Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Moah, als je er een eigen brandstof oplegger achter hangt ja, anders sta je binnen 1500km droogWeemism schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:22:
Lijkt me een ideaal voertuig voor een zombie apocalyps.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Mentaal gehandicaptAlexanderB schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:33:
Ook lekker handig, gehandicapten kentekenplaat, maar wel omhoog die auto in kunnen klimmen?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
De paarden zijn ontsnapt
Hier in Nijmegen rijdt ook een MX-5 rond met ontheffing om op invalideparkeerplaatsen te staan. Hoe je het voor elkaar krijgt om daar in en uit te komen als je slecht ter been bent, is mij ook een raadselAlexanderB schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:33:
Ook lekker handig, gehandicapten kentekenplaat, maar wel omhoog die auto in kunnen klimmen?
Nou ja misschien is tie wel blind, kan je wel prima in- en uitstappen.Krentenbol schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Hier in Nijmegen rijdt ook een MX-5 rond met ontheffing om op invalideparkeerplaatsen te staan. Hoe je het voor elkaar krijgt om daar in en uit te komen als je slecht ter been bent, is mij ook een raadsel
En als ik het rijgedrag van veel van dat soort slagschepen zie lijkt het me niet eens zo vergezocht.
[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 26-02-2015 19:24 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
De eigenaar zou ook copd of andere aandoening kunnen hebben waardoor de conditie heel slecht is, maar de persoon op zich wel mobiel is. Dat is genoeg reden voor een invalidekaart.Krentenbol schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Hier in Nijmegen rijdt ook een MX-5 rond met ontheffing om op invalideparkeerplaatsen te staan. Hoe je het voor elkaar krijgt om daar in en uit te komen als je slecht ter been bent, is mij ook een raadsel
Als ik je één ding kan vertellen, is dat je niet op basis van de auto kan beoordelen of een invalidenkaart terecht is of niet. Sterker nog, het krijgen van een dergelijke kaart is nog een hele uitdaging... (in sommige gemeentes in ieder geval).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Misschien kun je dan nog beter een Dakar-truck of iets soortgelijks fixenWeemism schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:22:
Lijkt me een ideaal voertuig voor een zombie apocalyps.
Wat zou die bestuurder hebben?
Ik weet het niet.
Een hoop centen.Daniel36 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:26:
Op de invalidenparkeerplaats bij de sauna stond een Audi Q7 met ontheffing.
Ik weet het niet.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Alleen die boete van 370euro is dan ook weer niet Oost Indisch.wimmel_1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:45:
Ik parkeer ook wel eens op gereserveerde "invaliden" parkeerplaatsen. "Oost Indisch" Visueel gehandicapt is niet aantoonbaar......
En als iedereen ff op een invalide parkeer plaats parkeert zonder gpk kan mijn vrouw weer staan te wachten op de delinquent.
Ja haar parkeerplaats innemen dan ook haar ongewilde handicap nemen. .
[ Voor 24% gewijzigd door Supertip op 28-02-2015 23:00 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Ik vind het altijd mooi dat mensen ondanks hun fysieke handicap toch lekker zo'n vette bak kunnen rijden. Ontheffing d'r op en dat ding lekker voor de deur neerzetten. En dan lekker al die zure meesmuilen met hun ecobakkies 'n straat verder laten parkerenDaniel36 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:26:
Ik weet het niet.
HENG HENG
Stond er een B of P op die kaart?Daniel36 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:26:
Ik weet het niet.
Ik heb ook zo'n kaart, mag in principe parkeren op elk van die invalideplekken gaan staan, maar er is 0,0 met mij aan de hand
Ja.. ik heb dus een P kaart. Al misbruik ik deze enkel voor het E1 verbod
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 01-03-2015 01:52 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
wimmel_1 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:45:
Ik parkeer ook wel eens op gereserveerde "invaliden" parkeerplaatsen. "Oost Indisch" Visueel gehandicapt is niet aantoonbaar......
Ik weet het niet hoor, is misbruik maken van een invaliden parkeerplek stoer tegenwoordig? Ik vind het vooral buitengewoon a-sociaal en triest.SinergyX schreef op zondag 01 maart 2015 @ 01:51:
Ik heb ook zo'n kaart, mag in principe parkeren op elk van die invalideplekken gaan staan, maar er is 0,0 met mij aan de hand
In Frankrijk heb ik wel eens een rake tekst gezien die was aangebracht op zo'n plek: 'Als je hier onterecht parkeert, neem je dan ook m'n handicap over'?
Ik erger me ook soms aan het soms onnodig grote aantal invalidenplekken, maar heb dan nog steeds het fatsoen om een paar meter verderop te parkeren, en prijs me gelukkig dat ik in ieder geval nog kan lopen.
Waarom moet het meteen weer als stoer betiteld worden?Weemism schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:20:
[...]
[...]
Ik weet het niet hoor, is misbruik maken van een invaliden parkeerplek stoer tegenwoordig? Ik vind het vooral buitengewoon a-sociaal en triest
Meteen maar overal naampjes aan vast plakken voor elke handeling van een ander

Hoe wil jij het bestempelen dan? Ben ik oprecht benieuwd naar, of vind je dat het gewoon moet kunnen, of interesseert het je niet? Kan best hoor, maar ik heb een andere mening.NeutraleTeun schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:37:
Waarom moet het meteen weer als stoer betiteld worden?
Meteen maar overal naampjes aan vast plakken voor elke handeling van een ander
Is dat relevant?GioStyle schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:26:
En wat vind je van vrouwenparkeerplaatsen?
Als je daar zo slecht tegen kunt moet je even de politie bellen de eerst volgende keer dat je zoiets ziet.
En dat is relevant omdat die parkeerplaatsen ook minimaal 1,5x zo groter zijn als normaal.
[ Voor 9% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-03-2015 10:45 ]
Nou ja, mensen verschillen. Dat je het in noodgevallen doet zou ik begrijpen, maar in dit geval lijkt persoonlijk gemak al voldoende voor sommigen. Persoonlijk heb ik er wat moeite mee als een gehandicapte verderop moet parkeren omdat iemand die niets mankeert voor z'n eigen gemak een invalidenplek bezet houdt, maar dat ben ik.
Wat mij betreft back to topic.
Verwijderd
Maar een spoiler op je Dacia Logan ....

Sorry voor de crappy kwaliteit, ingezoomd vanachter glas naar de parkeerplaats en de omgeving er maar uit gecropt

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
spoiler is nog redelijk netjes .. heb ooit ergere gezien die echt niet bij de auto pasteVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:20:
Dat je je geen grote dure auto kan veroorloven is begrijpelijk.
Maar een spoiler op je Dacia Logan ....
[afbeelding]
Sorry voor de crappy kwaliteit, ingezoomd vanachter glas naar de parkeerplaats en de omgeving er maar uit gecropt
Zou dat tegen de zweetvoeten zijn?zonoskar schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:14:
Ventilatie "openingen" op je auto plakken is ook echt fout. Zeker als je het op een deur doet.![]()
[afbeelding]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Dat is idd geplakt ja. Met fotoshopzonoskar schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:14:
Ventilatie "openingen" op je auto plakken is ook echt fout. Zeker als je het op een deur doet.![]()
[afbeelding]
Aan die smileys te zien zijn ze niet serieus en parkeren ze daar IRL dus niet...Weemism schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:52:
Dus redenen als 'oost indisch visueel gehandicapt', en een kaart gebruiken terwijl je zegt 0,0 te mankeren (beide opmerkingen gevolgd door een smiley) vind je wel een reden?
Nou ja, mensen verschillen. Dat je het in noodgevallen doet zou ik begrijpen, maar in dit geval lijkt persoonlijk gemak al voldoende voor sommigen. Persoonlijk heb ik er wat moeite mee als een gehandicapte verderop moet parkeren omdat iemand die niets mankeert voor z'n eigen gemak een invalidenplek bezet houdt, maar dat ben ik.
Wat mij betreft back to topic.
* ToolkiT vraagt zich af of humor/sarcasme detectie gebrek ook een handicap is waar je een pasje voor krijgt
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ja, heb jij die kleur niet onder jouw Golf cabrio gehad?Krentenbol schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:42:
Stiekem vind ik dat best cool * Krentenbol huppelt het topic weer uit

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij deze is het gewoon fucking vet
Kan niet stoppen met ontploffen!
Want jouw velgen hebben wel exact dezelfde tint als je carrosserie?Mektheb schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:56:
[...]
Zou het uit OCD overwegingen gewoon eraf trekken
Kan niet stoppen met ontploffen!
Vet, teglijk verlaagd en verhoogd.Jefrim schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:24:
Deze stond bij voor het huis bij het stoplicht te wachten.
[afbeelding]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Maar zonder gekheid, ziet er uit als een bus die op latere leeftijd tot camper omgebouwd is. Valt best iets voor te zeggen om dat ding wat te verlagen om hem wat minder luchtweerstand te geven. En die zonnespoiler voorop snap ik op de lange routes ook wel
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Waarschijnlijk zijn dat gewoon geplastidipte winter velgen, ik deed ook nog wel eens van dat soort kleuren op mijn winter velgen
Gezien de verlaging zal deze auto ook wel een set zomer velgen hebben
Nee johDaniel36 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Ja, heb jij die kleur niet onder jouw Golf cabrio gehad?

He, die heb ik wel eens in Ede zien rijdenJefrim schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:24:
Deze stond bij voor het huis bij het stoplicht te wachten.
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Die heeft die clown achter het stuur op johdude88 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:27:
Clowncar, alleen de rode neus ontbreekt nog...
Nee, want het ziet er niet uitBob Popcorn schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:02:
[...]
Want jouw velgen hebben wel exact dezelfde tint als je carrosserie?
Wat betekent het wat die gast met zijn vingers doet? * Tomatoman is een niet-coole burgerlul zonder groene velgen onder zijn auto.
Een goede grap mag vrienden kosten.
PreciesDaniel36 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:52:
[...]
Die heeft die clown achter het stuur op joh
Petje. Blijft een Golf natuurlijk
Peace y0!Tomatoman schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:44:
[...]
Wat betekent het wat die gast met zijn vingers doet? * Tomatoman is een niet-coole burgerlul zonder groene velgen onder zijn auto.
[ Voor 9% gewijzigd door Krentenbol op 03-03-2015 18:23 ]
En bovendien erg zonde om zo'n wagen zo te verpesten.
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2015 11:14 ]
PSN id: NL_SToRM

Ik ga een beetje dood van binnen bij het zien van dat ding.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
---RAWE CEEK!!!---
Ik vind het knap gedaan, maar zou er zelf nooit in rijden.
[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2015 14:09 ]

[ Voor 35% gewijzigd door Jochemd13 op 08-03-2015 19:22 ]
Dat "tijgerprint" ding uit de advertentie is (IMHO) te triest voor woorden, dat gun ik geen enkel GM ontwerp.
Op je eerste vraaguhm nee, "we" vergelijken een tijgerprintlelijkhok met een exige. en dat franse hok is de basis van die nepferrari.wimmel_1 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:42:
Gaan we hier nou een 406 Coupé (Pininfarina '93 design bedoeld voor Ferrari) vergelijken met een Lotus Exige welke op basis van de Elise ontworpen is?
Dat "tijgerprint" ding uit de advertentie is (IMHO) te triest voor woorden, dat gun ik geen enkel GM ontwerp.
Dat waren "we" aan het doen.
Mea CulpaFlagg schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:45:
[...]
Op je eerste vraaguhm nee, "we" vergelijken een tijgerprintlelijkhok met een exige. en dat franse hok is de basis van die nepferrari.
Dat waren "we" aan het doen.
Persoonlijk: Ik vind 't eigenlijk wel leuk dat ze een "F430" replica op die basis zetten (zeker gezien het feit dat de 406 Coupé eigenlijk zó bedoeld was).
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 08-03-2015 20:00 ]

Rara wat is het voor een auto geweest.
Te vinden op de website van de lokale toyota dealer : http://www.toyota-hattem.nl/
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
Vast een MR2, meest geferraride Toyotabartijn2 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:15:
[afbeelding]
Rara wat is het voor een auto geweest.
Te vinden op de website van de lokale toyota dealer : http://www.toyota-hattem.nl/
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Er zijn trouwens best leuke kits te koop voor de MR2's, maar dit gaat dan weer een stapje (of een heel aantal) te ver.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
The ramblings of an idiot
Kuch kuch..!null schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:33:
en is de kans groot dat de wegligging eerder verslechtert is dan verbeterd vanwege de modificaties.
http://www.wheels-inmotio...011/post-2-1299184680.jpg

Het leven is te kort om geduld te hebben!
---RAWE CEEK!!!---
Daar doelde ik idd op
Smaken verschillen, gelukkig.NoFearCreations schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:42:
Waar deze dan wel weer erg goed gelukt is.
Ik vind het zó verschrikkelijk lelijk en stom en irritant en <insert more> dat de velg zover uit steekt (uit de band zelf).

Ik heb trouwens nooit helemaal begrepen waarom dat slecht is voor je wiellagers. Bij het bovenst voorbeeld is natuurlijk extreem, omdat het wel heel erg verlengd wordt en daarmee een langere arm = meer kracht op wiellager.
Echter sommige mensen durven te beweren dat spacers slecht voor je wiellagers zijn, en een alternatief met een velg met zeer lage ET waarde zou dan niet slecht zijn. Volgens mij is er weinig verschil tussen velg X met een spacer van 2cm of velg Y met ET waarde van 20mm minder.
Tevens heb ik ooit een Celica gereden die zeer waarschijnlijk vanaf het begin (of iig tweederde van z'n leven) met aparte velgen heeft gereden met daar tussen spacers. Eerste wiellager ging kapot bij 240dkm en de rest heeft het tot 300dkm volgehouden, daarna heb ik hem ingeruild. Ik geloof het dus niet zo, tenzij spacer zo'n 20cm is zoals bij de omgebouwde Ferrari's
Goed gelukt??NoFearCreations schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:42:
Waar deze dan wel weer erg goed gelukt is.
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=66780
[afbeelding]
[afbeelding]
Die motorkap ligt zo'n beetje boven de rest van het plaatwerk, sluit helemaal niet aan
Mooi dat het bij jouw Celica goed ging, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan voor alle auto's geldt!null schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:19:
[...]
Tevens heb ik ooit een Celica gereden die zeer waarschijnlijk vanaf het begin (of iig tweederde van z'n leven) met aparte velgen heeft gereden met daar tussen spacers. Eerste wiellager ging kapot bij 240dkm en de rest heeft het tot 300dkm volgehouden, daarna heb ik hem ingeruild. Ik geloof het dus niet zo, tenzij spacer zo'n 20cm is zoals bij de omgebouwde Ferrari's
Ik vermoed dat een Celica af-fabriek al wat sterkere lagers heeft, aangezien het een auto "voor de sportieve rijder" betreft, oftewel meer kans op o.a. hogere bochtsnelheden > zwaardere belasting.
Bij goedkopere cq. "huis-, tuin- en keuken-" auto's zal op alles bezuinigd worden om de prijs zo laag mogelijk te houden, dus ook op de zwaarte/kwaliteit van de lagers, met als gevolg dat de marges voor "abuse" en/of foute tuning ook minder zijn.
Komt er uiteindelijk op neer met wat voor ET waarde je rijdt. Boutlengte edg wilt bij kleine dunne spacers nog wel eens een probleem zijn maar verder is er niks mis mee.!null schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:19:
[...]
Ik heb trouwens nooit helemaal begrepen waarom dat slecht is voor je wiellagers. Bij het bovenst voorbeeld is natuurlijk extreem, omdat het wel heel erg verlengd wordt en daarmee een langere arm = meer kracht op wiellager.
Echter sommige mensen durven te beweren dat spacers slecht voor je wiellagers zijn, en een alternatief met een velg met zeer lage ET waarde zou dan niet slecht zijn. Volgens mij is er weinig verschil tussen velg X met een spacer van 2cm of velg Y met ET waarde van 20mm minder.
Ik weet het met een BMW E90 dat achter bij een 19 inch breedset de velg meer naar binnen valt als bij een E90 LC (facelift). Deze staat standaard achter iets breder. Om het hetzelfde te krijgen moet je dus bij een fabrieksauto met een spacer gaan werken.
Maar als je ik noem maar wat ET40 hebt, en je gaat met velg naar ET45 toe, dan is een spacer van 5 juist goed (als ik het zo correct zeg uit mijn hoofd). Als je van 40 naar 30 gaat is er ook niks aan de hand, op aanlopen met de wielranden na dan. Maar ga je naar 10 toe, dan ben je wel niet zo handig bezig.
Ligt er maar net aan dus allemaal. Hefboom effect is bij een lage ET waarde vaak wel taboe.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
prachtstuk...vooral de diffuser achteraan is magnifiek gemaakt!
koopje
Behalve dat het geen diffuser is, maar gewoon gaas. Een diffuser zorgt ervoor dat de lucht die van onder de auto komt moet expanderen, waardoor er extra downforce gegenereerd wordt. Dit kippengaas is gewoon om t prutswerk af te dekken.Slammed_a4 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:47:
http://www.kapaza.be/nl/h...goede-staat--93975825.htm
koopje
Over de mensen die bang zijn dat je auto uit elkaar valt als je je wiel een paar mm naar buiten haalt, zo gauw gebeurt dat niet hoor. Mijn MX-5 gaat deze zomer ook van ET45 naar ET13, vult de kasten net wat beter, nu zit er echt een enorme gap.
Er staat bij dat ie in zeer goede staat is, maar ik zie boven het achterwiel al schade zitten en op de laatste foto lijkt de motorkap ook vol met deuken te zitten. Of er zit iets op geplakt.Slammed_a4 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:47:
http://www.kapaza.be/nl/h...goede-staat--93975825.htm
koopje
Verwijderd
Het is een MR2 1.8.....McBoom schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:39:
Even het kenteken nageplozen. Het is/was een Toyota, er staat geen type bij, maar ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het dan om een MR2 gaat. Met een Tercel maak je je het jezelf wel erg moeilijk
Voor alle mishandeling die deze auto heeft ondergaan, is hij is best goede staatSToRM666 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:12:
[...]
Er staat bij dat ie in zeer goede staat is, maar ik zie boven het achterwiel al schade zitten en op de laatste foto lijkt de motorkap ook vol met deuken te zitten. Of er zit iets op geplakt.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

This is wrong on so many levels...
Misschien dat 'ie pas nét met PS werkt?deepbass909 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:37:
[afbeelding]
![]()
This is wrong on so many levels...
Helaas niet...

En een artikel over het gedrocht... Het was dus ooit een Chevy Trailblazer S10 uit 1995...
[ Voor 7% gewijzigd door deepbass909 op 23-03-2015 23:16 ]
Verwijderd
Alles beter dan een knakenbak.Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:59:
[...]
mensen die andere afzeiken maar zelf in een leasebak van de zaak rijden...
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.