Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.811 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:52

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
TheBrut3 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:49:
Ik snap dat eigenlijk niet, dat mensen zo veel geld steken in een auto van max 5k... Why!?

Als je een dikke bak koopt, dan snap ik het wel. Ik zou ook gelijk een Switzer pakket willen op een GT-R of een Novitec upgrade op een Ferrari. Dan heeft het nog nut, het maakt de auto nog unieker en dan is de investering nog te overzien (als je die auto toch kan betalen...).

Bij een auto van 10-15k snap ik ook nog dat mensen de inlaat/uitlaat aanpassen en de auto laten chippen als er een turbo op zit.

Maar ene Del S(n)ol of Prelude zo 'pimpen', ik snap niet waarom.
Mwoa, mijn vorige auto, mijn Prelude, ik weet dat je eigen auto posten niet mag, maar ik probeer een punt te maken. en hell... het is tenslotte mijn auto ook niet meer :+

Afbeeldingslocatie: http://i991.photobucket.com/albums/af34/flabah/IMG_2103600x400.jpg

Had ik 7j geleden ofzo gekocht voor 5500€, en daar toch een paar 1000€ ingestoken, maar naar mijn mening was met mijn Prelude helemaal niets mis kwa uiterlijk. Gewoon een hobby :)

edit: crap, moest eigenlijk een edit worden van mijn vorige post, mijn excuses.

[ Voor 3% gewijzigd door Jellabie op 29-01-2015 19:19 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@Jelle
Hoewel ik dat model zelf nooit de mooiste heb gevonden (de koplampen zijn gewoon butt ugly...), maar jouw wagen was gewoon erg netjes.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56

DropjesLover

Dit dus ->

Mja, ik had op mijn 100nx van €1500 ook het een en ander aangepast hoor...
Veerpootbruggen voor en achter, schroefset verlaging en nog een paar dingetjes.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TdLpvfBhnbGygUqmXlarIlKl/medium.jpg

Wilde hem an sich wel helemaal netjes en goed maken (en een SR20VE blok er in :P ), incl spuiten, maar had de 5 tot 10k die ik er voor nodig had niet.

Wat Jelle zegt, hobby, mag geld kosten. Alleen verneuken velen hun bak nogal met spoilers, te extreme bumpers en andere zaken...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 14:00
Tja 5 tot 10K stoppen in een auto van 1500 euro valt alleen nog goed te praten met strekkingen zoals "liefde maakt blind" enzo. Erg zinnig is het niet, want je kunt voor dergelijke bedragen natuurlijk een veel leukere auto kopen (ook van Nissan), die dan ook meer performance bieden.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
!null schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:21:
Tja 5 tot 10K stoppen in een auto van 1500 euro valt alleen nog goed te praten met strekkingen zoals "liefde maakt blind" enzo. Erg zinnig is het niet, want je kunt voor dergelijke bedragen natuurlijk een veel leukere auto kopen (ook van Nissan), die dan ook meer performance bieden.
En wat als je die verzekering/belasting er van niet kan betalen?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Dat is opzich wel een valide punt als je net 18 bent o.i.d. Dan zou ik toch opzoek gaan naar een middenweg, betere auto kopen die je nog kan betalen in maandlasten.

Maar ik heb het wel vaker gezien, auto's die tot project worden gemaakt, daar gaat zoveel tijd en geld in zitten, dat het niet loont. Net als die 100nx en dan over de jaren heen duizenden euro's erin steken. Spaar dat geld dan bij elkaar en koop een oude 300ZX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
En dan... Knallen ze de auto tegen de vangrail en krijgen ze nog €500,-. En dan maar huillie huillie dat hij wel was getaxeerd op 10k!

Maar over het algemeen is het ook wel een bepaald soort volk op dergelijke meetings/events, vooral bij Honda en VAG clubs zegmaar (ik geeft maar voorbeelden. Voel je vooral niet aangevallen als je zo'n auto hebt, ik heb ook een Honda). Bij de Skyline of EVO club is het over het algemeen weer wat anders.

Maar ik snap het wel, het is een keus. Zelf ben ik nu ook aan het kijken voor (wss) een Focus ST. Natuurlijk kan je deze wat opvoeren naar RS pk's voor véél minder dan de prijs die je voor de RS extra geeft. Maar het zal dan nooit een RS worden natuurlijk, daar zitten véél meer verschillen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56

DropjesLover

Dit dus ->

Jellabie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:42:
[...]

En wat als je die verzekering/belasting er van niet kan betalen?
Moah, dat was bij de mijne ook ineens tussendoor een probleem, even een paar maanden gestald en ik kreeg hem nauwelijks meer verzekerd want GTI :') Wat daarvoor geen probleem was :')
!null schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:58:
Dat is opzich wel een valide punt als je net 18 bent o.i.d. Dan zou ik toch opzoek gaan naar een middenweg, betere auto kopen die je nog kan betalen in maandlasten.

Maar ik heb het wel vaker gezien, auto's die tot project worden gemaakt, daar gaat zoveel tijd en geld in zitten, dat het niet loont. Net als die 100nx en dan over de jaren heen duizenden euro's erin steken. Spaar dat geld dan bij elkaar en koop een oude 300ZX.
Met een 300ZX (die ik best graag zou willen rijden) kost ie in aanschaf nog steeds een goede 5 tot 10k, afhankelijk van de staat. Alleen is de auto nog ouder doorgaans (eind jaren 80) en zijn de onderdelen een _heel_ stuk duurder. Op onderhoud ga je leeg lopen. Terwijl de onderdelen van een goedkopere auto ook in andere modellen gebruikt zijn, en er ook meer aftermarket / imitatie voor te vinden is.

In die genoemde €10k zit niet gewoon wat bumpers er op knallen, spuiten en voor dikke PK's gaan, maar ook gewoon al het andere spul. Goed roestvrij maken, lagers, electra, plastic delen (klikkers die afbreken) grotere remmen, (stille) RVS uitlaat, etc etc.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Ja maar dat proces zou grofweg evenveel tijd en geld kosten met een 200SX. Een 100NX is leuk met zijn dakconstructie (ik heb er destijds ook naar gekeken, maar is toen Celica geworden), maar koop dan een 200SX (of 180SX of silvia, je weet wel wat ik bedoel, die familie van Nissans)
Uiteindelijk zal een 100NX nog steeds goedkoper zijn, ook bij restauratie, maar het verschil is klein.
300ZX is wellicht niet zo'n handig voorbeeld, want dat zou wel eens dure hobby kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
10k stoppen in een auto van 1500 Euro is helemaal zo erg niet. Mits je hem ook echt houd!
Als je zo'n ding gewoon 20 jaar houd en voor de hobby erbij houd dan is de afschrijving echt helemaal niets per jaar. Heb je het goed gedaan dan is het standaard onderhoud ook prima te overzien.

Tja 10k erin steken en half jaar later met moeite verkopen voor 2500 omdat je een kleine verwacht das niet handig. Paar jaar later "die had ik nooit moeten verkopen".

Overigens als iets voor 10k getaxeerd is en je rijdt hem plat, dan krijg je toch 10k. Je laat hem niet voor niets taxeren voor de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:47:
[...]

USA auto die weer import is van europese bodem. en nieuw is verkocht in de USA.
net zoals sommige Japanse auto's met 18.2 platen. worden ook als amerikaans gezien.
Hoeft niet per sé amerikaans te zijn. De Beetle van mijn vriendin had ook 18.2 platen met toestemming en kwam uit Mexico. Zo zijn er vast nog meer landen waar ze standaard met smalle platen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Snelle uitlaat? Ech Wel :P

Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/3342hs1.jpg

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/jqozs3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/35mgqpx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/oiw4rr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2vi5b7k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/146/8510/66665122/761536-620-0-das-tuningfail-wenn-tuning-in-die-hose-geht-2391480483320375500.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Gutteguttegut op 04-02-2015 13:57 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Die Merc is gewoon vet.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-VrrCU5UCl0c/TrFMOvXjtFI/AAAAAAAABCA/_sAYhWrR088/s1600/chrome+range+rover+wrap.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ridelust.com/wp-content/uploads/2011/02/TrickWhips_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.boostnetwork.com/database/madcarphotos/files/post-177687-12688294592082521406.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Gutteguttegut op 04-02-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFW
  • Laatst online: 03-09 16:21

FFW

..als je echt foute tuning zoekt van mensen die het foute tunen serieus bedoelen hoef je op marktplaats alleen maar in de autorubriek te zoeken op "uitgebouwde" "spoiler" en "getunede" :)

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NDgwWDY0MA==/z/-V4AAOSwa39Uz0NQ/$_85.JPG

zie je wel, meteen raak, er zit zelfs een Sparco versnellingspook in

[ Voor 30% gewijzigd door FFW op 06-02-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Er zijn ook sites waar alleen maar (vooruit, 90%) mislukte auto's op staan haha xD
http://tunezup.com/nl/new-tuned-cars

En voorheen had je ook iets van getuned.nl of gepimpt.nl ofzo, met natuurlijk bijbehoorende taal en ik citeer:
- "dikke audi zit ook veel custom werk"
- "Dikke Vw Bolf 2 Tone"
- "Dikke bmw e46 328i getuned M3"

En de beste zijn natuurlijk altijd:
- "De audi heeft een taxatie waarde van meer dan 12000! Met raport!"
- "Deze unieke auto is getaxeerd op 18000 Euro.Officieel taxatie rapport aanwezig."
- "Auto is getaxeerd op 8000,- euro."

Kan iemand die no-no's even uitleggen dat taxatie geen nut heeft...? Van de verzekering krijg je toch echt gewoon je dagwaarde, of je moet de opties tegen meerprijs mee verzekeren maar daar schrijf je dan ook gewoon kei hard op af. 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door TheBrut3 op 06-02-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 16:08
TheBrut3 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:51:
Er zijn ook sites waar alleen maar (vooruit, 90%) mislukte auto's op staan haha xD
http://tunezup.com/nl/new-tuned-cars

En voorheen had je ook iets van getuned.nl of gepimpt.nl ofzo, met natuurlijk bijbehoorende taal en ik citeer:
- "dikke audi zit ook veel custom werk"
- "Dikke Vw Bolf 2 Tone"
- "Dikke bmw e46 328i getuned M3"

En de beste zijn natuurlijk altijd:
- "De audi heeft een taxatie waarde van meer dan 12000! Met raport!"
- "Deze unieke auto is getaxeerd op 18000 Euro.Officieel taxatie rapport aanwezig."
- "Auto is getaxeerd op 8000,- euro."

Kan iemand die no-no's even uitleggen dat taxatie geen nut heeft...? Van de verzekering krijg je toch echt gewoon je dagwaarde, of je moet de opties tegen meerprijs mee verzekeren maar daar schrijf je dan ook gewoon kei hard op af. 8)7
Afhankelijk van je verzekering heeft die taxatie wel degelijk nut. Het gaat dan ook niet om nieuwwaarde of iets dergelijks maar dat je op papier hebt staan dat om de auto in dezelfde staat te krijgen je x bedrag nodig hebt. Vooral bij oldtimers is dat het geval. Dat er genoeg denken dat een taxatiebedrag ook de prijs is die ze er bij verkoop voor kunnen krijgen is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:38

Metro2002

Memento mori

Hoe kom je daar in? Moet je altijd een trappetje meenemen ofzo :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 12-09 13:17
Metro2002 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Misschien komt er wel een touwladder uit rollen als je de deur open doet :P

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Metro2002 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:07:
[...]

Dat vind ik niet zo spannend....meer van hoe kom je vooruit zonder aandrijving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

Sturen lijkt mij ook een uitdaging in dat ding.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29

Bommes

Capo del formaggio

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

EEENSCH *O* :Y

@bommes: dacht al zoiets er klopt iets niet met de verdeling.

[ Voor 17% gewijzigd door Damic op 14-02-2015 21:47 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[edit]

Lama is geen TT. :o

[ Voor 88% gewijzigd door Flagg op 14-02-2015 22:07 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:29

Bommes

Capo del formaggio

Daarom juist hier.. :P

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik vraag me af waarom je een replica zou willen maken van de toch vrij 'gewone' TT. De basis lijkt een Ford Ka?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Weemism schreef op zondag 15 februari 2015 @ 12:04:
Ik vraag me af waarom je een replica zou willen maken van de toch vrij 'gewone' TT. De basis lijkt een Ford Ka?
Het lijkt nu net een streetka ja maar de basis is nog raarder :X Staat in het artikel en aan het interieur te zien lijkt dat te kloppen.

Een MG Metro 1400 :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TheBrut3
Het is dus serieus crisis in Groningen :F
Dat is het nadeel, als je de gaskraan dicht draait krijg je minder centen en moet je zelfs van goedkope auto's nog replica's rijden. 8)7

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

:O

Auto's! of iets wat er op lijkt...

Afbeeldingslocatie: http://dailyderbi.com/wp-content/uploads/2010/04/Tuning-Gone-Wrong.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dailyderbi.com/wp-content/uploads/2010/10/photo3.jpg

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Gisteren een bmw tegen gekomen met led verlichting ...
3x raden waar het zat, als een mono-brauw boven de grill/nieren.
Bijna van koplamp tot koplamp, erg fraai zag het er niet uit vanaf een afstand en van dichtbij al helemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Laatst online: 12-09 12:06

ktf

Zit die vleugel nou vast met Mechano? Ohnee, onderdelen gesloopt uit een oude kantoorkast xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
redbullet schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:01:
Gisteren een bmw tegen gekomen met led verlichting ...
3x raden waar het zat, als een mono-brauw boven de grill/nieren.
Bijna van koplamp tot koplamp, erg fraai zag het er niet uit vanaf een afstand en van dichtbij al helemaal niet!
Ook op auto's waar het standaard op hoort te zitten vind ik het 9 vd 10 keer geen gezicht. Doet zo vreselijk goedkoop aan. Of van die jonge huisvaders die hun mk1 Opel Zafira proberen te pimpen met van die LED-stripjes onderop de bumper :X Ik zie ze hier genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
gewoon zafira opc nemen en orgineel laten of licht verlagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 21:36
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cWtBvM7l.jpg

Telt deze ook? Dakje is ook niet zo goed gelakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Waah schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:23:
[afbeelding]

Telt deze ook? Dakje is ook niet zo goed gelakt....
Jezus wat cheap. Zo'n typische sloeber die een cabrio wil maar niet meer dan € 250,- heeft te besteden.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Sharky schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Jezus wat cheap. Zo'n typische sloeber die een cabrio wil maar niet meer dan € 250,- heeft te besteden.
Volgens mij rijd ook alleen de buurjongen er in XD dus volgens mij is die ook nog van een jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Sharky schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
[...]

Zou m zo overnemen voor 250 euro, verf ik m zwart en lekker mee crossen. Zijn leuke wagens die eerste MX5jes (heb er zelf een).

Hardtop die erop zit is alleen al 400 euro waard, dus zal geen 250 euro gekost hebben ;)

Edit: Bij nader inzien is deze MX5 volledig standaard. De rode lak wil na 20-25 jaar wel vaker vervagen, tot het zelfs roze lijkt in het juiste licht. De auto is gewoon al lang niet meer gepoetst en gepolijst.

[ Voor 19% gewijzigd door mark-k op 20-02-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11001811_882863951763758_466216877779671334_n.jpg?oh=ea3d3c2492c8eba24a6ee63a1a8cfa28&oe=559355B1&__gda__=1435439472_6263887062f3c5844f22f9398d6ff11a

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/11013427_882863975097089_3977283103121795937_n.jpg?oh=543b522b352bbb4e160b3e252b573bae&oe=557F903C

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

mark-k schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:37:
[...]
Edit: Bij nader inzien is deze MX5 volledig standaard. De rode lak wil na 20-25 jaar wel vaker vervagen, tot het zelfs roze lijkt in het juiste licht. De auto is gewoon al lang niet meer gepoetst en gepolijst.
De auto lijkt mij 'gewoon' roze metallic :?
De voorbumper vind ik op zich nog niet zo raar. Zonder die luchthappers voor de voorwielen dan. Alleen jammer dat ie richting de achterkant nogal de weg is kwijtgeraakt :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hebben ze die Civic 1.5 extra hoog op de wielen gezet om dat tupperware er onder te kunnen krijgen?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:37:
[...]

Zou m zo overnemen voor 250 euro, verf ik m zwart en lekker mee crossen. Zijn leuke wagens die eerste MX5jes (heb er zelf een).

Hardtop die erop zit is alleen al 400 euro waard, dus zal geen 250 euro gekost hebben ;)

Deze auto lijkt niet roze :P maar is echt lolly/barbie-roze... dus niet vervaagd helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 22:59:
[...]

Deze auto lijkt niet roze :P maar is echt lolly/barbie-roze... dus niet vervaagd helaas :P
Helaas dan, dat is wel lelijk dan, mr niet echt foute tuning. Vind de wieldoppen die ik tegenkwam in het topic van de peugeot 308 lease triester eigenlijk:
Je hebt dus wieldoppen, echter wel degelijke wieldoppen. Je ziet het pas echt als je er naast staat bij wijze van spreken. Volgende foto zie je het al veel minder.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65602266/308/30801.jpg
foto Peugeot 308 blue lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste Opels hebben ook wieldoppen. Haal je de wieldop eraf zie je een vijf spaaks wiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:23:
De meeste Opels hebben ook wieldoppen. Haal je de wieldop eraf zie je een vijf spaaks wiel :)
Precies, daar zie je pas echt lastig dat het een wieldop is. Zit onder veel Insignia's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wel goedkoper als je weer een stoeprand mee pakt :')

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisae schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:39:
Wel goedkoper als je weer een stoeprand mee pakt :')
Vrouwenvelg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Wat is er mis met een wieldop die eruit ziet als lichtmetaal? Vaak is het idd nog lichter dan LM velgen ook :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Krentenbol schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:17:
Wat is er mis met een wieldop die eruit ziet als lichtmetaal? Vaak is het idd nog lichter dan LM velgen ook :+
Mooi voor de wintervelgen.... 10x beter dan zwart staal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Grappig hoe de meesten hier beginnen te schreeuwen als er iemand een andere bumper op zijn auto zet of een spoiler, maar dat doen alsof je mooie velgen hebt door een stuk plastic over je stalen velgen de duwen is wel helemaal ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
Plastic wieldoppen over je stalen velgen? Dat valt inderdaad onder foute tuning. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:17

Daniel36

vernieuwde formule

Een wieldop die niet lijkt op een mooie velg onder je auto zetten is ook zoiets, ik denk dan een Halfords wieldoppen e.d.
Niks mis met het Peugeot voorbeeld imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

Tsja, als je geen geld aan je Leasebak uit wilt geven, krijg je dat. Wees blij dat ze iig nog een beetje moeite hebben gedaan voor nette wieldoppen.

En sowieso beter dan de meeste sjonnie of mokro velgen...

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

mark-k schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:19:
Grappig hoe de meesten hier beginnen te schreeuwen als er iemand een andere bumper op zijn auto zet of een spoiler, maar dat doen alsof je mooie velgen hebt door een stuk plastic over je stalen velgen de duwen is wel helemaal ok.
Ik ga dan ook niet schreeuwen als die bumper of spoiler netjes gedaan zijn en bij de auto passen ;) Zolang het een mooi geheel is: waarom niet? Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor, gezien de discussies over verlagingen e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door Krentenbol op 22-02-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:19:
Hetgaat hier over foute tuning. Iets wat er heel normaal uitziet, en ook nog eens fabrieksaf geleverd wordt, kan daar nooit onder vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Ik heb op wintersport soms zelfs kettingen nodig, dus ik heb steelies met wieldoppen voor de winter. Wel OEM doppen natuurlijk. No way dat ik mijn lichtmetaal ga beschadigen met sneeuwkettingen. Foute tuning? Volgens mij valt dat wel mee...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Hetgaat hier over foute tuning. Iets wat er heel normaal uitziet, en ook nog eens fabrieksaf geleverd wordt, kan daar nooit onder vallen
Er zijn hier al zo vaak plaatjes van OEM onderdelen langsgekomen die als foute tuning werden bestempeld, ik wilde alleen maar even de hypocrisie laten zien ;)

Btw, die wieldoppen die je wel vaker op golfjes e.d. ziet zijn dan wel foute tuning?
Afbeeldingslocatie: https://hottuning.nl/uploads/Categorie%20foto%60s/Exterieur/wielen%20en%20velgen.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door mark-k op 22-02-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Lelijk, maar vaak gekozen als budgetoplossing omdat het beter is dan kaal staal. Maakt het al snel fout IMO ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Krentenbol op 22-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:35
Ik vind kaal staal mooier dan zulke nepvelgen. Ze staan vaak bol, omdat er een stalen velg achter zit. Zelfs gewone wieldoppen ziet er beter uit wat mij betreft.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

10x liever kale stalen velgen dan no-name plastic Halfords/Action wieldoppen inderdaad, eeeegh... wellicht goed bedoeld, maar zóóó fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:31

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Is dit dan ook fout, kwa velg?
Afbeeldingslocatie: http://srv2.betterparts.org/images/hyundai-h1-08.jpg
is trouwens 2 delig, velg is metaal en daarop zit de center kap vast gevezen :D

[ Voor 28% gewijzigd door Damic op 22-02-2015 18:22 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Is dat in Heerlen? Daar rijden wel vaker van dit soort 'auto's' rond. Laatst daar nog zo'n Harlekijn kopie op een Corsa B gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dit topic begint steeds meer te lijken op dat mensen vooral alles wat zij niet mooi vinden als foute tuning willen bestempelen.

Ik bedoel standaard wieldoppen al foute tuning? Fijn dat je het niet begrijpt, maar probeer het een beetje stil te houden dan valt het niet zo op.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:14:
[...]

Precies, daar zie je pas echt lastig dat het een wieldop is. Zit onder veel Insignia's
Zit veel onder de Astra's. Maar het is rete makkelijk, en ook rete makkelijk te vervangen. 9 van de 10 mensen hebben er nog nooit van gehoord, en een dopje kost je de wereld niet als je schade rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Flagg schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:32:
Dit topic begint steeds meer te lijken op dat mensen vooral alles wat zij niet mooi vinden als foute tuning willen bestempelen.

Ik bedoel standaard wieldoppen al foute tuning? Fijn dat je het niet begrijpt, maar probeer het een beetje stil te houden dan valt het niet zo op.
Het ging mij er net om dat er veel te snel 'foute tuning!!1!1oneone!!' geroepen wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
mark-k schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:32:
[...]

Het ging mij er net om dat er veel te snel 'foute tuning!!1!1oneone!!' geroepen wordt ;)
Maar jij komt aanzetten met een foto van wieldoppen die fabrieks-af geleverd worden....
mark-k in "Het foute tuning topic deeltje 27"

En terwijl je daarin ook zegt dat een roze mx-5 geen foute tuning is.? Beetje meten met 2 maten...

[ Voor 31% gewijzigd door jorisjan op 23-02-2015 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

jorisjan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:25:
[...]

Maar jij komt aanzetten met een foto van wieldoppen die fabrieks-af geleverd worden....
mark-k in "Het foute tuning topic deeltje 27"

En terwijl je daarin ook zegt dat een roze mx-5 geen foute tuning is.? Beetje meten met 2 maten...
Boh begrijpend lezen is lastig he... Waarom is een auto die in een andere kleur gespoten is dan hij origineel is meteen foute tuning? Je kan t best lelijk vinden, maar om t nou meteen foute tuning te laten zijn gaat veel te ver. Jij bent dus in mijn ogen een van die mensen die dat te snel roept.

Voor de rest die het niet snapt, het voorbeeld van de wieldoppen was gewoon om te laten zien dat er wel ergere dingen zijn, maar het dan nog steeds geen foute tuning is. In mijn ogen komt 'doen alsof' daar eerder bij in de buurt dan een nieuw kleurtje. Het valt er uiteraard allebei niet onder.

Kunnen we aub weer terug naar de echt foute plaatjes ipv deze onzin? Straks wordt mijn auto nog als fout bestempeld omdat ik hem nog niet in kleur heb gespoten na het laswerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Het foute bij de roze MX-5 ging mij meer erom, dat je de auto netjes roze spuit (fout, maar ieder zijn mening) maar dat je het dakje dan afgeragd laat zonder dat ook netjes te maken...

Of maak het netjes... Of doe het niet.... Maar doe het niet half.

maar idd on-topic :P kom maar door met die foto's ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:35:
Het foute bij de roze MX-5 ging mij meer erom, dat je de auto netjes roze spuit (fout, maar ieder zijn mening) maar dat je het dakje dan afgeragd laat zonder dat ook netjes te maken...

Of maak het netjes... Of doe het niet.... Maar doe het niet half.

maar idd on-topic :P kom maar door met die foto's ^_^
Mijn dakje is ook niet helemaal netjes, was al zo toen ik hem kocht. Ding gaat er toch alleen maar op als het winter is en staat dus 9 maanden per jaar te verstoffen in een schuur. Ik snap wel dat daar niet veel aandacht aan geschonken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op maandag 23 februari 2015 @ 09:54:
[...]

Mijn dakje is ook niet helemaal netjes, was al zo toen ik hem kocht. Ding gaat er toch alleen maar op als het winter is en staat dus 9 maanden per jaar te verstoffen in een schuur. Ik snap wel dat daar niet veel aandacht aan geschonken wordt.
9 maanden??? dan woon je niet in Nederland :P of is het je 2e auto... Niet je eerste zoals in dit geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:08:
[...]

9 maanden??? dan woon je niet in Nederland :P of is het je 2e auto... Niet je eerste zoals in dit geval :+
De hardtop he slimmeke, niet de auto zelf :P

De auto zelf staat gewoon 12 maanden per jaar buiten, baal nog steeds dat er geen fatsoenlijke sneeuw is gevallen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:56:
[...]

De hardtop he slimmeke, niet de auto zelf :P

De auto zelf staat gewoon 12 maanden per jaar buiten, baal nog steeds dat er geen fatsoenlijke sneeuw is gevallen hoor.
Maar met het nederlandse weer kan je toch niet 9 maanden je auto buiten laten staan zonder hard-top....
dat bedoelde ik :P als 2e auto kan je hem met regen "binnen" of overdekt zetten....

maar 9 maanden geen regen zie ik niet gebeuren :P tenzij je er nog een soft-top bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:04:
[...]

Maar met het nederlandse weer kan je toch niet 9 maanden je auto buiten laten staan zonder hard-top....
dat bedoelde ik :P als 2e auto kan je hem met regen "binnen" of overdekt zetten....

maar 9 maanden geen regen zie ik niet gebeuren :P tenzij je er nog een soft-top bij hebt.
Softtop zit er altijd op, die moet je neerklappen als je de hardtop erop wilt zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:09:
[...]

Softtop zit er altijd op, die moet je neerklappen als je de hardtop erop wilt zetten ;)
Aha oke! weer wat geleerd.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Om het topic maar weer eens op thema te krijgen, onderstaande foto 2 jaar geleden geschoten in Miami, maar je ziet ze natuurlijk ook genoeg op tv voorbij komen. Ik vraag me af of de eigenaars van dit soort automobielen het ironisch bedoelen, of dat ze serieus iets te compenseren hebben:

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8633/16436574829_b5d6bbcb2c_c.jpg

En onderstaande weliswaar van het web geplukt, maar ik zie ze zo nu en dan ook nog echt rondrijden, van die aartslelijke bodykits voor Hyundai S-coupe's, hoewel ik me afvraag of dit geen Scion is ofzo:

Afbeeldingslocatie: http://www.redflag101.com/wp-content/uploads/2011/03/ricer_body_kit.jpg

Misschien al heel vaak langsgekomen hoor, dus voor ik deze krijg:

Afbeeldingslocatie: http://www.troll.me/images/no-playoffs-2/oh-no-not-again.jpg

misschien is dit topic inmiddels ook wel wat uitgemolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Lol, een SUV met banden die nog niet over een kiezelsteen heen kunnen rijden. Koop dan gewoon een lage auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Zo'n Avalance is best een vette bak. Zo'n SUV zal ongetwijfeld comfortabel rijden, maar waarom er dan wielen onder zetten die hem alleen maar minder comfortabel maken.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Manmanman, die velgen op die Avalanche zie je meteen dat hij alleen gekocht is omdat het een grote bak is, daar kom je op een voetbalveld al niet meer mee weg, laat staan in een bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Weemism schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:58:
10x liever kale stalen velgen dan no-name plastic Halfords/Action wieldoppen inderdaad, eeeegh... wellicht goed bedoeld, maar zóóó fout.
Fout of niet, ik rol in de winter op ABS BBSjes!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OhPttP5.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Bij mijn vorige werk om de hoek stond ook weleens een Hyundai Coupe, bodykitje enzo. Maar deze was goud+wit, het zag er niet uit! Was aan het kijken of ik wat foto's kon vinden, maar helaas.... Zelfs de uitlaat was goudkleur!

Deze kwam ik wel tijdens mijn zoektocht tegen, de spoilerkleur past ook zo mooi bij de auto:
Afbeeldingslocatie: http://www.hyundaiclubholland.nl/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=330&Itemid=193&option=com_joomgallery&catid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler?? een taartschep bedoel je veel andere functies kan die niet hebben op die auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:53

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ah, de Hyundai Excel. Het model waarvan alle auto's zijn uitgerust met een Fisher Price My First Stickshifter. Serieus, de versnellingspook in die wagens klinkt en voelt gewoon als plastic. :X

Er is ook niks dat je kan doen om een Excel mooier te maken. :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rhannie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:46:
Met de Excel zelf niet, maar je kunt 'm wel als ornament gebruiken om je huis een unieke uitstraling te geven:

Afbeeldingslocatie: http://images.theage.com.au/2010/10/29/2014240/st_car-crash-article-420x0.jpg

PS: er was niemand ernstig gewond geraakt in deze 'verbouwing'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Weemism schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:50:
Om het topic maar weer eens op thema te krijgen, onderstaande foto 2 jaar geleden geschoten in Miami, maar je ziet ze natuurlijk ook genoeg op tv voorbij komen. Ik vraag me af of de eigenaars van dit soort automobielen het ironisch bedoelen, of dat ze serieus iets te compenseren hebben:

[afbeelding]
Ziet er nog niet eens zo slecht uit, als je hem 20 cm laat zakken. Nu lijkt het alsof ie zometeen het terrein in gaat, maar dat kan ik hem afraden.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 00:14:
spoiler?? een taartschep bedoel je veel andere functies kan die niet hebben op die auto...
Ik heb ook het idee dat het een aftermarket spoiler is die eigenlijk voor een Impreza is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:51
Echte tuning gone wrong;

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10408637_10153127781182112_2627833810811098591_n.jpg?oh=7e3a04302da7ababa7cd9ef2a79bea6f&oe=5580C43A&__gda__=1435022661_11ae378979602cd1c40ee4f16df6ceab

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rhannie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:46:
Ah, de Hyundai Excel. Het model waarvan alle auto's zijn uitgerust met een Fisher Price My First Stickshifter. Serieus, de versnellingspook in die wagens klinkt en voelt gewoon als plastic. :X

Toch kon je met die Accent nog wel wat leuke dingen doen, daar was natuurlijk een WRC versie van en elke idioot moest dat ding namaken (met als bonus die draaibare deuren...).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Zo, die is wel echt uit elkaar geklapt, motorkap is gewoon gescheurd :o

Ja er wordt typisch wel altijd te hoge turbodruk gebruikt op de Impreza's met veel motorschade tot gevolg. Maar dit spant wel de kroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
Ik heb zoiets een keer gehad met een opel zafira kleppendeksel die eraf klapte door overcompressie, gaf een flinke knal met 140... En ja je staat gelijk stil :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:56
Als bij een Impreza de kleppendeksel eraf vliegt mis je een zijscherm, boxer motor hea :P

Maar er wordt soms ook wel met bizarre vermogens gereden, niet zo heel gek dat het dan een keer teveel wordt voor je blok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Ik moest even 2x kijken... Dacht eerst dat er iemand creatief was geweest met het "tunen" van zijn motorklep, zodat deze op een bijzondere manier open zou gaan.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij ligt er een inlaatspruitstuk bij de buren in de tuin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Haha, het kenteken van dat ding _O- Een stimpak is niet genoeg denk ik om dat weer goed te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Edd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 14:24:
[...]

Ik moest even 2x kijken... Dacht eerst dat er iemand creatief was geweest met het "tunen" van zijn motorklep, zodat deze op een bijzondere manier open zou gaan.. :+
:D Ik keek er eerst ook anders tegenaan

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Besteld! (geen grapje!)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

!null schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:37:
Ja er wordt typisch wel altijd te hoge turbodruk gebruikt op de Impreza's met veel motorschade tot gevolg. Maar dit spant wel de kroon.
Ik wil graag "Nitrous oxide back-fire" spelen voor $500?

• Paganstars
Afbeeldingslocatie: http://content1.skoften.net/images/48117/morning_picdump_704_02__800.jpg

• redbullet
ik moest eerst een paar keer kijken wat ik zag :X

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

redbullet schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:29:
[...]

ik moest eerst een paar keer kijken wat ik zag :X
chromen naakte vrouwen die je op je spatlappen kan plakken, of bedoelde je dat niet? ;)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• redbullet
Dat is 1 van het weinige herkenbare direct :+
zag er niet meteen een auto in .. voertuig in
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.