@shark.bait: Het ziet er wel grappig uit, leuk winterstafreel maar vind het niet meer dan dat.
@vos: Het is denk wel vaker gezegd in dit topic, beetje overbelicht. Maar laat je niet ontmoedigen door de reacties. Blijven proberen. Als je weet dat je naar een land gaat waar felle zon staat neem dan een polarisatie filter mee (scheelt een hoop).
@eejtje: Ik weet niet wat ik precies hier in deze foto zie (op molen en lantaarnpalen na dan)? Hoop bruine smurrie op de voor grond en ik zie best veel lens flares wat de foto niet ten goede komt.
@marceltuit: Prima foto, niks meer aan doen denk ik. Vind het water trouwens wel een rare kleur blauw hebben meer iets voor het carabisch gebied dan voor nederland

!
@anoshky: Prima techniek, mag wel iets meer bokeh zodat je de achtergrond niet zo veel ziet. Nog even wat oefenen met diafragma's enzo

@Koeitje: Beetje standaard kiekje heb ik het idee, was benieuwd geweest als je de zee meer in beeld had gebracht wat voor effect je dan kreeg (dus door de knieen

).
@cctl01: vind die foto niet echt heel mooi, zitten 2 duidelijke lijnen in waar de rook is bewerkt. Techniek is wel leuk en leuk idee.
@Freakout1: Vind het hek niet heel storend, het is wel nadrukkelijk aanwezig. Verder mis ik echt de snelheid in deze 'race' foto. Verder beetje rare opmerking over je 'ding'. Kan je dan beschrijven wat dan wel echt jouw 'ding' is als het niet reageren is?
@eejtje: Nou nou, hoe kort door de bocht kunnen sommige mensen zijn over mensen die wat uitproberen. Net alsof die de kennis in pacht hebben. Maar goed over je foto, beetje jammer van het te bewerkte licht, als ik kijk naar de compositie is die ook niet echt bepaald werkbaar. Lijkt alsof je je camera hebt gepakt naar buiten bent gelopen, foto gemaakt omgedraaid en deze gelijk hebt bewerkt op de computer.
@eejtje: Je moet proberen de foto te maken met het idee dat je iets wilt overbrengen of wilt laten zien aan mensen. Als je dat kan overbrengen en iedereen snapt wat jij bedoelt, dan heb je volgens mij een goede foto. In deze foto heb je de kijker het bos in gestuurd

Ik ben aan het zoeken of er iets interessants gebeurd, maar dat zie je nergens.
Eentje van mij tijdens mijn reis door Ecuador. Dit is Alausi klein (spook)stadje in de bergen dicht bij de 'nariz del diablo' (de duivels neus). Hier zijn veel mensen omgekomen tijdens het aanleg van deze rails en elke avond/ochtend is het stadje gehuld in dikke mist. Is deze HDR een beetje overgekomen?