ja dat wel, het eerste uur had ik dat niet doorThe_Double schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 00:20:
@toolman
Heb je de screenprotector wel verwijderd? Het heeft bij mij een aantal dagen geduurt voordat ik merkte dat die er op zat. Geluidskwaliteit vind ik zelf niet om aan te horen, maar mijn oude nokia 5800 schijnt daar dan ook bijzonder goed in te zijn geweest. Youtube werkt stukken beter in 2.1. En stotterende lijsten heb ik geen problemen mee? Wellicht heb je het getest in de market? hier is het vrij traag door het downloaden van alle icon's.
ik heb de standaard pda van JB4 erop gezet, maar die is duidelijk trager dan de leightweight mod. kan me niet voorstellen dat je blij bent met de jb2 die nog trager schijnt te zijn.
heb dit gedaan om exchange aan de praat te krijgen (email.apk miste in de MOD). email en contacts gaan OK, maar agenda ? weet iemand of dat kan ? zou wel raar zijn als dat niet kan. heb het niet kunnen vinden, ook niet via Google. wel lees ik her en der dat bij de droid een aparte corporate calender app heeft (terwijl die op 2.0 draait). zou het dan toch zo zijn dat zelfs 2.1 geen volledige support heeft? FAIL.
al met al lijkt android een leuk speelplatform dat zich duidelijk nog moet ontwikkelen. dat wist ik al van te voren en vind ik niet erg, best leuk om te prutsen en flashen
verder:
- nog steeds geen GPS fix, met zowel de JB4 standaard PDA als de leightwieght MOD
- youtube zuigt nog steeds in 2.1: het ziet er gewoon niet uit man! geen full screen, met bitrate van 3 kbps ? meer kan het niet zijn gezien de enorme macroblocking. zelfs op mijn E71, met klein scherm ziet het er beter uit. man ik kan gezichten niet eens herkennen, zijn gewoon grote blokken...
al met al: leuke phone, ga nog verder prutsen, vrees dat de interface nooit echt lekker soepel wordt (ligt aan de hardware).