Het grote auto detailing topic

Pagina: 1 ... 126 127 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sdgs
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 23:06
[b]Vuvuzela schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:25

Volgens mij wordt het lastig een wax/sealent te vinden zonder pfas/ptfe. Of je moet een dure showwax vinden met een hoop carnauba.
Zowat alle Carnabau wax is vrij van PFAS en PFTE. De Butter Wet Wax die ik nu heb is na enkele weken verdwenen, de Double Speed wax zou wel 2-4 maanden stand houden maar is dan weer moeilijker om aan te brengen (hardt heel snel uit).

Ik heb één sealant gevonden die biodegradeerbaar is, IGL Coatings Hydrocoat, maar die heeft ook maar een standtijd van 2-4 weken.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:53

Vuvuzela

My spire is forming

sdgs schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 20:47:
[...]
Zowat alle Carnabau wax is vrij van PFAS en PFTE. De Butter Wet Wax die ik nu heb is na enkele weken verdwenen, de Double Speed wax zou wel 2-4 maanden stand houden maar is dan weer moeilijker om aan te brengen (hardt heel snel uit).

Ik heb één sealant gevonden die biodegradeerbaar is, IGL Coatings Hydrocoat, maar die heeft ook maar een standtijd van 2-4 weken.
Met BH Double speed wax zit je sowieso heel goed als ik de tests mag geloven. Misschien volgende x een dunner laagje en iets sneller uitpoetsen.
YouTube: The Best Car Wax 2025! Mega Test 💪💪💪 Op dit kanaal zie ik het altijd goed beoordeeld worden.

I served in a company of heroes.

Pagina: 1 ... 126 127 Laatste

Let op:
Dit forum is bedoeld als discussieplatform. Het is dus geen plek waar je klanten werft en/of kunt handelen.