Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

japie06 schreef op maandag 21 december 2009 @ 07:48:
weet iemand of natasha effect heeft op de charge van de demo?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Shabbaman schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:09:
[...]

Ik denk dat het niet echt leuk is om heavy te spelen op een pub vol soldiers met Direct Hit.
Heavy met medic ging erg goed ondanks direct hit.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

aapelite

Do the kirby!

Shabbaman schreef op maandag 21 december 2009 @ 11:09:
[...]

Ik denk dat het niet echt leuk is om heavy te spelen op een pub vol soldiers met Direct Hit.
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

n.v.m.

[ Voor 97% gewijzigd door Twisted op 21-12-2009 13:29 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik moet toch nog wat aan de direct hit wennen, ik heb de gewoonte om te springen als er een rocket op mij afkomt.
Dat gaat niet goed samen met de direct hit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Idd, tegen noobs gaat dat vaak nog prima af als je gewoon je dodge goed timed... maar de wat betere spelers..

Ik heb hem zelf overigens nog niet, jammer van valve..

Nog iets, vanavond speelt Team 1 tegen Rockit als eerste match van Esportsheaven 1daycup, misschien even kijken of er een sorucetv beschikbaar is voor als er iemand wilt kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Een blogupdate over de situatie had wel leuk geweest, en ik hoop dat ze de strips afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Simon Verhoeven schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:42:
Een blogupdate over de situatie had wel leuk geweest, en ik hoop dat ze de strips afronden.
Idd, ik wil Saxton Hale zien die een berg hippies in elkaar mept! :P Oh en ze mogen de bots ook wel eens verder uitleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door pasta op 21-12-2009 14:44 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Weiman schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:34:
Idd, tegen noobs gaat dat vaak nog prima af als je gewoon je dodge goed timed... maar de wat betere spelers..

Nog iets, vanavond speelt Team 1 tegen Rockit als eerste match van Esportsheaven 1daycup, misschien even kijken of er een sorucetv beschikbaar is voor als er iemand wilt kijken..
Spelen!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je weet dat er een bug is waardoor sommige (waaronder ikzelf) wel de milestones halen maar niet de wapens?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Weiman schreef op maandag 21 december 2009 @ 14:34:

Ik hoor het wel als een relay nodig is? :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Notna schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:00:
[...]

Je weet dat er een bug is waardoor sommige (waaronder ikzelf) wel de milestones halen maar niet de wapens?
Ja hoor, had ik zelf ook, maar je krijg het gewoon enorm veel later, in ieder geval ik wel.
Heb trouwens nu 2 Buff Banners, jammer dat ik niet de boots kreeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De boots krijg je random, niet van een milestone.
Ondertussen heb ik mijn equalizer van een random drop gekregen.
Maar de server doet nog raar, net demo milestone 3 gehaald en ik heb de nieuwe stickie launcher niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Phyxion schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:17:
[...]

Ja hoor, had ik zelf ook, maar je krijg het gewoon enorm veel later, in ieder geval ik wel.
Heb trouwens nu 2 Buff Banners, jammer dat ik niet de boots kreeg :(
heb je die random gekregen? Of 1 via mile en 1 random?

sommige hebben die nieuwe wapens wel 3x :/

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team fortress 2 is helemaal uitgemolken. WAAR IS VALVE MEE BEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haal die update eruit. We willen alleen onze spullen kunne ruilen en meer niet :S ga niet een War starten om vervolgens 2 overpowered klasses in de game te zetten

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Spreek voor jezelf.

:D

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

angienl schreef op maandag 21 december 2009 @ 16:25:
Team fortress 2 is helemaal uitgemolken. WAAR IS VALVE MEE BEZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haal die update eruit. We willen alleen onze spullen kunne ruilen en meer niet :S ga niet een War starten om vervolgens 2 overpowered klasses in de game te zetten
WTF hoe ongefundeerd kun je praten? Hoe lang speel je uberhaupt al TF2? Elke update vergt gewoon wat aanpassingsvermogen, ga dus niet ongefundeerd zeiken.

Ga jij maar lekker ruilen, ik vind alles best, als je mij maar niet voor de voeten loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:52

-d-

Zucht. Ze blijven gratis, nieuwe content aan een 2 jaar oude game toevoegen (!!!) en nog steeds presteren mensen het om erover te klagen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ga toch een ander spel spelen, elke update zit je wel weer te zeiken man, bah.
Descriptor schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:51:
[...]

heb je die random gekregen? Of 1 via mile en 1 random?

sommige hebben die nieuwe wapens wel 3x :/
Via milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Met Uitmelken bedoelen we toch meestal: het meeste geld uit een product(reeks) krijgen? (Sims + 10.000 uitbredingen bijvoorbeeld). Waar zie jij dat dan terug in TF2? Updates met gratis nieuwe content, vakantie-mods en talloze community maps. Zonder dit alles had jij niet eens spullen te willen ruilen denk ik?

Ja het is ff chaotisch de week na de update, met Spamfortress 2. Maar zoals bij elke update: geef het een weekje, dan is de novelty er alweer af en gaat me normaal spieln. Wellicht dan dat ook Valve wat bugjes heeft geplet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Iedere update brengt weer nieuwe kopers (je ziet de verkopen bij iedere update pieken) en dit zal een grote motivatie zijn geweest voor Valve om de game te blijven updaten.
Het excuus dat het gratis is en Valve dit als service o.i.d. doet is niet alleen een uitgemolken excuus maar ook nog eens niet geheel waar en erg makkelijk om te roepen... kijk eens verder als je neus lang is wanneer je zo iets roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om onzin te posten.

Om over je msn-taal nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:37

The Zep Man

🏴‍☠️

diffx schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:06:
[...]

Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om onzin te posten.?

Om over je msnMSN-taal nog maar te zwijgen.
...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Mierenneuker.
SECURITEH schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:51:
Iedere update brengt weer nieuwe kopers (je ziet de verkopen bij iedere update pieken) en dit zal een grote motivatie zijn geweest voor Valve om de game te blijven updaten.
Het excuus dat het gratis is en Valve dit als service o.i.d. doet is niet alleen een uitgemolken excuus maar ook nog eens niet geheel waar en erg makkelijk om te roepen... kijk eens verder als je neus lang is wanneer je zo iets roept.
Alleen is dat bij Valve veel minder dan bij andere bedrijven, neem als voorbeeld de Sonic-reeks, die is pas uitgemolken. Elke keer weer een nieuw spel dat verkocht wordt voor de volle prijs, terwijl bij een update zoals deze juist de prijs wordt gehalveerd. Leuk voor de mensen die het spel al hebben, ook leuk voor mensen die het niet hebben maar wel willen kopen.

[ Voor 75% gewijzigd door g0tanks op 21-12-2009 18:44 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Wellicht dat bij het updaten de prijs spontaan 50% zakt wel een medeverklaring hiervoor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Wat is er mis met je product ondersteunen en daarmee ook nog eens geld verdienen? Er werken ongeveer 150 medewerkers bij Valve die ook geld moeten verdienen om hun gezin te onderhouden. Ik ben erg tevreden met de ondersteuning die zij bieden op TF2en ze luisteren goed naar de commmunity.

Ik heb het idee dat sommige mensen alleen maar zueren om te zeuren. Kijk maar eens hoe goed EA hun spellen ondersteunt (not!). Waarbij spellen maanden lang bugged blijven of zelfs nooit gepatch worden (Bijvoorbeelc Battlefield 1942 pixel shooting).

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Ik zeg niet dat Valve er geen geld aan mag verdienen, ik wijs er alleen op dat dit zonder twijfel een motief is voor Valve om deze updates uit te brengen aangezien een hoop mensen die roepen dat het gratis is (en dus goed) en dat het als betaalde DLC ook niet zou werken voor een game als TF2.

Ja ze ondersteunen de game nog actief 2 jaar na dat die is uitgekomen (en dat is zeker goed) maar de verkoop cijfers zijn ook erg hoog voor een 2 jaar oude game puur door deze updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het net aangeschaft voor 9,99 via Steam, maar wat een download zeg! Een dikke 6GB, dat is niet niets. Ben echt enorm benieuwd, heb eigenlijk nog nooit iets van Half-Life 2 mods gespeeld maar ik hoorde wel veel positiefs over deze game.

Hebben jullie nog beginners tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:17:
Heb het net aangeschaft voor 9,99 via Steam, maar wat een download zeg! Een dikke 6GB, dat is niet niets. Ben echt enorm benieuwd, heb eigenlijk nog nooit iets van Half-Life 2 mods gespeeld maar ik hoorde wel veel positiefs over deze game.

Hebben jullie nog beginners tips?
Niet luisteren naar mensen uit GoT 1 en zeker niet naar Koei

:+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 december 2009 @ 21:32:
[...]

Niet luisteren naar mensen uit GoT 1 en zeker niet naar Koei

:+ :P
Hij moet mij niet healen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pyro is nog slechter geworden na de update: demo's met zwaard + schild krijg je nevernooit dood, en direct hit is ook niet zo gezond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:40:
pyro is nog slechter geworden na de update: demo's met zwaard + schild krijg je nevernooit dood, en direct hit is ook niet zo gezond...
1. Airblast
2. Shotgun
3. ????
4. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Um darkstone je weet toch dat je gewoon opzij kan stappen?
Zo snel charged een demo echt niet, en de demo moet een redelijke afstond overbruggen om in crit modus te gaan dus als je dan nog niet kan ontwijken dan heb je een probleem.

Tevens werkt je airblast/shotgun prima tegen een demo.

Volgens mij heeft een deftige demo meer problemen met een normale demo dan een knight demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:01:
Um darkstone je weet toch dat je gewoon opzij kan stappen?
je weet toch dat schild 50% dr geeft tegen vuur? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:06:
[...]

je weet toch dat schild 50% dr geeft tegen vuur? :Y)
Helemaal vergeten dat de gemiddelde pyro niet weet dat hij ook een wapen onder het nummertje 2 heeft zitten. Stom van mij ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Opzij stappen is ook best moeilijk gezien de belachelijke range van melee wapens. Maar de airblast werkt goed om die charge tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het zwaard nog niet, maar ik heb gisteren dikke pret gehad met constant chargen met mijn bottle. Dat schild is echt geweldig. Je ren gewoon in een groep, vliegt in brand, krijgt drie raketten op je kop en en je leeft nog steeds. Je hebt altijd wel tijd om iemand te bottlen. :)

Daarna een pcw gespeeld tegen niet zo'n goed team. Asskicker met alle soldier unlocks, Tony met zwaard en schild. Slaat echt nergens meer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 00:07:
[...]

Helemaal vergeten dat de gemiddelde pyro niet weet dat hij ook een wapen onder het nummertje 2 heeft zitten. Stom van mij ;(
True, maar een aanzienlijk deel van de pyro's loopt rond met de flaregun in slot 2. En dat ding is dan weer minder effectief in zulk soort situaties.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:26
even over dat craften, hoe vind ik nieuwe blueprints?
ik las dat je gewoon moet experimenteren en als iets kan krijg je het.
nou als ik 3 ubersaw's in dat craft veldje gooi. gebeurt er niks. en volgens de tf2 backpack examiner site zou je met 3 melee wapens scrap metal moeten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
LUH-3417 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:56:
Ik heb het zwaard nog niet, maar ik heb gisteren dikke pret gehad met constant chargen met mijn bottle. Dat schild is echt geweldig. Je ren gewoon in een groep, vliegt in brand, krijgt drie raketten op je kop en en je leeft nog steeds. Je hebt altijd wel tijd om iemand te bottlen. :)

Daarna een pcw gespeeld tegen niet zo'n goed team. Asskicker met alle soldier unlocks, Tony met zwaard en schild. Slaat echt nergens meer op. :)
Die trompet is best leuk, wordt je wel een beetje overmoedig van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 23:40:
Juist de pyro's vind ik het irritantste nu zowel als demo als soldier, een goede pyro brand je zo weg, je moet als soldier met TDH toch zeer goed kunnen richten, als pyro er dicht op zit ben je echt zo dood. Voor de demo geldt min of meer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:19:
[...]

True, maar een aanzienlijk deel van de pyro's loopt rond met de flaregun in slot 2. En dat ding is dan weer minder effectief in zulk soort situaties.
1. Airblast
2. Flame
3. Axetinguisher
4. ????
5. Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Oh kijk.. een pyro-discussie. Nog niet eerder gehad in dit topic.

Even over dat craften. Ik wil zooo graag de texas gallion hat van de engi. Nou prima denk je dan, dat craften we even. Maar als ik geen Primary weapons van de Engi heb, kan ik geen class token maken, zonder class token, geen class-hoedje. Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:38:
[...]

1. Flame
2. Airblast
3. Axetinguisher
4. ????
5. Profit
Fixed, je kan direct na flame airblasten, niet andersom, dan zit er een tijdje tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DeX schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:46:
Oh kijk.. een pyro-discussie. Nog niet eerder gehad in dit topic.

Even over dat craften. Ik wil zooo graag de texas gallion hat van de engi. Nou prima denk je dan, dat craften we even. Maar als ik geen Primary weapons van de Engi heb, kan ik geen class token maken, zonder class token, geen class-hoedje. Beetje jammer!
Klopt, ik wil ook een engineer hat (Mining Helmet), maar die kan je nu alleen random krijgen, beetje jammer, sowieso heb je er al veeeel te veel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:47:
[...]

Fixed, je kan direct na flame airblasten, niet andersom, dan zit er een tijdje tussen.
Oh, okay. Ik speel niet zoveel pyro ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan toch zo een uitgesproken mening hebben :w

Leuk dat het craften er eindelijk inzit, maar geen idee wat je ermee moet. Het is zonde om wapens te maken, daarvoor is het leuker de milestones te halen. Maar dan, hoedjes maken? Schiet ook niet echt op.
Ik maak wel gewoon overal scrap metal van om wat ruimte te maken, en wellicht dat er in de toekomst nog wat leuks komt waarvoor ik daar een hoop van nodig heb.
In ieder geval al een hoop verpest met het maken van Class Tokens. Ik had geen idee wat ik aan het doen was. Maar die dingen kun je dus niet meer terug-craften naar metal oid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frickY schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:03:
En dan toch zo een uitgesproken mening hebben :w

Leuk dat het craften er eindelijk inzit, maar geen idee wat je ermee moet. Het is zonde om wapens te maken, daarvoor is het leuker de milestones te halen. Maar dan, hoedjes maken? Schiet ook niet echt op.
Ik maak wel gewoon overal scrap metal van om wat ruimte te maken, en wellicht dat er in de toekomst nog wat leuks komt waarvoor ik daar een hoop van nodig heb.
In ieder geval al een hoop verpest met het maken van Class Tokens. Ik had geen idee wat ik aan het doen was. Maar die dingen kun je dus niet meer terug-craften naar metal oid :(
Terug craften zou soms wel handig zijn, aan de andere kant is het ook niet zo erg, erg veel verpruts je niet door die Tokens. Ik heb liever dat ze craften gewoon fixen dat je wat minder items nodig hebt, 3 refined metal voor een random hat is echt veel en veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Heb nu 2 refined metal.. erg vervelend alleen dat je de spywatches niet kunt gebruiken om metaal te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die watches kan je enkel gebruiken om een PDA2 slot token te maken.
Tot nu toe wel vrij lame vermits je er enkel nieuwe watches mee kan maken.

[ Voor 32% gewijzigd door Simon Verhoeven op 22-12-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Hmm....afgelopen weekend kon in tf2 downloaden, maar nog voor 't klaar was verdween 't uit mijn steam games list? Is dit een glicht of was ik ontereecht (of onwetend) in bezit van een tf2 licentie?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
Het was free weekend, zodat je TF2 een weekend lang gratis kon spelen.
Tevens was er een weekend deal, zodat je TF2 voor 50% van de prijs kon kopen.

Je bent dus te laat. Maar ik kan je aanraden om TF2 alsnog te kopen, voor de normale prijs. Het is het waard. :)

[ Voor 25% gewijzigd door diffx op 22-12-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk de free weekend die afgelopen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het craften wel ok. Ik heb nu één refined metal en het kost inderdaad fuckin' veel tijd, maar goed... hoedjes horen ook zeldzaam te zijn. Ik vind het prima, ze moeten alleen de watches nog even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Ik heb m'n hele collectie jarates en sandviches (beide pagina's vol) omgezet en heb nu 2 refined en 1 scrap...

Had ook een sniper token gemaakt voordat ik het nut wist, maar die maar gedelete :+

Nog 2 refined nodig... gaat eeuwen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
lol, ik heb een scrap metal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Rey Nemaattori schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:12:
Hmm....afgelopen weekend kon in tf2 downloaden, maar nog voor 't klaar was verdween 't uit mijn steam games list? Is dit een glicht of was ik ontereecht (of onwetend) in bezit van een tf2 licentie?
Ik heb nog wel een kopie over van de 2,50 actie mocht je interesse hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Daarjuist kreeg ik mijn ontbrekende items dus blijkbaar maken ze toch vorderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:39:
Daarjuist kreeg ik mijn ontbrekende items dus blijkbaar maken ze toch vorderingen.
Ik had ze vannochten toen ik ging spelen al :D

Maar met TDH is het toch wel erg makkelijk om mensen in de lucht af te schieten, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:02:
[Terug craften zou soms wel handig zijn, aan de andere kant is het ook niet zo erg, erg veel verpruts je niet door die Tokens. Ik heb liever dat ze craften gewoon fixen dat je wat minder items nodig hebt, 3 refined metal voor een random hat is echt veel en veel te veel.
Doe er een class-token bij en het is geen random-hat meer ;)

Let overigens op dat je niet overal refined metal van maakt. Voor sommige dingen heb je reclaimed nodig :)

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 22-12-2009 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Hij blijft random in de zin van dat je niet weet WELKE hat voor die class je krijgt toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
punisher007 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:38:
Hij blijft random in de zin van dat je niet weet WELKE hat voor die class je krijgt toch ?
True. Je heb helaas geen controle over de exacte hat die je wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfs met het token en genoeg refined metal heb je aleen een conditionele kans op een class hat. Het is nog steeds 1 op 3 dat het precies de hoed is die jij wil. Wel beter dan compleet random, maar je kan nog steeds opgescheept raken met dat whirly gig hoedje ipv firemans helmet of chicken hat. :>

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Of helemaal geen hoedje (kaal hoofd dus) _O- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe hobby: jezelf low schieten, equalizer equippen en constant medic roepen en voor een medic op een neer springen. Na een seconde of tien switchen naar ander wapen, healing krijgen en heel sarcastisch 'Thanks!' zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik de volgende keer maar gewoon de teams direct scramble. Mijn team (rode stipjes) werd zwaar gerolled. Misschien snappen nu sommige mensen waarom je niet als een kip zonder kop sniper of pyro moet blijven spelen tegen mass demo/solly. Credits voor Raizer en Skeej die goed medic werk deden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mKz3lvLVMXy4kHXS7yyfrTdA/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:39:
Ik heb ze inderdaad ook gekregen. Na een killstreak van 12 met de solly kreeg ik ze alle 5.

Enige wat ik nu nog niet heb gekregen zijn die solly boots. Maar die zijn dus random.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:19:
Denk dat ik de volgende keer maar gewoon de teams direct scramble. Mijn team (rode stipjes) werd zwaar gerolled. Misschien snappen nu sommige mensen waarom je niet als een kip zonder kop sniper of pyro moet blijven spelen tegen mass demo/solly. Credits voor Raizer en Skeej die goed medic werk deden.

[afbeelding]
Kip zonder kop als demo met zwaard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41

[afbeelding]
Het is jammer om te zien hoe je de rode stipjes niet mooi hebt uitgelijnd met de tekst. Ook vind ik het rood een nogal vervelend contrast hebben met de achtergrond.

...

Dude, het is een pub. Neem het niet te serieus, neem nog een biertje, en maak je niet druk. Je hebt alleen jezelf ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Killzone schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:32:
[...]

Het is jammer om te zien hoe je de rode stipjes niet mooi hebt uitgelijnd met de tekst. Ook vind ik het rood een nogal vervelend contrast hebben met de achtergrond.
Je vergeet de belabberde JPEG compressie :+

Ik kan het wel een beetje begrijpen, het was ook echt bout op dat moment op de server... ging nergens over. Maar dit is nou eenmaal hoe het eraan toe gaat op pubs. Na een paar rondjes is er weer een mapchange of een votescramble en is alles weer goed. Of niet. Je kunt er nou eenmaal niet veel aan doen. Gelukkig is het meestal niet zó heel erg merkbaar slecht verdeeld tussen de teams zoals toennet op cp_steel. Dusja, zoals gezegd, het is en blijft een pub. Je weet wat de Joker tegen Batman zou zeggen :P

(ik ben dus skeej hè :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
As ge maar leut heb *O*

Is de hele avond pickup's spelen niet iets voor jou Koe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:45:
As ge maar leut heb *O*

Is de hele avond pickup's spelen niet iets voor jou Koe?
Is ook een drama, alleen invite is nog te doen. Heb wel nog 2 pcw's gespeeld tegen high div2+ finse mix (moose, hocz, m0re, dajackal, haza en iemand die ik vergeten ben) & blame.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

En dan te bedenken dat ik gisteravond géén pyro maar meidc speelde !!!111ononeonehundredeleven

:+ :+ :+

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Niet online
Er is weer een Steam Holiday Sale, en TF2 kost momenteel €14.99 (is er iemand die €19.99 betaald heeft? TF2 is zowat continu in de aanbieding ;)).

Zo'n beetje alles wat je op Steam kan kopen is in de aanbieding momenteel.

[ Voor 7% gewijzigd door diffx op 23-12-2009 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
GTA4 en de Eidos pack vond ik zelf erg interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Update van 22 december:

Fixed inconsistent Rage generation with the Buff Banner
Added an "equipped" tag to currently equipped items in the Backpack and Crafting screens
Fixed the TFBots not reacting correctly to stun effects
Fixed the Heavy picking up his own thrown sandvich if it was thrown while running forward
Fixed Pyros not getting the proper kill icon for kills with deflected Direct Hit rockets
Fixed the player keeping their rage setting when the Buff Banner isn't equipped
Fixed resupply cabinet not clearing the rage and the buff status effect
Fixed the Buff Banner not working when +reload has been forced in console
Fixed the motion blur on charging Demomen not always drawing
Fixed the Direct Hit mini-critting enemies submerged in water
Fixed the Chargin' Targe's crit not working on servers with tf_weapon_criticals 0
Capped the amount of overhealing from taking heads to the player's max buffed health
Updated the Gunboats to absorb damage from any self-inflicted rocket blast that doesn't hurt another player
Updated the Scottish Resistance to detonate bombs near the player's feet (in addition to what it normally detonates). This enables sticky jumping with this weapon
Updated the Baseball and Jarate HUD indicators to stay on screen when full

Crafting improvements

Spy's camera beard can now be smelted into scrap metal
Recipes can no longer produce items matching any of the items used in the crafting
Added some new recipes

Achievement fixes

Fixed the "Ride of the Valkartie" Soldier achievement being earned by Soldiers on the defending team
Fixed the "Gorky Parked" Heavy achievement being incremented by committing suicide on a control point
Fixed several Scout achievements that were broken by the new type of bat stun
Fixed the "Ghastly Gibus Grab" achievement not awarding the hat correctly
Updated the "Big Pharma" (Medic) and "Division of Labor" (Heavy) achievements to be 10 kills in a single life
Updated the "Ubi concordia, ibi victoria" Medic achievement to only be 3 assists

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
Stickyjumpen met de SR, nice.

EDIT:

Beter nog, br0ken SR stickyjumpen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pnp_61fVGr4]

[ Voor 65% gewijzigd door Shabbaman op 23-12-2009 11:10 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Craften met spywatches werkt nog altijd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is inderdaad wel spijtig.
En ook dat ik die van mij al in een PDA token veranderd heb :(
Zou wel leuk zijn moest je 1 token in een scrap metal kunnen veranderen.

En eens benieuwd naar de nieuwe blueprints.

[ Voor 76% gewijzigd door Simon Verhoeven op 23-12-2009 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat de SR een detonation-time van 0,4sec zou hebben? Is dat aangepast om bovenstaand filmpje te kunnen maken, waar het vrijwel instant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Als de sticky in de buurt van je ligt kun je hem instant detonaten. Anders zit er nog steeds de 1,2 seconde delay op.

De gunboats zijn nu ook een stuk handiger. De maximale rocketjumpdamage is nu 11.
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 01:14:
[...]

Is ook een drama, alleen invite is nog te doen. Heb wel nog 2 pcw's gespeeld tegen high div2+ finse mix (moose, hocz, m0re, dajackal, haza en iemand die ik vergeten ben) & blame.
Moet je nu echt bij elk punt dat je maakt verkapt proberen te meedelen hoe goed je wel niet bent? :D

[ Voor 51% gewijzigd door RaCio op 23-12-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie

[afbeelding]
Dat potje was verreweg van in balans. Maar nog geen steam roll..

Tig keren steam roll je het andere team en zeur je ook niet koei, want het werkt wel goed voor de stats...
Zit je een keer aan de ontvangende kant, meteen moord en brand :D

[ Voor 51% gewijzigd door Jimmie op 23-12-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
nvm :)

[ Voor 108% gewijzigd door RedHat op 23-12-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Koeitje, je moet echt eens stoppen met enkel te willen balancen als het in jouw voordeel is.
Al vaak genoeg geweest dat jij in het winnende team zit en dat de teams unbalanced zijn en dat als er iemand over scramble begint dat jij zegt dat ze dan maar betere classkeuzes moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wanneer gaan ze nou eens de "Team Join bug" fixen ?? Gisteravond weer :

- Click Blue = Mag niet.
- Click Red = Mag niet.

... en toen zat ik vast in de Spectator View :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:30:
[...]

Dat potje was verreweg van in balans. Maar nog geen steam roll..

Tig keren steam roll je het andere team en zeur je ook niet koei, want het werkt wel goed voor de stats...
Zit je een keer aan de ontvangende kant, meteen moord en brand :D
Als je het eerste punt op Steel niet kan cappen? Geen steamroll?
Simon Verhoeven schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:46:
Koeitje, je moet echt eens stoppen met enkel te willen balancen als het in jouw voordeel is.
Al vaak genoeg geweest dat jij in het winnende team zit en dat de teams unbalanced zijn en dat als er iemand over scramble begint dat jij zegt dat ze dan maar betere classkeuzes moeten maken.
Ik ben waarschijnlijk degene op de server die het meeste het losing team joined als ik merk dat het een complete steamroll is. En ja, het falen van mijn team lag weer aan de class keuzes. Ik was demo, we hadden 1 andere demo, 2 medics, rest sniper/spy/pyro.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het een sluit het ander niet uit ;)
En dat was bedoelt in de zin dat jouw team dan maar nee tegen scramble moest zeggen/jij geen scramble wou doen.

En het verbaasd me trouwens hoe weinig sentries en natasha heavies ik zie gezien het aantal knight demos op de gemiddelde server. En waarom hebben demos tegenwoordig een gloeiend oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mijn gevoel is de bottle trouwens een stuk beter dan the eyelander, geen crits is een behoorlijk gemis
en met charge raak je niet zo gek vaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:58:
[...]

[...]

Ik ben waarschijnlijk degene op de server die het meeste het losing team joined als ik merk dat het een complete steamroll is. En ja, het falen van mijn team lag weer aan de class keuzes. Ik was demo, we hadden 1 andere demo, 2 medics, rest sniper/spy/pyro.
Punt was een aantal keer bijna in handen. Eerste punt blijft toch een chokepunt.

Steamroll is imo als je je eigen basis niet eens uit kan komen. Maar zoals gezegd beweer ik ook niet dat het in balans was (verre van), maar dat is het zelden op GoT#1... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:53:
[...]

Punt was een aantal keer bijna in handen. Eerste punt blijft toch een chokepunt.

Steamroll is imo als je je eigen basis niet eens uit kan komen. Maar zoals gezegd beweer ik ook niet dat het in balans was (verre van), maar dat is het zelden op GoT#1... :+
Ja, omdat ik af en toe een uber kreeg. Maar er was geen support. Was two-man army en dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Een two man army lukt wel al eens op pubs, maar met die tegenstanders gaat dat inderdaad niet lukken.
Daarom dat ik dus niets tegen een class limit addon zou hebben.
Een limiet van 5 soldiers/demos/medics en van de rest 3 of zo zou al wonderen doen.
Zeker als de addon stembaar is. (stemmen om deze uit te schakelen).

@Koeitje: enig idee waarom die no crit mod is weggehaald waarmee brain een tijdje terug aan het spelen was?
Ik vond het eigenlijk wel leuker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:58:
[...]

[...]

Je kan niet zomaar zeggen dat het aan class keuzes ligt, sommige personen zijn ook beter dan de andere hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Pubs zijn de laatste tijd sowieso niet boeiend. Het is of een steamroll of rape/stalemate. Niets aan. Als ik wil pubben wil ik even knallen. Zonder medics krijg ik één rocket tegen me aan en ben ik weer meer dan tien seconden bezig een healthpack of dispenser te zoeken. En met een medic is het weer een heel ander verhaal. Als ik dan op granary soldier ben, zijn de teams per definitie unbalanced. 10+ killstreaks op die map is dan vrij normaal voor mij... Steamrolls en potjes van 2 min. zijn ook saai op den duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik deel die ervaring totaal niet. De Hampshire Heavies servers al eens geprobeerd?

Verwijderd

Waster schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:30:
Pubs zijn de laatste tijd sowieso niet boeiend. Het is of een steamroll of rape/stalemate. Niets aan. Als ik wil pubben wil ik even knallen. Zonder medics krijg ik één rocket tegen me aan en ben ik weer meer dan tien seconden bezig een healthpack of dispenser te zoeken. En met een medic is het weer een heel ander verhaal. Als ik dan op granary soldier ben, zijn de teams per definitie unbalanced. 10+ killstreaks op die map is dan vrij normaal voor mij... Steamrolls en potjes van 2 min. zijn ook saai op den duur.
Mja, granary is echt een slachtveld als je een medic aan je reet hebt. Omdat er zo weinig achter je kan komen. En ben het met je eens, 2 kills maken, healthpack zoeken, kill maken, healthpak zoeken etc wordt ook zo saai.

• miner
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 20:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:11:
[...]

Mja, granary is echt een slachtveld als je een medic aan je reet hebt. Omdat er zo weinig achter je kan komen. En ben het met je eens, 2 kills maken, healthpack zoeken, kill maken, healthpak zoeken etc wordt ook zo saai.
Misschien een beetje off-topic, maar waar kan ik aansluiten op een TF2 team of pickup matches ?
Heb geen headphone/mic...is dat een absoluut vereiste ?

• Notna

Notna

Where are you?®

miner schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:49:
[...]

Misschien een beetje off-topic, maar waar kan ik aansluiten op een TF2 team of pickup matches ?
Uiteraard, hoe wil je anders callen of anderzins communiceren met je team?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

miner schreef op donderdag 24 december 2009 @ 01:49:
[...]

Een mic is een vereiste als je in een team wilt spelen. Op IRC kanaal #mpuktf2.pickup op Quakenet mag je wel spelen zonder mic, maar het word je niet in dank afgenomen ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• NoReason
  • Laatst online: 12-09 14:43
Ik heb gisterenavond eens een rondje met en tegen bots gespeeld. 12 vs 12 op koth_sawmill.

- De beide teams kwamen meestal aan beide ingangen van het centrale punt om van daar het andere team te bevechten. In het centrale punt zelf werd er ook gevochten.
- Snipers zijn overpowered :P als ik een fractie van een seconde in hun visier liep, mocht ik terug gaan respawnen
- Pyro's doen, wat aarzelend, aan spycheck :+
- Als ik als spy rondliep, werd ik zo goed als niet herkent. de sniper waarin ik vermomd was, herkende mij direct en opende het vuur.

Al bij al leuk om eens uit te testen, al blijft het daar voorlopig bij. Wel leuk dat alle bots een naam meekrijgen.

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

• diffx
  • Niet online
Sniper staat inderdaad een tikje sensitive, kan je aanpassen in de console. Weet het command even niet uit m'n hoofd, kan het later wel voor je opzoeken.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.