Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Anta-flu schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:49:
Is het nog te doen om met dit spel te beginnen? (als beginner)
Ik ben battlefield heroes nu ook wel zat met al die cheaters overal.

Dus de moeite waard om te kopen ? Als er maar veel fun in zit en goede teamplay, dat zoek ik.
Met fun en teamplay zit het zeker goed in TF2. :)

Er is (nog steeds) een hele grote populatie die het speelt. Kan het je alleen maar aanraden om aan te schaffen. :)
Eventueel kan je kijken of je lokaal bij de Bart Smit of FRS een goede/betere aanbieding kan vinden voor de Orange Box (HL2 + episodes + TF2 + Portal), dan op Steam.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 08:53
Bedankt ,ik ga hem halen denk ik.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024

Dus de moeite waard om te kopen ? Als er maar veel fun in zit en goede teamplay, dat zoek ik.
zeker de moeite waard! er was laast nog een free weekend. kon je het spel proberen.
ondanks dat het al 2 jaar uit is wordt het nog steeds geupdate met allemaal leuke dingen.
de teamplay zit wel goed. alleen je hebt net als elk andere spel temaken met mensen.
dus soms kan het zo zijn dat het wat minder is maar ja. op de got server is het altijd wel gezellig!
zeker zijn centjes waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jawel, geen enkel probleem, zeker als je al eens wat FPS gespeeld hebt zal dat geen probleem zijn.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Hitsounds bij de update zijn erg fijn, zeker de pitches.

Mijn autoexec:
tf_dingalingaling "1"
tf_dingaling_pitchmaxdmg "65"
tf_dingaling_pitchmindmg "135"
tf_dingaling_wav_override ""
bind p "tf_dingaling_wav_override fire.wav"
bind o "tf_dingaling_wav_override whoa.wav"

+ deze bestandjes in mijn /tf/sound directory
http://members.tripod.com/~food_godBB/whoa.wav
http://members.tripod.com/~food_godBB/fire.wav

Jammer dat servers met sv_pure 1 geen custom sounds toestaan, dus de GoT pub ook niet en geen enkele warserver.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het 'Ding' is sowieso briljant. Gisteren ook. Ik speelde solly op granary op de pub en wilde van mid naar de yard, rechts. Schoot een rocket naar links voor de lol en hoorde opeens Ping. Sprong terug op de crate en kon een scout rapen. Zonder 'Ding' had ik nooit geweten dat ik damage deed met die rocket.

En nu ze in verschillende pitches zijn is het helemaal geweldig. 'Ding' als je iemand net aan raakt voor 8 damage met je pistol, een 'DONG' als van de Big Ben als je iemand vanaf anderhalve meter een crit rocket voor zijn kloten knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik vind de DING maar irritant klinken en heb hem vervangen door de Quake 3 hitsound

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Bedankt Arie :)

Zat er al aan te denken om de bing hitsound van quake 3 te importeren. tnx :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
ook leuk, ubers stunnen met je huntsman taunt :P
gewaagd maar wel effectief :D
net ook 13 hoofdjes afgehakt in 1 leven.
ohja, jammer dat de gunboats niet meer werken bij grenade taunt :(

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08
Overheal werkt wel. Dan heb je nog 10hp over.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24

D4NG3R

kiwi

:)

Nog 1 weekje en ik ben Officieel lid van de PC community rond TF2 :D

Nu alleen nog maar op de Xdoos (wat ook leuk is, maar ik mis toch de Updates een beetje =/)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-06 20:31
Ik vind het jammer dat ze de "Eyehander" nog niet generfd hebben, en ze zouden de opstarttijd en de tijd om te joinen wel mogen versnellen, want in vergelijking met CSS en Left 4 Dead is het alles behalve snel.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Wat is er mis met de Eyelander volgens jou dan?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

g0tanks schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:59:
Wat is er mis met de Eyelander volgens jou dan?
Laat me raden, ik kan slecht dodgen en ik zie niet wat er om mij heen gebeurd en dan komt er een demo op me af rennen die me dood hakt. Ik ben sowieso terug naar de bottle, -25 health is aardig wat en zonder targe is het zwaard vrij nutteloos. Sterker nog, ik vind dat de Eyelander wel sterker kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:25

lasharor

7 december 2004

robvanderaart schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 01:29:
Ik vind het jammer dat ze de "Eyehander" nog niet generfd hebben, en ze zouden de opstarttijd en de tijd om te joinen wel mogen versnellen, want in vergelijking met CSS en Left 4 Dead is het alles behalve snel.
Is dat bij iedereen zo? Dat het joinen van een server (vaak alleen de 1ste keer) zeer lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 20:57

User

S3

Hangt volgens mij ook heel sterk af van je grafische instellingen.

Vroegah ;), had ik een High-FPS config en zat ik zo in een server. Nu heb ik een Ultra High Quality config en duurt het wat langer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
lasharor schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:58:
[...]
Is dat bij iedereen zo? Dat het joinen van een server (vaak alleen de 1ste keer) zeer lang duurt?
De eerste keer kan bij mij tot wel 2 minuten duren.
Daarna iedere keer maar 30 secs ofzo.. Iig veel minder lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
De Eyelander is naar mijn idee prima hoor vergeleken met de bottle:
+ Eyelander heeft wat grotere range
+ +15 max HP en +22.5 speed per headchop
- -25 health
- geen random crit

Eyelander is dus alleen handig als je minstens 1 hoofd afhakt, verder istie niet beterder dan de bottle.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Totdat je de charge gebruikt en wel weer crits hebt. Maar dan speel je heel anders demo als normaal, gewoon nutteloos rondrennen en hoofdjes afhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35183

Geweldige toevoeging die hitsounds. Maar ik speel eigenlijk altijd zonder geluid (luister liever naar muziek dan naar al dat geknal). Is het ook mogelijk om alle geluiden te muten, verwijderen of weg te scripten behalve de hitsounds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339271

Help! dit spel draait voor geen meter. eerst moet je een halfuur wachten met laden en daarnaar hoor je alleen maar geluid dat zich de heletijd herhaald tot het wordt vervangen door een andere geluid die zich heletijd herhaalt (bijvoorbeeld iemand die iets tegen met voice chat zegt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Update die Pentium 4 bak dan eens zou ik zeggen en koop een SSD of hedendaagse HDD :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Voggels schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:53:
[...]

De eerste keer kan bij mij tot wel 2 minuten duren.
Daarna iedere keer maar 30 secs ofzo.. Iig veel minder lang..
ach als ik mijn pc opstart kan ik makkelijk een potje wiien ( om je leeftijd tedoen = 3 spelletjes) doen voordat ik echt een spel kan opstarten. daarnaast is een server joinen echt een stuk sneller. 1 a 2 minuten misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Ligt dat dan niet aan je pc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:09
Heb ook de orange box gekocht voor 15 euro op ebay.
Heb er nu al enkele uren van genoten, vind het leuker dan bfh die ik al een tijdje beu was.
Echt een super spel met veel teamplay ! Ook leuk dat het zo goedkoop is en je niet meer hoeft bij te betalen zoals heroes.
Wil het iedereen aanraden.

Wat me echter nog niet helemaal duidelijk is :
1)Wat zijn hats,hoe verdien je ze en wat ben je er mee
2) Soms zie je dat mensen dingen verdienen zoals low gravity,... Waarom krijg ik die tot nog toe nooit ? en hoe krijg je die ? killstreaks ?
3) Zit er ook een logica achter het unlocken van nieuwe wapens of gebeurt dit random ?

Cheers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 339271 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:19:
Help! dit spel draait voor geen meter. eerst moet je een halfuur wachten met laden en daarnaar hoor je alleen maar geluid dat zich de heletijd herhaald tot het wordt vervangen door een andere geluid die zich heletijd herhaalt (bijvoorbeeld iemand die iets tegen met voice chat zegt.)
Op wat voor systeem probeer je te spelen? Klinkt alsof je videokaart het domweg niet trekt..

@Ghostface9000
1) Hats zijn items, net als wapens. Deze droppen volledig random. Je "vind" ze dus zomaar. Behalve dat je wapens ook kunt winnen door achievement milestones te halen, en hats niet. Sinds de laatste update kun je ze ook "craften". Hats bieden 0 meerwaarde, ze zien er gewoon grappig uit.
2) Klinkt alsof je op een server met "fun" plugins speelt. Je moet dan vaak iets zeggen als "rtd" (roll the dice) om iets te kunnen winnen. Dit hoort niet in de standaard gameplay thuis. Zoek eens een echte server om het spel te leren kennen :)
3) Zie 1. Alle karakters (behalve engineer) hebben een reeks achievement. Wanneer je een bepaald aantal heb gehaald, een milestone, krijg je daarvoor een wapen.

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 17-01-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Als een map wisselt ben ik in de meeste gevallen de eerste die een team joint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostface9000 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:05:
Wat me echter nog niet helemaal duidelijk is :
1)Wat zijn hats,hoe verdien je ze en wat ben je er mee
2) Soms zie je dat mensen dingen verdienen zoals low gravity,... Waarom krijg ik die tot nog toe nooit ? en hoe krijg je die ? killstreaks ?
3) Zit er ook een logica achter het unlocken van nieuwe wapens of gebeurt dit random ?

Cheers :)
1) Je krijgt ze random, of door te craften. Sommige hoedjes zijn ook uitgedeelde voor bepaalde gelegenheden, zoals die halo die sommige mensen hebben gekregen omdat ze geen gebruik maakten van een idle-programma en die kapotte, hoge hoed die je tijdens Halloween kon verdienen en die je nu krijgt als je iemand met zo'n hoed op dominate.
De hoedjes hebben zelf geen enkel nut, behalve dat ze grappig zijn.

2) Dat ligt waarschijnlijk aan de server. Misschien zijn er bepaalde commando's actief waarmee mensen een gravity-vote kunnen aanzwengelen, of misschien speel je gewoon op een verkeerder server waar admins kinderachtig bezig zijn. Er zijn ook servers waarop je, tegen betaling, drie keer sneller loopt, vijf sentry's mag bouwen en 500% meer health hebt, of iets in die geest. Niet echt heel grappig.

3) Ze droppen random EN je krijgt ze als je een aantal achievements voor die class hebt behaald. Kijk tussen je achievements maar eens naar de milestones. Iedere keer als je een milestone bereikt, krijg je een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Waster schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:11:
Als een map wisselt ben ik in de meeste gevallen de eerste die een team joint.
Winning team joiner dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 14:57
LUH-3417 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 10:14:

2) Dat ligt waarschijnlijk aan de server. Misschien zijn er bepaalde commando's actief waarmee mensen een gravity-vote kunnen aanzwengelen, of misschien speel je gewoon op een verkeerder server waar admins kinderachtig bezig zijn. Er zijn ook servers waarop je, tegen betaling, drie keer sneller loopt, vijf sentry's mag bouwen en 500% meer health hebt, of iets in die geest. Niet echt heel grappig.
Op sommige server heb je ook RTD, dan kan je een "dobbelsteen" rollen, en dan krijg je iets voor 20 seconden, ik vind trouwens die premium dingen belachelijk, ik heb een keer een trial geprobeerd, en als je dan met je soldier de equalizer pakt ~25 health hebt, dan loop je iedereen eruit :), ik haalde toen opeens wel een goede score, met dat premium :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een vraagje:

Ik gebruik een Logitech G15 toetsenboard en op dit toetsenboard kan ik een TF2 LCD plugin installeren.

Nou heb ik er een gevonden bij Smashd.de maar deze werkt niet helemaal.
Wanneer ik een server join zie ik wel de serverIP,welke map ze spelen, Ik kan zelfs zien hoelang ik al speel en hij laat ook een plaatje zien welke classe ik ben.

Maar verder doet hij niks. Hij laat mijn KillsmDeaths,Captures,Streaks en AVG Points niet zien. Deze blijven allemaal op 0 staan.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of is er nog een andere TF2 plugin voor de logitech G15 keyboard? alvast bedankt

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
You have to add -condebug to your TF2 launch options so that it starts to log, plus it doesn't start displaying stats until you kill or get killed I think.
Misschien?

Of anders bij steam zelf vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daar heb ik al naar gekeken maar daar snap ik niks van

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

angienl schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:28:
Welk gedeelte snap je precies niet? Voor de goede orde, launchoptions zijn die dingen die je vind door in je steam My Games'' tab rechtermuisknop of Team Fortress 2 te doen-->Properties-->Set Launch Options. Daar moet jet het command bij zetten :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
angienl schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:28:
Behulpzaam zijn is ook een kunst.. :/

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 17-01-2010 21:32 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Anoniem: 339271 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 23:19:
Als je pc moeite heeft om tf2 vloeiend te draaien kun je altijd naar een fps config kijken: http://m0re.nocrits.com/index.php?site=files&cat=1

Hoewel jouw probleem ook met drivers ofzo te maken kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na gisteren mijn computer opnieuw geïnstalleerd te hebben, heb ik opeens weer Direct X 9.0c. Als ik de opties goed zet, heb ik nog steeds een goeie FPS, maar nu met glim en toffe effecten. Dat is wel fijn. Gewoon models en textures zo hoog mogelijk, de rest allemaal laag en uit. (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Faalhaas, gewoon alles op High zetten jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293626

beter zoeken jullie allemaal de killingjoke server op en dan gaan we daar game..
is sppr gave server met goede rolation en lui die zo gek zijn als een deur en ook nog goed kunnen gamen..
leuke admins blabla.

heb server ip nu niet ff bij de hand want zit nu op school maar als mensen interesse hebbe (A)

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Anoniem: 293626 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:27:
beter zoeken jullie allemaal de killingjoke server op en dan gaan we daar game..
is sppr gave server met goede rolation en lui die zo gek zijn als een deur en ook nog goed kunnen gamen..
leuke admins blabla.

heb server ip nu niet ff bij de hand want zit nu op school maar als mensen interesse hebbe (A)

greets
Ga allemaal naar de GoT server, supertoffe lui, goeie admins!, mensen die voice chat gebruiken, geen Premium shit, etc. 8)

IP is server.red-snow.org :)

Kortom, waarom naar een andere server gaan als onze eigen beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
En het beste van allemaal. HOLLANDERS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
En belgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Mss eens een internationale (friendly) wedstrijd plannen? :-)

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 02-06 10:08
LUH-3417 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:44:
Na gisteren mijn computer opnieuw geïnstalleerd te hebben, heb ik opeens weer Direct X 9.0c. Als ik de opties goed zet, heb ik nog steeds een goeie FPS, maar nu met glim en toffe effecten. Dat is wel fijn. Gewoon models en textures zo hoog mogelijk, de rest allemaal laag en uit. (Y)
Heb precies het zelfde, werkt prima. Zoveel fps verschil zit er niet bij mij tussen dx8 en 9. ( oef ik zak misschien een keertje naar 70, care!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
R3veNG schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:37:
GoT1 will rule them all :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Is er al geweest, ETF2L Nations Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 08-12-2024
Waar zat je precies aan te denken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waster schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:33:
En het beste van allemaal. HOLLANDERS!!
Hollanders zijn kut volk, brabanders zijn veel relexer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat herinnert me eraan, moet toch eens keertje spectaten bij jullie matches 8)

Ander nieuws, blijkt dat de Source movie maker echt bestaat. Dit is dus de tool (waarschijnlijjk eens tuk geavanceerder en verbeterd in de afgelopen 2 jaar) die Valve gebruikt om zelf ook films te maken.

Nooit geweten dat ie in de originele TF2 beta zat.

http://www.youtube.com/wa...w-J_vS-Dg&feature=related

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:39

Hu9o

Schokkend

Here's Pyro!!

[ Voor 26% gewijzigd door Hu9o op 18-01-2010 20:06 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Ik wou dat ik zo weinig te doen had..... :P

Maar hij is wel mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje, net vond iemand op GoT1 "Bill's Hat" kunnen dat soort hats ook gewoon met random drops gevonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

CapTVK schreef op maandag 18 januari 2010 @ 22:12:
Even een vraagje, net vond iemand op GoT1 "Bill's Hat" kunnen dat soort hats ook gewoon met random drops gevonden worden?
Volgens mij komt dat doordat die persoon Left 4 Dead 2 heeft gekocht en dit weer de eerste keer is dat hij TF2 speelt.
Bij de eerstvolgende death krijgt ie dan de hat.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah dat verklaart het.

In de tussentijd nog wat TF2 nieuws:

http://communityfortress....f2-and-future-updates.php
eXtine: We’re down to one class pack left, the engineer. Following that, will you start revisiting classes? Perhaps a 2nd Pyro Pack exploring her feminine side?

Robin: We've got multiple updates in the works still, at least one of which will land before the Engineer pack. As always, we haven't planned too much out beyond that point, because we want to see what feedback we get from the community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

CapTVK schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:48:
Ik zal je wel eens aanspreken als Team3 een pcw of official match heeft :)

Gister hebben we meegedaan aan de Gorge 1-day cup, ik vind het verbazingwekkend genoeg een leuke map voor 6v6, kan komen omdat wij er ondertussen vrij geoefend in zijn en andere teams nog niet. Eerste ronde gewonnen van een div 4 clan, 2e ronde hard geraped door een div3 clan, tegenstanders die niet weten hoe ze mis moeten schieten zijn stom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een div 4 sniper gesniped!

Toegegeven, hij werd afgeleid door Become, onze andere sniper en die kerel had geen flauw idee dat wij een tweede sniper hadden, maar toch. Hij was div 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
CapTVK schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:48:
Wij spelen op maandag en woensdag. En het is ook de bedoeling dat we op donderdag en zondag spelen :+
Anders kom je op mumble. Dan volg je precies wanneer we beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46

The Zep Man

🏴‍☠️

LUH-3417 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:43:

Toegegeven, hij werd afgeleid door Become, onze andere sniper en die kerel had geen flauw idee dat wij een tweede sniper hadden, maar toch. Hij was div 4!
Snipers die elkaar snipen... no credit to teams!

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Gah, wil na een lange tijd weer eens TF2 spelen kan ik het niet eens meer opstarten.. shaderapidx9.dll error... en ja ik heb alles al geprobeert was ik op inet gevonden heb :( Nou dan maar niet.

meh!

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
Acid_Burn schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:26:
Gah, wil na een lange tijd weer eens TF2 spelen kan ik het niet eens meer opstarten.. shaderapidx9.dll error... en ja ik heb alles al geprobeert was ik op inet gevonden heb :( Nou dan maar niet.

meh!
Opnieuw installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:22:
[...]
100% credit to team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb steam al verwijderd en opnieuw laten installeren en laten downloaden. Windows opnieuw installeren lijkt de enige oplossing te zijn en daar heb ik even geen zin in, dat kost me dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
LUH-3417 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:43:

cp_gorge, altijd verrassend O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 09:21
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=avU5onrWfYo]

Shoot me als het al eens gepost is.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:11
hehe, dat filmpje is echt koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

[...]
Bij de maps waar je bij 6v6 snipers gebruikt is het (vooral voor het aanvallende team) erg belangrijk dat de sniper neergehaald word en daar heb je in zulke gevallen een sniper voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Graham schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:50:
[video]

Shoot me als het al eens gepost is.
Ik wil je niet schieten omdat het al gepost is, maar wel omdat het nu in mijn hoofd zit :( Inclusief de diverse foute scenes... Bedankt ;)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]
Echt pubber talk :Z (voornamelijk 2 fort gespeeld zeker?)

In een PCW is het essentieel dat een sniper de andere sniper neerhaalt. Waarom? Simpel; een sniper heeft in eerste instantie 2 main targets; de medic of een andere sniper. Gezien de anders sniper dezelfde doelstellingen heeft en jij je medic in leven wilt houden zorg je er voor dat de andere sniper eerst down is OF je hem gespot hebt zodat de rest van je team veilig is :). Dan komt de medic aan de beurt enz.

Om even een mooiere omschrijving te quoten:
Most professional snipers will tell you that the sole purpose is to be a ranged assassin. This means that your job is not only to kill the enemy with as much accuracy and speed as possible, but to select targets based on priority and kill the most important ones first for the sake of your team’s success. Since the sniper is so skill dependent, I usually tell others that I consider it an advanced class. Just like the other “S classes” (the scout and the spy,) playing well with the sniper class can be rather difficult for new TF2 players, and especially for players that are new to the FPS genre in general. Because of this, there isn’t really that much advice I can give you on how to play the sniper well. It’s all about how well you reflex, aim and shoot. Since the purpose of the sniper is to kill from afar and pick priority targets, I’ll make a list of priority targets based on my own opinions. Other pro snipers will give you different priorities based on their own preferences and experiences, but this is a list I made on my own. Either consider mine my list, consider another’s or make a list of your own!

1. Snipers
2. Medics
3. Heavies
4. Soldiers
5. Demoman
6. Pyros
7. Scouts

I believe that it’s the greatest boon for your team to kill the enemy snipers first. You not only give yourself free reign of the area by killing the one class that will be the biggest threat to you, but you also kill them to allow your team safe passage across a well traveled area or an open field. The reason you try to kill medics next is to prevent the enemies from having a healer by the time they reach your team’s position. Losing a medic right off the bat is a big blow to the enemy team, generally speaking. It’s also very worth it if that medic happens to have an uber that’s ready to use on his teammate that’s attacking your friends on the front line.
Het engineers gedeelte ben ik niet helemaal een fan van, maar een punt heeft hij zeker :)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 20-01-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Acid_Burn schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:
Ik heb steam al verwijderd en opnieuw laten installeren en laten downloaden. Windows opnieuw installeren lijkt de enige oplossing te zijn en daar heb ik even geen zin in, dat kost me dagen.
De error lijkt me vrij duidelijk in de DX9 driver te zitten?
Zou daarom eerder je videokaart drivers wipen en herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ook mooi (en nog meer tl;dr): http://www.ubercharged.ne...-tf2-part-six-the-sniper/

Sowieso is heel: http://www.ubercharged.ne...he-competitive-tf2-guide/ interessant om eens door te nemen, voor pubbers om een idee te krijgen van 6v6 en voor comp spelers om te kijken of ze het goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

frickY schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:29:
[...]

De error lijkt me vrij duidelijk in de DX9 driver te zitten?
Zou daarom eerder je videokaart drivers wipen en herinstalleren.
Het is alleen een orange box probleem. HL2 zelf draait wel. Ep1/2 en TF2 niet. Voor de rest draaien al mijn spellen gewoon prima. Anyway, techproblemen horen hier niet, dus ik zal er mee kappen :) Ik moest alleen ff ranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Acid_Burn schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:35:
[...]

Het is alleen een orange box probleem. HL2 zelf draait wel. Ep1/2 en TF2 niet. Voor de rest draaien al mijn spellen gewoon prima. Anyway, techproblemen horen hier niet, dus ik zal er mee kappen :) Ik moest alleen ff ranten.
Of je graka kan geen dx9 aan, dan moet je in launch options -dx8 toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

ahja, want daarom werkt HL2 wel :P Tis een HD4850. Die kan dat echt wel. Ik heb zoveel spellen op dx9. Daarnaast had ik dat ook al geprobeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 20-01-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 18:50
Ik heb eens op internet gekeken, heb je dit als eens geprobeerd in de command prompt in te typen :

net localgroup "Administrators" "NetworkService" /add

Volgens google zou dat het probleem kunnen verhelpen .

http://www.youtube.com/watch?v=lRcFfFxigpE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb alles al geprobeerd ook die dus. directx geupdate, wmi restored, networkservice dingetje, nieuwste geluids en videodrivers.

Naja, mischien van de week dan toch maar een reinstall uitvoeren

[ Voor 21% gewijzigd door Acid_Burn op 20-01-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleh, gravelpit met een mix team is echt epische faal :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hoeveel FPS kan ik uit een HD5770 trekken op dit spel?

Alles max + nog wat configs om het nét ietsje beter te maken.

Club3D HD5770
AMD athlon II x3 435 @ 3x2.9Ghz
4GB DDR3 Valueram 1333mhz.

---
Ben gek op TF2 op mn Xdoos, maar aangezien we een nieuwe PC halen met een goede Vidkaart (zeer goede) koop ik mooi TF2 + Gmod op steam ;)

Edit: Of (was ik bijna vergeten) the orange box @ lokale gamestore voor 15 euro + Gmod..

Dan heb ik dus HL2 + de episodes, Portal & TF2 allemaal mooi op Gmod _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 20-01-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou zeggen meer dan 200FPS op 800x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

g0tanks schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:28:
Ik zou zeggen meer dan 200FPS op 800x600.
Ik praat over zeg maar...
1440x900 (minimum)

Uit L4D kan ik 120FPS trekken met 2xAA op 1440x900 alles maxed verder
L4D2 gok ik op 70FPS met dezelfde instellingen, geen zekerheid though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:07:
Bleh, gravelpit met een mix team is echt epische faal :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

woohoo.. ik kan TF2 weer opstarten met dank aan deze thread: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1100021

Let's see if it sticks :)

[ Voor 18% gewijzigd door Acid_Burn op 21-01-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op 5cp maps is het meestal wel okay te doen, omdat je daar fouten beter kan corrigeren. Op maps zoals gravelpit ben je met 1 fout gewoon de ronde kwijt. En aangezien er maar 2 rondes zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

D4NG3R NL schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:27:
Hoeveel FPS kan ik uit een HD5770 trekken op dit spel?

Alles max + nog wat configs om het nét ietsje beter te maken.

Club3D HD5770
AMD athlon II x3 435 @ 3x2.9Ghz
4GB DDR3 Valueram 1333mhz.

---
Ben gek op TF2 op mn Xdoos, maar aangezien we een nieuwe PC halen met een goede Vidkaart (zeer goede) koop ik mooi TF2 + Gmod op steam ;)

Edit: Of (was ik bijna vergeten) the orange box @ lokale gamestore voor 15 euro + Gmod..

Dan heb ik dus HL2 + de episodes, Portal & TF2 allemaal mooi op Gmod _/-\o_
Genoeg, alles > 60 fps is toch niet merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:33
D4NG3R NL schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 22:30:
[...]

Ik praat over zeg maar...
1440x900 (minimum)

Uit L4D kan ik 120FPS trekken met 2xAA op 1440x900 alles maxed verder
L4D2 gok ik op 70FPS met dezelfde instellingen, geen zekerheid though ;)
Om je een idee te geven: ik haal met een Phenom II X4 955, 4GB DDR3 RAM en een 4890 Vapor-X gemiddeld 90-100 fps op 1920x1200 met 8xAA en verder ook alles max. Een 5770 zal niet zo veel onderdoen voor mijn 4890, dus je zal op dezelfde settings als ik nog ruim genoeg fps halen.

Voordien speelde ik op een Pentium4 3GHz met een Geforce FX5200, daarmee haalde ik 25-30fps op 1024x768 en dat was ook nog vrij goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Uhm, jullie weten dat de engine vooral op processor kracht draait en dat de graka minder belangrijk is als de processor(en)?

Ik haal met alles op hoog 150-200 FPS op de meeste maps (als hij niet goed gemaakt is wil hij nog wel eens droppen naar de 60) met dit in mijn kas (op 1920x1080)t:
- Intel Core 2 Quad Q9400 (775, Quad, 2.66GHz, 6MB, 4x333MHz
- 4GB (2x 2GB) DDR2 PC2-6400 (DDR2-800), 4 (Adata +Series 4 GB DDR2 800 Dual Channel Kit (2x2GB))
- Asus EN9800GT TOP/HTDP/512MD3, GeForce 9800 GT 512MB (, Actieve koeling, PCI-e 2.0 16x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

GonzoNL schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:12:
Uhm, jullie weten dat de engine vooral op processor kracht draait en dat de graka minder belangrijk is als de processor(en)?

Ik haal met alles op hoog 150-200 FPS op de meeste maps (als hij niet goed gemaakt is wil hij nog wel eens droppen naar de 60) met dit in mijn kas (op 1920x1080)t:
- Intel Core 2 Quad Q9400 (775, Quad, 2.66GHz, 6MB, 4x333MHz
- 4GB (2x 2GB) DDR2 PC2-6400 (DDR2-800), 4 (Adata +Series 4 GB DDR2 800 Dual Channel Kit (2x2GB))
- Asus EN9800GT TOP/HTDP/512MD3, GeForce 9800 GT 512MB (, Actieve koeling, PCI-e 2.0 16x)
de HD57xx lijn kan een deel van de Load op de CPU op de GPU nemen ;) een best wel gave feature als je bijvoorbeeld internet ofzo.. Maar als ik zo zie, bied dit zelfs mogenlijkheden bij TF2 :D

Daarnaast is mijn Videokaart sneller, is mijn Ram een stuk sneller (DDR310600 (1333Mhz) Dual channel (2x2Gb) & is mijn CPU bijna net zo snel (3x2.9ghz, wat ik overclock naar minstens 3ghz of 3.1ghz).
Otherside1982 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:01:
[...]

Om je een idee te geven: ik haal met een Phenom II X4 955, 4GB DDR3 RAM en een 4890 Vapor-X gemiddeld 90-100 fps op 1920x1200 met 8xAA en verder ook alles max. Een 5770 zal niet zo veel onderdoen voor mijn 4890, dus je zal op dezelfde settings als ik nog ruim genoeg fps halen.

Voordien speelde ik op een Pentium4 3GHz met een Geforce FX5200, daarmee haalde ik 25-30fps op 1024x768 en dat was ook nog vrij goed speelbaar.
Ik zet hem of 4xAA denk ik, wat me ruim 10FPS meer zou moeten opleveren ;)

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 21-01-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 19:07

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Niet vergeten dat vooral games baat hebben bij massa's level 2 en 3 cache op de cpu, en dat is iets wat een Athlon II cpu jammergenoeg niet heeft. =)

Ik speel TF2 volledig maxed out (incl AA en AF) op 1920x1200 op een Phenom II X3 720 op 3,2GHz en een HD4770 op standaard kloksnelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DevilsProphet schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:35:
Niet vergeten dat vooral games baat hebben bij massa's level 2 en 3 cache op de cpu, en dat is iets wat een Athlon II cpu jammergenoeg niet heeft. =)

Ik speel TF2 volledig maxed out (incl AA en AF) op 1920x1200 op een Phenom II X3 720 op 3,2GHz en een HD4770 op standaard kloksnelheden.
Ik Haal ook zo snel mogenlijk een Phenom quad core ;)
Alhoewel ik TF2 alles mooi maxed kan spelen (ook met een hoge FPS (75+) kunnen spellen als crysis nog wel wat meer snelheid gebruiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Waarom zijn we precies e-penors aan het vergelijken met elkaar?

Leuk dat TF 2 er best ok uitziet, maar in een PCW of een match wil je toch meer FPS dan quality. Ieder zijn smaak natuurlijk :)

Daarnaast, dit is niet de plek om je e-penors te vergelijken met elkaar. Tech in spielerij = blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Notna schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:51:
Waarom zijn we precies e-penors aan het vergelijken met elkaar?

Leuk dat TF 2 er best ok uitziet, maar in een PCW of een match wil je toch meer FPS dan quality. Ieder zijn smaak natuurlijk :)

Daarnaast, dit is niet de plek om je e-penors te vergelijken met elkaar. Tech in spielerij = blegh
Ik heb liever alles maxed met 80FPS als alles medium met 150FPS ;)

Wat heb ik aan 150fps als mijn monitor maar 75Hz heeft? AKA: 75 beeldjes per seconde..

Dan heb ik toch liever 70 - 90 FPS als 140 - 160 fps ;)

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 21-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Dat is discutabel.. ;)

Kunnen we weer wat meer over TF2 gaan hebben in plaats van jullie systemen te vergelijken?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

psychoclown schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:12:
[...]

Dat is discutabel.. ;)

Kunnen we weer wat meer over TF2 gaan hebben in plaats van jullie systemen te vergelijken?
Excuseer :P

Leuke mod die ik gisteren speelde bij mijn neef ^.^

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 21-01-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Na een uur spelen heb je er wel genoeg van, wel heerlijk wanneer je scout+rocket launcher krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Laatst online: 23-04 12:13

skndd

aka skeej

GonzoNL schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:12:
Sorry, moet toch weer even terug komen op dat tech gedoe... Maar dat is best impressive. Ik heb namelijk ongeveer hetzelfde systeem, maar dan een Q9550 (@3.4) en 9800GTX+ erin, en voor mij is het vrij normaal dat op 24 player servers op normale maps de framerate vaak onder de 60 komt. Ik draai dan wel 1200 ipv 1080, maar dan lijkt me dat verschil nog té groot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Heb je multi-core wel aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.youtube.com/watch?v=7HtuV2K8E7w

Dignitas gravelpit strats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Briljant _/-\o_

Hoe komen ze aan die kaartjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Laatst online: 23-04 12:13

skndd

aka skeej

LOL.

agron lijkt ook echt op de medic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Double engie strategy FTW, works all the time 8)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.