• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
Hm, volgens mij hebben de meeste mensen die pickups op spelen op pickup 1 geen microfoon. Of een muis. Of een toetsenbord.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

miner schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:49:
[...]
Heb geen headphone/mic...is dat een absoluut vereiste ?
De vraag is meer, waarom heb je geen microfoon? Ook wanneer je op een pub speelt is het handig om met je team te communiceren. Op de GoT server zitten veel regulars met microfoon en dat speelt echt een stuk makkelijker samen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Shabbaman schreef op donderdag 24 december 2009 @ 11:14:
Hm, volgens mij hebben de meeste mensen die pickups op spelen op pickup 1 geen microfoon. Of een muis. Of een toetsenbord.
Bij jou is het gelukkig duidelijk te horen dat je zowel microfoon als toetsenbord hebt.

*KLUNK KLUNK KLUNK*
"Shabba, kap eens met dat geram!"
"Maar ik tik echt héél zachtjes, hoor."

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ligt het aan mij of is de item droprate wel erg vreemd op het moment? 2x Dead Ringer en 1x Flare Gun? Bijna iedereen krijgt allemaal Dead Ringers?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb de indruk dat ze de item drop rate verhoogd hebben.

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
kerst kado's ? :)

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Phyxion schreef op donderdag 24 december 2009 @ 16:23:
Ligt het aan mij of is de item droprate wel erg vreemd op het moment? 2x Dead Ringer en 1x Flare Gun? Bijna iedereen krijgt allemaal Dead Ringers?
Wat dacht je van camera beards? Die zie je ook heel veel droppen.

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Komt omdat camera beards geen hats meer zijn :)

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Nee, die zijn een misc item, maar zouden nog wel 'exclusief' moeten zijn.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:42:
[...]

Nog niet één van langs zien komen, wel heb ik inmiddels al 3 Buff Banners, maar nog geen Gunboats :(

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:42:
[...]

Dat hebben ze toch gefixed? Er zat een bug in de war update waardoor die dingen heel veel dropten..

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Lasharor, de verhoogde drop rate van camera beards is geen bug, camera bears hebben nu de droprate van een item, niet die van een hat.

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:14:
Lasharor, de verhoogde drop rate van camera beards is geen bug, camera bears hebben nu de droprate van een item, niet die van een hat.
Dat zou verklaren waarom ik nooit een hoedje heb gekregen en sinds deze week twee van die foeilelijke camera beards.

Verwijderd

OK Beginnersvragen hier (al jaren geen FPS meer gespeeld); ik heb al veel fora/tutorials/guides bekeken en het is me toch allemaal nog niet helemaal duidelijk.

1. Wat heb je aan hoeden en extra wapens? Ga je er daadwerkelijk op vooruit met nieuwe gear of is het allemaal poppenkast en dress up?? Dat zou namelijk nogal suf zijn.

2. Wat zijn al die Achievement_IDLE_servers? Zijn dat cheatservers waar je je achievements (wat heb je er aan?) snel kunt vergaren ? En zo ja; waarom staat STeam dat dan toe?

3. De laatste en belangrijkste vraag; ik speel nu een paar dagen en vind het er allemaal behoorlijk ongeorganiseerd aan toe gaat vaak. Het spel vind ik wel zeer tof hoor! Maar Team Fortress 2 wordt zo al snel een solo ding. Jammer want dat maakt de gevechten onnodig lang/slecht. Welke servers zijn interessant om te bezoeken als je wat meer TEAM wil (leren)spelen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 23:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 22:59:
OK Beginnersvragen hier (al jaren geen FPS meer gespeeld); ik heb al veel fora/tutorials/guides bekeken en het is me toch allemaal nog niet helemaal duidelijk.

1. Wat heb je aan hoeden en extra wapens? Ga je er daadwerkelijk op vooruit met nieuwe gear of is het allemaal poppenkast en dress up?? Dat zou namelijk nogal suf zijn.

2. Wat zijn al die Achievement_IDLE_servers? Zijn dat cheatservers waar je je achievements (wat heb je er aan?) snel kunt vergaren ? En zo ja; waarom staat STeam dat dan toe?

3. De laatste en belangrijkste vraag; ik speel nu een paar dagen en vind het allemaal behoorlijk ongeorganiseerd aan toe gaan vaak. Team Fortress 2 wordt zo al snel een solo ding. Jammer want dat maakt de gevechten onnodig lang/slecht. Welke servers zijn interessant om te bezoeken als je wat meer TEAM wil spelen?
1. Hoedjes zijn dress up, wapens niet.
2. Je krijgt wapens en hoedjes random tijdens het spelen, je hoeft er niet eens punten voor te scoren. Daarom zitten mensen op een idle server idle te zijn :P. achievement_pyro etcetera zijn zo gemaakt dat je met een paar mensen samen zo alle achievements kan halen. Valve vindt het allemaal prima.
3. GoT server, maar beter nog pickups.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

hoeden: puur visueel
wapens: als je over een wapen hovert krijg je het effect te zien. Ze geeft de kritzkrieg i.p.v. onkwetsbaarheid een full crit buff aan de gehealde persoon.

achievement_idle_servers: servers waarop je kan idlen om aan items te geraken (er is een systeem waarbij je kans hebt om op willekeurige momenten een item te krijgen).

de GoT server (zie openingspost) is wat beter dan gemiddeld. Mumble (soort van teamspeak/ventrillo programma) (en een mic) helpt ook.

edit:
@Koeitje: als hij al lang geen shooters meer heeft gespeeld, en nieuw is in tf2 zie ik hem niet direct pickups spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-12-2009 23:07 ]

Verwijderd

bedankt voor de antwoorden.
Fijn om te horen dat die wapens er nog wel toe doen. Ben benieuwd hoe je de engineer kan uitbreiden bijvoorbeeld; meerdere sentry guns ?...ik ga dat eens uitzoeken.

vervolgvraag: Als ik niet naar die idle_servers ga ben ik dan zo ongeveer de enige die dat niet doet en snijd ik mezelf zo behoorlijk in de vingers? Zeg maar de enige zonder doping.......en dus de looser

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De engineer is de enigste class die nog geen class update heeft gehad, dus hij heeft nog geen extra items.

En de meeste items zijn als sidegrades bedoelt (er zijn een paar uitzonderingen zoals de blutsauger, ubersaw, equalizer), dus je bent niet benadeeld als je deze niet hebt. En je kan aan alle wapens geraken via achievements. 5 achievements voor het 1ste wapen, 11 voor het 2de en ik dacht 17 voor het derde. (milestone = item)

Verwijderd

@simon

jammer van die engineer....vind ik heerlijk om te spelen.

Dat mijn laatste fps Unreal 2004 was wil natuurlijk nog niet zeggen dat mijn spel heel erg slecht is. Het gaat best aardig soms! (geloof ik..)

Teamspeak is idd een nuttig ding als je wat meer organisatie wil. Ik heb een mic, maar als ik iets wil zeggen dan komt dat niet in de game terecht (instellingen mic staan goed), vreemd genoeg. Anderen hoor ik wel. Daar heb je dus een third party-client voor nodig? (ai wat weet ik hier toch weinig van..)

Ik weet iig weer wat meer, thanks.

*gaat weer oefenen en wie weet kom ik binnenkort wel eens langs op de Got-server*

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 23:22 ]

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

UT2k4 is natuurlijk iets heel anders dan TF2, mede door de verschillende classes.
En je hebt ook ingame voice, je moet maar eens kijken wat je keybind daarvoor is.
Je kan zowel ingame gebruiken, en iets zoals mumble draaien.
Of je voor beide dezelfde key gebruikt, of 2 verschillende is je eigen keuze.
Maar dezelfde key zorgt voor een echo.

Verwijderd

Inderdaad, ut2k4 is something different. Kan nog veel leren in TF2, gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:09:
vervolgvraag: Als ik niet naar die idle_servers ga ben ik dan zo ongeveer de enige die dat niet doet en snijd ik mezelf zo behoorlijk in de vingers? Zeg maar de enige zonder doping.......en dus de looser
Ik speel TF2 al sinds de release van de Orange box en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van achievement servers of idle servers. Ik denk dat jij dit ook niet hoeft te doen om plezier te hebben in het spel.

De extra wapens die je kan halen zijn niet per-se een verbeteting, maar meer een verbreding van de mogelijkheden. Valve heeft aan elk nieuw wapen een verbeterpunt maar ook een minpunt toegevoegd. Dus je hebt tactisch geen voordeel met nieuwe of oude wapens.

I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 23:19:
@simon

jammer van die engineer....vind ik heerlijk om te spelen.

Dat mijn laatste fps Unreal 2004 was wil natuurlijk nog niet zeggen dat mijn spel heel erg slecht is. Het gaat best aardig soms! (geloof ik..)

Teamspeak is idd een nuttig ding als je wat meer organisatie wil. Ik heb een mic, maar als ik iets wil zeggen dan komt dat niet in de game terecht (instellingen mic staan goed), vreemd genoeg. Anderen hoor ik wel. Daar heb je dus een third party-client voor nodig? (ai wat weet ik hier toch weinig van..)

Ik weet iig weer wat meer, thanks.

*gaat weer oefenen en wie weet kom ik binnenkort wel eens langs op de Got-server*
Je zou even naar teamfortress.be kunnen gaan, registreren en daar de Mumble (soort TS) gegevens kunnen halen. Dan kan je op de Mumble waar veel van ons zitten :) . Dan hoor je behoorlijk veel en vaak is het ook erg gezellig. Eventueel kan je dan ook nog ooit met een mixje meedoen (pcw) :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Metzie schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 02:00:
[...]

Ik speel TF2 al sinds de release van de Orange box en ik heb nog nooit gebruik gemaakt van achievement servers of idle servers. Ik denk dat jij dit ook niet hoeft te doen om plezier te hebben in het spel.

De extra wapens die je kan halen zijn niet per-se een verbeteting, maar meer een verbreding van de mogelijkheden. Valve heeft aan elk nieuw wapen een verbeterpunt maar ook een minpunt toegevoegd. Dus je hebt tactisch geen voordeel met nieuwe of oude wapens.
Tactisch geen voordeel kan je dus niet zo zeggen, het voordeel van een wapen hangt helemaal van de map af, heel vaak heb je door het gebruik van een unlock wel een voordeel op een map.

Net even Gunboats gecraft na 1x nog een Buff Banner te hebben gecraft (Had er al 3). Zo is craften nog wel leuk, maar die hats blijf ik veel te veel vinden :(

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 25-12-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Inderdaad jammer dat ze het craften totaal gericht hebben op de idler, en niet op de normale speler. Wie heeft er nou 27 groepjes van 3 dezelfde items ( dus 81 items ) in zijn inventory? Alleen de idler.

Het is vast al vaker gesuggereed, maar ik hoop eigenlijk dat Valve een soort van kraskaart systeem maakt. Elke dag krijg je slechts één kans, op een willekeurige item of hat indien je minimaal één uur heb gespeeld. Niet alleen ga je zo het idlen tegen, maar is het craften ook beter te balanceren omdat het systeem minder willekeurig te werk gaat qua drop ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het zou leuker zijn moest elk wapen 1 scrap metal opleveren.
En ze moeten crafting maken voor demo wapens.
Je kan geen SR, targe en dat wapen veranderen in een scrap metal.
En i.p.v. 3 tokens nodig te hebben voor een scrap metal zou 1 op 1 wel leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom nou direct weer mumble promoten? Laat hem lekker de ingame voice-comm gebruiken zoals iedereen zou moeten doen. Dan profiteert het hele team ervan, in plaats van alleen die paar die én mumble draaien én in het juiste channel zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
omdat de geluidskwaliteit van mumble >9000 keer zo goed is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
En meer gezeik. Toen ik een paar keer mumble zat hoorde ik alleen maar hoe gaar het andere team speelde, of dat er teveel n00bs in het team zaten. Gezellig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat heb je nou weer aan geluidskwaliteit? Je hoeft er geen DVD van te maken, je hoeft je alleen verstaanbaar te maken, en daarvoor is de in-game voice meer dan toereikend.

En tuurlijk is het handig dat je in mumble ook nog kunt praten als je dood bent, en zo je teamies nog kunt waarschuwen maar dat ghosten is ook gewoon cheaten.

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 26-12-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Hee, nog zo'n onderwerp dat al tig keer uitgekauwd is net als die eindeloze pyro-discussie. Gezellig met kerst enzo.

Doe gewoon waar je je zelf prettig bij voelt. ik gebruik soms gewoon allebei tegelijk. Moet je wel oppassen dat je niet in de war raakt met welk voice-knopje je indrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ik snap niet helemaal het nut van craften, wat kan je er mee?
alleen je spulletjes opschonen of is het ook nog wat nuttigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:29

g0tanks

Moderator CSA
rinusnl schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:37:
Het lijkt mij vrij duidelijk, je kan er items mee maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie

Metzie

Nyaano !

DeNeusbeer schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:35:
Doe gewoon waar je je zelf prettig bij voelt. ik gebruik soms gewoon allebei tegelijk. Moet je wel oppassen dat je niet in de war raakt met welk voice-knopje je indrukt :P
Ja, maar het liefste heb ik dat iedereen in het team gewoon de ingame voice gebruikt. Dan heeft namelijk iedereen in het team er iets aan. Anders is het alleen maar een handjevol regulars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rinusnl schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:37:
Je kunt er wapens en hats mee maken, bijvoorbeeld als je geen zin (of skill) hebt alle achievement milestones te halen, kun je zo ook nog bijv. de equalizer 'craften'.
Of hats, zodat je niet op een random drop hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Simon Verhoeven schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:14:
Dat weet ik. Echter zag ik op de tf2wiki dat er na de war update een bug geweest zou zijn die ervoor heeft gezorgd dat die dingen zeer vaak dropten.

Nu hebben ze dat weer gefixed

Dat hele craften heeft mij al mijn wapens gekost, tenminste die van de medic en heavy dan.

Was een beetje overmoedig. Resultaat is nu dat ik nog geen hoedje heb omdat je niet met refined metal kan craften maar met proclaimed.

:S

[ Voor 21% gewijzigd door lasharor op 26-12-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik heb nu 9 dead ringers en die kun je niet tot schroot verwerken, VALVEEEEE!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je kan het via een lange omweg.
4 watches => pda2 token
3 tokens => 1 scrap metal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
lasharor schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:39:
[...]

Dat weet ik. Echter zag ik op de tf2wiki dat er na de war update een bug geweest zou zijn die ervoor heeft gezorgd dat die dingen zeer vaak dropten.

Nu hebben ze dat weer gefixed

Dat hele craften heeft mij al mijn wapens gekost, tenminste die van de medic en heavy dan.

Was een beetje overmoedig. Resultaat is nu dat ik nog geen hoedje heb omdat je niet met refined metal kan craften maar met proclaimed.

:S
Hehehehe ben gelukkig niet de enige ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

punisher007 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 15:07:
[...]

Hehehehe ben gelukkig niet de enige ;)
O-)

Wat is er eigenlijk met de hlxstats gebeurt? Die link op teamfortress.be werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
Is een oude link inderdaad, dit is hem: http://server.teamfortress.be/hl/

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:20:
Wat heb je nou weer aan geluidskwaliteit? Je hoeft er geen DVD van te maken, je hoeft je alleen verstaanbaar te maken, en daarvoor is de in-game voice meer dan toereikend.

En tuurlijk is het handig dat je in mumble ook nog kunt praten als je dood bent, en zo je teamies nog kunt waarschuwen maar dat ghosten is ook gewoon cheaten.
M'n in-game geluid staat bijna uit, ik hoor je niet op de in-game voice. Voice commands let ik al helemaal niet op. Mumble is juist zo leuk om te ragen op random crit rockets en huntsman kills (voornamelijk door Marky).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan klagen als er te weinig teamspel is, terwijl je je hele team moedwillig mute? ;(

Maar houdt mumble vooral voor het ragen en offtopic gesocialize... en het in-game voor teamspel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 21:06:
En dan klagen als er te weinig teamspel is, terwijl je je hele team moedwillig mute? ;(

Maar houdt mumble vooral voor het ragen en offtopic gesocialize... en het in-game voor teamspel :Y
Teamspel? Op de pub? Hahaha. Zit liever op mumble met een kleine groep die wat meer van het spel snappen, stuk effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Yep, ik snap het geklaag dat we ingame moeten gebruiken niet echt.
De meeste regulars weten dat er een mumble kanaal is/kunnen zonder ook goed genoeg samen werken.

Daarstraks trouwens even tegen een scout geraced met de equalizer.
Het ging precies vrij gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
g0tanks schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 13:45:
[...]

Het lijkt mij vrij duidelijk, je kan er items mee maken.
ah natuurlijk. alleen al die scrap matal en die onzin.
snap het nut niet van de toegevoegde waarde van die hoedjes in het spel.
je krijgt er geen extra crits of wat anders van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Simon
Vergelijk anders de server van nu even met de server van 2 jaar geleden toen iedereen nog ingame voice gebruikte.
Kan ik wel mumble gaan installeren om te horen wat er in mijn team gebeurd, maar voel er weinig voor continue te alt-tabben om het channel te wijzigen als je geteambalanced bent. En dan nog heeft niet het gehele team er baast bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:29

g0tanks

Moderator CSA
Op Mumble zit iedereen die op de server zit gewoon in hetzelfde kanaal hoor. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

frickY, dat is waar. Maar waar je ook rekening mee moet houden is dat er 2 jaar terug veel meer regulars speelden. En ik gebruik gewoon beide. Maar het zou eigenlijk wel leuk zijn moest er een manier zijn om mumble je ingame geluid te laten onderdrukken als er iets gezegd wordt (misschien is er een manier en heb ik er gewoon over gekeken)

En wat meer ingame communicatie zou inderdaad geen ramp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
net mijn eerst hat gecraft, de fancy fendora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

frickY schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:15:
@Simon
Vergelijk anders de server van nu even met de server van 2 jaar geleden toen iedereen nog ingame voice gebruikte.
Kan ik wel mumble gaan installeren om te horen wat er in mijn team gebeurd, maar voel er weinig voor continue te alt-tabben om het channel te wijzigen als je geteambalanced bent. En dan nog heeft niet het gehele team er baast bij
Iedereen zit toch bij elkar in 1 kanaal. Daarnaast kan je hotkeys binden om van kanaal te wisselen zonder te alt-tabben.

Dus, tot nu toe heb je niet veel geschut om je mening kracht bij te zetten ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Notna schreef op zondag 27 december 2009 @ 13:43:
[...]

Iedereen zit toch bij elkar in 1 kanaal. Daarnaast kan je hotkeys binden om van kanaal te wisselen zonder te alt-tabben.

Dus, tot nu toe heb je niet veel geschut om je mening kracht bij te zetten ;)
Plus, TF2 draai je altijd windowed + noborder, dus alt tabben is niet zo'n ramp.

Zo had ik sinds de hat update -geen enkel- hoedje, waar ik nu m'n 2e camerabeard heb gevonden :(

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Notna
Mijn enige argument is dat iedereen in het team je zou moeten kunnen horen, en niemand van het andere team. En die staat nog steeds.
Alle overige pogingen mijn mening kracht bij te zetten zijn nu inderdaad wel onderuit gehaald :)

Ingame hoor je gewoon veel te weinig informatie meer op got#1. Op een gemiddelde Britse of Franse pub gebeurd dat wel nog heel veel, zoals 2 jaar terug ook op got#1.
Je hoort soms ook wanneer een regular 1x iets zegt er opeens nog meer in het team een mic blijken te hebben, ze hadden alleen even een voorbeeld nodig :)

Natuurlijk ook een beetje pot en ketel verhaal, ik gebruik zelf helemaal geen mic, maar dat komt omdat mijn pc in de woonkamer staat. Als ik het huis alleen heb zet ik hem wel aan maar dat gebeurd zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:28
g0tanks schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:26:
wat is dan het GoT mumble kanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
ik probeer al een tijdje een ronde van TF2 op te nemen. Nu lukt me dit wel via de ingebouwde recorder.
maar is het ook mogelijk om camerastanden te wijzigen. Voor of achteraf de opname?

Heb ook gehoord van Fraps kan dit programmaatje dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zondag 27 december 2009 @ 12:26:
Jup. En als je sneaky wilt zijn gebruik je even in-game voice/chat. Maar dan moet je niet zoals mij perongeluk hints geven op mumble zodat de tegenstander in de gaten krijgt wat je gaat doen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

frickY schreef op zondag 27 december 2009 @ 15:00:
@Notna
Mijn enige argument is dat iedereen in het team je zou moeten kunnen horen, en niemand van het andere team. En die staat nog steeds.
Alle overige pogingen mijn mening kracht bij te zetten zijn nu inderdaad wel onderuit gehaald :)

Ingame hoor je gewoon veel te weinig informatie meer op got#1. Op een gemiddelde Britse of Franse pub gebeurd dat wel nog heel veel, zoals 2 jaar terug ook op got#1.
Je hoort soms ook wanneer een regular 1x iets zegt er opeens nog meer in het team een mic blijken te hebben, ze hadden alleen even een voorbeeld nodig :)

Natuurlijk ook een beetje pot en ketel verhaal, ik gebruik zelf helemaal geen mic, maar dat komt omdat mijn pc in de woonkamer staat. Als ik het huis alleen heb zet ik hem wel aan maar dat gebeurd zelden.
Ik bedoel het natuurlijk ook niet lullig, maar deze discussie is al eens eerder gevoerd. Eensch, over het ingame kanaal wordt veel te weinig gesproken en daar zijn ook al veel discussies over gaande op tf.be. Echter, wordt het echt niet gebruikt voor tactische informatie. In tegendeel, het is gewoon lullen over alles wat los en vast zit en lekker kunnen ragen als 1 van de regulars weer een vage stunt uithaald :+. (of om je tegenpartij valse informatie te verstrekken :P )

Anyway, tactisch is wel passe op de pub. Ik gebruik het vaak nog om een spy te callen maar daar houdt het dan ook wel bij op verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RSD1982 schreef op zondag 27 december 2009 @ 18:20:
ik probeer al een tijdje een ronde van TF2 op te nemen. Nu lukt me dit wel via de ingebouwde recorder.
maar is het ook mogelijk om camerastanden te wijzigen. Voor of achteraf de opname?

Heb ook gehoord van Fraps kan dit programmaatje dat doen?
Nee, Fraps kan dat ook niet. Die neemt gewoon de DirectX-out op, dus je ziet hetzelfde als je op je scherm ziet.

Wat jij wilt kan met SourceTV. Dat moet alleen wel op de server draaien.
Je kunt een SourceTV demo afspelen en gewoon nog van camera standpunt wisselen zoals je dat normaliter in spectator doet. De SourceTV demos van de Got#1 server kun je vinden op http://replay.teamfortress.be/Servers/got1/

@Notna
Het is zo passe als je het zelf maakt, dat heb je helemaal zelf in de hand door het wel of niet te gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 27-12-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Het ligt eraan hoeveel spelers met mic op de server zitten. Als eenmaal een paar mensen beginnen met comms dan zie je direct de hele avond beter de voicecomms worden gebruikt. Maar als Cipher er zoveel waarde aan hecht begrijp ik niet dat hij niet wat meer die mic gebruikt. Volgens mij gebruik je zelf de ingame voicecomms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je ook niet zo zeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:06:
[...]

Dan moet je ook niet zo zeuren :)
Voor deze keer ben ik het moet koeitje eens.
Je kan niet verwachten dat andere gaan praten als je het zelf ook niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
Ach, fricky maakt in-game in ieder geval nog gebruik van de textchat. Ik vind de sfeer op de server er ook niet beter op geworden sinds mumble meer gebruikt wordt. De sfeer op mumble is daarentegen prima.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
a) Dat ik het niet/nauwelijks gebruik wil niet zeggen dat ik en het team er geen baat bij hebben als de rest het wel zou doen
b) Ik vraag jullie niet te gaan praten, ik vraag jullie het praten wat jullie al doen weer in-game te doen in plaats van extern in mumble

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 28-12-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik ben bang dat dat niet zal gebeuren. Zelf kan ik het niet eens doen omdat ik niet te verstaan ben door de ingame (of iig heel zacht), terwijl het op mumble prima is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Gisteren lekker spy gespeeld. Sinds ik begrijp hoe je de cloack en dagger moet gebruiken kan ik er eindelijk een beetje constant mee spelen. De scoreboards toppen met een kpd van 3 als spy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd hoe ze de Engineer update gaan doen. Niet alleen de items, maar ook alles er omheen. De laatste vier classes werden telkens met twee tegelijk geupdate, om de servers niet te vernaggelen. De Spy vs Sniper update was al erg, maar wat als Engineer solo geupdate wordt? Zeven engineers per team is echt de doodsteek voor public servers... Doen ze misschien toch nog een tiende class? Miss Pauling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze dan de medic update v2.0 geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

frickY schreef op maandag 28 december 2009 @ 00:12:
a) Dat ik het niet/nauwelijks gebruik wil niet zeggen dat ik en het team er geen baat bij hebben als de rest het wel zou doen
b) Ik vraag jullie niet te gaan praten, ik vraag jullie het praten wat jullie al doen weer in-game te doen in plaats van extern in mumble
Dus jij wilt dat we nutteloze alledaagse zaken middels de ingame voice gaan doen? Want dat is waar we Mumble voor gebruiken hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
LUH-3417 schreef op maandag 28 december 2009 @ 09:23:
Ik ben benieuwd hoe ze de Engineer update gaan doen. Niet alleen de items, maar ook alles er omheen. De laatste vier classes werden telkens met twee tegelijk geupdate, om de servers niet te vernaggelen. De Spy vs Sniper update was al erg, maar wat als Engineer solo geupdate wordt? Zeven engineers per team is echt de doodsteek voor public servers... Doen ze misschien toch nog een tiende class? Miss Pauling?
Joh, dat duurt maar eventjes. Daarna is het over en gaat het leven weer door als anders. Is dat niet het geval, dan kies je gewoon de class die het best kan counteren op al die engies. Of je gaat mee in de waanzin en vermomt je als spy tussen de engies. Easy sappin' :+ . Zo doe ik het in ieder geval bij iedere update, gewoon vermommen als het geupdate karakter want er lopen er meer dan genoeg rond.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

[b) Ik vraag jullie niet te gaan praten, ik vraag jullie het praten wat jullie al doen weer in-game te doen in plaats van extern in mumble
Je wilt dus horen hoe mensen afspraken maken voor l4d2 potjes, over random dingen praten, ... ?
Daar ga je eerder mensen mee ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ik denk dat de engie update fail wordt. Iedereen heeft ammo nodig en zit constant van elkaar te jatten. Ik kies altijd de counter van de classes update. Met de solly/demo update vond ik sniper wel een mooie counter. Waren ook bijna geen scouts en spies door alle spam en toevallig ook geen countersnipers. Beter kun je niet wensen als sniper. Met de engie update ga ik denk ik gewoon soldier of demoman 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mes wint in ieder geval van het zwaard >:) 8)

/EDIT :
SECURITEH schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:32:Minigun ook. :o
5 Knight Demo's vs. 1 Heavy gister en de Heavy won... :D
Ja maar die is sowieso lief :+ "We make good team!" O+

[ Voor 77% gewijzigd door nero355 op 28-12-2009 13:39 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

nero355 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:25:
Minigun ook. :o
5 Knight Demo's vs. 1 Heavy gister en de Heavy won... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

nero355 schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:25:

/EDIT :

[...]

Ja maar die is sowieso lief :+ "We make good team!" O+
"Entire team is babies!"
;)

Even zonder gekheid, het zwaard werkt best leuk maar je moet er wel mee om kunnen gaan, als een gek rondlopen heeft geen zin want inmiddels weet iedereen de zwakheden er van, en inderdaad, een heavy maait alles zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisje48
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09-2014
Na 4 pilsjes wordt de direct hit bij mij weer voor de ouderwetse rocket launcher gerolen.
10 bier of meer de pyro. knop in en rennen.
De demoman is momenteel mijn voorkeurs class.

[ Voor 199% gewijzigd door chrisje48 op 28-12-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 28 december 2009 @ 10:02:
Dus jij wilt dat we nutteloze alledaagse zaken middels de ingame voice gaan doen? Want dat is waar we Mumble voor gebruiken hoor.....
Ja, graag :) Moet je alleen ff opletten dat Koe je niet kicked })
Maar als er wat meer geouwehoerd wordt gaan er vanzelf ook meer mee ouwerhoeren, komt de ouderwetse gezelligheid wellicht terug, en valt er wellicht tussendoor ook nog wel wat tactische informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
frickY schreef op maandag 28 december 2009 @ 23:27:
[...]

Ja, graag :) Moet je alleen ff opletten dat Koe je niet kicked })
Maar als er wat meer geouwehoerd wordt gaan er vanzelf ook meer mee ouwerhoeren, komt de ouderwetse gezelligheid wellicht terug, en valt er wellicht tussendoor ook nog wel wat tactische informatie.
Kvondt het gisteren toch best grappig op mumble ;)

CP_steel leek echt nergens op voor blue, en later wij als red evenmin. Tot dat Kkaltuu pyro ging en ik als medic achter em aanhobbelde.. toch gewonnen en 12 minuten laatste cap verdedigt... geweldig :*)

En cabo moet gewoon weer met mesjes gaan spelen.. ipv z'n vlindermes in te leveren voor een ''groot'' zwaard mes :>

chop chop

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Ben het wel eens met frickY.

Een aantal keer ben ik een tijdje er tussenuit geweest en in de tijd waar ik even weg was gebruikte iedereen nog ingame voice, kwam ik terug gebruikt een enkeling het nog.

En het verschil was wel te merken, nu is het een pub waar de skill hoger dan gemiddeld is, maar waar alle clan dudes met elkaar spreken en zo over nieuwkomers op de server heen walsen.

Vroegah werden de nieuwkomers op de server erbij betrokken en soms werden ze (tot ergenis van sommigen) hard gedrilled door Koeitje tot groot vermaak van velen, maar het werkte. Die mensen werden toch beter en bleven daardoor plakken door het teamgevoel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jimmie schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:10:Vroegah werden de nieuwkomers op de server erbij betrokken en soms werden ze (tot ergenis van sommigen) hard gedrilled door Koeitje tot groot vermaak van velen, maar het werkte. Die mensen werden toch beter en bleven daardoor plakken door het teamgevoel :+
"<3 @ Mute" zeg ik maar altijd >:) :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik mute Koeitje enkel tijdens de setup tijd omdat hij zo vaak rotmuziek speelde.
Tijdens het spel unmute ik hem omdat hij vaak nuttige dingen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Volgens mij zijn er genoeg die zich gigantisch ergeren aan de voicecomms van koeitje of die hem daarom arrogant vinden. De dingen die koeitje callt denk ik vaak ook alleen call ik ze niet. Vier engies in attack, geen medics, medics die niet uberen of een heavy met 3 punten in 15 minuten uberen, engies zonder teleporter, demo's die zitten te kloten met zwaard, vier spies of snipers in een team, scouts op goldrush of dustbowl. Ik kan zo wel een tijdje doorgaan. Ik kan me niet druk maken als mensen niet hun best doen op een public. Zeker nu ze van de demo een W+M1 class hebben gemaakt. Als mijn team bestaat uit pyro's, scouts, huntsman snipers, spies en demo's met zwaard kun je er ook niet veel van verwachten. Er zijn dan ook niet veel spelers die zin heeft zo'n team de les te lezen. Terecht want daarvoor is het een public waar iedereen wat zit aan te kloten. Koeitje heeft het geprobeerd en je ziet wat zijn reputatie is op de public server.

Verder is die mythe van het ghosten op mumble pure onzin. Spelers die wil competief willen zijn, zijn al beter qua aim, movement en overall skill dan de gemiddelde pubber. Omdat ze misschien een mix willen spelen of voor de gezelligheid zitten ze op mumble. Die spelers zouden altijd de gemiddelde pubber finaal hard rapen. Ook als ze niet op mumble zouden zijn. Wat er wel gebeurd is dat er wordt gelachen om reflected rockets, airbottles, crit stickies of taunt kills.

Ik hoop dat we nu verder ontopic kunnen gaan in plaats van de competieve mumble server in kwaad daglicht zetten en de casual public player zonder mic omhoog prijzen. Ik vraag me af of de public server nog zou bestaan als we niet samen op mumble komen en daar afspreken om de got server te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Waster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:57:
Volgens mij zijn er genoeg die zich gigantisch ergeren aan de voicecomms van koeitje of die hem daarom arrogant vinden. De dingen die koeitje callt denk ik vaak ook alleen call ik ze niet. Vier engies in attack, geen medics, medics die niet uberen of een heavy met 3 punten in 15 minuten uberen, engies zonder teleporter, demo's die zitten te kloten met zwaard, vier spies of snipers in een team, scouts op goldrush of dustbowl. Ik kan zo wel een tijdje doorgaan. Ik kan me niet druk maken als mensen niet hun best doen op een public. Zeker nu ze van de demo een W+M1 class hebben gemaakt. Als mijn team bestaat uit pyro's, scouts, huntsman snipers, spies en demo's met zwaard kun je er ook niet veel van verwachten. Er zijn dan ook niet veel spelers die zin heeft zo'n team de les te lezen. Terecht want daarvoor is het een public waar iedereen wat zit aan te kloten. Koeitje heeft het geprobeerd en je ziet wat zijn reputatie is op de public server.

Verder is die mythe van het ghosten op mumble pure onzin. Spelers die wil competief willen zijn, zijn al beter qua aim, movement en overall skill dan de gemiddelde pubber. Omdat ze misschien een mix willen spelen of voor de gezelligheid zitten ze op mumble. Die spelers zouden altijd de gemiddelde pubber finaal hard rapen. Ook als ze niet op mumble zouden zijn. Wat er wel gebeurd is dat er wordt gelachen om reflected rockets, airbottles, crit stickies of taunt kills.

Ik hoop dat we nu verder ontopic kunnen gaan in plaats van de competieve mumble server in kwaad daglicht zetten en de casual public player zonder mic omhoog prijzen. Ik vraag me af of de public server nog zou bestaan als we niet samen op mumble komen en daar afspreken om de got server te vullen.
QFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan ik me niet registreren op het teamfortress.be forum?

Ik krijg dit: The form data has been altered, the session-id field is required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Codemann heeft de boel verkloot en is te lui om het te fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heel lang geen TF2 meer gedaan en sinds een paar dagen weer geïnstalleerd.
En blijft toch weer een top spel, updates zijn ook zeer tof weer.. vind alleen de Demoman nu iets te sterk, te sterk.

Maar de nieuwe rocket van de Soldier is zeer fijn! O+
En vandaag ging dan ook zeer goed..
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/ou2ot1.jpg

Ik kom dus zeker een keertje langs op de GoT Servers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik speel al een tijdje Team Fortress.

Vooral de laatste tijd heb ik er last van dat het laden van een spel (dus nadat je een server hebt gekozen) erg lang duurt. Bij "Clientgegevens verzenden" lijkt hij zelfs helemaal niet verder te komen!

Meer mensen hier last van?

Daarnaast heb ik er ook vaak last van dat hij maar een paar servers vindt. Soms kan ik bepaalde server helemaal niet vinden of moet ik wel 3 keer reloaden voordat hij er een paar heeft.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:03:
Zo, heel lang geen TF2 meer gedaan en sinds een paar dagen weer geïnstalleerd.
En blijft toch weer een top spel, updates zijn ook zeer tof weer.. vind alleen de Demoman nu iets te sterk, te sterk.

Maar de nieuwe rocket van de Soldier is zeer fijn! O+
En vandaag ging dan ook zeer goed..
[afbeelding]

Ik kom dus zeker een keertje langs op de GoT Servers! :)
zo welke cheat gebruik jij _/-\o_
dat zijn idd mooie stats op trots te zijn!
ja vind het ook, de demoman is erg over powerd nu.
mja een paar wel geplaatste rockets en het is over.

gisteren een leuke pot gespeeld op de gotter.
alleen jammer als TELKENS cabo je levenswerk in 3 seconden kapot maakt met zun sapper..
bleh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Compizfox schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:16:
Ik speel al een tijdje Team Fortress.

Vooral de laatste tijd heb ik er last van dat het laden van een spel (dus nadat je een server hebt gekozen) erg lang duurt. Bij "Clientgegevens verzenden" lijkt hij zelfs helemaal niet verder te komen!

Meer mensen hier last van?

Daarnaast heb ik er ook vaak last van dat hij maar een paar servers vindt. Soms kan ik bepaalde server helemaal niet vinden of moet ik wel 3 keer reloaden voordat hij er een paar heeft.
staat er iets aangevinkt bij het zoeken naar?
je kan criteria invoegen dus misschien is dat de oplossing van de fout.
voor het downloaden, kijk eens bij je setting > multiplay. misschien staat er wat aangevinkt wat niet standaard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:57:

Ghosten is wel leuk :P. Maar dan meer in de trand van "zullen we Racio vertellen dat er spy bovenop z'n dispenser zit :+"
rinusnl schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:18:
[...]

zo welke cheat gebruik jij _/-\o_
dat zijn idd mooie stats op trots te zijn!
ja vind het ook, de demoman is erg over powerd nu.
mja een paar wel geplaatste rockets en het is over.
Wauw, hij scored "goed" op een 2fort only server....of sowieso...pubs. Mijn gemiddelde kill/death ratio zit boven die screen trouwens :P

Als we dan toch gaan gooien met screens heb hier nog wel iets van een jaar geleden ofzo.
http://tweakers.net/ext/f/O53xxjh9jPUn2ap2Ymp7ap5s/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/ZXxpsjHlPrOZPsTh7sd5Tvw3/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/mcnNcJA9bGW2WdwixqvRefYm/full.jpg
http://tweakers.net/ext/f/xL7Hs4Ouvlu2xUSorMmgMEcg/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Please no, why the f.

Komop zeg hou je commentaar even voor je. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nmxje schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:31:
Please no, why the f.

Komop zeg hou je commentaar even voor je. :>
Geef alleen maar aan dat het compleet zinloos is screens te gaan posten en om mensen de hemel in te prijzen aan de hand van screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:32:
[...]

Geef alleen maar aan dat het compleet zinloos is screens te gaan posten en om mensen de hemel in te prijzen aan de hand van screenshots.
En laat mensen toch hun screenshots posten.
Maar je doet het zelf net zo hard. Misschien wel als reactie, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Screenshots posten om te laten zien hoe goed je bent? Doe maar niet, aangezien dit (net als het hele patsen met stats en dergelijke) over het algemeen meer ellende en gezeur dan gezelligheid oplevert.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Nog even een (gezellige) discussie aanwakkeren over de unlocks.

De Demo was volgens vele overpowered. Ik vond van niet omdat er een stijle leercurve in zat. De Direct Hit heeft nu in sommige situaties toch wel het voordeel (denk ik, weet niet hoe jullie erover denken). Maar ik moet zeggen dat die gasten die de cart douwen easy targets zijn. Ook gasten die in PL maps hun "basis/start" uit moeten komen zijn makkelijk doelwit.

Ik hoop dan aan de ene kant dat the direct hit generved wordt (Snelheid iets lager ofzo) aan de andere kant moet je wel weer goed kunnen richten met tdh (met als sidenote omdat de rocketsnelheid een stuk hoger ligt dat ook weer iets makkelijker is)).

Wat denken jullie dat de volgende update/nerf wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, wou alleen zeggen dat ik demoman wel overpowerd vind.
Misschien omdat ik de wapen nog niet heb..en Soldier juist nu helemaal fijn vind.
En als het dan 'compleet zinloos' is, dan zeg je dat toch gewoon en zijn we klaar? :/

Is er trouwens maar één GoT Pub. Server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

rinusnl schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:20:
[...]

staat er iets aangevinkt bij het zoeken naar?
je kan criteria invoegen dus misschien is dat de oplossing van de fout.
voor het downloaden, kijk eens bij je setting > multiplay. misschien staat er wat aangevinkt wat niet standaard is ;)
Ik zal eens kijken als ik weer TF2 ga spelen (tegenwoordig heb ik daar niet zo vaak zin in omdat het laden zo lang duurt of heelmaal niet lukt)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, GoT heeft maar één pubserver.

Ik vind de Direct Hit eigenlijk wel prima zo qua snelheid en damage. Hij heeft echt enorm weinig splashdamage en is alleen beter als je echt goed kan schieten.

Demo vind ik niet echt overpowered. Ik heb tot nu toe alleen het schild, maar het zwaard is volgens mij ook al lang niet meer zo sterk als dat het in het begin was. Mensen weten nu wat ze er tegen kunnen doen: jugglen, hitscan wapens of melee terughakken. Alleen de range is soms wat raar. Wat de Scottish Resistance betreft; ik kan de keren dat ik er door doorgegaan ben op één hand tellen, dus ik geloof dat niet veel mensen hem gebruiken. Kan ik me goed voorstellen, aangezien ik hoor dat je echt goed naar bepaalde sticky's moet kijken om ze te detonaten. Lijkt me erg onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De DH is imho prima.
DH is leuk en al in 1 vs 1, maar een crit DH rocket heeft gewoon niet hetzelfde effect als een gewone rocket.
Als je tegen groepjes vecht ben je soms beter af met de gewone rocket launcher.

• Waster
De scottish resistance is bugged. Als ik vaker doodga omdat er een sticky in mijn gezicht ontploft dan dat ik een sticky op de tegenstander kan schieten dan begrijp ik wel waarom veel mensen hem niet kiezen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.