Online voert in de regio Den Haag Zuid West minder goed van te voren gecommuniceerd onderhoud uit aan een gedeelte van het ADSL2 netwerk.
Net de Livebox volledig nagelopen, de Zyxel afgestoft ingesteld en bijgewerkt, de rest van het thuisnetwerk nagelopen. Toen de helpdesk wel bereikbaar was de mooie tekst dat er onderhoud wordt uitgevoerd en dat het tot minimaal zes uur vanavond kan duren. Verbinding ging er rond het middaguur uit. Had ik dit geweten, dan had ik een iets andere planning voor vandaag gehad
De buren hebben trouwens hun Tele2 abbonement behoorlijk slecht beveiligd. Gelukkig maar anders was ik nu echt offline.
Update:
Online stuurde de mail naar een oud adres, wat al een tijdje schriftelijk opgezegd was.
Wat merkt u van de werkzaamheden?
Tijdens het onderhoud kunt u ongeveer 10 minuten lang niet internetten en, indien u Telefonie van Online heeft, telefoneren. Na het onderhoud dient u uw modem opnieuw op te starten, waarna u weer ongestoord plezier kunt hebben van uw verbinding.
Mocht je verbinding eruit gaan en na een half uur niet terugkomen met behulp van koude herstart modem dan mag u al gaan bellen. U krijgt een bandje dat u tot 18:00 kunt wachten, maar dat spreekt hun eigen mail dus al tegen.
Zelf heb ik pas om 18:15 opnieuw gebeld en had ik 21:15 weer internet. Er ging iets mis met het afhandelen van mijn DHCP request en dat heeft online handmatig gefixt.
[
Voor 40% gewijzigd door
sanderhak op 20-07-2010 12:11
]
mijn email is <username>@gmail.com.