Eind januari een 'brief' per email gekregen dat T-Mobile Online verder gaat onder de naam Online.
Brief staat ook ergens eerder in dit topic.> er verandert helemaal niets is de strekking
Nu viel het mij laatst op dat er tegenwoordig een 30Mbps abo is.
Zelf heb ik ADSL Extra met 20Mbps.
Tijd voor een verzoek voor een upgrade.
Klantenservice geeft aan dat dit gedurende de looptijd niet mogelijk is.
Gevraagd waar dat in de voorwaarden staat, maar dat kan men mij niet aangeven.
Nu ben ik sinds Wanadoo al abonnee, dus daarna Orange, daarna Online, daarna T-Mobile Online, nu weer Online. Altijd is het mogelijk geweest om te upgraden, maar nu dus niet meer.
Eerst contact met klantenservice gaf aan dat dit gewijzigd is.
Tweede contact gaf als antwoord dat dit al geruime tijd zo is (upgrade tijdens contract niet mogelijk)
Dat klinkt toch als een wijziging in de productvoorwaarden.
Maar die zijn nergens terug te vinden....
Is er iemand die een pdf heeft met de algemene voorwaarden zoals deze mei/juni 2012 geldig waren?
Op de website staan alleen de actuele algemene voorwaarden zonder datum indicatie.
Andere tips zijn ook meer dan welkom!
Bedankt!
Brief staat ook ergens eerder in dit topic.> er verandert helemaal niets is de strekking
Nu viel het mij laatst op dat er tegenwoordig een 30Mbps abo is.
Zelf heb ik ADSL Extra met 20Mbps.
Tijd voor een verzoek voor een upgrade.
Klantenservice geeft aan dat dit gedurende de looptijd niet mogelijk is.
Gevraagd waar dat in de voorwaarden staat, maar dat kan men mij niet aangeven.
Nu ben ik sinds Wanadoo al abonnee, dus daarna Orange, daarna Online, daarna T-Mobile Online, nu weer Online. Altijd is het mogelijk geweest om te upgraden, maar nu dus niet meer.
Eerst contact met klantenservice gaf aan dat dit gewijzigd is.
Tweede contact gaf als antwoord dat dit al geruime tijd zo is (upgrade tijdens contract niet mogelijk)
Dat klinkt toch als een wijziging in de productvoorwaarden.
Maar die zijn nergens terug te vinden....
Is er iemand die een pdf heeft met de algemene voorwaarden zoals deze mei/juni 2012 geldig waren?
Op de website staan alleen de actuele algemene voorwaarden zonder datum indicatie.
Andere tips zijn ook meer dan welkom!
Bedankt!