Als je veel aanpassingen wilt doen aan de woon- en werkomgeving, kan je ook vragen om areamanager te worden. Dan mag je binnen het door jou aangegeven gebied alles aanpassen. De tijd dat een wijziging wordt doorgevoerd op de livemap is inderdaad wat lang. Bij mij duurde het 5 dagen, maar het gebeurt wel!Ibex schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 07:26:
Ik knutsel nu al een aantal dagen met waze, en op zich is de applicatie wel leuk, maar totaal onbruikbaar voor navigatie. Hoewel de meeste straten gekend zijn (waar ze liggen), hebben ze meestal geen naam en geen toegelaten richtingen, waardoor waze als navigatie geen route kan vinden.
Ook jammer is het dat routes die je hebt gereden slechts na een aantal dagen op de website beschikbaar en editbaar zijn.
Bovendien heb ik nu een hele reeks aanpassingen gedaan aan mijn woon- en werkomgeving, maar deze staan nog altijd niet op de live maps, noch op mijn gsm beschikbaar.
Super applicatie, maar de community is hier nog steeds te klein om er echt iets van te maken. Ikzelf ga het wel af en toe blijven gebruiken, gewoon voor de lol.
Verder viel het mij ook op dat alle wegen binnen mijn dorp gesloten een naamloos waren. Ik heb inmiddels 1/3 nu aangepast, en dat is om één of andere reden best verslavend om te doen.
De community mag in Nederland zeker nog flink groeien. Hoe meer gebruikers, hoe beter de applicatie wordt! Het is alleen vervelend dat het nu nog niet zo goed werkt. Nu wordt het alleen nog maar gebruikt door 'enthousiasts'.
Don't dream your life, live your dreams!