Ik ga lekker veel solly spelen denk ik..demo is al imba genoeg
Demoman, uitslag staat bijna alvast.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik zou eerder zeggen: de class die het meest gespeeld wordt.Waster schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:21:
Slechte zaak. De class die het meeste overpowered is krijgt een vierde wapen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik ga Soldier speler, en dat is enkel omdat de demo de uitslag toch gaat winnen en ik het die class niet gun :d
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Als soldier weinig gespeeld wordt, wordt hij ook weinig gekilled, dus scoren de demo's ook minder. Een class die veel gespeeld wordt maakt meer kills, maar wordt ook meer gekilled en aangezien alleen soldier/demo kills tellen, denk ik dat ze dit heel netjes gedaan hebben.
Dat is alleen als je een prutser bent. Dus alle noobs moeten juist de tegenovergestelde class spelen, en pro's moeten wel gewoon de class spelen die ze willen laten winnen
.
Demo spelen en geen kills maken.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Precies, gewoon +forwardGonzoNL schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 11:06:
Demo spelen en geen kills maken.
Het ligt aan mij als demo wint, gister zo zoo zooo hard gepwnd in wireplay, zoveel kills POEH HEE.
No, not really.
4e wapen aan de sniper geven plx, inplaats van pis / proppeschieter een rocketlauncher ofzo.
Epic movie al gepost hier van Neus?
No, not really.

4e wapen aan de sniper geven plx, inplaats van pis / proppeschieter een rocketlauncher ofzo.
Epic movie al gepost hier van Neus?
[ Voor 34% gewijzigd door Nmxje op 11-12-2009 12:18 ]
Anoniem: 159816
Gewoon alleen soldier spelen deze weekWaster schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:21:
Slechte zaak. De class die het meeste overpowered is krijgt een vierde wapen.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 11-12-2009 13:03 ]
Gister in een war liet m'n team het een beetje afweten. Dus moest ik het zelf allemaal weer opknappen. Zie hier het resultaat:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uSRN01qnYoM]
Een fraaie quadkill.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uSRN01qnYoM]
Een fraaie quadkill.
Meneer komt ook met 1 HP weg van de scout
.
Ik hoop trouwens ook dat de soldier gaat winnen, zou het solly spelen idd leuker maken
.
Ik hoop trouwens ook dat de soldier gaat winnen, zou het solly spelen idd leuker maken
Wie gaat er zo mee op de warserver? Heb 1 medic nodig met kritz, 1 soldier, en 22 demo's.
Ik ga gewoon demo spelen, dat doe ik toch altijd al.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik vind 'zorgen dat mijn team met 3-0 achter komt te staan, vervolgens droppen en pas na de match weer terugkomen, terwijl het team na mijn drop geen punten meer verloren heeft' ook wel een soort van laten afweten, A. Nusbeer.DeNeusbeer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:07:
Gister in een war liet m'n team het een beetje afweten. Dus moest ik het zelf allemaal weer opknappen. Zie hier het resultaat:
[video]
Een fraaie quadkill.
Dude, Het zijn 2 class-updates. Beide krijgen achievements en 3 wapens. Één van beide krijgt een vierde wapenPhyxion schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:16:
[...]
Wel mager vind ik, ik had gehoopt dat ze beide gewoon een forse update konden krijgen en niet één magere gun.
Ik ga komende tijd maar weer demo spelen ipv spy en engy
@Neus
Wat een bizar grote FOV op je weapon. Ziet er toch niet uit?
Nee maar je kan wel 20 extra graden om je heen kijken
.
Zo haal je wel de demo score naar benedenfrickY schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:11:
[...]
Dude, Het zijn 2 class-updates. Beide krijgen achievements en 3 wapens. Één van beide krijgt een vierde wapen
Ik ga komende tijd maar weer demo spelen ipv spy en engy
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Ohja, dank je. Kan beter soldier spelen, bak daar helemaal niets van.
Maar mag hopen dat ze dergelijk gelame ook als cheaten zien.
Maar mag hopen dat ze dergelijk gelame ook als cheaten zien.
Ik ben maar eens overgestapt op m0re's fps config, er is alleen een ding waar ik me aan irriteer, en dat zijn de player models. Hoe krijg ik die witte zooi er van af zodat ik eens fatsoenlijk kan zien of degene rood of blauw is?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Neem Quantum Config: http://www.dieall.de/da20...ownload&where=42&target=1
Heb je ook gelijk een UltraHighFPS config, een highfps, quality en ultrahighquality
.
Heb je ook gelijk een UltraHighFPS config, een highfps, quality en ultrahighquality
dx8 draaieng0tanks schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:58:
Ik ben maar eens overgestapt op m0re's fps config, er is alleen een ding waar ik me aan irriteer, en dat zijn de player models. Hoe krijg ik die witte zooi er van af zodat ik eens fatsoenlijk kan zien of degene rood of blauw is?
Bedankt voor de tip, ik zal er even naar kijken.Killzone schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 20:01:
Neem Quantum Config: http://www.dieall.de/da20...ownload&where=42&target=1
Heb je ook gelijk een UltraHighFPS config, een highfps, quality en ultrahighquality.
Dit vind ik ook zo ongelofelijk lame hè: "ik ga demon spelen... laat ik me steeds killen :P"
edit: zomg, snipen gaat met quantum's config zo veel beter, of ik had gewoon veel geluk.
[ Voor 9% gewijzigd door g0tanks op 11-12-2009 20:48 ]
Na ruim een jaar afwezigheid heb ik het spel sinds een week ook weer opgepakt en wat een lol weer. Met mn nieuwe pctje geen last meer van framedrops en het speelt heerlijk weg
Vannacht bijna een hele nacht overgeslagen, omdat ik een server ontdekte die Goldrush aan had staan. Wat is dat verslavend
Alleen die freakin spy !! niks persoonlijk tegen mensen die het graag spelen, maar wat haat ik die optie. Het zal wel zijn dat ik niet snap hoe het werkt, maar ik heb gewoon geen zin meer om engineer te zijn door die Spy's.
Voor de rest is dit wederom DE shooter voor mij !
Edit : maybe een beetje vloeken in de kerk hier, maar zijn dingen zoals quantum Fps niet gewoon hetzelfde als cheaten ? Zelf was ik heel actief tijdens Cod en Mohaa en daar werd elke verandering als cheaten gezien.
Vannacht bijna een hele nacht overgeslagen, omdat ik een server ontdekte die Goldrush aan had staan. Wat is dat verslavend
Voor de rest is dit wederom DE shooter voor mij !
Edit : maybe een beetje vloeken in de kerk hier, maar zijn dingen zoals quantum Fps niet gewoon hetzelfde als cheaten ? Zelf was ik heel actief tijdens Cod en Mohaa en daar werd elke verandering als cheaten gezien.
[ Voor 15% gewijzigd door Beakzz op 11-12-2009 21:37 ]
Waarom zou dat cheaten zijn? Is hetzelfde als graphics settings op low zetten, maar dan beter.
Tsja, kun je hele discussies over voeren. Configs, scripts etc etc. Ik brand me er niet aan. Lekker standaard spelen, geen gezeur
.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Anoniem: 325725
mwa, vindt die fps config ook niet bijster mooi (duh) doe mij maar gewoon max quality, dat trekt mijn bak (nog) wel. Ben overigens wel benieuwd wat dat geheime 7de wapen is.
* User draait de Quantums Ultra High Quality config op 60-70 fps

En dat allemaal zonder mouselag!
En dat allemaal zonder mouselag!

[ Voor 19% gewijzigd door User op 11-12-2009 22:30 ]
Heb em geinstalleerd en weer weggedaan, heb nu de grootste moeite om het spel nu weer werkend te krijgen.. -_-
1290988 soldiers killed vs 1390017 demos killed
een ganse hoop.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Configs als m0res etc. zijn voornamelijk het weghalen van clutter in de map. Daardoor verdwijnen dingen als gezichtuitdrukkingen, corpses despawnen direct nadat ze zijn gevormd, ubers zien er lelijker uit etc. Het zijn eigenlijk alleen maar aanpassingen aan commands die valve zelf in de engine heeft gezet. Wat daarentegen WEL als cheaten werd beschouwd waren particle hacks, waarbij je stickies een rode straal van een meter eromheen liet zien, overhealde spelers een gigantisch kruis boven hun hoofd kregen, dat soort grut. Gelukkig is dat nu onmogelijk gemaakt door het particle system door sv_pure te laten bewaken, dan laat je de clients alleen maar officiele Valve files laden.Beakzz schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:35:
Voorbeeldje van RaCio:
Is dr ook een WAR server waar de tweakers op zitten?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dear GOD! Die demoman zijn hand is even groot als zijn hoofd!
Dat is z'n vuist anders ook al hoor. Viel mij bij het ingame plaatje ook al op.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb nog niet gespeeld sinds de update, maar zijn de nieuwe sounds die eerder zijn gepost nu ook vaker ingame hoorbaar?
Ik weet nog steeds niet hoe ik announces zoals "Friendship ends in 10 seconds" nu moet plaatsen
Ik weet nog steeds niet hoe ik announces zoals "Friendship ends in 10 seconds" nu moet plaatsen
Als je een demo in het ene team hebt en een soldier in het andere team, dan hoor je het 
Edit: http://www.teamfortress.com/propaganda/submit.php
Edit: http://www.teamfortress.com/propaganda/submit.php
[ Voor 24% gewijzigd door Tsunami op 12-12-2009 13:24 ]
Zitten er nu wel een paar grappige opmerkingen tussen zoals "you've grinded his bones to dust"
Die geluiden zijn zo irritant...frickY schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:54:
Ik heb nog niet gespeeld sinds de update, maar zijn de nieuwe sounds die eerder zijn gepost nu ook vaker ingame hoorbaar?
Had gister gewoon een minuut lang zo'n blij vrouwtje wat tegen mij aan het praten was omdat er iemand uit mijn friends list in de server zat.
Ja, maar wat eindigt er dan in die 10 seconden?Tsunami schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:56:
Als je een demo in het ene team hebt en een soldier in het andere team, dan hoor je het
Is dat nog gedurende setup? Of ingame en krijg je extra punten als je binnen die 10sec je 'friend' wacked?
Ik heb snel iets ineen gestoken voor de propaganda wedstrijd.
Vrij snel in paint + powerpoint gemaakt, dus ik verwacht niet te winnen.
Maar je weet nooit wat Valve uitspookt.
Vrij snel in paint + powerpoint gemaakt, dus ik verwacht niet te winnen.
Maar je weet nooit wat Valve uitspookt.
Ja, 'Friendship ends' slaat op dat de ronde gaat beginnen en dingen als 'A friendship has been detected' speelt ze als sodlier en demo samen iets doen (kill + kill assist, of samen een punt cappen). Die teksten over dat ze teleurgesteld is in je, zegt ze waarschijnlijk als je zelf een soldier of demo bent die samen met een demo of soldier uit je team iets doet.
rofl:
kom je op http://www.teamfortress.com/war/saxtonhale/poopyjoe.htm
uit.
Wat heeft een aap met de solly/demo te maken?
HTML:
1
2
| <div id="wellwhatsthis"> </div> |
kom je op http://www.teamfortress.com/war/saxtonhale/poopyjoe.htm
uit.
Wat heeft een aap met de solly/demo te maken?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Anoniem: 325725
en echt leuk, eng, raar, vaag, stoer nieuws:
http://www.teamfortress.com/crafting/
Lijkt een beetje op de cube van diablo 2 ^_^
http://www.teamfortress.com/crafting/
Lijkt een beetje op de cube van diablo 2 ^_^
Spijtig dat ik tegenwoordig zo weinig items heb.
Sinds de inventory vergroting heb ik niet veel tijd voor tf2 gehad.
Eens benieuwd wat valve allemaal bedacht heeft.
Sinds de inventory vergroting heb ik niet veel tijd voor tf2 gehad.
Eens benieuwd wat valve allemaal bedacht heeft.
Hoe kan je een FPS veminken.
1. Je voegt een random drop systeem toe met hoedjes die bijna niemand krijgt
2. Je voegt meer hoedjes toe waardoor de kans op een hoedje groter is maar nog steeds bijna niemand ze krijgt.
3. Je kan zelf wapens maken
Ze hadden beter een MMORPG kunnen maken of gewoon bij de basics van een FPS kunnen blijven.
Ik denk dat het craften gigantisch gaat falen.
2. Je voegt meer hoedjes toe waardoor de kans op een hoedje groter is maar nog steeds bijna niemand ze krijgt.
Ze hadden beter een MMORPG kunnen maken of gewoon bij de basics van een FPS kunnen blijven.
Ach ik vind het een leuke toevoeging, toch als deze items niet "beter" zijn.
Een ander uiterlijk of zo is prima.
En als je met die items hoedjes kan maken, des te beter dan zijn we ineens van dat gezaag af.
Ik vraag me wel af of je met die spelmodus waar je aan de items van andere mensen kan geraken, ook die persoon de item verliest, of het gewoon zoals bij die hoge hoed gaat zijn waarbij je gewoon iemand moet dominaten.
Een ander uiterlijk of zo is prima.
En als je met die items hoedjes kan maken, des te beter dan zijn we ineens van dat gezaag af.
Ik vraag me wel af of je met die spelmodus waar je aan de items van andere mensen kan geraken, ook die persoon de item verliest, of het gewoon zoals bij die hoge hoed gaat zijn waarbij je gewoon iemand moet dominaten.
Met dat craften kan je geen extra wapens maken die je anders niet zou kunnen unlocken.
Dus geen probleem lijkt me zo.
Dus geen probleem lijkt me zo.
Kweenie hoor, maar ik heb nog onverminderd lol als ik weer eens vrolijk virtueel rondbanjer in m'n brandwerende Pyro outfit.Napo schreef op zondag 13 december 2009 @ 11:16:
Hoe kan je een FPS veminken.
Hoedjes? Kan je negeren. Daar ga je toch echt niet beter of slechter van spelen. Wapens? Nou heb ik alle unlocks voor de classes die ik graag speel binnen, dus verder is het een gevalletje "Who cares?" Zeker als je door craften alleen maar unlocks kan behalen die ook op andere manier te verkrijgen zijn.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Wtf moeten we met dat craftingsysteem?
Iedereen heeft alle wapens allang en je kan er ook geen nieuwe wapens mee maken. Toen ik het zeg dacht ik gelijk aan een zelfde systeem als dat ze bij call of duty gebruiken. Dat zou ik namelijk we kunnen waarderen.
Iedereen heeft alle wapens allang en je kan er ook geen nieuwe wapens mee maken. Toen ik het zeg dacht ik gelijk aan een zelfde systeem als dat ze bij call of duty gebruiken. Dat zou ik namelijk we kunnen waarderen.
Inderdaad, het is alleen nuttig als je je duplicate weapons naar hats kan craften. Nou ja, niet dat hats nuttig zijn, maar wel leuk
Zijn er toevallig meer mensen die last hebben van vastlopers? Misschien dat het met wat scriptjes te maken heeft maar sinds de laatste patch loopt heel de game vast als ik begin met schieten, en dit alleen bij sommige klassen

Craften is epic. Op een gegeven moment heb je bijna alles voor een hoedje, maar moet ja alleen nog maar een Jarate of Blutsauger. Dan is het gewoon keihard hopen op een goede drop die je krijgt
. Daarnaast verwacht ik ook dat je kan traden, of zooi kan stelen van andere spelers.
Hoe ze het doen weet ik niet, maar deze update is weer heerlijk. Echt goed in elkaar gezet, iedere keer weer. Dit is een van de dingen die ik zo gaaf vind aan TF2, nog steeds. Het neemt zichzelf niet altijd even serieus. Heerlijk! Kan niet wachten! 
[/fanboy]
[/fanboy]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik weet niet of er wel trade inkomt hoor, op die screenshots is er niks van te zien.Killzone schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:34:
Craften is epic. Op een gegeven moment heb je bijna alles voor een hoedje, maar moet ja alleen nog maar een Jarate of Blutsauger. Dan is het gewoon keihard hopen op een goede drop die je krijgt. Daarnaast verwacht ik ook dat je kan traden, of zooi kan stelen van andere spelers.
Goeie tekst, maar probeer wat meer in TF2 huisstijl te doen door het bijhehorende font te gebruiken.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Die vind ik niet bij propaganda posters te passen, normaal hou ik absoluut niet van het gebruiken van de Helvetica, maar bij alles wat ik zocht en vond (en tevens ook in de voorbeelden van valve zelfs) is een strakke letter gebruikt. TF2 Build vond ik niet op z'n plaats in deze stijl.
Weet niet of het al is langsgekomen maar in 1 van de pagina`s van de saxton hale commic zit een verborgen linkje (die ik alleen maar zag omdat mn internet traag was, en die daarom eerder klaar was met laden:P) dat je naar deze pagina brengt ; http://www.teamfortress.com/war/saxtonhale/poopyjoe.htm
Precies. Crafting is echt leuk. Recepten zullen snel bekend zijn. En op deze manier kan je wat met alle dubbele meukKillzone schreef op zondag 13 december 2009 @ 13:34:
Craften is epic. Op een gegeven moment heb je bijna alles voor een hoedje, maar moet ja alleen nog maar een Jarate of Blutsauger. Dan is het gewoon keihard hopen op een goede drop die je krijgt. Daarnaast verwacht ik ook dat je kan traden, of zooi kan stelen van andere spelers.
Precies, heb ik tenminste mijn 1012x Blutsauger niet voor niks bewaardAnoniem: 159816 schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:09:
[...]
Precies. Crafting is echt leuk. Recepten zullen snel bekend zijn. En op deze manier kan je wat met alle dubbele meuk
Ik ben ineens (weet niet sinds waneer) al mn hats kwijt, ik had ze langzamerhand bijna allemaal, en nu heb ik alleen nog maar de football helmet en mn cheaters ailment. Hebben meer mensen dat gehad?
Bijna allemaal? Dat lijkt me sterk. Wanneer is het dan ongeveer gebeurd? Deze week, deze maand, dit jaar?

wat is dit nu weer?
@VAC, Die bonus is voor het uitblussen van een brandende teammate met de airblast denk ik.
Ik heb trouwens 4 duplicates van elk wapen in mn backpack zitten, kan straks craften voor het leven
Ik heb trouwens 4 duplicates van elk wapen in mn backpack zitten, kan straks craften voor het leven
@Hu9o
Geen idee. Zag het op een andere server ook maar waren toen wit met een soort van bloedvlek.
Geen idee. Zag het op een andere server ook maar waren toen wit met een soort van bloedvlek.
Deze maand.En zo zag het er ongeveer uit.g0tanks schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:47:
Bijna allemaal? Dat lijkt me sterk. Wanneer is het dan ongeveer gebeurd? Deze week, deze maand, dit jaar?

Ik denk gewoon een bug. Ik had dit eerder vanavond ook, toen had er een iemand in mijn team in plaats van een domination medal een platgeslagen versie van de avatar van Kingmob (geloof ik). En dat terwijl Kingmob niet eens in die server zat toen.
Wel een rare bug moet ik zeggen
Van het weekend voor het eerst sinds een maand weer eens TF2 gestart, had in t menu al iets gezien van een war...geen aandacht aan besteed. Maar na 10 minuten ingame bekroop me toch het gevoel dat ik iets gemist had. Ik speel altijd demo...maar nog nooit heb ik 4 rockets tegelijk op me af zien komen.....elke 30 seconden weer 
Grappige update dus

Grappige update dus
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Zeker gehaald toen der tijd met het idle programma? Daarom heb je de cheaters lament; alles wat je gehaald heb middels dat idle programma is verwijderdBigbadkip schreef op zondag 13 december 2009 @ 20:36:
Ik ben ineens (weet niet sinds waneer) al mn hats kwijt, ik had ze langzamerhand bijna allemaal, en nu heb ik alleen nog maar de football helmet en mn cheaters ailment. Hebben meer mensen dat gehad?
Ook als je iemand raakt met een bal krijg je een bonus punt.RaCio schreef op zondag 13 december 2009 @ 22:16:
@VAC, Die bonus is voor het uitblussen van een brandende teammate met de airblast denk ik.
Het is juist precies andersom, je hebt de Cheaters Lament omdat je niet gebruik hebt gemaakt van de idle tooltjes.Notna schreef op maandag 14 december 2009 @ 07:43:
[...]
Zeker gehaald toen der tijd met het idle programma? Daarom heb je de cheaters lament; alles wat je gehaald heb middels dat idle programma is verwijderd
Het zijn er wel veel, maar ver van allemaal.Bigbadkip schreef op maandag 14 december 2009 @ 00:02:
[...]
Deze maand.En zo zag het er ongeveer uit.
[afbeelding]
Zitten echt een hoop goede inzendingen tussen: http://gonzonl.deviantart.com/favourites/#TF2-Propaganda
Valve-update die het "is-dood" icoon vervangt door mijn icon
ailment, lament, typomhoogendam schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:21:
[...]
Het is juist precies andersom, je hebt de Cheaters Lament omdat je niet gebruik hebt gemaakt van de idle tooltjes.
PRO-3417
[ Voor 60% gewijzigd door Sandern op 14-12-2009 18:15 ]
Paint ftw 
Is het nog zo dat je iets extra's krijgt bij een X aantal bijdragen van de war contest?
Is het nog zo dat je iets extra's krijgt bij een X aantal bijdragen van de war contest?
Winners never cheat, Cheaters never win
De soldier staat nog steeds voor:
http://www.teamfortress.com/war/part3/index.htm
in dat kranten artikel staan andere getallen dan als je er op klikt....rinusnl schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:45:
De soldier staat nog steeds voor:
krant
demo stats
soldier stats
Demo's lopen in, nog maar 200k kills achter
Ze gaan tenminste de "alternatieve tour" op, in de stijl van de flare gun van de Pyro, BOINK! van de Scout, Sandvich van de Heavy...
Maar de Sticky Bomb Launcher inleveren? Dat de dag moet komen dat je tussen een stoer schild en je sticky bombs moet kiezen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat schild gaat hem iig niet worden in matches... Sticky launcher inleveren voor een charge-ability en blast-damage reduction? Ik zie het niet gebeuren...
Eigenlijk hetzelfde voor dat zwaard... Je begint met minder health, dus kan je minder sticky jumps doen om naar mid te komen... Pas als je melee kills maakt dan begin je er voordeel van te krijgen...
Voor publics is dit leuk allemaal, maar voor matches is dit miss en miss.
Eigenlijk hetzelfde voor dat zwaard... Je begint met minder health, dus kan je minder sticky jumps doen om naar mid te komen... Pas als je melee kills maakt dan begin je er voordeel van te krijgen...
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Dat is ook de reden waarvoor ze dit uitbrengen. Waar bestaat het grootste deel van hun doelgroep uit?VyperX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:05:
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Mja, public worden toch het meeste gespeeldVyperX schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 08:05:
Dat schild gaat hem iig niet worden in matches... Sticky launcher inleveren voor een charge-ability en blast-damage reduction? Ik zie het niet gebeuren...
Leuke wapens in ieder geval, ik had al zoiets verwacht gezien de Sniper Update met de bow
Je kan met een beetje timing altijd nog jumpen met je nades. Maar ja, de demoman wordt met deze wapens wel een beetje een melee class.
Haha, vind dat zwaard wel vet. Krijg er een beetje Lost Vikings gevoel bij 
Als je het schild hebt is sticky-jumpen ook helemaal niet meer nodig, je charged gewoon naar voren, sneller dan een scout!
Demo's die de stickylauncher als primary gebruiken zijn nep-demo's. Het zijn de pipebombs die de demo maken wie hij is
En vergeet de strip over de demo niet
Als je het schild hebt is sticky-jumpen ook helemaal niet meer nodig, je charged gewoon naar voren, sneller dan een scout!
Demo's die de stickylauncher als primary gebruiken zijn nep-demo's. Het zijn de pipebombs die de demo maken wie hij is
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 15-12-2009 09:01 ]
Degroot klinkt heel Nederlands of ben ik nou gek?
Dan ook niet gaan zeuren over demo-spam he.. Dat is gewoon Primary Supressive FirefrickY schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:00:
Lost Vikings was vet!frickY schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:00:
Haha, vind dat zwaard wel vet. Krijg er een beetje Lost Vikings gevoel bij
Zonder charge op dat schild zou het inleveren van stickies helemaal geen optie zijn geweest... Nu heb je die charge om in ieder geval even snel te zijn als met stickies. Met het verschil dat je met je charge geen extra hoogte kan krijgen.
Maar de optie om zwaard + sticky launcher te gebruiken lijkt mij ook verre van ideaal, vanwege de lagere base-health.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Zo te zien word er ook al iets meer bekend gemaakt over een nieuw wapen voor de demo in het middelste plaatje.Meest linker krat.
Of heb ik iets gemist?SCO.....
RES.....
Dit topic is gesloten.