marceltuit, Op zich een mooie foto. Maar de takken op de voorgrond vind ik nog teveel storen, en ook jammer dat er nog een schaduw over het hoofd van de gans (?) zit. De kleuren zijn wel lekker warm.
Stormer, Pure abstractie. Fijn ook dat het witte stuk in de foto zit, anders was het denk ik té blauw geweest.
PowerUp, Prachtige lucht, alleen mis ik net wat voorgrond. Zo zit er heel weinig diepte in, terwijl een stuk gras in een weiland dit er wellicht in had kunnen brengen.
MaartenXM, Dit vind ik helaas helemaal niks. Kabel in de weg, vieze tv-voet. Meer een testfoto (maar dat geef je al aan) dan een testcase-foto.
PatrickH, Kleuren van de bladeren zijn goed, maar verder niet interessant. De achtergrond is niet fijn, en ook het 'doel' van de foto zie ik niet zo.
TeamxSunnYx, Leuke foto, vooral ook leuk moment. Wel jammer van de muur op de achtergrond, maar daar kun je in een dierentuin niet zoveel aan doen...
Kevinneke, Hoewel leuk gedaan, vind ik hem niet boeiend. Het is dan ook niet mijn type fotografie. Wel zie ik dat de pijl net niet in het midden staat. Dat had hem nog beter gemaakt denk ik.
MazeWing, Heerlijk zomers, heerlijk vrolijk, heerlijke kleuren. Maar misschien nog iets met een crop doen. Het paard staat zo wel érg in het midden.
thomasyola, Teveel zwart, te weinig scherpte op de rechter bloem. Leuk geprobeerd, maar ik denk dat een foto die meer gevuld was en van een lager standpunt was genomen beter had uitgekomen hier.
rusman, Zoals al aangegeven was de focus op de gitaar mooier geweest. Ook vind ik de achtergrond wel érg zwart. Wat kleur ergens was mooi geweest.
Amstel76, Prachtige plaat. Lekker gevuld, en scherpe en net belichte vogels. De kleuren zijn ok prachtig.
Freakout1, Leuk idee, ook grappig gedaan, maar ik had graag kleuren gezien. Misschien iets van een soort regenboog oid.
Xfix, Deze vind ik gewoon echt leuk gedaan. Vooral ook omdat er die 'rare' beweging inzit, en de personen elkaar ook raken.
Wijnands, Composite is goed, en de highlight vind ook ik niet storend. Wel komt ie hier een beetje flets over. Dat groen had van mij wat groener mogen zijn.
elmoxx, Te weinig scherp en een erg onrustige achtergrond (wat een nare eigenschap van die lens is). Verder leuk geprobeerd, maar mag toch wat beeldvullender en meer DOF.
Arlani, Heerlijke kleuren, maar van mij mag er een stuk blauw af. De verhoudingen kloppen zo niet helemaal. Had liever wat meer groen gezien.
marceltuit, Lekkere dieptewerking. Wel vind ik het formaat raar. niet vierkant, niet rechthoekig (is het wel, maar je begrijpt wat ik bedoel). En de boom op de voorgrond had nét iets meer ruimte onderaan mogen hebben.
JMD1, Prachtige kleuren. Het vlekje onderop de voorste bloem valt mij meteen op. En dat ie in het midden staat natuurlijk.
mimic, Deze doet me helaas niets. Zal wel aan mij liggen, want ik weet zo niet wat je eraan zou kunnen veranderen.
mimic, Hier snap ik je opmerking over analoge fotografie niet echt. Dit is toch gewoon vignetting toevoegen (wat ik niet mooi vind), een beetje saturatie eruit, en een two-tone kleurstelling eroverheen leggen? En hij is volgens mij een stuk te donker zo.
Synth, Misschien voor je zaak leuk, maar absoluut niet boeiend, en niet echt testcasewaardig. Sorry.
PowerUp, Leuke kleuren. Ook fijn dat je zo de structuur in de bladeren ziet. Maar hij staat wel erg in het midden. En het bruine stuk (een paaltje) linksonder stoort me.
stanger, Jammer dat de bloem onderin is afgesneden. Ook is de achtergrond erg onrustig. De kleuren van de bloem vind ik wel lekker.
erikvenneman, Ik vind hem fijn. Mooi landschap, mooi water, mooie lucht, mooie zon. Het zwarte stuk is wel redelijk groot. Misschien een optie om er een stuk af te knippen (al mis je dan wel de spiegeling van de molen).
En na al dit getyp, nog een fotootje van mij. Gemaakt tijdens mijn 4 dagen durende trip naar Londen afgelopen weekend: