Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocketpete
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 16:23
Door al dat geflash van de afgelopen week is mijn imei nummer veranderd in allemaal nullen,
zou dit problemen kunnen geven met het herkennen van de Spica? :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kies is even brak als PC studio, belooft weinig goeds voor een evt. update naar 2.1
Spijt als haren op mn hoofd, was ik maar voor de HTC gegaan.
Nog een maandje wachten, en dan maar flashen die handel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad ...

Enkel koppelen met het SD-kaartje in het mobieltje is mogelijk (net zoals een USB memory stick).

Samsung brengt heel snel mooie hardware op de markt voor een leuke prijs.
Maar Samsung denkt niet aan de software. Toch niet even snel.

Jammer, voor de inmiddels nummer 1 wereld leverancier van electronica, dat ze geen kant-en-klaar werkend product op de markt kunnen brengen.

Nog even wachten (dagen? weken? maanden?) tot alles werkt dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iemand die zowel de spica als hero als iphone heeft gebruikt?

ik vraag me af wat je van de gevoeligheid/nauwkeurigheid vindt van het scherm. ik vind het verre van fijn. vergeleken met hero/iphone is het allemaal veel stroever...ik kan niet zo lekker navigeren. het gebeurt regelmatig dat ik wil scrollen, maar er dan niks gebeurt en/of het item waar mn vinger opstond word opeesn geopend. ook bijv op het homescreen...naar ander scherm schuiven -> oops opent een app.

ben ik de enige hierin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:44:
[...]

Is zo'n plastic scherm-protector er over heen plakken een goede middenweg?
die zijn naar het schijnt moeilijk deftig aan te brengen, en na een week al aan vervanging toe

aan een euro het stuk voor zo'n protector, lijkt een stylus toch voordeliger op termijn

maar ik vraag me af of je gewoon eender welke stylus kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prototype666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-04-2013
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:17:

ik vraag me af wat je van de gevoeligheid/nauwkeurigheid vindt van het scherm. ik vind het verre van fijn. vergeleken met hero/iphone is het allemaal veel stroever...ik kan niet zo lekker navigeren. het gebeurt regelmatig dat ik wil scrollen, maar er dan niks gebeurt en/of het item waar mn vinger opstond word opeesn geopend. ook bijv op het homescreen...naar ander scherm schuiven -> oops opent een app.

ben ik de enige hierin ?
ik heb nu een paar dagen de spica en heb een ipod touch gehad, en de spica heeft vergeleken met de ipod touch een heel ongevoelig scherm. ik ben er nogsteeds niet echt aan gewend. je moet aardig op het scherm duwen voor hij scrollen/sliden goed herkent, zoals zichtbaar in een teken-app: als je lichtjes over je scherm veegt krijg je een paar stippen, geen mooie lijn. Dit hoeft niet aan dit spica te liggen, het kan ook een software issue zijn. laten we het maar hopen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Vreemd, qua gevoeligheid van het scherm heb ik nergens last van...Het scherm reageert bijzonder goed en flexibel. heb je er misschien nog een screenprotector op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Weet iemand hoe je een eigen wallpaper erop zet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Lang drukken op het homescreen, dan de optie kiezen.
Via de app 'zedge' kun je mooie wallpapers zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fransf schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:37:
Weet iemand hoe je een eigen wallpaper erop zet? :)
naar je homescreen, de menu-toets indrukken en de optie achtergrond aan te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prototype666 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:35:
[...]

ik heb nu een paar dagen de spica en heb een ipod touch gehad, en de spica heeft vergeleken met de ipod touch een heel ongevoelig scherm. ik ben er nogsteeds niet echt aan gewend. je moet aardig op het scherm duwen voor hij scrollen/sliden goed herkent, zoals zichtbaar in een teken-app: als je lichtjes over je scherm veegt krijg je een paar stippen, geen mooie lijn. Dit hoeft niet aan dit spica te liggen, het kan ook een software issue zijn. laten we het maar hopen iig.
ik ben dus niet de enige. een wereld van verschil met een iphone/itouch. ook groot verschil met de htc hero. heb ik even geprobeerd.man veel soepeler.

nee screenprotector is er af :)

is het miss een productiefout oid ? dit is niet te missen joh.....het is niet een beetje verschil echt enorm. ik moet mijn vinger harder en langer indrukken en dan pas bewegen. anders werkt het voor geen meter. heb contstant het gevoel dat ik vertraagd wordt door een budget touchpanel. als ik dan mijn itouch pak...man wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd?
Mijn scherm nergens last van
veel gevoeliger dan mijn daimont toestel
en dat met de folie er nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
toolman als ik jou was zou ik er naar laten kijken...mijn duim glijd over het scherm, ik raak het nauwelijks aan en het reageert prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Het ligt vooral aan je vinger, als je stroeve vingers heb, hobbel je een beetje over je scherm heen. En dan reageert hij niet zo goed. Met een schoon scherm en schone droge vingers doet hij het het best. Maar de gevoeligheid is dus ook niet zo hoog, big deal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:17:

ben ik de enige hierin ?
Same here. Ik heb een tijd lang een Hero gehad en deze reageerde vele malen beter :/

Best een beetje spijt dat ik hem weg heb gedaan, maar de vele problemen die ik had met de trackball hebben daar helaas voor gezorgd.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coendeurloo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 00:34:
toolman als ik jou was zou ik er naar laten kijken...mijn duim glijd over het scherm, ik raak het nauwelijks aan en het reageert prima...
weird. er naar laten kijken is leuk, maar dan moet ik wel zeker weten dat het niet klopt. oftewel: ik ga maar eens van de week naar een winkel om te vergelijken. alleen dan heb ik een case. anders wordt ik weggestuurd met slappe verhalen (die meestal niet kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Ik kan me ook niet echt vinden in die drama verhalen. Ik heb ook wel regelmatig met een iphone of een touch gewerkt en ik vind het scherm van de spica niet heel veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:03:
[...]

die zijn naar het schijnt moeilijk deftig aan te brengen, en na een week al aan vervanging toe

aan een euro het stuk voor zo'n protector, lijkt een stylus toch voordeliger op termijn

maar ik vraag me af of je gewoon eender welke stylus kan gebruiken?
Je moet gewoon de aanwezige screenprotector (af-fabriek) er niet afslopen. Die werkt goed en je merkt nauwelijks verschil. Een stylus gaat nooit werken (nee, écht niet). De spica heeft een capacitief scherm: Wikipedia: Aanraakscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Weet iemand hoe de spica muziek en ringtones kan scheiden.
Als ik op mijn geheugenkaart een mapje ringtones en mapje albums aanmaak en ik ga naar het muziek icoontje dan staan alles steeds bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Je moet gewoon de aanwezige screenprotector (af-fabriek) er niet afslopen. Die werkt goed en je merkt nauwelijks verschil. Een stylus gaat nooit werken (nee, écht niet). De spica heeft een capacitief scherm: Wikipedia: Aanraakscherm
Kan wel werken als je een 'iphone stylus' of speciale stylus van HTC koopt zoals die op eBay te krijgen zijn. De iphone heeft toch ook een capacitief scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
fransf schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:27:
Als ik op mijn geheugenkaart een mapje ringtones en mapje albums aanmaak en ik ga naar het muziek icoontje dan staan alles steeds bij elkaar.
plaats een "." voor de naam van het mapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Hmm, ik begin nu ook problemen te krijgen met de 2.1 rom:
Om de zoveel tijd wordt hij enorm warm en schakelt hij zichzelf uit. Of andersom. Hierna gaat hij pas aan als ik de batterij er uit trek, stroomkabel er in, aan/uit ingedrukt houden, en de batterij er weer in. Hopelijk is het geen hardware probleem.

edit1:Ik heb nu net een crash gehad, en na hem even te laten afkoelen geeft de batterij 32/33 graden aan. Lijkt mij best heet.

edit2:Hij zit nu op 31/32, dus blijkbaar is hij aan het afkoelen.

[ Voor 23% gewijzigd door The_Double op 07-03-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Wilde nog even reageren, heb ook een iPhone en de Spica is in vergelijking een goedkoop pruts-toestel qua touchscreen. Het reageert slecht, het is traag, lijkt veel 'touches' niet op te pakken etc.
Het is zeer zeker geen scherm om over naar huis te schrijven. Als je niks anders gewent bent doet het zijn ding, maar echt lekker werkt het zeker niet.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:41:
[...]

Kan wel werken als je een 'iphone stylus' of speciale stylus van HTC koopt zoals die op eBay te krijgen zijn. De iphone heeft toch ook een capacitief scherm?
Geinig, had ik nog niet eerder gezien. Wel een beetje maf natuurlijk touchscreen met knoppen zo groot als het maar kan vanwege het gebruiksgemak en dan weer met zo'n stokkie lopen prutten 8)7
Kijk als je het nou vanwege de kou doet (handschoenen) dan snap ik het nog http://www.nu.nl/gadgets/...es-als-iphone-stylus.html
Inderdaad, ook de iPhone heeft een capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekiemonster schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:41:
Wilde nog even reageren, heb ook een iPhone en de Spica is in vergelijking een goedkoop pruts-toestel qua touchscreen. Het reageert slecht, het is traag, lijkt veel 'touches' niet op te pakken etc.
Het is zeer zeker geen scherm om over naar huis te schrijven. Als je niks anders gewent bent doet het zijn ding, maar echt lekker werkt het zeker niet.
Ik heb ze ook vergeleken. Mijne reageert niet slechter dan een iPhone. De Spica is soms wat té gevoelig omdat hij op de een of andere manier het verschil tussen 'swipen' en echt 'aanraken' slechter doorgeeft. Dat hebben ze bij Apple beter onder de knie. Van traagheid heb ik echter niks gemerkt. Er zit een aanzienlijk snellere processor in dan in een iPhone. De scherpte van het scherm vind ik van de Spica toch echt beter, helderder en (veel) meer contrast. Dit verbaasde me eigenlijk wel. Maar goed, laten we vooral niet vergeten dat een Spica ongeveer een kwart kost van wat een iPhone kost...nuff sed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fransf schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:27:
Als je op je SD-kaartje de volgende mapjes aanmaakt, dan staan je alarms, notifications en ringtones in je keuzemenu van je telefoon:
/sdcard/media/audio/alarms
/sdcard/media/audio/notifications
/sdcard/media/audio/ringtones
Voor muziek maak je gewoon een mapje music in de root van de SD-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prototype666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-04-2013
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:15:
[...]

ik ben dus niet de enige. een wereld van verschil met een iphone/itouch. ook groot verschil met de htc hero. heb ik even geprobeerd.man veel soepeler.

nee screenprotector is er af :)

is het miss een productiefout oid ? dit is niet te missen joh.....het is niet een beetje verschil echt enorm. ik moet mijn vinger harder en langer indrukken en dan pas bewegen. anders werkt het voor geen meter. heb contstant het gevoel dat ik vertraagd wordt door een budget touchpanel. als ik dan mijn itouch pak...man wat een verademing.
Vreemde ontwikkeling: nu ik mijn toestel wat langer heb (nu 5 dagen geloof ik) werkt het scherm stukken beter. ik vraag me alleen af of dat aan mij ligt (ben er aan gewend) of dat het toestel het scherm automatisch kalibreert (bij veel missers de gevoeligheid omhoog gooien) want ik kan nu zonder ook maar druk op het scherm uit te oefenen probleemloos door de menu's vliegen. alleen het probleem dat hij een korte veeg als klik registreert blijft gruwelijk irritant, maar dit is bijna zeker software. (update? wie weet 2.1, ik zit nog op 1.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30

arnova

weet veel, maar niet alles

Ik heb het volgende probleem: Als er een applicatie open staat, bv. agenda dan geeft ie geen audio/vibrate indicatie als ik gebeld word. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prototype666 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 07:35:
[...]

Vreemde ontwikkeling: nu ik mijn toestel wat langer heb (nu 5 dagen geloof ik) werkt het scherm stukken beter. ik vraag me alleen af of dat aan mij ligt (ben er aan gewend) of dat het toestel het scherm automatisch kalibreert (bij veel missers de gevoeligheid omhoog gooien) want ik kan nu zonder ook maar druk op het scherm uit te oefenen probleemloos door de menu's vliegen. alleen het probleem dat hij een korte veeg als klik registreert blijft gruwelijk irritant, maar dit is bijna zeker software. (update? wie weet 2.1, ik zit nog op 1.5)
automatisch calibratie na fouten...het zou mooi zijn maar ik denk het niet:) vermoed dat het gewenning is, ik merk het bij mezelf ook: je went aan de tekortkomingen zonder dat je er bij stilstaat. in 2.1 is er bij mij geen verschil. als het idd software/calibratie zou zijn....dan is het idd op te lossen dmv een tooltje ? zou erg mooi zijn.

nou...auto calibratie is blijkbaar geen sprookje:
http://www.talkandroid.co...calibration.html#post3279

het zou best kunnen dat je gelijkt hebt.

edit: ook andere samsungs hebben hetzelfde probleem:
http://cellulareview.com/...ndroid-os-1-5-has-quirks/

"I was disappointed, however, in the sluggishness I experienced with the capacitive display. You have to press down firmly to flip between your homescreens or to scroll through your media collection. Those used to the iPhone or the Palm Pre might have some trouble getting used to it. And unfortunately, unlike the HTC Android phones, it has no option to calibrate the screen sensitivity."

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:33
Ik heb zowel een Iphone 3GS 8GB als een Spica en vind het scherm van de Spica zeker niet slechter of trager reageren dan die van de Iphone.... ik merk er eigenlijk weinig tot geen verschil tussen.

Heb de originele af-fabriek screenprotector nog op de Spica zitten en zo'n aftermarket spiegelding op de Iphone... misschien toch verschil dan tussen hoe het scherm reageert bij verschillende Spica's ?

Heb 'm overigens nog op de standaard Android 1.5 draaien. Wellicht wordt het scherm nog beter met de 2.0, niet geprobeerd.

[ Voor 25% gewijzigd door brtk op 08-03-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende: ik heb een aantal plaatjes op mijn sd kaartje staan met de resolutie (320x480) wanneer ik een van deze plaatjes als achtergrond wil instellen krijg ik een bijsnijdvlak over een gedeelte van het plaatje, als ik dan vervolgens op 'Ok' klik krijg ik maar een gedeelte van het plaatje als achtergrond. Dus nu is mijn vraag hoe kan ik het volledige plaatje als achtergrond instellen.

Weet niet of het verder wat uitmaakt maar de bestandsextensies van de plaatjes zijn gewoon .jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:25:
Kan iemand mij misschien helpen met het volgende: ik heb een aantal plaatjes op mijn sd kaartje staan met de resolutie (320x480) wanneer ik een van deze plaatjes als achtergrond wil instellen krijg ik een bijsnijdvlak over een gedeelte van het plaatje, als ik dan vervolgens op 'Ok' klik krijg ik maar een gedeelte van het plaatje als achtergrond. Dus nu is mijn vraag hoe kan ik het volledige plaatje als achtergrond instellen.

Weet niet of het verder wat uitmaakt maar de bestandsextensies van de plaatjes zijn gewoon .jpg
Voordat je op "OK" klikt moet je dat bijsnijvlakje even groter maken (door aanraken en slepen) met je vinger totdat hij de gewenste grootte is. In jouw geval slepen tot de maximale grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Je plaatje moet 640x480 zijn; hij scrollt mee als je van homescreen wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 02:00:
[...]

Als je op je SD-kaartje de volgende mapjes aanmaakt, dan staan je alarms, notifications en ringtones in je keuzemenu van je telefoon:
Het kan aan mij liggen maar ik zie geen keuze menu van deze mapjes die ik heb aangemaakt in mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fransf schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:22:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik zie geen keuze menu van deze mapjes die ik heb aangemaakt in mijn telefoon.
Eh...nee, het ligt aan mij. Ik beschrijf het misschien verkeerd: Als je deze mapjes hebt aangemaakt (en er wat hebt ingezet natuurlijk, test.mp3...) en je stelt via de normale weg (instellingenmenu) je ringtone bijvoorbeeld in, dan zie je jouw test.mp3 tussen de standaard ringtones van je telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

Ik heb dit toestel sinds gisteren.

Noob vraagje: moet je de batterij van dit toestel de eerste malen meerdere uren laten opladen, dus langer dan wanneer aangegeven wordt dat de batterij vol is, om deze zijn volledige capaciteit te laten verkijgen of zoiets?

De batterij lijkt met de meegeleverde reislader op een half uur van 5% naar volledig opgeladen toestand te laden, kan dit? Met het toestel aan, beweegt het groene batterijsymbool niet meer. Het bliksem symbooltje blijft wel staan, vermoedelijk als teken dat de lader (nog) aangesloten is?

Bestaan er andere betere (tragere?) laders?

Bij internetverbinding krijg ik wisselende icoontjes voor het netwerk (Base België): 'E' voor Edge, '3G' en ook een 'H'. Dit laatste staat niet in de manual? Hoe komt het dat de icoontjes wisselen?

:)

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karnemelk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 19:51
ik heb een probleem! er zit een piepklein deukje in mijn scherm, dat lijkt op een dode pixel als je het beeldscherm ontgrendeld, want het wordt het op die plek zwart. Als ik het toestel dan schuin houd zie ik dat het niet aan het scherm ligt.
Ik heb het al heel vaak geprobeerd schoon te maken maar tevergeefs, het is geen stofje o.i.d.
het is erg irritant, weet iemand een oplossing? ik heb wel eens van die krasverwijderende substanties gehoord, zou dit werken?
nogmaals, het gaat om een klein soort van deukje ( lijkt net een vuiltje/.stofje), geen kras!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kristo filosoof schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:02:
Ik heb dit toestel sinds gisteren.

Noob vraagje: moet je de batterij van dit toestel de eerste malen meerdere uren laten opladen, dus langer dan wanneer aangegeven wordt dat de batterij vol is, om deze zijn volledige capaciteit te laten verkijgen of zoiets?

De batterij lijkt met de meegeleverde reislader op een half uur van 5% naar volledig opgeladen toestand te laden, kan dit? Met het toestel aan, beweegt het groene batterijsymbool niet meer. Het bliksem symbooltje blijft wel staan, vermoedelijk als teken dat de lader (nog) aangesloten is?

Bestaan er andere betere (tragere?) laders?

Bij internetverbinding krijg ik wisselende icoontjes voor het netwerk (Base België): 'E' voor Edge, '3G' en ook een 'H'. Dit laatste staat niet in de manual? Hoe komt het dat de icoontjes wisselen?

:)
Android of de hardware in je mobiel schakelt automatisch terug naar een trager netwerk. Dit kost blijkbaar minder energie. H staat voor HSPDA en is nog sneller dan 3G (zie wikipedia voor theoretische snelheden).

De usb oplader is in ieder geval niet binnen een half uur klaar. Bij android is overigens een vol batterij-icoontje 50%. Pas als ie zegt "Fully charged", dan is ie klaar (in het lock scherm, "Scherm vergrendeld").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

OK bedankt ;)

Nog iets: kan ik een goede Cisco (of een andere IPSec client) VPN client installeren? Ik heb al gezocht maar ik heb er eigenlijk geen verstand van.

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb mijn Spica nu een week, sinds gisteren elke keer als ik hem aanzet zegt ie: Sorry! Het Proces android.process.ancore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. En dan moet ik hem geforceerd sluiten.

Wat houd het in? Een software foutje of zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:38:
Hey,

Ik heb mijn Spica nu een week, sinds gisteren elke keer als ik hem aanzet zegt ie: Sorry! Het Proces android.process.ancore is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. En dan moet ik hem geforceerd sluiten.

Wat houd het in? Een software foutje of zo? :?
Het houdt in wat het zegt.. ancore chrasht en wordt daarna weer opnieuw opgestart.
ancore is of een programma wat je zelf hebt geinstalleerd, of het is een android eigen process wat chrasht.
Als het een android eigen iets is wat chrasht wordt dat meestal veroorzaakt door buggy software. Ga eens verschillende software verwijderen totdat je de melding niet meer krijgt.

Kom je er helemaal niet uit, dan kan je natuurlijk altijd terug naar de fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
@kristo

2.1 bevat VPN functionaliteit. Dus je moet even de beta flashen of wachten op de officiële release.
(info in de startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:55:
[...]

Het houdt in wat het zegt.. ancore chrasht en wordt daarna weer opnieuw opgestart.
ancore is of een programma wat je zelf hebt geinstalleerd, of het is een android eigen process wat chrasht.
Als het een android eigen iets is wat chrasht wordt dat meestal veroorzaakt door buggy software. Ga eens verschillende software verwijderen totdat je de melding niet meer krijgt.

Kom je er helemaal niet uit, dan kan je natuurlijk altijd terug naar de fabrieksinstellingen.
Het is gelukt hoor, was mijn beltegoed widget.

Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 02:00:
[...]

kunnen daar gewone MP3'tjes ingezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
TWFpa2Vs schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:52:
[...]

kunnen daar gewone MP3'tjes ingezet worden?
Kan ik ook een mapje aanmaken dat ik mijn eigen sms/mms toon kan instellen?
Ringtones is overgens gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:07:
er is 2 maart een nieuwe FW gepost, de I570EXXJC3. Het is 2.1. Er waren problemen met flashen, maar dat is nu opgelost (met een aangepaste spica.ops). Ik ga het vandaag proberen en laat weten of/hoe het werkt.

mijn recente ervaringen met 2.1 zijn niet lekker:
- divx niet sync
- youtube niet sync
- buggy
- geen exchange agenda syncing
- geen gps fix
de JC5 is gereleased. zojuist getest. helaas nog steeds bovenstaande issues. terug naar JB3 dus. games schijnen ook in 2fps te lopen. het valt allemaal samen met drivers die niet werken ed vermoed ik. dat zou verklaren waarom niks sync loopt en ook games niet lekker gaan. de enige pluspuntjes die ik zag is dat de menus iets soepeler liepen en dat de movieplayer de positie onthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
Beltegoed widget crashed inderdaad de Spica, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Weet iemand al wanneer we ongeveer een goede update naar 2.0 kunnen verwachten want zoals het nu gaat is het nogal ruk.

Absoluut geen duidelijkheid. En zo lang als Samsung er voor nodig heeft denk ik echt dat het bij deze ene update blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk maar naar de Galaxy, daar is ook nog niets voor bekend. Support van Samsung hoef je niet te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt geen support .
Al een mail over gestuurt er over

Hoi
Kom er voor de samsung spice nog een rom update versie 1.6 /2.0 of 2.1 ?
Aangezien er nog wat kinder foutjes zit
In android 1.5

De samsung 7500 krijg wel een update naar android 1.6 .

groeten bas

Antwoord

Geachte Heer/Mevrouw,

Er is nog geen update uitgekomen voor deze toestellen.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900-samsung . Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*snip

Contact Centre Medewerker

Samsung Electronics Benelux B.

[ Voor 1% gewijzigd door RoD op 10-03-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Heb ook wel eens een e-mail gestuurd met die vraag, zelfde antwoord.

Eigenlijk koos ik de Spica omdat hij een capacitatief scherm heeft van goede kwaliteit en de mogelijkheid om naar Android 2.1 te kunnen.

Misschien weten we eind deze maand meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:06:
[...]

de JC5 is gereleased. zojuist getest. helaas nog steeds bovenstaande issues. terug naar JB3 dus. games schijnen ook in 2fps te lopen. het valt allemaal samen met drivers die niet werken ed vermoed ik. dat zou verklaren waarom niks sync loopt en ook games niet lekker gaan. de enige pluspuntjes die ik zag is dat de menus iets soepeler liepen en dat de movieplayer de positie onthoud.
Ja hoor. Die zet je in deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]TWFpa2Vs schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 07:52:
[...]

grrmbll... :( zit ik de verkeerde poster te quoten... Sorry! My bad! 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fransf schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:28:
[...]

Kan ik ook een mapje aanmaken dat ik mijn eigen sms/mms toon kan instellen?
Ringtones is overgens gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Zucht... twijfelen julie nou nog echt aan een 2.1 update? Hij is al zo goed als af (alleen toolman heeft met elke rom problemen ;)), er komt zeker elke week een nieuwe rom uit en ze gaan al die moeite heus niet weggooien ;)

edit: en @ randomerror
Je had ook gewoon je 1e post kunnen editten :z

[ Voor 14% gewijzigd door The_Double op 10-03-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:57:

Jah...ik ben lekker bezig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:57:
Zucht... twijfelen julie nou nog echt aan een 2.1 update? Hij is al zo goed als af (alleen toolman heeft met elke rom problemen ;)), er komt zeker elke week een nieuwe rom uit en ze gaan al die moeite heus niet weggooien ;)

idd :) en die roms zijn door samsung zelf gemaakt, dat zie je aan de aanpassingen in de menu's en de divx support. men is dus wel bezig en het is aannemelijk dat ze met een final komen (waar zelfs ik geen problemen mee heb hoop ik :) ) . ....maar het kan raar lopen hoor. ze kunnen best cancellen omdat het niet opschiet en teveel geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Als ik zo kijk naar die website met firmware's is het duidelijk dat er actiever geprogrammeerd word dan ik dacht.

Het is te hopen dat het ze binnenkort lukt een 100% werkende te maken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
Die firmware community enzo moeten ook een beetje op gang komen natuurlijk. Vooral bij een telefoon die niet zo in de schijnwerpers heeft gestaan.

Overigens hebben we nooit een concrete datum van Samsung gekregen wanneer er een update zou komen. Dus we kunnen ze moeilijk ergens op pakken. :7
Maar dat hij komt lijkt me wel vrij duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:41:
[...]

Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet wel zeker dat die 2.1 er komt....er is een Spica manual uitgelekt waarin Eclair wordt uitgelegd.

moet nu toch wel snel komen zou je denken...ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Meeste puzzel stukken lijken op de plaats te zijn. Er is een computer programma die firmware upgrades kan doen en drivers heeft, er lekt een gebruikers handleiding uit.
Nu de officiële release nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Daantje20 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:50:
Er is een computer programma die firmware upgrades kan doen en drivers heeft, e
Ook voor W7 x64? Waar?! >:)

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Werkt het dan wel als je een XP modus 32 bit installeert of geeft XP modus geen rechtstreekse USB poorten door?

Ik krijg het onder Win7 32-bit of Vista ook nog niet voor elkaar om hem te herkennen, dus ik ben benieuwd hoe het updaten straks gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Ik heb de KIES software geïnstalleerd, op mijn Win 7 x64 maar heb nog geen poging gedaan iets van een flash te doen.

Daarbij had ik tot nu toe altijd de USB-debugging aan staan, dat schijnt niet te helpen.

Vanavond ga ik kijken wat hij wel/niet doet met die optie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Zijn er mensen die dit toestel met de Hero hebben vergeleken? Ik ben nl geneigd dit toestel te verkopen en een hero te nemen. Alleen vind ik de spica al niet zo snel met zijn 800mhz, is de hero (nog) langzamer?[vooral, dagelijks gebruik & web browsen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:50:
Meeste puzzel stukken lijken op de plaats te zijn. Er is een computer programma die firmware upgrades kan doen en drivers heeft, er lekt een gebruikers handleiding uit.
Nu de officiële release nog!
Alleen jammer dat KIES niet werkt, dus updaten zal moeilijk gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Klopt, KIES herkend de Spica niet. Jammer :|

Heb de telefoon eens in download modus gezet en Odin opgestart, lijkt allemaal OK, maar durfde het niet aan om een flash uit te voeren.

Iemand die het succesvol gedaan heeft op Windows 7 64bit?

[ Voor 68% gewijzigd door Daantje20 op 12-03-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Apart, samsung heeft een nieuwe 1.5 uitgebracht:
SamsungFirmware: i5700XEJB2 online (Android 1.5)
9:10 PM Mar 11th via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Waar zie je dat dan? Op zowel samsungmobile.nl als co.uk zie ik niks hiervan.

[ Voor 8% gewijzigd door El_Bandito op 13-03-2010 08:35 ]

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

El_Bandito schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 07:57:
Waar zie je dat dan? Op zowel samsungmobile.nl als co.uk zie ik niks hiervan.
http://twitter.com/SamsungFirmware

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:58
en op bovenvermelde twitterfeed staat het volgende:
# New Android firmwares next week
Zo'n 2u geleden gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
Zeker weer een 1.5 firmware. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05
Misschien een domme vraag, maar als Samsung 2.1 ooit nog uitbrengt, komt hij dan ook in het Nederlands uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marrtijn schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:41:
Misschien een domme vraag, maar als Samsung 2.1 ooit nog uitbrengt, komt hij dan ook in het Nederlands uit?
Ja, google heeft het al voor iedereen vertaald dacht ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Nice! Zonet ff KIES geinstalleerd, en vervolgens de telefoon gestart in die download mode.
Nu herkend Odin 4.03 de telefoon wel op Windows 7 64bit, de drivers bij KIES zijn dus wel geschikt.
Helaas kan ik verder helemaal niks met dat KIES, behalve dan het beheren van de SD kaart (maar dat kon Windows ookal..)

Afbeeldingslocatie: http://omploader.org/vM3Rsdw/screen_1.png

[ Voor 9% gewijzigd door Vinze op 13-03-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauritsm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-04-2024

mauritsm

zo veel tekst...zo weinig ruim

Hier nog een domme vraag:

Ik heb net mijn Spica gekocht (2 dagen), en ik zit nu een beetje uit te vogelen hoe alles moet.
Nou vroeg ik me af hoe je bepaalde applicaties afsluit.
Bijvoorbeeld internet, als ik op de toets "start" druk, dan ga ik weer naar het beginscherm, en als je opnieuw internet opstart ga je weer verder waar je gebleven bent.
Maar kan je internet ook afsluiten zodat je dit niet hebt?

Verder bevalt de Spica wel heel goed: lekker snel en makkelijk te gebruiken.
Alleen de youtube doet het niet zo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauritsm schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:20:

Ik heb net mijn Spica gekocht (2 dagen), en ik zit nu een beetje uit te vogelen hoe alles moet.
Nou vroeg ik me af hoe je bepaalde applicaties afsluit.
Bijvoorbeeld internet, als ik op de toets "start" druk, dan ga ik weer naar het beginscherm, en als je opnieuw internet opstart ga je weer verder waar je gebleven bent.
Maar kan je internet ook afsluiten zodat je dit niet hebt?

Verder bevalt de Spica wel heel goed: lekker snel en makkelijk te gebruiken.
Alleen de youtube doet het niet zo goed...
Youtube is in ieder geval gefixt in android 2.1! Je zou taskiller of advanced task killer kunnen installeren om applicaties te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
mauritsm schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:20:

Download 'Advanced Task Manager' uit de market, en zet de bijbehorende widget op je 'bureaublad'

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Ik was vandaag voor het eerst met mijn samsung op internet via het 3G netwerk van KPN.
Maar internet browser doet het wel kan gewoon op alle websites komen.
Maar zodra ik op een app van android druk dan kom ik er niet op bv. buienradar.
De app blijft maar laden en laden en hij zegt dan onverwachte stop is.
En bij gmail zegt die dat er geen verbinding is.

weet iemand wat het probleem kan zijn?
De apps werken wel gewoon als ik via wifi verbinding ga.

[ Voor 5% gewijzigd door fransf op 13-03-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
@fransf

Al geprobeerd opnieuw op te starten? helpt bij 99/100 problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
The_Double schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:05:
@fransf

Al geprobeerd opnieuw op te starten? helpt bij 99/100 problemen.
Opnieuw opgestart werkt ook niet heb ik geprobeerd.
Ik heb wel een Hi prepaid maar neem aan dat het daar niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Heb de I570EXXJC5 firmware op mijn spica gezet.

Moet zeggen dat het erg goed werkt tot nu toe. Een spel als Abduction! werkt goed. Ook youtube doet het goed.

Heb geen backup van mijn vorige ROM gemaakt, dus dat was wel een gok.

Tot nu toe is het :9~ _/-\o_

Laat die Final versie maar komen!

Mij Jabra BT2010 paired niet, dat is een tegenvaller :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Daantje20 op 13-03-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daantje20 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:57:

Moet zeggen dat het erg goed werkt tot nu toe. Een spel als Abduction! werkt goed. Ook youtube doet het goed.

Ik wacht nog even.
Worden na het flashen de providergegevens wel behouden, zodat het 3G netwerk nog werkt? (KPN Hi abonnement).
Welke onderdelen moet je allemaal flashen via Odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm ergens now how in het engels?
Of uitleg hier zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
lees eens de start post, daar staat een handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
The_Double schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:40:
lees eens de start post, daar staat een handleiding
Je bedoelt die onzettend slecht vertaalde onvolledige handleiding, waar nu ook de plaatjes van missen? (op samdroid?)
Beter dan niets, dat wel..
maar voor mensen die dit soort zaken voor het eerst doen niet al te handig om naar te verwijzen.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 13-03-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:15:
[...]

Ik wacht nog even.
Worden na het flashen de providergegevens wel behouden, zodat het 3G netwerk nog werkt? (KPN Hi abonnement).
Welke onderdelen moet je allemaal flashen via Odin?
Providergegevens verdwijnen, maar ik heb al een keer uitgelegd hoe je moet flashen (vrij beknopt) en een linkje geplaatst naar de KPN APN instellingen. Ik weet alleen niet of die ook gelden voor Hi; ik heb een zakelijk KPN abonnement.

Op SamsungFirmware staat ook een handleiding trouwens, maar ik weet niet of je daar zo bij kan of dat je moet inloggen. Aangezien je daar ook de firmware vandaan kan halen lijkt registreren me een kleine moeite.

[ Voor 21% gewijzigd door gwystyl op 13-03-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er niks van. we hebben hetzelfde toestel, met dezelfde rom. bij mij loopt youtube en divx voor geen meter sync, krijg geen gps fix.....en bij jou werkt dat allemaal ok? tot nu toe werkt geen enkele 2.1rom lekker bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
Niemand die een antwoord op mijn vraag heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Wat heb je behalve de tip die je kreeg al geprobeerd dan?
Probeer oorzaken uit te sluiten.. test het met wifi, test het met een simkaart van een ander (iemand met een dataplan). Doe een fabrieksreset.. test of een schone spica wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 08:50:
[...]

snap er niks van. we hebben hetzelfde toestel, met dezelfde rom. bij mij loopt youtube en divx voor geen meter sync, krijg geen gps fix.....en bij jou werkt dat allemaal ok? tot nu toe werkt geen enkele 2.1rom lekker bij mij.
Blijkbaar had ik het eerst niet door, maar het klopt wel, een divx is nét niet sync. Ook youtube heeft dat. En erger nog, klopt ook dat er geen GPS fix te krijgen is.

Heeft er iemand nog een orginele ROM liggen, of iemand die een backup heeft gemaakt en die naar mij kan toesturen?

[ Voor 10% gewijzigd door Daantje20 op 14-03-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
job schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:54:
Wat heb je behalve de tip die je kreeg al geprobeerd dan?
Probeer oorzaken uit te sluiten.. test het met wifi, test het met een simkaart van een ander (iemand met een dataplan). Doe een fabrieksreset.. test of een schone spica wel werkt.
Wifi werkt wel gewoon. Heb ook een vodafone prepaid simkaart erin gedaan en dat werkt ook gewoon.
Het ligt dus waarschijnlijk aan KPN prepaid ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:58
Link naar Samsung-Firmwares toegevoegd aan startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pocketpete
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-05 16:23
Zijn er mensen die 3g verbinding hebben met de 2.1 rom via vodafone?

Heb diverse geprobeerd, tig keer de APN ingesteld, helaas zonder resultaat. :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
fransf schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:44:
Wifi werkt wel gewoon. Heb ook een vodafone prepaid simkaart erin gedaan en dat werkt ook gewoon.
Het ligt dus waarschijnlijk aan KPN prepaid ofzo.
Wel apart.. had wat anders verwacht.. maar als dat er met testen uitkomt..

[ Voor 12% gewijzigd door job op 15-03-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
job schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:15:
[...]

Wel apart.. had wat anders verwacht.. maar als dat er met testen uitkomt..
Als je met kpn prepaid verbinding maakt via de apps zie je dat de telefoon wel verbinding erheen maakt maar niets terug krijgt. Er gaat ook geen beltegoed vanaf. Als ik op het brower app druk dan komt er wel verbinding en gaat er wel beltegoed af. Lijkt wel of kpn het geblokkeerd heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljack
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-08 22:39
pocketpete schreef op maandag 15 maart 2010 @ 00:14:
Zijn er mensen die 3g verbinding hebben met de 2.1 rom via vodafone?

Heb diverse geprobeerd, tig keer de APN ingesteld, helaas zonder resultaat. :| :|
Dit probleem treedt bij mij en anderen ook op bij de 2.1 roms, er zijn verschillende meldingen van op dit forum. Ik heb nog van niemand gehoord dat het wel werkt. Al zie ik nu wel dat fransf het werkend heeft gekregen met vodafone prepaid. Wellicht dat de instellingen dan anders zijn dan i.c.m. een abonnement, misschien wordt er een andere authenticatie techniek gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Naast de problemen met de 2.1 Rom zoals hierboven genoemd, merkte ik bij de JC5 ROM dat het terugkeren naar hoofdscherm een paar seconden koste. En er was een algemene traagheid merkbaar.

Dit komt waarschijnlijk omdat het een beta/test rom is, maar het viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of er een goede rom binnenkort uit komt. Anderd ga ik misschien toch maar een 2e handse Hero aanschaffen
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.