De kritiek is wel dat het de Kritzkrieg overbodig maakt, en hoewel ik zelf de BB nog niet heb moet ik zeggen dat daar wel wat in zit. Met de BB kun je zelfs een hele groep mensen tegelijk laten critten, en dan maakt het niet zo veel meer uit dat het ´maar´ minicrits zijnCapTVK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:51:
Die buff banner van de soldier is imo juist een van de betere updates geweest. Eindelijk een wapen waarmee je teamplay beloond, op je bugle blazen en gezamelijk in de aanval met mini crits.
Ik zal m´n shotgun eens wat meer gebruiken tegen die demo´s, kijken hoe dat gaat. Meestal reserveer ik (als Pyro) m´n shotgun alleen voor mensen die wegrennen...Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:55:
[...]Is gewoon een fair fight tegen een pyro. Als je dat verliest dan komt het omdat de demo beter was. Shotgun doet 85 damage point blank, en op beetje normale fighting range 60-75. Lijkt mij genoeg, zeker omdat het hitscan is en een demo een sitting duck is voor hitscan. Een normale demo is _veel_ moeilijker neer te krijgen voor een pyro.
Begrijp me niet verkeerd, de Heavy is ook een van mijn favoriete klassen om te spelen, maar met backstabs, snipers, en de Direct Hit, bovenop de normale schade die je altijd wel oploopt, heeft hij het wel moeilijk. 450 health is helemaal niet zoveel meer. Net als de Pyro, Sniper, en in mindere mate de Scout hangt het nogal van de map en de situatie af of je iets met hem kunt bereiken.Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:55:En een HWG kan best leuk zijn, niet zo goed als een demo of een soldier. Maar als je op de juiste manier speelt kan je veel damage doen. Je hoeft niet persee kills te halen als een HWG, je bied een een target waar mensen op schieten zodat je team niet geraakt wordt. ICM het beste anti scout wapen in het spel is dat vrij dodelijk. Maar het is en blijft een class die niet altijd nuttig is, maar wel erg leuk.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n