Het foute tuning topic deeltje 27 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste
Acties:
  • 791.805 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Alles beter dan een knakenbak.
in een leasebak van de zaak heb je gewoon 0,0 recht op spreken, dat is het zelfde als zeiken over huurprijzen terwijl je nog bij je ouders woont en op de middelbare school zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:48:
[...]

in een leasebak van de zaak heb je gewoon 0,0 recht op spreken, dat is het zelfde als zeiken over huurprijzen terwijl je nog bij je ouders woont en op de middelbare school zit.
Want, hoe is bijv een lease focus slechter dan een zelf gekochte focus? Behalve financieel intressanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:50:
[...]

Want, hoe is bijv een lease focus slechter dan een zelf gekochte focus? Behalve financieel intressanter.
Omdat je er zelf niks aan betaald of aan hebt gedaan of voor gewerkt maar je baas betaald hem? heb het over auto van de zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:51:
[...]

Omdat je er zelf niks aan betaald of aan hebt gedaan of voor gewerkt maar je baas betaald hem? heb het over auto van de zaak
Reken maar dat je daar indirect voor betaald. Of dacht je dat een werkgever sinterklaas was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:53:
[...]

Reken maar dat je daar indirect voor betaald. Of dacht je dat een werkgever sinterklaas was?
vast wel een beetje, nog steeds geen recht om een ander af te zeiken omdat jij hem niet mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:54:
[...]

vast wel een beetje, nog steeds geen recht om een ander af te zeiken omdat jij hem niet mooi vind.
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.
Je hebt geen "recht" nodig om een ander af te zeiken, iedereen mag iedereen afzeiken als iemand dat prettig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:56:
[...]

Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.
Je hebt geen "recht" nodig om een ander af te zeiken, iedereen mag iedereen afzeiken als iemand dat prettig vind.
Duidelijk :) volgende keer als ik iemand afzeik dan zal ik deze post er bij halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:54:
[...]

En toch lijk jij hier wel het (compleet ongegronde) recht te nemen om leaserijders af te kraken.

Aparte manier van denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:54

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Laten we het erop houden dat hij zelf ook in een knakenbak rijdt. :+ ;)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongs, ontopic... Thread foute tuning...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/15925_762673593815499_971156482332074277_n.png?oh=db105b25fde4982f5b9d175c233c662b&oe=55B89575

Wtf. Golf 3 Audi editie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:24:

[afbeelding]

voor het geld van die ombouw had hij volgens mij een A3 kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wie die bumpers maakt en daar schijnbaar goed geld op verdiend. Mischien ook maar eens een foute tuningsshop beginnen, duivels spoiler, booskijker, foute bumpers (Audi BUMPER VOOR GOLF) etc... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:24:

[afbeelding]

Heeft hij de banden ook nog verkeerd om gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Haha, zoveel gedoe om alleen een Audi logo + grille te hebben op je auto :X

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Je kunt al weer merken dat jullie niks van auto's weten. Die ringen zet je er zelf niet op, die verschijnen spontaan als je iets asociaals doet op de weg. Binnen het uur 4 aso dingen doen heb je ze alle 4 binnen, als je dan een uur niks asociaals doet (of een keer iets sociaals zoals remmen voor een zebrapad) verdwijnt er weer eentje.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:53

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

mark-k schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:44:
Je kunt al weer merken dat jullie niks van auto's weten. Die ringen zet je er zelf niet op, die verschijnen spontaan als je iets asociaals doet op de weg. Binnen het uur 4 aso dingen doen heb je ze alle 4 binnen, als je dan een uur niks asociaals doet (of een keer iets sociaals zoals remmen voor een zebrapad) verdwijnt er weer eentje.

Werkt dat hetzelfde als sterren bij Grand Theft Auto? :o

Ik snap niet waarom je logo's van een andere merk auto op je auto zou plakken. Iedereen kan van een kilometer afstand al zien dat het geen Audi is. Dat geldt ook voor de "BMW" op de vorige pagina, overigens. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:40:
[...]

Heeft hij de banden ook nog verkeerd om gedaan.
Dat is wel echt schitterend, inderdaad. _O-

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:29
TheBrut3 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:24:
Bij mijn vorige werk om de hoek stond ook weleens een Hyundai Coupe, bodykitje enzo. Maar deze was goud+wit, het zag er niet uit! Was aan het kijken of ik wat foto's kon vinden, maar helaas.... Zelfs de uitlaat was goudkleur!
Ik heb het monster gevonden! Hahaha... Dankzij die Golf A3 op knakentuning:
Afbeeldingslocatie: http://knakentuning.nl/uploads/h4t5qnzEii.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
TheBrut3 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Ik heb het monster gevonden! Hahaha... Dankzij die Golf A3 op knakentuning:
[afbeelding]
snap niet waarom de bumper ze ver naar voren moet uitsteken.

Is dat rechte gedeelte in de bumper bedoeld als tafel om te picknicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

redbullet schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:44:
[...]

Nee daarvoor is die tafel achterop:
Afbeeldingslocatie: http://31.media.tumblr.com/tumblr_md8h3fRjhb1qzpzfmo1_500.jpg

Dat stuk aan de voorkant is gewoon een verlenging van het mannelijk geslachtsorgaan, compensatie gedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:51
Ik denk geïnspireerd door japanse modding; daar heb je auto's met complete buffettafels voor 120 personen als voorkant

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
redbullet schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:44:
Nou een meeting duurt soms toch vrij lang, dus als je lekker met de club daarop kan zitten is dat wel zo relaxed.
Brilsmurfffje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:50:
Dat stuk aan de voorkant is gewoon een verlenging van het mannelijk geslachtsorgaan, compensatie gedrag..
Ik heb helaas geen foto van de achterkant van deze wagen maar daar zit die verlenging al. Hij heeft namelijk een flinke goudkleurige regenpijp er onder hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
TheBrut3 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:59:
[...]

Nou een meeting duurt soms toch vrij lang, dus als je lekker met de club daarop kan zitten is dat wel zo relaxed.
[...]
en jij dankt dat zn plastic bumper een heel clubje (of 1 persoon) kan houden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Neen.

Zijn er eigenlijk al mensen die hun eigen auto tegen zijn gekomen en hier ook uit voor durven te komen? Zonder dat ze deze zelf geplaatst hebben dan :P

Als ik op dat knakentuning kijk zie ik best veel foto's staan, terwijl ik eigenlijk nooit zo'n erge auto tegen kom. Ik ben echt benieuwd waar ik dat allemaal kan spotten, buiten de Mac/BK of andere Sjonnie meetings waar ik ook weleens aanwezig was :+

[ Voor 97% gewijzigd door TheBrut3 op 25-03-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Mijn wagen is in ieder geval nog niet langsgekomen in dit topic, maar zou hier waarschijnlijk volgens een hoop mensen wel in passen. Esquiss wide body kit, carbon motorkap, angel eyes, etc... :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Binnenkort beginnen met de foute tuning aan m'n auto. Zojuist booskijkers besteld en de grote achter spoiler is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Van mij mogen er een paar (vooral franse) auto's zo vanuit de fabriek al in dit topic geplaatst worden. Van die brute leasebakken met optisch 918 Spyder uitlaten aan beide kanten, maar ondertussen komt de rook uit een kleine plasser die ergens onderin zit verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:07
Franco10 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:53:
Van mij mogen er een paar (vooral franse) auto's zo vanuit de fabriek al in dit topic geplaatst worden. Van die brute leasebakken met optisch 918 Spyder uitlaten aan beide kanten, maar ondertussen komt de rook uit een kleine plasser die ergens onderin zit verstopt.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Rhannie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:31:
Mijn wagen is in ieder geval nog niet langsgekomen in dit topic, maar zou hier waarschijnlijk volgens een hoop mensen wel in passen. Esquiss wide body kit, carbon motorkap, angel eyes, etc... :P
Wat let je :Y)

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:09
Dit dus : Let op:

Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wat een onzin, als ik dus bij hem langsrijd en een foto maak mag hij er wel op, maar zelf plaatsen is verboden?

Sowieso, ik heb geen HK access, geen idee hoe t daar is. Weet alleen dat je moet gaan lopen smeken om erin te mogen dus dat doe ik uit principe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Mwah, smeken is een groot woord, tenminste een aantal jaren terug was een simpel verzoekje genoeg. Maar wat houd je tegen om in je merk-topic te posten?

Overigens kan ik je verklappen dat als je een getoende auto in het show je auto topic plaatst, hij vanzelf z'n weg naar dit topic zal vinden :p (Hè jelle? :P )

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

deepbass909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:16:
Mwah, smeken is een groot woord, tenminste een aantal jaren terug was een simpel verzoekje genoeg. Maar wat houd je tegen om in je merk-topic te posten?

Overigens kan ik je verklappen dat als je een getoende auto in het show je auto topic plaatst, hij vanzelf z'n weg naar dit topic zal vinden :p (Hè jelle? :P )
Die omschrijving om access te krijgen laat het lijken alsof het een hele eer is als je access krijgt en je er ook echt je best voor moet doen met goede reden. Als t een kwestie was van 'hey kan ik ook ff access krijgen' zou ik t wel vragen mr nu lijkt het echt alsof het je diepste wens moet zijn voor je erin mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Eigenlijk mag ik het niet vertellen, en ik riskeer nu ook m'n eigen access, maar om eerlijk te zijn is er een heel ontgroeningsritueel dat je moet doorlopen (denk aan het kunnen onderscheiden van een links en rechts draaiende bit, maagdelijkheidstest, oogmeting (alleen met + of - 10 of meer krijg je toegang), etc). Alleen tweakers die het redden, mogen een gooi doen naar de toegang, zodat alleen die-hard tweakers toegang krijgen tot het heilige der heiligen. Als laatste stap wordt gevraagd of je je ziel wilt verkopen, weiger je dit, tja, dan volgt een ban for life...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
offtopic:
Soms mis ik een Like-button op GoT

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dat zou ik kunnen doen, maar dat is valsspelen. :P

Ik zal jullie een hint geven: Ik woon in Utrecht en het is een zilveren Peugeot 206. Succes met zoeken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:41
Om maar weer over te gaan op plaatjes, ik ben in de afgelopen jaren regelmatig naar meetings geweest (vooral van italiaanse auto's) en ben daar genoeg tegengekomen om wel een paar topics te vullen. Om te beginnen, Dikke stilo station met vleugeldeuren
Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4079/4915356555_2a338f45f9.jpg

Je kan er veel over zeggen maar het is iig wel uniek... oh wacht...

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4098/4915357609_19c5352e1e.jpg

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:48

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
deepbass909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:16:

Wat heb ik nu weer gedaan? O-)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Jouw lude heeft hier in het verleden volgens mij weleens niet geheel vrijwillig gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:48

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
deepbass909 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:29:
Jouw lude heeft hier in het verleden volgens mij weleens niet geheel vrijwillig gestaan ;)
PPffrrtt, geef maar toe, die was cool! ;)

Veel mensen vinden imo al snel iets fout als er iets aftermarket op staat :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor een scene om je auto met meer dan 16 woofers vol te proppen op waarop je stuur alle kanten op vibreert.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Omdat het kan :D

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Uhm, juist:
Afbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/dwcw1xlpe5jx_wd640.jpg

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

SeatRider

Hips don't lie

Da's wel een heel slechte soep..

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:14

Bob Popcorn

Plop!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 06:59:
[video]

Wat is dat voor een scene om je auto met meer dan 16 woofers vol te proppen op waarop je stuur alle kanten op vibreert.... :')
En er dan ook zo super tof bij kijken :')

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

TheBrut3 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:08:
Neen.

Zijn er eigenlijk al mensen die hun eigen auto tegen zijn gekomen en hier ook uit voor durven te komen? Zonder dat ze deze zelf geplaatst hebben dan :P
De auto in het logo van knakentuning is van mijn broertje geweest. :o
Als je een paar pagina's terug gaat dan kan je het wel vinden :+

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Bob Popcorn schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:27:
[...]
En er dan ook zo super tof bij kijken :')
Hij heeft meer swek dan jij ooit zal krijgen, jeweetzelluf

Vraag mij af in hoeverre die gast last heeft van tinnitus...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kan er niet eens meer normaal in zitten. De rugleuning van de voorstoel helt naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het dan doet doe het goed... die audio set klipt hem echt volledig en vervormt ook volledig... Dit is niks meer dan een grote scheet laten in een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:21:
[...]
... Dit is niks meer dan een grote scheet laten in een auto.
Fart-O-Matic :+

Ontopic:
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos22/c697b0cb518f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos22/cdc1651d268a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://barryboys.co.uk/photos22/3b4856ab97ef.jpg
meer

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Hierboven, die arme arme prelude :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/1nYAAOSwqu9VAtYx/$_85.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/3DAAAOSwqu9VAtZo/$_85.JPG
Zie ook hoe zeer professioneel het woordje "because" er achter is gezet

Staat nog te koop ook
:')

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Vergeet ook niet het sierlijke ACAB ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

• De auto is helemaal geerbust
• De taxatie waarden van de auto is 14.000 euro (en dan verkoop je hem voor 4.500)
En meer pareltjes van een auto die 2 maanden in je bezit is geweest :')

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Maasluip schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:40:
• De auto is helemaal geerbust
• De taxatie waarden van de auto is 14.000 euro (en dan verkoop je hem voor 4.500)
En meer pareltjes van een auto die 2 maanden in je bezit is geweest :')
Heeft toch zeker 30 seconden geduurd tot ik snapte wat hij met geerbust bedoelde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Het geerbust snapte ik nog wel, maar dit:
Gaan werken door de zon en trillingen van het rijden
Ik snap hem nog steeds niet. Wat gaat werken door de zon? De auto?

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 02-09 15:35
MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:43:

[...]

Nee de cheap-ass fiberglass panelen.

Begin toch heel benieuwd te worden wat mijn auto volgens deze taxateur waard zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:43:

[...]

De bodykit. Het materiaal waar waar veel bodykits zijn gemaakt, zet uit als het warm is en krimpt als het koud is. Omdat de mensen die de auto hebben gebouwd zo slim zijn geweest om alles aan elkaar vast te plamuren met bondo, gaat de bodykit door het uitzetten en krimpen scheuren. Dit wordt soms ook wel 'werken' genoemd.

Het is overigens wel echt een gedrocht van een auto. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:29:
[afbeelding]
[afbeelding]

Staat nog te koop ook
Haha die pauper Paul Walker tekst staat ook op een sjonnie bak hier voor de deur..
Blijkbaar is het helemaal de bom om iets van Paul Walker op je wagen te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 13-04-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Aah, de zin loopt door naar de enter, waarbij eerst een enter had moeten staan :)
/me snapt het!

Heeft trouwens ook een Peugeot 406 Coupe rasechte Ferrari F430 te koop staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:17

Joostk

Barkrukprofeet

Wat is dat ook voor pizzadoos op de motorkap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:01
MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:22:
Aah, de zin loopt door naar de enter, waarbij eerst een enter had moeten staan :)
/me snapt het!

Heeft trouwens ook een Peugeot 406 Coupe rasechte Ferrari F430 te koop staan :')
Dit is niet heel erg fout vind ik, is meer een hobby project. Een project als deze kost veel tijd en geld en vind ik nou niet echt petjes-tuning :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:22:
/me snapt het!

Staat toch gewoon replica bij? Zie het het probleem niet zo van, zolang hij er maar geen echte Ferrari-logo's op gaat lopen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
meestal lurk ik hier vooral mee maar deze wil ik jullie niet onthouden...

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/11139975_897419780337388_8138552827725741774_n.jpg?oh=635b05686904011f43d3fe7e8d29cbd7&oe=55A646B9&__gda__=1440428943_cf7b8cfcde026473f77c2d8498b05554

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtf1/v/t1.0-9/1546252_897419797004053_745953705760780425_n.jpg?oh=68c7f8c707a8c6eb403965ce4db612a6&oe=55DD336B&__gda__=1437014586_60e3a2b1c51cda3126d51b16ed23568c

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11156334_897419817004051_729745675116831436_n.jpg?oh=ba30ecf48451a0a71d36e0eafa7459b1&oe=55A2E14C&__gda__=1436531973_42538e65fe243d766dfe7c67730b9f69

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/11149370_897419833670716_712099207064019850_n.jpg?oh=ec24f30be90987edfb175b89d388694a&oe=55E0F4FB&__gda__=1440394810_37ff4e3af36b99d5308e7affdeffab41

staat overigens te koop as we speak voor €2200
https://www.facebook.com/...ermalink/902674746463326/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jorisjan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:17:
Japfest 2014? Blauwe Evo X ken ik trouwens; was geen plekje meer op de Evo-stand...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
MAX3400 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:07:
[...]

Japfest 2014? Blauwe Evo X ken ik trouwens; was geen plekje meer op de Evo-stand...
Géén idee, kwam vandaag op facebook (te koop) voorbij, vergezeld van nogal wat euhm... Commentaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Wou het alleen even melden, daarom staan er ook geen foto's bij :)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarom een rode koplamp? Mag dat eigenlijk wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij is het roze en nee, dat mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MK1998NL schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:29:
[afbeelding]
[afbeelding]

Staat nog te koop ook
Jammer van die integra lampen op een Del Sol, vind de del sol lampen origineel mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Los van de stickerbomb op de lip en spoiler en de roze koplamp is deze relatief origineel.

Andere velgen + verlaging + ander kleurtje maar verder gewoon stock.
En de bumper heeft alleen een lipje, wel slecht bevestigd trouwens maar verder geen "foute tuning" naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
De extreme camber achter is niet standaard, en ook niet veroorzaakt door de verlaging...

Hoop tuperware, andere uitlaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Een heuse Hello Kitty uitlaat no less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisjan schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:00:
De extreme camber achter is niet standaard, en ook niet veroorzaakt door de verlaging...

Hoop tuperware, andere uitlaat,
Uitlaat is origineel zit alleen een ander eind tipje op, als je de foto goed bekijkt zie je dat ook -_-

De camber is inderdaad niet standaard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weemism schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:19:
[...]

Een heuse Hello Kitty uitlaat no less.
Een kat is ook uitstekend geschikt als knaldemper. Werkt bij afgezaagde shotguns exact zo. Kat neerschieten, shotgun er van achter in en het is een prima demper :Y)
De mensen die ooit nog Postal gespeeld hebben zullen dat ongetwijfeld herkennen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Je moet iets als je een katvervanger wil...

Maar ik ben het wel met alexmeijer eens. Die wagen is op de lip, camber en het uiteinde van de uitlaat na zo goed als standaard. Het lijkt hier af en toe wel alsof alles dat roze is automatisch onder foute tuning valt.

Dit daarintegen:
Afbeeldingslocatie: https://pullzone1-waynnesmith.netdna-ssl.com/cms_admin/images/corsa-tuning.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Rhannie op 16-04-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Rhannie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:01:
Je moet iets als je een katvervanger wil...

Maar ik ben het wel met alexmeijer eens. Die wagen is op de lip, camber en het uiteinde van de uitlaat na zo goed als standaard. Het lijkt hier af en toe wel alsof alles dat roze is automatisch onder foute tuning valt.
Serieus?
Zo is alles goed te praten toch?
Ja, los van X en Y en Z is het gewoon een stock auto.
Ja... maar nu met XYZ is het gewoon een 'vern**kte auto' en kan het dus als foute tuning beschouwd worden?

Mensen zitten al te zeiken over simpele wieldoppen, en dan is deze auto goed te praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dat verschilt per persoon natuurlijk. Mensen mogen het verneukt vinden, daar heb ik geen problemen mee, maar ik vind zoiets zelf niet fout. Wagens met slecht passende bumpers in primer kleur, gare japstyle uitlaten van 80 euro en allemaal van die Halfords tuningzooi erop vind ik wel fout.

Ik vind over wieldoppen klagen ook een beetje onzinnig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik zag dit net op AutoJunk:
Afbeeldingslocatie: http://static.autojunk.nl/pictures/2015/0415/225249/image_01.jpg
Corsa B met Audi A3 voorkant? En dan mooie wieldoppen :) En dan ook nog compleet andere kleur... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://leiphone.qiniudn.com/uploads/02-5/-5/02-55-57-63.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Over Back to the Future gesproken, valt de Delorean uit die film ook onder foute tuning? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Nee, dat is functioneel.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:52:
[...]

Los van de stickerbomb op de lip en spoiler en de roze koplamp is deze relatief origineel.

Andere velgen + verlaging + ander kleurtje maar verder gewoon stock.
En de bumper heeft alleen een lipje, wel slecht bevestigd trouwens maar verder geen "foute tuning" naar mijn mening.
Gok dat jij geen mx5 rijdt, ik zal even opnoemen wat er niet origineel van is:

Kleur, kleur koplamp, omhoogklapsysteem koplamp, paneel tussen de achterlichten, gv front bumper lip, verlaagd, andere velgen, sideskirts, spoiler, uitlaat(uiteinde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:06:
[...]

Gok dat jij geen mx5 rijdt, ik zal even opnoemen wat er niet origineel van is:

Kleur, kleur koplamp, omhoogklapsysteem koplamp, paneel tussen de achterlichten, gv front bumper lip, verlaagd, andere velgen, sideskirts, spoiler, uitlaat(uiteinde).
IK heb dus wel een MX5..

Sideskirts vallen me nu pas op eigenlijk
Lip had ik al gezegd.
Spoiler is een originele mazda spoiler (NB dan wel)

Verlaagd is hij inderdaad dat maakt hem dus niet opeens fout.
Paneel achter is inderdaad niet origineel
klap systeem is misschien niet origineel maar maakt weinig uit.. misschien zijn de speakers ook wel niet origineel? -_- aanstellen is ook een vak

Kleur is misschien niet origineel.. maar als je je auto laat overspuiten in dezelfde kleur is het nog steeds niet origineel omdat het niet de "eerste originele lak" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Als deze kleur roze icm stickerbomb en alle andere fratsen niet fout is dan is die 'geerbuste' wagen ook niet fout, kwestie van een boel andere kleurtjes.

Btw die spoiler staat gewoon niet, maakt niet uit of hij van een NB is. Het gaat er niet om of het onderdelen zijn die ooit voor een ander type geleverd is, het ding schreeuwt gewoon 'kijk mij eens een opvallend hok zijn'. Het is beun gedaan, met een debiele kleur door ene met 2 stompjes in elkaar geschroefd. Het totaalplaatje bepaalt of iets fout is of niet en ik vind deze MX best wel fout.

[ Voor 56% gewijzigd door mark-k op 16-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:23:
Als deze kleur roze icm stickerbomb en alle andere fratsen niet fout is dan is die 'geerbuste' wagen ook niet fout, kwestie van een boel andere kleurtjes.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:23:
Wat is uberhaupt mis met de kleur roze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:24:
[...]

Buiten het feit dat het nog nooit op een auto standaard geleverd is (buiten die kijk ons eens een lelijke kutsmart nog lelijker maken), waar vast een goede reden voor is, niet veel, maar deze kleur roze gaat gewoon te ver, bijna fluorescerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:24:
[...]

Dat vraag ik me ook wel eens af. Er zijn meer dan genoeg auto's in de kleur roze geleverd. De bekendste is waarschijnlijk wel deze auto: Wikipedia: Elvis Presley's Pink Cadillac

Ik vind het in ieder geval een welkome afwisseling van de zwarte/grijze/zilvere/witte massa die je in elke parkeergarage lijkt te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:28:
[...]

Buiten het feit dat het nog nooit op een auto standaard geleverd is (buiten die kijk ons eens een lelijke kutsmart nog lelijker maken), waar vast een goede reden voor is, niet veel, maar deze kleur roze gaat gewoon te ver, bijna fluorescerend
Ik vind een zilveren auto ook niks, is het daarom opeens fout?
Ik geef toe dat de paintjob inderdaad niet mooi is, mat is bij geen enkele auto mooi trouwens.
maar de kleur roze vind ik niks mis mee, en dat hij niet standaard is geleverd op een zal vast zijn omdat er een selectie mensen zijn die een roze auto willen, mijn oude honda was rood volgens kenteken maar na analyse van de kleur kwam het dichter bij roze/paars uit.

Anyway, als we gaan doen dat een aanpassing aan een auto fout is is elke auto die niet origineel op die manier uit de fabriek kwam gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:35:
[...]

Ik geef toe dat de paintjob inderdaad niet mooi is, mat is bij geen enkele auto mooi trouwens.
maar de kleur roze vind ik niks mis mee, en dat hij niet standaard is geleverd op een zal vast zijn omdat er een selectie mensen zijn die een roze auto willen, mijn oude honda was rood volgens kenteken maar na analyse van de kleur kwam het dichter bij roze/paars uit.

Anyway, als we gaan doen dat een aanpassing aan een auto fout is is elke auto die niet origineel op die manier uit de fabriek kwam gewoon fout.
  • lelijke lip
  • lelijke velgen
  • lelijk stuur
  • lelijk uitlaat
  • lelijke spoiler
  • lelijke kleur
  • lelijke opklapsysteem van de koplampen ongedaan maken
  • lelijke kleur
En al met al, de verschrikkelijke fouten gemonteerde kentekenplaten. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:35:
[...]

Je hebt volgens mij mijn edit nog niet gezien van 2 berichten terug, de kleur op zich maakt m niet fout. De kleur, gecombineerd met lelijke spoiler, stickerbomb, scheve gv lip, gare decals, en roze lampen maken hem naar mijn mening wel fout. Was hij origineel geweest, alleen roze gespoten, was er niks mis mee (buiten dat ik t lelijk vind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appleman schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:41:
[...]
  • lelijke lip
  • lelijke velgen

• lelijk stuur - Knap dat jij deze goed kunt zien op de foto
  • lelijk uitlaat

• lelijke spoiler - Origineel Mazda

• lelijke kleur - Mening

• lelijke opklapsysteem van de koplampen ongedaan maken - Hoe bedoel je? dat lampen apart zijn op te klappen?

• lelijke kleur - Je valt in herhaling
En al met al, de verschrikkelijke fouten gemonteerde kentekenplaten. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

hohoh wacht eens ff, leuk dit maar nou gaan we niet ineens denken dat ieders mening er ook daadwerkelijk toe doet he?

Mij is tot nogtoe niets gevraagd dus alle eerdere discussies zijn dan een beetje zinloos of niet?? precies, voortaan even aan mij vragen eerst.

Rose kitty mazda is fout. (PUNT)

Dat is mijn uitspraak en daar zullen jullie het mee moeten doen. :7

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan vind ik de auto fout waar jullie in rijden, ook al weet ik niet waar jullie in rijden maar het is sowieso fout. Mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Als Flagg niet eens een mening mag hebben dat roze kitty foute tuning is kunnen we beter maar het hele topic weggooien.
De ene van het mooie en de andere fout.
Einde discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Rhannie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:34:
[...]

Dat vraag ik me ook wel eens af. Er zijn meer dan genoeg auto's in de kleur roze geleverd. De bekendste is waarschijnlijk wel deze auto: Wikipedia: Elvis Presley's Pink Cadillac
Op 1 na bekendste dan :P
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/12/16/article-2075047-0F32DEBD00000578-318_634x404.jpg

Nissan micra is ook in roze te bestellen geloof ik.
Overigens kun je DAF (ok vrachtwagen, geen auto) in alle kleuren bestellen en ik heb ook roze voorbij zien komen op de lijn

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

heuveltje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:46:
[...]
Nissan micra is ook in roze te bestellen geloof ik.
[...]
Afbeeldingslocatie: https://38.media.tumblr.com/13b3995b332c7f6a7e323f8edb97518f/tumblr_nb4tuqIET91s7cb35o9_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:48:
Nou dan vind ik de auto fout waar jullie in rijden, ook al weet ik niet waar jullie in rijden maar het is sowieso fout. Mijn mening.
Is die hello kitty mx misschien van jou dat je zo heftig reageert? :p

Ik heb trouwens een mx5 dus als je mijn auto fout vindt is die roze ook per definitie fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:55:
[...]

Ik heb trouwens een mx5 dus als je mijn auto fout vindt is die roze ook per definitie fout ;)
Das jammer, ik ook :(

en nee mijne is zwart :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
mark-k schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:55:
Ik mag toch hopen dat die Hello Shitty auto niet van een vent is. Nouja... 'vent'... Met zo'n auto :+
En wat is er mis met al die quad uitlaten? Mijn motor heeft dat ook aftermarkut! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik zou een MX5 sowieso geen mannelijke auto willen noemen, maakt niet uit welke kleur het is. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2007/11/mazda_mx5_suv_450-op.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/3/2910/14378260716_c0366470b5_b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Rhannie op 17-04-2015 11:10 ]

Pagina: 1 ... 92 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.