• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 22:36

D4NG3R

kiwi

:)

asskicker2 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:48:
De taunt van de equalizer is dat je je wapen aan de kant gooit, een granaat van je vest pakt en ze doet ontploffen.

http://forums.steampowere...?p=12559753&postcount=317
Kan nog leuk worden als je achter een engineer ofzo staat die in een hoekje zit Haha.

Edit: Kan niet wachten tot ze eindelijk eens de Class updates naar de xdoos brengen.. Wil er gerust 600ms points ofzo voor betalen..

De PS3 kan de updates zobizo al schudden, omdat Valve gestopt is met de PS3. (TF2 voor de PS3 werd geport door een ander bedrijf)

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 17-12-2009 18:26 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Seatle, waar Valve zit, is -9 uur tijdsverschil. Meeste updates op de blog waren ook vaak rond 3 uur 's nachts Nederlandse tijd c.q. 6 uur 's avonds voor hen. Misschien dat het dus iets eerder vanavond al komt. Ik weet het niet. Misschien als je terug gaat in wat posts van dit en oudere topics dat je dan ergens kan destilleren wanneer de echte updates telkens ongeveer uit kwamen. (of misschien weet Koeitje het wel uit z'n blote kop ;) )

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

japie06 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:16:
iemand een idee hoelaat hij nederlandse tijd online gaat?
6-7 uur waarschijnlijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:21

Hu9o

Schokkend

D4NG3R NL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:23:
[...]

Kan nog leuk worden als je achter een engineer ofzo staat die in een hoekje zit Haha.

Edit: Kan niet wachten tot ze eindelijk eens de Class updates naar de xdoos brengen.. Wil er gerust 600ms points ofzo voor betalen..

De PS3 kan de updates zobizo al schudden, omdat Valve gestopt is met de PS3. (TF2 voor de PS3 werd geport door een ander bedrijf)
zobizo :?

Dat moet zeker sowieso zijn?

Ik kom over 10 dagen pas terug van wintersport, dus duurt wel even voor dat ik de update kan proberen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Soms kwam de update omstreeks elf uur 's avonds uit maar meestal is tussen 4-7 uur 's ochtend. Is maar hoe lang je er wakker wil voor blijven. :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• D4NG3R
  • Laatst online: 12-07 22:36

D4NG3R

kiwi

:)

Hu9o schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:42:
[...]

zobizo :?

Dat moet zeker sowieso zijn?

Ik kom over 10 dagen pas terug van wintersport, dus duurt wel even voor dat ik de update kan proberen.
Twents woordje xD, ongeveer gelijk aan sowieso ja.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Yonni
Wintersport of tf2 update, ik weet het wel :+ .

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Soldiers hebben gewonnen: http://www.teamfortress.com/

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
tuurlijk wel, haha ik ben helderziend, heb wel een glaze bol. :)
de soldier staat nog steeds voor met 30k ;)

• Yonni
Er zitten geen milestones tussen de achievements van de Soldier en Demo. Zou dat betekenen dat je enkel nog wapens kan krijgen door pick-up óf crafting?

• Yonni
Het TF2 forum van Valve zelf is ook erg grappig om nu rond te hangen. Tering wat een hoop gejoel daaro! :D Zijn wij een stelletje nette squares mee in vergelijking.

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nog maar eens check4change aan het gebruiken.
En arme scout.

In ieder geval vind ik tot nu toe dit al de leukste class update, louter al door de manier waarop deze aangepakt wordt. De spy/sniper update was niets hiermee vergeleken.

[ Voor 67% gewijzigd door Simon Verhoeven op 17-12-2009 21:47 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Yonni schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:14:
Er zitten geen milestones tussen de achievements van de Soldier en Demo. Zou dat betekenen dat je enkel nog wapens kan krijgen door pick-up óf crafting?
En dit weet je hoe? Milestones staan nooit op de update-pagina's.

• Yonni
Owjah :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
December 17, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Team Fortress 2

New Content

Added new control point map Gorge
Added new capture the flag map Double Cross

Added item crafting
Added work-in-progress TF Bots for beta testing in KOTH maps (blog post coming with more info)
Added headshot death animations
Added more backstab animations

Soldier
Added 35 new Soldier achievements
Added 4 new Soldier items
Added new Soldier Domination lines

Demoman
Added 35 new Demoman achievements
Added 3 new Demoman items
Added new Demoman Domination lines

Spy
Now pretends to be carrying the weapons & wearables of the target he's disguised as
Moved the Spy's camera-beard to the Misc loadout slot so he can equip it with a hat

Scout
The Sandman now only stuns on a max range hit (when you hear the cheering)
All shorter hits now force the enemy into the thirdperson fleeing state (also removed the damage reduction on them)

Minor changes
Added new options to the Multiplayer->Advanced dialog:
Combat text, which displays damage amounts you do to enemies.
( http://img7.imageshack.us/img7/4469/hawtb.jpg )
Medic auto caller, which automatically shows you nearby friends at low health.
Heal target marker, which better highlights the target your medigun is locked onto.

Alternative Spy disguise menu, which lets you choose disguises using just the 1-3 keys.
Fixed being able to affect friendly pipes with airblast (they would unstick)
Added recharge sound to abilities with a recharge bar
Fixed attachable wearables not staying on ragdolls
Players no longer see the wearables that are a part of a friendly spy's disguise, fixing various graphical glitches
Added jiggle bones for Pyro's chicken hat
Added 2 new game startup songs
Community Mapmaker requests
Implemented InputSetSetupTime() for team_round_timer (was in the .fgd but never implemented)
Added "SetDispenserLevel" input to cart dispenser (1, 2, or 3)

2 nieuwe maps: http://www.teamfortress.com/war/maps/
2 cp gravelpit style <3
nieuwe ctf map

Soly krijgt rocketjump boots: http://www.teamfortress.com/war/victory/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:29
Ik krijg de hele tijd een error: Loadout not available - could not connect to steam.

weet iemand wat er aan de hand is? Ik kan wel gewoon serves joinen en meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10
Scout
All shorter hits now force the enemy into the thirdperson fleeing state (also removed the damage reduction on them)

Waarom slopen ze dat ding er niet helemaal uit. Eerst moest je je double jump inleveren, toen een stuk health, nu een stuk range en een andere effect. :? Raar dat ze dat ding in wars niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam servers zijn overloaded, soms kan je er doorheen. Maar voor de update moet ik zeggen, WOW~! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Steam werkt ook niet echt goed, ene keer heb je wel je items, andere keer niet. Craften even geprobeerd maar kreeg de hele tijd de error craft server not available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het vanochtend even geprobeerd, craften werkte bij mij wel maar je hebt een hoop items nodig om er iets nuttigs van te maken. Zover ben ik nog niet gekomen. Zelfs met bijna 100 items kom je niet ver.

Nog even een snel oordeel, soldier heeft werkelijk geweldige unlocks side/upgrades gekregen. Zelf heb ik het meeste nog niet maar ik kan wel een kort oordeel geven. De nieuwe rocketlauncher is denk ik een beetje overpowered maar we moeten het over een weekje maar zien. RJ werkt trouwens even goed. De banner heb ik niet maar is werkelijke een geweldige aanwinst voor teamplay, even melden dat je gaat blazen op je bugle en iedereen schaart zich om je banner heen om collectief met minicrits in de aanval te gaan. Werkt ook goed bij verdediging. Pickaxe, zelf nog niet gebruikt maar best vaak aan het ontvangende eind van een low health soldier gezeten. Rocketboots, gek genoeg heb ik die dubbel, verminderen gewoon self dmg bij RJ. Weet niet of je hiervoor je shotgun wil vervangen.

Demoman, heeft denk ik de mindere unlocks maar wel komisch. Het schild is een vervanging voor je stickylauncher en geeft bescherming tegen rockets en de charge werkt uitstekend om ergens snel langs te komen of snel naar iemand toe te rennen en een hengst mer je bottle of zwaard te geven. Zwaard heb ik niet maar ik zag aardig wat demo's koppen snellen. De nieuwe stickylauncher, Scottisch reserve, nog geen echt oordeel. Handig op defense maar moet denk ik wat beter getuned worden. Je kan alleen stickies detonaten waar je op richt dus stickyjumpen is erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net ook even geprobeerd wat te craften, maar je hebt echt VEEEEL te veel items nodig.
Eerst al 3 weapons voor 1 scrap metal. Dan 3 scrap metal voor 1 reclaimed metal. Dan 3 reclaimed metal voor 1 refined metal. En daar heb je ook weer 3 van nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb net een demo de nieuwe sticky launcher taunt zien doen. Ik heb echt driedubbel in de lach gelegen, wat is dat geniaal zeg. :D Oh ja, en de zwaard animaties, ben ik de enige die ze ietwat gory vind? :P Overigens is de killtaunt van het zwaard ook heerlijk bruut.

Verder zelf al de Equalizer en de Direct Hit geunlockt. Voornamelijk die laatste is leuk als je aim een beetje goed is, ik merk bij mezelf dat ik echt er nog op moet oefenen wil ik er gericht kills mee kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ik zat te kijken wat ik in mijn backpack heb, maar die info is al een week oud. Volgens die info kan ik 1 refined maken.

edit: also, gooi de nieuwe taunts eens op youtube :p

[ Voor 18% gewijzigd door GonzoNL op 18-12-2009 10:35 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[b]RaCio schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 03:15:Scout
[b]The Sandman now only stuns on a max range hit (when you hear the cheering)
Mijn Sandman wat doe je !!! :'( Dit is juist zo'n grappig wapen om een beetje mee te rellen : Ik raak hiermee meer dan met welk wapen dan ook :D
Minor changes
Added new options to the Multiplayer->Advanced dialog:
Combat text, which displays damage amounts you do to enemies.
Mooi _O_
Iedereen schreeuwt automatisch MEDIC! voortaan of ... :?
Heal target marker, which better highlights the target your medigun is locked onto.
EINDELIJK!!! De crosshair van dat ding had TOTAAL GEEN FUNCTIE tot nu toe _O- :P
Alternative Spy disguise menu, which lets you choose disguises using just the 1-3 keys.
Ben benieuwd wat die weer doet. Opzich handig en minder "hyperactief" zeg maar.
Pipes ? Stickies toch dan :?
Added jiggle bones for Pyro's chicken hat
LOL! Die moet ik zien :D
Dit is voor Dedicated Servers neem ik aan ? Dus hoe sterk de Cart op Payload maps reload/healt ?

Wordt een hoop lol dit weekend 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Die combat text is wel grappig (WoW/borderlands gevoel).

'k heb na een uurtje spelen het schildje geunlocked en vijf minuten mee aan de slag gegaan. 'k ben er nog niet helemaal uit wanneer je nu de crit krijgt en hoe je met het schild zelf damage kan doen, maar je rent echt snel met dat ding (besturing is dan wel zoals een sticky jump, je kan niet snel van richting veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Met de nieuwe melee unlock van de solly schijn je lekker de intel heen en weer te kunnen runnen op scout speed :D
nero355 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:14:
Mijn Sandman wat doe je !!! :'( Dit is juist zo'n grappig wapen om een beetje mee te rellen : Ik raak hiermee meer dan met welk wapen dan ook :D
Is juist een mooie change vind ik. Al had ik zelf liever een soort flashbang effect gezien. Stun was gewoon altijd een extreem vervelende mechanic. Nu kun je tenminste nog proberen te dodgen als je geraakt wordt. De sandman is dus minder gamebreaking en kan waarschijnlijk weer toegestaan worden in wars.
Iedereen schreeuwt automatisch MEDIC! voortaan of ... :?
Zodra de health van iemand veranderd en zn health is onder de door jezelf ingestelde waarde dan krijg je automatisch een piepje te horen als medic en er verschijnt een healthkruisje met pijltje op je scherm. Best wel handig dus :)
Ben benieuwd wat die weer doet. Opzich handig en minder "hyperactief" zeg maar.
Niet zo heel handig vind ik. In plaats van 1-9 selecteer je met 1-3 een groep van drie klassen en vervolgens kies je met 1-3 een van die klassen. Dus voor solly druk je 1 en dan 2.
Pipes ? Stickies toch dan :?
Om een of andere vage reden gebruikt valve voor de sticky launcher, in de changelogs de oude officiele naam "pipe launcher". :+
Dit is voor Dedicated Servers neem ik aan ? Dus hoe sterk de Cart op Payload maps reload/healt ?
Dat is inderdaad een setting voor hoe snel de dispenser healed. Alleen het is geen server command, hij is bedoeld voor mappers. Wel jammer, het was wel leuk geweest als je het kon aanpassen voor sommige maps op de server.
Anoniem: 117217 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:39:
'k heb na een uurtje spelen het schildje geunlocked en vijf minuten mee aan de slag gegaan. 'k ben er nog niet helemaal uit wanneer je nu de crit krijgt en hoe je met het schild zelf damage kan doen, maar je rent echt snel met dat ding (besturing is dan wel zoals een sticky jump, je kan niet snel van richting veranderen).
Zover ik het heb begrepen moet je terwijl je charged met je swaard slaan. Zwaard plus schild is echt een grappige combo btw. Ik had samen met viqun even op een pub zitten klooien. Ik was medic en hij demo met targe+eyelander. Door de damage reduction van het schild kon hij gewoon niet meer dood(2 crits head on koppen en nog steeds overheal over). En na een paar kills ren je zo snel als een scout en heb je meer health als een solly.

[ Voor 17% gewijzigd door RaCio op 18-12-2009 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
Lijkt me dat je als pyro goed met zo'n demo af moet kunnen rekenen.. airblast stop een charge, axetinguishen = veeel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zat op een normale server en ik haalde mijn millestone 2 Demoman. Hier mij zou ik het zwaard moeten krijgen. Maar helaas ik krijg hem maar niet.

Ik heb nu alle millestonen maar ik heb geen zwaard gekregen :S ook had ik een paar keer dat ik niet bij mijn spullen kon en dat craften niet werke

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

angienl schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:44:
ik zat op een normale server en ik haalde mijn millestone 2 Demoman. Hier mij zou ik het zwaard moeten krijgen. Maar helaas ik krijg hem maar niet.

Ik heb nu alle millestonen maar ik heb geen zwaard gekregen :S ook had ik een paar keer dat ik niet bij mijn spullen kon en dat craften niet werke
Kijk eens in je backpack, zit er vast wel in. Zwaard is replacement voor de bottle he :)

//EDIT:
Heb net milestone 3 gehaald en ook niks gekregen, misschien bugged het systeem wat.

//EDIT2:
Net gekregen, volgens mij lagged alles wat achter :)

[ Voor 13% gewijzigd door Phyxion op 18-12-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe ging het craften bij jullie trouwens? Ik zag vanochtend ingame dat mensen dingen als refined metal "vonden" maar die moeten volgens mij aan het craften geweest zijn. Ik heb vier deadringers omgezet in zo'n spysymbol en eerst gebeurde er niets. Maar ingame vond ik plotseling dat symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
CapTVK schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:45:
Hoe ging het craften bij jullie trouwens? Ik zag vanochtend ingame dat mensen dingen als refined metal "vonden" maar die moeten volgens mij aan het craften geweest zijn. Ik heb vier deadringers omgezet in zo'n spysymbol en eerst gebeurde er niets. Maar ingame vond ik plotseling dat symbool.
Craften is een beetje gevonden crap omtoveren in iets anders..
Zo had ik 2x ricky's hair fixative (de no-hat-hat van sniper) omgetoverd tot 1 Heavy Russian hat! Met zo'n symbool kun je bij het craften aangeven voor welke class je iets wil maken, maar dan moet je wel alle "ingredienten hebben".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Laatst online: 03-07 12:23
Haha the Demoman blijft toch geniaal, helaas hebben we de strijd verloren :( Hoe werkt dat craften eigenlijk? volgensmij is steam nu een beetje down op dat gebied, maar is het lastig om te doen?

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hmm vreemd, ik kan na de update de game niet meer normaal starten in de online steam mode, offline steam lukt wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
CapTVK schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:45:
woah. ik heb al tijden geen TF2 meer gedaan.. ik dacht ff dat ik in een of ander RPG-topic zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Woohooo schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:17:
Hmm vreemd, ik kan na de update de game niet meer normaal starten in de online steam mode, offline steam lukt wel :/
Probeer dit eens:

1. Maak ergens een backup van je ClientRegistry.blob bestand te vinden in je steam folder.
2. Verwijder het bestand uit de steam folder
3. Steam opstarten [dus zonder dat je dat bestand in je steam folder hebt staan.]

Laat maar weten of dit voor je werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 20:09
Sowieso lijkt Steam een beetje brak te zijn, veel problemen met inventory e.d. Overigens komt er vannacht waarschijnlijk een patch om o.a. een crash bug van servers op te lossen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Niet alleen een crash bug van servers zal opgelost worden, ook kun je nu als spy zijnde dispensers bouwen! Heb het net ff getest maar werkt wel geinig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Jammer dat je alleen dispensers kan bouwen, ik had wel zin om wat epic ninja sentries te plaatsen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Hahaha inderdaad! ik zal ook al te klooien met wat dingen, build 0 maar dan wat varianten, maar helaas werkt het niet, .. je kunt wel je gebouwde dispensers weer kapot maken door destroy 0 te doen. Maar sentry's waren wel heel vet geweest ja :D of teleports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diocletianus
  • Laatst online: 02-05 21:35
Added work-in-progress TF Bots for beta testing in KOTH maps
De GoT-server zat net weer eens vol, dus toen ben ik maar die nieuwe bots gaan uitproberen. Het speelt weliswaar iets anders dan met medespelers van vlees en bloed, maar de verschillen zijn qua gameplay - mits je het vergelijkt met een gemiddelde public - in elk geval niet gigantisch groot naar mijn mening. (Zo werd ik al binnen een paar minuutjes gedominatet, net als in 't echt :+)

Stiekem vind ik dit persoonlijk toch wel beste beste toevoeging: nu hoef ik niet meer volledig zonder TF2 te zitten als mijn internet het weer eens niet doet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-07 00:28
Dat is vooral om nieuwe maps te testen op balance denk ik :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Weet iemand of en hoe je je milestone item unlocks kan triggeren?
De item server deed spijtig genoeg moeilijk toen ik de 1ste twee haalde dus die heb ik niet gekregen.
Ik heb wel de buggle gekregen bij mijn 3de milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:00:
Weet iemand of en hoe je je milestone item unlocks kan triggeren?
De item server deed spijtig genoeg moeilijk toen ik de 1ste twee haalde dus die heb ik niet gekregen.
Ik heb wel de buggle gekregen bij mijn 3de milestone.
Helaas ben je niet de enige, ik had gisteren Soldier Milestone 2 gehaald en ik heb geen Direct Hit gekregen. Net nog even gekeken en Milestone 3 gehaald, toen kreeg ik wel de Buff Banner maar niet de Direct Hit. Ik verwacht niet meer dat ik het wapen zo krijg, ik ga maar een bug reporten op steampowered.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Workaround voor het "ik heb milestones maar geen achievements ontvangen"-probleem:
  • Download Steam Achievement Manager.
  • Start Steam, maar geen Team Fortress 2.
  • Start Steam Achievement Manager (SAM.picker.exe).
  • Deactiveer je behaalde milestones in SAM. Sla de instellingen op en sluit daarna SAM af.
  • Join een willekeurige (met Steam verbonden) server en pleeg één keer zelfmoord.
  • Je behaalde milestones worden opnieuw geactiveerd en de bijbehorende items worden uitgegeven.
Getest met alle milestones (ja, allemaal behaald... alleen niets gekregen) en kreeg in één keer mijn berg items. :)

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 19-12-2009 09:30 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En het is ook gekend dat je met een achievement manager in de problemen kan geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:47:
En het is ook gekend dat je met een achievement manager in de problemen kan geraken.
Voorbeeld?

De enige 'problemen' welke waren ontstaan was tijdens de Scout update, omdat een aantal sukkels in één klap al hun achievements unlockte. Ze kregen iets van twee weken geen toegang tot hun unlocks en daarna kregen ze alles weer terug. Dat is de enige keer dat Valve ingegrepen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik wacht liever tot ik men wapens krijg, zal ze uiteindelijk wel krijgen zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
A required update to Team Fortress 2 is now available. Please run hldsupdatetool to receive the update. The specific changes include:

- Fixed a client crash related to arrows
- Fixed a server crash related to items
- Fixed a server crash caused by the Demo taunt kill
- Fixed a server crash caused by using the Equalizer
- Fixed client ragdoll commands resulting in ragdolls standing around
- Restored the missing point_teleport entity
- Fixed stats and achievements being tracked while using sv_cheats
- Fixed Spies being able to build dispensers
- Fixed clients not fixing up inventory items in bad backpack positions
- Added a new chat message when players craft an item
- Fixed "Bloody Merry" and "Second Eye" achievements being achieved incorrectly
- Updated the description of the "Bravehurt" achievement
- Fixed Blutsauger attributes
- Fixed the Direct Hit having an incorrect short range damage curve (now matches the normal Rocket Launcher curve)
- Fixed the Spy's unlockables watches using the wrong consume/recharge rates

Jason

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:20
Fixed Blutsauger attributes ;(

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
The Zep Man schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 09:29:
Workaround voor het "ik heb milestones maar geen achievements ontvangen"-probleem:
  • Download Steam Achievement Manager.
  • Start Steam, maar geen Team Fortress 2.
  • Start Steam Achievement Manager (SAM.picker.exe).
  • Deactiveer je behaalde milestones in SAM. Sla de instellingen op en sluit daarna SAM af.
  • Join een willekeurige (met Steam verbonden) server en pleeg één keer zelfmoord.
  • Je behaalde milestones worden opnieuw geactiveerd en de bijbehorende items worden uitgegeven.
Getest met alle milestones (ja, allemaal behaald... alleen niets gekregen) en kreeg in één keer mijn berg items. :)
Werkt dit meerdere keren? Want zo zou je dus dit steeds kunnen doen voor items, die je dan weer kan craften.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:20

User

S3

Denk ik wel, maar dan krijg je so wie so gezeik met Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

User.tmp schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:57:
Denk ik wel, maar dan krijg je so wie so gezeik met Valve.
Denk ik niet want hun detectie met zulke dingen is soms wat minder. Hoe dan ook ik zal dat eens gaan proberen want ik wil toch wel graag de Direct Hit :)

Even geprobeerd maar werkt niet echt goed, je krijgt het item wel maar niet in je backpack, ook zijn de latere items weggenomen hier. Ik moest item voor 2 nodig, die van 3 had ik wel, nu heb ik 2 (niet in backpack) en 3 mist helemaal terwijl die wel unlocked is.

//EDIT:
Nog even wat getest maar je krijgt de items niet in je backpack, je kan ze wel gebruiken @ class selectie ding, werkt niet echt super dus.

[ Voor 39% gewijzigd door Phyxion op 19-12-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een lijst van alle bekende blueprints:

http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.php

Ik zal nog een poosje refined metal moeten sparen voor een hoed :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Er ontbreekt trouwens een recept op die site.
4 spy watches = PDA slot 2 token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daarnet Gunboats gekregen, niet gebruiken :P
Vervangt je Shotgun, en die -75% damage van rocket jump is ook niet zo boeiend als je van 10 verschillende kanten wordt beschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Inderdaad. Alhoewel de boots misschien nog wel handig zijn tijdens bball :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop eigenlijk dat ze de gunboats nerfen en er gewoon een misc item van maken.
De enigste reden dat ik de gunboats zou gebruiken is als ik een jump map aan het spelen ben.
Anders is de shotgun/buggle gewoon beter.

En normaal krijgt iedereen met ontbrekende achievement items (zoals ik) ze in een paar dagen als ze de item server terug in orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:43:
Ik hoop eigenlijk dat ze de gunboats nerfen en er gewoon een misc item van maken.
De enigste reden dat ik de gunboats zou gebruiken is als ik een jump map aan het spelen ben.

En normaal krijgt iedereen met ontbrekende achievement items (zoals ik) ze in een paar dagen als ze de item server terug in orde hebben.
Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/1427/robinc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik kreeg mijn trompetje ook daarnet, maar aangezien ik op de computer van mijn vriendin speelde met 3 frames per seconden, heb ik nog geen volle ragemeter weten te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:43:
Als een misc item daarvan wordt gemaakt, moet daar inderdaad ook een negatief aspect tegenover staan (om zo het niet gebruiken van een misc item uit te balanceren). Bijvoorbeeld: door de zwaarte van de laarzen kan je een X aantal seconden niet springen nadat je een keer gesprongen hebt of wanneer je land ben je een seconde of twee trager.
De item server is terug in orde. Echter, de TF2 client moet aangeven dat een bepaalde achievement gehaald is, waarna de item server het bijbehorende item uitgeeft. Al heb je die achievement gehaald terwijl de item server plat lag, wordt er geen nieuw verzoek gedaan. Hier komt later nog een synchronisatieslag overheen, maar je kan het ook zelf forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

nalufrank schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:38:
[...]

Probeer dit eens:

1. Maak ergens een backup van je ClientRegistry.blob bestand te vinden in je steam folder.
2. Verwijder het bestand uit de steam folder
3. Steam opstarten [dus zonder dat je dat bestand in je steam folder hebt staan.]

Laat maar weten of dit voor je werkt!
Helpt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
The Zep Man schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 17:25:
[...]
Als een misc item daarvan wordt gemaakt, moet daar inderdaad ook een negatief aspect tegenover staan (om zo het niet gebruiken van een misc item uit te balanceren). Bijvoorbeeld: door de zwaarte van de laarzen kan je een X aantal seconden niet springen nadat je een keer gesprongen hebt of wanneer je land ben je een seconde of twee trager.

[...]
De item server is terug in orde. Echter, de TF2 client moet aangeven dat een bepaalde achievement gehaald is, waarna de item server het bijbehorende item uitgeeft. Al heb je die achievement gehaald terwijl de item server plat lag, wordt er geen nieuw verzoek gedaan. Hier komt later nog een synchronisatieslag overheen, maar je kan het ook zelf forceren.
Iets als dat de max rocket jump height met die laarzen naar benee wordt gebracht. Lijkt me ook wel logisch. Je wordt immers zwaarder door die dingen aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Wat een geweldig spel, ben net een paar uurtjes bezig op de server die in de OP staat. Tot nu toe alleen nog maar Medic gespeeld onder de nickname "Rush". Wat ik mij afvroeg, mag iedere vaste bezoeker van GoT de [GoT] tag gebruiken of is dit alleen voor leden van de GoT clan? :)

Owja, waar kun je de HLstats terug vinden eigenlijk? De link in de OP is dood lijkt het.

Greetz,
Rush

[ Voor 13% gewijzigd door Ruzz321 op 19-12-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Iedereen mag de GoT tag gebruiken, alleen GoT met een nummer erachter is gereserveerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Elke keer dat er een update uitkomt, komt zep met z'n SAM... je weet wat valve heeft gedaan met de idlers.
Kan zijn dat ze uiteindelijk ook die naabs straffen voor zoiets.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Inmiddels Milestone 1-2-3 van Solly en Demo gehaald...

Enige wapen wat ik gekregen heb was de direct hit. Best een leuk ding opzich alleen is de splash damage wel heel klein geworden.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Descriptor schreef op zondag 20 december 2009 @ 02:02:
Inmiddels Milestone 1-2-3 van Solly en Demo gehaald...

Enige wapen wat ik gekregen heb was de direct hit. Best een leuk ding opzich alleen is de splash damage wel heel klein geworden.
Mjah, TDH kan wel wat tweaks gebruiken. Dit is van een mixje (top div3 niveau) vanavond.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FQLBfG3OMVI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:41:
Elke keer dat er een update uitkomt, komt zep met z'n SAM... je weet wat valve heeft gedaan met de idlers.
Kan zijn dat ze uiteindelijk ook die naabs straffen voor zoiets.
'Kan', 'zou', 'eventueel', 'misschien'...

Verspreid geen FUD wanneer dat niet nodig is. Ja, SAM zou 'bestraft' kunnen worden door Valve (zoals meerdere malen eerder is aangegeven). Echter, ze doen het niet omdat het ook door veel mensen gebruikt wordt om hun achievements te beheren. Het is net als bij de Battlefield-serie dat sommigen een nieuw account beginnen om opnieuw op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 159816 schreef op zondag 20 december 2009 @ 04:50:
[...]

Mjah, TDH kan wel wat tweaks gebruiken. Dit is van een mixje (top div3 niveau) vanavond.

[video]
Die laatste scout :D .

Zelf als ik scout ben en ik zie zo'n direct hit solly, ren ik er nu lekker op af. Scouts maken goed kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Anoniem: 159816 schreef op zondag 20 december 2009 @ 04:50:
[...]

[video]
Grappig dat hij die achievement haalt aan het eind. Maar wat je ook ziet is dat hij die scout mist in de linker doorgang, en dat de uber vervolgens door diezelfde scout getriggerd wordt. Met gewone splash damage had die scout zich misschien al teruggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Inmiddels heb ik mn TDH ook in mijn inventory zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
is dat een skin of heb ik zolang geen TF2 gespeeld dat ik de soldier update heb gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Echt lang hoef je niet meer gespeeld te hebben. Sinds afgelopen vrijdag is de Soldier update ingegaan. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shabbaman schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:47:
[...]

Grappig dat hij die achievement haalt aan het eind. Maar wat je ook ziet is dat hij die scout mist in de linker doorgang, en dat de uber vervolgens door diezelfde scout getriggerd wordt. Met gewone splash damage had die scout zich misschien al teruggetrokken.
Dat was illii die een achievement haalde en niet ik :). Geen idee welke. Ik mistte inderdaad die scout, maar die was niet teruggetrokken als ik 'm geraakt had met de oude RL. Weet je waarom? Omdat een medic hem healde ;). Je kan heel kort even de med beam zien als je goed kijkt. Als je oplet zie je ook dat ik de medic niet doodmaakte na de heavy classes (door mijn faal jump :P). Als ik de scout geraakt had op die range met de oude rl had dat ~40 damage gedaan, dan was hij misschien 0.5 seconde later weer op middle geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 20-12-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Wel jammer voor die scout, hij had bijna een two shot op de medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rushwood schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:39:
Wat een geweldig spel, ben net een paar uurtjes bezig op de server die in de OP staat. Tot nu toe alleen nog maar Medic gespeeld onder de nickname "Rush".
Hey, bedankt voor het healen Rush! :)
* frickY speelt als CiPHER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 20 december 2009 @ 08:47:
[...]
'Kan', 'zou', 'eventueel', 'misschien'...

Verspreid geen FUD wanneer dat niet nodig is. Ja, SAM zou 'bestraft' kunnen worden door Valve (zoals meerdere malen eerder is aangegeven). Echter, ze doen het niet omdat het ook door veel mensen gebruikt wordt om hun achievements te beheren. Het is net als bij de Battlefield-serie dat sommigen een nieuw account beginnen om opnieuw op te bouwen.
Je gebruikt SAM om items sneller te krijgen, bij battlefield verkrijg je niet items met een unlocker, zie de link er dus ook niet tussen.
Daarnaast zijn er eerder ook al items verwijderd bij mensen door het gebruikt van SAM.
Remember?
http://tf2.com/post.php?id=2293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Leuke update maar is er niet stabieler op geworden; 2x met map change naar ctf_crossfire eruit geknalt, en ook met achievements krijg ik de equalizer achievements niet, (de 3 kills in 1 leven en de 20 kills met onder 24% health).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Anoniem: 77587 schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:13:
.... en ook met achievements krijg ik de equalizer achievements niet, (de 3 kills in 1 leven en de 20 kills met onder 24% health).
Same here. Gelukkig heb ik wel alle milestones en de daarbij horende wapens kunnen halen. Een vriend van me heeft ook wat milestones maar die heeft géén wapens gekregen. Beetje buggy nog. Voor de rest de tofste update tot nu toe (hoop dat de engi snel aan de beurt is). 't Is alleen jammer dat ik (nog) hard faal met de Direct Hit :D

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik ben benieuwd wie de volgende is voor de meet the filmpjes.

Alleen de Pyro en Medic zijn nog over

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Napo schreef op zondag 20 december 2009 @ 13:30:
[...]

Je gebruikt SAM om items sneller te krijgen,
Nee, 'men' gebruikt SAM om achievements te beheren (niet alleen voor TF2). Zo kan je ook je achievements ermee resetten (uitschakelen) om ze zo opnieuw te behalen. Dat het ook gebruikt kan worden om item unlocks in TF2 te forceren, dat is een bijzaak maar wel zeer handig wanneer iemand wel milestone heeft gehaald, maar geen item krijgt. Dat is mijn link met andere spellen, waar mensen soms een geheel nieuw account maken om stats te kunnen resetten.

[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 20-12-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En Valve heeft al vaak genoeg gezegd dat ze niet graag externe apps hebben.
En ze gaan echt niet zo mild blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 22:49
bleh wordt op public gek van die near invincible demo's met zwaard en schild campend bij de resupply. Met medic is het helemaal feest ....

[ Voor 15% gewijzigd door punisher007 op 20-12-2009 22:34 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat schild is een beetje jammer... komen ze razendsnel op je af rennen met een crittend zwaard en dan krijg je ze met vier rockets nog niet down... Melee werkt beter, maar aangezien melee gebugged is, wordt je soms nog steeds onthoofd door een zwaard dat twee caps verderop staat. Wel slim van Valve om één van de meest gebuggede delen van het spel, melee-gevechten, op deze manier nog gammeler te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

punisher007 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:33:
bleh wordt op public gek van die near invincible demo's met zwaard en schild campend bij de resupply. Met medic is het helemaal feest ....
Heavy is een aardige 'counter' (voor de verandering). ;)
LUH-3417 schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:41:
Ja, dat schild is een beetje jammer... komen ze razendsnel op je af rennen met een crittend zwaard en dan krijg je ze met vier rockets nog niet down... Melee werkt beter, maar aangezien melee gebugged is, wordt je soms nog steeds onthoofd door een zwaard dat twee caps verderop staat. Wel slim van Valve om één van de meest gebuggede delen van het spel, melee-gevechten, op deze manier nog gammeler te maken.
"I have yet to meet anything that can outsmart bullet."

Pistool, shotgun, Heavy's minigun... (bijna) alles beter dan explosieven of vuur wanneer je met een lijpe Demoman te maken hebt. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 21-12-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Zo'n demo moet je stoppen door erop te schieten met kogels.
omdat iedereen solly of demo speelt, komt het nog niet zo erg naar voren, als de update-rage een beetje klaar is, zal het wel naar voren komen.

band of fortress:
Afbeeldingslocatie: http://img683.imageshack.us/img683/3763/1251501485529.jpg

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kKaltUu schreef op maandag 21 december 2009 @ 02:01:
Zo'n demo moet je stoppen door erop te schieten met kogels.
Beste counter is 1 goed geplaatste rocket waardoor de demo omhoog vliegt, heb je daarna mooi tijd om het af te maken met de shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk vooral dat veel demos (ok, mistav dan) in de lucht dan snel switchen naar nades. In de tussentijd dat jij met je shotgun bezig bent krijg jij een nade voor je knikkerd.

Ik moet echt eens aan die achievments voor de demo gaan werken. Ik heb intussen drie shields, drie rocketboots maar nog geen enkel zwaard. Pickaxe ook niet terwijl ik alle drie milestones voor de soldier heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 22:49
Heavy + medic is imho idd de beste counter, magoed op een public is het vaak nog een probleem ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Laatst online: 15:29
weet iemand of natasha effect heeft op de charge van de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-07 20:04

Metzie

Nyaano !

Er zijn nog steeds een boel mensen die moeten wennen aan de nieuwe update. Ik was gisteren Sander aan het healen toen we de eerste stage van CP_Egypt aan het verdedigen waren. Switcht hij (terwijl hij verhealed was ) naar de Equilizer. Maar dan doe je 0 damage... Sowiezo is healen van iemand die een Equilizer actief heeft niet mogelijk.

Verder ga ik geen demomans meer uberen die zwaard gebruikt, is echt nutteloos om te doen. Want ze rennen midden in een groep tegenstanders en als medic trek je altijd aan het kortste eind en je gaat dood.

Ik vind dat er een nieuwe medic update moet komen, waarbij de medic meer health krijgt ofzo. Als medic wordt je ge-2-shot door scouts, die nieuwe rocketlaucher doet ook flink pijn en je kan ook niet meer wegrennen van zwaardvechtende demomans of met hakkende equalised soldiers..

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet ook nog wennen.

'Argh, een demo met een zwaard!'
*Schiet drie rockets tegen z'n kop*
'Sterf dan! Sterf!... Oh, kut... hij heeft een schild.'
*Switcht naar secondary om het met de shotgun af te maken en staat met trompetje klaar*
'Uhm... auw?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 12:32
LUH-3417 schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:
Ik moet ook nog wennen.

*Switcht naar secondary om het met de shotgun af te maken en staat met trompetje klaar*
'Uhm... auw?'
herkenbaar :D
jammer dat je met dat trompetje ook niet kan slaan

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Metzie schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:25:
Er zijn nog steeds een boel mensen die moeten wennen aan de nieuwe update. Ik was gisteren Sander aan het healen toen we de eerste stage van CP_Egypt aan het verdedigen waren. Switcht hij (terwijl hij verhealed was ) naar de Equilizer. Maar dan doe je 0 damage... Sowiezo is healen van iemand die een Equilizer actief heeft niet mogelijk.

Verder ga ik geen demomans meer uberen die zwaard gebruikt, is echt nutteloos om te doen. Want ze rennen midden in een groep tegenstanders en als medic trek je altijd aan het kortste eind en je gaat dood.

Ik vind dat er een nieuwe medic update moet komen, waarbij de medic meer health krijgt ofzo. Als medic wordt je ge-2-shot door scouts, die nieuwe rocketlaucher doet ook flink pijn en je kan ook niet meer wegrennen van zwaardvechtende demomans of met hakkende equalised soldiers..
Daar ben ik het dus niet mee eens, als je een goede demoman hebt kan die met zwaard erg nuttig zijn met een medic. Een goede demo kijkt gewoon of het haalbaar is om iemand neer te maaien met het zwaard of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
punisher007 schreef op maandag 21 december 2009 @ 07:29:
Heavy + medic is imho idd de beste counter, magoed op een public is het vaak nog een probleem ;)
Ik denk dat het niet echt leuk is om heavy te spelen op een pub vol soldiers met Direct Hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CapTVK schreef op maandag 21 december 2009 @ 06:50:
Ik merk vooral dat veel demos (ok, mistav dan) in de lucht dan snel switchen naar nades. In de tussentijd dat jij met je shotgun bezig bent krijg jij een nade voor je knikkerd.

Ik moet echt eens aan die achievments voor de demo gaan werken. Ik heb intussen drie shields, drie rocketboots maar nog geen enkel zwaard. Pickaxe ook niet terwijl ik alle drie milestones voor de soldier heb. :(
Geloof dat hij mij daarmee 1 keer heeft doodgekregen (toen ik moest omdraaien voor een spy achter mij). Het is en blijft een goede counter. Je moet natuurlijk ook niet als een sukkel zijn nades terugkoppen :P
LUH-3417 schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:39:
Ik moet ook nog wennen.

'Uhm... auw?'
Melee?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.