Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 205 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 42.164 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Muppet schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:41:
Healbot echt nog nooit gebruikt ...

Clique + Grid is all I need :P
Beide addons vind ik geweldig, maar vooral Clique vind ik echt een juweeltje. Superhandige configuratie interface en het werkt als een tiet. Vooral de mogelijkheid om custom macro's achter een button te hangen vind ik mooi. Hoef je tenminste niet meer macro's te maken en onderhouden in die onhandige interface van Blizzard. Het enige wat ik nog handig zou vinden is als je macro's in Clique nog een naam zou kunnen geven die je in het lijstje van toegewezen knoppen zou terugzien. Nu zie je gewoon de eerste regel van de macro en dat is niet altijd even duidelijk.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Sacred shield is de taken van de holy paladin, en daarnaast duurt die in mijn ogen veel te kort om up te houden.
Heb je altijd een holy paladin bij je in 10 mans? Ik in ieder geval niet. En 1 minuut vind je te kort om up te houden? Stop dan ook maar gelijk met holy shield, duurt ook veel te kort. En consecration is ook maar een paar seconden dus laat dat ook maar achterwege. En judgements? Die duren ook maar een half minuutje dus waarom zou je dat ook gebruiken? Weet je wat, gewoon alleen maar auto-attacken dan komt het vanzelf wel goed. :9
Maar dit ruikt er naar dat Blizzard the prot pallies weer in het OT hokje wil drukken.
Dat is nu ook al zo. Emalon, Jaraxxus, Anub etc. Als paladin zit je daar gewoon altijd op de adds. Helemaal in een pug omdat het zogenaamd moeilijk is om als druid of warrior aggro te houden op een paar adds :') Maar ach, het is leuk om te doen en dan weet je tenminste dat er niks fout kan gaan :D Boss tanken kan elke mafkees wel.. Alhoewel ik deze week nog een druid tegenkwam die bij het engagen van Emalon zo'n roar gebruikte waardoor alle adds naar hem toe gingen :') En dan natuurlijk in caps lock direct mij verwijten dat ik het verkeerd doe..

Ik kan ook niet wachten op triumph in Heroics :D Gelijk aan holy pve offspec werken en mijn holy pvp set opvullen met furious :D Arena doe ik wel af en toe maar heb nog geen rating voor nieuwe items, en alle honor items heb ik al.

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 07-12-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:25:
[...]
Gisteren bij ons ook weer. Toch bijna wel een paar keer per week. Dan heb je echt alle mogelijke combinaties al wel gehad. Op zo'n moment heb ik echt wel een /facepalm momentje. Grow the *peep* up. Zelfde geouwehoer met andere items als Dirge etc.
owja dat geDirge kan ik me ook nog wel herinneren haha ging net zoals het "Anal"gebeuren helemaal nergens om kunnen ze niet beter oude tradities nieuw leven inblazen zoals het Chuck norris facts gebeuren maar dan met een origineel Highlord bolvar (en saurfang aan de horde kant natuurlijk) smaakje eraan?

vanavond nog maar eens wat hc'tjes doen en langzaam afscheid nemen vd Conquest badges haha wordt wel leuk dat Triumph badge giveaways straks haha kan ik lekker een furious setje erbij gaan farmen en een mooie nieuwe pvp "Furious" gaat een start maken als holy zijnde dan gaat een stuk sneller dan de furious grind op retri toen ik alleen bg's en arena deed :) drop maar lieve tokentjes drop!

en dan zal ik samen met Perky the Pug ten strijde trekken haha :P
Dricus schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:28:
[...]

Beide addons vind ik geweldig, maar vooral Clique vind ik echt een juweeltje. Superhandige configuratie interface en het werkt als een tiet. Vooral de mogelijkheid om custom macro's achter een button te hangen vind ik mooi. Hoef je tenminste niet meer macro's te maken en onderhouden in die onhandige interface van Blizzard. Het enige wat ik nog handig zou vinden is als je macro's in Clique nog een naam zou kunnen geven die je in het lijstje van toegewezen knoppen zou terugzien. Nu zie je gewoon de eerste regel van de macro en dat is niet altijd even duidelijk.
oow zal vanmiddag als ik weer thuis ben even kijken..moet hast ook wel iets voor mij zijn haha ..thx!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Kapoen schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:46:
[...]

Mag ook wel :)

Enig idee wat de droprate is voor dat fameuze epic quest item?
Ff een update.

Gisteren de nieuwe instances gerunned en het quest item is een "rare" epic drop, kan in in elke ICC dungeon droppen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
KillGhost schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:25:
[...]
Gisteren bij ons ook weer. Toch bijna wel een paar keer per week. Dan heb je echt alle mogelijke combinaties al wel gehad. Op zo'n moment heb ik echt wel een /facepalm momentje. Grow the *peep* up. Zelfde geouwehoer met andere items als Dirge etc.
Hebben jullie deze dan al eens gezien : http://www.wowhead.com/?spell=5025 ? :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:34:
[...]

owja dat geDirge kan ik me ook nog wel herinneren haha ging net zoals het "Anal"gebeuren helemaal nergens om kunnen ze niet beter oude tradities nieuw leven inblazen zoals het Chuck norris facts gebeuren maar dan met een origineel Highlord bolvar (en saurfang aan de horde kant natuurlijk) smaakje eraan?
Nee, dat mag niet van Chuck. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heeft iemand een goede link naar een Mage forum?
Ik wil weer eens beginnen met mijn level 61 mage, maar heb geen idee nog hoe ik mijn (frost spec) ga indelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Staff of Jordan is ook al zo'n item die regelmatig voorbij komt vliegen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ja :)

/say I have an itch, %t please scratch my left [Test Tickle]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:34:
Ik blijf het in z'n geheel gewoon dom kinderachtig gedrag vinden. Zo'n legendairy linken is ook nog steeds hype, hele trade en LFG channel weer volgegooid met idiootjes omdat ze (hihihihihihii ik zei een vies woord!) proberen leuk te zijn. Dat natuurlijk onder luid gejuig van de <naam> is a NINJA!!! DONT PARTY HIM!!!

Nee, dan vind ik de Mammoth parade (walk snelheid met een 20tal mammoth mounts door dalaran heen huppelen) of de 'bird on a stick' (zoveel mogelijk prot/drake mounts naast elkaar) acties veel leuker.
Dricus schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:00:
Of de dooie gnomes op de grond in Stormwind/Ironforge die de link naar een gold seller vormen... Altijd lachen :X.
Dat vind ik pure kunst :D

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 14:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Of de dooie gnomes op de grond in Stormwind/Ironforge die de link naar een gold seller vormen... Altijd lachen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

veel gebeurd. Vanmorgen was belangrijk. Ik deed mee aan de daily HC, Stratholm. Eerst werd ik Revered met de Wyrmrest accord. Dit is de laatste fractie waarmee ik nog op exhalted moet van de vijf in Northrend. De DPS was goed, heel goed en we haalden zonder er ook maar erg in te hebben de timed achievement waarmee we de extra boss wisten te vellen. Toen deze neer viel voor mij haalde ik de achievement om The culling of Stratholm HC te hebben gedaan. Super natuurlijk.
Tevens viel de Bronze drakemount. ik won hem niet maar die wat hem gewonnen had vond hem neit belangrijk en voor 100G heb ik hem over genomen (was meer van, hier 100G want hij had geen vraagprijs). Het is mijn eerste echte drake mount!!!!

Goede dag dus, goede dag..

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 11:35
Dricus schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:00:
bij ons liggen ze niet eens meer op de grond, ze "hangen" in de lucht op een of andere manier

bij ons altijd lvl 1 female human warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

quote:

hulkie in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Weet iemand trouwens een goede rogue spreadsheet? Ik zoek er een waarbij ook items opgenomen zijn uit heroics enzo. Ik heb nog niet genoeg raidgear om de pro spreadsheets te gebruiken. Lastig vergelijken als je eigen gear er niet tussen staat...

Je zou eens kunnen kijken op http://www.shadowpanther.net/

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Skillz schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:45:
Heeft iemand een goede link naar een Mage forum?
Ik wil weer eens beginnen met mijn level 61 mage, maar heb geen idee nog hoe ik mijn (frost spec) ga indelen.
Bijna alle frost talents zijn goed. Persoonlijk heb ik GEEN Warding, Precision, Permafrost, Improved Blizzard, Arctic Winds en Brain Freeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Tao schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:39:
quote:

hulkie in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..."
Weet iemand trouwens een goede rogue spreadsheet? Ik zoek er een waarbij ook items opgenomen zijn uit heroics enzo. Ik heb nog niet genoeg raidgear om de pro spreadsheets te gebruiken. Lastig vergelijken als je eigen gear er niet tussen staat...

Je zou eens kunnen kijken op http://www.shadowpanther.net/
Ja thanks, die link bezoek ik af en toe al wel. Ik hoopte eigenlijk op een eigen excel waar ik live zou kunnen spelen met gear switchen enzo. MAar het is in ieder geval een erg goed uitgangspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Bij ons zijn het ook warlocks, maar volgens mij ligt het aan de stad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Je kunt natuurlijk ook Rawr proberen, maar ik weet effe niet of die alle tree's van rogues ondersteunt.

En anders is elitist nog je vriend ;)
http://elitistjerks.com/f...s_simulation_spreadsheet/

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:29:
Logboek,

veel gebeurd. Vanmorgen was belangrijk. Ik deed mee aan de daily HC, Stratholm. Eerst werd ik Revered met de Wyrmrest accord. Dit is de laatste fractie waarmee ik nog op exhalted moet van de vijf in Northrend. De DPS was goed, heel goed en we haalden zonder er ook maar erg in te hebben de timed achievement waarmee we de extra boss wisten te vellen. Toen deze neer viel voor mij haalde ik de achievement om The culling of Stratholm HC te hebben gedaan. Super natuurlijk.
Tevens viel de Bronze drakemount. ik won hem niet maar die wat hem gewonnen had vond hem neit belangrijk en voor 100G heb ik hem over genomen (was meer van, hier 100G want hij had geen vraagprijs). Het is mijn eerste echte drake mount!!!!

Goede dag dus, goede dag..
Zonde van je 100G

Ik heb dat ding nu 2 keer, 1 gebruikt en 1 in de bank. Dan zie ik die drop tenminste niet meer want hij is Unique. Kan er dus ook niet meer op rollen ... gemak dient de mensch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
100g voor betalen :') Dat ding kan je 365 per jaar halen, de achievement stelt geen flikker meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:26:
[...]

Zonde van je 100G

Ik heb dat ding nu 2 keer, 1 gebruikt en 1 in de bank. Dan zie ik die drop tenminste niet meer want hij is Unique. Kan er dus ook niet meer op rollen ... gemak dient de mensch! :D
Welnee, ik ben er super blij mee. Ik maak 100G in vijf minuten met Alchemism op 450. Dus het was geen geld wat ik weg gaf, bovendien koos ik ervoor om 100G ervoor te geven, het werd niet gevraagt.
Daarlangs is het mijn eerste drake mount en ik ben van plan om hem als standaard flying mount te gebruiken (sterker nog, het staat al zo ingesteld in mijn actionbar)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

RichardvdD schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:30:
100g voor betalen :') Dat ding kan je 365 per jaar halen, de achievement stelt geen flikker meer voor.
Wie het kleine niet deert is het grote niet weert.
en wat is 100g nou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn genoeg dagen dat ik het niet heb hoor :+
(en heb nog genoeg te halen :P)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:48:
[...]

100G niet? Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:48:
[...]

(en heb nog genoeg te halen :P)
Er zijn GEEN dagen dat ik het NIET verdien ... gemiddeld gezien. Dit weekend weer Librams verkocht voor 500G per stuk die ik nog had liggen :D

Insane title farmers zijn een goudmijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verder een begin gemaakt aan mijn priest te levelen. Mijn priest is nu level 5 en zijn tailoring is reeds over de 50. :) Maar goed, de nieuwe tailoringitems zijn voor mensen die hoger dan level 5 zijn. Ik heb even mijn priest geparkeerd en wil eigenlijk heel stiekem weer met Maranji de Drenai Shaman verder gaan om hem van level 17 naar level 20 te brengen. Daarna brengg ik direct Leatherworking naar level 225. :)

Mijn alts zijn puur professionwhores en geen achievementwhores ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

Ben ook weer begonnen en heb zelf een guide geïnstalleerd om te kijken hoe snel dat gaat. Maar heb zo vaag vermoeden dat ik beter gewoon QH en Lightheaded kan installeren en dat per gebied gewoon alle quests op te pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Auredium schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:59:
Verder een begin gemaakt aan mijn priest te levelen. Mijn priest is nu level 5 en zijn tailoring is reeds over de 50. :) Maar goed, de nieuwe tailoringitems zijn voor mensen die hoger dan level 5 zijn. Ik heb even mijn priest geparkeerd en wil eigenlijk heel stiekem weer met Maranji de Drenai Shaman verder gaan om hem van level 17 naar level 20 te brengen. Daarna brengg ik direct Leatherworking naar level 225. :)
Heb dit weekend mijn priest van 46 naar 60 doorgeleveld, had geen zin om mijn main te spelen en nog minder zin om te stoppen met levelen op het meest vervelende stukje: tussen 52 en 58. Ben dus maar doorgegaan en heb daarna maar meteen doorgeleveld naar 60 zodat ik meer rested xp kan verzamelen. :+ Ik dacht trouwens dat je op level 60 alle Northrend professions kon bijleren, maar blijkbaar geldt dat alleen voor gathering professions en moet je voor jewelcrafting en tailoring level 65 zijn. :( Zit ik nog eens 5 levels opgescheept met die mats die ik op andere alts al verzameld had. :+

Vorige week donderdag heb ik trouwens Tribute To Insanity gehaald. Eerste run met deze teamsamenstelling en meteen bingo. :) Ook nog eens de mount gewonnen. :D En to top it off: we zijn zaterdag maar eens terug gegaan naar Ulduar om na een paar weken niets geprobeerd te hebben Algalon nog maar eens te bekijken. Ging best goed. :+ Starcaller! \o/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Maduth schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:20:
Ben ook weer begonnen en heb zelf een guide geïnstalleerd om te kijken hoe snel dat gaat. Maar heb zo vaag vermoeden dat ik beter gewoon QH en Lightheaded kan installeren en dat per gebied gewoon alle quests op te pakken :+
Kun je doen inderdaad. Er zijn ook ingame leveling guides die je op een zo efficiënt mogelijke manier van quest naar quest sturen, maar daar moet je voor betalen (Zygor, Jame's etc).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb Zygor 2.0 .... maar heb het gevoel dat ik van hot naar her wordt gestuurd voor 3-4 quests en dan moet ik weer naar een ander gebied :)

Ach heb LoL met me nieuwe charretje en zijn profs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Werk zelf ook sinds kort met Zygor 2.0
Toch wel een verbetering tov de oude guide moek zeggen.
Helaas houdt de guide geen rekening met Heirlooms dus na 2 levels loop je er alweer 2 voor.
Heb gisteren bijvoorbeeld heel UnGoro crater geskippen. Pleu hekel aan dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ga zelf ook bij ding 20 door naar het volgende gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaDKiLL schreef op maandag 07 december 2009 @ 16:47:
Heb gisteren bijvoorbeeld heel UnGoro crater geskippen. Pleu hekel aan dat gebied.
Ik ook (zie mijn vorige post) maar stiekem is 't daar wel snel levelen. En de Nintendo-geintjes blijven ook wel lollig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoW wordt steeds gekker. Loop met mijn redelijk verse palatank rond in vnl ilvl200 gear. Van het weekend een groepje gemaakt met een guildie healer en 3 random DPS voor Azjol Nerub HC Bijken alle 3 de DPS een goeie 3000+ dps te hebben..

Binnen .. pull 4 mobs .. ploppen er paar tellen later nog 4 bij .. 8 mobs is teveel dus wipe. JAmmer maar helaas. Kom ik binnen na wipe als 4e met half leven komen er 2 mobs onze richting op. Geen idee waar ze vandaan komen maar ik pak ze op. Blijkt er een 3e mob ook nog te zijn (zag ik niet). Ben meteen natuurlijk de gebeten hond met de welbekende capslock retard noobtank yadie yada.

Groep geleaved krijg ik tell van guildie met een ?. Zeg hem rustig dat ik in dat soort gedrag geen zin heb. Geeft hij mij aan dat ik idd zuig want ik heb immers geen 3000 gearscore.

3000 gearscore ?? Voor heroics vraag ik hem. Ja dat is toch wel het minimum volgens hem.

Hier kan ik niet tegenop .. als ik met dat soort freewheelende gasten moet raiden en instancen ga ik het niet redden. Skill kennen ze niet .. enkel verstoppen achter de dikste tank en 1 keer per 10 seconden een heal casten.

Later een HC gedaan met 1 mage 2200 dps en 2 andere DPSers van 1200. Paar wipes maar de grootste lol en helemaal clear. Nog een ToC HC erbij met een random pugje ook flawless. Niks geen 3000 gearscore nodig.

Jammer dat dit soort gastjes steeds meer common worden. Proberen is er niet meer bij. Wipen is iets om je voor te schamen. Wat dat betreft is er veel veranderd in WoW .. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3000 gearscore voor heroics? :') Ik draai met niet eens 3000 score ToC en onyx :P Ik zou meteen twijfelen over je guild, als ze zulke dingen als 'minimum' zien.

edit: disclaimer, of die kansloze ingame addon werkt anders, ik kijk naar wow-heroes.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:20:
Hier kan ik niet tegenop .. als ik met dat soort freewheelende gasten moet raiden en instancen ga ik het niet redden. Skill kennen ze niet .. enkel verstoppen achter de dikste tank en 1 keer per 10 seconden een heal casten.
En jij laat je op de kop zitten door 4 van die noobs die zelf het spel niet snappen en liefst de epics op een gouden blaadje aangedragen zien worden?

Volgens mij kan je zulke figuren gewoon beter links laten liggen, andere groups zijn wel sociaal zoals je zelf al aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:23:
3000 gearscore voor heroics? :') Ik draai met niet eens 3000 score ToC en onyx :P Ik zou meteen twijfelen over je guild, als ze zulke dingen als 'minimum' zien.

edit: disclaimer, of die kansloze ingame addon werkt anders, ik kijk naar wow-heroes.
Ik loop in grotendeels ToC25 en ToGC25 gear rond en heb maar ~2750 op WoW-Heroes. 8)7

Tsja, ik geef niks om gear scores. Ik loop met een enchant rond op mijn wapen die volgens WoW Heroes niet goed is (en volgens mijn eigen bevindingen juist wel) en voor mijn staff zelf is er sinds Naxx25 pas één echte upgrade en die dropt van Anub'Arak op 10-man heroic, gewoon nog geen mazzel gehad met drops. Maar ik ga echt niet downgraden alleen om een itemlevelupgrade van 213 naar 245 te kunnen doen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:20:
WoW wordt steeds gekker. Loop met mijn redelijk verse palatank rond in vnl ilvl200 gear. Van het weekend een groepje gemaakt met een guildie healer en 3 random DPS voor Azjol Nerub HC Bijken alle 3 de DPS een goeie 3000+ dps te hebben..

Binnen .. pull 4 mobs .. ploppen er paar tellen later nog 4 bij .. 8 mobs is teveel dus wipe. JAmmer maar helaas. Kom ik binnen na wipe als 4e met half leven komen er 2 mobs onze richting op. Geen idee waar ze vandaan komen maar ik pak ze op. Blijkt er een 3e mob ook nog te zijn (zag ik niet). Ben meteen natuurlijk de gebeten hond met de welbekende capslock retard noobtank yadie yada.

Groep geleaved krijg ik tell van guildie met een ?. Zeg hem rustig dat ik in dat soort gedrag geen zin heb. Geeft hij mij aan dat ik idd zuig want ik heb immers geen 3000 gearscore.

3000 gearscore ?? Voor heroics vraag ik hem. Ja dat is toch wel het minimum volgens hem.

Later een HC gedaan met 1 mage 2200 dps en 2 andere DPSers van 1200. Paar wipes maar de grootste lol en helemaal clear. Nog een ToC HC erbij met een random pugje ook flawless. Niks geen 3000 gearscore nodig.

Jammer dat dit soort gastjes steeds meer common worden. Proberen is er niet meer bij. Wipen is iets om je voor te schamen. Wat dat betreft is er veel veranderd in WoW .. helaas
lolwut
volgende keer deze link naar dat soort mensen sturen

http://greedygoblin.blogspot.com/2009/08/ungeared.html

Bring the player, and leave the purpz at home :)

combat log is er ook trouwens http://www.worldoflogs.com/reports/udDazqi2wXRKtVKY/

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 07-12-2009 18:40 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:26:
[...]

En jij laat je op de kop zitten door 4 van die noobs die zelf het spel niet snappen en liefst de epics op een gouden blaadje aangedragen zien worden?

Volgens mij kan je zulke figuren gewoon beter links laten liggen, andere groups zijn wel sociaal zoals je zelf al aangaf.
Neuh ben ook vertrokken en verder gegaan maar het wordt steeds lastig normale mensen te vinden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Check daar maar eens wat replies tussen, daar zit precies het zelfde volk wat dus ook een 3000 gearscore denkt minimaal te zijn voor heroics.

En 3.3, gooit er nog rustig schepje bovenop ;)

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
- I've heard players will no longer be saved to heroics. Does this mean we can farm Champion's Seals?
Heroic lockouts still exist. The only difference is that the Random Heroic option will ignore lockouts. So if you've run every single Wrath of the Lich King Heroic dungeon in a day, you can still choose the Random Heroic option to continue running them. You can do this as often as time allows since this option will ignore lockout timers. As I said above though, the Heroic dungeons you've run the most that day will be less likely to be randomly chosen by the system. (Source)
En uiteraard een bron

Ok, wie durft het aan om een hele dag lang heroics te farmen? :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
DAMN!

Even een paar goed gegearde guildies optrommelen en op een futloze zondag heb je direct je mainspec, offspec, pvp spec en pvp offspec bij elkaar :') _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:02:
[...]

En uiteraard een bron

Ik dacht dat random ook maar 1x per dag kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:26:
[...]

Ik dacht dat random ook maar 1x per dag kon?
Random kan altijd, alleen krijg je alleen de eerste keer er emblems voor.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Kees schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:37:
[...]

Random kan altijd, alleen krijg je alleen de eerste keer er emblems voor.
Alleen de eerste keer frost, de volgende keren die dag 2 triumph extra per complete instance.

Aangezien ik guildless ben ga ik binnenkort weer eens wat dingen uitproberen, zo klinkt het GDKP puggen me erg intressant in de oren. Ben met me shaman op het punt dat ie eigenlijk maar heel selectieve upgrades nodig heeft en als ik dan of veel geld kan verdienen of het item kan kopen wat ik echt wil 8) Klinkt goed, mogelijk dit weekend zelf zo'n PUG lanceren.
Eerst maar eens @ forum adverteren.

Hengel is uitgeworpen eens kijken of ze bijten :P http://forums.wow-europe....stId=118230597267&sid=1#0

[ Voor 51% gewijzigd door Osxy op 07-12-2009 22:50 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

GDKP heeft op Tura nog niks beweeg gebracht. Niet echt veel animo voor..

Vandaag nieuwe guild gejoined op de hunter (die van Exitium hier) en gelijk een ninja invite gekregen voor een alt/main run naar totc10. Op een paar wipes na op champs en twins ging alles lekker soepel en relaxed.
Kreeg van Jaraxxus nog nieuwe boots ook.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
We've gotten confirmation from our sources that patch 3.3 is set to go live tomorrow. We should be seeing the downloader get the rest of the files after the downtime begins (which hasn't been announced yet).
http://www.wow.com/2009/12/07/patch-3-3-goes-live-tomorrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
Kapoen schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:02:
[...]

En uiteraard een bron

Hangt er van af, heb je nu nog steeds Triumph badges nodig. Ik heb sinds begin oktober niks meer nodig van de badge vendor kwa gear en kocht er Crusader Orbs voor om te verkopen. In ICC dropt een nieuwe rare material dus Crusader Orbs is niet meer viable. Nu gingen ze bij ons toch nog maar voor 175-200G de laatste week.

De kans dat je 1 van de nieuwe dungeons, waar de nieuwe emblems droppen, krijgt als heroic is natuurlijk veel kleiner dan de oudere waar straks Triumph dropt. En ik twijfel of die kans het voor mij persoonlijk de moeite waar maakt om het nieuwe LFG systeem te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als ik de patchnotes mag geloven wordt het een hele hoop heroics grinden en alle eot zooi halen en tank beetje gearen wil die magische grens van 40k weleens voorbij unbuffed zonder teveel dodge/parry te verliezen.

Misschien kan ik mijn rogue en lock ook nog wat gearen maar betwijfel of ik daar nog de tijd voor kan vinden.
Toen EoC's kwamen 1,5 week heroics gegrind en in die tijd van shit tank naar 'goed gegearde' tank gegaan hopen dat de rest een beetje meegaat, en alle trinkets bijelkaar halen zodat ik op 4 chars tegelijk epic achievement kan halen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
NMe schreef op maandag 07 december 2009 @ 18:30:
[...]

Ik loop in grotendeels ToC25 en ToGC25 gear rond en heb maar ~2750 op WoW-Heroes. 8)7
De wow-heroes score is dan ook anders dan de ingame score op de een of andere manier. Wow-heroes geeft bij mij een 2692 aan ofzo, maar de ingame addon geeft me tussen de 4000 en 4500 aan ofzo. Maar goed, ik vind het zo'n onzin dat men zich ophangt aan gearscores. Het is inmiddels al vaak genoeg gebleken, skills gaan nog altijd voor gear wat mij betreft.

Eindelijk heeft mijn armory zichzelf weer eens geupdate. Eindelijk gear bijgewerkt, maar nog wat belangrijker, eindelijk ook mijn achievements. Zeker gezien het feit dat ik afgelopen 2 weken nogal heb lopen achievementwhoren ^^ Gister nog 3 achievements aan toegevoegd vanuit Ulduar. Knock on wood, knock knock on wood en I choose you Steelbreaker. Met name de eerste twee zijn een hel geweest. We zijn begonnem met 3 Elders. Het liep gewoon niet lekker, dus uiteindelijk besloten om de groundtremor Elder te killen. En toen hadden we nog een try of 3 nodig om te finetunen. Naar wat ik begreep willen ze nog wel regelmatig terug naar Ulduar, want we willen Algalon nog wel eens zien.

Vanavond denk ik maar eens een rustig avondje zonder WoW.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Zondag met mijn guild de eerste serieuze pogingen gedaan op Anub Arak (ToC 10). Helaas werd het een avondje wipen. Beste twee pogingen waren 130k health over en 180k health over. Die 180k was pech, net niet die ene procent eraf van 31% health voordat Anub ging burrowen. Waardoor we tegen enrage aanliepen.

Voor mij was dit een van de weinige keren dat ik eens mee kon met een raid. Meestal beginnen de raids te laat voor me omdat ik vroeg op mijn werk moet/wil zijn.

Gisteravond met een door mijn guild opgezette PuG naar Onyxia 25 gegaan. Helaas wederom een avondje wipen voor me. Ik moest op tijd loggen, maar nadat ik was gelogged hebben ze Onyxia nog omgekregen.

Volgende keer beter :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Gisteren na het sporten nog even lekker op mijn Paladin bezig geweest. Eerst als DPS de daily heroic (ToC) gedaan alwaar ik de healing legs kon looten, daarna als DPS VH en toen als healer nog een paar keer ToC normal gedaan. Eerst met een druid tank uit onze guild met 33k HP en daarna nog met een DK tank uit de guild met 22k HP. Het was allemaal goed bij te houden qua healing. Aangezien alleen mijn boots nog greenies zijn, hoopte ik op de healing boots van Eadric, maar die dropten helaas niet. Mijn groene chest kon ik wel vervangen door een mail chest die daar dropte. Het is dan wel geen plate, maar hij was toch stukken beter dan de greenie die ik droeg. Mijn groene libram heb ik gisteren ook maar eens vervangen door de libram van Emblems of Conquest. Vanavond ga ik het nog maar eens een paar keer proberen om die boots te bemachtigen denk ik.

Voor wat het healen betreft: Ik heb gisteren mijn keybinds nog wat aangepast. Voor gisteren had ik het gedaan zoals in de guide op www.holypaladin.net beschreven staat. Die gast heeft een aantal cooldowns (trinkets en Divine Favor) gewoon onder zijn Holy Shock button ondergebracht. Het nadeel hiervan vond ik dat die cooldowns dus altijd op cooldown zijn als je ze echt nodig hebt. Dit heb ik nu aangepast. Alleen Divine Illumination heb ik nog onder mijn Beacon of Light knop zitten, zodat ik die altijd op cooldown heb. De gedachte hierachter is dat ik de groep in leven moet kunnen houden zonder standaard altijd trinkets en Divine Favor te poppen. En dat gaat prima. Ik heb het dan wel over ToC normal natuurlijk, maar volgens mij moet dat in heroics ook wel goed komen.

Aangezien de armory het gisteren weer deed heb ik maar eens op be.imba.hu gekeken hoe het ervoor staat. Volgens die website ben ik qua gear nu klaar om OS, VoA en Naxx te healen.

PS: Welke addon is dat eigenlijk waarmee je in-game je gear rating kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik ben wel van plan de heroics even helemaal een aantal avonden kapot te gaan puggen met die random tool. Ik kan nog wel een paar emblems of triumph gebruiken: eerst voor gear van voornamelijk m'n alts en daarna voor crusader orbs (Merlin's Robe voor m'n main) en de rest wordt gedowngrade naar emblems of heroism voor een sloot epic gems.

Ik heb een paar vragen die misschien beantwoord kunnen worden door iemand die al op het PTR heeft gesnuffeld:

Hoe werkt dat met die pet eigenlijk, Perky Pug? Blizz geeft aan dat hoe meer je pugt, hoe eerder je hem hebt. Krijg je een soort puntensysteem bij de random heroic tool, of is er een drop voor puggers waar je er een bepaald aantal van moet inruilen ofzo?

En die battered hilt, iemand bevestigde eerder dat het een epic drop is in ieder van de nieuwe instances. Is het een drop van bosses of van trash of kan het beide?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bah, ik hoop niet dat de patch morgen al komt :P Van vrijdag tm maandag ben ik weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
als je tegen de enrage aanloopt zou ik aanraden om nog wat meer te gearen (ulduar, badges). Verder zal door de ervaring het ook steeds beter gaan. Mocht je nog specifieke tips nodig hebben laat het even weten :)

Die gearscores is volgens mij de nieuwe hype na de achievements of niet. Ik denk dat 3000 idd een of andere ingame iets is. Zelf heb ik alleen ilevel 245/258 (behalve een cloak, gogo blizzard! :S) en zit ik nog niet aan de 3K

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
thewizard2006 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:00:
als je tegen de enrage aanloopt zou ik aanraden om nog wat meer te gearen (ulduar, badges). Verder zal door de ervaring het ook steeds beter gaan. Mocht je nog specifieke tips nodig hebben laat het even weten :)
Wij zitten niet zo zeer met de enrage timer, maar wel met de adds. Moetj e ze killen, in leven houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Voorlopig lijkt die gear score ziekte op mijn server (Shadowsong, iig aan de alliance kant) nog niet uitgebroken, ik zie er nog helemaal niemand om vragen. D'r is wel telkens een gastje dat raid pugs organiseert en vraagt om de achievement voor de chopper, lol.

Gear inspections op de Eventide en het linken van achievements voor bv ToC25 zijn niet ongebruikelijk maar er wordt ook nauwelijks meer om [epic] gevraagd.
Mik! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:03:
[...]

Wij zitten niet zo zeer met de enrage timer, maar wel met de adds. Moetj e ze killen, in leven houden?
Dit gaat om ToC10 normal toch? Die grote ads verschijnen per stuk toch?

Volgens mij doen wij het zo;
De eerste grote ad die verschijnt wordt door de offtank naar een ice patch gekite en zsm neergehakt door vrijwel alle dps
Tijdens de burrow phase (phase 2 van het gevecht) wordt de tweede ad naar een ice patch gekite en daar door de melee dps neergehoekt
Ranged dps sloopt de kleine ads in p2. Die kleine ads moet je niet te dicht bij komen, geven een nasty debuff.

[ Voor 45% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-12-2009 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Ik nog wel een vraag trouwens: Wat voor gems zou ik het beste kunnen gebruiken op mijn gear niveau? Kan ik het beste voor intellect gaan, of moet ik nu nog voor spellpower gaan en pas als mijn gear nog beter is me meer op intellect gaan concentreren?

Opmerkingen over mijn gear en build zijn natuurlijk ook welkom :).

[ Voor 45% gewijzigd door Dricus op 08-12-2009 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Na een maand of 8, Aion en een hele shitload aan andere games stiekem de WoW trial binnengetrokken en een accountje aangemaakt..... Ik voelde me weer thuis......

Het is toch niet te geloven dat WoW me gewoon langzaam weer terugtrekt na maanden zonder ook maar 1 minuut te spelen.... OK, mmo-champion bleef ik wel volgen omdat ik toch een beetje op de hoogte wilde blijven. En ja ik lees nog meer "OMG nog even en je mag een lvl 80 kopen van Bliz" comments.

Maar toen ik gisteren weer een dwaven paladin aanmaakte en op de ijzige vlakten van Dun-Morogh aan het questen was, en mijn mace in het gezicht van de trolls aan het planten was bekroop mij het "goede-oude-wow" gevoel weer.

Twijfel nu of ik moet wachten op Cat zodat alle lvl area's er weer nieuw en fris uitzien of dat ik toch maar weer ga beginnen......

Denk dat het toch maar het laatste gaat worden ;)

Tweakers hier die hun Realm nog willen verkopen zodat ze straks een Dwarven Paladin rijker zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wazaaaaaa... ben gisteren 20,5 geworden en dat voelde goed :+

Nu even lekker doorknallen, die guide begint een beetje de boel op te pakken. Genoeg ore gemined op engineering naar 150-175 te lvl vanavond...:)

Ook 60% van me addons eruit gegooid en alles loopt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Ik heb nu Aion & WoW om te zien welke mij beter bevalt. (Oude rot met WoW, sinds release gespeeld :P )
Als 3.3 mij niet bevalt ga ik lekker wachten tot cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:03:
Dit gaat om ToC10 normal toch? Die grote ads verschijnen per stuk toch?
Sorry, bedoelde hc, dacht ook dat die werd bedoelt ^^. Normal is easypeasy ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mik! op 08-12-2009 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mik! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:42:
[...]

Sorry, bedoelde hc, dacht ook dat die werd bedoelt ^^. Normal is easypeasy ;)
Aha, lol. Idd normal is easypeasy, was one-shot eerste keer dat we als casual guild Anub zagen. Heroic hebben we alleen de beasts neer :X hehe

PS ik dacht dat jouw post over enrage en ads enzo naar aanleiding was van de post van _Peter2_ en die had het volgens mij wel over normal mode.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-12-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:53:

Ik heb een paar vragen die misschien beantwoord kunnen worden door iemand die al op het PTR heeft gesnuffeld:

Hoe werkt dat met die pet eigenlijk, Perky Pug? Blizz geeft aan dat hoe meer je pugt, hoe eerder je hem hebt. Krijg je een soort puntensysteem bij de random heroic tool, of is er een drop voor puggers waar je er een bepaald aantal van moet inruilen ofzo?

En die battered hilt, iemand bevestigde eerder dat het een epic drop is in ieder van de nieuwe instances. Is het een drop van bosses of van trash of kan het beide?
Dat hondje weet ik niet, gewoon een random iets denk ik. Als je met meer als 50 random mensen pugged krijg je wel de titel "...... The Patient"

Battered hilt dropt van trash (teminste toen ik daar bezig was dropte hij van trash) van bosses weet ik niet, weet wel dat de drop rate erg laag is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:18
Meh heb de neiging om na een half jaar/9 maanden clean te zijn, weer eens te beginnen. helaas heb ik me account aan een vriend verkocht en heeft die me chars getranfered, dus zou ik ze moeten terughalen naar me oude realm (frostmane). even kijken of ik dit wel wil doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patchnotes: http://www.worldofraids.c...ng-patch-3-3-0-notes.html

Zin in Icecrown! Hoop dat mijn guild eens wat minder gaat slacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:53:
Aha, lol. Idd normal is easypeasy, was one-shot eerste keer dat we als casual guild Anub zagen. Heroic hebben we alleen de beasts neer :X hehe

PS ik dacht dat jouw post over enrage en ads enzo naar aanleiding was van de post van _Peter2_ en die had het volgens mij wel over normal mode.
Op de ps.; was ook zo, maar toen kwam ik weer eens tot de conclusie dat ik niet goed las ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie nu pas dat ook demonology wat leuke dingen krijgt :) (molten core en decimation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:59:
[...]

Dat hondje weet ik niet, gewoon een random iets denk ik. Als je met meer als 50 random mensen pugged krijg je wel de titel "...... The Patient"
50 is niet veel tbh. Als je veel pugt heb je dat in een paar dagen.
Battered hilt dropt van trash (teminste toen ik daar bezig was dropte hij van trash) van bosses weet ik niet, weet wel dat de drop rate erg laag is :)
Ik ben benieuwd!
SinergyX schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:30:
Zie nu pas dat ook demonology wat leuke dingen krijgt :) (molten core en decimation).
Ja met name die decimation buff lijkt me erg imba, nu kun je soul fires chain casten onder 35%? Molten Core maakt het wel belangrijker dat je behalve immolate ook corruption ophoudt maar dat probeer ik toch al.

Deze jongen blijft mooi demo eerst.

[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-12-2009 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt om T9 bij elkaar te hebben. Volgens mij moet je de goedkopere items makkelijk in een avondje bij elkaar kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 18-09 09:42
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:18:
Patchnotes: http://www.worldofraids.c...ng-patch-3-3-0-notes.html

Zin in Icecrown! Hoop dat mijn guild eens wat minder gaat slacken.
Same en same! :P

Zitten nu al zo lang vast op Twins HM 25 man, 60% van de raids gaat niet door omdat mensen niet meer signen dus er was weinig progress (elke keer te weinig goede healers). Ach begrijp 't wel ik werd ook redelijk schraal van die suffe arena 4+++ keer per week...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Dricus schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:06:
Ik nog wel een vraag trouwens: Wat voor gems zou ik het beste kunnen gebruiken op mijn gear niveau? Kan ik het beste voor intellect gaan, of moet ik nu nog voor spellpower gaan en pas als mijn gear nog beter is me meer op intellect gaan concentreren?

Opmerkingen over mijn gear en build zijn natuurlijk ook welkom :).
ik kan niet bij je armory pagina. Geen idee wat je dus bent :). Neem aan een healer? int als je mana problemen hebt. int als je een paladin bent, haste als je geen mana problemen hebt :)

Toc10 heroic anub. Heb alleen de 25man heroic versie al tevaak gedaan. Weet niet precies wat de verschillen zijn maar zo gaat het ongeveer op 25man heroic. Tank beide grote adds op een patch (4 in 25man) door de OT. Nuke deze dood. Op 25man AOEen wij ze neer. weet niet of dat effectief is op 10man. Je zal 2x nieuwe adds krijgen voor hij burrowed. Kill daarna de kleine adds zsm en zorg dat ze niet enrage. Als ze dat toch doen is dat je maintarget.
Laat een orb helemaal in het zuiden ploppen. Als je een paladin hebt kan je bop gebruiken om wat tijd te rekken. Daarna een nieuw patch helemaal in het noorden. de 3e kiter gewoon weer naar het zuiden tot hij bovenkomt. .
Phase 3 zouden healing stream (castergroup), judgement of light (melee group) en VE (caster group als healing stream niet van een resto shaman is) iedereen op moeten houden. Dus je hoeft alleen de MT te healen en de OT als hij adds op zich heeft. En als in 10 man penetrating cold er is moet deze ook een beetje gehealed worden (meestal zijn een paar druid hots al voldoende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:33:
Ja met name die decimation buff lijkt me erg imba, nu kun je soul fires chain casten onder 35%? Molten Core maakt het wel belangrijker dat je behalve immolate ook corruption ophoudt maar dat probeer ik toch al.

Deze jongen blijft mooi demo eerst.
Ik ga m'n warlock nog even een trap geven, nu 72 aff/demo :P Voelt beetje als een hunter, maar dan met healen en wat meer variatie (curses etc). Plus mijn pet kan ik echt 10x beter healen (hunter 1k per 3sec, mijn 72 lock doet al 500/sec).

Icecrown beetje mixed feeling, ik loop al te lang achter qua wapens, en een vermoeden dat ik de 5 en 10 mans niet direct mee kan. Maarja, welke idioot gaat met ICC voor de deur nog Ulduar of ToC10 normals doen?

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Rannasha

Does not compute.

Mik! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:03:
[...]

Wij doen ToC10 meestal redelijk melee-heavy (3 melee DPS, 2 ranged), dus er wordt flink wat gecleaved. Als de ranged dan nog wat abilities in hun rotatie verwerken die wat AoE damage doen, zoals Multishot voor hunters bijvoorbeeld, dan gaan de adds plat voordat het volgende paar komt zonder dat we moeten AoEen. Op die manier verlies je weinig single-target DPS. Zodra Anub op 10% is wordt een nieuw stel adds genegeerd en gebruikt iedereen gewoon z'n beste single-target DPS rotation.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
thewizard2006 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:50:
Phase 3 zouden healing stream (castergroup), judgement of light (melee group) en VE (caster group als healing stream niet van een resto shaman is) iedereen op moeten houden. Dus je hoeft alleen de MT te healen en de OT als hij adds op zich heeft. En als in 10 man penetrating cold er is moet deze ook een beetje gehealed worden (meestal zijn een paar druid hots al voldoende).
P1 en P2 lukken na wat finetuning op de kiting (koste 3 tries ofzo). Zit zelf op de orbs en het positioneren hiervan gaat goed. De dps is goed genoeg om slechts 1 burrow te krijgen. P3 levert de problemen op, vanwege teveel heals richting Anub en we weten niet goed wat we met die adds moeten doen, omdat ze blijven spawnen.
We hebben standaard een resto shaman mee en een druid sinds kort dus dat moet al wel lukken.

Edit: @Species: we hebben met name ranged. maar ik ga het meenemen, dank!

[ Voor 8% gewijzigd door Mik! op 08-12-2009 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ben zelf met mijn Retridin lvl58 gedingen dus hoppa naar Outland!
Tis jammer dat de rewards en exp voor quests minder zijn in Vanilla anders had ik daar cker nog wel even willen blijven levelen.
Outland heb ik zo langzamerhand wel gezien nu terwijl ik me gisteren verbaasde dat ik in mijn Wow-historie nog nooit in Silithus was geweest om te questen. Go figure.
Heb met weer prima vermaakt met questen en omdat ik met deze char voor het eerst Zygor 2.0 heb gebruikt toch weer compleet nieuwe gebieden gezien. (ow zit hier ook een Flightpath?!:o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben trouwens benieuwd naar de Resto Druids hier, hoe gaan jullie speccen/gemmen oid met 3.3? Ik ga met een paar gems ervoor zorgen dat ik 850 haste krijg. (heb nu 616 haste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
Ach ja, mijn paladin is min of meer klaar voor ICC dus de afgelopen tijd ben ik met een Druid projectje bezig geweest. Bear offspec, bear tanken blijkt best leuk en dat ga ik zeker vaker doen. Dungeon blues en wat heroic blues & epics op Bolverk geven een wow-heroes gearscore van 1663, 33.3% dodge en unbuffed iets van 28k HP (voor een beer: weinig). Kan je dan heroics runnen? Maar natuurlijk, als de healer weet wat hij doet.

Gisteren durfden 3 guildies op alts/non-raiding mains het wel aan en een ToGC geared disc priest zorgde dat het goed ging. HoL was de daily. Had zo nu en dan moeite met het snel opbouwen van threat (o.a. een warlock die nog moest leren dat je beter niet meteen los kan gaan bij een undergeared tank :P) maar geen doden, geen wipes. Hadden we een wat minder gegearde healer gehad waren we de instance ook wel door gekomen. Ik kom er met mijn hoofd niet bij dat de eisen momenteel zo hoog liggen; en ik denk dat het hele nieuwe LFG systeem dat mensen op gearlevel matched het antwoord van Blizzard is op deze onzin. Iedere WotLK 3.0 heroic is met iLvl 150+ mensen, tijd en inzet te clearen. De eisen van nu maken het voor nieuwe (unguilded) spelers anders onmogelijk om hun toon nog op niveau te brengen, en dat gaat Blizzard aan de inkomstenkant voelen.

On another note; ToGC nul wipes is nog steeds niet gelukt door wat ongelukken, zeker bij faction champs kan het mislopen (ene week steamrollen wij ze, andere week steamrollen zij ons een keer of 2) Tevens hebben we 4 goede uren op Algalon besteed en hij gaat zeker neer, echter hadden we iedere week 1 iemand die het gevecht nog nooit gedaan had en 1 iemand in een rol die hij normaal niet doet :P (bv een healer die moet tanken, toch weer anders, toch weer leertijd in die rol bij dat gevecht, toch weer wipes, toch weer tijdverlies, toch weer Algalon NIET NEER GRMBL)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Oh gister btw OS25+3 zerg geprobeerd in een pug. Leuk maar wel een tikkeltje moeilijker als de 10m versie.
Beste try was een wipe op 3% :'(
Daarna vroeg een guildie om UK HC te runnen voor zijn laatste badges, ik kreeg een invite als laatste Dps (op me rogue :P)
Eenmaal daar aangekomen trof ik een dualwielding DK aan, toen had ik al zoiets van: "Crap, dit gaat een moeizame run worden"
Mijn gedachte werden bevestiged bij de eerste 2 mobs: "wait 5 sec for I get aggro". Ik caste mijn MD op hem en ging pullen want hij bleef wachten met pullen.
Vervolgens krijg ik zijn complete engels scheldwoordenboek naar me hoofd :')
Ik inspect die gozer en zie dat hij dus in zijn dps gear staat te tanken met 2 tankwapens uit ToC HC en ik stel hem de vraag of hij defensecapped is: "No".
Whisper de guildie die mee is dat ik ga chainpullen omdat ik eigenlijk al geen zin meer had in deze run (hij was namelijk de healer) of hij het er mee eens was. Het was ok dus de fun begon.
de DK begon maar te vloeken en uiteindelijk belandde ik op zijn ignore lijst :)
Bij de 2de boss was het zelfs zo erg dat ik één van de twee bosses solo gekilled heb en nog eerder klaar was dan de hunter en shadowpriest die de andere aan het nuken waren (een stunning 800 en 1100 dps...)
Ik ga aan dat ik dat op lvl 70 al deed en toen zeiden ze dat het niet kon enzo :').
Dus bij de laatste boss, ik cast MD en sprint naar die gast toe en begin de combat. P1 gaat goed en de boss sterft, nadat hij geressed was word de tank ge1shot met als gevolg dat ik evasion en we leggen de boss om.
Gelijk daarna krijg ik een kick uit de party :') :')
Sommige DK's......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dutchman! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:27:
Ik kom er met mijn hoofd niet bij dat de eisen momenteel zo hoog liggen; en ik denk dat het hele nieuwe LFG systeem dat mensen op gearlevel matched het antwoord van Blizzard is op deze onzin. Iedere WotLK 3.0 heroic is met iLvl 150+ mensen, tijd en inzet te clearen. De eisen van nu maken het voor nieuwe (unguilded) spelers anders onmogelijk om hun toon nog op niveau te brengen, en dat gaat Blizzard aan de inkomstenkant voelen.
Ergens denk ik dat dit niet gaat werken, gear-lvl systemen hebben tot heden al niet goed gewerkt en denk niet dat blizzard dan opeens met de holy grail aan komt zetten. Zeker als het een wowheroes/addon style systeem wordt kan je dit zo belachelijk snel neppen, gooi er een handje vol 'irritatie feestbesten' bij en je zit regelmatig met de 15 minuten penalty. (simpel, hoe bepaald het LFG systeem dat jij uberhaubt 'tankwaardig' bent?)

Daarnaast blijf je 1 probleem houden, triumphs geven 3 of 4 gearitems, heroics zelfs droppen bijna niets meer waarmee je met de 'rest' mee kan komen (uitzondering op een trinket hier en daar). De overige zut komt nog altijd uit de hogere raids, en daar blijf je achteraan huppelen nu met ICC gear dus de 'eisen' nog verder omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, jij hebt je lekker gedragen in die run zo te lezen...

Gisteren zelf Anub25 heroic geprobeerd, maar zonder DK's en met maar 2 pallies in de raid was dat gedoemd om te mislukken. Naar 3 of 4 wipes hebben we maar besloten om wat Ulduar hard modes te gaan doen. Crazy Cat Lady achievement gehaald op de tweede try, daarna de rest van de avond gewiped op Freya hard mode, die gaat de volgende keer wel neer. Daarna alleen Mimiron en Yogg+1 nog voor de mount. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Mik! schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:02:
[...]

P1 en P2 lukken na wat finetuning op de kiting (koste 3 tries ofzo). Zit zelf op de orbs en het positioneren hiervan gaat goed. De dps is goed genoeg om slechts 1 burrow te krijgen. P3 levert de problemen op, vanwege teveel heals richting Anub en we weten niet goed wat we met die adds moeten doen, omdat ze blijven spawnen.
We hebben standaard een resto shaman mee en een druid sinds kort dus dat moet al wel lukken.

Edit: @Species: we hebben met name ranged. maar ik ga het meenemen, dank!
heb je iets van een mortal strike effect op anub zitten (rogues met poison?)> Dat scheelt al een hoop.
Verder, zoals ik al zei, zou healingstream van de resto shaman, judgement of light en VE voldoende moeten zijn om iedereen zodoende te healen dat ze niet dood gaan maar ook net genoeg zodat je zelf geen heals er op hoeft te gooien. Assign een tank healer (liefst paladin) en afhankelijk van het aantal penetrating cold debuffs de andere healers. Dit is wel de meest hectische fase ja.

En anub 25man heroic is prima te doen met 2 paladins en zonder deathknights ;) Grote probleem is de misdirects/aggro van de 4 grote adds die continue de healers gibben en mensen die overaggro pakken als ze hun imbawtfpwnrecount scores willen halen.

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 08-12-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nu we het toch over die gearscore add-on hebben.

Mochten mensen met die add-on frequente disconnects e.d. ervaren. Er is momenteel een exploit in omloop die ervoor zorgt dat mensen met die add-on gedisconnect kunnen worden met een regel tekst die iemand in /party/raid/guild neerplempt.

Overigens zijn die add-ons in mijn ogen gewoon ranzig en werkt het echt niet om betere pugs te krijgen. (Eigenlijk verdienen ze het wel om gedc'd te worden :') )

Ik heb tot dusver regelmatig in pugs gezeten waar men gewoon blue geared waren en andere behoorlijk voorbij gingen kwa "skill"

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 08-12-2009 12:06 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Nu dat de patch notes beschikbaar zijn gemaakt, wanneer wordt de patch dan live gezet? Ik heb namelijk nog geen wow patch day meegemaakt dus ik weet niet of er een specifieke dag is waar dit op wordt uitgevoerd. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
thewizard2006 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:57:
heb je iets van een mortal strike effect op anub zitten (rogues met poison?)> Dat scheelt al een hoop.
Verder, zoals ik al zei, zou healingstream van de resto shaman, judgement of light en VE voldoende moeten zijn om iedereen zodoende te healen dat ze niet dood gaan maar ook net genoeg zodat je zelf geen heals er op hoeft te gooien. Assign een tank healer (liefst paladin) en afhankelijk van het aantal penetrating cold debuffs de andere healers. Dit is wel de meest hectische fase ja.
Niet dat ik weet, we hadden wel een rogue mee. Ik moet wel zeggen dat we eigenlijk niet verwacht hadden Anub te mogen aanschouwen. Week ervoor zijn we met pijn en moeite gekomen tot FC en nu ging alles zo goed dat we met 50 tries over voor Anub stonden. En dan is het improviseren. Ik neem de tips hier in ieder geval mee naar mijn gm/rl en hopen dat we bij een volgende poging 'm wel neer gaan krijgen.

@hierboven: volgens bronnen komt de patch morgen online gewoon tijdens maitenance.

[ Voor 4% gewijzigd door Mik! op 08-12-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
deTwisj schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:27:
Nu dat de patch notes beschikbaar zijn gemaakt, wanneer wordt de patch dan live gezet? Ik heb namelijk nog geen wow patch day meegemaakt dus ik weet niet of er een specifieke dag is waar dit op wordt uitgevoerd. Iemand enig idee?
Morgen, tijdens de usual downtime.
Al zijn er meestal na zo'n grote patch nogal wat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

thewizard2006 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:57:
[...]

En anub 25man heroic is prima te doen met 2 paladins en zonder deathknights ;) Grote probleem is de misdirects/aggro van de 4 grote adds die continue de healers gibben en mensen die overaggro pakken als ze hun imbawtfpwnrecount scores willen halen.
Het is prima te doen onder één voorwaarde: het gebruiken van tenminste één offtank met 3000 block value. Wij hebben twee offtanks die rond de 2700-2800 zitten, waardoor we de adds moeten splitsen, wat betekent dat we twee patches dicht bij elkaar moeten hebben, wat betekent dat we tenminste één patch zelf moeten kunnen positioneren. Verder is het met 2 pallies ook best te doen, maar ik zou er liever 3 hebben zodat iedereen op elke kite phase netjes een HoP kan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BornFlippy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
whyz schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:02:
Nu we het toch over die gearscore add-on hebben.

Mochten mensen met die add-on frequente disconnects e.d. ervaren. Er is momenteel een exploit in omloop die ervoor zorgt dat mensen met die add-on gedisconnect kunnen worden met een regel tekst die iemand in /party/raid/guild neerplempt.

Overigens zijn die add-ons in mijn ogen gewoon ranzig en werkt het echt niet om betere pugs te krijgen. (Eigenlijk verdienen ze het wel om gedc'd te worden :') )

Ik heb tot dusver regelmatig in pugs gezeten waar men gewoon blue geared waren en andere behoorlijk voorbij gingen kwa "skill"
Probleem zijn de mensen die eigenlijk niet spelen om de fun maar enkel om hun scores nog wat te verbeteren omdat ze anders vrezen zelf niet meer mee te mogen ...
Ik ben nu topje hc gegeared en moet dringend ulduar & toc beginnen tanken om nog gear upgrade te kunnen scoren. Maar als elke raidpug vraagt om achievement hoe word je dan ooit gedacht deze te kunnen halen?
M'n guild zijn momenteel gewoon een bende casuals bijeen waarmee we de grootste lol hebben en vooral hc's farmen om hun gear nog te verbeteren. En gaandeweg leren we op elkaar inspelen waarbij we hopen kortelings aan raids te beginnen.
Voor onze hc & dailies runs nemen we continue puggers mee zodat deze mensen er ook nog iets aan hebben, zonder de gebruikelijk [achiev?] [epic?] zever. En ik moet zeggen dat ik zelden slecht ben uitgekomen. Meestal zijn die zo blij dat ze eens meekunnen dat ze echt hun best doen en dan kom je er met wat moeite (en meestal zelfs zonder wipes) ook gewoon effe door.

Tis een spel, dus bedoeld om lol te hebben en niet te stressen. Stress heb ik al op het werk en das genoeg.

@ Exploit gearscore => Serves them right!!! Ze zouden ze gewoon standaard moeten D/C'en als ze aanmelden.

WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Na een klein halfjaartje gestopt te zijn met WoW, heb tussendoor Aion gespeeld, ben ik sinds enkele weekjes ook weer lekker aan het WoW'en. Voelt toch altijd weer heerlijk vertrouwd om weer WoW te spelen.

Na wat rond zoeken naar een gezellige Nederlandse guild ben ik met mijn priest en mage getransferred naar Doomhammer en een Nederlandse guild gejoined. Nu viel mij op dat op Doomhammer wel héél érg véél DPS'ers rondlopen, ongelovelijk, dit was ik niet gewent op Darkspear. Aangezien mijn mage mijn main was had ik hier na een paar dagen en minimaal één uur wachten voor een pug wel een beetje genoeg van. Ik heb toen mijn priest (holy) ook maar getransferred en speel daar nu weer het meest op.

Toch heerlijk spelen weer als healer en een stuk gemakkelijker om groups te vinden :P Als holy priest vermaak ik mij prima, de aoe heals zijn goddelijk en mana problemen heb ik ook totaal niet. Gisteren nog een belachelijke run door nexus hc gedaan voor de emblems. Geen een stop en als een stel mafkezen door de dungeon heen gerent. Binnen 15 min stonden we weer buiten. Mana geen moment onder de 70% geweest.

Nu zie ik nog maar erg weinig holy priest aangezien iedereen tegenwoordig disc is gespecced. De meeste builds / tips die ik kan vinden die nog gebaseerd zijn op 3.2 of 3.3 zijn dan ook allemaal voor disc priests.

Zijn hier dus nog holy priest te vinden die mij nog van interesante / handige tips kunnen voorzien? Mijn char: http://eu.wowarmory.com/c...?r=Doomhammer&n=Splendidx

Het is bevestigd, vanaf morgen patch 3.3 live! patcher is vanaf nu te downloaden!

Check: *Leuk geprobeerd, maar het blijft spam.*

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 08-12-2009 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:35:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt om T9 bij elkaar te hebben. Volgens mij moet je de goedkopere items makkelijk in een avondje bij elkaar kunnen spelen.
De ilevel 232 versie kost in totaal 210 triumph tokens, veel geluk als je dat op een avondje bij elkaar wilt schrapen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Splendid schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:39:

Het is bevestigd, vanaf morgen patch 3.3 live! patcher is vanaf nu te downloaden!
gisteravond al picasso :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:40:
De ilevel 232 versie kost in totaal 210 triumph tokens, veel geluk als je dat op een avondje bij elkaar wilt schrapen :)
shoulders en shoulders 30, chest, legs en head 50?
En dan zal het wel sparen worden voor T10, T9 245/258 gaat enkel via tokens en denk dat daar de komende tijd niemand meer gaat komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Misschien had ik het voor jou anders moeten formuleren: Je kunt de patch alvast downloaden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het ging er dan ook niet om dat hij iets nieuws bracht, zo te zien ging het meer om het spammen van zijn eigen site. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 18-09 09:42
NMe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:34:
[...]

Het is prima te doen onder één voorwaarde: het gebruiken van tenminste één offtank met 3000 block value. Wij hebben twee offtanks die rond de 2700-2800 zitten, waardoor we de adds moeten splitsen, wat betekent dat we twee patches dicht bij elkaar moeten hebben, wat betekent dat we tenminste één patch zelf moeten kunnen positioneren. Verder is het met 2 pallies ook best te doen, maar ik zou er liever 3 hebben zodat iedereen op elke kite phase netjes een HoP kan krijgen. ;)
Wij zitten nog op Twins omdat de helft van de guild retarded is, maar de 10 mans genoeg gezien om het te kunnen zeggen: als je raid niet uit monkeys bestaat en ze staan allemaal goed krijgt er niemand aggro. Iedere aap moet gewoon in Anub z'n reet staan en het is easy voor de tanks. Iedere keer als die apen dat niet doen gewoon lekker dood laten gaan (begeleid door TS natuurlijk "<naam> fail!!!"). Leren ze 't snel genoeg (tested and approved }) ).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

....pathc 3.3. of niet. Level lekker door in vanille maar als die nieuwe HC's komen wil ik ze best proberen met me Priest en Lock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

porn* schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:02:
[...]

Wij zitten nog op Twins omdat de helft van de guild retarded is, maar de 10 mans genoeg gezien om het te kunnen zeggen: als je raid niet uit monkeys bestaat en ze staan allemaal goed krijgt er niemand aggro. Iedere aap moet gewoon in Anub z'n reet staan en het is easy voor de tanks. Iedere keer als die apen dat niet doen gewoon lekker dood laten gaan (begeleid door TS natuurlijk "<naam> fail!!!"). Leren ze 't snel genoeg (tested and approved }) ).
Ik zou dan toch nog maar eens wat gaan lezen over die fight. ;) Aggro is het probleem niet, maar het feit dat de adds een buff krijgen als er andere adds naast ze staan: per add die naast ze staat doen ze 100% meer damage en attacken ze 100% sneller. Dit nog naast de stackende debuff op de tank. De reden dat block value zo belangrijk is, is dat 3000 block value alle incoming damage van die add die niet geparried of gedodged wordt mogelijk volledig geblockt wordt: de adds meppen namelijk voor 3000. Met 3000 block value mitigate je dat helemaal, waardoor je géén hits meer krijgt. Die stackende debuff op tanks wordt pas NA de block applied, dus zelfs al heeft de offtank 100 stacks van diezelfde debuff, dan nog doet een geblockte attack geen enkele damage.

Zonder die block value neemt de damage taken op offtanks explosief toe naarmate de debuff stackt, waardoor je ze absoluut niet op elkaar kan positioneren omdat je dan 4 adds hebt die elkaar buffen. Je moet dus 10 yards uit elkaar staan, maar dat heeft weer effect op de AoE waarmee je de adds neerhaalt, want door de enrage timer heb je geen tijd om de adds apart te targeten en killen. Het is dus héél belangrijk twee ice patches zo dicht mogelijk bij de baas te hebben, en dat is behoorlijk lastig uit te kienen zonder DK.

Overigens is Twins best een pittige fight en het feit dat je daar vastzit heeft niks te maken met dat de helft van je guild retarded zou zijn. Als dat zo was, dan hadden jullie beasts niet neergekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 08-12-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Aangezien ik hier achter een vuurmuur zit: Patch 3.3 is dus Officieel bevestiged voor morgen door Blizzard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ik ben nu topje hc gegeared en moet dringend ulduar & toc beginnen tanken om nog gear upgrade te kunnen scoren. Maar als elke raidpug vraagt om achievement hoe word je dan ooit gedacht deze te kunnen halen?
Door jezelf te verdiepen in de raid, tactieken te lezen, te bekijken en je op die manier in een raid proberen te praten. Heb ik ook gedaan ben toen gewoon door de andere tank op weg geholpen qua tactics, ik mocht de makkelijke boss tanken etc. Als je een normale groep vind zijn er genoeg mensen die je wel even willen helpen, zo speciaal is het uiteindelijk toch niet.

Maargoed, morgen dus lekker ICC5 allemaal doen, en misschien normal al farmen op mijn shaman. En met mijn tank eens een 10-man proberen. Ben benieuwd wat voor stomme handelingen nu weer nodig zijn waar elke noob zal falen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Divak op 08-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootlock schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:20:
Aangezien ik hier achter een vuurmuur zit: Patch 3.3 is dus Officieel bevestiged voor morgen door Blizzard ?
Yup.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.