Het begint ergens op te lijken!
Maastricht:
Maastricht:

En dan onder edit road details:Flagg schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:01:
[...]
hehe ga je me nou vertellen dat ik echt volledig blind ben, ik heb idd een edit menu maar niks kunnen vinden wat met straatnamen wijzigen te maken heeft, maar kan zijn dat ik eronderhand 5x overheen heb gekeken.
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Waze heeft alleen een basis map geïmporteerd waarin geen straatnamen, rijrichtingen, wegtypen en restricties in staan. Als gevolg hiervan heeft waze besloten om standaard aan elke straat de restrictie "No Entrance" te hangen. De wegen die inmiddels wel goed staan zijn allemaal ingevuld door de community op world.waze.com.Wekkel schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:55:
qua navigatie niet erg accuraat. Voor de doeleinden wel geschikt: real time reistijd, filesignalering en idd snelheidscontroles.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 15-11-2016 19:00 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Coördinator van de Waze Belux Community
[ Voor 31% gewijzigd door MerijnB op 14-08-2019 09:17 . Reden: rede gevonden ]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Niet helemaal waar.Glodenox schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 14:28:
[...]
We hebben geen zicht op de interne plannen van Waze en we zouden er sowieso niets mogen over zeggen als we wel iets wisten
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen enkel probleem voor TomTomTommie12 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:17:
[...]
Geen enkele navi kan perfect overweg met van die nachtferries...
Gewoon plannen tot aan de ferry, en dan van de aankomstplaats naar de bestemming apart doen.
En voor de duidelijkheid, ook Google maps kan het gewoon. Niks onrealistisch dus.Ok_Wafer2443 schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 13:21:
[...]
[...]
Lekker TomTom blijven gebruiken dan. Waze is overduidelijk niks voor jou en je (onrealistische?) wensen.
[ Voor 3% gewijzigd door edwardmila op 07-05-2024 17:39 ]
Je kunt kiezen voor ‘Alleen meldingen’.YoYo51 schreef op donderdag 9 mei 2024 @ 07:05:
Ben ook maar naar Waze overgestapt van Flitsmeister. Echter lijkt het erop dat je voor files niet met geluid gewaarschuwd word. Klopt dit? Kan het ook in instellingen niet vinden namelijk. Je kan alleen maar 'toon op kaart' kiezen.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Snowhite0901 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 16:38:
[...]
Lijkt me sterk, maar als je gewoon op die plek op rapporteer en dan kaartfout drukt dan neemt een editor contact op die hem toe kan(laten) voegen.
Kan je misschien zeggen waar?
Goed om te weten over de flitsers. Wij hadden dit ook en is heel irritant. Je gaat dan echt twijfelen of de app wel werkt. En als je net voor een flitsen dus even denkt gas bij te geven, dan kan het zomaar zijn dat je geflitst wordt, omdat je geen melding kreeg.Glodenox schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:25:
[...]
Dit is niet mogelijk bij Waze. Het is van oorsprong altijd een navigatieapp geweest en geen flitsmelder, dus dan is het logisch om Waze altijd zichtbaar te houden tijdens het rijden. De redenering is ook dat andere apps openen tijdens het rijden een slecht idee is.
[...]
Hiervoor moet je een automatisering gebruiken via een andere app of misschien iets dat in Android/iOS zelf ingebakken zit. Waze start wel automatisch op in Android Auto of CarPlay, maar als losse app kan je zo iets niet instellen binnen Waze.
[...]
Als je niet te snel rijdt, gaat Waze je geen hoorbare melding geven van een flitspaal die alleen op snelheid controleert. Er zal wel altijd een zichtbare melding zijn. We zijn al lang vragende partij voor een instelling waarbij je kan aangeven dat je "altijd/nooit/als je te snel rijdt" een hoorbare melding wilt krijgen, Waze vreest jammer genoeg momenteel dat deze optie te weinig gebruikt gaat worden. Weet verder dat FM een hoop palen als flitspaal aanduidt die dat totaal niet zijn, zoals hier enkele berichten geleden nog eens getoond werd.
Nu, als er een flitspaal echt ontbreekt, kan je dit altijd melden in de app als kaartfout. Een tijdje later zal een kaartbewerker dan via de app met je contact opnemen om meer informatie te vragen en dan kunnen ze dit (na onderzoek) toevoegen aan de kaart. Een dag of twee later zal deze dan in de app aanwezig zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Wachten... op 16-06-2024 09:07 ]
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!
[ Voor 31% gewijzigd door Scatman_II op 23-07-2024 10:37 ]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
[ Voor 58% gewijzigd door JBS op 26-02-2025 18:35 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb er ook geen last van Android Samsung Met Android auto.Reetkeverke schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:43:
Iedere keer opnieuw kom ik hetzelfde tegen met waze, met samsung phone, nu met iPhone; trajectcontroles spreekt die uit, flitspalen toont die maar zegt niets. En hoe dit op te lossen? Geen idee, alle instellingen staan aan, geluiden staan aan enz...
Iemand dit nog voor of een oplossing? Wrm heb ik dit bij iedere smartphone voor of ligt dit gewoon aan waze zelf?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq