|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nou heb ik afgelopen week een middag lang met de SR moeten spelen om die suffe achievement te halen, en ik heb niks gemerkt van bugs. Het wapen is gewoon erg slecht. Doordat je er nu mee kan stickyjumpen is het wapen nog slechter geworden (ok, klinkt wat raar: door de manier waarop ze het geimplementeerd hebben is het slechter geworden): stickies waar je dicht bij staat ontploffen ook (zonder dat je er naar kijkt). Als je stickies worden weggeblazen heb je geen idee meer waar ze liggen. En ja, dan kunnen ze ook best vlak achter je liggen.Waster schreef op donderdag 31 december 2009 @ 08:06:
De scottish resistance is bugged. Als ik vaker doodga omdat er een sticky in mijn gezicht ontploft dan dat ik een sticky op de tegenstander kan schieten dan begrijp ik wel waarom veel mensen hem niet kiezen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Zonder Mumble had ik nu niet in GoT V gezeten, en waarschijnlijk helemaal geen tf2 meer gespeeld.Waster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:57:
Ik vraag me af of de public server nog zou bestaan als we niet samen op mumble komen en daar afspreken om de got server te vullen.
Op de public vind ik de oude rocketlauncher veel lekkerder spelen, spam + groep = win. Direct Hit is wat mij betreft een goede sidegrade.LUH-3417 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:50:
Ik vind de Direct Hit eigenlijk wel prima zo qua snelheid en damage. Hij heeft echt enorm weinig splashdamage en is alleen beter als je echt goed kan schieten.
dat weet ik nog niet, de andere rocket is ook erg handig, met zijn snelheid om effe rockets in een groep tepompendiffx schreef op donderdag 31 december 2009 @ 14:10:
[...]
Zonder Mumble had ik nu niet in GoT V gezeten, en waarschijnlijk helemaal geen tf2 meer gespeeld.
[...]
Op de public vind ik de oude rocketlauncher veel lekkerder spelen, spam + groep = win. Direct Hit is wat mij betreft een goede sidegrade.
Ik vind dat kijken om te detonaten sowieso erg irritant, naast de tijd die het kost. Ik merk door de SR dat ik heel vaak stickies laat ontploffen terwijl ik zelf al wegloop/een andere kant op kijk om iets anders in de gaten te houden. Heb een kwartiertje er mee gespeeld, maar ben meteen daarna weer teruggegaan naar mijn oude vertrouwde stickie bomb launcher.
Verwijderd
Nouja, iedereen die left-right clicks afwisselt voor mid air dets merkt het toch gelijkShabbaman schreef op donderdag 31 december 2009 @ 12:44:
Ja dat zal het zijn, ik ben debiel.
Misschien moet je mijn post eens nalezen. Het is geen bug, het is een feature.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:02:
[...]
Nouja, iedereen die left-right clicks afwisselt voor mid air dets merkt het toch gelijk
Verwijderd
Dat je jezelf sloopt? Het is geen kill tauntShabbaman schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:02:
[...]
Misschien moet je mijn post eens nalezen. Het is geen bug, het is een feature.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 23:17 ]
Als je iemand tegenkomt als je een sticky afschiet, moet je naar je pipelauncher switchen of de SR als shotty gebruiken op close range.
Als je een tegenstander ziet als je nog de knop ingehouden hebt moet je die in je launcher laten als je de rest opblaast.
Maar ik weet niet of koe het doorheeft, maar met de scottish resistance kan je stickies opblazen als hij NET uit je launcher komt, dus 1 cm eruit is.
Kan je ongeveer hetzelfde springen als een concjump.
Over een andere boeg, ik heb bijna m'n 3e refined metal, dus een hoedje, zal ik doorgaan voor een 4e en een class token, of gewoon een hoedje randomen? heb sinds de hoedjes update geen enkel hoedje gekregen, en degene die met GoT spelen weten hoeveel uur ik erin heb zitten
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik zou er zeker een class-token bij doen, anders zul je zien dst je een hoedje craft voor een class waar je niet mee speelt.
Class-tokens zijn ook vrij eenvoudig; gewoon 4 random wapens van dezelfde class. Of heb je niet alle drops bewaard? Of al opgemaakt aan je metal.. natuurlijk...
[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 02-01-2010 14:11 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
[ Voor 8% gewijzigd door diffx op 02-01-2010 17:14 ]
Mwa er staat vrij weinig in de laatste 6 topicsXaverius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:58:
Ik heb in voorbereiding op een LAN even de orangebox aangeschaft en heb nu een potje TF2 gespeeld. Dat is even wennen met BF-Heroes maar opzich best te doen. Nu eerst dit topic doorspitten (*zucht*) en zien of er nog wat handige tips in staan.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
SR doet 80 dmg als je ermee jumpt, echt niet mogelijk om er iets mee te doen zonder medic.Waster schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 14:02:
Eigenlijk is het stickyjumpen met de SR ook bugged. Een normale 45 hp stickyjump is er niet mee mogelijk.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Misschien dat er in de startpost nog wat nuttigs staat, al is die gedateerd. Ik denk niet dat je veel opschiet met de posts doorspitten. Dan kun je beter how to play video's op youtube kijken. Die leggen de basis van iedere klasse en nog wat simpele tactieken uit. Of post gewoon je vragen hier.Xaverius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:58:
Ik heb in voorbereiding op een LAN even de orangebox aangeschaft en heb nu een potje TF2 gespeeld. Dat is even wennen met BF-Heroes maar opzich best te doen. Nu eerst dit topic doorspitten (*zucht*) en zien of er nog wat handige tips in staan.
Kijk, dat zijn tips waar ik nog wat aan heb. Morgenmiddag is de vrouw de hort op dus kan ik even tijd vrij maken om me in te graven. Met 5 dagen voorbereiding moet ik het spel toch wel een beetje kennen voordat ik midden in de nacht aankom daar.Waster schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 19:31:
[...]
Misschien dat er in de startpost nog wat nuttigs staat, al is die gedateerd. Ik denk niet dat je veel opschiet met de posts doorspitten. Dan kun je beter how to play video's op youtube kijken. Die leggen de basis van iedere klasse en nog wat simpele tactieken uit. Of post gewoon je vragen hier.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Wat spammen met de soldier rocket launcher is gemakkelijk, maar iemand in de lucht raken is dat niet.
Idem voor rocketjumpen.
Is er al enige soort van classverdeling?
En speel wat van de veelvoorkomende maps. (zie op, maar gravelpit, well, dustbowl, ... doen het meestal goed).
Instant respawn is goed om de map te leren kennen, maar je leert veel minder bij omdat je toch meteen terug kan rondhuppelen.
Ik vraag me ook af wat je precies gaat doen. Als het de bedoeling wat te spelen daar, dan maakt het niet zoveel uit welke class je speelt. Is het de bedoeling dat je nog iets van een competitieve match gaat spelen (6vs6), dan zal je waarschijnlijk een class moeten kiezen.Xaverius schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 23:31:
[...]
Kijk, dat zijn tips waar ik nog wat aan heb. Morgenmiddag is de vrouw de hort op dus kan ik even tijd vrij maken om me in te graven. Met 5 dagen voorbereiding moet ik het spel toch wel een beetje kennen voordat ik midden in de nacht aankom daar.
Het spel is in de tussentijd iets veranderd. Soms zie je spelers met hoedjes, die droppen random. Behalve visueel beteken ze niets in de game (ik heb er zelf ook geen). Dan heb je nog unlocks die vaker droppen, maar die je ook kan halen door achievements. Er zitten handige unlocks tussen, maar iedere class kan ook prima meekomen zonder de unlocks. Ik zou daar niet teveel op focussen in het begin.
Zelf denk ik dat scout en spy de lastigste classes zijn voor een nieuwe speler. Sniper is wat simpeler, maar omdat iedere class een andere snelheid heeft en met het chargen van een schot is het heel anders snipen dan je in andere spellen gewend. Voor de rest is het straightforward en gewoon ergens staan en headshots maken. Demoman is qua aim niet zo bijzonder, maar het duurt even voordat je doorhebt hoe je pipes raakt en stickies goed gebruikt. Soldier is wat dat betreft wel een goede beginner class. Een van de sterkste classes ingame op alle fronten, maar toch zo simpel dat iedereen direct weet hoe je ermee kan spelen.
Als soldier niet simpel genoeg is zou ik voor pyro of heavy gaan. Al zal je merken dat je vrij vaak dood gaat door rocket/pipe spam. Dat hoort erbij en is het nadeel van die classes. Als je liever buiten de gevechten blijft en andere het schietwerk laat doen, kun je engi of medic kiezen.
Heb het al lang niet meer gedaan maar vond dat ik het toch nog best wel goed deed.
Moet wel weer veel inhalen aangezien er nu echt veel andere wapens enzo uit zijn.Maar dat ga ik vanaaf wel doen
Vind spy en Demoman toch nog het leukste maar als het echt moet kan ik ook wel lekker medic spelen.
hehe gek onnie
heeel aardig. alleen niet als je op de verkeerde momenten een uber geef of dat je opeens een ander gaat healen als hij denkt dat ie een uber krijgt.LUH-3417 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:16:
Medic is een goeie class om het spel te leren kennen (je leert maps kennen, speelmodes kennen en je ziet wat anderen doen) alleen speel je zelf niet zo heel veel natuurlijk en zul je snel doodgaan, omdat medics altijd een number one target zijn. Los daarvan vindt iedereen op de server je aardig als je medic speelt.
Misschien is het handig om op youtube even tekijken naar filmpjes die gepost zijn. daarvan kan je ook al veel leren
( had het niet tegen luh-3417, dat hij moet kijken voor filmpjes maar juist voor mensen die nog niet weten wat een classes is etc. )
[ Voor 8% gewijzigd door rinusnl op 03-01-2010 17:19 ]
![]() | ![]() *klik* |
Hier te verkrijgen
Ik heb 'm gebaseerd op een serie posters die de USA gemaakt heeft aan het begin van WW2.

C&C welkom
Ik heb een Slot token gecraft, maar wat kan je daarmee.
Ik weet dat je met craften in het algemeen hoedjes kan maken, maar wat kan je met een slot token?
Een bepaald 'slot' wapen craften.k4kl44s schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:09:
Ik heb een klein vraagje:
Ik weet dat je met craften in het algemeen hoedjes kan maken, maar wat kan je met een slot token?
[ Voor 19% gewijzigd door Kanarie op 03-01-2010 22:15 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.phpk4kl44s schreef op zondag 03 januari 2010 @ 22:09:
Ik heb een klein vraagje:
Pro download link:

O, je wilt C&C. Ik vind het uitsteken van die rocketlauncher raar, omdat je wel voor de poster look gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door GonzoNL op 04-01-2010 00:23 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Ja, ik heb er een tijdje over getwijfeld of ik de rocket launcher nu wel of niet zou laten uitsteken.GonzoNL schreef op maandag 04 januari 2010 @ 00:02:
Pro ElvisI like it.
Pro download link:
[afbeelding]
O, je wilt C&C. Ik vind het uitsteken van die rocketlauncher raar, omdat je wel voor de poster look gaat.
Maar zo lijkt het (voor mij althans) dat de soldier zelf meer "uit de poster komt", zeg maar.
Does that make any sense?
Just in: de rode versie is nu ook verkrijgbaar:
![]() | ![]() |
![]() |
Ik zit met het idee om dit soort sprays/posters ook voor de andere classes te maken. Zei het met een twist voor elke class (misschien).
Zou hier genoeg animo voor zijn, denk je?
[ Voor 20% gewijzigd door Elvis op 04-01-2010 01:44 ]
Gisteren de Sniper Panama gekregen in een idle serverkKaltUu schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 13:55:
Over een andere boeg, ik heb bijna m'n 3e refined metal, dus een hoedje, zal ik doorgaan voor een 4e en een class token, of gewoon een hoedje randomen? heb sinds de hoedjes update geen enkel hoedje gekregen, en degene die met GoT spelen weten hoeveel uur ik erin heb zitten
Heb nu inmiddels de Pyro beanie, Sniper Panama , Bills hat , Gibus , Halloween Mask
En heb inmiddels al bijna 2 Refined Metal. Ik denk dat ik door ga naar 4 + een soldier token. Ik wil heel graag de soldier stash hebben
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik heb vorige week de Soldiers Stash gekregen tijdens het pubben!
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Het is natuurlijk belachelijk dat ze nog steeds geen idle check ingebouwd hebben. Maar goed, dat moet iedereen zelf maar weten.Twisted schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:05:
Ben je niet bang dat Valve je alles af zal nemen vanwege het idlen?
Zelf heb ik overigens nog geen hoedjes (op de lament en halloween stuff na dan).
Achievement idle zijn 2 spawns tegenover elkaar met een cap in het midden.User.tmp schreef op maandag 04 januari 2010 @ 10:17:
En het enige verschil is dat je elke X seconden iemand neerschiet. En je gaat elke X seconden dood. Valt niet op nee....
Je krijgt autodamage in de spawn, maar je gaat nooit om de x seconden dood tenzij je met 2 lui erin zit.
Met het gebruik van SourceOp's Idle program ben ik toendertijd na de opruiming iets van 24 wapens kwijt geraakt en ook m'n camera beard (wat toen een had was en nu een misc).Twisted schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:05:
Ben je niet bang dat Valve je alles af zal nemen vanwege het idlen?
Ik heb vorige week de Soldiers Stash gekregen tijdens het pubben!
Maar vandaag heb ik m'n camera beard weer gekregen
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Jij hebt toch tientallen hoedjes.g0tanks schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:03:
Ik vind het jammer dat de Camera Beard geen hat meer is, aangezien ik hem gevonden had toen het nog een hat was. Nu heeft iedereen er een.
Ik ook, niet normaal hoeveel hats sommige mensen hebbenjapie06 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:09:
ik heb nog steeds geen enkel hoedje of beard. Behalve dat halloween ding dan.

Ik vind deze namelijk heel lelijk.
Nu heb ik die hoge Haloween hoed, de brandweerhelm voor pyro, de steelpan voor soldier, en de vouwhoed voor spy. Moet gewoon dom geluk hebben dat er één dropt, en in mijn geval droppen er dan direct een aantal vlak na elkaar.
frickY schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:56:
Ik had tot haloween geen hoedjes, behalve dat cheater ding.

Lekker bezig
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat cheater ding kreeg je als je juist niet gecheat (gefarmt) had.
Correctie, farmen door gewoon TF2 te draaien mocht wel. Het gebruik van een externe applicatie om te idlen, dat was de spreekwoordelijke brug te ver.frickY schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 08:56:
@D4NG3R.NL
Dat cheater ding kreeg je als je juist niet gecheat (gefarmt) had.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ik verlies liever 5/6 als dat ik 5/0 winWeiman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 00:04:
Damn, hele avond ge pcw'd met Gotters, echt dikke fun als je alles met 6-1 of 5-0 wint moet ik zeggen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Wat betreft hoedjes, ik zit er serieus aan te denken om mijn 2 engi hoedjes in te wisselen... Weet iemand of je daarbij dan ook een class token kan stoppen om zeker te weten dat ik een medic hoedje terug krijg?
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Dacht het niet, op deze lijst staat het er niet bij.VyperX schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:54:
Alsnog, het was telkens de eerste ronde dat onze pushes op last niet echt soepel gingen... Ben blij dat we toch wat hebben geoefend zo.
Wat betreft hoedjes, ik zit er serieus aan te denken om mijn 2 engi hoedjes in te wisselen... Weet iemand of je daarbij dan ook een class token kan stoppen om zeker te weten dat ik een medic hoedje terug krijg?
Nu dat team 1 en 3 zeker doorgaan voor seizoen 7 op ETF2L, wil team 4 ook een doorstart maken.
Probleem is dat er gewoon geen mensen meer overzijn voor een d5 team te maken.
Een paar die willen zijn:
-Flappie
-Marx
-User
-kkaltuu
-gotanks
dan missen we nog 1 scout en 1 ~ 3 subs.
OH THE DRAMA
Tsja, onderaan divisie 5 ben je tegenwoordig al low+, getuige de vele scheldpartijen en ragequittersWaster schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:39:
Ik kan ook op mid zoeken als dat tegenwoordig div4 niveau is.
Dat een team weggaat als het met 5-0 heeft verloren in minder dan 15 minuten kan ik me voorstellen. Scheldpartijen ben ik zeer zelden tegengekomen.Shabbaman schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:09:
[...]
Tsja, onderaan divisie 5 ben je tegenwoordig al low+, getuige de vele scheldpartijen en ragequitters
Ik heb er eentje, de hoedloze Sniper. Ik zou absoluut iedere andere hoed liever hebben dan dat rotding. Nou ja, nog 1 refined metal en dan kan ik er eentje craften. Vannacht geidled voor wapens en toen bleek ´s ochtends dat de server de verbinding met Steam kwijt was geraaktjapie06 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:09:
ik heb nog steeds geen enkel hoedje of beard. Behalve dat halloween ding dan.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik heb inmiddels 2 refined en 2 scrap metal en 1 soldier token. Vannacht weer een camera beard gekregen.NHJ BV schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:46:
[...]
Ik heb er eentje, de hoedloze Sniper. Ik zou absoluut iedere andere hoed liever hebben dan dat rotding. Nou ja, nog 1 refined metal en dan kan ik er eentje craften. Vannacht geidled voor wapens en toen bleek ´s ochtends dat de server de verbinding met Steam kwijt was geraakt
Enige wapen wat ik nog moet krijgen zijn de soldier boots.
Dat disconnecten heb ik soms ook last van, terwijl m'n ping wel gewoon laag is ~20. Sommige servers zijn wel wat stabieler dan de ander.
[ Voor 10% gewijzigd door Descriptor op 06-01-2010 13:52 ]
Misschien moet ik ook maar eens gaan idlen om wapens te krijgen.Descriptor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:51:
[...]
Ik heb inmiddels 2 refined en 2 scrap metal en 1 soldier token. Vannacht weer een camera beard gekregen.
Dat disconnecten heb ik soms ook last van, terwijl m'n ping wel gewoon laag is ~20. Sommige servers zijn wel wat stabieler dan de ander.
Nog adviezen voor een goede servert daarvoor? Of werkt elke idle server wel goed genoeg?
[ Voor 3% gewijzigd door JamesB009 op 06-01-2010 13:54 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ping maakt niet echt uit volgens mij. Afgelopen nacht ging het dus mis voor mij, maar de nacht ervoor ging het prima, ondanks dat ik torrents had aanstaan waardoor m´n ping 600 was. Dat was ook de reden dat ik ging idlen, m´n PC stond toch aan. Volgens mij is het puur de server.Descriptor schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 13:51:
[...]
Ik heb inmiddels 2 refined en 2 scrap metal en 1 soldier token. Vannacht weer een camera beard gekregen.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Zelf had ik een hatless scout gevonden, en toen ik m'n 3 refined metals bij elkaar legde, kreeg ik er weer 1, heb die maar bij elkaar gecraft voor een spy bolhoedje
Je bent vele uren bezig met het verzamelen van items, sommige mensen zetten zelfs hun PC 's nachts aan zodat ze meer items krijgen. Na een gigantische tijd spelen/idlen heb je genoeg items voor een hoedje. Je craft je 'o zo geweldig' hoedje van eventueel de gewenste class. Op mumble schreeuw je: FFFFFFFUUUUUUUU ik heb het kale hoedje
Iedereen lacht je uit en je begint weer opnieuw. Na weer een gigantische tijd spelen/idlen heb je genoeg voor een 2e hoedje, deze keer word het wel een mooi hoedje. 2 dagen loop je trots rond met je fantastische hoedje.
Na 2 dagen kijk je er niet meer aan en zie je dat er genoeg mensen rondlopen met een hoedje en besef je dat het eigenlijk allemaal nergens over gaat

Amen to that!Killzone schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:08:
Best kansloos eigenlijk, dat hele craften, zeker het idlen:
Je bent vele uren bezig met het verzamelen van items, sommige mensen zetten zelfs hun PC 's nachts aan zodat ze meer items krijgen. Na een gigantische tijd spelen/idlen heb je genoeg items voor een hoedje. Je craft je 'o zo geweldig' hoedje van eventueel de gewenste class. Op mumble schreeuw je: FFFFFFFUUUUUUUU ik heb het kale hoedje![]()
.
Iedereen lacht je uit en je begint weer opnieuw. Na weer een gigantische tijd spelen/idlen heb je genoeg voor een 2e hoedje, deze keer word het wel een mooi hoedje. 2 dagen loop je trots rond met je fantastische hoedje.
Na 2 dagen kijk je er niet meer aan en zie je dat er genoeg mensen rondlopen met een hoedje en besef je dat het eigenlijk allemaal nergens over gaat.
En toch wil ik stiekem wel een hoedje (heb er geen, behalve een halloween geval en een engelkransje) - al was het maar om te weten hoe t voelt *snik*
Butt-kicking! For goodness!
True to that,Killzone schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:08:
Je bent vele uren bezig met het verzamelen van items, sommige mensen zetten zelfs hun PC 's nachts aan zodat ze meer items krijgen. Na een gigantische tijd spelen/idlen heb je genoeg items voor een hoedje. Je craft je 'o zo geweldig' hoedje van eventueel de gewenste class. Op mumble schreeuw je: FFFFFFFUUUUUUUU ik heb het kale hoedje![]()
.
Na 2 dagen kijk je er niet meer aan en zie je dat er genoeg mensen rondlopen met een hoedje en besef je dat het eigenlijk allemaal nergens over gaat.
Maar mensen gaan vanzelf idlen als de drop waarde van een hat gewoon gigantisch klein is. Zeker als je ziet dat sommige tf2 sinds de hat update al 500 uur hebben gespeeld en nog niets hebben kan dat voor sommige best frustrerend zijn.
En wat is de toegevoegde waarde er van? helemaal niets inderdaad, toch blijft het wel leuk om een leuk hoedje te hebben op je (favo) class.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoordenKillzone schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:08:
.
Hoedjes boeien mij dan ook helemaal niets.
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Server Browser (for TF2 and DoD:S)
Added a client-side server blacklist
Supports blacklisting of specific servers, all servers on an IP, and all servers on a class C range
Saves the server list to a file, and has an Import button to allow easy sharing (cfg\server_blacklist.txt)
Balance changes
Reduced the health penalty on The Sandman
The Force-A-Nature knockback on target now
Only applies to hits that deal more than 30 damage and are in close range
Factors in the firer's angle of attack when determining the knockback direction
Has less of an effect on grounded targets
The Dead Ringer now
Reduces cloak to 40% when uncloaking early
Has a 35% cap on the amount of cloak it can gain from an ammo pack
Has a quieter de-cloak sound
Changes / Fixes
Fixed a performance & stability issue with AMD processors
Improved the stability of the game server -> item backend connection
Fixed a rare server crash related to dispensers
Added min/max values to viewmodel_fov convar to match the settings in the slider
Reduced the number of moons in ctf_doublecross, sadly
Demo playback now ignores sv_pure settings, allowing demos to easily contain custom content
Fixed a crash related to sv_pure and the wireframe_dx6 shader
Players can no longer shoot while stunned
Fixed a bug that caused movement speed reductions to not work on stunned players
Soldier Rage bar no longer resets when touching a resupply cabinet
Achievement fixes
Fixed the "Second Eye" Demoman achievement
Fixed a bug in the "Play Doctor" Medic achievement
Changed the requirements for the "Medals of Honor" Soldier achievement
Updated description for the "Blind Fire" Demoman achievement to better explain the requirements
Fixed an issue that affected several achievements requiring the use of the Equalizer
Community requests
Added "skip_next_map" server ConCommand to skip the next map in the map cycle
Added "Play a hit sound whenever you injure an enemy" option to the Multiplayer->Advanced options menu
Added server "tf_use_fixedshotgunspreads" convar. When set, shotgun & scattergun pellet spreads will use a non-random distribution
Added a "show_htmlpage" command to allow server operators to display custom web pages to clients
Changes to the TF Bots
In KOTH mode, Bots are now
More likely to roam around and hunt enemies if there is lots of time left
Become more likely to push for the point as time runs down, or their teammates start to capture it
Medic bots now
Opportunistically "overheal" nearby friends when they can
Prioritize healing of injured nearby friends more
Don't focus on Heavies quite so exclusively
Don't spam their Medigun continuously at round start
Won't choose cover far below their heal target so much (koth_nucleus)
Fight back with their syringe-gun appropriately
Various improvements to combat behaviors
General bot improvements
They no longer stand still on the point when capturing or defending it
They choose more varied routes now
They choose better defensive spots around captured points
They fall back to another weapon when they entirely run out of ammo
They adjust their FOV when using zoomed in sniper scope
They treat in-range Sentries as the most dangerous threat
They fire their weapons is more realistic bursts
Engineers use their shotgun properly
Added a "virtual mousepad" concept to rework how bots track enemy players
They now periodically estimate the position and velocity of the enemy they are tracking, instead of "locking on"
After rotating beyond a maximum angle, they will pause for a fraction of a second to re-center their "virtual mouse"
Allows for over/undershoot "slop" in aiming. Looks more natural, and allows skilled players to dodge
Addresses the "180 spin around and fire", "Heavy bot is OP", "Sniper is OP", and "I can't fight a Heavy bot as a Scout" issues
Tuned Sniper spot finding algorithm to generate more diverse locations, partially addressing the "Predictable Sniper camping spots" issue
Soldier bots are more careful to not fire rockets that will explode on nearby geometry and kill them
Fixed a bug where bots tried to heal from a Dispenser being carried by an Engineer
Tuned scoreboard logic to guard against malicious server operators spoofing bot pings to hide the "BOT" tag
Added more bot names as suggested by the TF community
Dat is ie sowieso toch niet als ik het goed lees
Maar in plaats van random pallets uit je wapen (wat je visueel ziet) is er nu de optie om te laten zien waar ze exact heen gaan.

Dead ringer nerf
Hit sounds
Al mijn demo's werken waarschijnlijk niet meer

Verwijderd
Normaal is was de spread van shotgun/scatter random (en niet alleen visueel). Nu altijd hetzelfde.Jimmie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:35:
[...]
Dat is ie sowieso toch niet als ik het goed lees
Maar in plaats van random pallets uit je wapen (wat je visueel ziet) is er nu de optie om te laten zien waar ze exact heen gaan.
Jup.LUH-3417 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 07:45:
Mits die setting aanstaat op de server, right?
Zit nu nog een bug in de FaN. Die doet minder damage met disabled spread
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Is maar wat je nerf noemt, volgens mij is DR er juist iets beter op geworden.Weiman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:54:
FaN nerf![]()
Dead ringer nerf![]()
Hit sounds![]()
Trouwens, zijn de spelers op saigns servers tegenwoordig allemaal bots?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Over demo´s gesproken, nog geen Targe nerf. Laat ze op z´n minst die fire resistance weghalen zodat Pyro´s niet nog verder gemarginaliseerd worden.Weiman schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:54:
FaN nerf![]()
Dead ringer nerf![]()
Hit sounds![]()
Targe is prima zo. Als je als pyro er niks tegen kan doen ben je een prutser want het is zo ontzettend makkelijk om dat te ontwijken.NHJ BV schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:11:
[...]
Over demo´s gesproken, nog geen Targe nerf. Laat ze op z´n minst die fire resistance weghalen zodat Pyro´s niet nog verder gemarginaliseerd worden.
En uberen?Players can no longer shoot while stunned
Ik heb geen probleem met het ontwijken van de charge, en meestal ook niet met het roosteren van Demo´s, maar ze zijn verrassend vaak nog in staat om een granaat in m´n gezicht te schieten omdat ze nog vrij lang leven. Ik zie gewoon niet echt waarom die extra bescherming tegen Pyro´s nodig is, aangezien een Demo met de Targe al vrijwel onkwetsbaar is voor andere demo´s en Soldiers.Phyxion schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:53:
[...]
Targe is prima zo. Als je als pyro er niks tegen kan doen ben je een prutser want het is zo ontzettend makkelijk om dat te ontwijken.
Is toch hetzelfde in feite
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Airblast?NHJ BV schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:52:
[...]
Ik heb geen probleem met het ontwijken van de charge, en meestal ook niet met het roosteren van Demo´s, maar ze zijn verrassend vaak nog in staat om een granaat in m´n gezicht te schieten omdat ze nog vrij lang leven. Ik zie gewoon niet echt waarom die extra bescherming tegen Pyro´s nodig is, aangezien een Demo met de Targe al vrijwel onkwetsbaar is voor andere demo´s en Soldiers.
Verwijderd
Tja, dan misschien toch eens overstappen op de fan. De damage buff + fixed spread maken het ineens wel een erg leuk midrange wapen om snel veel damage te doen.Kanarie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 08:33:
[...]
Jup.
Zit nu nog een bug in de FaN. Die doet minder damage met disabled spread
Ja, want natuurlijk heb je geen shotgun. Een wapen dat een demo in 3 schoten neerheeft. Daarnaast ook nog je airblast. Ik weet niet wat je probleem is met sword/targe demo's maar ik denk dat het een gevalletje is van learn2counter.NHJ BV schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 09:11:
[...]
Over demo´s gesproken, nog geen Targe nerf. Laat ze op z´n minst die fire resistance weghalen zodat Pyro´s niet nog verder gemarginaliseerd worden.
Hey, een soldier heeft toevallig ook een shotgun. Wat een verrassing. Alleen tegen een andere demo is een demo met zwaard goed. Gewoon switchen naar je bottle als demo als je de andere voor een aanval gaat met z'n zwaard.NHJ BV schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 10:52:
[...]
Ik heb geen probleem met het ontwijken van de charge, en meestal ook niet met het roosteren van Demo´s, maar ze zijn verrassend vaak nog in staat om een granaat in m´n gezicht te schieten omdat ze nog vrij lang leven. Ik zie gewoon niet echt waarom die extra bescherming tegen Pyro´s nodig is, aangezien een Demo met de Targe al vrijwel onkwetsbaar is voor andere demo´s en Soldiers.
@ Simon: 15 geloof ik.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2010 13:18 ]
Maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze de demo zo bescherming geven tegen een van de klassen die over het algemeen toch al niet zo goed presteren in het spel. Pyro en Heavy zijn zo ongeveer de minst nuttige klassen omdat ze maar moeilijk vijanden kunnen uitschakelen (Pyro) of erg kwetsbaar zijn (Heavy).
Verwijderd
Is gewoon een fair fight tegen een pyro. Als je dat verliest dan komt het omdat de demo beter wasNHJ BV schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:47:
Ik heb het eigenlijk niet zo over de combinatie sword/targe, meer over granaatwerper/targe. Die kom ik eigenlijk meer tegen en die vind ik ook gevaarlijker omdat ze op een afstandje granaten kunnen spammen zonder zelf door spam van de andere kant gehinderd te worden. Shotgun gebruiken tegen ze ipv flamethrower is een optie neem ik aan, hoewel ik denk dat dat niet veel sneller is dan de flamethrower.
Maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze de demo zo bescherming geven tegen een van de klassen die over het algemeen toch al niet zo goed presteren in het spel. Pyro en Heavy zijn zo ongeveer de minst nuttige klassen omdat ze maar moeilijk vijanden kunnen uitschakelen (Pyro) of erg kwetsbaar zijn (Heavy).
En een HWG kan best leuk zijn, niet zo goed als een demo of een soldier. Maar als je op de juiste manier speelt kan je veel damage doen. Je hoeft niet persee kills te halen als een HWG, je bied een een target waar mensen op schieten zodat je team niet geraakt wordt. ICM het beste anti scout wapen in het spel is dat vrij dodelijk. Maar het is en blijft een class die niet altijd nuttig is, maar wel erg leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=BW4RYMAtkqY
[ Voor 15% gewijzigd door RaCio op 07-01-2010 14:45 ]
Zeikers heb je altijd.ZanielGa schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:43:
Hoedjes, Craften, Zwaardjes, Charge... klinkt steeds meer als WoW in mijn oren.
Inderdaad, de BB is een zeer welkome update, erg handig, ook met engineer naast je werkt ie super.CapTVK schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 14:51:
Die buff banner van de soldier is imo juist een van de betere updates geweest. Eindelijk een wapen waarmee je teamplay beloond, op je bugle blazen en gezamelijk in de aanval met mini crits.
Dit topic is gesloten.