Oh gister btw OS25+3 zerg geprobeerd in een pug. Leuk maar wel een tikkeltje moeilijker als de 10m versie.
Beste try was een wipe op 3%

Daarna vroeg een guildie om UK HC te runnen voor zijn laatste badges, ik kreeg een invite als laatste Dps (op me rogue

)
Eenmaal daar aangekomen trof ik een dualwielding DK aan, toen had ik al zoiets van: "Crap, dit gaat een moeizame run worden"
Mijn gedachte werden bevestiged bij de eerste 2 mobs: "wait 5 sec for I get aggro". Ik caste mijn MD op hem en ging pullen want hij bleef wachten met pullen.
Vervolgens krijg ik zijn complete engels scheldwoordenboek naar me hoofd

Ik inspect die gozer en zie dat hij dus in zijn dps gear staat te tanken met 2 tankwapens uit ToC HC en ik stel hem de vraag of hij defensecapped is: "No".
Whisper de guildie die mee is dat ik ga chainpullen omdat ik eigenlijk al geen zin meer had in deze run (hij was namelijk de healer) of hij het er mee eens was. Het was ok dus de fun begon.
de DK begon maar te vloeken en uiteindelijk belandde ik op zijn ignore lijst

Bij de 2de boss was het zelfs zo erg dat ik één van de twee bosses solo gekilled heb en nog eerder klaar was dan de hunter en shadowpriest die de andere aan het nuken waren (een stunning 800 en 1100 dps...)
Ik ga aan dat ik dat op lvl 70 al deed en toen zeiden ze dat het niet kon enzo

.
Dus bij de laatste boss, ik cast MD en sprint naar die gast toe en begin de combat. P1 gaat goed en de boss sterft, nadat hij geressed was word de tank ge1shot met als gevolg dat ik evasion en we leggen de boss om.
Gelijk daarna krijg ik een kick uit de party

Sommige DK's......