Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

ik ga zo nog maar eens oefenen op de comp,

hopen dak wa meer raak, ben newb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
29 als sniper, maar dat was op Mario-Kart maps. :)

Ik heb ook een verneukte longest life (dik 30 minuten) als medic, omdat ik toen ging achievementhoeren.

http://steamcommunity.com/id/LUH-3417/stats/TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Iedereen die op idle mappen heeft gezeten die je niet automatisch killen zal wel een verneukte longest life hebben. Die van mij is 6 uur en 16 minuten...

http://steamcommunity.com/id/ErikMinekus/stats/TF2

[ Voor 15% gewijzigd door Tsunami op 07-12-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Maaaybe :o Maar op modded servers wordt het ook wel makkelijk gemaakt om je stats te slopen met meer damage, 100% crits of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07 14:23

Metzie

Nyaano !

Ik heb als medic op een keertje in 1 ronde 31 assists , een longest life van 24:25min, 16 ubercharges en 19,600 healing gehaald. Ik was op een 24 man server bezig op de map cp_warpath, waarbij we vanaf de middelste controlpoints het een-na-laatste controlpoint probeerden te cappen die na de tunnel lag.

Was een enorm hectisch potje, volgens mij in een stalemate geeindigd helaas, zoals zoveel potjes op cp_warpath. Ik ben er in ieder geval erg trots op. Heb ook nooit gebruik gemaakt van idle of chievenemt servers.

Mijn stats:
http://steamcommunity.com/id/Metzie/stats/TF2

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Notna schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:50:
Tsja, welke class wil je weten?

Verder boeit het mij echt geen ene fuck tbh. Maar mocht je het willen zien:

http://steamcommunity.com/id/Notna/stats/TF2

Most kills: 52 (as Heavy)
Zegt inderdaad geen fluit.

Weet je zeker dat die 52 niet kwam van de HWG update? 52 is namelijk wel erg hoog, wel nice als het echt is :P. Geloof dat ik zelf op 39-42 ergens zit met demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Anoniem: 159816 schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:17:
[...]

Zegt inderdaad geen fluit.

Weet je zeker dat die 52 niet kwam van de HWG update? 52 is namelijk wel erg hoog, wel nice als het echt is :P. Geloof dat ik zelf op 39-42 ergens zit met demo.
1 of andere random server joinen die zo een lag niveau heeft + full time medic aan je reet + een goede dag hebben = veel kills :P

Is dus niet met de update gehaald afaik. MAar dat zegt ook niks atm gezien ik een geheugen als een zeef heb :$ :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Notna schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:41:
[...]

1 of andere random server joinen die zo een lag niveau heeft + full time medic aan je reet + een goede dag hebben = veel kills :P

Is dus niet met de update gehaald afaik. MAar dat zegt ook niks atm gezien ik een geheugen als een zeef heb :$ :D
:P. Mijn demo record was in ieder geval op de got server.

Maar hoe zit het met de Got teams? Iemand nog een div omhoog gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Notna schreef op maandag 07 december 2009 @ 12:50:
Tsja, welke class wil je weten?

Verder boeit het mij echt geen ene fuck tbh. Maar mocht je het willen zien:

http://steamcommunity.com/id/Notna/stats/TF2

Most kills: 52 (as Heavy)
57 as heavy :>

en ja, zoals Koei al vermoede, bij mij was dat na de Heavy update op zo'n heavy achievement server. Super vet, echt super lang ragen vanaf een med-kastje 8) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-07 18:25
Anoniem: 159816 schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:06:
[...]

:P. Mijn demo record was in ieder geval op de got server.

Maar hoe zit het met de Got teams? Iemand nog een div omhoog gegaan?
Er komt een nieuw GoT1 wat rond div 4, 3 gaat spelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT3 moet, als het goed is, een play-off spelen om in Div5 te blijven. Tegen het team dat ons volledig onverwacht afmaakte... ze verloren alles met 6-0, moeten ze tegen ons, fixen ze twee nieuwe spelers waarvan één uit Div 4 en maken ze ons af. Kutrussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:03:
[...]

Er komt een nieuw GoT1 wat rond div 4, 3 gaat spelen :) .
Ja, hoorde het al van Waster (die jullie gaat carryen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Anoniem: 159816 schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:39:
[...]

Ja, hoorde het al van Waster (die jullie gaat carryen)
Kansloze opmerking is kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:21:
[...]

Kansloze opmerking is kansloos.
Goede demo in div3/4 = instant carry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 00:34:
[...]

Goede demo in div3/4 = instant carry ;)
Grappig dat je daarmee ook gelijk je prestaties bij rejects diskwalificeert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 03-07 09:17
Sound pack die er 7 dec in is gekomen : http://www.youtube.com/wa...s&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:18

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Als 4e geeindigd in seizoen 6. Laatste week gewonnen tegen eSrael, idk en gelijkgespeeld tegen PwR gaming en illegal.
Mooi einde van het seizoen :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:24

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dus,
Team 1 - div 4
Team 3 - div 5/6
Team 4 - div 5

En arie, mooi dat je je prestaties van volgend seizoen al weet! mag ik volgende week je glazen bol lenen?
Grats met 4e, FB had vorige week toch nog een kans op #2?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

We zouden 2e zijn geworden als we beide maps tegen illegal hadden gewonnen. We hebben er helaas maar 1 gewonnen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kanarie op 08-12-2009 12:47 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 15:36
kKaltUu schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:38:
Dus,
Team 1 - div 4
Team 3 - div 5/6
Team 4 - div 5
Je weet dat dat blauwe balkje waarin jullie staan in de tables op de etf2l site, betekent dat jullie ook nog een playoff moeten spelen om in div 5 te blijven. Of heb je de glazen bol al geleend van Arie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 10:56
Tegen wie zouden we moeten spelen dan? Wij zijn het enige team in Div5 met zo'n blauw balkje :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Tegen mensen uit divisie 6 met een blauw balkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
En als die er ook niet zijn? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 30-06 10:10
Nieuwe announcer-sounds = nieuwe game-mode?
Survival? ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-07 15:36
ETF2L site
Please notice blue spots mean you may have to play a pre-playoff match for your Division spot in the start of Season 7 (depends on Sign Ups).
Ah ik zat er een beetje naast, maar er is dus wel een kans dat jullie je plekje nog moeten verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 14:50

DNB

Die blauwe spots zijn een beetje zoethoudertjes. Voor div 5/6 werkt het natuurlijk niet zo erg, maar neem de blauwe spot in div 1. Stel er komt een nieuw keitof team, of er is een team uit div 2 dat ineens 4 nieuwe keitoffe spelers aantrekt, en zo'n team wil div 1 spelen, dan kunnen ze eventueel een play-off spelen tegen degenen die in div 1 op zo'n blauwe spot zijn geëindigd. Is zo'n team er niet, dan is zo'n blauwe plek ook gewoon veilig. Voor div 5/6 geldt in theorie hetzelfde, maar in de praktijk is dat natuurlijk slecht te doen ;)

Maar genoeg daarover. Ik heb al van iemand gehoord dat hij at random zo een nieuw "x seconds left" geluidje kreeg op dustbowl. Misschien zit het er gewoon in als gimmick/ter afwisseling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaCio schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:22:
[...]

Grappig dat je daarmee ook gelijk je prestaties bij rejects diskwalificeert :+
Line carried ook hard ;) . Maar even serieus: een demo maakt 35% van het team. In div4 zelfs tegen de 50% omdat de scouts meestal sucken.
kKaltUu schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:38:
Dus,
Team 1 - div 4
Team 3 - div 5/6
Team 4 - div 5
Team 1 folded ;).
DeNeusbeer schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 14:00:
Die blauwe spots zijn een beetje zoethoudertjes. Voor div 5/6 werkt het natuurlijk niet zo erg, maar neem de blauwe spot in div 1. Stel er komt een nieuw keitof team, of er is een team uit div 2 dat ineens 4 nieuwe keitoffe spelers aantrekt, en zo'n team wil div 1 spelen, dan kunnen ze eventueel een play-off spelen tegen degenen die in div 1 op zo'n blauwe spot zijn geëindigd. Is zo'n team er niet, dan is zo'n blauwe plek ook gewoon veilig. Voor div 5/6 geldt in theorie hetzelfde, maar in de praktijk is dat natuurlijk slecht te doen ;)

Maar genoeg daarover. Ik heb al van iemand gehoord dat hij at random zo een nieuw "x seconds left" geluidje kreeg op dustbowl. Misschien zit het er gewoon in als gimmick/ter afwisseling?
Dat is bs imho, aangezien Rawr (of wij, maar rawr verdiend het meer denk ik) ook niet die mogelijkheid kregen. Of nu kan het ineens wel? Je had twee gedropte teams minder kunnen hebben in div2 (waar 20% van de teams gedropped is :D, oa ARM3D die in feite een spot van Rawr of ons heeft ingenomen). We zullen het er maar op houden dat het admin team het licht heeft gezien?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 08-12-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Jeetje koeitje, wat kan jij weinig hebben zeg.

Team 1 is inderdaad gefold, maar er komt dus (als je m'n post had gelezen dan wist je dat al) een Team 1 V2.0 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Killzone schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:34:
Jeetje koeitje, wat kan jij weinig hebben zeg.

Team 1 is inderdaad gefold, maar er komt dus (als je m'n post had gelezen dan wist je dat al) een Team 1 V2.0 ;) .
Ik dacht dat we het nog hadden over de resultaten van dit seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05 15:26
En dit is dus waarom ik graag pub als Pyro :P

http://www.youtube.com/watch?v=ct51m9PciMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Krits op een Pyro vind ik altijd zonde, en hier pakt het ook niet goed uit. Die "return to sender" crocket maakt alles toch weer goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Gisteren tijdens de pcw heb ik 3x die nieuwe geluidjes gehoord, tijdens het cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

"We've got something coming, but it's not a new game mode, the key to understanding the new sound files is to figure out who's hearing them in-game, and who isn't."

Jammer.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ik speelde soldier, zal daar wel iets mee te maken hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Beste kroket ooit!

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor nieuwe geluiden zijn het? Ik ben te lui om dat Youtubefilmpje te beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LUH-3417 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:41:
Wat voor nieuwe geluiden zijn het? Ik ben te lui om dat Youtubefilmpje te beluisteren.
:/ 1 minuut. Nou je kijkt het maar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundpack lijkt wel alsof je bestraft gaat worden als je bepaalde vijanden niet killed, en zij jou ook niet. Of juist wanneer je teammates van de dood red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het te maken heeft met wie er in je friendlist staat. Misschien een aantal opmerkingen voor als je een team met een friend joined, als je die friend doodmaakt, of als je wint ondanks dat je friend in het andere team zit. Denk ook dat alleen één persoon ze hoort, en niet de hele server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 17:09
Ben benieuwd naar de update, binnenkort weer eens TF2 opstarten ipv L4D2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op slechte pubs, demo rolt binnen 2 seconden door jouw, je medic en sentry heen. Kan je wel kritz krijgen, maar stickies veranderen nooit van team en pipe RoF is te hoog. Ook gevalletje slechte focus fire van die soldiers die niet tegelijk schieten. Neemt niet weg dat het wel leuk is om tegen nubcakes te doen. Maar goed, ik hou er wel over op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt een nieuwe update aan van TF2.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=35665
Die geluidjes die je hoort in het youtube filmpje zitten al in de game. Als je 2 teams hebt met alleen maar demomans en soldiers ( EY TOEVALLIG DIE HEBBEN NOG GEEN UPDATE GEHAD) dan krijg je deze berichten te horen.

Daarnaast is er iets heel raars na de laatste update in het score board:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1zf7jap.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/8330/scoreom.png
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y101/Rythmear/koth_harvest_final0000.jpg
Ik denk dat we over paar weken of misschien volgende week een nieuwe update kunnen verwachten

Die nieuwe update is voor de Soldier en Demoman
Nieuwe gamemode om items te winnen. Je speelt met je friendlist and als je iemand neer haalt krijg jij een van zijn items die hij heeft. Tevens wordt erop gezegt dat TF2 een trade system maakt en dat je in de nieuwe gamemode geld/punten kunt verdienen en daarmee items kopen :S
Als je op een server zit en de teams zijn niet in balans dan wordt jij bij je Friendlist team gezet.

Het zijn nog geruchten maar er is zeker iets van waar. een deeltje dan xD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 13:34:
Op slechte pubs, demo rolt binnen 2 seconden door jouw, je medic en sentry heen.
Ik weet niet hoeveel stickies jij in 2 seconden kunt schieten en detonaten.. maar ik maar 2, en dat is niet voldoende voor een pyro, medic én sentry. Tenzij ze op een hoopje staan en het 2 crits zijn :z

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 09-12-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Op slechte pubs, demo rolt binnen 2 seconden door jouw, je medic en sentry heen. Kan je wel kritz krijgen, maar stickies veranderen nooit van team en pipe RoF is te hoog. Ook gevalletje slechte focus fire van die soldiers die niet tegelijk schieten. Neemt niet weg dat het wel leuk is om tegen nubcakes te doen. Maar goed, ik hou er wel over op ;).
Your post makes no sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-07 19:35
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/s3zn7o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:48:
[...]

Your post makes no sense.
Engi kan een sentry niet in leven houden tegen 2 soldiers. Als je een pyro die graag airblast neer wilt halen met rockets (hoewel een shotgun beter is) zal je moeten zorgen dat je zo schiet dat de RoF van de airblast niet voldoende is.
frickY schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:54:
[...]

Ik weet niet hoeveel stickies jij in 2 seconden kunt schieten en detonaten.. maar ik maar 2, en dat is niet voldoende voor een pyro, medic én sentry. Tenzij ze op een hoopje staan en het 2 crits zijn :z
2 seconden is natuurlijk figuurlijk, maar lang zal het niet duren. Je hebt 8 stickies en je hoeft ze niet gelijk op te blazen. Als je ze door het gat schiet kan de pyro ze niet makkelijk weg airblasten, hij zal moeten omdraaien om ze uit het huisje @ dat punt te krijgen. Daarmee plaatst hij zich in een kwetstbare posititie. Maar wil wel een poging wagen tegen jullie defense daar. Ik demo + een medic, jullie 2 sentries medic met kritz en een pyro. Kijken wie de map wint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:00:
Engi kan een sentry niet in leven houden tegen 2 soldiers. Als je een pyro die graag airblast neer wilt halen met rockets (hoewel een shotgun beter is) zal je moeten zorgen dat je zo schiet dat de RoF van de airblast niet voldoende is.
Vandaar dat er van je post weinig klopt omdat als je met de soldiers tegelijk schiet een pyro de RoF wel bij kan houden, schieten de soldiers 1 voor 1 kan de pyro het niet bijhouden en gaat hij down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
[...]
Maar goed, ik hou er wel over op ;).
Doe maar ja ;) .

Ben benieuwd naar de update. Grappig dat ze de demo en soldier tegelijk willen doen (als dat zo is), je zou eerder verwachten de demo en engi tegelijk. Misschien doen ze er wel 3 tegelijk, zijn ze gelijk klaar en kunnen ze beginnen met Team Fortress 3 :Y) . Ben wel erg nieuwsgierig naar dat systeem voor ruilen etc. Ondertussen een hoop dubbele items opgespaard om die te gebruiken mocht dat kunnen :P .
Ik verwacht dat we het tijdens kerst of het weekend ervoor kunnen zien :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja we kunnen niet meer doen dan wachten

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:03

g0tanks

Moderator CSA
Ik verwacht eigenlijk dat normale items helemaal niets waard zullen zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FoK. :)

Items 'ruilen' werkt denk ik niet echt. Iedereen heeft de standaard items al en mensen zouden alleen nog dubbele hoedjes willen ruilen. Hoeveel mensen zijn er met dubbelen hoedjes? Drie? Vier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LUH-3417 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:41:
FoK. :)

Items 'ruilen' werkt denk ik niet echt. Iedereen heeft de standaard items al en mensen zouden alleen nog dubbele hoedjes willen ruilen. Hoeveel mensen zijn er met dubbelen hoedjes? Drie? Vier?
* Phyxion steekt z'n hand op voor een dubbele hoed.
Ik ben geen fan van ruilen met ander persoon in ieder geval, maak maar een shop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:07:
[...]

Vandaar dat er van je post weinig klopt omdat als je met de soldiers tegelijk schiet een pyro de RoF wel bij kan houden, schieten de soldiers 1 voor 1 kan de pyro het niet bijhouden en gaat hij down.
Tegelijk schieten wil niet zeggen dat ze in dezelfde shooting cycle (bij gebrek aan een betere term) zitten, maar dat ze tegelijk op hetzelfde doel schieten. Als de pyro down is maakt het niet uit hoe ze schieten, maar anders alternaten. In beide gevallen is het gewoon focus fire op hetzelfde doel. Laat de tactics voor het nieuwe got1 maar over aan Waster en Racio zou ik zeggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:20:
[...]

Tegelijk schieten wil niet zeggen dat ze in dezelfde shooting cycle (bij gebrek aan een betere term) zitten, maar dat ze tegelijk op hetzelfde doel schieten. Als de pyro down is maakt het niet uit hoe ze schieten, maar anders alternaten. In beide gevallen is het gewoon focus fire op hetzelfde doel. Laat de tactics voor het nieuwe got1 maar over aan Waster en Racio zou ik zeggen ;).
Misschien weten wat je hebt gepost?
[...]

Staat toch echt wel dat je bedoeld dat ze tegelijk horen te schieten volgens jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Napo schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:25:
[...]

Misschien weten wat je hebt gepost?

[...]

Staat toch echt wel dat je bedoeld dat ze tegelijk horen te schieten volgens jou
Tegelijk schieten staat niet gelijk aan als in dezelfde fire cycle zitten. Tegelijk schieten is 2 rockets tegelijk, maar ook rockets vlak na elkaar (muisknop knop ingedrukt houden). In plaats van 4 grote boems in de tijd dat het ongeveer kost om 4 rockets af te vuren heb je dan 8 kleine boems.

time->
X___X___X___X
x_y_x_y_x_y_x_y

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 09-12-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:50:
[...]

Tegelijk schieten staat niet gelijk aan als in dezelfde fire cycle zitten. Tegelijk schieten is 2 rockets tegelijk, maar ook rockets vlak na elkaar (muisknop knop ingedrukt houden). In plaats van 4 grote boems in de tijd dat het ongeveer kost om 4 rockets af te vuren heb je dan 8 kleine boems.

time->
X___X___X___X
x_y_x_y_x_y_x_y
code:
1
 te·ge·lijk, te·ge·lij·ker·tijd bw in dezelfde tijd, op hetzelfde ogenblik

Zoals je ziet, op hetzelfde moment en als je niets over de firecycle hebt

kan je niet zo een plaatje ervan maken om het duidelijker te maken
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kA3PL31hJzW7vOLEMz9gQRvJ/full.gif

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Weer een pyro-soldier discussie met Koeitje?

Dubbele mid-air rocket-reflect tegen m'n eigen DrLeon :9~

Kanarie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 00:22:
Weer een pyro-soldier discussie met Koeitje?

Dubbele mid-air rocket-reflect tegen m'n eigen DrLeon :9~

[video]
n=1?

Mooi schot van sneis, maar daar is ook alles mee gezegd ;)

• VyperX

Dus dit was de bedoeling een jaar terug met die opmerking over TF2 comics. Dit ziet er goed uit! :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Leuke comic hoor, Valve zou echt eens wat comics uit moeten brengen, weet zeker dat ze leuk zijn om te lezen :P

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Leuker dan Penny Arcade de laatste tijd is om te lezen in ieder geval :D

Ben benieuwd of Valve iets doet met die grenades die de soldier altijd bij zich draagt >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Nmxje
nero355 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:21:
Leuker dan Penny Arcade de laatste tijd is om te lezen in ieder geval :D

Ben benieuwd of Valve iets doet met die grenades die de soldier altijd bij zich draagt >:)
Inplaats van shotgun heb je 3 granaten bij je ofzo. :)

Ik denk dat zoiets best wel kan want zo'n shotgun is wel verrekte handig.
Lijkt me sterk dat we morgen gelijk een update krijgen met nieuwe wapens. Valve neemt meestal de tijd voor een officiele update en dit is meer een soort vooraankondiging. Hoop er wel op dat dit echt een sold/demo update is en dat ze volgende week verder gaan. Lekker de spanning opbouwen. :P

• GonzoNL

GonzoNL

SOLDIERUPDATEGIEV!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CapTVK schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:48:Lijkt me sterk dat we morgen gelijk een update krijgen met nieuwe wapens. Valve neemt meestal de tijd voor een officiele update en dit is meer een soort vooraankondiging. Hoop er wel op dat dit echt een sold/demo update is en dat ze volgende week verder gaan. Lekker de spanning opbouwen. :P
Dinsdag/Donderdag toch ?? As usual zeg maar :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fixed

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Hopelijk dat ze alle airpipes automatisch crit maken, kut solly's ook.
Maak ik een dubbele airpipe, overleven ze die meuk ook nog :(

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:24
kKaltUu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:02:
Hopelijk dat ze alle airpipes automatisch crit maken, kut solly's ook.
Maak ik een dubbele airpipe, overleven ze die meuk ook nog :(
Leer mikken :P. Je kunt als het goed is een soldier met 200 HP met twee airpipes doden. Je moet dan ten minste een airpipe in zijn onderlichaam raken.

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb gehoord dat je meer crits krijgt als je deze spray hebt: http://www.gamesprays.com/spray/time-for-ze-kritzkrieg-1807/

AquaSheep schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:21:
[...]

Leer mikken :P. Je kunt als het goed is een soldier met 200 HP met twee airpipes doden. Je moet dan ten minste een airpipe in zijn onderlichaam raken.
Onjuist. Hoef hopelijk toch niet uit te leggen waarom?

• GonzoNL

GonzoNL

Asjublieft niet nee. :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:56

Hu9o

Schokkend

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• AquaSheep
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:49:
[...]

Onjuist. Hoef hopelijk toch niet uit te leggen waarom?
Doe maar niet :P. Test het maar met een bot. Een hit met een airpipe in het onderlichaam/bovenbenen levert een damage van meer dan 100 op.

• TheJVH
Stil nou, nu krijgen we weer een gigantische post van koeitje waarin hij haarfijn uitlegt waarom HIJ gelijk heeft en niet iemand anders. :P

Ander onderwerp dus:
Ben benieuwd wat Valve met de strips gaat doen, lijkt me wel grappig als we vaker van dit soort dingen krijgen. Ook het verhaal wat er nu meekomt met de (waarschijnlijk) update is leuk gedaan :) .
Weet iemand waar je de demo's van GoT1 tegenwoordig kan downloaden? Ik had gisteravond als heavy met de KGB een geweldige uppercut tegen een soldier op Granary. Die gast vloog op CP5 van het ene eind naar het andere eind. _/-\o_ Ik wil er graag een filmpje van maken.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

AquaSheep schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:29:
[...]

Doe maar niet :P. Test het maar met een bot. Een hit met een airpipe in het onderlichaam/bovenbenen levert een damage van meer dan 100 op.
Uhm. Nee? Een direct hit is een direct hit en levert bij een pipebomb altijd 81-111 damage op. Alleen sniperrifle, huntsman en ambassador maken gebruik van een andere damage voor een ander deel van het lichaam, wanneer ze een headshot maken.

http://tf2wiki.net/wiki/Grenade_launcher

AquaSheep schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:29:
[...]

Weet niet in wat voor situatie kkaaltutututut die airpipe maakte, maar als het in 6v6 was dan was het sowieso niet mogelijk 100dmg te doen (je zit op 98dmg geloof ik, maar in ieder geval minder dan 100). Maar zelfs als je uitgaat van een pub scenario (zonder crits), zelfs dan klopt je post nog niet en heeft het 0,0 te maken met hoe goed kkallttutututuuu ook schiet. Mag jij heel hard gaan nadenken waarom kkaalatututu's situatie niet uitzonderlijk is ;).

Overigens klopt je verhaal met het raken van bepaalde lichaamsdelen wel, center van het model zit geloof ik ergens tussen knie en buik in? Maar dan nog is kkakalatutu's situatie niet uitzonderlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 10-12-2009 17:53 ]

• AquaSheep
LUH-3417 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:35:
[...]

Uhm. Nee? Een direct hit is een direct hit en levert bij een pipebomb altijd 81-111 damage op. Alleen sniperrifle, huntsman en ambassador maken gebruik van een andere damage voor een ander deel van het lichaam, wanneer ze een headshot maken.

http://tf2wiki.net/wiki/Grenade_launcher
Uit je bron:
Note: Explosive damage varies depending on how it hits a player, the larger the classes hit box and the closer you are to the explosion the more damage you will take, the further away from the explosion the less damage you can take. Explosions do the most damage when they happen at the mid point of a player model, the explosion will cover more of the hit box and thus do the most damage. Damages are approximate and determined by community testing.
:P

Ik zou zeggen test het maar met tr_walkway.
code:
1
2
3
map tr_walkway
tf_weapons_critical 0
tf_damage_disablespread 1

Was zelf ook verbaasd toen ik per ongeluk een soldier met two-shot doodde.

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-06 14:50

DNB

Ik heb het maar even getest in tr_walkway met damage-spread uit.

Als ik een soldier in z'n kruis schiet met een nade is hij altijd met 2 schoten dood, als ik op z'n hoofd schiet blijft hij leven. Dit werkt vrij consistent zo. Ik kan niet exact vertellen waar het wel een 2-hit is en waar niet, maar het is dus wel degelijk zo. 100 damage (of misschien ietsje meer) is dus zeker mogelijk. Blijft natuurlijk nog de kans dat die soldier meer dan 200 health had, dan overleeft ie het meestal wel :)

Met damagespread aan is het natuurlijk volledig willekeurig of je ene soldier kan 2-shotten of niet, maar dat moge duidelijk zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door DNB op 10-12-2009 18:54 ]

• AquaSheep
Als je een soldier in zijn kruis raakt, dan raak je ook veel meer hitboxes. Kijk maar in het filmpje rond 3:25.
filmpje
Ik gebruik trouwens deze plugin op mijn listen server om de damage te achterhalen van de verschillende wapens. Dan zie je idd dat je met een demoman meer dan 100 damage kan doen ook al staat random damage uit.
plugin

• Ryur
  • Laatst online: 22:21
Zo, ik heb eindelijk een headset gekocht (echt een kwaliteitding).
Dus nu ga ik fanatiek TF2-en. Eerst had ik dus communicatieproblemen & tijdproblemen. Maar nu beide opgelost.

Heeft GoT nog eigen servers?

• Tsunami
  • Niet online
Of je leest even de eerste post. Laatste tijd alleen erg dood, zonder regulars is er niks aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

AquaSheep schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:17:
Als je een soldier in zijn kruis raakt, dan raak je ook veel meer hitboxes. Kijk maar in het filmpje rond 3:25.
filmpje
Ik gebruik trouwens deze plugin op mijn listen server om de damage te achterhalen van de verschillende wapens. Dan zie je idd dat je met een demoman meer dan 100 damage kan doen ook al staat random damage uit.
plugin
We gaan weer helemaal de andere kant op hé? De meeste solly's die ik mid-air raak, hebben nog een stukje healbeam van de medic achter zich hangen.
Op pubplay klopt het wat je zegt, daar zijn ze meestal granaatvoer.
Voor (waar ik op doelde) competative play hebben koe en neus gelijk.

Moet de friendship vandaag niet over zijn?

Anyway, mijn main en 2e class krijgen een update! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

War-update
Demoman-page
Soldier-page

Een 4e wapen voor de class die het meeste de andere class fragged. Als ik de stats kan geloven, dan wordt het iig een behoorlijke close call. :)

Grappig, wie gaat er allemaal extra Soldier spelen of Demoman? Soldier is m'n MPC, maar liever speel ik als Engineer. We zullen zien, misschien ga ik ook nog wat Demoman spelen om alvast te oefenen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind soldier en demo allebei leuk, dus mij maakt het niet uit wie het vierde wapen krijg. Ik rape ze toch allemaal met mijn FaN. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
LUH-3417 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 07:53:
Ik vind soldier en demo allebei leuk, dus mij maakt het niet uit wie het vierde wapen krijg. Ik rape ze toch allemaal met mijn FaN. :)
_O-

Ik speel toch alleen maar demo omdat ik van Solly geet hat heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pasta schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 03:45:
War-update
Demoman-page
Soldier-page

Een 4e wapen voor de class die het meeste de andere class fragged. Als ik de stats kan geloven, dan wordt het iig een behoorlijke close call. :)

Grappig, wie gaat er allemaal extra Soldier spelen of Demoman? Soldier is m'n MPC, maar liever speel ik als Engineer. We zullen zien, misschien ga ik ook nog wat Demoman spelen om alvast te oefenen.
Wel mager vind ik, ik had gehoopt dat ze beide gewoon een forse update konden krijgen en niet één magere gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Slechte zaak. De class die het meeste overpowered is krijgt een vierde wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ga straks dus ook maar eens inloggen.
Ik speel toch meestal soldier.
En demoman is ook altijd leuk

Ik vraag me wel hoe ze het gaan uitwerken met dat wapen.
Zou je echt een kant moeten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Ach, ik speel geen soldier of demo... Ik heal ze alleen :P

Herkent iemand trouwens de maps op de achtergrond bij de demo en soldier? Bij de demo herken ik het wel een beetje; dat was zo'n 5cp map vergelijkbaar met cp_steel, maar dan met icoontjes voor de cp's, in plaats van nummers.

Bij de soldier herken ik het niet helemaal, maar misschien een van de maps die we met pyro-vs-spy hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Go Soldier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Phyxion schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 08:16:
[...]

Wel mager vind ik, ik had gehoopt dat ze beide gewoon een forse update konden krijgen en niet één magere gun.
Lijkt mij dat de Soldier en de Demo allebei 3 sidegrades krijgen. Daarnaast krijgt de class die het meest de andere class killt over een week een 4e unlockable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Laatst online: 08-12-2024
Easy win voor de demo.

De meest populaire class verliest. De unpopulaire class heeft relatief veel meer van de andere class om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
We kunnen zeggen wat we willen, maar dikke props voor Valve de steeds op nieuwe manieren ons weet te entertainen met updates.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.