Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat heb je goed gezien.

Ik denk dat er een Schots paard in zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het op zich wel ok dat ze demo voor de 6vs6 matches normaal laten. Ik zie ook niet echt mensen hun enige demoman laten rondrennen als een viking met halve health.

Op de pub lijkt dit me inderdaad erg tof. Ik gebruik de sticky bomb launcher toch minder dan mijn bananenpipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
The Zep Man schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 07:58:
[...]
Ze gaan tenminste de "alternatieve tour" op, in de stijl van de flare gun van de Pyro, BOINK! van de Scout, Sandvich van de Heavy...

Maar de Sticky Bomb Launcher inleveren? Dat de dag moet komen dat je tussen een stoer schild en je sticky bombs moet kiezen. :/
Tartan Army ftw :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

mhoogendam schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:21:
Zo te zien word er ook al iets meer bekend gemaakt over een nieuw wapen voor de demo in het middelste plaatje.Meest linker krat.

[...]

Of heb ik iets gemist?
Ik ga voor
Afbeeldingslocatie: http://www.sgspirits.com/images/products/whisky/popups/scottish_reserve.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 15-12-2009 10:54 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja. Bottle vervangen voor een andere bottle. Taunten om te drinken en dan loop je in third person, met vaag beeld en gezwalk, maar doe je honderd procent crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ieder geval krijgen we een hele nieuwe stijl demoman te zien de komende tijd. Zal leuk worden als pyro om zo'n chargende (is ie echt sneller dan een scout?) demoman te airblasten en af te maken met de axtinguisher. 8)

Soldier zal vandaag wel aan de beurt zijn. Als we op die ene pagina van poopyjoe moeten afgaan klopt het zwaard en krijgt de soldier dus (A) een pickaxe en ( B ) een bugle !?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10
Speculatie: Fles voor melee die ook geworpen kan worden ( a la Jarate). Slachtoffers krijgen wazig beeld en nemen extra critical hits van vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Wanneer is de update daadwerkelijk?

Ik vind TF2 eindelijk weer de goede kant op gaan. Meer humor, bizarre situaties = fun.

In PCWs kunnen we weer serieus doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traditiegetrouw zal de update donderdag/vrijdagochtend vroeg uitkomen. Heeft Valve de vrijdag nog om de meest dramatische bugs gelijk te patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Vrijdagochtend zit de pub dus vol \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 03-07 10:56
DeX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:25:
Speculatie: Fles voor melee die ook geworpen kan worden ( a la Jarate). Slachtoffers krijgen wazig beeld en nemen extra critical hits van vuur.
  1. Functioneel equivalent aan jarate? Not gonna happen.
  2. De demo blijft achter zonder melee wapen? Not gonna happen.
  3. De demo gooit z'n scotch whisky weg!?? Not gonna happen!
Het enige wat een demo zou doen met z'n whisky is het opdrinken :D

Ik gok eerder dat het een beetje health oplevert... eerst volgende schot is een crit... En dat de bottle zelf geen crits doet.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Also; 2 melee upgrades?

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
VyperX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:43:
[...]
  1. Functioneel equivalent aan jarate? Not gonna happen.
  2. De demo blijft achter zonder melee wapen? Not gonna happen.
  3. De demo gooit z'n scotch whisky weg!?? Not gonna happen!
Het enige wat een demo zou doen met z'n whisky is het opdrinken :D

Ik gok eerder dat het een beetje health oplevert... eerst volgende schot is een crit... En dat de bottle zelf geen crits doet.
Het zelf in beheer hebben van crits (buiten die kritskrieg) lijkt me al gauw imba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Misschien een mini-crit dan? Anyway, zoiets zou mij wel leuk lijken... Goede tool om stand-offs te doorbreken.
Het zou wel kunnen dat de drawback dan groter zou moeten zijn...

Ik ben nog wel steeds nieuwsgierig wat voor sidegrades de soldier gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

@VyperX, ik zie het wel gebeuren vermits de demo een zwaard krijgt.

Ik ben toch eens benieuwd wat ze voor de soldier gaan bedenken.
Ik denk dat de pickaxe er wel in zit om de schop te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:27:
Wanneer is de update daadwerkelijk?
Vanavond!
Ohneej, dat betreft alleen een update van de update-pagina.

[ Voor 89% gewijzigd door frickY op 15-12-2009 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Lijkt me niet dat de demo nog een melee unlock krijgt en geen unlock voor zn primary. Het zal wel een wapen worden die de plaats van de nade launcher in neemt en gewoon Scottish Reserve heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 melee wapens lijkt me sterk. De spy heeft weliswaar twee horloges gekregen, maar dat komt ook omdat z'n knife en sapper niet vervangen zijn.

Als de soldiers trouwens die bugle krijgt zou het wel eens een "rally round"-call* kunnen zijn voor jezelf en en je teammates (tijdelijke krit,speed of dmg- bonus als je binnen gehoorbereik bent terwijl de soldier op z'n bugle blaast?) Zou in dat geval een mooie sidegrade kunnen zijn die teamplay bevordert. *;

*Als in "Rally round men, help me cap this point!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:49

Metzie

Nyaano !

RedHat schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:32:
Vrijdagochtend zit de pub dus vol \o/
Hij was gisteravond ook vol (de hele avond) ik kon zelfs een paar minuten niet via de console conencten omdat er al 24 man op de server zaten.

Leuke update verder. Ik speel bijna alleen Medic, dus ik heb er niet super veel aan.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

CapTVK schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:32:
2 melee wapens lijkt me sterk. De spy heeft weliswaar twee horloges gekregen, maar dat komt ook omdat z'n knife en sapper niet vervangen zijn.

Als de soldiers trouwens die bugle krijgt zou het wel eens een "rally round"-call* kunnen zijn voor jezelf en en je teammates (tijdelijke krit,speed of dmg- bonus als je binnen gehoorbereik bent terwijl de soldier op z'n bugle blaast?) Zou in dat geval een mooie sidegrade kunnen zijn die teamplay bevordert. *;

*Als in "Rally round men, help me cap this point!" :)
De Soldier krijgt "Screaming Eagles": twee Desert Eagles om te dual wielden. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:50
CapTVK schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:32:
Traditiegetrouw zal de update donderdag/vrijdagochtend vroeg uitkomen. Heeft Valve de vrijdag nog om de meest dramatische bugs gelijk te patchen.
Inderdaad.
Op http://www.teamfortress.com/ staat hij er trouwens al tussen bij de Major Updates : WAR! Update (12/17/09)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Wat een BS wapens zeg _O- . Leuk die charge, maar goed geplaatste rocket laat 'm toch vliegen (en dan boeit die -% van explosive damage ook niet, paar shotty schoten en je bent dood). En scout strafed gewoon aan de kant en 2 shot 'm. Melee met lagere max health = dode demo in 6v6.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 15-12-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:55

lasharor

7 december 2004

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:22:
Wat een BS wapens zeg _O- . Leuk die charge, maar goed geplaatste rocket laat 'm toch vliegen (en dan boeit die -% van explosive damage ook niet, paar shotty schoten en je bent dood). En scout strafed gewoon aan de kant en 2 shot 'm. Melee met lagere max health = dode demo in 6v6.
Heb jij een glazen bol ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:02

User

S3

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:22:
Nee echt, een demo met een zwaard + (mini)crits ga je echt leuk vinden als je op Mid staat bij Well ofzo.

Gewoon ff om het hoekje staan te wachten, activate charge, kill kill kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

User.tmp schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:32:
[...]

Nee echt, een demo met een zwaard + (mini)crits ga je echt leuk vinden als je op Mid staat bij Well ofzo.

Gewoon ff om het hoekje staan te wachten, activate charge, kill kill kill!
Terwijl de rest van je team gewhiped wordt door een demo die wel graag ~1200-1400 damage wil doen zonder te reloaden.
lasharor schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:29:
[...]

Heb jij een glazen bol ofzo?
Nope, maar ik ken geen demo die dit wapen serieus zal gaan gebruiken. Unless het echt totaal imba is, maar ik vermoed van niet als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
* Yonni heeft een nieuwe signature, mijn ode aan TF2. Het zwaard en dat schild lijken me erg tof. Ze veranderen mijn inziens weinig aan TF2 in de competities. Als het extreme onbalans brengt wordt het het toch wel verboden. Voor de publics is het juist extra lol.

Ik zie het al gebeuren, demo met schild charged vol in op een übered heavy en bonjoured 'm zo even uit de weg. Hilarisch gezicht lijkt me dat en als er ook nog eens leuke sounds bij zitten (schreeuwende demo bijvoorbeeld), ga ik helemaal stuk 8)7.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hoe balanced/nuttig het schild + zwaard is spreek ik me pas echt over uit als ik het in actie gezien heb.
Maar op het 1ste zicht heb ik het gevoel dat het eerder een downgrade is.
Stickies zijn gewoon te nuttig. (nu ja, stickies zijn eigenlijk gewoon algemeen te nuttig. Ik zie genoeg demos die stickies als hun main beschouwen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:35:
[...]
Nope, maar ik ken geen demo die dit wapen serieus zal gaan gebruiken. Unless het echt totaal imba is, maar ik vermoed van niet als ik het zo lees.
Wacht maar...

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het nieuwe soldier wapen ziet er wel interessant uit.
Wel spijtig dat ze maar 1 wapen hebben vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8XwJcOQ8BEH7QDv81S3sJxN5/full.jpg

The Direct Hit
Nobody can deny that, measured solely by their ability to blow people into chunky clouds of tomato soup, rockets are an incredible force for good in the world. But with their wide blast radius, they are not a particularly terrific weapon for showing off your sharpshooting skills.

Until now. A high precision version of the standard-issue rocket launcher, the Direct Hit has been engineered from the ground up for Soldiers who have mastered the art of shooting at their targets instead of vaguely near them. Those of you looking to deal splash damage, stop reading now: the Direct Hit has a 70% smaller blast radius than a traditional rocket launcher. But the rockets that come out of this thing move fast and hit hard: 80% faster and with 25% more destructive force. Best of all, for you real sharpshooters, the Direct Hit guarantees mini-crits on airborne targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het geval iemand wil weten hoe snel +80% speed is. Deze rockets zijn iets sneller dan een sandman ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
CapTVK schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:21:
Voor het geval iemand wil weten hoe snel +80% speed is. Deze rockets zijn iets sneller dan een sandman ball.
Prima dodgeable dus, mits het niet close range is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet het niet, dat is verdomde snel, sneller dan een standaard huntsman bijv:
Projectile Speed, in Hammer units per second:
Stickies, uncharged: 805
Needles: 990
Rockets: 1100
Nades: 1065
Stickies, charged: 1851.5
Huntsman, uncharged: 1875
Sandman: 1940
Direct Hit: 1980
Huntsman, charged: 2343.75
http://zigzagzooka.wordpress.com/2009/12/16/the-direct-hit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

holy crap, dus wel een wapen voor airshots, AWSM!

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

kKaltUu schreef op woensdag 16 december 2009 @ 07:39:
holy crap, dus wel een wapen voor airshots, AWSM!
En voor close range natuurlijk.

Dan lijkt dit wapen mij toch interessanter dan de demo unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Nice! Ik zie deze echt wel z'n mogelijkheden hebben in wars...

Mini-crits op airborne targets... Zo cool pro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Team Fortress 2 Free Weekend Starts Thursday - Pre-Load Now!
December 15, 2009, 7:09 pm - Valve - General Announcement
Dat wordt dus drukte op de servers dit weekend.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simon Verhoeven schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:01:
[...]

En voor close range natuurlijk.

Dan lijkt dit wapen mij toch interessanter dan de demo unlocks.
Ja, ik kan me ook niet van de indruk onttrekken dat de demoman er bekaaid afkomt met een zwaard en schild als de soldier een wapen krijgt dat goede spelers (die raak kunnen schieten) alleen maar voordelen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Demo krijgt de unlock voor zn primary nog dus dat is niet te vergelijken ;)

De nieuwe rocket launcher lijkt me trouwens licht overpowered, 140 damage per schot -> scouts instakillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

In alle eerlijkheid, als je een scout ermee kan raken verdient die scout wel om te sterven.
Zeker gezien de kleine blast range.
Trouwens we kennen de reload time, maximale munitie, hoe vaak we kunnen schieten voor we moeten reloaden, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Ach, dat kan je met de huntsman ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basz0r
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
VyperX schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:45:
Ach, dat kan je met de huntsman ook...
De Soldier is toch een class die je meer zal tegenkomen als scout dan een sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Headshot is toch ietsje moeilijker dan een direct hit op een scout gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Simon Verhoeven schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:44:
In alle eerlijkheid, als je een scout ermee kan raken verdient die scout wel om te sterven.
Zeker gezien de kleine blast range.
Trouwens we kennen de reload time, maximale munitie, hoe vaak we kunnen schieten voor we moeten reloaden, ...
Als ik als scout doodga door een rocket, is het 8 van de 10 keer door een rocket die ik niet zie aankomen doordat ik A) om het hoekje loop en zo'n ding vol in mijn smoel krijg B) geraped wordt door een soldier die ik niet zie. Beiden zijn misschien dom van mij, maar veel dodgen is er niet bij. Zeker niet als ze 80% sneller met 25% meer damage en minicrits op je af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Je zou al kunnen zeggen dat nade < rocket launcher op dit moment. Nades zijn langzamer dan rockets volgens captv en hebben een direct hit nodig. En rockets doen meer damage op short range. Dus nu krijgt de soldier een launcher die 25% extra base damage heeft, rockets zijn 80% sneller, minicrits. Dus het wordt gigantisch veel simpeler om met die rockets te raken dan een nade, maar doet wel zo 1,5 keer zoveel damage. En dan heeft soldier ook nog +25 health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Het enige wat ik kan bedenken als drawback is dat je er misschien ook minder mee kan rocket-jumpen (ivm lagere blast)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook mijn angst, al kan het zijn dat door de hoge self dmg je nog steeds ver kan vliegen (wel met een stuk minder health). We moeten trouwens niet vergeten dat de primary van de demoman nog niet bekend is, er kan nog van alles gebeuren.

CapTVK hoopt dat er nog een "meet the ..."- filmpje komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Net als enorm veel andere wapens zal valve hem wel nerfen.

Waarschijnlijk halen ze gewoon de damage bonus eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waster schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:02:
Je zou al kunnen zeggen dat nade < rocket launcher op dit moment. Nades zijn langzamer dan rockets volgens captv en hebben een direct hit nodig. En rockets doen meer damage op short range. Dus nu krijgt de soldier een launcher die 25% extra base damage heeft, rockets zijn 80% sneller, minicrits. Dus het wordt gigantisch veel simpeler om met die rockets te raken dan een nade, maar doet wel zo 1,5 keer zoveel damage. En dan heeft soldier ook nog +25 health.
Een ding, deze rockets hebben geloof ik nog steeds fall-off dmg. Dus hoe verder ze gaan hoe minder dmg ze doen. Ook bij een direct hit. Een direct nade doet op medium range nog evenveel dmg, een rocket niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
RaCio schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:20:
Net als enorm veel andere wapens zal valve hem wel nerfen.

Waarschijnlijk halen ze gewoon de damage bonus eraf.
Of het is iets zoals dit.

("destructive force is alleen tegen buildings")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
word er eigenlijk wat aan de hoeveelheid gedaan die jij in de war gedood heb?
dat je daarvoor iets extra kan krijgen?

vind trouwens die gun van de soldier er vet uitzien.
dit maakt het mogelijk om nog sneller een sentry kapot teschieten.
arme engineers O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Super awesome wapen. Zal wel kapot generfed worden :P. Jammer dat ik midden in mijn tentamen periode zit en pas vanaf volgende week donderdag kan spelen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me sterk, ik heb spelers (zowel demo als soldier) zien farmen met +1000 kills op achievement servers en dan zijn er nog speciale maps waar je alleen soldiers of demomen kan killen. Het schijnt dat Valve hier op let maar het is allemaal nogal fraude gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:49
Ach, het lijkt er toch wel op dat soldiers en demo's op een gelijk aantal kills gaat uitkomen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:35
Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat het verdomde lastig is om iemand te direct hitten. Ok, ze zijn 80% sneller. Misschien word de nerf dat hij 50% sneller is. De extra damage moet er wel bij zitten, anders is het niet echt handig om mee te spammen, en is hij alleen handig om mensen mee te airshotten. Bij normale fights heb je dan meer aan de normale RL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:11:
Hmm ik weet het niet hoor, ik denk dat het verdomde lastig is om iemand te direct hitten. Ok, ze zijn 80% sneller. Misschien word de nerf dat hij 50% sneller is. De extra damage moet er wel bij zitten, anders is het niet echt handig om mee te spammen, en is hij alleen handig om mensen mee te airshotten. Bij normale fights heb je dan meer aan de normale RL...
Nope. Nope. En Nope. Vergelijk het met een verbeterde nadelauncher. Nu is de nadelauncher al zeer effectief als je alleen maar directs scored. Dit haalt gewoon skillceiling van soldier nog een stuk omhoog. Mensen die niet kunnen aimen zullen het bij de oude RL moeten houden, mensen met goede aim zullen het stukken beter hiermee doen. Je doet ook in gewone fights heel veel meer damage als je directs scored. En dat is makkelijker door de increased speed.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 16-12-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Tja maar als je op badlands aankomt op mid heb je toch echt wel meer aan je gewone rocketlauncher waarmee je hun uitgang helemaal volspamd. Daar heb je niet zoveel aan met de nieuwe rocketlauncher ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:16:
Tja maar als je op badlands aankomt op mid heb je toch echt wel meer aan je gewone rocketlauncher waarmee je hun uitgang helemaal volspamd. Daar heb je niet zoveel aan met de nieuwe rocketlauncher ;) .
Of je RJ'd gelijk en sloopt de demo met 1 direct (demo is meestal niet 100% full health als soldier mid bereiken). Maar goed, je zal wel zien dat dit wapen zeker een goede replacement is, verre van een downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:08:
Ach, het lijkt er toch wel op dat soldiers en demo's op een gelijk aantal kills gaat uitkomen.
Ik heb ook lichtelijk het idee dat die gepubliceerde cijfers voorgekookt zijn en demo/sold donderdag op bijna identieke aantallen uitkomen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk gedaan. Pro-soldiers gaan switchen naar de nieuwe RJ, maar ze zullen hun hele timing moeten aanpassen aan de nieuwe snelheid van de rockets, waardoor ze toch weer enigzins benadeeld zijn.. voor een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Er wordt niet vermeld hoeveel rockets je kan afvuren per salvo. Is het niet waarschijnlijk dat de nieuwe RL 1 rocket per keer kan afvuren? Dus vuren en dan weer reloaden ipv ouwe RL 4x vuren dan reloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 77587 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:33:
Er wordt niet vermeld hoeveel rockets je kan afvuren per salvo. Is het niet waarschijnlijk dat de nieuwe RL 1 rocket per keer kan afvuren? Dus vuren en dan weer reloaden ipv ouwe RL 4x vuren dan reloaden?
Lijkt mij niet hoor, 1 is wel erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Demo-files hebben de neiging om niet meer te werken met een grote update. Dus, voor de heavy liefhebbers een geweldige uppercut met de KGB.

http://www.youtube.com/watch?v=5j9Ko-Qay2E

Niet te veel letten op de editing, ik heb MS moviemaker gebruikt.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nieuwe soldier en demoman unlocks zijn nu ook te vinden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 17-12-2009 09:41 ]

Update: It's Close: 5,727,928 Soldiers, 5,742,720 Demos

Als ik het niet dacht, gewoon voorgekookt.

melee: the equilizer pickaxe
Back when your father and grandfather played Team Fortress 2, being bad at the game was so shameful, they would rage-quit (a lengthy, painful process that involved pulling burning coal from the computer’s furnace). Now, thanks to modern-day updates like these, there’s finally a good excuse. You didn’t misread that sentence: losing is now a strategy.

This melee-slot pickaxe becomes more deadly the more damage you take, letting you move faster and hit harder the more wounds you endure. Get close enough to death, and you will become Death himself.

Note: Pretty much any time we reveal a new weapon, somebody on the forums claims they thought of it first. But this time, assuming it’s Tom Francis and jibberish, they are absolutely correct. As a special thanks to them for doing our work for us, they'll each be getting a unique version of the Equalizer of their very own.
secondary : the banner/bugle. Yaaah, rally round men! :)
Admit it: Every so often, you suspect you’re carrying your team. But other than rage-quitting, what can you do about it? How about motivating those lazy sons of bitches to put on their war face and fight?

Enter the morale-boosting Buff Banner. When this secondary-slot item is equipped, any damage you deal boosts a rage meter that, when full, lets you pull out your bugle and sound a call to war! For the next 14 seconds, every teammate who rallies round your flag will deal mini-crits.

En voor de demoman: Scottish resitance
Get your thinking pants on, because the Scottish Resistance is the thinking Demoman's sticky bomb launcher. Trading offensive capability for increased defensive power, the SR can lay down twice as many sticky bombs, as well as destroy enemy sticky bombs.

But hold on, thinking fans—there’s more! The SR lets you detonate specific groups of bombs instead of having to set them off all at once. The SR detonates whichever group of bombs the player is looking at, letting you control which clusters blow, and when. You’ll be able to lay more traps and guard multiple areas at a time.

But all this awesome thinking man stuff comes at a price, just like real thinking. The SR is less useful for air-bursts and close range combat, thanks to longer priming rate (0.4 seconds) per bomb.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Achievements zijn er ook :)
Shorn Connery
Decapitate a cloaked Spy.

Second Eye
Provide an enemy player with a freeze cam of you shaking your rump.

Left 4 Heads
Decapitate 4 players with only 10 seconds between each kill.
_/-\o_

• DeX
En tóch,

Hoop ik stiekum dat er als verassing ook een engi update bijzit.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DeX schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:30:
En tóch,

Hoop ik stiekum dat er als verassing ook een engi update bijzit.
Ik ook, maar ik geloof er niks van :> Om eerlijk te zijn had ik ook liever een engineer update gezien.

• DeX
Phyxion schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:44:
[...]

Ik ook, maar ik geloof er niks van :> Om eerlijk te zijn had ik ook liever een engineer update gezien.
Met alle Space monkey en Science crap in die kranten en comics, zou het op zich niet verassend zijn. Maar ik denk dat ze dat dan eerder zouden laten weten.

• diffx
  • Niet online
Zou leuk zijn voor de engie.. die krijgen het nog lastiger de komende tijd:
Tam O'Shatter
Destroy 5 enemy Engineer buildings during a single ÜberCharge from a Medic.

Three Times a Laddy
Dominate three Engineers.

Blind Fire
Kill an Engineer building that you can't see with a direct hit from your Grenade Launcher.

The Argyle Sap
Blow up an Engineer, his sentry gun, and his dispenser with a single Sticky bomb detonation.

Guns of the Navar0wned
Kill 5 Engineer sentries while you are standing outside of their range.

Engineer to Eternity
Kill an Engineer as he repairs his sentry gun while it's under enemy fire.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:49
Met die scottish resistance kan je niet een stickyjumpen (ja, achteruit en na 0.4 seconden wachten). Maar we kunnen ook alvast concluderen welke class de unlock krijgt, gezien de volgende soldier achievement:
Spray of Defeat
Use a grenade to gib a player.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Hm... soldier heeft een achievement waarbij je iemand met een granade moet killen en de demoman heeft een achievement waarbij je een onbekende taunt moet doen in een freezecam.

Vooral die granade is interessant?

• Asskicker
  • Laatst online: 13-10-2024
De taunt van de equalizer is dat je je wapen aan de kant gooit, een granaat van je vest pakt en ze doet ontploffen.

http://forums.steampowere...?p=12559753&postcount=317

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ze gaan precies wel de shovel moeten buffen.
De equalizer is gewoon puur een upgrade.

Tot nu toe lijken de soldier updates me wel interessanter.
Zeker die buggle kan interessant zijn op pubs.

En het lijkt me inderdaad wel waarschijnlijk dat soldier de unlock krijgt, maar dat beide klasses een 4de unlock krijgen lijkt me evengoed waarschijnlijk. Tenslotte kruipt er nogal wat tijd in het ontwerpen, balancen en playtesten van een wapen.

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Simon Verhoeven schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:43:
Ze gaan precies wel de shovel moeten buffen.
De equalizer is gewoon puur een upgrade.
Want we weten exact wat de basic-damage is op full health, de rate-of-fire, hoeveel sneller je loopt wanneer je meer schade hebt opgelopen...
En het lijkt me inderdaad wel waarschijnlijk dat soldier de unlock krijgt, maar dat beide klasses een 4de unlock krijgen lijkt me evengoed waarschijnlijk. Tenslotte kruipt er nogal wat tijd in het ontwerpen, balancen en playtesten van een wapen.
Of de Engineer gaat er met twee unlocks vandoor. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

CapTVK schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:14:
Update: It's Close: 5,727,928 Soldiers, 5,742,720 Demos

Als ik het niet dacht, gewoon voorgekookt.
Hoezo voorgekookt?
Alle demo-liefhebbers zijn fanatieker en meer gaan spelen toen ze zagen dat soldier voorstond, en ook nog een prachtige unlock als de Direct Hit kregen.
Het is totaal niet Valve haar stijl om dit te manipuleren.

• TheJVH
Mwoah, mij zal het ook niet verbazen hoor ;) . Volgens mij is het verschil veel groter, en ik denk niet dat de kills zo om kunnen slaan...
frickY schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:16:
[...]

Hoezo voorgekookt?
Alle demo-liefhebbers zijn fanatieker en meer gaan spelen toen ze zagen dat soldier voorstond, en ook nog een prachtige unlock als de Direct Hit kregen.
Het is totaal niet Valve haar stijl om dit te manipuleren.
Er zijn zat manieren om dit voor te koken, Valve zei zelf dat ze zou kijken naar farming maar niks over hoe, wat en waar farming wordt aangepakt. Er zal aan beide zijden wel een grote fraude marge zijn opgebouwd (er zijn demo en soldier kill maps) en Valve pakt afhankelijk van de situatie bij de ene kant want meer marge af dan bij de andere kant. Tadaa! nek aan nek race, spannend!

Ik zeg niet dat ze bij Valve de waarheid verdaaien, alleen dat bepaalde feiten niet gemeld worden.

Zonder de propaganda posters zou de demo al voor staan.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CapTVK schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:39:
[...]

Er zijn zat manieren om dit voor te koken, Valve zei zelf dat ze zou kijken naar farming maar niks over hoe, wat en waar farming wordt aangepakt. Er zal aan beide zijden wel een grote fraude marge zijn opgebouwd (er zijn demo en soldier kill maps) en Valve pakt afhankelijk van de situatie bij de ene kant want meer marge af dan bij de andere kant. Tadaa! nek aan nek race, spannend!

Ik zeg niet dat ze bij Valve de waarheid verdaaien, alleen dat bepaalde feiten niet gemeld worden.

Zonder de propaganda posters zou de demo al voor staan.
Vanochtend stond de demo ook al voor, totdat ze die poster scores er bij hebben gedaan.

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:55
[edit] Ik zat niet goed te kijken en miste dat dit het idee was, dus deze info klopt misschien niet

However, this means that the soldier's melee does absolutely NO damage when he is at full health or overhealed.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=837516

[ Voor 43% gewijzigd door ZanielGa op 17-12-2009 12:12 ]

"uber.killer has contributed 161,700 Soldier kills" Worden deze kills meegerekend en later pas gecorrigeerd? Wie zal het zeggen?

http://i50.photobucket.co...8/ShibbyDPHS/fee3fd8b.jpg

Bron:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1068651

• RaCio
Shabbaman schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:37:
Met die scottish resistance kan je niet een stickyjumpen (ja, achteruit en na 0.4 seconden wachten). Maar we kunnen ook alvast concluderen welke class de unlock krijgt, gezien de volgende soldier achievement:

[...]
Die 0.4 extra seconden is denk ik nadat je geschoten hebt en niet nadat je detonate. Verder kun je er stickies mee slopen dus als beide demos het wapen hebben countered dat elkaar.
Killzone schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:38:
Mwoah, mij zal het ook niet verbazen hoor ;) . Volgens mij is het verschil veel groter, en ik denk niet dat de kills zo om kunnen slaan...
De soldier stond voor, dus de soldier spelers werden minder fanatiek en spelen ook wat andere classen terwijl de demo´s uit alle macht proberen te killen. Was wel te verwachten imho.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:18:
[...]

Of je RJ'd gelijk en sloopt de demo met 1 direct (demo is meestal niet 100% full health als soldier mid bereiken). Maar goed, je zal wel zien dat dit wapen zeker een goede replacement is, verre van een downgrade.
RJ'en gaat neem ik aan ook niet meer vanwege de gereduceerde splash damage.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

MrAngry schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:44:
[...]

Denk dat RJ nog lukt, alleen wat minder snel/hoog.

MrAngry schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:44:
[...]

Of meer, door de hogere damage. Laten we het gewoon afwachten. Maar dan nog: 1 direct daarmee scoren is zoveel effectiever dan de makkelijk te dodgen slow-ass rockets @ die range.

Nieuwe stickylauncher is wel cool, leuke sidegrade. De soldier banner heerst ook. De andere unlocks zijn vrij nutteloos.

• diffx
  • Niet online
De banner lijkt me erg cool.. vooral omdat je rage meter gevuld wordt door damage, en niet door kills.
De banner is inderdaad een mooi team wapen. Hiermee bevorder je samen te werken bij een push en het is huidelijk te zien en horen. Ik neem wel aan dat je nog gewoon kan meelopen met je banner aan, beetje zoals bij bonk.

• Fox
  • Niet online

Fox

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:09:
[...]

Of meer, door de hogere damage. Laten we het gewoon afwachten. Maar dan nog: 1 direct daarmee scoren is zoveel effectiever dan de makkelijk te dodgen slow-ass rockets @ die range.

Nieuwe stickylauncher is wel cool, leuke sidegrade. De soldier banner heerst ook. De andere unlocks zijn vrij nutteloos.
Die pickaxe is anders best een goede upgrade. Kan je als je health laag is van een situatie ontsnappen of misschien zelfs een super rocketjump doen als de soldier zijn momentum niet verliest in de lucht bij een weaponswitch.

SniperFox schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:28:
[...]

Die pickaxe is anders best een goede upgrade. Kan je als je health laag is van een situatie ontsnappen of misschien zelfs een super rocketjump doen als de soldier zijn momentum niet verliest in de lucht bij een weaponswitch.
Grote kans dat hij 0 damage doet als je full health hebt. Of in ieder geval heel weinig.

• TheJVH
Tja, maar hoevaak gebeurt het nu dat je iemand probeert the shovellen met 200HP?

Killzone schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:52:
Tja, maar hoevaak gebeurt het nu dat je iemand probeert the shovellen met 200HP?
Nouja, 150hp of iets dergelijks. Doe ik liever 80 dmg (of wat de shovel ook mag zijn) dan 30 dmg.
Melee dmg is geloof ik voor de meeste classes hetzelfde. Maar we zien na morgen wel hoe die pickaxe uitpakt. In de tussentijd hoop ik dat ze nog ruimte hebben voor een "meet the..."-filmpje :)

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
Ben blij dat de Soldier heeft gewonnen. demo is gewoon een irritant ventje :')

rinusnl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:45:
Ben blij dat de Soldier heeft gewonnen. demo is gewoon een irritant ventje :')
Niemand heeft nog gewonnen ;)

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

The Zep Man schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:56:
[...]
Want we weten exact wat de basic-damage is op full health, de rate-of-fire, hoeveel sneller je loopt wanneer je meer schade hebt opgelopen...
Op het valve forum staat een e-mail van Gabe als ik het me goed herinner aan de persoon die het wapen heeft bedacht. Omdat met laag HP rondlopen zo risicovol is krijgt het geen downsides t.o.v. de shovel.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Ik kan niet wachten! Waaaaa, morgen de update live! Woohoo :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• japie06
  • Laatst online: 20:40
iemand een idee hoelaat hij nederlandse tijd online gaat?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.