ze aan het levelen zijn.
Neuh, buiten hunter en warlock heb je veel meer dps classespino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:15:
Ok tnx,
Hunter heeft de makkelijke start omdat je relatief leuke dmg doet en amper zonder mana zit, nadeel dat je jezelf (naast aid self) niet kan healen, daarnaast moet je steeds kogels/pijlen kopen. Warlock heeft op de lagere lvls nog wat issues met mana en je pakt (ten opzichte van) sneller agro van je pet over.
Zover ik weet hebben troll, orc en bloodelf beide classes (tauren enkel hunter, undead enkel warlock), lvl ze gewoon allebei voor een tijdje (dezelfde ras maakt het makkelijker vergelijken) en bekijk wat jou beter speelt.
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2009 17:37 ]
Anoniem: 334307 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:33:
[...]
Er zijn wel meer (ranged) DPS classes hoor, zoals Priest, Mage, Shaman (afhankelijk van je uiteindelijke 'spec'). Hunter en Warlock zijn wel het makkelijkste vanwege de pets die en een beetje damage doen en de vijand op afstand houden.
Mijn tip: maak 2 poppetjes aan (hunter en warlock) en level ze tot 10 of 20 (of eerst 1 tot 10, dan de ander en dan de 1 weer naar 20). Dan heb je een beetje beeld wat ze kunnen en wat bij je past.
Er zijn genoeg Nederlandse guilds. Zo is op Darksorrow bijvoorbeeld "Dark Dutchmen" actief. Dit is een leveling guild, waarbij je niet een hele vragenlijst in hoeft te vullen om binnen te komen. Natuurlijk zitten daar de nodige level 80 spelers, maar er zijn genoeg mensen met lagere levels. Ook hebben veel level 80 spelers alts die ze aan het levelen zijn.
Bedankt beiden voor de verdere uitleg.SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:34:
[...]
Neuh, buiten hunter en warlock heb je veel meer dps classesBeter gezegt, elke class kan DPS doen, sommige enkel melee, andere enkel ranged, of sommige combo hiervan.Geef enkel aan dat hunter en warlock de 2 classes zijn die een 'makkelijke' start geven door die pet. Startpost staat nog flink stuk over de classes.
Hunter heeft de makkelijke start omdat je relatief leuke dmg doet en amper zonder mana zit, nadeel dat je jezelf (naast aid self) niet kan healen, daarnaast moet je steeds kogels/pijlen kopen. Warlock heeft op de lagere lvls nog wat issues met mana en je pakt (ten opzichte van) sneller agro van je pet over.
Zover ik weet hebben troll, orc en bloodelf beide classes (tauren enkel hunter, undead enkel warlock), lvl ze gewoon allebei voor een tijdje (dezelfde ras maakt het makkelijker vergelijken) en bekijk wat jou beter speelt.
En die clan, ik zal hem noteren.
Als anderen nog meer gezellige NL clans kennen waar je gewoon geaccepteerd word als beginneling dan dm me maar
Beste is gewoon paar type rassen even te levelen en dan de keuze te maken van die voelt het beste aan.
Heb nu al zin om het te spelen maar helaas word nog even wachten
Liefhebber van Tweakers
Bij FoS de eerste boss viel mij gelijk wat op, namelijk bossfight muziek! Wel wat zachtjes maar ik zal de settings een controleren hiervoor. De eerste boss is eigenlijk gewoon tank en spank en dan bij 30% ofzo huggen. Wat mij op viel tussen normal en heroic is dat de eerste boss bij heroic veel meer selfhealing heeft.
De tweede boss is qua karakter enorm lol. Klinkt als een gestoorde psychoboss die januskop. De adds die worden gesummond (en niet attackable zijn) kun je compleet negeren. Als mage had ik mijn manashield op en ik merkte dat ze aardig wat slagen nodig hadden om er doorheen te komen. De tank bij ons deed de boss kiten. Enige echte is niet staan in de sinkholes en bij 30% de beam die verschijnt vermijden want dat is een echte HP killer. Voor de rest appeltje-eitje.
Bij de pit viel mij op dat de mobs best wel stevig waren maar weinig damage deden van belang. De eerste boss was weer erg comical. Een gaint die eigenlijk net zoals de taurenboss van Deadmines constant weapons wisselt. De tank spankt, de healer healt. de DPS DPSed. Ros wel even de adds af, ze zijn niet killers maar wel irritant. Om de zoveel tijd wordt er door de boss een grote klomp Sarronite gegooit, move your ass when targetted.
Daarna komt ick-Krick (aka Master-Blaster haha P ) Twee truukjes van belang. Vermijd de toxins en ontwijk de mines. Voor de rest goed te doen. Als je wordt getarged...RENNEN! Ik was iets te langzaam en werd als mage in 1 keer naar 0 HP gekicked binnen een seconden. Voor de rest wel do-able, alleen veel moven (eigenlijk wel een beetje de hele instance zo trouwens).
Daarna komt er een tunnel die veel adds heeft (trash adds niet echt gevaarlijk maar wel hinderlijk) verder valt er ijs naar beneden, ontwijken en moven dus. Erg hecktisch, veel lol maar alleen gevaarlijk voor idle-ers.
De eindboss van de pit was niet heel erg link. De tank tankt, de Helaer healt. De DPS-ers DPSsen. Om de zoveel tijd target de boss een persoon maar aangezien ik never ben getarged geen idee wat er moet worden gedaan. (lui beest dat ik ben
De laatste locatie is de hall van frostmourne. (omg, dat vond ik vet om te zien
Niet veel gedaan. Er komen waves van ghost, allience soldiers (denk dat het orcs zullen zijn als je horde bent? )
Ik werd echter door mijn hoge DPS/Threat door eentje getarged en was door mijn saves heen dus viel binnen vijf minuten neer. De grootste bitch van die fight is mana en dan vooral van de ranged DPSers (Mage/ Warlock) en kritieker, die van de healer. Onze Shammy runde door de mana heen en merkte op altijd dat probleem te hebben daar. Ik gok op mana potten (runeflasks enzo). De bosses niet meegemaakt daar onze groep (inclusief ik) niet verder konden gaan.
Het was overigens een PuG groep...dus....
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik niet.SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:24:
Het 10x populairder betwijfel ik.
http://www.xfire.com/games/
Aion is de nummer 2, met 10 keer zo weinig minuten. En dan hebben we het dus over een splinternieuwe MMORPG. Overige MMORPGs zijn helemaal nergens te bekennen. En dan te bedenken dat WoW ook al 5 jaar oud is.
MAAR 5 miljoen spelers? Haha, dat is echt enorm hoor! Als dat over 10 jaar nog 10% van over is, is de game alsnog populair genoeg om te blijven spelen. Dat realm verhaal is ook onzin. Als de game minder populair wordt dan voegt Blizzard gewoon een paar realms samen om ze weer lekker druk te maken.Enige wat steeds het nieuws wordt ingebracht is het marketingsverhaaltje over 11miljoen spelers, maar als je daar verder in leest zou azie alleen al 6miljoen spelers hebben (en neem dan al china met 1miljard mensen..). Hou je dus 'maar' een 5mil spelers over voor US en EU, dat weer teruggerekend naar realm en zo groot is het opeens niet meer.
Valt ook wel mee, veel mensen rollen in WoW als hun eerste MMORPG, en ook in de meeste gevallen zonder de vorige games te hebben gespeeld. Ik heb ook Warcraft games nauwelijk gespeeld en het interesseerde mij niets, maar toch speel ik nu WoW. Diablo 3 doen mij al helemaal niks, en een nieuwe MMORPG in de vorm van Starcraft zit ik ook niet op te wachten. En denk maar niet dat Blizzard zomaar opeens de support zal droppen. Dit is de populairste game ter wereld en zolang miljoenen mensen elke maand 13 euro lappen zullen ze er alles aan doen om dat zo lang mogelijk te houden.Volgens mij had blizzard al eerder aangegeven bezig te zijn met een nieuwe MMO en natuurlijk D3 is in aankomst, daar zal toch flink wat canibalism plaats vinden onder de playerbase van US/EU. (even overige MMO's daargelaten).
Net zo populair waarschijnlijk niet, maar dit is nu al de derde uitbreiding, en het aantal spelers neemt alleen maar toe. Er is nog een behoorlijk aantal uitbreidingen te gaan, dus voorlopig blijft het nog mega-populair. En ik denk niet dat het daarna opeens zal inkakken. Een opvolger hoeft ook niet te betekenen dat mensen overstappen. Call of Duty is daar wel een mooi voorbeeld van, de vorige games worden ook nog enorm veel gespeeld, ook al zijn er ondertussen 4-5 nieuwe delen bijgekomen.En zal ongetwijfeld nog flink wat jaren doorgaan, maar of het even zo populair blijft? (hoeveelheid posts/activiteit op dit forum is natuurlijk helemaal geen maatstaaf).
lees ook even op www.wow-europe.com daar staat heel veel van dit soort informatie (kan even niet beter linken ivm op werk icm proxypino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:38:
[...]
Aja clan=guild:D
Ja dat is ook weer zo, als je het alleen doet/samen is het des te spannender denk ik.
Weet je ook hoe het zit als je begint kun je toch niet ineens overvallen worden door iemand die 10 levels hoger is dan jou of meer?
in het kort gezegd ja het kan maar het hangt af van het type server waar je op zit (zie die link)
Kijk de eerste keer een poppetje maken en tot aan 80 levelen duurt het langst, je leest alle quests enz.enz. nu accepteer ik een quest en weet al waar ik naar toe moet, en lees er ook niks van.
en welke class tsja eerst moet je faction kiezen (Alliance / Horde) (ter info Horde is voor de echte mannen en vrouwen!
en dan zijn er verschillende combinaties in rassen en classes. staar je niet blind op racial abilities maar kies wat je leuk vind, of leuk lijkt dat is de best tip die ik je kan geven.
En nu eerlijk, wie hier gebruikt Xfire?
Zullen we windows gebruikers gaan tellen op basis van aangemelde MSN?
Bericht op de FP waren ze ook zo 'selectief' met nummertjes
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2009 18:15 ]
@hierboven: ik gebruik xfire
[ Voor 10% gewijzigd door Trouble op 10-12-2009 18:13 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
't Lijkt mij juist saai om 4 karakters rond hetzelfde level te hebben en dan steeds opnieuw dezelfde quests te moeten doen. Door ze één voor één te levelen of in elk geval één char eerst te doen kun je wat geld opbouwen en heb je steeds chars op verschillende levels. Ikzelf had tot voor kort twee level 80's, een level 70, een level 60, een level 40, een level 25 en nog wat lagere levels. Op die manier kun je, als een bepaald gebied je verveelt, gewoon een andere char loggen.-Trouble- schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:12:
Er werd me aangeraden om gewoon met 1 te levelen maar dat vind ik saai
Gohan-san schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:54:
[...]
lees ook even op www.wow-europe.com daar staat heel veel van dit soort informatie (kan even niet beter linken ivm op werk icm proxy)
in het kort gezegd ja het kan maar het hangt af van het type server waar je op zit (zie die link)
Kijk de eerste keer een poppetje maken en tot aan 80 levelen duurt het langst, je leest alle quests enz.enz. nu accepteer ik een quest en weet al waar ik naar toe moet, en lees er ook niks van.
en welke class tsja eerst moet je faction kiezen (Alliance / Horde) (ter info Horde is voor de echte mannen en vrouwen!)
en dan zijn er verschillende combinaties in rassen en classes. staar je niet blind op racial abilities maar kies wat je leuk vind, of leuk lijkt dat is de best tip die ik je kan geven.
Bedankt voor de link Gohan en de tips.-Trouble- schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:12:
@pino22: ik ben 1 november (weer) gaan WoWen, hoogste level wat ik ooit bereikt heb hiervoor is level 43 op een private server. Ik heb nu 4 verschillende chars (een Rogue, een Warlock, een Palladin en een Mage) zodat ik wat afwisseling heb tijdens het spelen. Er werd me aangeraden om gewoon met 1 te levelen maar dat vind ik saaiJe kunt, kort gezegd, alle kanten op.
@hierboven: ik gebruik xfireHeb niks met msn, maar xfire vind ik nog wel handig
Ik ga dit zeker even helemaal door pluizen
En Trouble, 4 verschillende chars ja? Netjes hoor.
Een kennis van me die ik helaas niet te vaak spreek( speelt te veel WoW haha inkoppertje)
Die zit nu ook op het hoogste lvl en heeft ook nog 3 andere chars op het hoogste lvl..
Dan denk ik dat is wel echt super tof maar dan moet je toch wel enorm extreem veel tijd er in steken..
Of hij heeft ze laten lvl-en.. dat gebeurd had ik ergens gelezen ook wel eens door mensen tegen een vergoeding
Al met al ik ga me nu dus goed inlezen en nogmaals iedereen die me heeft geholpen zo ver bedankt jullie zijn zeer behulpzaam.
Voor de rest game ze he
Liefhebber van Tweakers
Ja je hebt, Aion gebruikers verafschuwen Xfire inderdaadSinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:12:
[...]
En nu eerlijk, wie hier gebruikt Xfire?
Zullen we windows gebruikers gaan tellen op basis van aangemelde MSN?
Xfire is gewoon een prima graadmeter.
't Zijn een Dwarf, Human, Night Elf en Undead, dus dat valt wel meeNMe schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:23:
[...]
't Lijkt mij juist saai om 4 karakters rond hetzelfde level te hebben en dan steeds opnieuw dezelfde quests te moeten doen. Door ze één voor één te levelen of in elk geval één char eerst te doen kun je wat geld opbouwen en heb je steeds chars op verschillende levels. Ikzelf had tot voor kort twee level 80's, een level 70, een level 60, een level 40, een level 25 en nog wat lagere levels. Op die manier kun je, als een bepaald gebied je verveelt, gewoon een andere char loggen.
Och als je het spel een tijdje speelt dan krijg je vanzelf wel veel hogere lvl altspino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:36:
[...]
[...]
Bedankt voor de link Gohan en de tips.
Ik ga dit zeker even helemaal door pluizen
En Trouble, 4 verschillende chars ja? Netjes hoor.
Een kennis van me die ik helaas niet te vaak spreek( speelt te veel WoW haha inkoppertje)
Die zit nu ook op het hoogste lvl en heeft ook nog 3 andere chars op het hoogste lvl..
Dan denk ik dat is wel echt super tof maar dan moet je toch wel enorm extreem veel tijd er in steken..
Of hij heeft ze laten lvl-en.. dat gebeurd had ik ergens gelezen ook wel eens door mensen tegen een vergoeding
Al met al ik ga me nu dus goed inlezen en nogmaals iedereen die me heeft geholpen zo ver bedankt jullie zijn zeer behulpzaam.
Voor de rest game ze he
Zelf is me 3e char bijna 80, me huidige 2 lvl 80'ers zijn allebij in volle raid gear. Me vriendin heeft char nummer 6 bijna 80 waarvan nu 4 in raid gear en 2 boven de 5150 gearscore.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik merk op mijn healer en tank dat ik binnen 2 sec een groep heb, maar op mijn dps classes kan het zomaar 10 minuten duren. Beetje jammer in ieder geval.
Of je wil het niet snappen, of je doet gewoon fanboi eigenwijs. Dat ik toevallig Aion speel heeft weinig te maken dat ik erop reageer.RichardvdD schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:04:
[...]
Ja je hebt, Aion gebruikers verafschuwen Xfire inderdaad![]()
Xfire is gewoon een prima graadmeter.
Supersysteem. ZOnder enige twijfel. De steden zijn vrijwel vrij van LFG spam.shoombak schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:05:
Wat vinden jullie van het nieuwe LFG systeem?
Ik merk op mijn healer en tank dat ik binnen 2 sec een groep heb, maar op mijn dps classes kan het zomaar 10 minuten duren. Beetje jammer in ieder geval.
[ Voor 5% gewijzigd door roy-t op 10-12-2009 21:15 ]
Dat WoW 10 keer populairder is dan Aion ligt volgens jou aan het type mensen dat Xfire op hun PC heeft? Slaat nergens op natuurlijk. En dat heeft te maken met of je Aion speelt of niet, Xfire is een goede graadmeter voor de populariteit van bepaalde PC games.SinergyX schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:13:
[...]
Of je wil het niet snappen, of je doet gewoon fanboi eigenwijs. Dat ik toevallig Aion speel heeft weinig te maken dat ik erop reageer.
Die error had ik vanmorgen ook 1 keer. Na nogmaals in te loggen lukte het wel goed. Misschien dat het komt door de laatste gamepatch.roy-t schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:14:
Ugh *even wow proberen* dat geweldige idee kost wel tijd zeg. Na 5 uur update eindelijk alles geinstalleerd, denk je: jeej spelen! Krijg je een "Unable To Validate Game Version" error... dus nu wachten totdat de repair tool alle bestanden heeft gecontroleerd en wie weet kan ik daarna inloggen...of weer helemaal opnieuw beginnen...
Dat het updaten zo lang duurt heeft er mee te maken dat het spel al zo lang uit is. Ze kunnen niet constant nieuwe CD's uitbrengen.
Ik ben sinds een maand begonnen met spelen(1 keer eerder gespeeld in de public beta), en er zijn vooral op de new player realms nog genoeg mensen die net beginnen of mensen die een extra char lvlen. Dus ik vindt het zeker nog erg leuk om te spelen. Ook al zijn er al heel veel lvl 80's.pino22 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:37:
Dus je kan het altijd eens proberen en als het niks voor je is kost het je niks met de 10-day free trial.
Maar ze zouden wel de gameclient van de website eens kunnen updaten naar de nieuwste versie. In plaats van eerst het spel downloaden en dan nog 3 patches.Auredium schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:45:
[...]
Die error had ik vanmorgen ook 1 keer. Na nogmaals in te loggen lukte het wel goed. Misschien dat het komt door de laatste gamepatch.
Dat het updaten zo lang duurt heeft er mee te maken dat het spel al zo lang uit is. Ze kunnen niet constant nieuwe CD's uitbrengen.
[ Voor 18% gewijzigd door yeehaw op 10-12-2009 22:02 ]
Van de trash dropte een BOE ring met 95STR, 100+STA, Hit, Crit en een socket. Ik won de roll maar besloten om hem aan de gbank te doneren want die heeft geld nodig.
Lord Morrawgar was onze weekly raid tevens. Hij dropte ook nog de 2-handed axe, HI2U 294.7DPS! Dual-Blade Butcher verplaatst naar mijn offhand.
De andere bosses gingen ook piss-easy down. Lord Saurfang was echter iets lastiger. Even wennen aan de kleine adds en de mechanics van de fight. 3de try, ook down. 2 Warrior/Shaman/nogiets tokens. Prio voor tanks.
Wel leuk dat we ongeveer 25 guildies bij elkaar kregen.
We hebben wel een het laatste half uurtje Ony neer gehaald en de polearm dropte.. Ben een leuk wapen rijker
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gisteren vier heroics gedaan met die nieuwe tool en al een klein beetje tankervaring opgedaan op de laaste boss van HoS. De tank ging er vandoor na Tribunal of Ages omdat hij dacht dat hij klaar was. Ik heb vervolgens m'n tank gear aangetrokken en de laatste boss getankt. Op dat moment had ik nog een defcap van 507, dus ik werd hard geraakt maar met hulp van de healer die geheel in 245 gear zat was het op zich geen probleem al zat ik stiekem wel een beetje zenuwen te lijden.
Vandaag nog twee keer een heroic gedaan. Vanmiddag Utgarde Keep en toen ging ik eens op zoek naar wat ik nog meer aan tank gear kon krijgen. Omdat ik al exalted was met Wyrmwrest Accord daar de breastplate en de cloak gehaald. Vervolgens naar SoH voor de schouder enchant en ik was defcapped. Ik mezelf in LFG gezet als tank zijnde en de groep gewaarschuwd dat dit m'n eerste keer tanken zou zijn, dat m'n gear nog niet optimaal was maar dat ik wel defcapped ben. Healer vond het geen enkel probleem en achteraf kreeg ik nog een compliment dat ik het voor een eerste keer in een voor mij redelijk onbekende dungeon (Ahn'kahet) redelijk goed getanked had. Wel een wipe, maar dat kwam door de warlock in de group die een hele groep mobs pullde waardoor de healer het niet meer bij kon houden.
Kan iemand mij misschien nog wat tips geven met betrekking tot mijn gear en mijn rotatie? Ik weet in ieder geval al wel dat ik teveel hit heb en dat ik nogal wat enchants mis.
Mijn rotatie is:
- Diseases
- Pestilence (indien meer mobs)
- Blood Boil
- Howling Blast
- Dumpen met Frost Strike
En dan Rune Strike zodra beschikbaar.
Vanavond ook Gunship nog neer gekregen, drie nieuwe bosses in één avond vind ik nog best nice. Daarna Saurfang tot 30% gekregen in de eerste (en so far enige) try. Zondag weer, dan valt 'ie wel.
Owh? Handig, datwilikook, ik heb nog een heleboel saronite nodigNMe schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 01:01:
Woei, na een hotfix is onze instance lockout voor ICC25 vervallen en konden we de bosses die we gisteren gekilld hadden vandaag weer doen. 4 gratis frost badges en 6 stukjes extra loot deze week, en rep natuurlijk.
Vanavond ook Gunship nog neer gekregen, drie nieuwe bosses in één avond vind ik nog best nice. Daarna Saurfang tot 30% gekregen in de eerste (en so far enige) try. Zondag weer, dan valt 'ie wel.
Overigens ben ik deftig onder de indruk van de nieuwe DF tool. Ik heb nooit veel 5 mans gedaan omdat ik het een ramp vind om mensen bij elkaar te zoeken, maar nu join ik regelmatig pugs (op mijn mage of paladin).
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik niet echt, maar ik ga wel van mijn eerste 46 badges saronite kopen en voor 20k proberen te verkopen op het AH.Kees schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 02:01:
[...]
Owh? Handig, datwilikook, ik heb nog een heleboel saronite nodig
Ik heb de oude regelmatig gebruikt maar echt goed zat het niet in elkaar. Zoals het nu is werkt het inderdaad geweldig, ik had eerder vanavond maar een half uurtje om te spelen van inloggen tot uitloggen en toch heb ik in die tijd een groep gevonden én de instance gecleared.Overigens ben ik deftig onder de indruk van de nieuwe DF tool. Ik heb nooit veel 5 mans gedaan omdat ik het een ramp vind om mensen bij elkaar te zoeken, maar nu join ik regelmatig pugs (op mijn mage of paladin).
Het leukste is dat als je voor meer dan 1 instance in de queue zit, je wordt gematched op een group dat je bij de volgende keer queue joinen (in de zelfde sessie) de andere dungeons nog aangevinkt zijn.
'Join queue' next!
Zo kun je een soort 'whishlist' maken
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Je krijgt als je nu de PvP-daily doet 25 arena-points.
Wat is het doel van deze points als je voor het kopen van items arena-ratings en honour nodig hebt.
Ik was in de champions-hall maar zag niets wat je voor alleen arena-points aan kan schaffen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
#showtooltipZjanzjak schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:39:
Ben benieuwd naar je macro's!
/cast [nomodifier] Lightning Bolt
/cast [modifier:shift] Chain Lightning
Stel je hebt de macro keybinded op Q: door gewoon Q te gebruiken cast je lightning bolt, door shift+Q te gebruiken cast je Chain Lightning. Je kunt het ivm de cooldown ook net andersom doen, dan kan je de global cooldown van chain lightning in de gaten houden.
Gister op mijn werk de tactics even doorgelezen van ICC10. Zag er veelbelovend uit. Met 10 man van de guild stonden we klaar om te kijken hoe ver we konden komen. En dat bleek toch een heel eind. Guild first volledige clear van de 1e wing. Lord Marrowgar 3shots na 2 tries finetunen, Lady Deathwhisper 2 shot want we wisten niet waar de adds precies zouden spawnen. Gunship battle 2 tries na de 1e try finetunen (wat zijn die rocketpacks tof
Mijn 1e 2 lvl 251 items er aan over gehouden. Een mp5 mailbelt (met 2 sockets oO) en een geweldige dagger. De dagger had ik in eerste instantie verloren aan een druid, maar die whisperde mij al dat wanneer de staff zou droppen op Saurfang ik de dagger zou krijgen. En die staff dropte dus gelukkig. Kan ik eindelijk weer wat hit inleveren door de dagger ook te gebruiken voor elemental (mp5 ipv hit).
Daarna nog even de 1e 2 nieuwe hc's gedaan en dat ziet er erg tof uit. Wordt in ieder geval een leuk vervolg op ToC5 zodra mijn DK 80 is.
De nieuwe LFG-tool vind ik echt heerlijk. Vanwege dualspecc ele/resto kom ik makkelijk een party in als healer. Alleen ik dacht dat ze de groepen samenstelden op basis van gear. Ik zat gister nog even snel in een UP hc voor de raid begon, maar ik kwam echt in een belabberd gegearde groep terecht. Een DK deed een whooping 1000 dps max. Ik snap dat niet, op lvl 71/71 zit ik daar met gemak aan tijdens het questen. Maar ook de overige dps was niet geweldig (2k of minder). Maar goed, geen wipes maar het duurde wel ontzettend lang.
Van 't weekend maar eens kijken of ik fishing omhoog kan schoppen. Mats kopen voor fishfeast is eigenlijk zonde van mijn geld.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Anoniem: 230702
Volgens wowwiki is de droprate verhoogt voor Crocolisks in the City in Shatthrah, alleen vraag ik me af hoeveel... vroeger kreeg je echt bijna never iets.
Ik deed afgelopen zaterdag de quest, was er al ff niet geweest en ik kreeg Chuck's bucket, me 2e crocje...(Toothy had ik al)
Gister was de quest er weer, ik deed hem en ik kreeg Snarly...
Vanmorgen voor werk log ik in, is de quest er weer! ... ik doe hem en... Muckbreath's bucket!
Heb ze nu alle 4 , maar is het bijna 100% geworden ofzo, lijkt me sterk dat ik zo wtf lucky ben dat ze opeens elke keer in de bag of treasure zitten...
Ik zeg er geen nee tegen iig
Je moet in dalaran zijn, bij de arena vendor.sabriel schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:24:
Even een vraag voor de pvp-experts
Je krijgt als je nu de PvP-daily doet 25 arena-points.
Wat is het doel van deze points als je voor het kopen van items arena-ratings en honour nodig hebt.
Ik was in de champions-hall maar zag niets wat je voor alleen arena-points aan kan schaffen.
Ik heb me gister kapot gelachen erom , ik denk weet je wat laat ik eens in me leven een pug Instance doen via dit systeem, ik had binnen no time ( lees 2 a 3 seconden ) een group ( ik ben tank ) en we kregen HoL voor ons kiezen.shoombak schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:05:
Wat vinden jullie van het nieuwe LFG systeem?
Ik even snel de healer geinspect ja hoor das prima in orde als in ToC25+ gear as me, na het eerst voorzichtig afstasten van de dps eerst 2 Mobs pullen , toen 3 mobs pullen ging ook goed , mooi we gaan nu 7 tot 8 mobs constant chain pullen, zit ik in een group met allemaar rond het zelfde ilvl gear als wat ik heb en de laagste DPS verontschuldigde zich voor zijn lage dps , want ja 5k DPS in een Pug is natuurlijk ook te laag voor woorden
Overall DPS schommelde tussen de 5k tot 6.7k, geen enkele dood alle bosses binnen 30 secs plat om hun achter werk.
Eerste goede ervaring in een lange tijd voor het gebruik van LFG systeem, ga het zeker vaker proberen. Bovendien vind ik de random optie gewoon erg leuk , hmm instance okay random que go.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Is er btw een mod of pagina waarmee ik makkelijk de tactieken per boss kan zien? De 3de boss bij ToC snap ik nog niet helemaal.. Ben een kleine inhaal slag aan het maken met instances ^^
Waarschijnlijk is het iets met een traffic probleem + high population op Emerald Dream waardoor het (voor mij) onmogelijk is om in Dalaran (of elke andere high populated capital) in te loggen.
Een lv1 toon gaat overigens wel prima in de Starting Areas/Exodar/Darnassus.
Uiteindelijk kreeg ik het wel voor elkaar om mijn hunter in Dalaran te loggen en vervolgens snel mijn ToC tabard te gebruiken. Op die manier kon ik wel 'normaal' spelen maar zodra ik voet zet in Dalaran heet iedereen opeens weer 'Unknown' + een DC na 20 seconden. Hopelijk verbeterd het de komende dagen.
Vanochtend had ik weer die 'Unable to validate game version' error, maar na opnieuw inloggen werkte alles weer.
Om gek van te worden. In al die tijd is het de eerste keer dat ik echte problemen heb met WoW.
Daarna hebben we nog snel een random heroic gedaan voor de extra emblems en kregen UK, we zaten nog in de roes van onze overwinning daarvoor en gingen als een trein door UK heen. Zo veel makkelijker dat de oude instances zijn tov van de ICC instances, spul daar slaat als een moker op je in. Toen we klaar waren met UK gingen er een paar mensen van de groep offline maar intussen werd er een raid groepje in guild opgezet voor ulduar 10man (voor weekly raid, XT-002). Wat een leuke instance is dat zeg, beetje met tanks rondrijden en alles neerknallen
Ondanks dat het wat aan de late kant was (23:00~) heb ik toch maar meegedaan. Het duurde even voor we aan de slag konden gaan want er waren een paar mensen (waaronder ik) die het nog nooit hadden gedaan die even de tactieken moesten horen. Eenmaal begonnen om 23:20 gingen we door de Northrend Beasts heen als het koekjes waren. Lord Jaraxxus mocht ik tanken en ging ook zonder problemen neer. Daarna kregen we de Faction Champions waar je als tank nachtmerries krijgt aangezien die champions absoluut niet luisteren naar je threat! Het was mijn taak om de rogue te blijven pesten/taunten en dus Seal of Justice aan en raggen maar. Ook deze encounter ging in één keer neer
Het guilde waar ik inzit, <Pure Vengeance> is van de ene op de andere seconde omgetoverd in <Blizzard Europe - Game M>.
Althans, voor als je naar onze character kijkt, of als je onze guild info mag geloven.
Shift-click je op een persoon, dan zie je nog steeds <Pure Vengeance> staan.
Echt te erg...
Verder gisteren de eerste boss ICC gedaan. Lekker op onze eigen slack methode. Geen gebruik makend van Ventrilo of andere communicatie middelen, gewoon met ouderwetse telepathie.
En waarempel, hij ging neer. Maar met mensen die andere dingen moesten doen zijn we ook niet verder gekomen dan dat.
Wel leuk die trashpacks
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik kreeg met mijn Lock alle 4 de pets netjes op rij, iedere keer dat ik de quest kreeg, een nieuwe pet.Anoniem: 230702 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:35:
Morning!
Volgens wowwiki is de droprate verhoogt voor Crocolisks in the City in Shatthrah, alleen vraag ik me af hoeveel... vroeger kreeg je echt bijna never iets.
Ik deed afgelopen zaterdag de quest, was er al ff niet geweest en ik kreeg Chuck's bucket, me 2e crocje...(Toothy had ik al)
Gister was de quest er weer, ik deed hem en ik kreeg Snarly...
Vanmorgen voor werk log ik in, is de quest er weer! ... ik doe hem en... Muckbreath's bucket!
Heb ze nu alle 4 , maar is het bijna 100% geworden ofzo, lijkt me sterk dat ik zo wtf lucky ben dat ze opeens elke keer in de bag of treasure zitten...
Ik zeg er geen nee tegen iig
Dit, terwijl mijn vriendin al 4 maanden iedere dag de quests doet om ze alle 4 te krijgen.
Puur geluk, misschien.
Huh? Ben ik nou nog niet goed wakker, of zie ik niet wat er mis was met <Pure Vengeance> ?Snuffel schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:56:
Hurray voor Blizzard....
Het guilde waar ik inzit, <Pure Vengeance> is van de ene op de andere seconde omgetoverd in <Blizzard Europe - Game M>.
Althans, voor als je naar onze character kijkt, of als je onze guild info mag geloven.
Shift-click je op een persoon, dan zie je nog steeds <Pure Vengeance> staan.
Echt te erg...
Als er daadwerkelijk een guild-namechange heeft plaatsgevonden zou ik toch wel even navragen waarom.
[ Voor 24% gewijzigd door Graveheart op 11-12-2009 08:59 ]
Dit topic is gesloten.