_H_G_ schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 22:51:
edit: Je 2e probleem van crashen e.d. herken ik gelukkig niet. Wel bij (veel) oudere firmware. En ik heb m'n vertex met 1.5 een paar keer per ongeluk ramvol gehad. Misschien dat er toch wat verschil in zit (mijne is zowat de eerste release), of dat het onderpartitioneren toch enigzins helpt.
Hey, nice reply! Thnx's! Mjah, ik was iig verbaasd, overal wel gehoord over onder partitioneren en ruimte vrijhouden, etc. etc. maar ik denk, ach dat het wat performance scheelt, dat boeit niet, ruim om de zoveel tijd wel op.
Nou een tijdje niet opgelet en een logging systeem had tot ongeveer 2GB vrij alles vol geschreven.... WAT trager is het niet... het is 30 minuten wachten tot je desktop traag, compleet en volledig onwerkbaar dus.
Maar goed, nu ik het weet, zal ik er op letten. En inderdaad, iets deleten had genoeg geweest, maar aangezien ik niet meer in windows kwam en bluescreens en resets kreeg dacht ik dat er meer aan de hand was.
Ach, na een 3/4 jaartje een nieuwe windows install kan ansich geen kwaad. Gelukkig goede backups en via een andere PC toch nog de data er vanaf kunnen lezen.
Op dit moment draait alles weer top! Oude performance is 100% en ik ben blij. Vooral ook omdat ik nu weet waardoor het is gekomen, dan kan ik het iig voorkomen!
Ik was erg blij met hoe het OCZ forum werkt. Dat is absoluut een plus naar mijn mening. Veel info op te vinden en zoals je ziet krijg je binnen afzienbare tijd best aardige tips en zitten er ook officiële mensen welke je helpen. Helemaal top!