@Harry: Mooie plaat. Lekkere opvallende kleuren, en het lage standpunt doet het ook goed.
@daveyxx: Lekkere scherptediepte. Kleuren zijn ook mooi. Wel jammer dat het onderwerp, de bloemen, een best wel klein deel van de plaat uitmaken.
@KAvis: gave plaat. Origineel is aan de donkere kant, bijgewerkt versie is prima.
@wijnands: Ik vind hem niet zo lekker kijken, doordat die man voor het raam staat en daardoor erg fel verlicht is in tegenstelling tot de rest van de plaat.
@whiskeyphreak: Mooi plaat, tof hoe dat licht zo op de boomtoppen valt.
@Brammel: Leuk effect. ALleen jammer dat het stokje amper opvalt, maar toch dusdanig dat het storend is.
@Freakout: Nee, deze doet het hem niet voor mij. Kleuren zijn op zich wel ok, maar het onderwerp is wat mij betreft niet spannend genoeg in beeld gebracht om mijn aandacht lang vast te houden. Daarnaast vind ik de donkere lucht rechts en fellichte lucht links nogal gek staan.
@Brammel: Mooie plaat, De rode kleuren mogen wel wat feller. De blauwe waas overheerst nogal. Dobbelstenen stoor ik me niet aan, zijn wel een mooie toevoeging. Ik zou ze misschien wat meer op laten vallen zodat duidelijker te zien is dat het om dobbelstenen gaat.
@Rduin: Ik vind het een mooie plaat. De pimpelmees steekt lekker af tegen de achtergrond. Jammer van de niet al te scherpe vogel, maar vind het zelf ook retemoeilijk om ze scherp te krijgen
@SIlvermoon: Mooie plaat, je ziet volgens mij wel dat het HDR is. Ik denk omdat het gras op de voorgrond er een beetje giftig uitziet
@eetje: Mooi lijnenspel!
@Freakout: TOffe plaat. Wat ruisig, maar dat krijg je als je met hogere iso's gaat werken. Ik heb hier zelf ook last van met mijn 400d, en kreeg als tip om wat over te belichten indien de sluitertijd het toeliet, dan kan je in de navewerking de belichting naar beneden bijstellen. dit geeft minder kans op ruis. Schuine hoek is wel gaaf trouwens!
@Joor: Mooi landschap, dat lekker wegkijkt. Qua kleuren/licht vind ik de update-versie erg mooi! Op de grote versie valt me trouwens rechts een stukje weg op (ofzoiets). zou ik volgende keer proberen te vermijden
@Joor 20-5 23:32: Leuke compositie, alleen de belichting en kleurstelling vind ik niet zo fijn. Veels te donker, en de kleuren vind ik niet zo fijn kijken.
@Joosthaarman: Vogeltje staat er goed op, alleen jammer dat je het kopje niet goed ziet. Ook vind ik de achtergrond iets te fel verlicht.
@AMstel76: Leuke foto, zeker omdat de dobbelstenen de suggestie van rollen geven. Kleuren en scherpte liggen ook goed. Wel zou ik hem even rechtzetten, Als ik te lang naar deze foto kijk denk ik niet dat die hotels lang op de kalverstraat staan
@Freakout: Gave plaat qua kleuren en compositie. Eigenlijk het enige storende is dat Halo