Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Locolau schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:20:
De tarieven gaan omhoog...

[...]
Bij mij ergens in Februari, dus tijdens de looptijd. Ik kan dan dus opzeggen, dus ik kan ze tegen die tijd ook even bellen voor een nieuwe verlengingskorting. Als ze dat net als vorige keer na enig aandringen weer doen dan scheelt dat me dan weer drie maanden volle prijs betalen :*)

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Barre73 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:11:
[...]

Aanvulling: Ik snap oprecht niet waarom die verschillende medewerkers verschillende verhalen ophangen. Intern bij de KS staat het verhaal heel duidelijk:

Vanwege een wereldwijd tekort aan 4K televisie-ontvangers is KPN genoodzaakt de uitgifte hiervan te beperken. Dat houdt in dat nieuwe klanten nog maar één 4K-ontvanger ontvangen.
Nieuwe klanten die meerdere tv-ontvangers bestellen zullen 1 4K-ontvanger (VIP5202) geleverd krijgen, aangevuld met HD-ontvangers (VIP2952).

Die VIP2952 kan later niet alsnog worden omgeruild, al was het alleen al omdat dit probleem nog voor heel 2021 verwacht wordt. Heeft voor een klein deel te maken met de Suez kanaal blokkade maar nog veel meer met het wereldwijde chiptekort.
Klopt, de laatste medewerker wist mij dus echter te vertellen dat én mijn pakket niet op de beloofde datum werd geleverd, én dat hij kon zien wat voor tv ontvanger hierin zat, en dit betrof dus itt wat eerder beweerd werd een standaard ontvanger. Terwijl de hele overstap naar KPN me om een 4k ontvanger te doen was. Het pakket dat voor mij gereserveerd staat als nieuwe klant komt dus niet overeen met wat jij aangeeft dat intern bij KS staat aangeven.

Dan rest me dus niets anders dan annuleren. En als ik pas in 2022 een 4k ontvanger kan krijgen dan kan ik beter dan pas overstappen, anders zit ik minimaal een half jaar met een product wat ik eigenlijk niet wil.

Maar goed, hier mijn overstapervaring. Terug on-topic, ik blijf nog ff bij Online totdat bij KPN de 4k rook opgetrokken is en er 100% duidelijkheid is of iedereen die nieuwe klant wordt ook een 4k box krijgt.

[Voor 5% gewijzigd door Cap op 04-06-2021 16:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
marcieking schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 13:33:
[...]

Bij mij ergens in Februari, dus tijdens de looptijd. Ik kan dan dus opzeggen, dus ik kan ze tegen die tijd ook even bellen voor een nieuwe verlengingskorting. Als ze dat net als vorige keer na enig aandringen weer doen dan scheelt dat me dan weer drie maanden volle prijs betalen :*)
Gaan ze volgens mij inderdaad doen, is tot nu toe ook elke keer bij mij gebeurd. En anders werkt een overstap aanvragen naar een andere provider perfect. Dan wordt je opeens heel snel gebeld met de retentie afdeling van Online voor een verlengingsaanbod. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
@Cap sorry hoor, maar dan blijf je bij online omdat KPN misschien geen 4k decoder levert? Online biedt toch helemaal geen 4k.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cap
  • Niet online
Klopt, maar als ik er niet op vooruit ga met een overstap en het ook niet duidelijk goedkoper is, waarom zou ik overstappen? Ik dacht aan een overstap omdat ik na 2 jaar met de beperkte en trage tv ontvangers van Online gebruik kon maken van een nette kortingsactie van KPN en zo zonder duurder uit te zijn eens die snellere 4k box kon ervaren.

Als Online met een moderne, snelle, stabiele ontvanger komt met wie weet 4k ondersteuning dan zou dat natuurlijk nog mooier zijn.

Het gaat mij dus niet puur en alleen om 4k (leuke bonus voor de paar zenders die het ondersteunen, meer niet), maar om de kwaliteit / stabiliteit / snelheid van de ontvanger.

[Voor 19% gewijzigd door Cap op 04-06-2021 20:03]

• OttiglioM
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 13-06 14:42
arjan.n schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 21:11:
[...]

Ja die bak ellende kan ik wel toelichten.
Zodra je het modem een beetje belast loopt het gewoon vast.
Ik heb hem van de week nogmaals getest ( Nieuwe gekregen van Online) met een beetje simpel internet gaat het nog prima.
Welk merk modem heb je geleverd gekregen? Ongeveer twee jaar geleden heb ik ingetekend op online glasvezel. Omdat ze expliciet een Fritzbox beloofden. Die wil ik en niets anders.

Het ziet er naar uit dat de aansluiting vanaf nu binnen een jaar wordt opgeleverd..... Ik wil graag voorbereid zijn mocht de monteur "iets gelijkwaardigs" uit de doos gaat toveren.

• SmasterS
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:32
OttiglioM schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Welk merk modem heb je geleverd gekregen? Ongeveer twee jaar geleden heb ik ingetekend op online glasvezel. Omdat ze expliciet een Fritzbox beloofden. Die wil ik en niets anders.

Het ziet er naar uit dat de aansluiting vanaf nu binnen een jaar wordt opgeleverd..... Ik wil graag voorbereid zijn mocht de monteur "iets gelijkwaardigs" uit de doos gaat toveren.
Fritzbox word gewoon geleverd als je op Caiway/delta netwerk zit. Werkt prima, voor KPN geen idee wat ze leveren

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 15:57

Dwarlorf

Elitaire muziek connaisseur

Weer €1,50 erbij. Nog even en ik kan net zo goed ziggo nemen

“The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjan.n
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 13-06 18:21
OttiglioM schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:23:
[...]

Hier verbinding op het KPN netwerk je krijgt dan een Zyxel T50
Deze valt in de categorie grootste prutzooi die er bestaat.
ik snap wel waar al die klachten vandaan komen.

Inmiddels een Fritzbox geplaatst en geen uitval meer gehad en ook de tv werkt nu naar behoren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:35
SmasterS schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Werkt prima, voor KPN geen idee wat ze leveren
In omloop zijnde modellen:

ADSL2/VDSL vanuit nummercentrale -> Huawei HG655d (oud model)

ADSL2, VDSL2, VVDSL2, Glasvezel KPN/Reggefiber -> ZyXel VMG8324 (oud model)

Glasvezel CaiWay -> Fritzbox 7490 (oud model)

ADSL2, VDSL2, VVDSL2, Glasvezel KPN/Reggefiber -> ZyXel VMG8825-T50 (nieuwste model)

Glasvezel CaiWay -> Fritzbox 5490

Glasvezel Buitenaf -> Fritzbox 5490

Dus alleen de laatste drie worden uitgeleverd aan nieuwe klanten.

[Voor 6% gewijzigd door cornfed99111 op 14-06-2021 11:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:32
[b]

Glasvezel CaiWay -> Fritzbox 7490 (niet helemaal zeker over het type)

Glasvezel Buitenaf -> Fritzbox 5490[/i]

Dus alleen de laatste drie worden uitgeleverd aan nieuwe klanten.
Fritzbox 5490 voor Caiway en glasvezel buitenaf (zelfde bedrijf)
Toekomst word dat vast de Fritzbox 5530 (mag hopen dat de problemen daar van gefixt zijn)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:35
SmasterS schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:29:
[...]

Fritzbox 5490 voor Caiway en glasvezel buitenaf (zelfde bedrijf)
Toekomst word dat vast de Fritzbox 5530 (mag hopen dat de problemen daar van gefixt zijn)
Mooi, want ik vond de 7490 al een beetje oud worden.
Kon me niet voorstellen dat ze nog lang daarmee aan de gang bleven.

Het lijstje is weer up-to-date. :)

[Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 14-06-2021 11:27]

Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True