Eindelijk weer ruim boven nul én een redelijke lege agenda, dus de auto goed onderhanden genomen.
De auto twee keer met de foamgun in de Bilthamber Touchless gezet, dat werkte mirakels.
Gewassen met Gyeon Bathe+.
Daarna in de Nanolex Washcoat middels de foamgun (vind ik veel beter dan dan Gyeon Wetcoat of Nanonelx Sisplash), moet er wel wat zuiniger mee gaan doen merk ik...
Velgen met Bilt Hamber Autowheel. Vind ik veel prettiger dan Monello Non Ferro. Koop het tegenwoordig gewoon per 5 liter, gebruik het regelmatig en komt dus wel op. Is nu op en bestel het blind opnieuw. Ga er wel een hand pompverstuiver bij kopen, krijg serieus kramp in mijn handen als ik vier velgen achter elkaar in moet spuiten met een oude sprayfles. Zeker met hoe vuil de auto nu was.
Vervolgens de binnenkant gedaan met Nanolex interior cleaner. Ruikt ook prettig, werkt prima. Al is de binnenkant nooit super smerig. Merk het toch altijd gelijk wel weer aan het stuur, is weer wat stroever en matter. Aankomende zomer het leer weer een keer goed doen, heb daarvoor een set van Gyeon maar ga ik misschien wel eens vervangen door iets anders.
Tot slot een rondje ramen gedaan. Inclusief voorruit aan de binnenkant. Daar blijf ik het liefste van af, je komt er slecht bij en krijgt het eigenlijk nooit streeploos schoon. Dan maar egaal "smerig". Echter heb ik sinds een tijdje Bilthamber Trace Less. Gebruik ik zelfs voor de ramen thuis.
Absoluut topspul, daarmee heb ik nog nooit een streep achtergelaten dus durfde daar de voorruit ook wel mee aan. Naar tevredenheid, want kon gistermiddag met een laagstaande zon geen streep of veel vuil ontdekken.
Zoals het altijd gaat, was ik goed en wel klaar en begon het te regenen. In plaatst van gefrustreerd te raken, geniet ik dan maar van de beading

Gisteren lag de auto ook al weer vol met stuifmeel. Had ik ook al verwacht, want mijn hooikoorts klachten waren ook al weer begonnen.
Anyway, productieve zaterdag. Ik mag weer wat nieuwe spullen bestellen, want de velgenreiniger is op.
Volgende keer mag de Stjarnagloss Snow Foam zijn debuut maken. Staat al even te wachten, maar met de pekeltroep van afgelopen tijd gaf ik telkens nog de voorkeur aan Bilthamber Touchess.
Ik ben overigens grotendeels gestopt met van alles uitpluizen qua merken. Ik ben fan van Gyeon, Nanolex en Bilthamber. Ik check kort of ze iets passends hebben, of de reviews goed zijn en bestel dat dan maar gewoon. Met mijn gebruik maakt dat qua kosten ook geen gigantisch verschil.
Foto's? Die heb ik niet gemaakt bedenk ik mij nu