ah vanilla, de tijd dat ik 1 van die 2 heb zien off tanken is lang geleden zegmaar...SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:33:
[...]
Over health had ik al een editMaar laat ik qua 'offtanken' anders zeggen (ik gaf referentie naar vanilla):
Wat heeft mail, leather en cloth dan eigelijk voor toegevoegde waarde? RP factor? Dat beetje PvP verschil? (uitzondering btw op feral tank). Armor op alle gear heeft dus 0,0 waarde (shaman met shield bv), omdat je toch geen enkel klap kan vangen in welke raid of instance dan ook, enige is dus de stats die erop zitten.
Hunter heeft een vloot aan 'survival' talents, skills en stats, maar zijn dus eigelijk enkel voor solo? (pet met growl, intimidate, dodge/parry uit talents, stats en aspect, zelfs pet heeft damage reduction talents).
[...]
/killshot
Ik haat midgets
Ik denk dat de Drakarriboss een megavette raidboss gaat worden ofzo. Half rhino, half icetroll die soms rhino en soms troll is. Een behoorlijke sloot HP die in 10 en 25 man raid gaat komen vermoed ik. Flink tank en spank werk waar waarschijnlijk een magisch staartje aan zit.SnoeiKoei schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:59:
[...]
Analoog aan BT/Sunwell denk ik dat er na ICC nog een grote patch komt voordat Cataclysm live gaat. Daarvoor zou een Old God heel geschikt zijn. Ik vermoed dat de extra portals in Wyrmrest Temple wel worden bewaard voor Cataclysm, gedoe met de dragonflights enzo.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Of pure randomness zoals die huidige gast, charge en impale random in je raid, hier en daar wat stuns (van ToC) en een erg leuke AoE footstomp erbijAuredium schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:39:
Ik denk dat de Drakarriboss een megavette raidboss gaat worden ofzo. Half rhino, half icetroll die soms rhino en soms troll is. Een behoorlijke sloot HP die in 10 en 25 man raid gaat komen vermoed ik. Flink tank en spank werk waar waarschijnlijk een magisch staartje aan zit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ach als alle dps in dat itemlevel gear zit, zijn de mobs dood voordat ze uberhaupt in de buurt zijn_Peter2_ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:34:
[...]
Dat verschilt, als beginnende tank wordt het juist lastiger. DPS in 226/232/245 gear trekken dan zoveel aggro dat je dat als tank niet bij kunt benen. Gevolg wordt dat er nog extremere gear eisen komen voor die makkelijke content, waaraan je als beginner niet kunt voldoen.
Zie je eigelijk nu al vrij vaak, bosses met een fighttime van 20-30seconde waar de tank uit pure nood enkel wat taunts tracht te doen om maar zo lang mogelijk agro te houdenGohan-san schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:42:
ach als alle dps in dat itemlevel gear zit, zijn de mobs dood voordat ze uberhaupt in de buurt zijn
Hunters worden weer wat favorieten, nieuwe misdirect
Dus is LK de enige nog die een 'open' verhaal heeft? Draakjes was neem ik aan EoE het einde, die dwarf crap dus in Ulduar, wat hadden we nog meer?Species5618 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:46:
Een 5e tier lijkt me erg onwaarschijnlijk, zeker met verhaaltechnisch 2e rangs bosses zoals Drakkari trolls.
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2009 14:48 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bizarre speculatie, gezien Blizzard rond de launch van WotLK heeft aangekondigd dat Illidan bedoeld was als laatste boss van TBC, maar omdat de spelers te snel door de content heengingen, ze Sunwell wel moesten toevoegen om de tijd te vullen (Sunwell was oorpspronkelijk bedoeld als de WotLK entry-level raid, dat is dus de Naxx copy/paste geworden). In WotLK zouden ze de content pacing beter doen en de Lich King zal echt de laatste boss worden.Auredium schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:39:
[...]
Ik denk dat de Drakarriboss een megavette raidboss gaat worden ofzo. Half rhino, half icetroll die soms rhino en soms troll is. Een behoorlijke sloot HP die in 10 en 25 man raid gaat komen vermoed ik. Flink tank en spank werk waar waarschijnlijk een magisch staartje aan zit.
En met de gating in Icecrown en de daar op volgende hardmodes, duurt het nog maanden voordat de World First op Arthas heroic behaald wordt. Meer dan genoeg tijd dus on Cataclysm af te maken.
Een 5e tier lijkt me erg onwaarschijnlijk, zeker met verhaaltechnisch 2e rangs bosses zoals Drakkari trolls.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
doe nauwelijks meer heroics, maar das gewoon een kwestie van heel veel groepjes pullen en de bos mee aoeenSinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:46:
[...]
Zie je eigelijk nu al vrij vaak, bosses met een fighttime van 20-30seconde waar de tank uit pure nood enkel wat taunts tracht te doen om maar zo lang mogelijk agro te houden
Hunters worden weer wat favorieten, nieuwe misdirect
[...]
Dus is LK de enige nog die een 'open' verhaal heeft? Draakjes was neem ik aan EoE het einde, die dwarf crap dus in Ulduar, wat hadden we nog meer?
Gewoon dmv spelen met of zonder parties maar geen RAF. Dus boosts bij een lvl 80 door een instances mag ook
Ik denk dat de laatste Drakkariboss net zoiets als Gruul en Onyxia gaat worden. Je huppeld naar binnen door wat adds heen en dan moet je het uitduken met de Drakkariboss. Wat de loot is? Geen idee. Denk wel goed maar geen Tier, hangt af van wanneer deze wordt geintroduceerd.Species5618 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:46:
[...]
Bizarre speculatie, gezien Blizzard rond de launch van WotLK heeft aangekondigd dat Illidan bedoeld was als laatste boss van TBC, maar omdat de spelers te snel door de content heengingen, ze Sunwell wel moesten toevoegen om de tijd te vullen (Sunwell was oorpspronkelijk bedoeld als de WotLK entry-level raid, dat is dus de Naxx copy/paste geworden). In WotLK zouden ze de content pacing beter doen en de Lich King zal echt de laatste boss worden.
En met de gating in Icecrown en de daar op volgende hardmodes, duurt het nog maanden voordat de World First op Arthas heroic behaald wordt. Meer dan genoeg tijd dus on Cataclysm af te maken.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Lorewise zit cataclysm al vol met old god zooi
volgens de manga is cho'gal(orge magi uit wc2 en 2e "man" van gul'dan DE orc warlock) bezig met het ressurrecten van C'thun
Dan hebben we nog de elemental luitenants zoals Raggy
En last but not least.... Neltharion aka Deathwing die volgens het verhaal corrupt is geworden door de whispers van de old gods... en zijn zoon Nefarian(bwl) die schijnbaar weer terugkeerd.
als ze dan toch een "nieuwe" raid uitbrengen voor cataclysm word dat er een die naast of net onder ICC omdat ze niet willen dat de lichking maar een baas word, wat dan weer het risico meebrengt dat die raid weer niet intressant genoeg is.
maar goed:P lets see what tomorrow brings
volgens de manga is cho'gal(orge magi uit wc2 en 2e "man" van gul'dan DE orc warlock) bezig met het ressurrecten van C'thun
Dan hebben we nog de elemental luitenants zoals Raggy
En last but not least.... Neltharion aka Deathwing die volgens het verhaal corrupt is geworden door de whispers van de old gods... en zijn zoon Nefarian(bwl) die schijnbaar weer terugkeerd.
als ze dan toch een "nieuwe" raid uitbrengen voor cataclysm word dat er een die naast of net onder ICC omdat ze niet willen dat de lichking maar een baas word, wat dan weer het risico meebrengt dat die raid weer niet intressant genoeg is.
maar goed:P lets see what tomorrow brings
Ansich een gruul achtig boss zou wel leuk zijn, vond de gruul council een leuk gevecht, net zoals ook magtheridon!
@Quel, yeah Deltharion the eartwarder, zou mooi zijn als we terug de tijd in gaan zoals Rhonin/Broxigar/Krasus in War of the ancients.
Overigens staat deathwing ook weer nou verbonden met Cenarius en Malfurion zou wel gaaf zijn als daar nog iets mee gedaan word. en Malfurion staat natuurlijk weer nauw met Illidan in verband maar goed die zou dood moeten zijn...
@Quel, yeah Deltharion the eartwarder, zou mooi zijn als we terug de tijd in gaan zoals Rhonin/Broxigar/Krasus in War of the ancients.
Overigens staat deathwing ook weer nou verbonden met Cenarius en Malfurion zou wel gaaf zijn als daar nog iets mee gedaan word. en Malfurion staat natuurlijk weer nauw met Illidan in verband maar goed die zou dood moeten zijn...
Blizz heeft aangegeven dat je niet zomaar met jan en alleman in een groep gegooid wordt. De LFG tool zorgt er voor dat er groepen worden gemaakt met mensen met hetzelfde iLevel. Hierbij werd dacht ik zelfs rekening gehouden met gear in je bags, en mogelijk zelfs met gear in de bank._Peter2_ schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:34:
[...]
Dat verschilt, als beginnende tank wordt het juist lastiger. DPS in 226/232/245 gear trekken dan zoveel aggro dat je dat als tank niet bij kunt benen. Gevolg wordt dat er nog extremere gear eisen komen voor die makkelijke content, waaraan je als beginner niet kunt voldoen.
Het is heel erg afhankelijk van bv. gebruik je ook heirlooms en/of speel je zo veel mogelijk rested. Vriend van me uit de guild heeft alle 10 classes bv. op level 80, en doordat hij deze echt afwisselde speelde hij bijna alles 100% rested. Dat scheelt nogal wat als alle kills je 200% XP opleveren.Maduth schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:58:
Gewoon dmv spelen met of zonder parties maar geen RAF. Dus boosts bij een lvl 80 door een instances mag ook
M'n Pala die ik als laatste geleveld heb was in ongeveer 6,5 a 7 days played level 70, maar die had geen heirlooms en bijna niet als rested gespeeld. Ook gewoon tussendoor alle professions geleveld en wat AH-werk gedaan waar nogal wat tijd in ging zitten, en niet echt mn best gedaan om hard te gaan. Maar je hebt iig een vergelijking
En daarbij komt ook nog dat je tegenwoordig riding op 20 en epic riding op 40 hebt, dat scheelt ook al aardig qua levelsnelheid tov vroeger. Ook flying op 60 is een grote boost imho.stefanass schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:42:
[...]
Het is heel erg afhankelijk van bv. gebruik je ook heirlooms en/of speel je zo veel mogelijk rested. Vriend van me uit de guild heeft alle 10 classes bv. op level 80, en doordat hij deze echt afwisselde speelde hij bijna alles 100% rested. Dat scheelt nogal wat als alle kills je 200% XP opleveren.
M'n Pala die ik als laatste geleveld heb was in ongeveer 6,5 a 7 days played level 70, maar die had geen heirlooms en bijna niet als rested gespeeld. Ook gewoon tussendoor alle professions geleveld en wat AH-werk gedaan waar nogal wat tijd in ging zitten, en niet echt mn best gedaan om hard te gaan. Maar je hebt iig een vergelijking
Mijn pally heb ik geleveled met +20% xp van heirlooms en een heirloom wapen + nieuwe mount elke 20 levels sort to speak. Dit ging dus uiteraard als een speer
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Sartharion en de bijbehorende 3 draken is een van de briljantste encounters waarin je zelf kan kiezen hoe hard de encounter is, waarbij het duidelijk is waarom je meer loot krijgt en waarbij de kunde en kwaliteit van je raid belangrijk is. Ik hoop dat ze juist veel meer van dit type hardmodes ontwerpen.Wootlock schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:00:
Ik hoop 1 ding; Dat ze raids weer raids maken en niet die domme hardmodes erin gooien
Je ziet alleen in Ulduar dat in de verschillende encounters het minder duidelijk is dat je een hard mode speelt, zoals een andere kill volgorde met meerdere bosses of het aanclicken/vernielen van exteren schakelaars (keepers/towers), wat nou niet echt opwindend is. De hard mode van Thorim (?) is daarentegen weer wel oke, omdat je dan een extra npc in de Arena ziet die ook echt een interactie heeft met de raid.
Zolangs ze de encounter maar een echte andere twist geven zou ik zeggen, hoe meer mogelijkheden tot een hard mode, hoe beter.
Paling Terran & Shaman
Dan blijft het mi nog steeds vrij moeilijk, mogelijk dat ze stiekem dus ook gewoon een gear-rating toepassen, hoe kent bv het systeem het verschil tussen jou imba geared holy pala, maar jij een group wil met je questblue 178 tank gear. Maargoed, we zullen zienRoxors schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:40:
Blizz heeft aangegeven dat je niet zomaar met jan en alleman in een groep gegooid wordt. De LFG tool zorgt er voor dat er groepen worden gemaakt met mensen met hetzelfde iLevel. Hierbij werd dacht ik zelfs rekening gehouden met gear in je bags, en mogelijk zelfs met gear in de bank.
Ja precies, daar ben ik ook niet helemaal uit. Net zoals je bijvoorbeeld imba gegeared kan zijn, maar je bags wel vol kunnen zitten met RP meuk of verouderde gear die je in je bank hebt liggen ofzo. Heb nog niks gelezen over hoe dat werkt, maar er is dus wel een systeem
Sartharion tsja was denk ik inderdaad wel een leuke gevecht, maar zo te zien kan die nu ook al gezergd worden op 25 (op 10 had ik hem al zerg mode) maar op 25 hebben ze dat ook al 2 weken geleden gedaan.mdmeijer schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:52:
[...]
Sartharion en de bijbehorende 3 draken is een van de briljantste encounters waarin je zelf kan kiezen hoe hard de encounter is, waarbij het duidelijk is waarom je meer loot krijgt en waarbij de kunde en kwaliteit van je raid belangrijk is. Ik hoop dat ze juist veel meer van dit type hardmodes ontwerpen.
Je ziet alleen in Ulduar dat in de verschillende encounters het minder duidelijk is dat je een hard mode speelt, zoals een andere kill volgorde met meerdere bosses of het aanclicken/vernielen van exteren schakelaars (keepers/towers), wat nou niet echt opwindend is. De hard mode van Thorim (?) is daarentegen weer wel oke, omdat je dan een extra npc in de Arena ziet die ook echt een interactie heeft met de raid.
Zolangs ze de encounter maar een echte andere twist geven zou ik zeggen, hoe meer mogelijkheden tot een hard mode, hoe beter.
Misshien dat ze gewoon een gemiddelde ofzo doen. alles itemlevels van je items bijelkaar optellen en dat dan weer delen door het aantal items, dat nummer als gemiddeld aanhouden.SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:03:
[...]
Dan blijft het mi nog steeds vrij moeilijk, mogelijk dat ze stiekem dus ook gewoon een gear-rating toepassen, hoe kent bv het systeem het verschil tussen jou imba geared holy pala, maar jij een group wil met je questblue 178 tank gear. Maargoed, we zullen zien
en qua role in de group zal het systeem wel uit gaan van je huidige spec (of dual spec dunno)
[ Voor 21% gewijzigd door Valkyre op 04-12-2009 16:16 ]
Welke setup heb je nodig voor 25m ?Gohan-san schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:14:
[...]
Sartharion tsja was denk ik inderdaad wel een leuke gevecht, maar zo te zien kan die nu ook al gezergd worden op 25 (op 10 had ik hem al zerg mode) maar op 25 hebben ze dat ook al 2 weken geleden gedaan.
1 tank 4 healers de rest dps ?
"Don't let your dreams be memes"
geen idee ik zal het eens vragen, ik was helaas in mijn laatste week van mijn vakantie van 2 maanden (rond de wereld geweestWootlock schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:14:
[...]
Welke setup heb je nodig voor 25m ?
Snap inderdaad niet dat de mount nog steeds dropt in Sarh 3D.
Met de nieuwe loot uit totgc is het met een beetje goed gegearde mensen te doen.
Ik vind het verder prima omdat ik nog steeds op de lijst sta met mensen die de mount willen hebben.
We doen dus elke week een 10man net zolang iedereen hem geloot heeft.
Vervalt de mount btw met de nieuwe patch?? Dan moet ik nl wel een lucky roll hebben gezien de tijd die we nog hebben...
Met de nieuwe loot uit totgc is het met een beetje goed gegearde mensen te doen.
Ik vind het verder prima omdat ik nog steeds op de lijst sta met mensen die de mount willen hebben.
Vervalt de mount btw met de nieuwe patch?? Dan moet ik nl wel een lucky roll hebben gezien de tijd die we nog hebben...
43% of all statistics are worthless.
Ik denk dat de mount onderdeel blijft van de loot table om de eenvoudige reden dat het geen 310% mount is, maar gewoon een standaard drake met een ander kleurtje.Nowa schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:23:
Snap inderdaad niet dat de mount nog steeds dropt in Sarh 3D.
Ik poll altijd m'n group ff met gearrating (fubar), die doet exact dat wat je nu beschrijftGohan-san schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:14:
[...]
Misshien dat ze gewoon een gemiddelde ofzo doen. alles itemlevels van je items bijelkaar optellen en dat dan weer delen door het aantal items, dat nummer als gemiddeld aanhouden.
Dus zo heel moeilijk hoeft het niet te zijn.
We gaan het allemaal zien
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ik ben meestal een overgeared tank, dus het zal mij allemaal een worst wezenchromeeh schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:59:
[...]
Ik poll altijd m'n group ff met gearrating (fubar), die doet exact dat wat je nu beschrijft
We gaan het allemaal zien
Die gaat uit van je huidige spec, je huidige gear. Ik mag aannemen dat als je je 'inschrijft' voor een random party dat je toch nog wel gear en spec mag wisselen voor het zut dat je in de tussentijd doet.chromeeh schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:59:
Ik poll altijd m'n group ff met gearrating (fubar), die doet exact dat wat je nu beschrijft
Die gearrating addon kan je wel lekker neppen, mixed retri/prot gear op mijn paladin heb ik flinke score, maar onafhankelijk ligt het veel lager. En natuurlijk de 245 pvp trinket
Daarvoor heb je de keuze vakjes in de LFGSinergyX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:09:
[...]
Die gaat uit van je huidige spec, je huidige gear. Ik mag aannemen dat als je je 'inschrijft' voor een random party dat je toch nog wel gear en spec mag wisselen voor het zut dat je in de tussentijd doet.
Als je een dual / triple purpose class hebt kun je sowieso meer vakjes aan tikken....
Zoals ik al zei: we gaan het allemaal zien, fixes komen er toch sowieso op
spoiler:
Voor de whiners: IceCrown 5 man spoiler
*SLURP*
[ Voor 11% gewijzigd door chromeeh op 04-12-2009 19:07 ]
Geen offense, maar je kon best even melden dat dit een spoiler is. Nu heb ik helaas al een beetje een beeld van hoe het gaat wordenchromeeh schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:19:
[...]
Daarvoor heb je de keuze vakjes in de LFG
Als je een dual / triple purpose class hebt kun je sowieso meer vakjes aan tikken....
Zoals ik al zei: we gaan het allemaal zien, fixes komen er toch sowieso op
*SLURP*
FixedPcManiaxx schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:30:
[...]
Geen offense, maar je kon best even melden dat dit een spoiler is. Nu heb ik helaas al een beetje een beeld van hoe het gaat worden
Nu de quote nog van PCmaniaxx
* chromeeh casts sheep
Stelletje zeurders
argh, SoH shoulder enchants etc worden BoA, dat wordt es ff snel opgespaarde relics voor mijn 3e alt verkopen
[Signature]
Op de PTR werkte de nieuwe LFG tool echt geweldig, zeker met weinig spelers online in verhouding tot de live servers, echt binnen 1 minuut een groep gevonden.
Daarnaast kun je inderdaad een speler uit de groep voten, wat op zich ook wel fijn is.
Daarnaast kun je inderdaad een speler uit de groep voten, wat op zich ook wel fijn is.
De magische grens van 40k hp doorbroken 
40,009 it is
Helaas kan ik er niet lang van genieten met ICC voor de deur 
||
||
\/
40,009 it is
||
||
\/
Waarom niet? Je HP pool gaat niet magisch verkleinen omdat je ICC binnengaat hoorRichardvdD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:58:
40,009 it isHelaas kan ik er niet lang van genieten met ICC voor de deur
NetjesRichardvdD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:58:
40,009 it isHelaas kan ik er niet lang van genieten met ICC voor de deur
||
||
\/
Kom zelf nog 1k tekort.
Wel wat kleine aanmerkingen.
Zou je wapen enchanten met hit want dat mis je nogal. En kijken of je wat expertise kan inwisselen voor hit.
(En eet wat hit food).
214 expertise rating is in 1e instantie voldoende, maar meer is niet slecht.
En als je nog Emblems of Triumph over hebt, haal dan de 245 Libram. 100% uptime.
En als je dan nog Emblems of Crusader Orbs over hebt, kijk dan voor Saronite Swordbreakers. Meer stamina en je krijgt er hit voor terug.
En ik zou ook je build wat aanpassen. Probeer wat meer punten in de Ret tree te krijgen.
5 punten in Divinity zijn overbodig. Healing zou al geen probleem moeten zijn en die 5% merk je echt niet.
Imp Hammer of Justice mmm. Paladins zijn geen ster in interrupten dus laat anderen dat maar lekker doen.
Seals of the Pure kan maar als je die 5 punten in de Ret tree kwijt kan dan haal je daar meer damage (=Threat) uit dan uit Seals of the Pure.
Pursuit of Justice in de Ret tree wil je toch echt wel hebben als protadin.
Basis tank build - Klik
Zo is de mijne - Klik
Hoop dat ik nu niet als een betweter over kom.

Het is jouw Toon en jij moet je er prettig bij voelen. Succes ermee !
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Hit zit al op m'n wapen, en met 40 hit food zit ik over de 160, meer dan genoeg. Er zijn inderdaad wel wat hit-items, maar dan lever ik wel veel stamina of andere stats in. BoE gear geef ik trouwens geen cent aan uit, zeker nu niet met ICC voor de deur.Zertaxka schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 13:45:
[...]
Zou je wapen enchanten met hit want dat mis je nogal. En kijken of je wat expertise kan inwisselen voor hit.
(En eet wat hit food).
214 expertise rating is in 1e instantie voldoende, maar meer is niet slecht.
Ik vind mijn build juist ideaal. De extra punten in retribution vind ik juist zonde. De improved hammer of justice is waardeloos in raids, dat klopt, maar in heroics is het super handig, net zoals in pvp trouwens. De laatste mob even stunnen en gelijk de volgende packs pullen, of heals interrupten als de dps'ers er te lui voor zijn.En ik zou ook je build wat aanpassen. Probeer wat meer punten in de Ret tree te krijgen.
5 punten in Divinity zijn overbodig. Healing zou al geen probleem moeten zijn en die 5% merk je echt niet.
Imp Hammer of Justice mmm. Paladins zijn geen ster in interrupten dus laat anderen dat maar lekker doen.
Seals of the Pure kan maar als je die 5 punten in de Ret tree kwijt kan dan haal je daar meer damage (=Threat) uit dan uit Seals of the Pure. Pursuit of Justice in de Ret tree wil je toch echt wel hebben als protadin.
De run speed increase.. ach. Ook niet zo belangrijk vind ik. En anders enchant ik het wel op mijn boots. De improved might heb je ook weinig aan omdat je dat toch nooit hoeft te buffen, de extra crit debuff van je seals is wel handig maar daar moet een retribution paladin in de raid maar voor zorgen. En 3% extra crit, wat moet je ermee? Hele onregelmatige extra damage. Sowieso je crit als tank veel te weinig om daar punten in te stoppen. Dan liever een stabiele 15% meer damage van mijn seals in plaats van 3 keer in de 100 hits een crit. En de extra healing is wel lekker hoor. Zeker niet noodzakelijk maar het maakt het healen wel een stuk makkelijker. Samen met de extra healing die je prot aura geeft komt het totaal op een 10% extra healing. Dat is niet niks
Ik gebruik een 5/56/10 prot build met mijn loladin.
Een van de komende dagen ga ik mijn +sta gems eens upgraden voor dat beetje extra er uit te knijpen
Een van de komende dagen ga ik mijn +sta gems eens upgraden voor dat beetje extra er uit te knijpen
Verwijderd
Vraagje:
Zover ik weet is de ferocity klasse (zoals een tijger) voor de damage, de tenacity klasse (bv beer) voor het tanken en de cunning klasse voor pvp.
Ik ben vanmiddag geresepecced van BM naar SV om te kijken wat in pvp beter bevalt, MM of SV en had toen wat problemen met mijn cat. Die had 20 talentpoints benut en 16 onbenut (kon ze helaas niet besteden). Ik heb die talentpoints unlearned en opnieuw ingedeeld. Nu blijkt dus dat mijn beer van mijn 3 pets (ik heb in elke klasse een pet) niet alleen de meeste health en armor heeft maar ook evenveel damage doet. Hoe kan dit? Op deze manier kunnen die andere 2 pets weg en hebben die verschillende klassen geen nut. Is dit bugged of normaal?
Overigens is mijn eerste indruk dat SV voor de BG's iets beter voldoet dan MM, ik doe meer damage in ieder geval.
Zover ik weet is de ferocity klasse (zoals een tijger) voor de damage, de tenacity klasse (bv beer) voor het tanken en de cunning klasse voor pvp.
Ik ben vanmiddag geresepecced van BM naar SV om te kijken wat in pvp beter bevalt, MM of SV en had toen wat problemen met mijn cat. Die had 20 talentpoints benut en 16 onbenut (kon ze helaas niet besteden). Ik heb die talentpoints unlearned en opnieuw ingedeeld. Nu blijkt dus dat mijn beer van mijn 3 pets (ik heb in elke klasse een pet) niet alleen de meeste health en armor heeft maar ook evenveel damage doet. Hoe kan dit? Op deze manier kunnen die andere 2 pets weg en hebben die verschillende klassen geen nut. Is dit bugged of normaal?
Overigens is mijn eerste indruk dat SV voor de BG's iets beter voldoet dan MM, ik doe meer damage in ieder geval.
Yes! Naxx25 gecleared and wat dropte er van KT..
Juist de gun.. Is toch stukkie beter dan die uit toc hc. Nu nog een stel leuke trinkets en nieuwe cloak en zit wel goed qua gear voor totc10 en 25.
Juist de gun.. Is toch stukkie beter dan die uit toc hc. Nu nog een stel leuke trinkets en nieuwe cloak en zit wel goed qua gear voor totc10 en 25.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zitten er hier mensen die op Quel-thalas spelen? IK zoek namelijk nog een leuke/goeie raiding guild.
Ik haat joujunglebeast schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 23:55:
Yes! Naxx25 gecleared and wat dropte er van KT..

nee hoor
Ik heb die gun op me andere chars ook nooit gezien. En dan doe ik KT voor het eerst op me hunter en tada de gun.
Zie nu ook dat ik me cloak ook wel mag vervangen, alleen geen idee waar.
Zie nu ook dat ik me cloak ook wel mag vervangen, alleen geen idee waar.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
mijn character, meeste gear komt uit toegankelijke instances en raids, of gekocht met conquest/triumph emblems (99% uit dailies).
Zal hier ook maar weer is posten.
Onze guild gaat niet geweldig. Veel mensen hebben een betere guild gejoined dus hard modes zijn nu even op de lange baan geschoven. We zijn nu al blij als we 25 man hebben voor TotC25 normal.. Vanavond TotGC10 maar gecancelled want er waren niet genoeg tanks en healers. Helaas maar ik blijf er ook niet altijd voor gaan. Mensen blijven maar zeuren terwijl als ze even nadenken het best logisch is. Volgende week hopen wij eigelijk dat ICC uitkomt. Onze raidleader/planner gaat er al van uit dus hopen maar
.
Heb mijn paladin ook maar een tank spec gegeven. Blijft leuk tanken met het shield uit TotC25 en wat 2 ToTC10 spul en voor de rest heroic/crafted/rep gear
Onze guild gaat niet geweldig. Veel mensen hebben een betere guild gejoined dus hard modes zijn nu even op de lange baan geschoven. We zijn nu al blij als we 25 man hebben voor TotC25 normal.. Vanavond TotGC10 maar gecancelled want er waren niet genoeg tanks en healers. Helaas maar ik blijf er ook niet altijd voor gaan. Mensen blijven maar zeuren terwijl als ze even nadenken het best logisch is. Volgende week hopen wij eigelijk dat ICC uitkomt. Onze raidleader/planner gaat er al van uit dus hopen maar
Heb mijn paladin ook maar een tank spec gegeven. Blijft leuk tanken met het shield uit TotC25 en wat 2 ToTC10 spul en voor de rest heroic/crafted/rep gear
heb het even nagevraagdWootlock schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:14:
[...]
Welke setup heb je nodig voor 25m ?
1 of 2 tanks (als de ene doodgaat dat die ander snel taunt en cooldowns popt)
varierend tussen 2 en 5 healers veel dualspec in between en voor de rest keihard nuken
@Tankadins
Jullie hebben echt vage tankadin builds zeg... waarom zou je divine sacrifice willen hebben als tank.. het is juist de bedoeling dat je zo min mogelijk dmg neemt. DS vind ik meer iets voor een retridin.
dis de mijne
http://eu.wowarmory.com/c...=The+Venture+Co&n=Valkyre
[ Voor 29% gewijzigd door Valkyre op 07-12-2009 02:12 ]
ups dubbel
[ Voor 96% gewijzigd door Valkyre op 07-12-2009 02:12 ]
Damn...
Laatste raiddag voor Icecrown en Anub 25 heroic toch niet down gekregen. P1/P2 verloopt perfect, geen doden, goede kites, hoge DPS. Maar P3 en we komen amper tot 25%.
Met woensdag de patch ben ik benieuwd of mensen nog willen signen voor ToGC25. Voor alsnog blijft het op de kalender staan en gaan we niet naar ICC totdat we ToGC25 gecleared hebben. Persoonlijk vind ik dat prima, maar er zijn een handje vol mensen die liever niet meer naar ToGC willen gaan.
Laatste raiddag voor Icecrown en Anub 25 heroic toch niet down gekregen. P1/P2 verloopt perfect, geen doden, goede kites, hoge DPS. Maar P3 en we komen amper tot 25%.
Met woensdag de patch ben ik benieuwd of mensen nog willen signen voor ToGC25. Voor alsnog blijft het op de kalender staan en gaan we niet naar ICC totdat we ToGC25 gecleared hebben. Persoonlijk vind ik dat prima, maar er zijn een handje vol mensen die liever niet meer naar ToGC willen gaan.

Gister paar bosses in Uld25 gedowned, ben op tijd off gegaan, aangezien het nogal vroeg was vanochtend.
Vanaaf ToGC10 als het goed is
De nieuwe LFG tool gaat erg handig worden, op PTR werd het iig super.
Hopelijk gaan we woensdag live, wordt eens tijd voor een nieuwe instance
Gister opnieuw een poging gewaagd in ToGC10. Waar we vorige keer stranden op Faction Champions met toch een redelijk groot aantal wipes, waren we gister op dreef en one-shotten we alles tot aan Anub. Met 39 tries over hebben we gecalled, want het werd al wat later. Dinsdag staat het volgens mij op de planning om af te maken. Valt me tot nu toe niet erg tegen. We kwamen na 2 tries al in P3, kiten hebben we nu ook door. Dps is goed genoeg om maar 1 burrow te hebben dus dat scheelt alweer. Helaas kwamen we na het callen erachter dat 1 healer niet het principe begreep van de healing in p3, waardoor Anub continue bij healde. Beste try kwam op 10%. Ik gok dat het deze week nog wel down gaat. Nog even een vraagje: wat doen jullie met adds in p3?
Vanavond staat het vervolg van Ulduar HM's op de planning. Ben dus erg benieuwd. Sowieso wat er gaat gebeuren met raidtijden, want daar was gister nog enige discussie over. Voor mij en mijn vriend is 11 uur de max ivm vroeg op voor werk, maar ik merkte gister dat de guild meer een omslag begint te maken richting progression en dus bij voorkeur door willen gaan tot half 12. Ach, we zien wel.
Trouwens, meer mensen met het probleem dat armory niet update?
Vanavond staat het vervolg van Ulduar HM's op de planning. Ben dus erg benieuwd. Sowieso wat er gaat gebeuren met raidtijden, want daar was gister nog enige discussie over. Voor mij en mijn vriend is 11 uur de max ivm vroeg op voor werk, maar ik merkte gister dat de guild meer een omslag begint te maken richting progression en dus bij voorkeur door willen gaan tot half 12. Ach, we zien wel.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Weer een leuk weekend gehad, vrijdag avond Ony10 en Voa10 gepugged en ging lekker soepel head of onyxia gewonnen en leuke ring gehaald, zaterdag EoT ring opgepikt en zit nu op zo'n 45,73% crit met arcane raidbuffed. Wat me wel opviel is dat als Arcane Potency procced er ~85% oid staat maar ik 9 van de 10 keer geen crit krijg...?... Toen nog even dualspec aangeschaft en FFB geprobeerd zeeer leuk op grote pulls, lekker living bomb spammen op b.v. onyxia whelps en wachten tot je aggro krijgt
Moet wel zeggen dat single target dps minder is als FFB vergeleken met Arcane, maar FFB is wel meer fun 
Ook als FFB nog een beetje AV gedaan wat erg tof was met living bomb, zat op 1.1mil dmg done in eerste BG, en slowing effect van FFB is toch wel kicken.
Later die dag T9.25 gloves op priest gepakt, zit nu op 407hitrating... dus ik zal niets missen..
Vanavond T9.25 gloves voor shaman pakken en dan hopen dat patch woensdag komt om zo een heroic grind te doen voor de trinkets loop nu met mijn mage/dk in bijna 80% 226/232 gear maar trinkets blijven achter en 128int zat mijn mage goed doen, beetje crit kan ik wel missen, wat ik voor DK moet halen weet ik nog niet.
Ook als FFB nog een beetje AV gedaan wat erg tof was met living bomb, zat op 1.1mil dmg done in eerste BG, en slowing effect van FFB is toch wel kicken.
Later die dag T9.25 gloves op priest gepakt, zit nu op 407hitrating... dus ik zal niets missen..
Vanavond T9.25 gloves voor shaman pakken en dan hopen dat patch woensdag komt om zo een heroic grind te doen voor de trinkets loop nu met mijn mage/dk in bijna 80% 226/232 gear maar trinkets blijven achter en 128int zat mijn mage goed doen, beetje crit kan ik wel missen, wat ik voor DK moet halen weet ik nog niet.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Weekendverslagje,
Nou, mijn eerste healing ervaringen met mijn Paladin zitten erop. Helaas waren ze niet altijd even positief. Ik had dit weekend weinig geluk met de PuG's die ik gedaan heb. In VH HC kregen 2 verschillende tanks het kiten van de kite boss niet voor elkaar (hoe moeilijk is dat nou, dat heb ik op mijn tank nog nooit verklooid
).
In AN HC mocht ik nog vóór de eerste boss verder als DPS en werd er een andere healer gehaald, waarna we ná de eerste boss alweer wipeten op de trash voor de tweede boss omdat de tank per ongeluk de halve kamer pullde. Het liep in het begin mis omdat de tank elke keer spinnetjes los liet lopen, die vervolgens op mij in gingen zitten hakken.Als onervaren healer ben ik nog wat teveel bezig met het in leven houden van de tank (die met 528 defense nog niet softcapped was), let ik nog niet zo goed op mijn eigen health en weet ik mijn oh-shit-buttons nog niet zo goed te vinden. Jammer dat je dan meteen vervangen wordt, want dan leer je er ook niet echt wat van. Ik had geen zin om stennis te schoppen en ben gaan DPS'en. Uiteindelijk heb ik aan de laatste baas nog mooie healing wrists overgehouden.
Gisteren heb ik een paar keer ToC normal gehealed en dat ging een stuk beter. De tank was een lvl 79 paladin met ongeveer 21k HP, maar dat was goed te healen. Er vielen wel her en der wat dooien en we zijn een paar keer gewiped (het was geen imba-über-10k-DPS-40k-HP-tank-groep en niet iedeeen kende de tactics even goed), maar overall gezien was iedereen blij met de run. Geen loot aan overgehouden, maar wel lekker mijn healing kunnen oefenen zonder gezeik.
Het healen vind ik niet makkelijk zeg! Mijn gear is nog niet zodanig goed dat ik met 3 vingers in de neus iedereen in leven houd. Ter indicatie: ik zit nu op 1650 spellpower en 18K mana. Je moet aan veel dingen denken; beacon en sacred shield ophouden, judgen, Holy Shock cooldown, en oh ja, waar je staat, etc. Wat ik ook lastig vind is dat je als Paladin geen echte AoE heal hebt. Je hebt natuurlijk wel de Glyph of Holy Light, die een beetje AoE healing doet, maar da's volgens mij lang niet zo krachtig als de AoE heals van Holy Priests, Druids of Shamans. Gelukkig hebben we dan wel weer Beacon of Light, waardoor je niet voortdurend de tank hoeft te healen, maar je ook kunt bezighouden met het healen van andere leden van je groep.
Mana is gelukkig absoluut geen issue. Veelal kom ik niet onder de 70% uit. Hierom zit ik te denken om mijn gems, voornamelijk intellect gems, te vervangen door voornamelijk spellpower, voor net dat beetje extra. Qua gear wil ik in ieder geval nog het shield van Emblems of Heroism kopen en het libram van Emblems of Conquest. Verder zijn m'n boots en m'n chest nog groen, dus die moeten ook nog vervangen worden.
Nou, mijn eerste healing ervaringen met mijn Paladin zitten erop. Helaas waren ze niet altijd even positief. Ik had dit weekend weinig geluk met de PuG's die ik gedaan heb. In VH HC kregen 2 verschillende tanks het kiten van de kite boss niet voor elkaar (hoe moeilijk is dat nou, dat heb ik op mijn tank nog nooit verklooid
In AN HC mocht ik nog vóór de eerste boss verder als DPS en werd er een andere healer gehaald, waarna we ná de eerste boss alweer wipeten op de trash voor de tweede boss omdat de tank per ongeluk de halve kamer pullde. Het liep in het begin mis omdat de tank elke keer spinnetjes los liet lopen, die vervolgens op mij in gingen zitten hakken.Als onervaren healer ben ik nog wat teveel bezig met het in leven houden van de tank (die met 528 defense nog niet softcapped was), let ik nog niet zo goed op mijn eigen health en weet ik mijn oh-shit-buttons nog niet zo goed te vinden. Jammer dat je dan meteen vervangen wordt, want dan leer je er ook niet echt wat van. Ik had geen zin om stennis te schoppen en ben gaan DPS'en. Uiteindelijk heb ik aan de laatste baas nog mooie healing wrists overgehouden.
Gisteren heb ik een paar keer ToC normal gehealed en dat ging een stuk beter. De tank was een lvl 79 paladin met ongeveer 21k HP, maar dat was goed te healen. Er vielen wel her en der wat dooien en we zijn een paar keer gewiped (het was geen imba-über-10k-DPS-40k-HP-tank-groep en niet iedeeen kende de tactics even goed), maar overall gezien was iedereen blij met de run. Geen loot aan overgehouden, maar wel lekker mijn healing kunnen oefenen zonder gezeik.
Het healen vind ik niet makkelijk zeg! Mijn gear is nog niet zodanig goed dat ik met 3 vingers in de neus iedereen in leven houd. Ter indicatie: ik zit nu op 1650 spellpower en 18K mana. Je moet aan veel dingen denken; beacon en sacred shield ophouden, judgen, Holy Shock cooldown, en oh ja, waar je staat, etc. Wat ik ook lastig vind is dat je als Paladin geen echte AoE heal hebt. Je hebt natuurlijk wel de Glyph of Holy Light, die een beetje AoE healing doet, maar da's volgens mij lang niet zo krachtig als de AoE heals van Holy Priests, Druids of Shamans. Gelukkig hebben we dan wel weer Beacon of Light, waardoor je niet voortdurend de tank hoeft te healen, maar je ook kunt bezighouden met het healen van andere leden van je groep.
Mana is gelukkig absoluut geen issue. Veelal kom ik niet onder de 70% uit. Hierom zit ik te denken om mijn gems, voornamelijk intellect gems, te vervangen door voornamelijk spellpower, voor net dat beetje extra. Qua gear wil ik in ieder geval nog het shield van Emblems of Heroism kopen en het libram van Emblems of Conquest. Verder zijn m'n boots en m'n chest nog groen, dus die moeten ook nog vervangen worden.
Ja, daar heb ik ook last van. Mijn characters zijn al sinds 30 november niet geüpdate op de armory.Mik! schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:01:
[ Voor 5% gewijzigd door Dricus op 07-12-2009 08:49 ]
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Omdat je niet altijd aan het tanken bent en op die momenten is het een raidwide shieldwall. Ik gebruik het vooral bij de faction champions. En bijvoorbeeld bij mimiron in fase 2 waar je geen tank hebt.Gohan-san schreef op maandag 07 december 2009 @ 02:06:
[...]@Tankadins
Jullie hebben echt vage tankadin builds zeg... waarom zou je divine sacrifice willen hebben als tank.. het is juist de bedoeling dat je zo min mogelijk dmg neemt. DS vind ik meer iets voor een retridin.
dis de mijne
Wat ik wel echt vaag vind zijn prot pallies met improved blessing of might. Dat is dus echt iets waar je als tank helemaal niets aan hebt.
Zegt de persoon die punten stopt in benediction (!) en reckoning (!).Gohan-san schreef op maandag 07 december 2009 @ 02:06:
@Tankadins
Jullie hebben echt vage tankadin builds zeg

Alleen al door de extra absorbtion van je sacred shield (+100% duration) zou je die talent moeten nemen. Daarbij is het een verdomd handige spell in bijvoorbeeld heroics (Loken bijvoorbeeld) en werkt het in combinatie met je bubble. Super handig als je offtank bent in bijvoorbeeld VoA. Zo zijn er nog genoeg encouters waar het een hele handige spell is, Faction Champs ook inderdaad zoals genoemd wordt. En in pvp komt het ook goed van pas.waarom zou je divine sacrifice willen hebben als tank.. het is juist de bedoeling dat je zo min mogelijk dmg neemt. DS vind ik meer iets voor een retridin.
dis de mijne
En vind jij het minder slecht dan benediction? Wat moet je daar nou mee.. Reckoning is ook al zo waardeloos. Dan heeft extra absorb van je shield veel meer waarde.
[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 07-12-2009 08:57 ]
Weet iemand eigenlijk of de Arena points resetten woensdag? Volgens mij duurt het nog ff voor Season 8 ... maar echt 100% zeker kan ik er niks over vinden.
There is no art to find the minds construction in the face
Arena season 8 begint nog niet met patch 3.3. Armor sets zitten nog niet eens in de PTR patch.
Zover ik weet zouden ze dat dan wel aangeven, en ik zelf denk dat dit seizoen nog ong 3 +- weken door zal gaan.Muppet schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:58:
Weet iemand eigenlijk of de Arena points resetten woensdag? Volgens mij duurt het nog ff voor Season 8 ... maar echt 100% zeker kan ik er niks over vinden.
Dus ik heb nog ff om mijn crap rating omhoog te gooien 
Moet zeggen dat Rogue / Disc in het begin wel leuk is ... maar het aflegt tegen te sterkere teams. DK /Shaman, Druid / Warr etc.
En geloof dat zondag niet helemaal mijn dag was
Gaan denk ik een Mage erbij zoeken voor een 3v3 maar is nogal lastig atm.
Moet zeggen dat Rogue / Disc in het begin wel leuk is ... maar het aflegt tegen te sterkere teams. DK /Shaman, Druid / Warr etc.
En geloof dat zondag niet helemaal mijn dag was
Gaan denk ik een Mage erbij zoeken voor een 3v3 maar is nogal lastig atm.
Verwijderd
Sowieso niet maandag, meestal komt een arena seizoen 2 weken na een nieuwe patch.Muppet schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:58:
Nu duurt het waarschijnlijk langer.
Ik ben zelf nog maar een beginnende pala tank maar ik vraag mij af als je Divine Sacrifice gebruikt dan doe je dat icm met je bubble. Dat zorgt er dan alleen wel voor dat je geen threat meer hebt, lijkt mij niet zo'n handige actie als je de enigste tank bent zoals in heroics. Het enigste wat mij binnen schiet om toch bovenaan de threat lijst te blijven is righteous defense maar die duurt maar een paar seconden terwijl je bubble langer duurt.RichardvdD schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:54:
[...]
Alleen al door de extra absorbtion van je sacred shield (+100% duration) zou je die talent moeten nemen. Daarbij is het een verdomd handige spell in bijvoorbeeld heroics (Loken bijvoorbeeld) en werkt het in combinatie met je bubble. Super handig als je offtank bent in bijvoorbeeld VoA. Zo zijn er nog genoeg encouters waar het een hele handige spell is, Faction Champs ook inderdaad zoals genoemd wordt. En in pvp komt het ook goed van pas.
En vind jij het minder slecht dan benediction? Wat moet je daar nou mee.. Reckoning is ook al zo waardeloos. Dan heeft extra absorb van je shield veel meer waarde.
Verwijderd
lijkt me niet zo slim om dat als tank te doen hehedeTwisj schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:39:
[...]
Ik ben zelf nog maar een beginnende pala tank maar ik vraag mij af als je Divine Sacrifice gebruikt dan doe je dat icm met je bubble. Dat zorgt er dan alleen wel voor dat je geen threat meer hebt, lijkt mij niet zo'n handige actie als je de enigste tank bent zoals in heroics. Het enigste wat mij binnen schiet om toch bovenaan de threat lijst te blijven is righteous defense maar die duurt maar een paar seconden terwijl je bubble langer duurt.
Weekendje raids, totaal gee succes.
Pug naar naxx25, was al 3 quarters clear dus lekker snel naar KT. Drops? Geen gun. Met de guild naar toc10, 1 foute wipe en toch gecleared.. geen crossbow/gun. Daarna onyx, wederom geen gun. Woensdag gaan de 255dps ranged al komen en loop ik rond nog met een 147dps
Pug naar naxx25, was al 3 quarters clear dus lekker snel naar KT. Drops? Geen gun. Met de guild naar toc10, 1 foute wipe en toch gecleared.. geen crossbow/gun. Daarna onyx, wederom geen gun. Woensdag gaan de 255dps ranged al komen en loop ik rond nog met een 147dps
Ik had vroeger Div. sacrifice nog in mijn build, in bv ToC HC of UP was het wel handig, mits de healer ook weet dat jij nog meer healing nodig hebt.deTwisj schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:39:
Ik ben zelf nog maar een beginnende pala tank maar ik vraag mij af als je Divine Sacrifice gebruikt dan doe je dat icm met je bubble. Dat zorgt er dan alleen wel voor dat je geen threat meer hebt, lijkt mij niet zo'n handige actie als je de enigste tank bent zoals in heroics. Het enigste wat mij binnen schiet om toch bovenaan de threat lijst te blijven is righteous defense maar die duurt maar een paar seconden terwijl je bubble langer duurt.
[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 09:48 ]
@ Mik: Armory update bij mij ook al niet meer sinds eind november. Best vervelend, want wow-heroes haalt hier de info vandaan en mijn tankadin staat met zijn oude nub retrigear (2000 rating) op de site ipv 2450 tankgear. Voor mijn rogue geldt hetzelfde, heel veel upgrades gehaald die allemaal nog niet zijn verwerkt, dat maakt het soms lastig om raids te joinen.
Dit weekend was productief! Vrijdagnacht toen ik thuiskwam van stappen nog even de daily heroic gedaan voor wat badges. Zaterdagmiddag toen ik wakker werd kon ik vrijwel meteen met mijn rogue totc10 in met de guild. Heb daar zowaar schoentjes en handschoentjes gewonnen! Mijn dps viel me ook niet heel erg tegen. Gemiddeld kwam ik op 3.3k, tijdens de twins zat ik op 5,8k. Ik snap niet dat sommige van onze mains daar in 25mans niet boven de 7-8k kunnen komen
Tussen het dichten en cadeau’s kopen ben ik ook nog even naar Onyxia25 geweest waar ik zowaar een 100 rollde op de headpiece, en die is een hele goede neck waard!
Gister OS25 gedaan voor de badges, daar won ik toevallig nog 213 level shoulders die vanavond een SoH enchant verdienen. Ook had ik eindelijk genoeg badges om mijn level 175 blue chest te vervangen voor de T8. Een ontzettend grote upgrade!
Ik moet voor de reset alleen nog even VoA 10 en 25 doen, met een beetje mazzel pak ik dan een broekje (heb nog de level 70 badge reward broek), ook heb ik dan genoeg emblems voor de 245 ring.
Wel lekker dat met gear ook de dps met flinke stappen de lucht in gaat. Gister nog op Loken 4.5k dps aangetikt zonder ook maar 1 melee buff. (warrior tank, priest healer, mage, oomkin en ik).
Een goed weekend met VEEL upgrades! Ow, en de guild is KEIHARD aan het wipen op de Champions…
Dit weekend was productief! Vrijdagnacht toen ik thuiskwam van stappen nog even de daily heroic gedaan voor wat badges. Zaterdagmiddag toen ik wakker werd kon ik vrijwel meteen met mijn rogue totc10 in met de guild. Heb daar zowaar schoentjes en handschoentjes gewonnen! Mijn dps viel me ook niet heel erg tegen. Gemiddeld kwam ik op 3.3k, tijdens de twins zat ik op 5,8k. Ik snap niet dat sommige van onze mains daar in 25mans niet boven de 7-8k kunnen komen
Tussen het dichten en cadeau’s kopen ben ik ook nog even naar Onyxia25 geweest waar ik zowaar een 100 rollde op de headpiece, en die is een hele goede neck waard!
Gister OS25 gedaan voor de badges, daar won ik toevallig nog 213 level shoulders die vanavond een SoH enchant verdienen. Ook had ik eindelijk genoeg badges om mijn level 175 blue chest te vervangen voor de T8. Een ontzettend grote upgrade!
Ik moet voor de reset alleen nog even VoA 10 en 25 doen, met een beetje mazzel pak ik dan een broekje (heb nog de level 70 badge reward broek), ook heb ik dan genoeg emblems voor de 245 ring.
Wel lekker dat met gear ook de dps met flinke stappen de lucht in gaat. Gister nog op Loken 4.5k dps aangetikt zonder ook maar 1 melee buff. (warrior tank, priest healer, mage, oomkin en ik).
Een goed weekend met VEEL upgrades! Ow, en de guild is KEIHARD aan het wipen op de Champions…
In Heroics hoef je het dan ook niet in combinatie met je bubble te doen, dan is de damage niet zo groot als 4 man een paar klappen krijgen. Misschien je 50% minder damage bubble als het nodig is. Maar de healer heeft toch zijn focus wel vaak op jou, dus dan kan hij die 150% health wel doorhealen.deTwisj schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:39:
[...]
Maar in Vault of Archavon kan het wel als je offtank bent. Dan moet je het wel in combinatie met je bubble gebruiken want als je 40% raid damage naar jezelf haalt terwijl 20 man burning breath over zich heenkrijgen zou je het anders niet lang overleven als de healers niet opletten.
Bubble moet je dus nooit gebruiken als MT of in heroics, hehe
[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 07-12-2009 09:56 ]
3.3 patch gaat dat voorkomen:RichardvdD schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:54:
Maar in Vault of Archavon kan het wel als je offtank bent. Dan moet je het wel in combinatie met je bubble gebruiken want als je 40% raid damage naar jezelf haalt terwijl 20 man burning breath over zich heenkrijgen zou je het anders niet lang overleven.
The effect of Divine Sacrifice is now party-only and the maximum damage which can be transferred is now limited to 40% of the paladin's health multiplied by the number of party members. In addition, the bug which allowed Divine Sacrifice to sometimes persist despite reaching its maximum damage has been fixed. Divine Sacrifice will now cancel as soon as its maximum damage value is exceeded in all cases. Finally, damage which reduces the paladin's health below 20% now cancels the effect early.
Met name dus het laatste regeltje, zolang de healer je HP boven de 20% houd gaat het goed, daaronder stopt het gewoon. (maar totale transfer gaat dus in HC's omhoog van 150% naar 200% van pala HP).
Even update'je van mijn weekend.
Afgelopen vrijdag de 10 man heroic Totc ingegaan, voor het eerst een volledige clear als tank (ben normaal DPS) en direct met de groep die we hadden (guild, mains en alts) 50 tries gehaald, helaas wel 1 dode op anub'arak aan het einde zodat we niet het maximale eruit konden halen.
Zaterdag een rustig dagje, wat gegrind en beetje pvp gedaan met een guild maatje. uiteindelijk niet veel gespeeld.
Zondag redelijk op tijd inloggen om alle dailys weer te doen, met een alt een Toc10 run ingegaan, maar dat was uber slecht dus snel weer uitgegaan. Vandaag stond in het teken van algalon die we door Totc nog niet hadden neergehaald, dus nu na weken hem niet gezien te hebben toch weer even terug, na 6 pogingen was deze ook verslagen en weer een titel erbij.
Al met al een goed weekend gehad als afsluiter van een al goede week. Samenvatting van deze reset: Totc10 en Totc25 clear, Totc10HC 50 tries over, Totc25HC 39 tries over, VOA 10 en 25 man clear, onyxia 10 en 25 clear en Algalon 25 neergehaald. :-)
Afgelopen vrijdag de 10 man heroic Totc ingegaan, voor het eerst een volledige clear als tank (ben normaal DPS) en direct met de groep die we hadden (guild, mains en alts) 50 tries gehaald, helaas wel 1 dode op anub'arak aan het einde zodat we niet het maximale eruit konden halen.
Zaterdag een rustig dagje, wat gegrind en beetje pvp gedaan met een guild maatje. uiteindelijk niet veel gespeeld.
Zondag redelijk op tijd inloggen om alle dailys weer te doen, met een alt een Toc10 run ingegaan, maar dat was uber slecht dus snel weer uitgegaan. Vandaag stond in het teken van algalon die we door Totc nog niet hadden neergehaald, dus nu na weken hem niet gezien te hebben toch weer even terug, na 6 pogingen was deze ook verslagen en weer een titel erbij.
Al met al een goed weekend gehad als afsluiter van een al goede week. Samenvatting van deze reset: Totc10 en Totc25 clear, Totc10HC 50 tries over, Totc25HC 39 tries over, VOA 10 en 25 man clear, onyxia 10 en 25 clear en Algalon 25 neergehaald. :-)
Verwijderd
zoooo goedemorgen allemaal! na een weekje ziekte ben ik weer helemaal terug!
heb alle healing adviezen meegenomen en in de praktijk gebracht,ipv alleen maar heroics te runnen ook voa10 & ony10 gedaan en na een gewonnen roll van 49 (jaa was heel lucky) mocht ik ony's hoofdin ontvangst nemen en kreeg gelijk van een warrior een bod van 5000 gold dus ik dat ding even op wowhead nagetrokken bleek dat je er een leuk ringetje voor kreeg dus heb besloten hem maar te houden want gold is ook maar gold hehe....ook nog even die signet of the kirin tor gekocht en 2x geupgrade,vond het eerst veels te veel geld en wou hem niet kopen maar toen ik zag dat er nog een dikke upgrade op die ring komt toch maar overstag gegaan en dat ding gescoord..
verder niet zoveel gedaan nog even de T8 helm gekocht en die shoulders van die Triumph badge vendor nu nog eventjes wat emblemmetjes sparen voor de boots,heb nog steeds cloth boots en leather pants en daar wil ik binnenkort eigelijk wel weer vanaf haha maar gaat echt goed nu,ook al even die Divine Sacrifiice boven mn bubble knop geplaatst hehe ooow en mining maar gedropt en alchemy gelvled
jammer dat dat transmuten maar 1x in de 20 uur kan haha
p.s. ook nog de recipes voor sunforged breastplate & wrists gekregen van een vriend en mezelf en hem gelijk even voorzien van 1 van beiden
heb nog iets van 50k honor openstaan en zit nog te twijfelen of ik er epic gems mee ga kopen die ik op de ah gooi of dat ik er een beginnetje mee ga maken aan een holy pvp setje want heb retri dan wel alles maar holy nog geen pvp items terwijl ik toch graag tussen al die instances door nog een bg'tje of wg'tje doe haha arena gaat m nog niet worden in mn holy specc..mis ik gewoon de instap gear nog voor
heb alle healing adviezen meegenomen en in de praktijk gebracht,ipv alleen maar heroics te runnen ook voa10 & ony10 gedaan en na een gewonnen roll van 49 (jaa was heel lucky) mocht ik ony's hoofdin ontvangst nemen en kreeg gelijk van een warrior een bod van 5000 gold dus ik dat ding even op wowhead nagetrokken bleek dat je er een leuk ringetje voor kreeg dus heb besloten hem maar te houden want gold is ook maar gold hehe....ook nog even die signet of the kirin tor gekocht en 2x geupgrade,vond het eerst veels te veel geld en wou hem niet kopen maar toen ik zag dat er nog een dikke upgrade op die ring komt toch maar overstag gegaan en dat ding gescoord..
verder niet zoveel gedaan nog even de T8 helm gekocht en die shoulders van die Triumph badge vendor nu nog eventjes wat emblemmetjes sparen voor de boots,heb nog steeds cloth boots en leather pants en daar wil ik binnenkort eigelijk wel weer vanaf haha maar gaat echt goed nu,ook al even die Divine Sacrifiice boven mn bubble knop geplaatst hehe ooow en mining maar gedropt en alchemy gelvled
p.s. ook nog de recipes voor sunforged breastplate & wrists gekregen van een vriend en mezelf en hem gelijk even voorzien van 1 van beiden
heb nog iets van 50k honor openstaan en zit nog te twijfelen of ik er epic gems mee ga kopen die ik op de ah gooi of dat ik er een beginnetje mee ga maken aan een holy pvp setje want heb retri dan wel alles maar holy nog geen pvp items terwijl ik toch graag tussen al die instances door nog een bg'tje of wg'tje doe haha arena gaat m nog niet worden in mn holy specc..mis ik gewoon de instap gear nog voor
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 10:15 ]
Yup in 3.3 wordt het flink generfd. Ik weet niet of het nog nuttig is, het is waarschijnlijk niet nuttig in een raid. Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat je het kunt gebruiken als extra shieldwall voor jezelf, maar dan moet je alleen in een groep zitten. Of je zou het kunnen gebruiken als extra shieldwall voor de echte tank. Maar dit ruikt er naar dat Blizzard the prot pallies weer in het OT hokje wil drukken.SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:59:
[...]
3.3 patch gaat dat voorkomen:
The effect of Divine Sacrifice is now party-only and the maximum damage which can be transferred is now limited to 40% of the paladin's health multiplied by the number of party members. In addition, the bug which allowed Divine Sacrifice to sometimes persist despite reaching its maximum damage has been fixed. Divine Sacrifice will now cancel as soon as its maximum damage value is exceeded in all cases. Finally, damage which reduces the paladin's health below 20% now cancels the effect early.
Met name dus het laatste regeltje, zolang de healer je HP boven de 20% houd gaat het goed, daaronder stopt het gewoon. (maar totale transfer gaat dus in HC's omhoog van 150% naar 200% van pala HP).
Weet uit mijn hoofd even niet wat benediction doet, maar Reckoning zou zover ik weet je tps verhogen, meer dan 2 of 3 punten heb je niet over en is voor die talent ook niet nodig.RichardvdD schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:54:
[...]
Zegt de persoon die punten stopt in benediction (!) en reckoning (!).En alles zo half-half besteed.
[...]
Spirtual Attunment is 1/2 ook voldoende met BOS en Divine plea heb ik never nooit niet mana problemen.
Maar idereen natuurlijk zijn mening
Sacred shield is de taken van de holy paladin, en daarnaast duurt die in mijn ogen veel te kort om up te houden.
Heroics wat zijn dat ook alweer? owjah die dingen die ik als retri tank. maar goed 9 van de 10 dat ik de daily hc doe ik dat met guildies en wij zijn allemaal zwaar overgeared
Edit:
vond nog een oud rawr .xml hmm 4/5 benediction, omdat de rest van de talents nu ook niet echt geweldig is, POJ is sort of een must voor een paladin tank in mijn ogen, omdat wij niet iets als charge hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Valkyre op 07-12-2009 10:34 ]
Om even dat voorbeeld van Loken te nemen, ik zie al snel dat je per persoon zo'n 10-12k damage pakt elke keer dat hij die /range aoe doet. Nu moet ik toegeven dat ik was vergeten dat je 'maar' 40% van de damage per persoon kan overnemen maar dan krijg je als tank toch snel 26-31k damage in één keer mits je een bubble gebruikt. Daarentegen met je -50% damage taken bubble die je threat behoud is het nog wel een te houden 13-15k op jou terwijl de rest van de groep 4-5k damage krijgt.
Maar zoals ik al zei, ik ben nog maar een beginnende pala tank dus dit soort nuances moet ik nog onder knie krijgen. Momenteel ben ik nog bezig om gewoon alle mobs op me te houden terwijl de dps hun gang kunnen gaan. Hier en daar wil er nog wel eens een enkele mob naar een dps rennen maar met een hand of reckoning/righteous defense krijg ik hem over het algemeen wel terug voordat de dps veel schade krijgt.
Maar zoals ik al zei, ik ben nog maar een beginnende pala tank dus dit soort nuances moet ik nog onder knie krijgen. Momenteel ben ik nog bezig om gewoon alle mobs op me te houden terwijl de dps hun gang kunnen gaan. Hier en daar wil er nog wel eens een enkele mob naar een dps rennen maar met een hand of reckoning/righteous defense krijg ik hem over het algemeen wel terug voordat de dps veel schade krijgt.
Op 10 man heroic zit de immortal achievement niet helaas (of feat of strenght) wel netjes btwDrFlash schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:05:
Even update'je van mijn weekend.
Mij is het pasgelden ook gelukt om Insanity te halen. Ik wil vnv eigenlijk Anub op heroic 25 neerkrijgen. Wordt de 2e keer dat we m zien, dus ik verwacht t niet te halen.
Verwijderd
ik vind het als pally healer wel fijn om div.sacrifice op de tank te gooien als er veel dmg gaat komen in combinatie met mijn bubble wordt alles dan mooi door mn bubbeltje opgenomen en ja sacred shield zit ook in mn taken paket die gooi ik er meestal samen met de beacon op en ververs ik indien nodig..kan alleen nog niet echt aan healbot wennen,heb het idee dat oldschool net iets sneller gaat en vind het een beetje verwarrend zo'n scherm vol met balkjes haha maarja mischien gewoon een kwestie van gewenning
Eerste stuk gaat over de OS3D 25 zerg als ik het me nog voor de geest kan halen ?Gohan-san schreef op maandag 07 december 2009 @ 02:06:
[...]
heb het even nagevraagd
1 of 2 tanks (als de ene doodgaat dat die ander snel taunt en cooldowns popt)
varierend tussen 2 en 5 healers veel dualspec in between en voor de rest keihard nuken
@Tankadins
dis de mijne
Toevallig zaterdag nog gedaan, eerst van plan om het te zergen. Toch maar op de normale manier gedaan.
3 tanks 4 healers rest dps. Commentaar na afloop "cant believe we wiped for weeks on this back in the day".
Het is echt belachelijk makkelijk nu, veel beter te doen dan een zerg.
Devine Sacrifice met bubble is pro. Voorbeeld is Gormok met zijn AoE stomp. Als de andere tank hem heeft net voor zo'n stomp bubble en Sacrefice. En je bent van zijn dot's af. En de combo Devine Sacrefice + Devine Protection is ook aardig.
En wat RichardvdD al zei, Reckoning is zo waardeloos, net als meer dan 1 punt in Benediction. Mana als Protadin is geen issue.
Maar bijna elke Protadin hier heeft in ieder geval de juiste basis talents, alleen de laatse puntjes verspreid iedereen anders.
2 weken terug met 2 groepen TotGC 10 in en net voor Anub wordt de guild gespamd met "Tribute to Insanity"Carnagy schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:33:
[...]
Op 10 man heroic zit de immortal achievement niet helaas (of feat of strenght) wel netjes btw
Mij is het pasgelden ook gelukt om Insanity te halen. Ik wil vnv eigenlijk Anub op heroic 25 neerkrijgen. Wordt de 2e keer dat we m zien, dus ik verwacht t niet te halen.Moet ook nog steeds firestarter en yogg +1 in ulduar 10. Firestarter blijft lastig, ook al ben je super gegeared.
door de andere groep. Dus de groep waar ik in zat kreeg wat extra druk opgelegd. Was wel erg rommelig maar ook onze groep haalde het, dus weer een guild spam. Helaas de mount niet gewonnen.
Moet ook alleen Firefighter nog op 10
[ Voor 25% gewijzigd door Zertaxka op 07-12-2009 10:45 ]
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Volgens mij zit de talent van Sacred shield nu nog in protection, increase naar 1 minuut en 20% extra absorb, op dit moment mi dus ook nog een prot taak. Holy krijgt echter een toevoeging op Infusion of Light, welke 100% HoT geeft van een FoL op targets met Sacred Shield active, wordt dus weer 'use it!' skill voor holy.Gohan-san schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:21:
Sacred shield is de taken van de holy paladin, en daarnaast duurt die in mijn ogen veel te kort om up te houden.
Heroics wat zijn dat ook alweer? owjah die dingen die ik als retri tank. maar goed 9 van de 10 dat ik de daily hc doe ik dat met guildies en wij zijn allemaal zwaar overgeared
In addition, causes your Flash of Light to heal targets with Sacred Shield for an additional 100% over 12 sec.
Dan nog even over divine sacrifice, Divine Guardian wordt ook aangepast:
■Divine Guardian: This talent no longer increases the amount of damage transferred to the paladin from Divine Sacrifice. Instead it causes all raid and party members to take 10/20% reduced damage while Divine Sacrifice is active. In addition, the duration has been changed to 6 seconds, however the effect does not terminate when Divine Sacrifice is removed before its full duration.
(op bv raidwide dmg dus roeleren tussen de pala's).
Per saldo wordt het dus een erg interessante skill, zeker in combo met Holy die de tank staat te healen.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2009 10:41 ]
Dat zou niet handig zijn denk ik. Ik zou gewoon beginnen aan ICC. Vooral omdat je toch eerst maar een handjevol bosses hebt.Kaap schreef op maandag 07 december 2009 @ 06:46:
No guts, no glory!
Healbot echt nog nooit gebruikt ...
Clique + Grid is all I need
Hele mooie combo ja. Gebruik ik zelf ook. Healbot wel ooit eens getest, maar dat is echt al een hele tijd terug. Cliq / Grid vind ik zelf toch wat lekkerder werken.Muppet schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:41:
Healbot echt nog nooit gebruikt ...
No guts, no glory!
ik ben eerst voor pve gear gegaan, bijv honor voor epic gems (of je moet alles al met epic gems gevuld hebben) ik begon pas aan pvp gear toen ik redelijk klaar was met de holy gear. Holy pve is mijn main focus dus daar zorg ik dat de best mogelijke gear heb en daarna pas bijzaken zoals pvp of offspec gear.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:11:
zoooo goedemorgen allemaal! na een weekje ziekte ben ik weer helemaal terug!
verder niet zoveel gedaan nog even de T8 helm gekocht en die shoulders van die Triumph badge vendor nu nog eventjes wat emblemmetjes sparen voor de boots,heb nog steeds cloth boots en leather pants en daar wil ik binnenkort eigelijk wel weer vanaf haha maar gaat echt goed nu,ook al even die Divine Sacrifiice boven mn bubble knop geplaatst hehe ooow en mining maar gedropt en alchemy gelvledjammer dat dat transmuten maar 1x in de 20 uur kan haha
p.s. ook nog de recipes voor sunforged breastplate & wrists gekregen van een vriend en mezelf en hem gelijk even voorzien van 1 van beiden![]()
bijdeweg... hoe maak ik een signature. met chars erin ofzo.. is daar een aparte functie voor ergens in profiel instelling?
Wij doen alleen nog maar zerg, veel sneller klaar.Zertaxka schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:38:
[...]
Eerste stuk gaat over de OS3D 25 zerg als ik het me nog voor de geest kan halen ?
Toevallig zaterdag nog gedaan, eerst van plan om het te zergen. Toch maar op de normale manier gedaan.
3 tanks 4 healers rest dps. Commentaar na afloop "cant believe we wiped for weeks on this back in the day".
Het is echt belachelijk makkelijk nu, veel beter te doen dan een zerg.
[..]
Moet ook alleen Firefighter nog op 10maar niemand in de guild heeft nog echt zin om daar op te wipen.
Nadeel is wel dat er al verschillende alts in de guild zijn die hem al wel hebben.
Firefighter 10 is ook de laatste nog die ik moet. Maar dat komt morgenavond wel goed.
Ik heb voor de Ulduar 10 drake gewoon hetzelfde gedaan als met de Sarth10 drake, guild groep maken en iedereen die meedoet is dan ook gebonden aan de groep en verplicht te komen als ze nodig zijn
Als lock kan je altijd meer zielen gebruiken, en die van hje guildies zijn zo goed als ieder ander
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
moet eerlijk bekennen dat ik nooit echt naar SS gekeken heb (ben 2maanden op reis geweest, en die talent nooit echt nodig gehad)SinergyX schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:38:
[...]
Volgens mij zit de talent van Sacred shield nu nog in protection, increase naar 1 minuut en 20% extra absorb, op dit moment mi dus ook nog een prot taak. Holy krijgt echter een toevoeging op Infusion of Light, welke 100% HoT geeft van een FoL op targets met Sacred Shield active, wordt dus weer 'use it!' skill voor holy.
In addition, causes your Flash of Light to heal targets with Sacred Shield for an additional 100% over 12 sec.
Dan nog even over divine sacrifice, Divine Guardian wordt ook aangepast:
■Divine Guardian: This talent no longer increases the amount of damage transferred to the paladin from Divine Sacrifice. Instead it causes all raid and party members to take 10/20% reduced damage while Divine Sacrifice is active. In addition, the duration has been changed to 6 seconds, however the effect does not terminate when Divine Sacrifice is removed before its full duration.
(op bv raidwide dmg dus roeleren tussen de pala's).
Per saldo wordt het dus een erg interessante skill, zeker in combo met Holy die de tank staat te healen.
Nu in mijn retri spec heb ik DG wel, en daar kan ik zeker de meerwaarde zien van DG in bijvoorbeeld hardmode Mimiron.
met het bovenstaande zal het inderdaad zeker een interressante talent voor een prot worden.
Verwijderd
ooow haha ja snap ik..ik was na eventjes vd tbc instances geproeft te hebben gestopt met pve en had me toen volledig overgegeven aan pvp (bg's en arena) en het lijkt me nu wel leuk om ook de bg's en arena in te duiken met een andere specc in de lege uurtjes..toch weer een nieuwe uitdagingGekheid schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:52:
[...]
ik ben eerst voor pve gear gegaan, bijv honor voor epic gems (of je moet alles al met epic gems gevuld hebben) ik begon pas aan pvp gear toen ik redelijk klaar was met de holy gear. Holy pve is mijn main focus dus daar zorg ik dat de best mogelijke gear heb en daarna pas bijzaken zoals pvp of offspec gear.
bijdeweg... hoe maak ik een signature. met chars erin ofzo.. is daar een aparte functie voor ergens in profiel instelling?
was al sinds vanilla wow retri gespecceed en tja toen moest ik ineens een vervanger hebben voor die titansteel destroyer en aangezien er geen lvl 80 versie van Thunder-->Deepthunder-->Stormherald was besloot ik voor die edge of ruin te gaan,maar het was lastig groepjes vinden en had nog wat spul liggen voor holy (wie wat bewaard heeft wat haha) en toen ben ik holy gegaan om die axe te scoren
en ja je sig kan je ergens bij je profiel instellingen wijzigen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 11:01 ]
hm kan die sig optie toch niet vinden, of ik ben blind en kijk er gewoon overheen?Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:59:
[...]
ooow haha ja snap ik..ik was na eventjes vd tbc instances geproeft te hebben gestopt met pve en had me toen volledig overgegeven aan pvp (bg's en arena) en het lijkt me nu wel leuk om ook de bg's en arena in te duiken met een andere specc in de lege uurtjes..toch weer een nieuwe uitdaging
was al sinds vanilla wow retri gespecceed en tja toen moest ik ineens een vervanger hebben voor die titansteel destroyer en aangezien er geen lvl 80 versie van Thunder-->Deepthunder-->Stormherald was besloot ik voor die edge of ruin te gaan,maar het was lastig groepjes vinden en had nog wat spul liggen voor holy (wie wat bewaard heeft wat haha) en toen ben ik holy gegaan om die axe te scorenmaarja dat healen bleek ineens heel erg verslavend enzo en wil dat ook in de pvp scene gaan doen nu nog een beetje sitting duck met mn pve gear en aangezien die pve shoulders nogal wat negatieve aandacht (lees dk's die in zijn voor een gankfest) op me uitroepen ga ik toch maar eens wat aan de gear doen en ja zit all helemaal vol met de epic gems en kan eigelijk alleen nog upgrades halen uit 10 mans en hoger dus met de (pve)gear zit het wel redelijk goed haha
en ja je sig kan je ergens bij je profiel instellingen wijzigen
Verwijderd
jep
haha dankje SinergyX! zat al moeilijk de doen met iets van "klik op je naam,ga naar wijzig profiel..etc etc" haha
denk trouwens niet dat de nieuwe patch voor de 16e live gaat hoor
maareh hoe zat het nou met die emblems of frost?krijg je er nou alleen 2 als je de random daily complete hebt?of blijft die daily heroic quest ook nog leven en kan je er 4 per dag scoren met alleen heroics?
maareh hoe zat het nou met die emblems of frost?krijg je er nou alleen 2 als je de random daily complete hebt?of blijft die daily heroic quest ook nog leven en kan je er 4 per dag scoren met alleen heroics?
Verwijderd
Vooral-vrijdagavond-verslag,
Vrijdag stond er een guildrun naar ToC10 gepland vanaf 22u, en ik had in eerste instantie niet gesigned, maar ging toch mee. Weeral als tank op m'n Druid, normal mode natuurlijk. Deze run ging heel soepel, en door de gespaarde Triumph Emblems kon ik nieuwe Shoulders kopen, als vervanging voor Ulduar10 exemplaren.
Een snelle Onyxia10 erachteraan, waar ik m'n Priest voor pakte, aangezien m'n Druid al gesaved was. Daar mocht ik de Head of Onyxia in ontvangst nemen, welke een leuke Ring als beloning gaf.
Toen was het nog 'maar' 23u, vrouwlief lag in bed, en ik had nog wel zin in meer. Iemand kwam met het voorstel om Naxxramas10 te doen, met Undying als doel. Daar hadden wel meerdere oren naar. Uiteindelijk een groep samengesteld met een Druid tank in goede gear, een Warrior offtank in startergear, 2 Druids als healing (was ik er 1 van) en verder nog goede en slechtere DPS. Eén van de spelers was een nieuwe, die nog nooit in Naxx was geweest. Daardoor waren we er een beetje huiverig voor, vooral op Heigan en Thaddius.
We begonnen met Military, waar we doorheen stoomden, en op 4Horsemen stond ik achterin, samen met de offtank. Ook al kregen we af en toe 4 stacks, en ik dubbele stacks doordat de offtank in melee van 1 van de Horsemen stond, ging het allemaal goed. De healing en DPS is natuurlijk allemaal veel beter dan toen men begon met Naxx.
Plague ging hard, met de 2 healers op 10k HPS bij de Gargoyles en waar we uiteindelijk aankwamen op Heigan. Een korte uitleg aan de nieuwe Mage, en nog een paar snelle whispers van mij naar hem tijdens de 'eerste' fase, en toen was het zover, dansen! Sommigen kregen af en toe damage, maar het ging verbazingwekkend goed. De Mage maakte geen fouten en Safety Dance was zo binnen. Drempel 1 was genomen.
Construct ging foutloos, al ging de Mage dood op frogger
Hij deed echter de slimes heel goed op de volgende baas, natuurlijk na uitleg van ons. En toen drempel 2: Thaddius. De DPS lag hoog, maar het is altijd afwachten of men goed veranderd van zijde. Bij elke switch was de spanning te snijden, maar het ging goed! Geen idioten in de raid, wat heerlijk.
Spiderwing was natuurlijk een walk-over, en Sapphiron was heel makkelijk met 2 HoT-ende Druids als healers.
Kel'Thuzad als laatste. De baas waar menig raid uiteindelijk faalt voor Undying. Fase 1 was boring as hell, en in fase 2 was het duidelijk dat iedereen ervoor ging. Ook al was het ondertussen 1u 's nachts, toch lette iedereen goed op. We hadden voor de zekerheid een 3e healer ingeschakeld. En bij elke Frost Blast kwam de getroffen speler bijna niet onder de 60% health. In fase 3 met de adds, zat ik de offtank te spammen. Enorme overhealing, maar er zijn zoveel raids die falen omdat de offtank een Frost Blast krijgt, dat ik dat niet wilde laten gebeuren.
"Saleen earned the title 'the Undying'"!
We hadden het gehaald! Met voornamelijk alts en iemand die er nog nooit was geweest, waar een main 'elite' group nog een aantal dagen eerder gefaalt had. Altijd leuk.
Rest van het weekend vooral PvP gespeeld op m'n alts, 48-49 Paladin en 24-25 Rogue. De tweede speel ik om samen met m'n vriendin d'r Pala te levelen. Die heeft ondertussen ook Heirlooms en enchanted spul. Maar op level 26 krijg ik pas m'n eerste stun. Nu is het nog (te) vaak dat ik geen kans heb, al lukt 1vs1 nog wel redelijk vaak. Bijvoorbeeld:
Een Mage in WSG had een groep Horde vastgezet met Frost Nova en liep zelf weg om zich klaar te maken om Frostbolts te casten; hij had nog 50% hp. Ik sluip erachteraan in stealth. Ambush! Oneshotted met een 500crit. Dat heb ik altijd al willen doen
Vrijdag stond er een guildrun naar ToC10 gepland vanaf 22u, en ik had in eerste instantie niet gesigned, maar ging toch mee. Weeral als tank op m'n Druid, normal mode natuurlijk. Deze run ging heel soepel, en door de gespaarde Triumph Emblems kon ik nieuwe Shoulders kopen, als vervanging voor Ulduar10 exemplaren.
Een snelle Onyxia10 erachteraan, waar ik m'n Priest voor pakte, aangezien m'n Druid al gesaved was. Daar mocht ik de Head of Onyxia in ontvangst nemen, welke een leuke Ring als beloning gaf.
Toen was het nog 'maar' 23u, vrouwlief lag in bed, en ik had nog wel zin in meer. Iemand kwam met het voorstel om Naxxramas10 te doen, met Undying als doel. Daar hadden wel meerdere oren naar. Uiteindelijk een groep samengesteld met een Druid tank in goede gear, een Warrior offtank in startergear, 2 Druids als healing (was ik er 1 van) en verder nog goede en slechtere DPS. Eén van de spelers was een nieuwe, die nog nooit in Naxx was geweest. Daardoor waren we er een beetje huiverig voor, vooral op Heigan en Thaddius.
We begonnen met Military, waar we doorheen stoomden, en op 4Horsemen stond ik achterin, samen met de offtank. Ook al kregen we af en toe 4 stacks, en ik dubbele stacks doordat de offtank in melee van 1 van de Horsemen stond, ging het allemaal goed. De healing en DPS is natuurlijk allemaal veel beter dan toen men begon met Naxx.
Plague ging hard, met de 2 healers op 10k HPS bij de Gargoyles en waar we uiteindelijk aankwamen op Heigan. Een korte uitleg aan de nieuwe Mage, en nog een paar snelle whispers van mij naar hem tijdens de 'eerste' fase, en toen was het zover, dansen! Sommigen kregen af en toe damage, maar het ging verbazingwekkend goed. De Mage maakte geen fouten en Safety Dance was zo binnen. Drempel 1 was genomen.
Construct ging foutloos, al ging de Mage dood op frogger
Spiderwing was natuurlijk een walk-over, en Sapphiron was heel makkelijk met 2 HoT-ende Druids als healers.
Kel'Thuzad als laatste. De baas waar menig raid uiteindelijk faalt voor Undying. Fase 1 was boring as hell, en in fase 2 was het duidelijk dat iedereen ervoor ging. Ook al was het ondertussen 1u 's nachts, toch lette iedereen goed op. We hadden voor de zekerheid een 3e healer ingeschakeld. En bij elke Frost Blast kwam de getroffen speler bijna niet onder de 60% health. In fase 3 met de adds, zat ik de offtank te spammen. Enorme overhealing, maar er zijn zoveel raids die falen omdat de offtank een Frost Blast krijgt, dat ik dat niet wilde laten gebeuren.
"Saleen earned the title 'the Undying'"!
We hadden het gehaald! Met voornamelijk alts en iemand die er nog nooit was geweest, waar een main 'elite' group nog een aantal dagen eerder gefaalt had. Altijd leuk.
Rest van het weekend vooral PvP gespeeld op m'n alts, 48-49 Paladin en 24-25 Rogue. De tweede speel ik om samen met m'n vriendin d'r Pala te levelen. Die heeft ondertussen ook Heirlooms en enchanted spul. Maar op level 26 krijg ik pas m'n eerste stun. Nu is het nog (te) vaak dat ik geen kans heb, al lukt 1vs1 nog wel redelijk vaak. Bijvoorbeeld:
Een Mage in WSG had een groep Horde vastgezet met Frost Nova en liep zelf weg om zich klaar te maken om Frostbolts te casten; hij had nog 50% hp. Ik sluip erachteraan in stealth. Ambush! Oneshotted met een 500crit. Dat heb ik altijd al willen doen
mijn dank is groot!
ik was dus gewoon blind
@ hierboven. mijn rogue is 29 op dit moment en het is wel grappig om te bgen.lvl 20 en 21's zijn grijs hehe. beetje stealthen en gevechten er uit pikken of gewoon even wachten. maar ik ga er wel weer mee verder lvlen. het is leuk geweest
[ Voor 35% gewijzigd door Gekheid op 07-12-2009 11:37 ]
Ik ben aan het kijken hoelang het duurt om mijn shaman van 74 naar 80 te trappen, puur door AV en instances healen. Geen quests, verder niets
Nu heeft de inhoud van pvp in AV 0,0 waarde, stun en fear is zo'n beetje alles, zolang je dat niet hebt/krijgt, zit je wel best. Dus ik ren lekker rond, beetje healen en beetje footstompen, heb er al ruim 1,5 lvl opzitten
Verwijderd
Ja op level 29 is het leuk, want dan word je ook minder snel gezien. Als ik nu een level 29 tegen me heb, ziet die me veel makkelijker in stealth.Gekheid schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:34:
[...]
@ hierboven. mijn rogue is 29 op dit moment en het is wel grappig om te bgen.lvl 20 en 21's zijn grijs hehe. beetje stealthen en gevechten er uit pikken of gewoon even wachten. maar ik ga er wel weer mee verder lvlen. het is leuk geweest
Trouwens, nog een leuk stukje in WSG dit weekend.
Beide teams hadden elkaars vlag. De Alliance had onze vlag, en liep naar boven. Daar stond in eerste instantie de FC, een mage en een cat Druid. De laatstgenoemde had niet veel health en ging zitten eten. Ik zat natuurlijk in stealth en sloop achter 'm en Ambush-te hem. In één klap dood (100% crit als iemand zit) en direct een Vanish erachteraan. Voelde me echt zo'n special-ops die onzichtbaar is
Beste wow spelers,
Ik als ex verslaafde wil weer gaan spelen zodra ik mijn nieuwe pc binnen heb.
Wil mijn account klaar maken voor cataclysm.
Nu ben ik van plan na jaren horde (Dunemaul, Magtheridon) te hebben gespeeld, te switchen naar the alliance.
Ik wil namelijk graag ook met worgen gaan spelen.
Nu vroegen ik mij af of iemand een goede server weet.
de eisen
- ongeveer 50-50 ratio voor alliance-horde
- PVE server maar wel goede battlegroup (niet te lang wachten op battlegrounds)
- Wel aardig wat spelers op de server, maar natuurlijk niet te druk.
- Goede economie
Ik als ex verslaafde wil weer gaan spelen zodra ik mijn nieuwe pc binnen heb.
Wil mijn account klaar maken voor cataclysm.
Nu ben ik van plan na jaren horde (Dunemaul, Magtheridon) te hebben gespeeld, te switchen naar the alliance.
Ik wil namelijk graag ook met worgen gaan spelen.
Nu vroegen ik mij af of iemand een goede server weet.
de eisen
- ongeveer 50-50 ratio voor alliance-horde
- PVE server maar wel goede battlegroup (niet te lang wachten op battlegrounds)
- Wel aardig wat spelers op de server, maar natuurlijk niet te druk.
- Goede economie
"Zerg". Explique svp? 
@ above : Speel zelf op Aszune. Veel NL en flexxe BGs.
[ Voor 53% gewijzigd door RaDKiLL op 07-12-2009 12:19 ]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Daily Heroic/Dungeon verdwijnt. In plaats daarvan krijg je 2 Emblem of Frost voor de eerste heroic die je complete via het Random Heroic systeem per dag. Elke extra instance via het Random Heroic systeem levert je 2 extra Triumphs op, bovenop die van de bosses.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:18:
jephaha dankje SinergyX! zat al moeilijk de doen met iets van "klik op je naam,ga naar wijzig profiel..etc etc" haha
Daarnaast kan je er nog 5 (plus 5 Triumph) krijgen voor de Weekly Raid quest. Daarvoor moet je bosses omleggen die in de Northrend raid dungeons verblijven. Vrijwel allemaal liggen aan het begin van de raid dungeons dus echt lastig zal het niet zijn.
Als je vraag over sarth+3 gaatRaDKiLL schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:18:
"Zerg". Explique svp?
dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=lwu9HKICyiE
maar dan met 25 man
1 tank
4 healers
20 dps
Vergeet niet om de 1e add weg te taunten als sarth op 27% hp zit.
Zelfs bloodlust is eigenlijk niet nodig.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
zoooow dus zwarte piet strooit met emblemmetjes ipv pepernoten hahaharedfoxert schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:25:
[...]
Daily Heroic/Dungeon verdwijnt. In plaats daarvan krijg je 2 Emblem of Frost voor de eerste heroic die je complete via het Random Heroic systeem per dag. Elke extra instance via het Random Heroic systeem levert je 2 extra Triumphs op, bovenop die van de bosses.
Daarnaast kan je er nog 5 (plus 5 Triumph) krijgen voor de Weekly Raid quest. Daarvoor moet je bosses omleggen die in de Northrend raid dungeons verblijven. Vrijwel allemaal liggen aan het begin van de raid dungeons dus echt lastig zal het niet zijn.
maareh gaat wel lekker snel dan,heeft iedereen binnen korte tijd de Triumph vendor geplunderd haha maarja aan die vendor heb ik helaas niet al teveel upgrades meer miss de t8 helm met de helm daar vervangen
ennuh gaan de drie 5 man wings ook in het nieuwe crossrealm lfg thingy staan??
ooow en niet te vergeten: Perky the Pug..het te gruwelijke noncombat mopshondje
p.s. begint dat een pandemie te worden dat : "ANAL [Link random achievement] ?? zat gisterenavond in dalaran de trade channel te lezen en dacht wtf gebeurt hier nou weer haha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 12:45 ]
Verwijderd
Dat spammen gebeurd al heel lang, soms wel grappig. Op mijn realm duurt het nooit lang omdat we vrij weinig spelers hebben.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:40:
[...]
zoooow dus zwarte piet strooit met emblemmetjes ipv pepernoten hahaha
maareh gaat wel lekker snel dan,heeft iedereen binnen korte tijd de Triumph vendor geplunderd haha maarja aan die vendor heb ik helaas niet al teveel upgrades meer miss de t8 helm met de helm daar vervangenben wel benieuwd naar de nieuwe "of Frost" vendor..wat die allemaal te bieden heeft enz..
ooow en niet te vergeten: Perky the Pug..het te gruwelijke noncombat mopshondjeeen must voor iedere pug'er haha
p.s. begint dat een pandemie te worden dat : "ANAL [Link random achievement] ?? zat gisterenavond in dalaran de trade channel te lezen en dacht wtf gebeurt hier nou weer haha
Kan me wel voorstellen dat het na een paar keer gaat irriteren.
Wat die vendor te koop heeft: http://www.mmo-champion.com/index.php?page=904#tabs-5Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:40:
[...]
maareh gaat wel lekker snel dan,heeft iedereen binnen korte tijd de Triumph vendor geplunderd haha maarja aan die vendor heb ik helaas niet al teveel upgrades meer miss de t8 helm met de helm daar vervangenben wel benieuwd naar de nieuwe "of Frost" vendor..wat die allemaal te bieden heeft enz..
ooow en niet te vergeten: Perky the Pug..het te gruwelijke noncombat mopshondjeeen must voor iedere pug'er haha
p.s. begint dat een pandemie te worden dat : "ANAL [Link random achievement] ?? zat gisterenavond in dalaran de trade channel te lezen en dacht wtf gebeurt hier nou weer haha normaal kijk ik er niet eens meer naar maarja haha
De nieuwe wings komen in ook in de crossrealm LFG, maar pas beschikbaar voor jou als je de volgende unlocked hebt door de voorgaande eerst uit te spelen.
you must clear Forge of Souls for Pit of Saron, and Pit of Saron for Halls of Reflection
Gunstig voor m'n warrior die net 80 is. Sla gewoon de Conquest emblems over. Tenminste, als m'n guildies me regelmatig willen meenemen that is.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:40:
[...]
Zowaar de 4k dps aangetikt met m'n huntard afgelopen weekend in ToC 5 man heroic. Jammer dat dat toch weer inzakte naar de 3800, maar we komen in de buurt.
Verwijderd
oow das wel leuk spul wat die vendor verkoopt hehe maareh mis eigelijk nog een healer & tank shieldje maarja droppen ook weer hele leuke
maar wat een gear ..heb echt zin in de nieuwe patch kan ik weer lekker aan het upgraden gaan haha
maar wat een gear ..heb echt zin in de nieuwe patch kan ik weer lekker aan het upgraden gaan haha
Weet iemand trouwens een goede rogue spreadsheet? Ik zoek er een waarbij ook items opgenomen zijn uit heroics enzo. Ik heb nog niet genoeg raidgear om de pro spreadsheets te gebruiken. Lastig vergelijken als je eigen gear er niet tussen staat...
Gisteren bij ons ook weer. Toch bijna wel een paar keer per week. Dan heb je echt alle mogelijke combinaties al wel gehad. Op zo'n moment heb ik echt wel een /facepalm momentje. Grow the *peep* up. Zelfde geouwehoer met andere items als Dirge etc.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:40:
No guts, no glory!
Dit topic is gesloten.