Als er iets is waar ik niet aan twijfel dan is dit het wel. De demo was wel vermakelijk, maar niet echt hoogstaand. Ik speel dan liever nog een keer GoW2, want die is nog steeds beter dan Dante's Inferno. Tis allemaal te houterig qua besturing, gameplay en animaties. En verder zijn de gfx niet echt geweldig.SeamusXanthus schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 10:42:Dante's Inferno is trouwens wel overduidelijk een 'clone'. Na het spelen van de demo moet ik trouwens nog zien of GoW3 beter zal zijn dan Dante's Inferno, want die was toch wel erg bruut.
Critters crunch had inderdaad een demo, maar diverse andere hebben die nooit gehad (met name die arcade games) of andere vorm van preview. In winkel heb je nog de 24 uur ruilen, toch apart dat dit digitaal weer niet kan. (veelal zijn die upgrade koopjes puur een 100-200kb unlock bestandje).kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:02:
Beetje raar argument: "'betaald voor onzin zonder vooraf te zien wat het is' zut "
Je kan gewoon de demo downloaden en kijken of het wat voor je is. Ik vond het in ieder geval die 5 euro méér dan waard.
Yakuza volgend jaar, heavenly sword nog even uit de budgetbak vissen, fifa nog even doorspelen, ik vermaak me nog wel tot GT5 uit komt
Zag ook de demo van Army of Two langskomen, die moet ik ook nog proberen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
het is wel rustig met nieuwe games die uitkomen, ondanks dat het wel 't juiste seizoen is. Of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan jou, alle grote releases zijn al geweest (dat begint zo half september tot en met eind november). Dit is altijd al zo geweest trouwens.Compuhair schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:31:
het is wel rustig met nieuwe games die uitkomen, ondanks dat het wel 't juiste seizoen is. Of ligt dat aan mij?
En Q1 van volgend jaar is drukker dan ooit omdat een hoop uitgevers bang waren voor MW2 en daarom hun games hebben verschoven naar januari, februari of maart.
Verwijderd
bij welke mediamarkt was dit?Morenoo91 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 09:22:
Trouwens, nieuwe actie.
http://www.mediamarkt.nl/ en dan links op flyer klikken
In de folder zie je een uuractie van de mediamarkt.
PS3 250gig voor 249 euro.
Dit geld alleen op 27 december van 12: 00 tot 13: 00
Lekker koopje
Ja quicktime events zijn een erg slechte vinding. Neemt niet weg dat de GoW games gewoon goede games zijn.Boeboe schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:08:
[...]
GoW heeft wel enkele HEEL slechte gewoontes geadopteerd. Degene die beslist heeft dat quicktime events in eender welk spel thuishoren mogen ze gerust een paar dagen ondersteboven te drogen hangen. Alsof ze kleuters tot hun doelpubliek berekenen.
De PSP versie is bijvoorbeeld ook erg goed, en zeer goede graphics voor een PSP-game.
Den Haag volgens die link. Mediamarkt werkt nogal apart met die aparte winkelreclames, maar goed, dat is het concept.
Dat ligt aan jouCompuhair schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:31:
Ik heb geen tijd om al die games te spelen: Demon's Soul, GoW 1+2 HD, ACII.
Net voor kerst zijn er toch geen grote releases, dan zouden ze te snel met tekorten zitten, dus de "kerstreleases" zijn altijd wat vroeger
En natuurlijk zijn er wat games die verschoven zijn, GT5, GoW3 en vast nog wel een paar
[ Voor 64% gewijzigd door Pheno79 op 22-12-2009 12:20 ]
Ho ho ho, de laatste PSN-Store update van het jaar, met wat interessante prijsverlagingen erbij!!!
http://blog.eu.playstatio...pdate-22nd-december-2009/
En AdhocParty is er nu ook; wordt Monster Hunter Freedom Unite eindelijk interessant!
En Warhawk voor € 9,99... en het nieuwe Hustle Kings voor de biljarters onder ons
Het enige waar ik nog steeds op wacht is een prijsverlaging van de Burnout Paradise extra's, zoals het eiland en alle auto's...
Heeft iemand hier ooit iets over gelezen dat het er aan staat te komen?
http://blog.eu.playstatio...pdate-22nd-december-2009/
En AdhocParty is er nu ook; wordt Monster Hunter Freedom Unite eindelijk interessant!
En Warhawk voor € 9,99... en het nieuwe Hustle Kings voor de biljarters onder ons
Het enige waar ik nog steeds op wacht is een prijsverlaging van de Burnout Paradise extra's, zoals het eiland en alle auto's...

Mijzelf zojuist op wat kerstkadootjes getracteerd, G-force met het 3d-brilletje en Band Hero, bergje muziek voor de Guitar Hero series (met import mogelijkheid van vorige delen).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met Force Unleashed: Ultimate Sith Edition? Hoort deze niet al lang in de winkels te liggen want ik zag de Pc versie al wel maar de PS3 versie is nergens te bekennen.
Volgens deze bron zou hij er al moeten zijnVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:32:
Weet iemand hoe het zit met Force Unleashed: Ultimate Sith Edition? Hoort deze niet al lang in de winkels te liggen want ik zag de Pc versie al wel maar de PS3 versie is nergens te bekennen.
Okee, ik heb google en de pricewatch bekeken. Maar wie weet toevallig of er een PS3 te koop is voor een scherpe aanbieding? Media markten verschillen nogal in prijs, dus als je een scherpe aanbieding hebt gezien, laat het me svp even weten! Thanks alvast!
Ik moet en zal nog voor de kerst een PS3 in huis hebben!
http://www.budgetgaming.nl/Xecuter NL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:48:
Okee, ik heb google en de pricewatch bekeken. Maar wie weet toevallig of er een PS3 te koop is voor een scherpe aanbieding? Media markten verschillen nogal in prijs, dus als je een scherpe aanbieding hebt gezien, laat het me svp even weten! Thanks alvast!
Verwijderd
Dimensionplus.nl € 44.99 € 1.95 € 46.94Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:32:
The Hut.com € 34.19 € 1.15 € 35.34
sendit.com € 34.37 € 2.75 € 37.12
zavvi € 34.44 € 1.15 € 35.59
En volgende keer zelf kijken op http://www.budgetgaming.n...ed+sith+edition+_PS3.html he?
Ik denk dat weinig winkels hem inkopen omdat het nogal duur is voor drie extra missies.
Verwijderd
Mediamarkt Den Haag: Alleen zondag 27-12 tussen 12:00 en 13:00:Xecuter NL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:48:
PlayStation 3 Slim 250 GB 249,-
En als je hem dan echt VOOR de kerst wil hebben: Mediamarkt Alphen aan de Rijn
PlayStation 3 Slim 250 gb. incl. Killzone 2 en Uncharted 1 319,-
Hmmm, ik wacht nog steeds op de mogelijkheid om je eigen Avatar te uploaden. Ik acht alleen de kans klein omdat Sony nu de Avatars bepaald en voor een Premium Avatar toch € 0,25 ontvangt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ok! Thanks! Dat wordt dan maar een tripje naar Den Haag...goede aanbieding is dat zeg!
Waar haal jij die info vandaan over MM Sannr???
Staat een paar berichten boven je, even terugscrollen dus..Xecuter NL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:17:
Ok! Thanks! Dat wordt dan maar een tripje naar Den Haag...goede aanbieding is dat zeg!
Denk dat ik ook 400km rij om hem op te halen zeg
[ Voor 7% gewijzigd door ScSi op 22-12-2009 15:05 ]
Gaat niet gebeuren. Ze doen het om te voorkomen dat mensen ongepaste avatars gaan gebruiken. Ze willen niet die extra moeite gaan nemen om dan alles te gaan controleren. Bovendien, wat heb je aan je avatar? Je ziet hem nergens, alleen in je friendslist op de xmb...Jumpman schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:14:
Hmmm, ik wacht nog steeds op de mogelijkheid om je eigen Avatar te uploaden. Ik acht alleen de kans klein omdat Sony nu de Avatars bepaald en voor een Premium Avatar toch € 0,25 ontvangt.
Neem aan dat er mensen hier zijn die ervaring hebben met PSN-Game Sharing?
Het valt niet onder illegale activiteiten omdat Sony weet dat het gebeurd en er alleen iets aan doet bij grote (lees dure) titels zoals : GT5 Prologue, Warhawk, e.d.
Het gaat dus om de kleine games zoals : Lumines, Critter Crunch, Flower, etc.
Mijn vraag is dus, normaal gesproken moet je op je PS3 een nieuw account aanmaken. Hierin vul je de gegevens van de persoon die de game al gekocht heeft.
Je download de game opnieuw via de PlaystationStore en je kan de game spelen.
Het punt is nu, het account wat je aangemaakt hebt op je PS3 moet je blijven bewaren anders kan je de game niet meer spelen.
Is het mogelijk om in je eigen (bestaande account) te duiken, hierin het je PSN-id en wachtwoord te veranderen in de gegeven van diegene die de game al gekocht heeft en dan later je eigen PSN-id weer terug zetten?
Beetje lastig verhaal om te volgen misschien, maar de mensen die PSN-Sharing al eens gedaan hebben weten het misschien
Het valt niet onder illegale activiteiten omdat Sony weet dat het gebeurd en er alleen iets aan doet bij grote (lees dure) titels zoals : GT5 Prologue, Warhawk, e.d.
Het gaat dus om de kleine games zoals : Lumines, Critter Crunch, Flower, etc.
Mijn vraag is dus, normaal gesproken moet je op je PS3 een nieuw account aanmaken. Hierin vul je de gegevens van de persoon die de game al gekocht heeft.
Je download de game opnieuw via de PlaystationStore en je kan de game spelen.
Het punt is nu, het account wat je aangemaakt hebt op je PS3 moet je blijven bewaren anders kan je de game niet meer spelen.
Is het mogelijk om in je eigen (bestaande account) te duiken, hierin het je PSN-id en wachtwoord te veranderen in de gegeven van diegene die de game al gekocht heeft en dan later je eigen PSN-id weer terug zetten?
Beetje lastig verhaal om te volgen misschien, maar de mensen die PSN-Sharing al eens gedaan hebben weten het misschien
Dit gaat behoorlijk richting 'illegale' activiteiten en discussie hierover wordt dan ook niet toegestaan op GoT. Of het nu mag of niet van Sony is hierbij overigens niet zo relevant.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:28:
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Niet dat het mij iets aangaat, want ik doe niet aan PSN-Game sharing....
Maar als het van Sony 'mag', hoe kan er dan sprake zijn van een 'illegale' activiteit?
Maar als het van Sony 'mag', hoe kan er dan sprake zijn van een 'illegale' activiteit?
Sja als je in de buurt woont van den haag of zelfs in Den Haag dan zou ik er ook voor gaan. Woon je op enige afstand dan ben je alweer genoeg brandstof of OV kosten kwijt aan de reis zelf. Dan sta ik liever niet in de file voor die paar euro die je bespaard door hem in den haag te halen ipv je lokale Bart Smit ofzo. Mensen gaan soms heel ver voor een paar euro.Xecuter NL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:17:
Damn jongens ik zit echt in een dilemma... ik ben weer heel druk met Killzone 2 online, moet Uncharted 2 nog uitspelen, zit nu op 70 pct van GTA4 en de verslavingsfactor van demon's Souls dringt enorm aan. helaas is het vaak enkel slim om die game s'avonds te gaan spelen omdat dan al die amerikanen online zijn om je te helpen met je quest tegen die soms verrot sterke eindbazen. Ik heb pas 1 eindbaas zelf gedood en dat was die dikke demon met die lange tong. Alle andere heb ik met behulp van andere spelers gesloopt. Dat is overigens ook de bedoeling van de online mode dus ik schaam me er niet voor. Sommige vijanden zou ik gewoon echt niet aankunnen. Dan was het toch wel lekker om iemand bij je te hebben waarmee je de aandacht van de demon kan delen.. hij kan er immers maar 1 tegelijk aanpakken, gelukkig maar...
Damn nu ik het weer over heb is mijn dilemma eigenlijk al opgelost... Demon's Souls its gonna be! of toch maar Killzone 2??
FF13 heeft in de eerste week ff 1.5 miljoen stuks verkocht in Japan only.. holy crap! tevens gelijk 250.000 PS3's verkocht... normaal verkopen ze er tussen de 40 en 55 duizend stuks per week... Wel grappig om te zien dat de verkoop van de PS3 eigenlijk sinds dit jaar ook in japan van een kwakkelende 7-10 stuks per week naar dik 40 duizend is gegaan. Veel mooie software titels uitgekomen daar en wellicht dat eindelijk het gros van de PS2 bezitters ook over ging naar deeltje 3?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Het grappige is en blijft altijd dat mensen gewoon misbruik blijven maken van de mogelijkheden die bedrijven bieden. Die 5 keer downloaden is uiteindelijk bedoeld om na een HDD format de spulen tot 5 x keer gratis opnieuw te kunnen downloaden. Dat je je eigen account moet gebruiken om de spullen opnieuw te downloaden zegt wellicht al genoeg over de bedoeling van deze regeling. Iedereen weet dit heus wel, net zoals iedereen weet dat je geen muziek mag downloaden maar we houden onszelf allemaal van de domme... En straks als er mensen zijn die over die 5 downloads heen zijn en dus niet nog een keertje spullen mogen downloaden dan staan ze met zen alle te zeuren over de "slechte" coulance service van Sony...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:59:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Beetje rare vorm van redenering, het mag omdat ze er niks aan doen, en je hebt ook nog eens ongelijk.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:28:
Dat is er dus wel. Lees de user agreement er maar eens op na. Voor het gemak een kleine quote.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:59:
8. GENERAL LICENSE RESTRICTIONS AND TERMS
Except as stated in this Agreement, all content and software provided through PSN are licensed non-exclusively and revocably to you, your children and children for whom you are a legal guardian (collectively for purposes of this section, "You" or "Your"), solely for Your personal, private, non-transferable, non-commercial, limited use on a limited number of activated PLAYSTATION®3 computer entertainment systems, PSP® (PlayStation®Portable) systems, and any other hardware devices authorized by SCEA in the United States or Canada (where permitted)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Van het weekend nog in mijn handen gehad...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:32:
Zit wel een verschil tussen muziek en software. Software is vanwege de licentie niet overdraagbaar. Muziek mag je niet verspreiden (uploaden) maar wel downloaden volgens de Nederlandse wet.swopdark schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:11:
[...]
Iedereen weet dit heus wel, net zoals iedereen weet dat je geen muziek mag downloaden maar we houden onszelf allemaal van de domme... En straks als er mensen zijn die over die 5 downloads heen zijn en dus niet nog een keertje spullen mogen downloaden dan staan ze met zen alle te zeuren over de "slechte" coulance service van Sony...
Gamesharing wordt gedoogd, alleen heeft Sony het aantal van 5 downloads verlaagd naar 3. Althans dat las ik. Of het daadwerkelijk gebeurd is heb ik niet geprobeerd.
PSN: Shiver23
Bij mobile apps heb je bv bij Handango nog de optie om er een 'life download' toe te voegen, bij PSstore/Sony is het ondanks dat je dezelfde PS3 hebt, zelfde login, zelfde internetlijn gewoon afgelopen bij 3/5 keer. Denk dat ik inmiddels bij aantal games die 5 wel zal halen.
(was toch zo'n ophef over GT5:P digitaal en op Blueray? Dacht dat die eerste namelijk ook zo'n limiet had, terwijl je de - later- goedkopere blueray versie dus oneindig kan installeren).
(was toch zo'n ophef over GT5:P digitaal en op Blueray? Dacht dat die eerste namelijk ook zo'n limiet had, terwijl je de - later- goedkopere blueray versie dus oneindig kan installeren).
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2009 15:34 ]
Ho ho, dat is niet mijn redenering he, het een algemeen feit dat Sony er niets aan doet. Waarom beveiligd Sony die duurdere games en de minder dure niet?Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:14:
[...]
Beetje rare vorm van redenering, het mag omdat ze er niks aan doen, en je hebt ook nog eens ongelijk.
[...]
Het is al meteen weer duidelijk dat als mensen maar lichtelijk over dingen praten "die niet mogen" meteen een moraalridder weer opstaat om de mensen even duidelijk te maken dat "zulke activiteiten niet toegestaan zijn".
Als je goed had gelezen ging mijn vraag daar dus ook helemaal niet over. Het ging om het account-gebeuren, of dat uberhaupt mogelijk was.
Nee wat je vroeg kan en mag niet. zo dan..kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:35:
[...]
Ho ho, dat is niet mijn redenering he, het een algemeen feit dat Sony er niets aan doet. Waarom beveiligd Sony die duurdere games en de minder dure niet?
Het is al meteen weer duidelijk dat als mensen maar lichtelijk over dingen praten "die niet mogen" meteen een moraalridder weer opstaat om de mensen even duidelijk te maken dat "zulke activiteiten niet toegestaan zijn".
Als je goed had gelezen ging mijn vraag daar dus ook helemaal niet over. Het ging om het account-gebeuren, of dat uberhaupt mogelijk was.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
* Moraalridder meldt zichkaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:35:
[...]
Ho ho, dat is niet mijn redenering he, het een algemeen feit dat Sony er niets aan doet. Waarom beveiligd Sony die duurdere games en de minder dure niet?
Weer zo'n redenering, het slaat toch nergens op, omdat ze het bij minder dure games niet doen wordt een illegaal iets ineens legaal?

Ja sorry, maar dat heeft niks met moraalridder te maken, dit zijn gewoon te kromme redeneringen.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:28:
Het valt niet onder illegale activiteiten omdat Sony weet dat het gebeurd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je kan je PSN id niet veranderen.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:35:
[...]
PSN: Sluuz
Account-sharing lijkt me wel te monitoren, denk dat bij het inloggen wel iets van de PS3 ID meegaat. Andere kant heb je bv in Azie enorm veel game-cafe's waar je vrij een PS3 mag gebruiken (en dus ook onder je eigen ID logt).
Een vriend van me mag niet inloggen op mijn account, zijn eigen PSN-id invullen, iets downen en bij mij thuis spelen omdat zijn PS3 kapot is?Meelobee schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:39:
[...]
Nee wat je vroeg kan en mag niet. zo dan..
Vooruit je hebt een punt daar. Ik bedoelde meer, waarom Sony de duurdere games wel een beveiliging meegeeft, en de rest niet.Sandyman538 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:44:
Ja sorry, maar dat heeft niks met moraalridder te maken, dit zijn gewoon te kromme redeneringen.
Het gaat ook weer helemaal nergens over, want hetgeen wat ik bedoelde was gewoon :
Ik heb een account, een eigen PSN-id.
Kan iemand anders op mijn account mijn PSN-id vervangen door de zijne, een game downloaden, mijn PSN-id weer terug zetten en de game spelen?
Lijkt me niets illegaals aan wel? (lees vooral het stukje kapotte PS3 hierboven)
Zucht, nee het kan niet, je kan je PSN id niet wijzigen. ook niet tijdelijk, dus als die vriend van jou wilt inloggen op jou ps3 moet ie een 2e account maken met zijn gegevens en dan kan ie zijn games downloaden en spelen. Maar dan kom je weer op het game-sharing uit, wat dus niet mag.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:55:
[...]
Een vriend van me mag niet inloggen op mijn account, zijn eigen PSN-id invullen, iets downen en bij mij thuis spelen omdat zijn PS3 kapot is?
[...]
Vooruit je hebt een punt daar. Ik bedoelde meer, waarom Sony de duurdere games wel een beveiliging meegeeft, en de rest niet.
Het gaat ook weer helemaal nergens over, want hetgeen wat ik bedoelde was gewoon :
Ik heb een account, een eigen PSN-id.
Kan iemand anders op mijn account mijn PSN-id vervangen door de zijne, een game downloaden, mijn PSN-id weer terug zetten en de game spelen?
Lijkt me niets illegaals aan wel? (lees vooral het stukje kapotte PS3 hierboven)
Dus NEE het kan niet.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat is zijn account, dan is het zijn spel. In het kader van dit soort constructies geeft Sony je de mogelijkheid om met dezelfde account het spel te spelen op een andere PS3.
Bij Warhawk en GT5:P kan dit overigens ook. Het enige verschil is dat er een beveiliging is dat je het spel niet tegelijk op twee PS3's kan draaien. Waarom maakt Sony dit onderscheid? Geen idee. Reden kan zijn dat de beveiliging duurder is en dus alleen loont bij duurdere games. Andere reden is verplichting om verbonden te zijn met internet in het geval van Warhawk, dus dat je zo'n controle makkelijker kan afdwingen.
@kaos, waarom probeer je het niet gewoon ipv hier te vragen?
Bij Warhawk en GT5:P kan dit overigens ook. Het enige verschil is dat er een beveiliging is dat je het spel niet tegelijk op twee PS3's kan draaien. Waarom maakt Sony dit onderscheid? Geen idee. Reden kan zijn dat de beveiliging duurder is en dus alleen loont bij duurdere games. Andere reden is verplichting om verbonden te zijn met internet in het geval van Warhawk, dus dat je zo'n controle makkelijker kan afdwingen.
[ Voor 34% gewijzigd door Shiver23 op 22-12-2009 16:12 ]
PSN: Shiver23
Omdat ik momenteel niet thuis ben. Als iemand er een oplossing voor had gehad had het mij het uitzoekwerk bespaardShiver23 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:09:
Een account op je PS3 is toch een PSN ID? (of heb ik niet op zitten letten bij met maken van een account?)
Maar, dacht ik, op het moment dat je moet inloggen kan je toch gewoon je mail/wachtwoord aanpassen? (inloggen op PSN scherm) Dan zit je mi nog onder hetzelfde account. Zelf dit btw nooit geprobeerd.
Maar, dacht ik, op het moment dat je moet inloggen kan je toch gewoon je mail/wachtwoord aanpassen? (inloggen op PSN scherm) Dan zit je mi nog onder hetzelfde account. Zelf dit btw nooit geprobeerd.
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 22-12-2009 16:23 ]
Kan je alleen met z'n 2'en spelen, coop dus.SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:26:
[...]
knip
Zag ook de demo van Army of Two langskomen, die moet ik ook nog proberen
Nog niet geprobeerd of dit ook online kan met een vriend/in, in ieder geval wel offline.
Juist, dit is precies wat ik bedoelde. Vraag me dus af of dit werkt.SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:22:
Een account op je PS3 is toch een PSN ID? (of heb ik niet op zitten letten bij met maken van een account?)
Verwijderd
hoe is het mogelijk de GT5 demo te downloaden? ik krijg een foutmelding ook als ik hem in de store opzoek.
sorry zag het verkeerd.
sorry zag het verkeerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 17:02 ]
Wat jij schrijft kan niet. Hij kan niet op jouw account inloggen en dan zijn eigen account aanmaken onder jou account.. onmogelijjk. Hij kan wel op jou PS3 zijn account installeren en daar de game opnieuw op downloaden en spelen. In principe zou alleen hij de game mogen spelen of zijn kinderen en directe gezinsleden. Dat jij onder je eigen account de game ook speelt is eigenlijk verboden maar begrijpelijk om te doen. Jij weet natuurlijk zelf ook dat die vriend van je die game niet in de eerste plaats download omdat hij het spel toch graag zelf wil spelen. Dat doet hij omdat hij de game graag aan je wilde geven zodat je hem kan spelen op je eigen systeem.kaos- schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:55:
Een vriend van me mag niet inloggen op mijn account, zijn eigen PSN-id invullen, iets downen en bij mij thuis spelen omdat zijn PS3 kapot is?
Sony kan het ook niet tegenhouden dat ik men blu-ray disk game uitleen aan een vriend van me en ook dat doe ik wel eens. Maar omdat software vanaf internet etc theoretisch oneindig te kopieren is heeft Sony er een limiet aan gesteld. Niet meer dan logisch natuurlijk. Ze willen hun inkomsten beschermen. je weet zelf hoe makkelijk mensen tegenwoordig omgaan met de rechten van film, game en muziekmaatschappijen... blijf het grappig vinden om te zien dat mensen bijna beledigd zijn als je ze zegt dat dingen niet mogen... Zover is het dus blijkbaar al gekomen... de vrijheid van de mensen hier in nederland begint tegen het belachelijke aan te lopen op dit gebied... je bent hier namelijk eigenlijk een sukkel of verkeerd bezig als je wél je cd's of games in de winkel koopt...

Tsja, maar die industrie die films/muziek/games verkoopt weigert ook te luisteren naar de consument. Deze laat namelijk blijken dat de prijs namelijk veels te hoog is. Hoeveel mensen in dit topic zijn inmiddels al begonnen met het importeren van films en games en hoeveel mensen gebruiken hun PS3 om hun gedownloade films/series op te streamen? Blijkbaar is er een groot obstakel. De prijs. Dat we nu alles wat los of vast zit downloaden of importeren, dat zegt niet alleen wat over de consument, maar zeker ook wat over de industrie.swopdark schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:58:
[...]
Ze willen hun inkomsten beschermen. je weet zelf hoe makkelijk mensen tegenwoordig omgaan met de rechten van film, game en muziekmaatschappijen... blijf het grappig vinden om te zien dat mensen bijna beledigd zijn als je ze zegt dat dingen niet mogen... Zover is het dus blijkbaar al gekomen... de vrijheid van de mensen hier in nederland begint tegen het belachelijke aan te lopen op dit gebied... je bent hier namelijk eigenlijk een sukkel of verkeerd bezig als je wél je cd's of games in de winkel koopt...
Ik had het door de drukte wat krom omschreven, maar wat ik bedoelde was dat Sony het hooguit kan gedogen tot op bepaalde hoogte, maar dat dat niet automatisch betekent dat het mag cq toegestaan is (zeker in geval van de betaalde content zou ik dat ook wel erg vreemd vinden). De reacties hierboven, icm de aangehaalde voorwaarden, bevestigen dat ook.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:59:
And I'm the only one and I walk alone.
SinergyX schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:47:
[...]
Zojuist ook de demo gespeeld, meteen een Devil May Cry 4 flash back, maar veel luguberer (is dat een woord?). Qua moves is het inderdaad flinke button bash (al zit er wel redelijk wat leuks tussen), maar naast die <spoiler> move, heb je ook de Torture moves (in close range driehoek+vierkantje). Heerlijk echt waar
spoiler:Haar kleding is soort van demon achtig iets, bijna alle moves wordt haar kleding soort van wolk/rook, met bizar vette moves. Die Climax move bedoel je zeker op die grote boss in het park? Dat dat 'ding' half wordt opgegeten? De torture move open een je kist vol met spikes en ram je zo'n mob in.. eeeeew lekker
EensVond de demo erg goed, maar vond de 'camera' minder. je kan deze minimaal verplaatsen. Vind het fijner als je op de grotere lokaties meer rond kan draaien met de 'camera'
spoiler:
Van die torture moves zijn er verschillende en die climax move heb ik inderdaad ook steeds dezelfde gehad, dat haar haar in zo'n groot beest veranderd, gruwelijk!
Overigens kreeg ik de climax move tijdens de 2e run vaker, heeft volgens mij te maken met hoe goed je gaat, aantal combo's enzo.
"It's about time you showed up Fox!"
Is er iemand in de buurt van Groningen die een USB-webcam heeft voor z'n PS3 (bijvoorbeeld een PlayStation Eye)?
Ik heb namelijk in Burnout Paradise nog één trophy waarbij ik een foto moet maken. Als ik die haal dan heb ik de Platinum-trophy (zo goed als) binnen.
Ik was benieuwd of er toevallig iemand is waarvan ik z'n webcam even kan lenen. Binnen een uurtje heb je hem weer terug. Ik vind het jammer om hiervoor een camera'tje aan te schaffen. Verder gebruik je zo'n ding imho nooit.
Of zijn er veel meer spellen waarbij je een PlayStation Eye (of iets dergelijks) nodig hebt?
Ik heb namelijk in Burnout Paradise nog één trophy waarbij ik een foto moet maken. Als ik die haal dan heb ik de Platinum-trophy (zo goed als) binnen.
Ik was benieuwd of er toevallig iemand is waarvan ik z'n webcam even kan lenen. Binnen een uurtje heb je hem weer terug. Ik vind het jammer om hiervoor een camera'tje aan te schaffen. Verder gebruik je zo'n ding imho nooit.
Of zijn er veel meer spellen waarbij je een PlayStation Eye (of iets dergelijks) nodig hebt?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
@ Lupo:
Straks met die nieuwe controller wel heb ik begrepen. Tegen die tijd zullen er ook wel bundels komen.
Hier en daar zijn er af en toe bundels waarbij je de camera bij een spel krijgt, zoals EyePet, of Socom Confrontation of zoiets.
Straks met die nieuwe controller wel heb ik begrepen. Tegen die tijd zullen er ook wel bundels komen.
Hier en daar zijn er af en toe bundels waarbij je de camera bij een spel krijgt, zoals EyePet, of Socom Confrontation of zoiets.
vond de beta demo ervan eigenlijk 10 keer niks, je kan beter gt legends of gtr2 uit de budgetbak trekken en je ps3-controller op je pc aansluiten. als je ook een 360 heb ben je het beste af met forza 3, al is die game ook niet perfect.giganielsie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:58:
Is Supercar Challenge een beetje te vergelijken met GT5:P?
Net even een LBP-avatar (Kerstman) gekocht, maar er zitten nog wat foutjes in dat gedeelte van de store.
Zo kan ik de normale sackboy niet kopen/downloaden en zit er een outfit tussen de avatars (Mensenhaai-outfit).
Die laatste kost ook meer dan de avatars (€0,99 ipv €0,25).
Zo kan ik de normale sackboy niet kopen/downloaden en zit er een outfit tussen de avatars (Mensenhaai-outfit).
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kerstman gekocht ? dacht dat ik die laatst gewoon gratis kon downloaden uit de store ?OPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:
Net even een LBP-avatar (Kerstman) gekocht, maar er zitten nog wat foutjes in dat gedeelte van de store.
Een avatar niet een outfit voor LBP...Fatal Mind schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:47:
[...]
Kerstman gekocht ? dacht dat ik die laatst gewoon gratis kon downloaden uit de store ?
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 22-12-2009 23:05 ]
Dat is de Kerstman-outfit, een avatar is alleen voor je profiel.
Die zie je dus alleen in het hoofdmenu bij je Friendslist.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Misschien is de prijs te hoog maar wat zou dan een mooie prijs zijn? En zeg nu eerlijk, is dat een bedrag waar ook de producer en artiest zelf nog een centje van op zak houd? Mesnen kijen gewoon naar de kosten van een losse cd en beginnen dan te roepen dat het veel te duur is. Dat er veel meer achter een cd zit dan enkel dat lege dingetje bij de Hema maakt niemand wat uit.BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:31:
De prijs. Dat we nu alles wat los of vast zit downloaden of importeren, dat zegt niet alleen wat over de consument, maar zeker ook wat over de industrie.
Kijk bij play.com daar zijn veel cd's nu in de aanbieding voor 10 euro. Tuurlijk dat zijn leuke prijzen maar voor misschien wel 70-80 pct van de mensen nog steeds gekkenwerk omdat ze het ook gratis kunnen krijgen. gratis vs 10 euro of zelf gratis vs 8 euro... nee word niks. Vooral in deze tijden waarin je je hoesje snel weggooit maar en alle spullen op je ipod of pc zet. Niks geen hoesje nodig.
Ik vind het werklijk te makkelijk om de industrie een groter aandeel in het kopieerdgedrag te geven dan de mentaliteit van de kopieerder zelf.
Godzijdank is de PS3 nog niet gekraakt en zit MS flink achter gehackte 360-en aan...
Dit vind ik zo'n onzin.Genoeg kortingen, genoeg normale prijzen. Of vind je bv LocoRoco 2 voor de PSP voor 10 euro te duur? Echt, die argumenten over prijzen slaan echt nergens op. Ik heb geen game die meer dan 40 euro kost, voor ps3. AC2: 30 euro, bijvoorbeeld. Batman Arkham Asylum idem. Na 3 dagen als tweedehandsje op kunnen duikelen in de winkel.BatmanHorizon schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 17:31:
[...]
Tsja, maar die industrie die films/muziek/games verkoopt weigert ook te luisteren naar de consument. Deze laat namelijk blijken dat de prijs namelijk veels te hoog is. Hoeveel mensen in dit topic zijn inmiddels al begonnen met het importeren van films en games en hoeveel mensen gebruiken hun PS3 om hun gedownloade films/series op te streamen? Blijkbaar is er een groot obstakel. De prijs. Dat we nu alles wat los of vast zit downloaden of importeren, dat zegt niet alleen wat over de consument, maar zeker ook wat over de industrie.
Maar ja, die downloaders komen nooit meer buiten, dat zal het zijn
Voor de rest een nondiscussie, met de "ons is zunig" mentaliteit van sommigen
Verwijderd
Je vergeet dat wij enkele maanden moeten wachten op een aanbieding, terwijl de games in de UK etc. vrijwel nooit boven de 40 euro uitkomen, ook al zijn het nieuwe releases. Nu zal jij vast komen met het argument dat wachten niet erg is, maar daar gaat het dus niet om. Nieuwe releases zijn gewoon te duur, punt. Het kopen van 2dehands games verandert daar niets aan.Pheno79 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 07:43:
[...]
Ik heb geen game die meer dan 40 euro kost, voor ps3. AC2: 30 euro, bijvoorbeeld. Batman Arkham Asylum idem.
Voor de rest een nondiscussie, met de "ons is zunig" mentaliteit van sommigen
Ah, niet goed gelezen, my badOPSLAGHOND schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:08:
Dat is de Kerstman-outfit, een avatar is alleen voor je profiel.
En kennelijk komen de Nederlandse verkopers hier mee weg. Zegt dit dan iets over de verkoopkanalen of over de consument?Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:04:
[...]
Je vergeet dat wij enkele maanden moeten wachten op een aanbieding, terwijl de games in de UK etc. vrijwel nooit boven de 40 euro uitkomen, ook al zijn het nieuwe releases. Nu zal jij vast komen met het argument dat wachten niet erg is, maar daar gaat het dus niet om. Nieuwe releases zijn gewoon te duur, punt. Het kopen van 2dehands games verandert daar niets aan.
Zolang de consument die 60 tot 70 euro voor een nieuwe release blijft neertellen, zal de verkoper niet zakken met zn prijs. En geef m eens ongelijk!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Die vette bastard met die lange tong, is 4-1 neem ik aan? Daar ben ik nu (na alle voorgaande bosses geslaughtered te hebben, op 1-4 na), maar heb het maar even opgegeven nu. (god of war 2 HD is nu even wat leukerswopdark schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 15:05:
Damn jongens ik zit echt in een dilemma... ik ben weer heel druk met Killzone 2 online, moet Uncharted 2 nog uitspelen, zit nu op 70 pct van GTA4 en de verslavingsfactor van demon's Souls dringt enorm aan. helaas is het vaak enkel slim om die game s'avonds te gaan spelen omdat dan al die amerikanen online zijn om je te helpen met je quest tegen die soms verrot sterke eindbazen. Ik heb pas 1 eindbaas zelf gedood en dat was die dikke demon met die lange tong. Alle andere heb ik met behulp van andere spelers gesloopt. Dat is overigens ook de bedoeling van de online mode dus ik schaam me er niet voor. Sommige vijanden zou ik gewoon echt niet aankunnen. Dan was het toch wel lekker om iemand bij je te hebben waarmee je de aandacht van de demon kan delen.. hij kan er immers maar 1 tegelijk aanpakken, gelukkig maar...
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Gewoon flink importeren, dan veranderd het vanzelf wel. Marktwerking. Ik weiger ook om meer dan 30 euro uit te geven aan een game en importeer vrijwel alles, of ik wacht tot de game platinum gaat.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:04:
[...]
Je vergeet dat wij enkele maanden moeten wachten op een aanbieding, terwijl de games in de UK etc. vrijwel nooit boven de 40 euro uitkomen, ook al zijn het nieuwe releases. Nu zal jij vast komen met het argument dat wachten niet erg is, maar daar gaat het dus niet om. Nieuwe releases zijn gewoon te duur, punt. Het kopen van 2dehands games verandert daar niets aan.
Precies......ik koop ook zelden in NL nog een game in de winkel. Alleen de aanbiedingen. Gister nog voor 20 pond Fifa10 besteld op Amazon. Incl. verzendkosten kom ik uit op ongeveer 29 euro. Das toch geen geld.Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:45:
[...]
Gewoon flink importeren, dan veranderd het vanzelf wel. Marktwerking. Ik weiger ook om meer dan 30 euro uit te geven aan een game en importeer vrijwel alles, of ik wacht tot de game platinum gaat.
PSN: xpock Live: xspock
Enorm frustrerend ja. Maar goed, je kunt vaak shortcuts vrij spelen, zodat je niet dat godsganselijke level door moetEfBe schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:44:
[...]
Die vette bastard met die lange tong, is 4-1 neem ik aan? Daar ben ik nu (na alle voorgaande bosses geslaughtered te hebben, op 1-4 na), maar heb het maar even opgegeven nu. (god of war 2 HD is nu even wat leuker). Investeren in brute spells wil wel helpen bij bosses, ik heb nooit iemand gesummoned. Heb wel nu na 40 uur dat het wel mooi geweest is voor nu met demon souls. Zeker als je bv God of war aan het spelen bent (had de ps2 versies al eens gespeeld overigens) en je gaat dan af bij demon souls en moet weer opnieuw beginnen in het level. Dan heb je toch wel ineens iets van... "oh! dat was waar ook, je kunt niet even vanaf een checkpoint verder... ".
Ik ben nog niet zo ver, ik ben pas begonnen, maar ook nu toevallig GoW HD aan het doen. Dus na deel 2 zal ik het weer oppakken. Want het blijft stiekem toch wel verslavend dat Demon's Soul.
De verkoper zal wel moeten. De marge die in nederland op nieuwe games zit is echt heel erg klein (ervaring).AllSeeyinEye schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:43:
[...]
Zolang de consument die 60 tot 70 euro voor een nieuwe release blijft neertellen, zal de verkoper niet zakken met zn prijs. En geef m eens ongelijk!
Als bedrijven zoals Mediamarkt een nieuwe game verkopen voor 49 euro zitten ze echt maar een paar euro hoger (en soms zelfs lager) dan de inkoopsprijs. De "fout" ligt niet bij de winkels, maar bij de distributeurs. Ook heb je hier verschillende in, distributeur A kan hoger zitten met zijn prijs dan distributeur B natuurlijk.
Een feit is dat de games inderdaad vrij aan de prijs zijn, maargoed dat is al jaren zo, en zoals eerder gezegd, men blijft het kopen, dus zakt de prijs ook niet.
De prijs van SNES spellen was toch ook 129~149 gulden. Dus zoveel zijn ze niet gestegen
Dan had je ze nog goedkoop, kan me herinneren dat vriend van me ze zelfs tegen 169 en enkele zelfs 189 gulden voor heeft betaald (Donkey kong dacht ik).
Eigelijk zijn ze dus nog niet zo duur, terwijl alles juist duurder is geworden. Enige 'winst' die veelal nu wordt behaald is de EUR/USD koers, tot soms flinke verschillen.
Eigelijk zijn ze dus nog niet zo duur, terwijl alles juist duurder is geworden. Enige 'winst' die veelal nu wordt behaald is de EUR/USD koers, tot soms flinke verschillen.
Ik heb een draadloos toetsenbord via een RF USB ontvanger aangesloten op de PS3 maar deze reageert erg traag en soms helemaal niet op het toetsenbord. De PS3 reageert wel goed op de draadloze muis. Weet iemand waar dat aan ligt en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 23-12-2009 10:58 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Mijn complete collectie spellen komt inmiddels uit Engeland.
Toen ik de PS3 kocht heb ik gelijk het bijbehorende spel (InFamous) verkocht. Dat leek me namelijk geen leuk spel. Vervolgens heb ik Uncharted 1 besteld en in de tussentijd even GTA IV hier in Nederland gekocht.
GTA IV heb ik daarna weer verkocht (voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik hem had gekocht) en sindsdien bestel ik alles 'oversea'. Alleen in de beginperiode dus in Nederland GTA IV gekocht om te kunnen spelen.
Ik weet dat het een illusie is maar ik hoop dat de Nederlandse verkoopkanalen een keer in gaan zien dat 60-70 euro voor een game écht te veel is. Als je ziet dat Zavvi nu al elke Mega Monday stunt met Batman: AA, Borderlands en OF2: DR voor 17,95 GBP per stuk. Waarom kan dat hier dan niet?
Toen ik de PS3 kocht heb ik gelijk het bijbehorende spel (InFamous) verkocht. Dat leek me namelijk geen leuk spel. Vervolgens heb ik Uncharted 1 besteld en in de tussentijd even GTA IV hier in Nederland gekocht.
GTA IV heb ik daarna weer verkocht (voor hetzelfde bedrag als waarvoor ik hem had gekocht) en sindsdien bestel ik alles 'oversea'. Alleen in de beginperiode dus in Nederland GTA IV gekocht om te kunnen spelen.
Ik weet dat het een illusie is maar ik hoop dat de Nederlandse verkoopkanalen een keer in gaan zien dat 60-70 euro voor een game écht te veel is. Als je ziet dat Zavvi nu al elke Mega Monday stunt met Batman: AA, Borderlands en OF2: DR voor 17,95 GBP per stuk. Waarom kan dat hier dan niet?
[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 23-12-2009 10:56 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Is dat hetzelfde als wireless via ethernet?draadloos toetsenbord via USB
Verwijderd
Klinkt misschien raar, maar ik verdenk de batterijen van je toetsenbord...P. Mekes schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:51:
Ik heb een draadloos toetsenbord via USB aangesloten op de PS3 maar deze reageert erg traag en soms helemaal niet op het toetsenbord. De PS3 reageert wel goed op de draadloze muis. Weet iemand waar dat aan ligt en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt!
Daarom heb ik ook dat stukje over importeren in mijn post gezet! Belachelijk toch dat je zo ver moet gaan om films/games in het buitenland te kopen wil je goedkoper uitkomen. En argumenten over prijs slaan nergens op? Je geeft hier min of meer zelf mee aan dat in Nederland de prijzen te hoog zijn... Je gebruikt hier als argument de prijs, dat je nu moet gaan importeren voor games? Prijs is toch wel wat belangrijker dan je zou denken he?Pheno79 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 07:43:
[...]
Echt, die argumenten over prijzen slaan echt nergens op. Ik heb geen game die meer dan 40 euro kost, voor ps3. AC2: 30 euro, bijvoorbeeld. Batman Arkham Asylum idem. Na 3 dagen als tweedehandsje op kunnen duikelen in de winkel.
Ik heb niet gezegd dat de industrie een groter aandeel erin heeft, maar het heeft wel een hele grote invloed. Een probleem als dit kan niet zomaar verdwijnen van de consumentzijde. Er moeten van beide kanten tegemoetkomingen verschijnen, anders blijft 1 partij ontevreden achter.swopdark schreef op woensdag 23 december 2009 @ 07:34:
[...]
Ik vind het werklijk te makkelijk om de industrie een groter aandeel in het kopieergedrag te geven dan de mentaliteit van de kopieerder zelf.
Godzijdank is de PS3 nog niet gekraakt en zit MS flink achter gehackte 360-en aan...
En nog even los van dat, de industrie bied ook niet alles aan via de legale wegen, of anders voor een overdreven hoge prijs. Sommige series in de Verenigde Staten verschijnen nooit in Nederland (HBO/Showtime bijv duurt ontiegelijk lang). Veel animes verschijnen helemaal nooit in NL en anders best wel vaak 250euro voor 50 afleveringen (zonder verzend/douanekosten).
Hiermee wil ik maar aangeven dat ook de industrie de consument beter tegemoet moet komen.
Enne, ja ik ben ook blij dat de PS3 nog niet is gekraakt (heb nergens gezegd ook dat ik hoop dat die wordt gekraakt). Trouwens heb ik nog nooit een game gedownload. Ik download zelf alleen series/animes en zo nu en dan films. Als ze dan uiteindelijk een keer uitkomen in Nederland (duurt werkelijk soms >3 jaar) en een heus kapitaal kosten, tsja wat voor reden heb ik dan nog om de boxset te gaan kopen...
Dit is allemaal btw way offtopic dus ik hou er maar over op. Dit is hoe ik erover denk, een ander kan dat nou eenmaal volledig anders zien
Nee hoor, ik haal het in NL winkels of online. Het is een kwestie van rondkijken. Een FRS of Intertoys moet je niet bezoekenBatmanHorizon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:21:
[...]
Daarom heb ik ook dat stukje over importeren in mijn post gezet! Belachelijk toch dat je zo ver moet gaan om films/games in het buitenland te kopen wil je goedkoper uitkomen. En argumenten over prijs slaan nergens op? Je geeft hier min of meer zelf mee aan dat in Nederland de prijzen te hoog zijn... Je gebruikt hier als argument de prijs, dat je nu moet gaan importeren voor games? Prijs is toch wel wat belangrijker dan je zou denken he?
[...]
Dit is allemaal btw way offtopic dus ik hou er maar over op. Dit is hoe ik erover denk, een ander kan dat nou eenmaal volledig anders zien
En als het echt ergens voor een spotprijs te importeren valt, tja, dan ga ik niet lastig doen.
Grote voordeel van PS3, regiovrij. Nu nog eens BluRay regiovrij, want er zijn wat spullen die ik niet kan bekijken uit Japan omdat die BR het niet wil slikken.
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 23-12-2009 11:30 ]
Dan kijk je wel heel goed. Zie zelden direct na de launch zulke prijzen voorbij komen (oa in dit topic). Je bedoeld toch niet alleen pc games? Die zijn wel vaak wat goedkoper.Pheno79 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:28:
[...]
Nee hoor, ik haal het in NL winkels of online. Het is een kwestie van rondkijken. Een FRS of Intertoys moet je niet bezoeken
Ja, een HDMI 1.3 kabel (ik zou daarvoor niet meer uitgeven dan ongeveer een tientje, die dure kabels verbeteren de kwaliteit niets), en een 2e controllerVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:34:
ik ga zondag Ps3 incl mw2 halen nog andere dingen die handig zijn? zoals kabels ofso?
Budgetgaming is wel handig om in d egaten te houden. En natuurlijk heb je veel mensen die een game halen bij release en ze na uitspelen verkopen. GameMania, NedGaming zijn bv ook winkels om in de gaten te houden voor de tweedehands games. Verbazingwekkend hoeveel nieuwe games je na een week voor een stuk minder kan krijgenBatmanHorizon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:18:
[...]
Dan kijk je wel heel goed. Zie zelden direct na de launch zulke prijzen voorbij komen (oa in dit topic). Je bedoeld toch niet alleen pc games? Die zijn wel vaak wat goedkoper.
En ja, natuurlijk importeer ik ook wel, maar dat zijn meestal de games die je (nog) niet kan krijgen (Demon's Souls, GoW HD bijvoorbeeld als laatst in Amerika gekocht.
Ja ok. Maar tweedehands tel ik ff niet mee. Is idd wel goedkoper soms, maar die markt is lang niet groot genoeg om alle (game)consumenten te voorzien.Pheno79 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:54:
[...]
GameMania, NedGaming zijn bv ook winkels om in de gaten te houden voor de tweedehands games. Verbazingwekkend hoeveel nieuwe games je na een week voor een stuk minder kan krijgen
Over gt5 time trial. Waarschijnlijk is het supersimpel maar ik kom er maar niet op. Hoe kan je die ghost auto uitschakelen? Ik stoor me er namelijk aan.
[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 23-12-2009 13:22 ]
Als je aan het racen bent, D-pad : Pijltje omhoog, nog een keer drukken en de ghost is weer terug.BatmanHorizon schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:21:
[...]
Over gt5 time trial. Waarschijnlijk is het supersimpel maar ik kom er maar niet op. Hoe kan je die ghost auto uitschakelen? Ik stoor me er namelijk aan.
Het valt nog niet mee om een defecte PS3 te vinden die een niet werkende lens heeft. Nou ja, wel te vinden, maar erg prijzig voor een nauwelijks functionerend apparaat. Zoek er nog eentje erbij voor in de slaapkamer, dan puur voor het emdia center gedeelte als vervanging van de HTPC aldaar.
Maar goed, geen haast
Maar goed, geen haast
Verwijderd
tja het is relatief simpel te vervangen , en dat weten de meesteExorcist schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:31:
Het valt nog niet mee om een defecte PS3 te vinden die een niet werkende lens heeft. Nou ja, wel te vinden, maar erg prijzig voor een nauwelijks functionerend apparaat. Zoek er nog eentje erbij voor in de slaapkamer, dan puur voor het emdia center gedeelte als vervanging van de HTPC aldaar.
Maar goed, geen haast
JammerVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:32:
[...]
tja het is relatief simpel te vervangen , en dat weten de meeste

Ik heb dat Eyepet binnen (ging me om de camera).
En het is eigenlijk nog best grappig, volgens mij gaat mijn neefje van 5 zich hier wel mee vermaken.
Hij speelt nu al op de WII, maar af en toe is dat te moeilijk (als hij moet richten op het beeld om iets aan te klikken) en dan moet je weer helpen.
Maar ik vind het zelf ook wel geinig om met eyepet te spelen..alleen volgens mij verveelt het wel op een gegeven moment.
Mijn kat vond het in ieder geval razend interessant.
Binnenkort maar eens kijken welke spellen nog meer leuk zijn met die Camera, iemand nog tips?
En het is eigenlijk nog best grappig, volgens mij gaat mijn neefje van 5 zich hier wel mee vermaken.
Hij speelt nu al op de WII, maar af en toe is dat te moeilijk (als hij moet richten op het beeld om iets aan te klikken) en dan moet je weer helpen.
Maar ik vind het zelf ook wel geinig om met eyepet te spelen..alleen volgens mij verveelt het wel op een gegeven moment.
Binnenkort maar eens kijken welke spellen nog meer leuk zijn met die Camera, iemand nog tips?
Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom
Singstar?Mud.Starrr schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:38:
Ik heb dat Eyepet binnen (ging me om de camera).
kaos- schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:22:
[...]
Als je aan het racen bent, D-pad : Pijltje omhoog, nog een keer drukken en de ghost is weer terug.

Haha,Exorcist schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:31:
Maar goed, geen haast
Ik heb mijn Ps3 Slim 250GB nu 1 maand. Na 2 weken gaf hij al problemen met het lezen van sommige spellen en nu is het gewoon een groot drama, elk spel loopt vast. GTA IV en een aantal andere games start ie al helemaal niet meer op en in MW2 na eenpotje knallen online loopt ie altijd vast wanneer je de scores ziet aan het einde van een potje...
IDD JE LEEST HET GOED DE PS3 HEEFT HET MAARLIEFST 1 MAAND GEDAAN.
en kan nu dus weer terug naar sony voor RMA super nice, dacht dat ze wat geleerd hadden met die gammele blueray readers in de standaard ps3's maar verbetering aanbrengen in een nieuw model ho maar.
echt heel sneu... Ver wacht ook echt wel een flinke compensatie hiervoor van sony.
Zuur. Zuurder is waarschijnlijk dat je een andere PS3 terugkrijgt die gerepareerd is..ramon1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:05:
[...]
echt heel sneu... Ver wacht ook echt wel een flinke compensatie hiervoor van sony.
Sony zei dat ze deze versie nog niet gerepareerd hadden dus dat ik w.s. gewoon een nieuwe krijg.Exorcist schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:07:
[...]
Zuur. Zuurder is waarschijnlijk dat je een andere PS3 terugkrijgt die gerepareerd is..
Maar daar gaat het mij niet om, mij gaat het erom dat ik gewoon flink heb moeten betalen voor dat ding natuurlijk als iedereen en dat er veel problemen waren met de blueray reader.
En mijn gedachtten waren dat ze bij de Slim deze problemen wel hadden aangepakt maar blijkbaar dus niet.
Binnen een maand bluerayreader stuk.. echt te pauper
zeg iemand enig idee of je nog ergens dat oudere 80gb model kan kopen? want die lite versie vind ik namelijk erg lelijk
Stel hij gaat bij 1 op de 1000000 mensen binnen 1 maand kapot, en jij bent nu net die eneramon1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:11:
[...]
Sony zei dat ze deze versie nog niet gerepareerd hadden dus dat ik w.s. gewoon een nieuwe krijg.
Maar daar gaat het mij niet om, mij gaat het erom dat ik gewoon flink heb moeten betalen voor dat ding natuurlijk als iedereen en dat er veel problemen waren met de blueray reader.
En mijn gedachtten waren dat ze bij de Slim deze problemen wel hadden aangepakt maar blijkbaar dus niet.
Pricewatch?davey28 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:12:
zeg iemand enig idee of je nog ergens dat oudere 80gb model kan kopen? want die lite versie vind ik namelijk erg lelijk
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ja man, waarom hebben ze niet een packt met de duivel gesloten ofzo om ervoor te zorgen dat er op de 27 miljoen stuks geen enkele PS3 kapot zal gaan? Het is toch zeker niet zoiets als elektronica dat gewoon wel eens kapot kan gaan?? Wat een paupers daar bij sony..ze kunnen nieteens op een oplage van 27 miljoen stuks specifiek jou PS3 in leven laten... LOSERS!! horen jullie me Sony?ramon1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:11:
sarcazm...
Ik moest lachenswopdark schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:29:
[...]
Ja man, waarom hebben ze niet een packt met de duivel gesloten ofzo om ervoor te zorgen dat er op de 27 miljoen stuks geen enkele PS3 kapot zal gaan? Het is toch zeker niet zoiets als elektronica dat gewoon wel eens kapot kan gaan?? Wat een paupers daar bij sony..ze kunnen nieteens op een oplage van 27 miljoen stuks specifiek jou PS3 in leven laten... LOSERS!! horen jullie me Sony?
sarcazm...
@Ramon1984, compensatie...?? Hoe denk jij hiervoor gecompenseerd te worden??
Spielerei...
Beste een lompe reactie. sarcasm of niet het slaat nergens op.swopdark schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:29:
[...]
Ja man, waarom hebben ze niet een packt met de duivel gesloten ofzo om ervoor te zorgen dat er op de 27 miljoen stuks geen enkele PS3 kapot zal gaan? Het is toch zeker niet zoiets als elektronica dat gewoon wel eens kapot kan gaan?? Wat een paupers daar bij sony..ze kunnen nieteens op een oplage van 27 miljoen stuks specifiek jou PS3 in leven laten... LOSERS!! horen jullie me Sony?
sarcazm...
In het tv programma radar ga het maar even terug kijken op uitzending gemist of iets.
Is aangegeven door sony dat ze met dit probleem aan de slag gingen. Dit is al ver voordat ik mijn PS3 heb aangeschaft en ook voordat de Slim op de markt was.
Maarja tweakers heeft bijna hetzelfde volk als fok.nl dus weinig over te zeggen i guess yeuw ^^
" Wat een paupers daar bij sony..ze kunnen nieteens op een oplage van 27 miljoen stuks specifiek jou PS3 in leven laten "
LOLOLOLOL..
volgens mij had 40% van de ps3's last van kapotte blueray readers maar ok
[ Voor 10% gewijzigd door ramon1984 op 23-12-2009 14:48 ]
Bron?ramon1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:44:
[...]
" Wat een paupers daar bij sony..ze kunnen nieteens op een oplage van 27 miljoen stuks specifiek jou PS3 in leven laten "
LOLOLOLOL..
volgens mij had 40% van de ps3's last van kapotte blueray readers maar ok
Radar had namelijk slechts enkele honderden klagers verzameld, vrijwel allen met PS3's van 1 tot 1,5 jaar oud...
Vanaf morgen is Trine tijdelijk €9,99, lijkt me wel een mooi prijsje.
Weet iemand hoelang je er ongeveer over doet om Trine uit te spelen? (niet 100% platinum)
Weet iemand hoelang je er ongeveer over doet om Trine uit te spelen? (niet 100% platinum)
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 23-12-2009 15:42 ]
Hij had best een punt eerlijk gezegd...ramon1984 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:44:
[...]
Beste een lompe reactie. sarcasm of niet het slaat nergens op.
Er zijn ook wijzigigen geweest aan de Bluray drives. Dat neemt niet weg dat er niet alsnog drives zijn die defect kunnen gaan. Jij hebt er toevallig een, dikke pech.In het tv programma radar ga het maar even terug kijken op uitzending gemist of iets.
Is aangegeven door sony dat ze met dit probleem aan de slag gingen. Dit is al ver voordat ik mijn PS3 heb aangeschaft en ook voordat de Slim op de markt was.
Dan ga je daar toch lekker klagenMaarja tweakers heeft bijna hetzelfde volk als fok.nl dus weinig over te zeggen i guess yeuw ^^

Als je een beetje je best doet speel je em in een paar uur uit. Om alle secrets te vinden ben je iets langer bezig.Ike. schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:39:
Vanaf morgen is Trine tijdelijk €9,99, lijkt me wel een mooi prijsje.
Weet iemand hoelang je er ongeveer over doet om Trine uit te spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door Meelobee op 23-12-2009 15:42 ]
Hij is vrij kort inderdaad. Ik schat dat het zo'n 10, misschien 15 uur duurt voor je op Hard alle secrets gevonden hebt. Op de makkelijkste stand loop je er zo doorheen, maar mis je de fun. Ik vind het voor twintig euro in ieder geval een zeer vermakelijk spel, zeker in co-op. Voor een tientje, zeker doen!Meelobee schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:41:
Als je een beetje je best doet speel je em in een paar uur uit. Om alle secrets te vinden ben je iets langer bezig.
Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Is dat offline of online coop? Of allebei?Marcks schreef op woensdag 23 december 2009 @ 15:57:
[...]
Hij is vrij kort inderdaad. Ik schat dat het zo'n 10, misschien 15 uur duurt voor je op Hard alle secrets gevonden hebt. Op de makkelijkste stand loop je er zo doorheen, maar mis je de fun. Ik vind het voor twintig euro in ieder geval een zeer vermakelijk spel, zeker in co-op. Voor een tientje, zeker doen!
offline coop
Als dit dan toch zo'n unieke gebeurtenis is, dan staat Sony niets in de weg deze gevallen achteraf wat ruimhartiger te behandelen dan het terugsturen van een refurbish ter vervanging van het nieuwe apparaat. Niemand vraagt Sony om een packt (sic) met de duivel te sluiten zodat zijn apparaat gegarandeerd niet snel kapot gaat. Misplaatst sarcasme dus...swopdark schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:29:
[...]
sarcazm...
Dit topic is gesloten.