Nee, dat heb je goed gezien.
Ik denk dat er een Schots paard in zit
Ik denk dat er een Schots paard in zit
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Tartan Army ftwThe Zep Man schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:58:
[...]
Ze gaan tenminste de "alternatieve tour" op, in de stijl van de flare gun van de Pyro, BOINK! van de Scout, Sandvich van de Heavy...
Maar de Sticky Bomb Launcher inleveren? Dat de dag moet komen dat je tussen een stoer schild en je sticky bombs moet kiezen.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik ga voormhoogendam schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:21:
Zo te zien word er ook al iets meer bekend gemaakt over een nieuw wapen voor de demo in het middelste plaatje.Meest linker krat.
[...]
Of heb ik iets gemist?
[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 15-12-2009 10:54 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
DeX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:25:
Speculatie: Fles voor melee die ook geworpen kan worden ( a la Jarate). Slachtoffers krijgen wazig beeld en nemen extra critical hits van vuur.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Het zelf in beheer hebben van crits (buiten die kritskrieg) lijkt me al gauw imba.VyperX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:43:
[...]Het enige wat een demo zou doen met z'n whisky is het opdrinken
- Functioneel equivalent aan jarate? Not gonna happen.
- De demo blijft achter zonder melee wapen? Not gonna happen.
- De demo gooit z'n scotch whisky weg!?? Not gonna happen!
Ik gok eerder dat het een beetje health oplevert... eerst volgende schot is een crit... En dat de bottle zelf geen crits doet.
Vanavond!RedHat schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:27:
Wanneer is de update daadwerkelijk?
[ Voor 89% gewijzigd door frickY op 15-12-2009 13:27 ]
Hij was gisteravond ook vol (de hele avond) ik kon zelfs een paar minuten niet via de console conencten omdat er al 24 man op de server zaten.RedHat schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:32:
Vrijdagochtend zit de pub dus vol \o/
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
De Soldier krijgt "Screaming Eagles": twee Desert Eagles om te dual wielden.CapTVK schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:32:
2 melee wapens lijkt me sterk. De spy heeft weliswaar twee horloges gekregen, maar dat komt ook omdat z'n knife en sapper niet vervangen zijn.
Als de soldiers trouwens die bugle krijgt zou het wel eens een "rally round"-call* kunnen zijn voor jezelf en en je teammates (tijdelijke krit,speed of dmg- bonus als je binnen gehoorbereik bent terwijl de soldier op z'n bugle blaast?) Zou in dat geval een mooie sidegrade kunnen zijn die teamplay bevordert.![]()
*Als in "Rally round men, help me cap this point!"
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Inderdaad.CapTVK schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:32:
Traditiegetrouw zal de update donderdag/vrijdagochtend vroeg uitkomen. Heeft Valve de vrijdag nog om de meest dramatische bugs gelijk te patchen.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Anoniem: 159816
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-12-2009 22:24 ]
Heb jij een glazen bol ofzo?Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:22:
Wat een BS wapens zeg. Leuk die charge, maar goed geplaatste rocket laat 'm toch vliegen (en dan boeit die -% van explosive damage ook niet, paar shotty schoten en je bent dood). En scout strafed gewoon aan de kant en 2 shot 'm. Melee met lagere max health = dode demo in 6v6.
Nee echt, een demo met een zwaard + (mini)crits ga je echt leuk vinden als je op Mid staat bij Well ofzo.Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:22:
Wat een BS wapens zeg. Leuk die charge, maar goed geplaatste rocket laat 'm toch vliegen (en dan boeit die -% van explosive damage ook niet, paar shotty schoten en je bent dood). En scout strafed gewoon aan de kant en 2 shot 'm. Melee met lagere max health = dode demo in 6v6.
Terwijl de rest van je team gewhiped wordt door een demo die wel graag ~1200-1400 damage wil doen zonder te reloaden.User.tmp schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:32:
[...]
Nee echt, een demo met een zwaard + (mini)crits ga je echt leuk vinden als je op Mid staat bij Well ofzo.
Gewoon ff om het hoekje staan te wachten, activate charge, kill kill kill!
Nope, maar ik ken geen demo die dit wapen serieus zal gaan gebruiken. Unless het echt totaal imba is, maar ik vermoed van niet als ik het zo lees.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Wacht maar...Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:35:
[...]
Nope, maar ik ken geen demo die dit wapen serieus zal gaan gebruiken. Unless het echt totaal imba is, maar ik vermoed van niet als ik het zo lees.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Prima dodgeable dus, mits het niet close range is.CapTVK schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:21:
Voor het geval iemand wil weten hoe snel +80% speed is. Deze rockets zijn iets sneller dan een sandman ball.
http://zigzagzooka.wordpress.com/2009/12/16/the-direct-hit/Projectile Speed, in Hammer units per second:
Stickies, uncharged: 805
Needles: 990
Rockets: 1100
Nades: 1065
Stickies, charged: 1851.5
Huntsman, uncharged: 1875
Sandman: 1940
Direct Hit: 1980
Huntsman, charged: 2343.75
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
En voor close range natuurlijk.kKaltUu schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:39:
holy crap, dus wel een wapen voor airshots, AWSM!
Dat wordt dus drukte op de servers dit weekend.Team Fortress 2 Free Weekend Starts Thursday - Pre-Load Now!
December 15, 2009, 7:09 pm - Valve - General Announcement
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ja, ik kan me ook niet van de indruk onttrekken dat de demoman er bekaaid afkomt met een zwaard en schild als de soldier een wapen krijgt dat goede spelers (die raak kunnen schieten) alleen maar voordelen geeft.Simon Verhoeven schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:01:
[...]
En voor close range natuurlijk.
Dan lijkt dit wapen mij toch interessanter dan de demo unlocks.
De Soldier is toch een class die je meer zal tegenkomen als scout dan een sniper.VyperX schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:45:
Ach, dat kan je met de huntsman ook...
Als ik als scout doodga door een rocket, is het 8 van de 10 keer door een rocket die ik niet zie aankomen doordat ik A) om het hoekje loop en zo'n ding vol in mijn smoel krijgSimon Verhoeven schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:44:
In alle eerlijkheid, als je een scout ermee kan raken verdient die scout wel om te sterven.
Zeker gezien de kleine blast range.
Trouwens we kennen de reload time, maximale munitie, hoe vaak we kunnen schieten voor we moeten reloaden, ...
Een ding, deze rockets hebben geloof ik nog steeds fall-off dmg. Dus hoe verder ze gaan hoe minder dmg ze doen. Ook bij een direct hit. Een direct nade doet op medium range nog evenveel dmg, een rocket niet.Waster schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:02:
Je zou al kunnen zeggen dat nade < rocket launcher op dit moment. Nades zijn langzamer dan rockets volgens captv en hebben een direct hit nodig. En rockets doen meer damage op short range. Dus nu krijgt de soldier een launcher die 25% extra base damage heeft, rockets zijn 80% sneller, minicrits. Dus het wordt gigantisch veel simpeler om met die rockets te raken dan een nade, maar doet wel zo 1,5 keer zoveel damage. En dan heeft soldier ook nog +25 health.
Of het is iets zoals dit.RaCio schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:20:
Net als enorm veel andere wapens zal valve hem wel nerfen.
Waarschijnlijk halen ze gewoon de damage bonus eraf.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Nope. Nope. En Nope. Vergelijk het met een verbeterde nadelauncher. Nu is de nadelauncher al zeer effectief als je alleen maar directs scored. Dit haalt gewoon skillceiling van soldier nog een stuk omhoog. Mensen die niet kunnen aimen zullen het bij de oude RL moeten houden, mensen met goede aim zullen het stukken beter hiermee doen. Je doet ook in gewone fights heel veel meer damage als je directs scored. En dat is makkelijker door de increased speed.Killzone schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:11:
Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat het verdomde lastig is om iemand te direct hitten. Ok, ze zijn 80% sneller. Misschien word de nerf dat hij 50% sneller is. De extra damage moet er wel bij zitten, anders is het niet echt handig om mee te spammen, en is hij alleen handig om mensen mee te airshotten. Bij normale fights heb je dan meer aan de normale RL...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 16-12-2009 13:13 ]
Of je RJ'd gelijk en sloopt de demo met 1 direct (demo is meestal niet 100% full health als soldier mid bereiken). Maar goed, je zal wel zien dat dit wapen zeker een goede replacement is, verre van een downgrade.Killzone schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:16:
Tja maar als je op badlands aankomt op mid heb je toch echt wel meer aan je gewone rocketlauncher waarmee je hun uitgang helemaal volspamd. Daar heb je niet zoveel aan met de nieuwe rocketlauncher.
Ik heb ook lichtelijk het idee dat die gepubliceerde cijfers voorgekookt zijn en demo/sold donderdag op bijna identieke aantallen uitkomen.Shabbaman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:08:
Ach, het lijkt er toch wel op dat soldiers en demo's op een gelijk aantal kills gaat uitkomen.
Anoniem: 77587
Lijkt mij niet hoor, 1 is wel erg weinig.Anoniem: 77587 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:33:
Er wordt niet vermeld hoeveel rockets je kan afvuren per salvo. Is het niet waarschijnlijk dat de nieuwe RL 1 rocket per keer kan afvuren? Dus vuren en dan weer reloaden ipv ouwe RL 4x vuren dan reloaden?
[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 17-12-2009 09:41 ]
secondary : the banner/bugle. Yaaah, rally round men!Back when your father and grandfather played Team Fortress 2, being bad at the game was so shameful, they would rage-quit (a lengthy, painful process that involved pulling burning coal from the computer’s furnace). Now, thanks to modern-day updates like these, there’s finally a good excuse. You didn’t misread that sentence: losing is now a strategy.
This melee-slot pickaxe becomes more deadly the more damage you take, letting you move faster and hit harder the more wounds you endure. Get close enough to death, and you will become Death himself.
Note: Pretty much any time we reveal a new weapon, somebody on the forums claims they thought of it first. But this time, assuming it’s Tom Francis and jibberish, they are absolutely correct. As a special thanks to them for doing our work for us, they'll each be getting a unique version of the Equalizer of their very own.
Admit it: Every so often, you suspect you’re carrying your team. But other than rage-quitting, what can you do about it? How about motivating those lazy sons of bitches to put on their war face and fight?
Enter the morale-boosting Buff Banner. When this secondary-slot item is equipped, any damage you deal boosts a rage meter that, when full, lets you pull out your bugle and sound a call to war! For the next 14 seconds, every teammate who rallies round your flag will deal mini-crits.
Get your thinking pants on, because the Scottish Resistance is the thinking Demoman's sticky bomb launcher. Trading offensive capability for increased defensive power, the SR can lay down twice as many sticky bombs, as well as destroy enemy sticky bombs.
But hold on, thinking fans—there’s more! The SR lets you detonate specific groups of bombs instead of having to set them off all at once. The SR detonates whichever group of bombs the player is looking at, letting you control which clusters blow, and when. You’ll be able to lay more traps and guard multiple areas at a time.
But all this awesome thinking man stuff comes at a price, just like real thinking. The SR is less useful for air-bursts and close range combat, thanks to longer priming rate (0.4 seconds) per bomb.
Shorn Connery
Decapitate a cloaked Spy.
Second Eye
Provide an enemy player with a freeze cam of you shaking your rump.
Left 4 Heads
Decapitate 4 players with only 10 seconds between each kill.
Ik ook, maar ik geloof er niks vanDeX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:30:
En tóch,
Hoop ik stiekum dat er als verassing ook een engi update bijzit.
Met alle Space monkey en Science crap in die kranten en comics, zou het op zich niet verassend zijn. Maar ik denk dat ze dat dan eerder zouden laten weten.Phyxion schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:44:
[...]
Ik ook, maar ik geloof er niks vanOm eerlijk te zijn had ik ook liever een engineer update gezien.
Tam O'Shatter
Destroy 5 enemy Engineer buildings during a single ÜberCharge from a Medic.
Three Times a Laddy
Dominate three Engineers.
Blind Fire
Kill an Engineer building that you can't see with a direct hit from your Grenade Launcher.
The Argyle Sap
Blow up an Engineer, his sentry gun, and his dispenser with a single Sticky bomb detonation.
Guns of the Navar0wned
Kill 5 Engineer sentries while you are standing outside of their range.
Engineer to Eternity
Kill an Engineer as he repairs his sentry gun while it's under enemy fire.
Spray of Defeat
Use a grenade to gib a player.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Want we weten exact wat de basic-damage is op full health, de rate-of-fire, hoeveel sneller je loopt wanneer je meer schade hebt opgelopen...Simon Verhoeven schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:43:
Ze gaan precies wel de shovel moeten buffen.
De equalizer is gewoon puur een upgrade.
Of de Engineer gaat er met twee unlocks vandoor.En het lijkt me inderdaad wel waarschijnlijk dat soldier de unlock krijgt, maar dat beide klasses een 4de unlock krijgen lijkt me evengoed waarschijnlijk. Tenslotte kruipt er nogal wat tijd in het ontwerpen, balancen en playtesten van een wapen.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Hoezo voorgekookt?CapTVK schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:14:
Update: It's Close: 5,727,928 Soldiers, 5,742,720 Demos
Als ik het niet dacht, gewoon voorgekookt.
Er zijn zat manieren om dit voor te koken, Valve zei zelf dat ze zou kijken naar farming maar niks over hoe, wat en waar farming wordt aangepakt. Er zal aan beide zijden wel een grote fraude marge zijn opgebouwd (er zijn demo en soldier kill maps) en Valve pakt afhankelijk van de situatie bij de ene kant want meer marge af dan bij de andere kant. Tadaa! nek aan nek race, spannend!frickY schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:16:
[...]
Hoezo voorgekookt?
Alle demo-liefhebbers zijn fanatieker en meer gaan spelen toen ze zagen dat soldier voorstond, en ook nog een prachtige unlock als de Direct Hit kregen.
Het is totaal niet Valve haar stijl om dit te manipuleren.
Vanochtend stond de demo ook al voor, totdat ze die poster scores er bij hebben gedaan.CapTVK schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:39:
[...]
Er zijn zat manieren om dit voor te koken, Valve zei zelf dat ze zou kijken naar farming maar niks over hoe, wat en waar farming wordt aangepakt. Er zal aan beide zijden wel een grote fraude marge zijn opgebouwd (er zijn demo en soldier kill maps) en Valve pakt afhankelijk van de situatie bij de ene kant want meer marge af dan bij de andere kant. Tadaa! nek aan nek race, spannend!
Ik zeg niet dat ze bij Valve de waarheid verdaaien, alleen dat bepaalde feiten niet gemeld worden.
Zonder de propaganda posters zou de demo al voor staan.
[ Voor 43% gewijzigd door ZanielGa op 17-12-2009 12:12 ]
Die 0.4 extra seconden is denk ik nadat je geschoten hebt en niet nadat je detonate. Verder kun je er stickies mee slopen dus als beide demos het wapen hebben countered dat elkaar.Shabbaman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:37:
Met die scottish resistance kan je niet een stickyjumpen (ja, achteruit en na 0.4 seconden wachten). Maar we kunnen ook alvast concluderen welke class de unlock krijgt, gezien de volgende soldier achievement:
[...]
De soldier stond voor, dus de soldier spelers werden minder fanatiek en spelen ook wat andere classen terwijl de demo´s uit alle macht proberen te killen. Was wel te verwachten imho.Killzone schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:38:
Mwoah, mij zal het ook niet verbazen hoor. Volgens mij is het verschil veel groter, en ik denk niet dat de kills zo om kunnen slaan...
RJ'en gaat neem ik aan ook niet meer vanwege de gereduceerde splash damage.Anoniem: 159816 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:18:
[...]
Of je RJ'd gelijk en sloopt de demo met 1 direct (demo is meestal niet 100% full health als soldier mid bereiken). Maar goed, je zal wel zien dat dit wapen zeker een goede replacement is, verre van een downgrade.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Denk dat RJ nog lukt, alleen wat minder snel/hoog.MrAngry schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:44:
[...]
RJ'en gaat neem ik aan ook niet meer vanwege de gereduceerde splash damage.
Of meer, door de hogere damage. Laten we het gewoon afwachten. Maar dan nog: 1 direct daarmee scoren is zoveel effectiever dan de makkelijk te dodgen slow-ass rockets @ die range.MrAngry schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:44:
[...]
RJ'en gaat neem ik aan ook niet meer vanwege de gereduceerde splash damage.
Die pickaxe is anders best een goede upgrade. Kan je als je health laag is van een situatie ontsnappen of misschien zelfs een super rocketjump doen als de soldier zijn momentum niet verliest in de lucht bij een weaponswitch.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:09:
[...]
Of meer, door de hogere damage. Laten we het gewoon afwachten. Maar dan nog: 1 direct daarmee scoren is zoveel effectiever dan de makkelijk te dodgen slow-ass rockets @ die range.
Nieuwe stickylauncher is wel cool, leuke sidegrade. De soldier banner heerst ook. De andere unlocks zijn vrij nutteloos.
Grote kans dat hij 0 damage doet als je full health hebt. Of in ieder geval heel weinig.SniperFox schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:28:
[...]
Die pickaxe is anders best een goede upgrade. Kan je als je health laag is van een situatie ontsnappen of misschien zelfs een super rocketjump doen als de soldier zijn momentum niet verliest in de lucht bij een weaponswitch.
Nouja, 150hp of iets dergelijks. Doe ik liever 80 dmg (of wat de shovel ook mag zijn) dan 30 dmg.Killzone schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:52:
Tja, maar hoevaak gebeurt het nu dat je iemand probeert the shovellen met 200HP?
Niemand heeft nog gewonnenrinusnl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:45:
Ben blij dat de Soldier heeft gewonnen. demo is gewoon een irritant ventje
Op het valve forum staat een e-mail van Gabe als ik het me goed herinner aan de persoon die het wapen heeft bedacht. Omdat met laag HP rondlopen zo risicovol is krijgt het geen downsides t.o.v. de shovel.The Zep Man schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:56:
[...]
Want we weten exact wat de basic-damage is op full health, de rate-of-fire, hoeveel sneller je loopt wanneer je meer schade hebt opgelopen...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq