Het grote auto detailing topic

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:59

PauseBreak

derp!

Korte vraag want ik heb geen idee hoe ik nu mijn stoelen en de achterbank moet schoonmaken.

Beide voorstoelen zijn geventileerd, dus het nappaleer is geperforeerd. De achterbank is ook nappaleer met perforaties voor het mooie. Hoe hou je dat netjes zonder dat je die gaatjes verstopt? Iemand goede middelen en werkwijze?

Nee, merp!

• Rolla
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-12 21:06
Zou je het niet schoon kunnen maken met een microvezeldoek en bijvoorbeeld de matte opaco van Monello?:
De matte opaco dan op een microvezeldoek sprayen en niet direct op de bekleding. Vervolgens voorzichtig het leer afnemen.

Op deze manier zou ik het doen, want als je direct op het leer sprayt dan krijg je het ook in de gaatjes.

[ Voor 28% gewijzigd door Rolla op 07-12-2025 19:08 ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Dag Allen, ik heb sinds kort een Volvo EX30, deze heeft van die kunstleren stoelen, ik weet niet exact welk materiaal dit is, maar heeft iemand tips voor me met welk middel ik deze stoelen het beste kan poetsen/onderhouden? :)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:12

Vuvuzela

My spire is forming

Danielson schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 08:13:
Dag Allen, ik heb sinds kort een Volvo EX30, deze heeft van die kunstleren stoelen, ik weet niet exact welk materiaal dit is, maar heeft iemand tips voor me met welk middel ik deze stoelen het beste kan poetsen/onderhouden? :)
Kan in principe wel met zo'n beetje elke interieur reiniger. Alleen met bepaalde schermen en alcantara zou ik voorzichtig zijn.

https://www.carclean.com/...dingsreiniger-1000ml.html Deze moet nog verdunt worden, genoeg voor de rest van je leven.
https://www.carclean.com/...terior-cleaner-750ml.html gewoon een kant en klare reiniger voor heel je interieur.

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Let op:
Dit forum is bedoeld als discussieplatform. Het is dus geen plek waar je klanten werft en/of kunt handelen.