Ondanks dat je uitspraak niet echt professioneel is, heb je wel gelijk
Aangezien jij in dienst van Telfort bent, en dus bepaalde uitspraken niet kan/mag doen, zal ik zeggen wat jij waarschijnlijk denkt
Ferry34 wil het alleen niet begrijpen omdat hij het al zat is, en wil zijn ei even kwijt. Zowieso denkt de helft van de mensen in dit topic technisch beter te begrijpen hoe ADSL techniek werkt dan Telfort, dus misschien moeten een aantal mensen eens gaan solliciteren bij jullie.
Er zijn bij Telfort echt wel mensen die weten hoe de techniek werkt, maar door die losse flodders van sommige mensen in dit topic die werkelijk nergens over gaan sneeuwt dat onder.
robbvdb schrijft bijvoorbeeld dat het onzin is dat door intensiever gebruik van ADSL in een kabel bundel een management / marketing verhaal is. Dat zijn aannames, maar geen onderbouwde feiten.
Het probleem zit hem namelijk niet in het aantal klanten, maar ook in de snelheden die die klanten afnemen. De tendens is dat mensen sneller internet nemen / krijgen (20 Mbit wordt betaalbaar), dus zit de kabel voller, of je dat nou leuk vindt of niet.
Bovendien alle medewerkers een soort geheimhoudings-plicht te laten tekenen getuigt verre van een open en transparante structuur
Nee lekker je netwerk tekeningen hier neer leggen... Dat zal helpen. Zelfs de helpdesk heeft die niet, omdat er dan conclusies getrokken worden die weer nergens op slaan.
Sorry dat ik alleen robbvdb hier noem want er zijn er meer natuurlijk, maar dan zou het een iets te lange lijst worden
robbvdb: Je draagt ook nuttige dingen bij, en ik hoop niet dat je je dit teveel aantrekt en je nuttige bijdrage daardoor stopt