Zo na lang weinig van Online te horen en ik veel contact moest opnemen met Online zijn we uit ons geschil.
Even voor de herinnering, ik werd gebeld door Online of ik ook fiberfast 30/3 wilde, voor een zacht prijsje. Omdat het modem gbits lan zou hebben wilde ik het fiberfast abo wel. Ook had het modem 300N wireless, dus kon ik mijn wireless router uit de deur doen, handig dacht ik..
Het blijk dus dat de Huawei geen gbits heeft, ook deed AFP het niet (daar is wel een truuk voor om het de omzeilen). Verder is de WLAN te schraal voor woorden, mijn oude B router deed het nog beter...
Dus klacht ingedient, hun eerste aanbod was (met een heel erg slechte brief) een toegoed van 20,- dit om een gigabits switch te kopen. Moest hen toen wel uitleggen dat afp dan nog steeds niet werk (omdat de huawei nog steeds de router is) en dat voor 20,- je ook een unmanaged switch krijgt en dus je (toch?) nog steeds niet een gbit netwerk hebt omdat het verkeer gerouteerd wordt via de huawei.
Dus opnieuw een klachten procedure ingegaan en hen gevraag mijn problemen op te lossen of anders mij te ontbinden van het abo. Uiteindelijk is er gekozen voor het laatste.
Kreeg toen een mailtje in de bus: Vanwege technische redenen is FiberFast niet mogelijk, u wordt teruggezet naar ene adsl extra abo voor 12 maanden.... dus moest ik weer bellen. Hopelijk is mijn contract nu echt afgelopen en zijn de problemen over..
Ga nu een telfort abotje regelen denk ik.