Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
CapTVK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:51:
Die buff banner van de soldier is imo juist een van de betere updates geweest. Eindelijk een wapen waarmee je teamplay beloond, op je bugle blazen en gezamelijk in de aanval met mini crits.
De kritiek is wel dat het de Kritzkrieg overbodig maakt, en hoewel ik zelf de BB nog niet heb moet ik zeggen dat daar wel wat in zit. Met de BB kun je zelfs een hele groep mensen tegelijk laten critten, en dan maakt het niet zo veel meer uit dat het ´maar´ minicrits zijn :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:55:
[...]Is gewoon een fair fight tegen een pyro. Als je dat verliest dan komt het omdat de demo beter was :). Shotgun doet 85 damage point blank, en op beetje normale fighting range 60-75. Lijkt mij genoeg, zeker omdat het hitscan is en een demo een sitting duck is voor hitscan. Een normale demo is _veel_ moeilijker neer te krijgen voor een pyro.
Ik zal m´n shotgun eens wat meer gebruiken tegen die demo´s, kijken hoe dat gaat. Meestal reserveer ik (als Pyro) m´n shotgun alleen voor mensen die wegrennen...
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:55:En een HWG kan best leuk zijn, niet zo goed als een demo of een soldier. Maar als je op de juiste manier speelt kan je veel damage doen. Je hoeft niet persee kills te halen als een HWG, je bied een een target waar mensen op schieten zodat je team niet geraakt wordt. ICM het beste anti scout wapen in het spel is dat vrij dodelijk. Maar het is en blijft een class die niet altijd nuttig is, maar wel erg leuk.
Begrijp me niet verkeerd, de Heavy is ook een van mijn favoriete klassen om te spelen, maar met backstabs, snipers, en de Direct Hit, bovenop de normale schade die je altijd wel oploopt, heeft hij het wel moeilijk. 450 health is helemaal niet zoveel meer. Net als de Pyro, Sniper, en in mindere mate de Scout hangt het nogal van de map en de situatie af of je iets met hem kunt bereiken.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:11
Ik heb de BB ook een tijd gebruikt, vond het leuk om te doen. Ik kreeg alleen steeds ruzie met Demo's met de charge. Daarom dus maar weer me shotgun gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:05:
[...]

Inderdaad, de BB is een zeer welkome update, erg handig, ook met engineer naast je werkt ie super.
Bedoel je daarmee dat de SG van de engineer ook gaat minicritten? Ook al is de SG zelf niet binnen bereik is van de BB?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
kKaltUu schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Dacht het niet, op deze lijst staat het er niet bij.

Nu dat team 1 en 3 zeker doorgaan voor seizoen 7 op ETF2L, wil team 4 ook een doorstart maken.
Probleem is dat er gewoon geen mensen meer overzijn voor een d5 team te maken.
Een paar die willen zijn:
-Flappie
-Marx
-User
-kkaltuu
-gotanks

dan missen we nog 1 scout en 1 ~ 3 subs.

OH THE DRAMA
oh gaat dit nog door?
ik heb wel intresse om meetedoen.
ligt er aan hoeveel tijd je er aan kwijt ben doordeweeks ( druk sociaal leven O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
CapTVK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:03:
[...]

Bedoel je daarmee dat de SG van de engineer ook gaat minicritten? Ook al is de SG zelf niet binnen bereik is van de BB?
Yup, minicrittende sentry :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet een vrolijke boel zijn op Dustbowl! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CapTVK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 17:03:
[...]

Ja, SG gaat mee minicritten, volgens mij wel alleen wanneer de SG in de soldiers range staat, niet de engineer, maar dat heb ik niet gechecked.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Minicrittende sentry is win! Zo heeft GoT1 een keer 3 pushes achter elkaar van rockit afgeslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

Phyxion schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 18:15:
[...]

Ja, SG gaat mee minicritten, volgens mij wel alleen wanneer de SG in de soldiers range staat, niet de engineer, maar dat heb ik niet gechecked.
Als de engineer bij de sentry staat, en de engineer binnen het bereik is van de Buff-Banner gaat de Sentry ook mini-crits doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Ik ben weer begonnen, speel sporadisch door de week en in het weekend als ik tijd heb.

Ik speel vooral soldier en spy, voornamelijk omdat ik te lui ben andere classes uit te vinden/ te oefenen.
Heb net mijn achievement milestone 3 voor de soldier, en heb nu alles behalve de gunboats.

Ik wil graag weten of deze een random drop zijn of dat je ze voor een achievement krijgt.
Ook maar eens eventjes die Buff Banner uitproberen :P

Ook wil ik graag weten wanneer iedereen speelt zodat ik een beetje samen kan spelen, praten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k4kl44s schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 19:12:
Ik ben weer begonnen, speel sporadisch door de week en in het weekend als ik tijd heb.

Ik speel vooral soldier en spy, voornamelijk omdat ik te lui ben andere classes uit te vinden/ te oefenen.
Heb net mijn achievement milestone 3 voor de soldier, en heb nu alles behalve de gunboats.

Ik wil graag weten of deze een random drop zijn of dat je ze voor een achievement krijgt.
Ook maar eens eventjes die Buff Banner uitproberen :P

Ook wil ik graag weten wanneer iedereen speelt zodat ik een beetje samen kan spelen, praten enz.
Random drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Of craften, 50% kans met soldier token, secondary token en scrap metal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dan TF2 kopen en los is hij 25€ en in een bundel (Orange box) maar 12€ (http://www.gcshop.nl/product.php?id=11606). Krijg ik hier dan ook CS:S bij of is dat weer een ander pakket? Zoja welke dan? (Sorry voor off-topic, maar ik ga geen nieuw topic starten voor zo'n kleine vraag :9 ).

En mij lijkt Spy echt rete gaaf, kan niet wachten lol.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2010 17:04 . Reden: foutje. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:03:
Ik wil dan TF2 kopen en los is hij 25€ en in een bundel (Orange box) maar 12€ (http://www.gcshop.nl/product.php?id=11606). Krijg ik hier dan ook CS:S bij of is dat weer een ander pakket? Zoja welke dan? (Sorry voor off-topic, maar ik ga geen nieuw topic starten voor zo'n kleine vraag :9 ).

En mij lijkt Spy echt rete gaaf, kan niet wachten lol.
12,50 is een héle mooie prijs voor de orange box, zeker als je geen van die games hebt :) (Ze zijn dat allemaal afzonderlijk wel waard). Maar CS:S zit er niet bij, die moet je ergens anders vandaan zien te halen. Die is denk ik alleen los te krijgen, of in een van die steam packs. Zie http://store.steampowered.com/app/240/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNeusbeer schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 17:22:
[...]

12,50 is een héle mooie prijs voor de orange box, zeker als je geen van die games hebt :) (Ze zijn dat allemaal afzonderlijk wel waard). Maar CS:S zit er niet bij, die moet je ergens anders vandaan zien te halen. Die is denk ik alleen los te krijgen, of in een van die steam packs. Zie http://store.steampowered.com/app/240/
Ja zag ik ook, maar 1 maand levertijd is ook kut. Ik bestel hem i.i.g. wel, vandaag of morgen :9 Heb wel eens HL2 gehad, maar nooit echt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Als je orange box bij gcshop gaat bestellen, kan je een kortingscode krijgen. Om zo één te krijgen moet je je wel registreren bij budgetgaming, scheelt toch zo'n 3 euro als ik het nog goed herinner. Registratie is binnen een minuut of twee gedaan.

Meen ook dat ik orange box bij een aantal retail zaken voor zo'n ~15€ zag liggen. Is ook zeker een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]January 7, 2010 - Team Fortress 2 Update Released
  • Fixed grounded players receiving falling damage from Force-A-Nature shots directly above them
  • Fixed the Force-A-Nature firing fewer pellets when tf_use_fixed_weaponspreads was 1
  • Updated the achievement icon for the "May I Cut In?" Spy achievement to match the achievement description

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 08-01-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ClementL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08 19:22
Eyyy, ehhh codemann als je de boel verkloot moet je het ook weer opknappen hé.
Ik kan nu niet registreren bij teamfortress.be en dus ook geen clan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey is dit spel nog steeds goed om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:54:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Jupz. Lekker online knallen, sneaken, bouwen enzo :9

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Het spel krijgt nog steeds updates en fixes van valve. Omdat het constant geupdate wordt blijft het spel ook de moeite om te spelen en is de community nog steeds erg groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

RaCio schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 11:57:
[...]

Het spel krijgt nog steeds updates en fixes van valve. Omdat het constant geupdate wordt blijft het spel ook de moeite om te spelen en is de community nog steeds erg groot. :)
Alleen moet je wegblijven van ETF2L, iets met falende admins ofzo :>

Als je TF2 het geld niet waard vind, kan je wachten op een free weekend (zoals laatst is geweest) om het te testen, of een holiday sale waarbij het spel ineens voor 2,50 te koop is.

Still, nerf de targe, buff de SR, enige manier om de demo's nog een beetje te laten spelen met de SR.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er mis met de Targe, ik vind het wel leuk. Af en toe een potje koppen snellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het jammere is dat niet iedereen het ziet als 'af en toe', met als gevolg dat er constant 3 demo's met zwaard in je team rondrennen die met hun pipes nog geen sentry neer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Dat vind ik ook LUH, weg met dat ding, ga iets nuttigs doen!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SG's met nades wil wel lukken hoor! :P Targe op zichzelf is niet zo nuttig afgezien van als de sodemieter weg wezen maar met het zwaard is het een mooie combinatie. Als je eenmaal 4 kills hebt kan je allesbehalve scouts eruit lopen en blijf je kills maken.!

Maar stickies zijn in de meeste gevallen nuttiger ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
haha nou I LOVE the sword!
vorige keer 10 hoofden er af gehakt in een single life, heel de defence weg van blue, knalle maar ;)
als je hem nuttig gebruikt is het wel handig hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

rinusnl schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:21:
als je hem nuttig gebruikt is het wel handig hoor ;)
Geld dat niet voor alle wapens?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
kKaltUu schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 23:23:
[...]

Geld dat niet voor alle wapens?
ja dat klopt ook wel natuurlijk!
maar je hebt spelers die alleen dat ding gebruiken. ook op open veld enzo.
in kleine gangen is de zwaard erg handig. je hebt gelijk je target onthoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

rinusnl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:44:
[...]

ja dat klopt ook wel natuurlijk!
maar je hebt spelers die alleen dat ding gebruiken. ook op open veld enzo.
in kleine gangen is de zwaard erg handig. je hebt gelijk je target onthoofd ;)
Of mensen die hem gaan gebruiken als je je uber aanzet. Vooral als ze even vergeten dat ze door de snelheids boost hun medic kwijt raken... Sta je daar als medic tussen het andere team je uber te verprutsen... Heb al diverse demo's vervloekt omdat ze met hun zwaardje lekker solo gaan en voor de handigheid mij als medic even vergeten. :(

Het wapen zelf is dus niet slecht, maar een aantal van de "gebruikers" maken het een slecht wapen.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Deze laatste update is sowieso 1 grote annoyance voor medics. Niet alleen zijn het targe demos tijdens je uber of kritz, maar ook op een random moment in de battle besluiten te chargen en je daarom alleen en kwetsbaar achter laten. :/

Daarbij ook nog die irritante equalizer waardoor je constant weer een opnieuw target moet zoeken omdat iemand weer even zo nodig zijn pikhouweel moest equippen, en je daarom je lock kwijt raakt. "MEDIC!" schreeuwende soldiers die met 10hp in de fik staan met een equalizer in hun hand (dat is natuurlijk hun eigen domme schuld, maar het is wel je eigen team waar er weer 1 extra onnodige death bij wordt geteld).

En dan ubers/kritz die mid uber fout gaan (kritz/uber target gaat dood of wordt weggeknocked) en je dichtstbijzijnde volgende ubertarget is alleen maar een soldier die je met je uber zou kunnen redden, maar hij besluit dat de equalizer hem meer kans tot overleven geeft, met z'n 10hp. |:(`

edit: Ik had trouwens al eerder bedacht, waarom maken ze het niet zo dat je je medic beam wel kan locken op een equalizer-equipped solly, maar dat hij dan gewoon niks healed. Lijkt me geen kwaad doen, toch? Je zou het zelfs als een user-preference kunnen toevoegen (zelf kiezen hoe het werkt)

[ Voor 15% gewijzigd door skndd op 10-01-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.Gertjan. schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:11:
Of mensen die hem gaan gebruiken als je je uber aanzet. Vooral als ze even vergeten dat ze door de snelheids boost hun medic kwijt raken... Sta je daar als medic tussen het andere team je uber te verprutsen... Heb al diverse demo's vervloekt omdat ze met hun zwaardje lekker solo gaan en voor de handigheid mij als medic even vergeten. :(

Het wapen zelf is dus niet slecht, maar een aantal van de "gebruikers" maken het een slecht wapen.
Andere kant van het verhaal is dat medics je ook uberen wanneer je net je pipe launcher hebt leeggeschoten. Je kunt dan of staan reloaden, of je zwaard ter hand nemen.
Het uberen van demo's met targe is gewoon niet handig, ze hebben maar 4 schoten tot een reload zonder sticky launcher. Ikzelf vind het in ieder geval vervelend geubered te worden met targe omdat het moeilijk is de uber nuttig te gebruiken.

Ik vind de visuele updates aan de Kritzuber wel heel erg irritant. Nu al een paar keer gehad dat ik ubered werd en dacht invulnerable te zijn, en doodging omdat het een krit bleek :(

En ook heel droevig; Ik heb gister de Gunboats gekregen, maar speel nooit soldier. Zonde.
/Edit: WTF.. zojuist dropped mijn 2de paar

Ik krijg het overigens niet meer voor elkaar met de SR te stickyjumpen zoals voorheen. Het "shotgun"-effect zeg maar, is weg. Je kunt ze niet meer onmiddelijk detonaten

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 10-01-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

frickY schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:01:
[...]

Ik krijg het overigens niet meer voor elkaar met de SR te stickyjumpen zoals voorheen. Het "shotgun"-effect zeg maar, is weg. Je kunt ze niet meer onmiddelijk detonaten
Het shotgun effect is inderdaad weg. Een sticky onder je eigen voeten doet daarentegen wonderen, zodat je op de 'normale-stickyjump-manier' prima kan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
[...]

Andere kant van het verhaal is dat medics je ook uberen wanneer je net je pipe launcher hebt leeggeschoten. Je kunt dan of staan reloaden, of je zwaard ter hand nemen.
Het uberen van demo's met targe is gewoon niet handig, ze hebben maar 4 schoten tot een reload zonder sticky launcher. Ikzelf vind het in ieder geval vervelend geubered te worden met targe omdat het moeilijk is de uber nuttig te gebruiken.

Ik vind de visuele updates aan de Kritzuber wel heel erg irritant. Nu al een paar keer gehad dat ik ubered werd en dacht invulnerable te zijn, en doodging omdat het een krit bleek :(

En ook heel droevig; Ik heb gister de Gunboats gekregen, maar speel nooit soldier. Zonde.

is dat dan niet de fout van de medics?
want als je al een demoman als medic healt. en je ziet al dat het een zwaard is uber hem dan niet.
lijkt me dan logisch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Of je nou altijd soldier of nooit soldier speelt, in mijn ogen zijn ze toch niet zo nuttig. Als je als soldier omsingeld door 4 anderen, je hebt er 2 dood maar je rockets zijn op, dan kan je niet even snel wisselen naar shotgun om ze af te knallen.. Ok, je hebt de equalizer, maar als ze dan wegrennen heb je pech..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

rinusnl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 17:41:
[...]

is dat dan niet de fout van de medics?
want als je al een demoman als medic healt. en je ziet al dat het een zwaard is uber hem dan niet.
lijkt me dan logisch :9
Zou je zeggen. Helaas zijn er grapjassen die pas op het moment van de uber bedenken leuker te zijn met het zwaard en dus switchen en hem eruit peren (of heavies die graag met een uber willen gaan boksen)..
[...]

Het klopt inderdaad dat er geregeld een uber verloren gaat omdat de geuberde speler geen ammo meer heeft. Het is lastig voor een medic om te bepalen of de speler nog genoeg ammo heeft om te gaan uberen (een icoontje wat aangeeft of de speler nog genoeg ammo heeft zou zeer welkom zijn). Ik weet dat het beter is om te communiceren of de uber aan kan via voicechat, maar veel spelers hebben dat niet (ik ook niet) dus moet je het van "non-verbale" communicatie hebben.

Over het algemeen gooi ik de uber dan ook pas aan als de speler besluit het veld in te rennen (en de uber dus nodig heeft).Toch gebeurt het nog geregeld dat iemand zonder te reloaden (of gewoon met te weinig ammo) het slagveld in rent. Niets voelt zo verloren als een uber te deployen en tijdens de uber horen dat de gun van je heavy leeg is (klik**klik**klik... medics nightmare)...

Ik zat van de week ook te denken dat het nuttig voor medics zou zijn om een command te hebben waarmee je kunt roepen dat men even op je moet wachten en dat wanneer je deze gebruikt er bij de speler die wegrent een icoontje verschijnt. Hoe vaak ik net iets later dan een andere speler spawn en bijna een halve map nodig heb om bij hem te komen om te healen...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:13:
Of je nou altijd soldier of nooit soldier speelt, in mijn ogen zijn ze toch niet zo nuttig. Als je als soldier omsingeld door 4 anderen, je hebt er 2 dood maar je rockets zijn op, dan kan je niet even snel wisselen naar shotgun om ze af te knallen.. Ok, je hebt de equalizer, maar als ze dan wegrennen heb je pech..
Dan rocketjump je natuurlijk weg :D

Toen ze dropten direct even solly gespeeld maar inderdaad wat je al zegt, zonder shotgun heb je echt een groot nadeel.

@Gerjan
Ikzelf, en velen anderen, kijken vaak even naar het scoreboard als je bij de spawn bent om te zien of er nog een medic spawnt, om daar op te wachten. Het moet niet té voorgekauwd worden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
.Gertjan. schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:15:
[...]

Zou je zeggen. Helaas zijn er grapjassen die pas op het moment van de uber bedenken leuker te zijn met het zwaard en dus switchen en hem eruit peren (of heavies die graag met een uber willen gaan boksen)..

[...]

Het klopt inderdaad dat er geregeld een uber verloren gaat omdat de geuberde speler geen ammo meer heeft. Het is lastig voor een medic om te bepalen of de speler nog genoeg ammo heeft om te gaan uberen (een icoontje wat aangeeft of de speler nog genoeg ammo heeft zou zeer welkom zijn). Ik weet dat het beter is om te communiceren of de uber aan kan via voicechat, maar veel spelers hebben dat niet (ik ook niet) dus moet je het van "non-verbale" communicatie hebben.

Over het algemeen gooi ik de uber dan ook pas aan als de speler besluit het veld in te rennen (en de uber dus nodig heeft).Toch gebeurt het nog geregeld dat iemand zonder te reloaden (of gewoon met te weinig ammo) het slagveld in rent. Niets voelt zo verloren als een uber te deployen en tijdens de uber horen dat de gun van je heavy leeg is (klik**klik**klik... medics nightmare)...

Ik zat van de week ook te denken dat het nuttig voor medics zou zijn om een command te hebben waarmee je kunt roepen dat men even op je moet wachten en dat wanneer je deze gebruikt er bij de speler die wegrent een icoontje verschijnt. Hoe vaak ik net iets later dan een andere speler spawn en bijna een halve map nodig heb om bij hem te komen om te healen...
daar heb je ook gelijk in ja ;) het hangt met vele factoren samen!
ikzelf vind ubers niet al te geweldig. ik gebruik ze altijd slecht.
of ik krijg een uber dat ik geen ammo heb of het gaat altijd de verkeerde kant op.
dat je weg geschoten wordt door een sentry of niks kan raken :S
haha

het ligt natuurlijk wel aan op welke server je speelt. in de got zit het bijna altijd wel goed met een medic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik ben zelf niet zo bekend met Steam (Ik speel TF2 op de xdoos)

maar als je 1 spel koopt, kan je dit dan overal downloaden en spelen?

Want dan wil ik namenlijk TF2 en dat soort spellen kopen met zon sale. en dan over een maand of 2 op mn nieuwe PC installeren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Je hebt een account en koopt daar spellen op. Je mag een spel onbeperkt opnieuw downloaden. Ook op meerdere systemen installeren. Je mag alleen één keer inloggen.

[ Voor 28% gewijzigd door Cabo op 10-01-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:08:
Je hebt een account en koopt daar spellen op. Je mag een spel onbeperkt opnieuw downloaden. Ook op meerdere systemen installeren. Je mag alleen één keer inloggen.
Voor de duidelijkheid: je mag maar vanaf 1 locatie ingelogd zijn op je account. Dus niet op 2 pc's tegelijk gebruik maken van steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maar je mag wel op alle PC's steam installeren en de games downloaden. Alleen kan je ze dan niet overal tegelijk spelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ok! Hartelijk bedankt :D

Ik download binnenkort eerst even het CC:S + Garry's mod. Daarna waarschijnlijk TF2 :D

Ik vind TF2 op de xbox geniaal, maar ik mis toch echt eens de updates van de classes =/
K wil er zelfs voor dokken, maar ze mogen wel eens aanmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je TF2 voor de xbox hebt gekocht, zal deze uiteraard niet beschikbaar zijn in Steam op je pc. Dat zijn 2 verschillende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

.Gertjan. schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:15:
...

Over het algemeen gooi ik de uber dan ook pas aan als de speler besluit het veld in te rennen (en de uber dus nodig heeft).Toch gebeurt het nog geregeld dat iemand zonder te reloaden (of gewoon met te weinig ammo) het slagveld in rent. Niets voelt zo verloren als een uber te deployen en tijdens de uber horen dat de gun van je heavy leeg is (klik**klik**klik... medics nightmare)...[/small]

...
Persoonlijk gebruik ik altijd het Go Go Go commando om duidelijk te maken wanneer de uber deployed moet worden (puur omdat mijn mic. ingame niet werkt) en zo zijn er steeds meer mensen die dit doen, werkt redelijk goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb je ook X-7; "Deploy ubercharge!"
Die ingame voice-commands worden imho te weinig gebruikt, maar je kunt ze ook lang niet altijd goed horen.
En de chat lezen op de front-linies is ook niet praktisch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:00:
Zo heb je ook X-7; "Deploy ubercharge!"
Die ingame voice-commands worden imho te weinig gebruikt, maar je kunt ze ook lang niet altijd goed horen.
Probleem is ook dat er te weinig naar geluisterd wordt. Wat ik wel altijd standaard als voiceommand doe, is Thanks! Als een medic je helpt of een teammate. En dat helpt gek genoeg erg goed. Ik merk iig dat een medic meer geneigd is mij een 2de keer te helpen dan iemand die het niet doet :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Zijn het trouwens vooral custom maps die op de public GoT server draaien?
Ik speel eigenlijk alleen maar 2fort. Meestal is de server namelijk of leeg of er draait een map die hij eerst moet downloaden. (en daar heb ik dan weer geen zin in)

Wat wel weer zo voorspelbaar was. Ik speel bijna nooit met de demo. Maar gezien ik het een beetje zat werd van allemaal rondrennende demo's met zwaarden, toch maar begonnen met het halen van die achievements.
Na heel wat uutjes had ik eindelijk ook dat klote zwaard. En natuurlijk nog geen 10 minuten later vind je de eyelander. Om vervolgens de volgende dag meteen weer er een te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
VTB schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:43:
Ik speel eigenlijk alleen maar 2fort. Meestal is de server namelijk of leeg of er draait een map die hij eerst moet downloaden. (en daar heb ik dan weer geen zin in)

Wat wel weer zo voorspelbaar was. Ik speel bijna nooit met de demo. Maar gezien ik het een beetje zat werd van allemaal rondrennende demo's met zwaarden, toch maar begonnen met het halen van die achievements.
Na heel wat uutjes had ik eindelijk ook dat klote zwaard. En natuurlijk nog geen 10 minuten later vind je de eyelander. Om vervolgens de volgende dag meteen weer er een te krijgen.
Stuur ff eentje mijn kant op :)
2Fort servers zijn altijd gevuld met solisten. Mensen die het vaak meer intereseert hoeveel kills/punten ze zelf hebben, in tegenstelling tot het winnen van de map dmv teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Gisteravond heb ik ook even een spelletje meegedaan op de GoT-serverT, als medic omdat ik dacht dat die gezien de spelers wel handig zou zijn. Maar ik zie dat ik nog wat te leren heb qua taktiek. Ik pak meestal de eerste beste medespeler om te chargen maar ik zie dus nu dat je maar één man kan uberchargen? Gisteren pakte ik trouwens vaak een gunner dus dat zou opzich niet verkeerd zijn.

Lastig hoor, die "nieuwe" FPS'en leren spelen. ;)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
frickY schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:00:
Zou wel leuk zijn als we de chat op kunnen splitsen: een venster voor speech, een andere voor voice commands, en één voor join/quit en hlstats etc. Het spamt zo snel voorbij dat ik 90% niet lees.

Gaan we wel weer wat meer richting WoW, iets waar niet iedereen hier op zit te wachten :+
Ik speel eigenlijk alleen maar 2fort.
2fort zit niet eens in de map cycle volgens mij, aangezien niemand in de community die wil spelen (zoals DeX al zei).

Gespeelde maps: http://server.teamfortres...ats.php?mode=maps&game=tf
Zoals je ziet zijn het toch veel standaard maps die je niet hoeft te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Laatst weer een nachtje geidled. 8 wapens gekregen, waarvan 5 Eyelanders 8)7

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xaverius schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:53:
Ik pak meestal de eerste beste medespeler om te chargen maar ik zie dus nu dat je maar één man kan uberchargen?
Je kan gewoon wisselen tussen targets net zoals je doet met healen. Je kan zo makkelijk 3 man uberen, maar de uber is wel sneller voorbij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

frickY schreef op zondag 10 januari 2010 @ 23:24:
Als je TF2 voor de xbox hebt gekocht, zal deze uiteraard niet beschikbaar zijn in Steam op je pc. Dat zijn 2 verschillende games.
Dat weet ik, daarom wil ik het ook kopen op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Your challenge to 'Gathering of Tweakers Team 3' in the competition 'Ladder' was rejected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ze willen niet spelen tegen Team 1 :'( . Kijken of GoT2 wel wil :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:25
diffx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:59:
[...]

Zou wel leuk zijn als we de chat op kunnen splitsen: een venster voor speech, een andere voor voice commands, en één voor join/quit en hlstats etc. Het spamt zo snel voorbij dat ik 90% niet lees.
Er is toch al een filter voorzien? Even de knop indrukken voor chat of teamchat en in dat venstertje heb je rechtsbovenaan een filter knop. Je kan er oa de join/quit messages mee uit filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Killzone schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
En toch ga ik even happen:

Pfff, autoreject ftw. We zijn te pr0 voor jullie. Het is uit eigen bescherming voor jullie hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ja ik weet het... Ik hoop dat we in de cup tegen elkaar komen in de eerste ronde... OM NOM NOM :D :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Notna schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:25:
En toch ga ik even happen:

Pfff, autoreject ftw. We zijn te pr0 voor jullie. Het is uit eigen bescherming voor jullie hoor!
We wilden juist die maps spelen die jullie wilden oefenen. Om jullie te helpen riskeren wij een nederlaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Waster schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:32:
[...]

We wilden juist die maps spelen die jullie wilden oefenen. Om jullie te helpen riskeren wij een nederlaag :D
I see what you did thar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:16:
Ha wat leuk zeg, daar heb ik er ook nog wel eentje van.
quote: Mijn mailbox
Dear Koeitje,

Your challenge to 'Gathering of Tweakers Team 1' in the competition 'Ladder' was rejected.

Regards
ETF2L
(En voor de mierenneukers: dat was het oude got1 ja :+. Eind oktober 09)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Koeitje, 2008 belde, ze willen hun mailtjes terug ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Welke servers zit iedereen tegenwoordig op? IP zou ook wel handig zijn aangezien search nogal slecht werkt ingame :) Wat NL servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
GoT #1? Die al maanden in de startpost staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met alleen 2fort haal je lang niet alles uit TF2 wat er in zit. De meeste maps op got#1 zijn tegenwoordig standaard maps. En anders is de download toch vrij snel. Probeer het eens, je weet niet wat je mist :)
diffx schreef op maandag 11 januari 2010 @ 11:59:
HLX kun je muten, is een console command voor. En de ingame messages kun je ook filteren per type.
Heb het zelf ook nog niet gedaan, maar nu ik er zo aan denk misschien toch eens doen.
Phyxion schreef op maandag 11 januari 2010 @ 16:30:
Welke servers zit iedereen tegenwoordig op? IP zou ook wel handig zijn aangezien search nogal slecht werkt ingame :) Wat NL servers?
Als ik niet op GoT speel, dan speel bij bij Hampshire Heavies
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/217.146.85.240:27015/image/default/tf2-02.png
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/217.146.85.241:27015/image/default/tf2-01.png

Of als ik hersenloos wil knallen een 32-slots 24/7 egypt server, wat verassend grappig kan zijn
Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/94.23.72.27:27030/image/default/tf2-03.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
Otherside1982 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:18:
Er is toch al een filter voorzien? Even de knop indrukken voor chat of teamchat en in dat venstertje heb je rechtsbovenaan een filter knop. Je kan er oa de join/quit messages mee uit filteren.
Yup, maar er zijn momenten waarop ik die informatie wel wil zien. Daarom: het splitsen van chatvensters zou een leuke optie zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door diffx op 11-01-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik zit nog steeds vooral op GoT #1, gfm-clan speel ik liever niet, want bij hun heb je zo'n spam bericht xx minutes till map change in beeld en dan kan je niet wapen switchen, zo faal. Zat wel eens op hun 24/7 turbine/doublecross fast respawn server.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik speel meestal op GoT1 of anders probeer ik een redelijk gevulde een vanilla server te vinden. Die trouwens niet zo makkelijk te vinden zijn met al die 24+ instaspawn servers tegenwoordig.

Verder, waarom hebben mensen zo'n afkeer van custom maps? Ik hou juist van variatie en het valt me op dat bij GoT1 nu amper custom maps gedraaid worden. Check de top10 maar eens en Castle4 staat er al bijna 2 jaar op dus dat intussen ook niet echt meer een custom voor mij. Het is juist leuk om een nieuwe map te ontdekken, sommige vallen tegen maar sommige ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Custom maps zijn op zich wel leuk. Zolang het maar goeie maps zijn en geen alpha payloadrace maps.
cp_obscure staat nu op de server en is prima te doen op de public (en in wars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Tijdens de rustige tijd op de server betekende custom stemmen heel vaak de server leeg laten lopen, ik denk dat dat nog een beetje is blijven hangen.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Nou pl_halfacre wil anders niemand spelen. En vaak staat een normale map naast een koth en ctf map. De votes zijn eigenlijk beperkt tot de minst slechte kiezen en dat is dan de normale map, in plaats dat er een paar goede customs in de lijst staan.

[ Voor 70% gewijzigd door Waster op 12-01-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
misschien is het handig om de maprolatie aantepassen. andere maps spelen idd.
ik vind dat er meerdere maps mogen hoor! ;)

gonzo heeft gelijk, bij een costum map is gelijk heel de server leeg. al een paar keer meegemaakt.
vind ik zonde van de spelers die weggaan.
jammer, ik vind die normale zo saai geworden. variatie is toch leuk?
weer wat anders :)

ik speel soms ook dodgebal of dat verstoppertje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frickY schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:00:
[...]

Met alleen 2fort haal je lang niet alles uit TF2 wat er in zit. De meeste maps op got#1 zijn tegenwoordig standaard maps. En anders is de download toch vrij snel. Probeer het eens, je weet niet wat je mist :)

[...]

HLX kun je muten, is een console command voor. En de ingame messages kun je ook filteren per type.
Heb het zelf ook nog niet gedaan, maar nu ik er zo aan denk misschien toch eens doen.

[...]

Als ik niet op GoT speel, dan speel bij bij Hampshire Heavies
[afbeelding]
[afbeelding]

Of als ik hersenloos wil knallen een 32-slots 24/7 egypt server, wat verassend grappig kan zijn
[afbeelding]
Thanks, zal eens naar de HH servers kijken, jammer dat het maar 24 players is, maar het is te doen :) Als iemand nog meer heeft met veel NL, hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar 24 spelers? Ik ben juist blij dat er nog gewone 24-speler servers zijn. Daar zijn de meeste maps tenslotte voor bedoeld. Naar mijn idee zijn alle 24+ servers allemaal hetzelfde: 32 spelers, instaspawn, veel hersenloos knallen en afvragen hoe lang die gast op nr.1 met +400 punten al op de server zit te spelen 8)7 -

Wel handig als je achievements moet scoren.

[ Voor 17% gewijzigd door CapTVK op 12-01-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CapTVK schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:18:
Maar 24 spelers? Ik ben juist blij dat er nog gewone 24-speler servers zijn. Daar zijn de meeste maps tenslotte voor bedoeld. Naar mijn idee zijn alle 24+ servers allemaal hetzelfde: 32 spelers, instaspawn, veel hersenloos knallen en afvragen hoe lang die gast op nr.1 met +400 punten al op de server zit te spelen 8)7 -

Wel handig als je achievements moet scoren.
Er zijn ook wel 32 player servers die niet instaspawn hebben hoor, en ik zou eigenlijk geen map weten die niet geschikt is voor 32 players, behalve 2Fort misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Er zijn ook wel 32 player servers die niet instaspawn hebben hoor, en ik zou eigenlijk geen map weten die niet geschikt is voor 32 players, behalve 2Fort misschien.
Elke map is niet geschikt voor 32 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Phyxion schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Wat doe jij daar dan? Switch naar pyro ren in een rechte lijn naar tegenstanders totdat je doodgaat. Wanneer je respawned doe je hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind persoonlijk 24 slots vaak al teveel van het goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:10:
[...]

Elke map is niet geschikt voor 32 spelers.
CP_Orange_B4 B) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nog leuke servers wil :P

killing joke is een hele goeie server (A)
en Festers Place :P

2 van mijn favoriete servers..
miss zie ik jullie dan wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 14:20
Mijn overlay van Mumble werkt niet meer. Ik heb geen error ofrzo, hij is gewoon verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japie06 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:35:
Mijn overlay van Mumble werkt niet meer. Ik heb geen error ofrzo, hij is gewoon verdwenen...
Start je eerst Mumble op en dan TF2? Als je het andersom doet werkt het namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Nieuwe update!
  • Various improvements to Spy disguise and feign death
  • Added convars to further customize the "play a hit sound whenever you injure an enemy" option
    • o tf_dingaling_volume". Sets the volume of the hit sound
    • o tf_dingaling_pitchmindmg". Sets the desired pitch of the hit sound when a minor damage hit is done
    • o tf_dingaling_pitchmaxdmg". Sets the desired pitch of the hit sound when a major damage hit is done
    • o tf_dingaling_wav_override". Specifies an optional custom wav hit sound. If unspecified, the default ding sound is used
  • Added Medic Ubersaw kill taunt :D
  • Added backstab death animations for Scout, Spy, Medic, Demo, Engineer, and Pyro. All death animations have a 25% chance to play
  • Updated various localization strings

• Removed the clamps on the "viewmodel_fov" convar
  • Added "viewmodel_fov_demo", a convar that controls viewmodel fov during demo playback
  • Force-a-Nature will now correctly knock back players on the ground
  • Increased minimum damage required for the Force-a-Nature to cause a knockback from 30 to 40
  • Changed the Direct Hit to only minicrit enemies that have been launched into the air by an explosion :*)
  • Increased the rate of the Soldier's Rage generation by 40%
  • Reduced the duration of the Soldier's Buff Banner effect from 14 seconds to 10
  • Reduced the explosive damage resistance on the Chargin' Targe to 50%

• Fixed the Scout's legs twisting out of shape during a double jump
  • Fixed player models popping up and then down when they duck during a jump
  • Fixed Sniper rifle not penetrating friendlies _/-\o_
  • Fixed Bonk! Atomic Punch phase effect
  • Fixed rockets not being removed if they explode in func_nogrenades zones
  • Fixed the Sandman being able to bat balls through doors
  • Fixed the Gunboats absorbing damage from the Soldier's grenade kill taunt
  • Fixed the naming of non-unique quality unique items (Community Kritzkriegs, etc)
  • Minor fixes to the crafting UI
    • Changed the item layout in the crafting panel to better fit the backpack panel
    • Each 1 of the 4 crafting pages now shows half of 1 of the 2 backpack pages
    • Fixed the crafting panel next/prev page buttons being hard to use while dragging
    • Fixed the "equipped" label in the item panels stealing the mouse focus from the item panel itself

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Echt zo'n: eindelijk.... update.

Vooral dat je als Sniper door friendlies heen kan schieten, en die gatecrashing sandman.

Die Targe nerf zullen veel mensen blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Zitten zeker dingen tussen waar je "eindelijk" als eerste denkt.

Hoewel ik bij de buff banner toch even schrok.
Ik ga denk ik continu lopen met die banner, ik krijg hem toch al redelijk snel vol.
Helaas word de buff wel wat korter.
  • Reduced the duration of the Soldier's Buff Banner effect from 14 seconds to 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Fixed the Gunboats absorbing damage from the Soldier's grenade kill taunt
Hè jammer, de reacties waren altijd zo grappig...heej waarom blijf jij leven? :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mhoogendam schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 07:38:
Zitten zeker dingen tussen waar je "eindelijk" als eerste denkt.

Hoewel ik bij de buff banner toch even schrok.
Ik ga denk ik continu lopen met die banner, ik krijg hem toch al redelijk snel vol.
Helaas word de buff wel wat korter.
Ik had de Buff Banner toch al altijd, dat is gewoon een grappig ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fijne update, veel fixes voor dingen die al heel lang irritant zijn. Goed dat de Direct Hit nu gefixed is en dat de medic een taunt kill heeft. Ben alleen wel benieuwd of de FaN nu weer een beetje nut heeft of niet... anders moet ik maar een omscholingscursus naar scattergunscout volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yes, finally geen last meer van irri team genoten die voor mijn scope op het moment supreme gaan staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ook geen levels meer voor de meeste hats in de backpack panel.

En http://www.teamfortress.com/contribute/

Nu nog even fixen dat je cloaked kan taunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Oh god wat win is die medic killtaunt. Als je erin slaagt er iemand mee te vermoorden krijg je er gewoon 50% uber bij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Fl4pp13 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:36:
[...]

Oh god wat win is die medic killtaunt. Als je erin slaagt er iemand mee te vermoorden krijg je er gewoon 50% uber bij! :P
Hoe vaak vermoord je iemand met een taunt?

never nooit dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik wil het (als pyro) nog wel eens doen bij unsuspecting Snipers hoor :)
Ook blinde engineers zijn een goed doelwit :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Of een Heavy die slim denkt te zijn constant te NOM NOM NOMmen : Zwaard taunt kill :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er naar uit dat er ook na engineer update dus nog hoedjes en wapens gaan komen. Best wel een goede zet van Valve lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsunami schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:36:
Ook geen levels meer voor de meeste hats in de backpack panel.

En http://www.teamfortress.com/contribute/

Nu nog even fixen dat je cloaked kan taunten :)
Het is zo geweldig om die knifestab taunt te doen terwijl je cloacked bent, ze zien je niet & teamleden helpen vaak niet omdat ze je niet zien ^.^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Laatst online: 25-08 23:28
Is het nog te doen om met dit spel te beginnen? (als beginner)
Ik ben battlefield heroes nu ook wel zat met al die cheaters overal.

Dus de moeite waard om te kopen ? Als er maar veel fun in zit en goede teamplay, dat zoek ik.

....

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.