Ik ben al enige tijd in het bezit van de spica. En ben daar erg tevreden mee
. Vanmiddag zat ik te spelen met m'n telefoon en ik vroeg me af wat de gevolgen zouden zijn van een aantal keer foutief het lock pattern invoeren. Het resultaat was dat m'n telefoon om m'n google gebruikersnaam en wachtwoord ging vragen. Weinig problematisch zou je zeggen, echter werd mijn wachtwoord vrolijk geweigerd. Ik dacht toen aan een reset naar fabrieksinstellingen, maar dit is niet mogelijk buiten het instellingen menu om op de spica. Ik begon op dat punt te vrezen dat ik m'n telefoon gebricked had. Enig google werk leverde op dat er meer mensen met dit probleem zaten, samsung vindt dit de schuld van de gebruiker en vraagt geld om je telefoon te unbricken naar het schijnt. En de bug dat je wachtwoord niet geaccepteerd wordt is bekend bij google... Nog wat verder googelen leverde als resultaat op dat je in dit geval als wachtwoord "null" moet opgeven. Tot mijn grote verbazing heeft dit echt gewerkt en kan ik nu weer in m'n telefoon.
Reden dat ik dit post is dat ik deze informatie niet op got kon vinden, en ik vast niet de laatste ben die hier tegen aan loopt, en wilde deze ervaring toch graag met jullie delen
.
Reden dat ik dit post is dat ik deze informatie niet op got kon vinden, en ik vast niet de laatste ben die hier tegen aan loopt, en wilde deze ervaring toch graag met jullie delen