[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 21.625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
die agent (caldari space, amarr agent) zit volgensmij in ottomainen. (agent met walkthru staat in die link die hier 3 posts eerder staat) dit is dus een high sec systeem op een eilandje, dus je MOET DOOR LOW SEC! gebruik een scout want hier wordt altijd gepirate.... meteen na dt lukt meestal wel.
Heb een raven en een alt met blockaderunner gebruikt. zo kan je de raven bevoorraden en items weer naar agents vliegn die ergens anders zitten zonder dat de raven er weer uit hoeft. Raven heeft er dus een week gelegen, aan het einde 1 keer scouten en weer terug. Makkelijkste is een safespot maken, dan ejecten uit de raven en je alt uit de blockaderunner en switchen van schip. JIJ moet immers met de agent praten, niet de alt.

Overigens is er nog een agent in ottmainen waar je een 8% mining implant van kan krijgen die ook een vermogen waard is. Missie is alleen verdomde lastig, CNR en Nighthawk schijnen het heeeel moeilijk te krijgen. Deze missie ga ik maar eens in mn tengu doen... ik heb deze missie nog niet gedaan iig.

Bij kill missies zonder dat je iets terug moet geven moet je idd gewoon de missie doen, alle missies zijn vrij goed te doen tot die laatste paar in ottomainen, mijn t2 raven was eheel blij dat er iemand inwarpte die ook die missie moest doen. ging de verkeerde kant op... :P dus je, ook met 64m sp is een raven alleen niet genoeg. cnr of faction fit of golem of meerdere schepen nodig. probleem is dus alleen die low sec :X

Verder als je een kill missie hebt waar je bijv iemands hoofd af moet geven aanhet einde, deze 'personen' zitten in complexen vaak en respawnen dus elk uut of elke 2 uur ofzo. je kan dus gewoon de missie niet doen en meteen het hoofd geven. Je hoeft alleen maar te gaan rellen als je dus een deadspace eigen missie krijg die niet in een complex is. scheelt VEEL tijd!

en of als je met 0 standing begint je genoeg hebt voor de hogere agents aan het einde? Ik weet het niet, ik denk eigenlijk van niet maar ik had al een standing van 6 ofzo toen ik begon. Ik zit nu iig op 9.6 ofzo. 8) kon iig de CN caracal blueprints wel krijgen. (weer een missie, tags inruilen voor een 2run faction bpc) als je een 9.9 standing hebt kan je een 2 run CNR bpc krijgen >:) maarja wie heeft er nou 9.9?????

[ Voor 10% gewijzigd door Wabs op 17-11-2009 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Nja die 0.3 heb je er ook zo bij lijkt me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:45:
Nja die 0.3 heb je er ook zo bij lijkt me :p
hahaha, denk dat die 0.3 (van 9.6 naar 9.9) even lang duurt als van 0 naar 9 gaan... laatste beetje is echt iedioot, 10.0000 halen is volgens mij ook onmogelijk (soort asymptoot idee, weet niet precies hoe het berekend wordt.) maar als ik een 6% increase krijg op mijn 9.6, dan krijg ik niet 9.658 ineens hoor, komt echt veeeel minder bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Jammer dat mijn Caldari standings ergens rond de -1 hangen :P

Ik zocht dus eigenlijk Minmatar guide mja zoals hierboven al aangegeven is die er niet echt. En alle sites met info (zoals hb3) zijn hopeloos verouderd of missen de helft voor Minmatar.

edit: meer mensen last van dat EVEmon niet werkt trouwens?? Krijg telkens een api xml error...

[ Voor 16% gewijzigd door Postman op 17-11-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
deed het vanmorgen nog prima...

ben ook wel benieuwd naar gallente / minmatar cosmos, echt nog niets over gevonden... zulllen toch ook wel de moeite zijn denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ah alleen low sec, ach, ik kan wel een paar man optrommelen :D, ik geef hun free standings (met corp e.d.)

en k heb 1.2B, ofc help ik hun als ze mij nodig hebben, heb zelf een nightmare+basilisk, en die kan alle spawns in de angel extravaganza bonus room wel tanken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Dutch2007 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 13:10:
ah alleen low sec, ach, ik kan wel een paar man optrommelen :D, ik geef hun free standings (met corp e.d.)

en k heb 1.2B, ofc help ik hun als ze mij nodig hebben, heb zelf een nightmare+basilisk, en die kan alle spawns in de angel extravaganza bonus room wel tanken :D
de agent zelf zit in een high sec, dus als je daar bent is het veilig.
probleem is dat je dooor low sec moet om er te komen

Friggi (HS) <--> LowSec <--> Ottomainen (HS) = missie plek

zoals bastaard zegt is het natuurlijk wel mogelijk die pirates eens flink te ganken, meestal hangen er 3-4 BS op de gate met beetje support. Wel leuk om daar met 10 man op te droppen, geef maar een gil, ik doe mee! :+

[ Voor 16% gewijzigd door Wabs op 17-11-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Maak je er toch 'n leuke pvp actie van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
Modbreak:Multi user edit feature

Als er mensen geïnteresseerd zijn om de mogelijkheid te hebben de startpost te editten,
stuur me dan een DM. (Uiteraard ga ik niet zomaar iedereen toevoegen ;))

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 13:32
Wabs schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:
[...]

hahaha, denk dat die 0.3 (van 9.6 naar 9.9) even lang duurt als van 0 naar 9 gaan... laatste beetje is echt iedioot, 10.0000 halen is volgens mij ook onmogelijk (soort asymptoot idee, weet niet precies hoe het berekend wordt.) maar als ik een 6% increase krijg op mijn 9.6, dan krijg ik niet 9.658 ineens hoor, komt echt veeeel minder bij.
Als ik me niet vergis krijg je bij uitgaande van die 6% het volgende erbij 9.6+((10-9.6)*6%)
Oftewel 6% van het verschil tussen 10 en jouw huidige stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat zou goed mogelijk zijn, in feite zie je dat bij alle MMO's.... hoe hoger je 'level' wordt, hoe langer het duurt voordat je weer naar een hoger level gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
najah dat is dus 10x niets dat je er dan nog bij krijgt was iets van 0.024

het is nml al 9.6+(0.4*0.06) --> 9.6 + 0.024 --> 9.624 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
dat zeg ik, wordt helemaal een drama als je op 9.8 zit, dan is het nog maar de helft, dus 0.012....dus te veel moeite om die 2 CNR bpcs te krijgen imo... ga liever isk in wormholes verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan je beter gewoon L4's runnen en met die LP's je navy ravens scoren :)

• Wabs
  • Niet online
klopt, of gewoon sparen en een golem kopen met het geld wat je verdient door de LP bende te verkopen. CNR is leuk, Golem is alleen een stuk beter ;) (voor PVE dan)

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wat is de beste manier om de mining cycles van ice harvesting te bekorten, de opbrengst te verhogen? Suggesties graag. Ik dacht aan volgende zaken:

- t2 Ice Harvesting Lasers fitten
- t2 Harvesting Laser Upgrade fitten
- Exhumers skill naar lvl V trainen
- Mining Director skill trainen
- Mining Foreman skill trainen
- Mackinaw ipv Hulk vliegen?
- welke drones? Gebruik nu Hobgob t1/2 tegen ratjes. Zou eventueel mining drones (type?) kunnen gebruiken en shield tanken met shield booster/shield repair

• Dutch2007
afaik kunnen drones geen ice minen, dus dat blijgt hobs/hamm's T2 at most, verder schiet dat mining director alleen op als je een alt hebt met desbetreffende links in bv een orca actief.

Verwijderd

Gisteren met de nieuwe corps met twee ervaren spelers en 4 nieuwe spelers (waaronder ik) in een afgelegen systeempje even 3 v 3 pvp geoefend. De bedoeling was tot structure te gaan en dan weg te warpen/stoppen met schieten. Uiteraard koste een leuk avondje oefenen alsnog een paar cruisers een elecronic assault frigs en een frigate.

Wel een hoop lol gehad. Eerste ronde was het oposite team met twee ecm schepen gekomen en wij hadden geen van allen eccm gefit :/ Ondanks dat toch gewonnen, daarna had ik een sensor booster en een eccm projector gefit in plaats van wat shield tank. Hierdoor kon ik onze hoogste dps 'on target' houden en gingen wij goed van start. Helaas aan het eind nipt verloren, ik merkte goed dat ik invulnerability shield en Shield extender had opgeoffert voor ECCM modules. Ik ging flink rapper omlaag als in het eerste gevecht, waar ik het einde nog haalde.

Zelf gelukkig geen schip verloren, al was het wel close de laatste ronde toen ik ca 10% structure overhad :/

Overigens indrukwekkend hoeveel dps er met een Kestrel uitgeperst werd. De kestrel out-dpste de cruisers en lag bijna gelijk met een drake! Hij zou vandaag zijn fit posten op ons forum, ik ben erg benieuwd.

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:30:
Overigens indrukwekkend hoeveel dps er met een Kestrel uitgeperst werd. De kestrel out-dpste de cruisers en lag bijna gelijk met een drake! Hij zou vandaag zijn fit posten op ons forum, ik ben erg benieuwd.
Lol, das of een heel slecht gefitte drake of een heeel slecht geskillde drake of zelfs een combi. Drake heeft zeker 3x de dps van een kestrel als het niet meer is. Een "goed" gefitte drake doet +/- 350 dps (met nog goede tank), kessy gaat dat bij lange na niet halen. Sterker nog, ik denk dat een beetje geskilllde speler met alleen de drones alleen meer dps doen dan de kestrel.

Overigens zijn dat wel de leukste pvp gevechten, man of 5 vs 5. 10 vs 10 is ook nog wel ok maar daarboven vind ik het persoonlijk wel minder worden.

[ Voor 9% gewijzigd door FreeMen op 19-11-2009 13:02 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Goed gefitte drake doet nog wel meer dan dat hoor.

En projected ECCM is niet zo nuttig, beter gewone ECCM hebben voor jezelf (en enkel projected gebruiken als je zelf ook al gewone ECCM hebt gefit).

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Hurtebise schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:32:
Wat is de beste manier om de mining cycles van ice harvesting te bekorten, de opbrengst te verhogen? Suggesties graag. Ik dacht aan volgende zaken:

- t2 Ice Harvesting Lasers fitten
- t2 Harvesting Laser Upgrade fitten
- Exhumers skill naar lvl V trainen
- Mining Director skill trainen
- Mining Foreman skill trainen
- Mackinaw ipv Hulk vliegen?
- welke drones? Gebruik nu Hobgob t1/2 tegen ratjes. Zou eventueel mining drones (type?) kunnen gebruiken en shield tanken met shield booster/shield repair
OverDone Ice Mining Guide

http://www.eve-guides.com/mining/OverDoneIceMiningGuide.pdf
Cycle Times
Cycle times are the most important thing in ice mining. There got to be as low as you can get them and in this section I will show you how to get to that magical 274.83 sec time. Also what ice per hour and isk per hour you’re going to be making. What Isk per hour and ice per hour do you get from the 274.83sec cycle time? I will show you in a table what is said in other guides you get from a Mackinaw and then compare it to this guide. Remember this guide is using the full amount of skills you can get for ice mining and the lowest time you can get in a Mackinaw.

Cycle Time (sec) Ice Units /hour Cycle /hour Isk /hour (0.8 – 0.1) Isk /hour (0.0)
317.28...........................44 .............11.34 ......5,192,000.00 ..........22,880,000.00
274.83...........................52..............13.09.......6,136,000.00...........27,040,000.00

Now for easy mining like this I think there good figures. But to get the 274.83 you need good skills and a good ship setup but luckily I put together my own setup and now going to show you how it can be done.

Why should I use a Mackinaw over a Hulk? Well with the Hulk you do have 3 harvesters and the Mackinaw only has 2 but this is where the 100% bonus comes into play. With the Hulk you’re only getting 3 ice per cycle and the Mackinaw you getting 4 ice per cycle. So total amount per hour is higher with the Mackinaw and you make more isk.

Mackinaw
 High slots: 2xIce Harvester II
 Mid slots: Nothing!
 Low Slots: 2xIHU II

Skills Needed for 274.83sec
 Exhumer, level 5
 Ice Harvesting, level 5

Fleet Boost Needed for 274.83sec
 1x Mining foreman Link – Laser Optimization

[ Voor 54% gewijzigd door tntkiller op 19-11-2009 13:42 ]

Iseci

• Dutch2007
niets@mids, euhms why? (ja weet dat jij dit niet zelf zegt) heb je toch geen defence small shield booster zal toch wel te fitten zijn lijkt me...

Verwijderd

furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:29:
Goed gefitte drake doet nog wel meer dan dat hoor.
De drake werd gevlogen door een speler die net de drake kon vliegen en net genoeg skill om hem fatsoenlijk te fitten. De kestrel werd gevlogen door een speler met veel ervaring en meer skills getraint. Was dus een goed gefitte Kestrel met een ervaren speler tegen een marginaal gefitte drake met een onervaren speler.
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:29:
En projected ECCM is niet zo nuttig, beter gewone ECCM hebben voor jezelf (en enkel projected gebruiken als je zelf ook al gewone ECCM hebt gefit).
Ik had gewone ECCM en projected. Zoals gezegd bestond elk team uit 1 erveren en twee nieuwe spelers. De ervaren spelers hadden ook de best gefitte schepen. Mijn dps viel in het niet bij de ervaren speler in het team, dus die heb ik als target genomen voor de projector. (Hij was ook degene die continu werd uitgeschakeld door de ECM van het andere team).

• Wabs
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:55:
[...]

De drake werd gevlogen door een speler die net de drake kon vliegen en net genoeg skill om hem fatsoenlijk te fitten. De kestrel werd gevlogen door een speler met veel ervaring en meer skills getraint. Was dus een goed gefitte Kestrel met een ervaren speler tegen een marginaal gefitte drake met een onervaren speler.

[...]

Ik had gewone ECCM en projected. Zoals gezegd bestond elk team uit 1 erveren en twee nieuwe spelers. De ervaren spelers hadden ook de best gefitte schepen. Mijn dps viel in het niet bij de ervaren speler in het team, dus die heb ik als target genomen voor de projector. (Hij was ook degene die continu werd uitgeschakeld door de ECM van het andere team).
Maakt het echt zooo veel verschil die skils? wist wel dat het wat scheelt maar dat je DPS practisch te verwaarlozen wordt als beginner in zelfde soort schip had ik niet echt verwacht.

Die drake kan, mits goed gefit makkelijk 3 frigs/cruisers continu tanken (zeker als je geen tackel fit). Beetje drake fit (t2 hardners) tankt snel 600 dps namelijk. en dan heb je nog niet echt uber skils. kan naar 850 ofzo.

volgendekeer gewoon een ishtar inbrengen of een curse ofzo, neuts werken heeel erg goed in kleine gangs. =) ecm drones is ook een optie. of gewoon meteen neut domi =) RR Domi gang is ook lol 8)

Verwijderd

Het probleem is denk ik gewoon wat je kan fitten. Ik heb ook een drake, maar fitten is een ramp. Ik vind overal voorbeelden, maar Tech II fitten kan ik nog niet en als ik dan een vergelijkbare fit wil maken met Tech I dan loop ik opeens tegen cap/cpu problemen aan.

• De_Bastaard
Skillen is the only way :)

• Sissors
  • Niet online
Een goed gefitte pvp drake kan niet 3 cruiser tanken (als je thoraxen hebt heb je het over DPS dat zo goed als geen subcapital kan tanken). Hij kan waarschijnlijk nog geen eens een t1 frig tanken (hangt beetje van fitting af), omdat je hem fit voor buffer tank en dps, niet voor passive recharge.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Dutch2007 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:50:
niets@mids, euhms why? (ja weet dat jij dit niet zelf zegt) heb je toch geen defence small shield booster zal toch wel te fitten zijn lijkt me...
4 civilians, en je hebt nog 2 rigs :P

Met Mining Upgrades V en Electronics V heb je nog geen 9.5 CPU over (zonder implants) met die setup. Een survey scanner past wel.

Verder (als je er het geld voor over hebt) is er nog de "Hardwiring - Inherent Implants 'Yeti' BX-2" voor 5% ice cycle time. Deelt wel het implant slot met de "Hardwiring - Inherent Implants 'Highwall' HX-2" voor 5% ore, dus dat wordt kiezen of een jumpclone als je ook ore mined :) 100 en 138mil respectievelijk, Cybernetics V nodig.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Wabs
  • Niet online
furby-killer schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:30:
Een goed gefitte pvp drake kan niet 3 cruiser tanken (als je thoraxen hebt heb je het over DPS dat zo goed als geen subcapital kan tanken). Hij kan waarschijnlijk nog geen eens een t1 frig tanken (hangt beetje van fitting af), omdat je hem fit voor buffer tank en dps, niet voor passive recharge.
Als je weeeet dat je 3v3 gaat spelen, dan pak ik een passive recharge drake en geen buffer drake, lijkt me logische keuze. 8)7 en je weet ook dat er 2 man noobs zijn en 1 ervaren speler tegen je, als je dat mee neemt in de vergelijking komen die bijna zeker neit tot de dps om je te kraken. + dat in de tijd die ze nodig gaan hebben om je berg EHP +recharge door te knabbelen jij al lang 1 gepopt hebt en ze dan dus zeker niet door je tank gaan komen....

als je niet weet dat je 3v3 speelt is het natuurlijk een ander verhaal. Maar bij schip keuzes in dit verhaal was het dus wel bekend, fight specifiek fitten dus ;)

• Sissors
  • Niet online
Dat doe je dus niet 8)7

Enige resultaat is dan dat ze jou tot laatste bewaren, om vervolgens dwars door je passive recharge te gaan met veel hogere dps dan je ooit kan tanken. Terwijl als je voor normale pvp fit was gegaan je hele tijd hoop dps kan doen.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo, 2 weken verder en ik speel nog steeds, en dat wil wat zeggen heb ik begrepen ;)
Heb de smaak aardig te pakken qua traden. Vanavond zat ik op ongeveer 1.5M ISK/uur met m'n hoarder. Niet onaardig toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Inderdaad, voor een twee weken oude char is dat erg netjes hoor *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Wabs schreef op donderdag 19 november 2009 @ 15:20:
Maakt het echt zooo veel verschil die skils? wist wel dat het wat scheelt maar dat je DPS practisch te verwaarlozen wordt als beginner in zelfde soort schip had ik niet echt verwacht.
Een slechte drake in pve tankt en doet damage zoals een pve caracal in mijn handen. Net in een drake kunnen zitten, betekent "breng die drake maar niet in pvp".

Na een jaar drakes vliegen/trainen ben ik nog altijd niet tevreden met de skills. bv navigation is te laag zodat ik op 90% van de gebruikelijke (plated) battlecruisersnelheid (1km/s) zit. Uiteraard is navigation ook goed om mijn rokh wat sneller dan het traagste schip van een fleet te maken.
Die drake kan, mits goed gefit makkelijk 3 frigs/cruisers continu tanken (zeker als je geen tackel fit). Beetje drake fit (t2 hardners) tankt snel 600 dps namelijk. en dan heb je nog niet echt uber skils. kan naar 850 ofzo.
Hoe groter gangs worden, hoe minder de dps recharge/rep/boost telt. De berekening ziet wat anders eruit.

Ik neem mijn laatst geteste HAM drake:
rapture's HAM drake

Je kan 3 max damage thorax'en inzetten, heavy neutron blaster II, 3 damage mods,... en hammerhead II. Tot 3*667=2001 dps en de drake schiet met 581 dps op een thorax met 12,4k eHP. Na 22 seconden is de eerste thorax uitgeschakeld. De drake is 44k eHP kwijt en zit bijna in armor. 2de thorax afmaken zou 22 seconden kosten en 2 thoraxen zouden 29,4k eHP van de drake afhalen. 2 thorax'en blijven over en de drake is al dood. Met een veeleisende fitting (74k eHP) zou je net op het laatste moment de 2de thorax neerhalen.

Tegen 2 thorax'en zou 29,4k eHP damage in 22 seconden weinig aan een drake doen, terwijl de eerste thorax eraan is. 2de thorax wordt dan afgemaakt alsof het een hauler of een hulk is.

Een andere mogelijkheid is de thorax'en met heavy electron blaster en 1600mm plate uitrusten. Met 21,6k eHP buffer houden ze veel langer uit zodat hun 554 dps langer in het gevecht blijft. De drake heeft dan 37 seconden nodig en 3*554=1662 dps haalt 61,5k eHP van een drake af. Een sub-drake target kan je neerhalen zonder thorax'en te verliezen en fleet sniper BS heeft ongeveer een drake buffer tank.

Tegen 2001 dps kan je sowieso geen drake of nighthawk ontwerpen. Als je 600 dps tankt en 1400 dps brandt op je grotere buffer. Je schiet bv 250 dps terug, dan duurt het lang om een thorax neer te halen. Een grotere buffer met 1400 dps afbranden duurt wat langer. Ik ga deze niet verder uitwerken.

In een realistische situatie gooit 1 van die 50m³ dronebay cruisers 5 medium ECM drones om mijn drake lam te leggen en ze kunnen gewoon max damage zonder plate gaan.

Het komt erop neer dat ik 2 BC's tegen 3 cruisers moet inzetten. Met 2 brutix'en zou ik ineens wat ECM drones terug smijten.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 20-11-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dominion expansie is nu officieel een grote grap geworden. De fighter-bombers komen niet, motherships blijven precies wat ze zijn (twee nieuwe DD's en ze zijn nu weg) omdat CCP ze teveel heeft lopen aanpassen voor de deadline.

Je kijgt nu Cap Cruise Missiles met een grotere explosie radius dan Citadel Torps, maar dan moet je maar Target Painters gebruiken ! Die het niet doen op supercaps, POS'es en dreads in siege. Alle XL turrets zijn door een randomizer heen gehaald die hun stats aangepast heeft om zo 'balans' te krijgen.

De Dominion sov wijzigingen kan niemand goed testen door de tijd (100 dagen voor lv 5) die te kort is tot de release dus daar zal ook nog wel flink wat niet gaan zoals het hoort. Niemand weet of je 10, 100 of 5000 NPC kills nodig hebt voor een +1 ontwikkeling van je systeem en of het straks wel werkt zoals het moet.

De Fleet Finder is wel een hele verbetering, misschien wel alle andere ellende waard.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ja, ik snap je berekening en ik snap ook wat furby zegt. alleen ging dit om een specifiek verhaal. en dus niet 3 stuks t2 neutronblaster thoraxen met t2 drones |:(

het ging om 1 ervaren speler en 2 beginners die dus waarschijnlijk in een frig zitten... tegen 3 full skill thoraxen ga je het niet redden, dat snapt iedereen wel. Maar tegen 2 kestrels en een caracal of een BC ofzo bijv ga je het wel tanken.

Wederom is het gewoon een feit dat tegen 2 noobs en 1 ervaren speler het gewoon slimmer is om wel een recharge tank (active of passive ligt natuurlijk aan schip) te nemen ipv een buffer.

Wat ook niet klopt in dat thorax verhaal is dat je vergeet dat jij ook met 3 man bent. dus die 3 thoraxen krijgen ook meer DPS te verwerken. 2 passive drakes en een frigje vs 3 thoraxen.... anyday! (en dan even ecm enzo niet mee gerekend, puur dmg vs tank).

Andere situatie tegen ervaren spelers is een ander verhaal, volledig mee eens, maar in dit geval kies ik voor recharge, blijft persoonlijke keuze, als je liever wat anders vliegt is dat natuurlijk aan jou.
Overigens gebruik ik bijna nooit drakes met pve 8)7

andere optie is als je weet dat er frigs op je af gaan komen: drake met assault missiles fitten. Is echt een beest tegen intys/frigs >:)

Gooi er maar wat berekeningen tegenaan, wie weet is het volgens de getallen toch beter om buffer te nemen maar heel veel zal het niet schelen dus een recharge bootje pakken is echt geen super slechte keus en ze moeten goed samen werken voor je echt neer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
IJzerlijm schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:12:
Dominion expansie is nu officieel een grote grap geworden. De fighter-bombers komen niet, motherships blijven precies wat ze zijn (twee nieuwe DD's en ze zijn nu weg) omdat CCP ze teveel heeft lopen aanpassen voor de deadline.

Je kijgt nu Cap Cruise Missiles met een grotere explosie radius dan Citadel Torps, maar dan moet je maar Target Painters gebruiken ! Die het niet doen op supercaps, POS'es en dreads in siege. Alle XL turrets zijn door een randomizer heen gehaald die hun stats aangepast heeft om zo 'balans' te krijgen.

De Dominion sov wijzigingen kan niemand goed testen door de tijd (100 dagen voor lv 5) die te kort is tot de release dus daar zal ook nog wel flink wat niet gaan zoals het hoort. Niemand weet of je 10, 100 of 5000 NPC kills nodig hebt voor een +1 ontwikkeling van je systeem en of het straks wel werkt zoals het moet.

De Fleet Finder is wel een hele verbetering, misschien wel alle andere ellende waard.
jep, had het ook gelezen, echt zo slecht dat ze iets aankondigen, het dan weizigen om vervolgens weer te schrappen. beetje een faal sessie imo.
Overgens niet erg van belang voor mij, vlieg geen caps.

Nog een vraag: gaat die wijziging bij projectile ammo nog wel door? heb het idee van wel maar kan het even niet vinden....

Fleet finder is idd wel goed plan. :) +wat nieuwe missies en zo(pirate faction etc), niet echt boeiend voor mij maar voor beginners wellicht leuk. Ben wel benieuwd naar de toekomst, wanener komen die mothership dingen dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 14:27
Damn. De comments bij de cap changes groeit nog veel harder dan die van de upkeep.. en nu zitten er echt woedende reacties tussen. Ik ga zelf low profile vanaf 1 december, kijk het nog ff aan. Maar echt lekker loopt het niet nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zie persoonlijk niet echt grote probleem waar mensen zo emo over gaan. Close range dread guns boosted, artillerie blijft zwak maar er wordt maar handig vergeten dat nag 4 wapens heeft ipv 3 van andere dreads. Motherships onveranderd is niet leuk inderdaad, maar het wordt er ook niet slechter op. Enige echte probleem dat ik zie zijn capital missile explosion radius, die moet gewoon kleiner. Maar omdaar nou emo over te gaan doen. En capital weapons zullen iig beter balanced zijn dan dat ze nu zijn.

Voor sov maakt het echt niet veel uit hoeveel je precies nodig heb om lvl 5 te halen, dat zijn dingen die later getweaked kunnen worden (zowiezo kan je dat niet op sisi testen), en in tegenstelling tot originele sov kosten zijn het geen hele belangrijke dingen.

Drake geval: Punt blijft dat als er 1 drake is en 2 cruisers/frigs je eerst die afmaakt. Dus in die tijd maakt het niet uit of je buffer tank of passive tank hebt, maar met buffer tank doe je een hele hoop meer damage. Als daarna het geval is dat je alle damage die overblijft kan tanken met je drake, tja dan kan je het een winst noemen maar in hoeverre je het winst kan noemen gezien het pvp training moest zijn om met een drake die niks kan de damage te tanken is twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

4 wapens van twee types doen minder dan 3 van hetzelfde doordat die een betere bonus krijgen en drie damage mods beter zijn dan twee keer twee.

PLus dat je langer traint en 25 miljoen extra betaalt voor je vierde capital turret/launcher.

Los van deze inhoudelijke zaken is het verontrustend hoe CCP iemand de baas laat zijn over zaken waar hij geen enkel benul heeft hoe ze werken. Het hele verhaal rammelt aan alle kanten, misschien omdat het in een niet moedertaal geschreven is maar het zit ook vol met enorme misvattingen over basis functionaliteit van zijn produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tuurlijk heb je met nag niet 33% meer damage als alle wapens evenveel damage doen doordat je verschillende damage mods moet gebruiken. Maar nag is shield tanker met voldoende low slots dus kan er flink wat fitten (who cares over die 25M voor een extra wapen als je een dread koopt). Uiteindelijk heb je toch een flinke dps boost omdat je 4 wapens hebt ipv 3, dus is het logisch dat je wapens minder schade zullen doen om het balanced te houden.

Of het perfect is is een ander verhaal, maar ga nou niet doen alsof nu ineens nag nutteloos zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Van een schip dat drie wapens op level V vereist om te functioneren zou je verwachten dat het in ieder geval niet het slechtste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
IJzerlijm schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 15:18:
Van een schip dat drie wapens op level V vereist om te functioneren zou je verwachten dat het in ieder geval niet het slechtste is.
ik geloof dat de naglfar mits goed gefit wel een van de betere tankers kan zijn.. dps tja daar ga ik me even buitenlaten.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:21:
Zie persoonlijk niet echt grote probleem waar mensen zo emo over gaan.
Een of ander jong gastje die er overduidelijk geen kaas van heeft gegeten maakt een blog waar een hoop onzin in staat. Vind je het gek dat de spelers zoiets hebben van 'ga ff wat nuttigs doen gast'.
Als er duidelijk niet goed wordt nagedacht over hoe alles te veranderen dan maakt CCP het zichzelf onmogelijk.
Zelf kijk het nog wel even aan maar als ze zo door blijven klunzen dan ga ik teren op m'n spaarpotje totdat het geld op is en krijgt CCP geen cent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En wat is dan het probleem behalve explosion radius van missiles? MS changes worden hoog tijd, maar geen verandering maakt het ook niet slechter. En kan best dat er dread fights zijn waarbij je in optimal van blasters ben (lijkt me lastig om niet alle kanten op te bumpen bij die range), maar betere optimals voor short range dread guns waren gewoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
furby-killer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:21:
Zie persoonlijk niet echt grote probleem waar mensen zo emo over gaan.
Waarschijnlijk, omdat de meeste oudere spelers het gevoel hebben, dat CCP steeds meer zit te rommelen met eve.
Elk jaar is de zogenaamde expansie kleiner, dan voorgaande jaar, terwijl ze wel steeds meer beloven, maar als expansie dan uitkomt, hebben de meeste aankondigingen het niet gehaald of zijn zo veranderd, dat het nauwelijks interessant is.
Faction warfare, wormholes, zijn ook voorbeelden van niet echt geslaagde expansies. Cosmos kun je daar ook wel onder scharen. Ze gooien het in het spel, zonder te kijken, als het redelijk past, maken er veel tamtam van en dan stelt het allemaal zeer weinig voor of is totaal niet gebalanceerd.
En bestaande content GOED aanpassen, ho maar.

Neuh, ik kan persoonlijk wel begrijpen, waarom veel mensen niet zoveel op hebben met ccp's zn expansies.
En laten we wel wezen, een plan voor de toekomst of een goede leidraad voor nieuwe content en aanpassingen hebben ze niet, het komt allemaal zwaar amateuristisch en chaotisch over.
Maar ja, er is nog geen concurrent voor ze, die hun wakker kan schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat komt enkel alleen door het syndroom dat vroeger alles beter was. Deze expansie hebben we alsnog fleet finder, nieuwe eve mail, nieuwe browser, dread changes, sovereignity systeem compleet verandert, 4 nieuwe faction BS, alle faction BS en pirate BS compleet verandert, typhoon changes, projectile ammo changes, tracking comps en enhancers helpen bij fall off wat ook een enorme invloed heeft. En dat is zo wat ik uit mijn hoofd kan opnoemen, dit is 1 van de grootste expansies in eve, dus totaal geen reden om te klagen over de grootte.

Maar ik heb mensen zelfs zien klagen dat oude probe systeem beter was, als je dat serieus vindt ben je hersendood of onderweg naar hersendood door het oude probe systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:53:
En dat is zo wat ik uit mijn hoofd kan opnoemen, dit is 1 van de grootste expansies in eve, dus totaal geen reden om te klagen over de grootte.
Trinity (nieuwe graphics) was veel groter wat dat betreft. Introduceren van POS (RMR) was ook niet niks.
De eerste 2 expansies waren overigens een ramp want je kon wekenlang niet eens fatsoenlijk spelen.
-Faction BS is gewoon een copy paste van een bestaand schip met andere textures en stats.
-Fleet finder is een goede toevoeging om een te ingewikkeld systeem wat makkelijker te maken.
-Minmatar buff/nerf was nodig omdat Amarr teveel gebuffed werd. Nu zijn Gallente en Caldari weer zwakker.
-SOV aanpassingen waren in het begin zo radicaal (duur) dat ze naar veel klagen zwaar generfed zijn. Maar details en uiteindelijke kosten zijn nog steeds niet duidelijk (en goed getest).
-Supercap nerfs is hap-snap, swing-miss, total fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mothership is niet generfed en titans waren hoog tijd en 1 van de dingen die ik vergeten was op te noemen, maar wel heel goed is.

Sov systeem prijzen zijn verandert, maar het nieuwe systeem wordt nog steeds geimplementeerd wat een hele verandering is. Kan niet zeggen dat ik enkel graphics update (planets was ik ook nog vergeten) groter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eens bekeken wat een overtanked drake zou doen. 886 dps omni tank en 305 dps damage met faction scourge & hobgoblin II. Schaalbaarheid testen met 1 HAM vs 1 overtanked, 2 HAM vs 2 overtanked, 3 HAM vs 3 overtanked,...

numbertypedamagemax damagebufferrechargepenetrateduithouding
1HAM58158165680108197333,4
overtanked305305754238860perma
2HAM581116265680108502130,84
overtanked30561075423886276273,27
3HAM58117436568010880781,39
overtanked3059157542388685788,01
4HAM581232465680108111259,06
overtanked305122075423886143852,45
5HAM581290565680108141746,35
overtanked305152575423886201937,36
6HAM581348665680108172238,14
overtanked305183075423886260029,01
7HAM581406765680108202732,4
overtanked305213575423886318123,71
8HAM581464865680108233228,16
overtanked305244075423886376220,05
9HAM581522965680108263724,91
overtanked305274575423886434317,37
10HAM581581065680108294222,32
overtanked305305075423886492415,32

Tot aan 3 vs 3 of te zwakke tegenstander zou een overtanked langer overleven dan je tegenstanders. Vanaf 4 vs 4 is het duidelijk damage/buffer boven recharge.

Overtanked setup kan niet tacklen, microwarpen,.. en de HAM drakes bepalen wanneer het gevecht begint/eindigt. 1 vs 1 heeft geen zin, de HAM drake warpt in 4de of 5de minuut uit ipv zich kapot laten schieten.
Wabs schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:16:
ja, ik snap je berekening en ik snap ook wat furby zegt. alleen ging dit om een specifiek verhaal. en dus niet 3 stuks t2 neutronblaster thoraxen met t2 drones |:(
[...]
Gooi er maar wat berekeningen tegenaan, wie weet is het volgens de getallen toch beter om buffer te nemen maar heel veel zal het niet schelen dus een recharge bootje pakken is echt geen super slechte keus en ze moeten goed samen werken voor je echt neer gaat.
Ga je de beginners trainen hoe je van zwakke tegenstanders kan winnen? Of ga je hen trainen op minimale gang size, wat sterkere tegenstanders en schepen die hun "gebruikelijke" ipv "foute" setups gebruiken? 5 vs 5 is een klein gevecht.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 21-11-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar met Eve. Ga m'n toons aan vrienden geven en opzeggen.
Hoe CCP met haar klanten omgaat is onbehoorlijk en ik heb geen zin meer om me hier aan te ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Prima, doe dat.

Of iets meer gefundeerd: Leuk dat je het wil delen, maar een beetje argumentatie en een beetje minder emoragequit mag wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:05:
Ik ben klaar met Eve. Ga m'n toons aan vrienden geven en opzeggen.
Hoe CCP met haar klanten omgaat is onbehoorlijk en ik heb geen zin meer om me hier aan te ergeren.
can I have your stuff? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jij was toch de CVA'er? Kan je beter je stuff geven aan mede holder :D

Moet wel zeggen dat het natuurlijk jou keuze is, maar dat ik het belachelijk vind, zowiezo van welk probleem heb je nu zoveel last, en dan kan je net zo goed meteen helemaal stoppen met gamen. Tegenwoordig wordt EA zo ongeveer gezien als 1 van betere bedrijven hoe ze met hun klanten omgaan, dat zegt wat over de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wow, dat is nieuw! Iemand roept dat ie zn account op gaat zeggen... zonder onderbouwing!
I really couldn't care less. Zolang ik nog plezier in het spel heb maakt het me verdomde weinig uit wat jij met je account doet. Vind alleen een post zoals je die nu maakt beetje triest als je niet kan vertellen waar je nou echt last van hebt?

Ja ccp heeft wat fouten gemaakt maar ik zie liever ook geen wijzigingen dan dat ze motherships ineens veranderen en het toch neit blijkt te werken en het teruggedraaid moet worden.
Dread verandering is prima, wordt gewoon wennen. Gezeik over niets imo, niet alsof je schip ineens niets meer kan ofzo.

wat een berg gezeik om een paar veranderingen in een SPEL! kom op zeg... 8)7 als het doorgevoerd wordt ie het puur een kwestie van jezelf aanpassen op de veranderingen en verder spelen.
Als iemand een account hierdoor opzegt verdient ccp misschien iets minder maar het zal echt niet een groot verschil zijn, het grootste gedeelte van de spelers heeft geen idee wat er precies gaat veranderen en gaat dus ook echt niet stoppen. Ze kunnen immers nog prima missies runnen. Je bereikt dus neits met het opzeggen van je account, behalve dat je zelf veel vrije tijd krijgt :P

Ooh en dat hele drake verhaal:
Bedankt voor het uitrekenen van wat ik al vanaf het begin van de discussie riep. IN DIT SPECIFIEKE GEVAL is een recharge drake gewoon een betere keus. Je getallen onderbouwen dat. en nee, ik zou niet mijn nieuwe recruits leren om met recharge drakes te vliegen. Ik zou ze laten na denken over wanneer welk schip nou beter is dan het andere...

[ Voor 13% gewijzigd door Wabs op 23-11-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ongeveer hoe het is gelopen:

-Introductie nieuwe Capital Ships: deathray Titans, fighter-bombers en grote HP buff op supercaps. Tests op SiSi en onderbouwd door een CCP dev die veel ervaring als speler had (Seleene).
-CCP Nozh verschijnt op het toneel en begint allerlei zaken te wijzigen.
-Fighter control limiet
-HP buff terug gedraaid
-Build Cost enorm terug gebracht
-Docking toestaan

Elke wijziging wordt gevolgd door een nieuwe, nog slechtere in plaats van toe te geven dat wat ze veranderen stom is.

-Nozh komt met zijn nieuwste oekaze: MS blijven zoals ze zijn. Wat betekent dat ze niet kunnen docken, niet meer in sov 4 veilige Cap Ship Arrays kunnen worden bewaard en door twee titans worden ge-instavolleyed over twee weken. Daarbij ook de onzinninge Naglfar wijziging (minder dan 10% van de caps in grote battles is een Nag door de veel langere training nodig) en absurde Target Painter redenering.
-Spelers zijn woedend en uiten die woede op het forum
-CCP begint posts te verwijderen
-Nozh reageert door alle kritiek te negeren, wat grafiekjes te dumpen waar Motherships max Drone Control Units hebben en verder zijn onkunde te bevestigen door te claimen dat dreads in siege meer schade krijgen.

Ik heb CCP gesteund in veel van hun beslissingen zoals Ghost Training maar dit is weer de ouwe CCP zoals we die kennen. Niet bereid te erkennen dat ze een fout maken en druk bezig hun forum te schonen van kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sry,nope.
furby-killer schreef op maandag 23 november 2009 @ 08:48:
Moet wel zeggen dat het natuurlijk jou keuze is, maar dat ik het belachelijk vind, zowiezo van welk probleem heb je nu zoveel last, en dan kan je net zo goed meteen helemaal stoppen met gamen. Tegenwoordig wordt EA zo ongeveer gezien als 1 van betere bedrijven hoe ze met hun klanten omgaan, dat zegt wat over de rest.
Ik heb een poosje in ISD gezeten (vrijwilligers die voor CCP werken) en daar werd je behoorlijk schofterig behandeld. Ik krijg nog steeds 13$ van ze trouwens voor het werk wat ik voor ze gedaan had, nooit meer wat van gehoord. Daar ben ik destijds toen mee gestopt omdat het echt niet meer leuk was.
Maar na 6 jaar naar hun leugens te moeten luisteren was gewoon de maat vol. Wel roepen dat je jezelf wilt verbeteren maar als puntje bij paaltje komt gewoon keihard tegen je klanten gaan liegen is gewoon niet slim. Als je een spelletje niet meer voor je lol kan spelen dan is het gewoon beter om te stoppen. Zal m'n corp verder wel missen want dat was gezellig.

Maar volgend jaar gaat Startrek online beginnen en dat lijkt me wel geinig. Wie weet zijn het daar ook net zulke rotzakken. Maar niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hoe werd je dan schofterig behandeld in ISD? (En welke? STAR? BH?)

En zoals CCP ook zei, Nozh kan die beslissingen echt niet allemaal alleen maken. Punt is MS worden inderdaad nog een beetje meer nutteloos, maar veel maakt het niet aangezien ze het nu ook redelijk zijn. Ik heb mijn ernstige twijfels over hoe nutteloos nag zou gaan worden nu, enige echte hele grote probleem is de target painter redenering.

En vind je het raar dat CCP posts verwijderd die gewoon ver over het toelaatbare gaan?

Ondertussen hebben onze mede holders LFA vriend en vijand verbaasd door -A- sov aan te vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Ach, als ze die zooi niet in deze expansion stoppen, dan hebben ze daar echt wel een goede reden voor, er werken wel meer dan 5 mensen bij CCP denk ik zo :P. I don't care really, die dingen zijn gratis anyway.

Wouter, je gaat toch niet serieus moeilijk doen over 13$ of wel :D, dan kan je inderdaad maar beter stoppen. In mijn ogen moet je niet zo zeuren en eens leren te relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ravenger schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:38:
......

Wouter, je gaat toch niet serieus moeilijk doen over 13$ of wel :D, dan kan je inderdaad maar beter stoppen. In mijn ogen moet je niet zo zeuren en eens leren te relativeren.
Eensch! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geld mogen ze in een donker plekje stoppen. Ik heb in game ook 80B weggegeven. En mijn toons zijn ook iets van 50B waard en die geef ik ook zo weg. Het zijn maar pixels. Je hebt een tijdje voor ze gewerkt en er kan nog geen bedankje vanaf. Daar krijg je zo'n warm familiegevoel van.

Dat je niet fatsoenlijk behandeld wordt is gewoon onnodig en jammer. Jullie hebben er geen problemen mee, niks mis mee overigens. Had ik in het begin ook niet zo maar na ruim 6 jaar geen duidelijke verbetering dan kan je niets anders dan je conclusies trekken.

Voor mij was de druppel dat ze 2 weken voor de expansie dingen gaan omgooien zonder duidelijke uitleg waarom. Daarbij nog het feit dat ze zomaar 8 maanden werk van spelers en hun collega's opzij schuiven zonder enige onderbouwing. Waar ze dan wel mee komen zijn opmerkingen 'target painters on capital ships' gebruiken en setups van moms met 5 DCU. Mensen die hierover opheldering vragen worden posts van gedeleted omdat ze daar geen antwoord op willen geven. (Ook een van mijn posts trouwens omdat die 'off-topic' zou zijn. Maar dat was al na m'n beslissing om te stoppen.)

Het is daar gewoon paniekvoetbal bij elke expansie omdat de organisatie an sich nog steeds denkt dat ze een bedrijfje van 30 man zijn terwijl er nu al 300 man werken. Let maar eens op hoeveel kleinere projectjes zijn verzand in niets omdat er geen aandacht meer aan gegeven wordt. (alliance logo's, wiki, item database)
Er wordt regelmatig geklaagd over problemen met betalen, problemen met eve store en shipping, problemen met GM's om je petitions fatsoenlijk en op tijd afgehandeld te krijgen, problemen met bugs in de client waar maanden niets aan gedaan wordt. (En als je weet hoe bugs afgehandeld worden daar weet je ook waarom.)
Het uitreiken van de prijzen van het alliance tournament moesten ze nog naar vragen omdat CCP dat 'vergeten'. Toen de deelnemers de forums gingen spammen kwamen ze pas in aktie en was het zo geregeld.

Tel daar nog al die andere schandalen op (sommige daarvan weten alleen (ex)ISD mensen) en je krijgt een leuke verzameling bloopers waarbij het relativeren meer op je kop in het zand steken gaat lijken.

Lekker vrolijk verhaaltje he.
Maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het gaat je goed, doei :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat je zegt klopt wel hoor, misschien maar een contra-site oprichten waarbij mensen hun beklag kunnen doen over de game? Zonder dat het alleen maar geflame wordt, maar gewoon duidelijk beargumenteerde onderwerpen/reacties. Dat van die targetpainters enzo hoorde ik ook ja, wat een bagger verhaal! Net als ik Minmatar BS V in mn queue heb om daarna minmatar caps te kunnen vliegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Ik snap wel wat je bedoelt wouter, en het is volledig aan jou om die keuze te maken. Vond de eerste post met ' ik stop want ze doen belachelijk' wt kort door de bocht en begreep het niet echt. bedankt voor je opheldering. Kan het enigzins begrijpen, al kijk ik heel anders naar het geheel.

Ik probeer het toch postief te zien, ja ze maken vrij veel stomme fouten maar vergelijk het met menig ander spel dan moeten we blij zijn met expansions, veel andere spellen krijgen gewoon niets nieuws, andere spellen krijgen expansions waar je dan weer 50e voor neer mag leggen etc. Op dat gebied is eve best netjes.

ze moeten idd veel werken aan testen > info doorgeven over mogelijke veranderingen > beslissingen maken. Soms komt een dev blog uit terwijl dingen niet zeker zijn, zet het er dan bij. Niet eerst iets beloven en dan toch niet. zeg dat je er aan werkt en hopelijk in december lukt, zo niet en heeft het meer tijd nodig, dan komt het in de volgende ofzo. verkomt een HOOP gezeik.

communicatie is een probleem en zorgt voor veel frustratie. Maar het is niet zo dat die paar (vrij groffe, I agree!) fouten het hele spel helemaal verzieken. Het is klote voor de mensen die nu een mom hebben, eens, maar dat zijn er maar 500 ofzo. Klinkt als veel maar als er 200.000 mensen het spel spelen is het heel weinig. voor 99% van de spelers komen er een paar wijzigingen die het spel vooral verbeteren en soms worden er wat dingen gebuffed, en soms generfd. Hoort bij een tweak... nu ff schraal voor de Nag vliegers maar hij is niet ineens helemaal ruk ofzo.

Mijn idee van kijken naar de update: Geniet van de nieuwe opties die wel handig zijn (fleet finder! _/-\o_ ) en leer lekker leven met de andere 'problemen' kan niet altijd 100% positief zijn. Ik vermaak me iig nog prima. Positief kijken kan ook zo nu en dan... Hopelijk zetten ze een keer in Ijsland iemand aan de top van het geheel die wel een beetje leiding kan geven en orde op zaken kan stellen. tot die tijd moeten we er maar mee omgaan en blij zijn dat ze uberhaupt het spel blijven veranderen, ander hield het voor iedereen vrij snel op. Genoeg andere spellen waar wel de stekker uit getrokken wordt na een bepaalde tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Wabs op 23-11-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vanacht hadden onze buren en allies LFA towers in f9e neergeplemped, en ook een -A- tower gereinforced. F9E is systeem waar AAA sov heeft en grenst aan D-G, waar paxton (waar ik in zit) sov heeft. Reden waarschijnlijk dat ze het nu deden was dat AAA hun JB offline hadden gehaald als dominion voorbereiding. Het was nogal domme actie van LFA.

Wel grappig is de pic die AAA erover heeft gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/1659/f9e.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 23-11-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:38:
Dat geld mogen ze in een donker plekje stoppen. Ik heb in game ook 80B weggegeven. En mijn toons zijn ook iets van 50B waard en die geef ik ook zo weg. Het zijn maar pixels. Je hebt een tijdje voor ze gewerkt en er kan nog geen bedankje vanaf. Daar krijg je zo'n warm familiegevoel van.

Dat je niet fatsoenlijk behandeld wordt is gewoon onnodig en jammer. Jullie hebben er geen problemen mee, niks mis mee overigens. Had ik in het begin ook niet zo maar na ruim 6 jaar geen duidelijke verbetering dan kan je niets anders dan je conclusies trekken.
Wel erg naief om zoiets te zeggen. Als jij geen verbetering ziet over 6 jaar heb je een bord voor je kop. Om maar een ding te noemen, vroeger waren de patches echt hell, omdat de nasleep ervan nog zo gruwelijk irritant was met servers die crashen en dergelijke of hopeloze lag. Dat is sinds een tijdje echt niet meer zo.
Voor mij was de druppel dat ze 2 weken voor de expansie dingen gaan omgooien zonder duidelijke uitleg waarom. Daarbij nog het feit dat ze zomaar 8 maanden werk van spelers en hun collega's opzij schuiven zonder enige onderbouwing. Waar ze dan wel mee komen zijn opmerkingen 'target painters on capital ships' gebruiken en setups van moms met 5 DCU. Mensen die hierover opheldering vragen worden posts van gedeleted omdat ze daar geen antwoord op willen geven. (Ook een van mijn posts trouwens omdat die 'off-topic' zou zijn. Maar dat was al na m'n beslissing om te stoppen.)
Blabla etc. Zoals iemand anders ook al aan probeerde te kaarten, er werken meer dan 5 mensen bij CCP en het lijkt me erg sterk dat ze binnen het bedrijf elkaar gaan lopen naaien omwille van features in een expansion.
Het is daar gewoon paniekvoetbal bij elke expansie omdat de organisatie an sich nog steeds denkt dat ze een bedrijfje van 30 man zijn terwijl er nu al 300 man werken. Let maar eens op hoeveel kleinere projectjes zijn verzand in niets omdat er geen aandacht meer aan gegeven wordt. (alliance logo's, wiki, item database)
Er wordt regelmatig geklaagd over problemen met betalen, problemen met eve store en shipping, problemen met GM's om je petitions fatsoenlijk en op tijd afgehandeld te krijgen, problemen met bugs in de client waar maanden niets aan gedaan wordt. (En als je weet hoe bugs afgehandeld worden daar weet je ook waarom.)
Het uitreiken van de prijzen van het alliance tournament moesten ze nog naar vragen omdat CCP dat 'vergeten'. Toen de deelnemers de forums gingen spammen kwamen ze pas in aktie en was het zo geregeld.
Alsof er niets is gebeurd in 6 jaar eh :P Je noemt hier ook allemaal dingen op die niets met elkaar te maken hebben. Bovendien, er zijn al zoveel van die "kleine" projectjes wel gedaan, maar die vergeet je dan maar weer even. Petities gaan ook al veel sneller dan vroeger. Verder kan ik me niet voorstellen dat CCP zoiets 'vergeet' als een reward uitkeren aan deelnemers, waarom zouden ze dat doen? Er is daarvoor totaal geen motief. Vergeten mag dus best zonder quotes.
Tel daar nog al die andere schandalen op (sommige daarvan weten alleen (ex)ISD mensen) en je krijgt een leuke verzameling bloopers waarbij het relativeren meer op je kop in het zand steken gaat lijken.

Lekker vrolijk verhaaltje he.
Maar ik ben blij dat ik er vanaf ben. :)
Doei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 14:27
Nou niet meteen zo bot gaan zitten doen. Wouter heeft een paar goeie punten en ik kan het wel begrijpen. Heb ik 6 jaar de game ook zien veranderen van een club enthousiastelingen naar een bedrijf met vnl oog voor geld. Ik zou zweren dat ze door een amerikaanse hedge fund toko overgenomen waren als ik niet beter wist.

Het maakt mij allemaal geen reet uit, ben toch een beetje eve moe. Ik kijk ff wat er na 1 december gebeurt en anders ben ik ook weg denk ik. Wat me nog het meest irriteert is dat jarenlang iedereen mekaar maar verrotte vis kan uitmaken op de forums, maar als er in de aanloop naar de patch kritiek is kan er opeens heel vlotjes gemodereerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
We zitten hier allemaal smakelijk te lachen...
We zijn wardecced, en om de 2 uur krijgen we weer 2 mailtjes... Die alliance houdt geen corps over op deze manier, de war is nog niet live en ze zijn al 25% van de alliance kwijt :D

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 00:48
furby-killer schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:32:
Wel grappig is de pic die AAA erover heeft gemaakt:
Plaatje...
Pure Epic plaatje, nice find Furbs!!! :D

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Omg wat een epic fight gisteren in PNQY-Y !
Dik 1000 in local 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
pics or it didnt happen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die heb ik niet :( had ik wel moeten maken eigenlijk. Iets 600 vs 500 ofzo >:) minimaal 300 bs in fleet, 90 support en dan nog een berg capitals maar afaik waren die niet gebruikt.

http://www.it-kills.us/?a=kill_related&kll_id=103822

[ Voor 14% gewijzigd door De_Bastaard op 24-11-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ging niet om pos slopen/reppen dus? (geen caps...) waar werd om gevochten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Had ik nog niet gezien dat IT mooi adres heeft, is wel grappig verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:39:
ging niet om pos slopen/reppen dus? (geen caps...) waar werd om gevochten dan?
ehm.. met ±300 bsses heb je geen dreads nodig om tower te slopen hoor gaat dan prima met bsses only :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
dat snap ik, maar als je toch dreads op standby hebt pak je die toch? is een stuk sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:38:
dat snap ik, maar als je toch dreads op standby hebt pak je die toch? is een stuk sneller ;)
nee want dan ga je escaleren.

dreads erbij gooien betekend dat de tegenpartij 2 keuzes heeft 1 : of ze laten de pos doodgaan (wat ze met de bsses al lieten) of 2 : je gaat escaleren en jumpt jou dreads in die je niet tegen de bsses wilt gebruiken omdat die minder waard/te raken zijn.

het is niet altijd slim om caps in te zetten als je weet dat je tegenpartij ook caps on standby heeft staan om te escaleren.

In het geval van gisteren was het dus ''safer'' om met bsses de pos neer te halen dan met dreads omdat waarschijnlijk een herhaling van 3-inov had betekend.

edit : ik raad je aan om het volgende filmpje eventjes te bekijken mbt escalation

http://dl.eve-files.com/media/corp/morium/oneforall.mkv

edit 2 :

tevens houd in dat als je met 100 dreads op 1 pos gaat (die uit rf komt) je in 2 minuten de pos dood hebt en dus 8 minuten een sitting duck bent (10 min siege timer) terwijl je in die 10 minuten met bsses ook de tower neerkrijgt maar wel de optie hebt om dd's/fleets te ontkomen dmv in/out warpen wat je als sieged dread niet kan.

[ Voor 23% gewijzigd door AjDuLion op 24-11-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

angel00008 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:02:
[...]

tevens houd in dat als je met 100 dreads op 1 pos gaat (die uit rf komt) je in 2 minuten de pos dood hebt en dus 8 minuten een sitting duck bent (10 min siege timer) terwijl je in die 10 minuten met bsses ook de tower neerkrijgt maar wel de optie hebt om dd's/fleets te ontkomen dmv in/out warpen wat je als sieged dread niet kan.
Als je 100 dreads hebt, ga je in het algemeen niet eens in siege.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je een maand offline is de corp uit elkaar |:( (vorige keer was ik 2 dagen offline en was de director vertrokken :') )

Weet iemand nog een leuke corp in high sec (mining/mission runnen) voor een beginner (5.8 miljoen skilpoints)

Hang nu rond in tash-murkon ben amarr heb goede amar/caldari standing (+4),
Maar wel -5.3 gallente (diplomacy lv4) en -1,85 minmatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:58:
Ben je een maand offline is de corp uit elkaar |:( (vorige keer was ik 2 dagen offline en was de director vertrokken :') )

Weet iemand nog een leuke corp in high sec (mining/mission runnen) voor een beginner (5.8 miljoen skilpoints)

wsit ! :P

pnq is rustig vandaag.. morgen word het weer pew pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey elimuhn8 mijn corp is nog op zoek naar leden we hangen ook rond in tash murkon region Thijzo is me ingame naam als je intresse hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nou eens grappig. Spreek je een nederlander in de alliance, blijkt het ook nog een tweaker te zijn. :P
Ter verduidelijking, mijn eve ingame name is dus WouterH.

Zelf op dit moment bezig met lvl 1 missies. Had nooit die 2 jaar moeten stoppen, alle standings weer op bijna nul. Niet dat het veel was daarvoor, maar toch... ;)
angel00008 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:02:
edit : ik raad je aan om het volgende filmpje eventjes te bekijken mbt escalation

http://dl.eve-files.com/media/corp/morium/oneforall.mkv
Wat een super mooi (en handig) filmpje. Alhoewel ik nog lang geen capship kan vliegen heb ik dr nu al zin in. :P

btw. Het is trouwens te laat. Kan niet meer fatsoenlijk typen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
misschien is "dutch federation player corp" wat voor je daar zit ik in allemaal nederlanders/belgen erg gezellig.. maandag mining avond en donderdag missie avond.

bervin is een van de officers die je aan kan spreken.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

tntkiller schreef op woensdag 25 november 2009 @ 01:37:
misschien is "dutch federation player corp" wat voor je daar zit ik in allemaal nederlanders/belgen erg gezellig.. maandag mining avond en donderdag missie avond.

bervin is een van de officers die je aan kan spreken.
Mag jij nu vertellen wie jij bent. Logan Brownskin is de naam! :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
-ko- schreef op woensdag 25 november 2009 @ 02:21:
[...]

Mag jij nu vertellen wie jij bent. Logan Brownskin is de naam! :)
hey logan :P

coolzero hier :) (ik weet het die naam is brak...had net de film hackers gezien toen ik de trail deed kon niks anders verzinnen als naam :P ga niet opnieuw beginnen omdat ccp geen naam wil veranderen :| bah)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu 2 maanden bezig, zit in een net opgericht PvP corp met nu ongeveer een verhouding 1:2 ervaren tot onervaren/nieuwe spelers en het bevalt me goed.

Alleen omdat ik voor pvp zo snel mogelijk nuttig wil zijn laten mijn productie en mining kwaliteiten wat te wensen over. Ik heb dus nu een tweede account. Eerste stap op dit account is begonnen: Alle learningskills naar IV!

Maar daarna?

Ik heb een soort van plan in mijn hoofd dat ik met EVEmon verder uit wil werken nadat de learningskills gedaan zijn.

1. remap obv EVEmon advies.
2. train tot Caldari Cruise I/II
3. train basic mining skills inclusief drones
4. train shield basic tanking skills
5. Train electronics/enigineering naar IV/V voor betere fitting
6. Train voor Retriever
7. Train advanced mining skills inclusief drones
8. Train advanced shield tanking skills.
9. tbd

Mis ik hier iets? Weaponskills niet echt relevant, aangezien ik op een tweede PC met in eerste instantie met een Drake en later een Raven in fleet zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe kan ik het goedkoopst en het makkelijkst een hauling alt bekomen (2e account)?
Ook rekening houdend met de beperkte skilltraining mogelijkheden van trial accounts. Wil ook zo min mogelijk of niet betalen voor de aankoop van een gameclient.

Power of 2 aanbieding net gemist. Is het buddy-trial initiatief bruikbaar voor een alt aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:40:
Ik ben nu 2 maanden bezig, zit in een net opgericht PvP corp met nu ongeveer een verhouding 1:2 ervaren tot onervaren/nieuwe spelers en het bevalt me goed.

Alleen omdat ik voor pvp zo snel mogelijk nuttig wil zijn laten mijn productie en mining kwaliteiten wat te wensen over. Ik heb dus nu een tweede account. Eerste stap op dit account is begonnen: Alle learningskills naar IV!

Maar daarna?

Ik heb een soort van plan in mijn hoofd dat ik met EVEmon verder uit wil werken nadat de learningskills gedaan zijn.

1. remap obv EVEmon advies.
2. train tot Caldari Cruise I/II
3. train basic mining skills inclusief drones
4. train shield basic tanking skills
5. Train electronics/enigineering naar IV/V voor betere fitting
6. Train voor Retriever
7. Train advanced mining skills inclusief drones
8. Train advanced shield tanking skills.
9. tbd

Mis ik hier iets? Weaponskills niet echt relevant, aangezien ik op een tweede PC met in eerste instantie met een Drake en later een Raven in fleet zal zijn.
ja, train tot caldari cruiser 4 ;) Een osprey heeft namelijk een bonus op miners, en het zou zonde zijn als je daar geen gebruik van zou maken als je toch met mining bezig wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al blij dat momenteel het internet weer werkt.
Heb deze week een Scorpion gekocht en heb even op battle clinic gekeken voor een redelijke fit. Het valt me op dat er nog steeds twijfel is om het beestje armor of shield tanked te houden. Momenteel heb ik 1600mm RTP erop gezet, Hierdoor kan ik met 7 ECM multi's prima schepen jammen. Ik wil hem ook niet gebruiken als pvp soloschip, maar als support met een buffer om de meeste klappen te kunnen vangen. De laatste war die we hadden heeft een aliance maat van ons 7 schepen kunnen jammen terwijl hij gegankt werdt. Epic in 1 woord. De vloot kwam inwarpen met een 2 t3 en een aantal bs's en bc's en hebben er korte metten mee gemaakt.

Maar goed, back to the question!

Hebben jullie tips wat ik het beste kan fitten op mijn Scorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
in princiepe zou ik de osprey skippen en direct retriver doen (hoe lang duurt dat nou? 3 weken? maby 4?) met 2-3 maanden zit je al in een hulk. Maakt toch echt een mega verschil tov van alle andere mining bootjes, zou zelf gewoon niet minen tot ik de hulk kan vliegen, maargoed, ik ben ook lui :*)

over die scorp. Je will er dus mee gaan jammen? als dat je doel is, dan is je tanking setup ook wel gekozen. ECM en shield tank werkt namelijk echt niet. beiden mid slots nodig dus je snijdt jezelf in de vingers als je dat gaat mengen. Gewoon armor buffer er op en 7 jams + MWD en gaaaaan! =) zou overigens geen multispecs doen.. gebruik nooit multispec. ga altijd voor racial. 2 van elk werkt echt prima. Je hebt gewoon meer jam kracht (en ook meer range dacht ik)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
een scorp is een ecm battleship. Dit wil zeggen
A. hij wordt alleen in fleets gebruikt
B. hij is zeer snel primary

In een fleet zijn er altijd meer armor reppers dan shield reppers (heeft met de benodigde grid te maken) dus velen zetten er een armor tank op voor zover mogelijk. De mids heb je dan ook vrij voor de jammers die je grote kracht zijn.

dus mids = MWD, sensor booster, jammers en evt eccm
lows = plate, eamn x2, dc
highs = maakt niet zoveel uit. misschien reppers of cap transfers
rigs = trimarks of evt armor resists

edit: over de soort jammers: idd geen multispecs, maar eentje van elke soort behalve minmatar. Die kan je namelijk met alles jammen (bv een broodrooster of een mixer)

[ Voor 13% gewijzigd door -SafaN- op 25-11-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als je geen signal distortion amps fit mist je scorpion toch echt wel wat aan jam strength, en werkt je jam nog niet .

Ik fitte altijd een 1600rt plate, dc, en 2x signal distortion amps. Dan kan je er een paar trimarks opgooien :) Verder zou ik altijd mijn scorp in de buurt van je friendly bs houden, en zorgen dat die BS van jullie fleet en remote rep hebben anders is je scorpion vrij snel dood.

Ik vlieg ze eigelijk niet meer, ze zijn verschrikkelijk traag en altijd primairy. Daarnaast hebben veel fleetsetups geen remote rep dus ga je zowieso gegarandeerd dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de low's 3 dist. amps. gefit en 1 keer 1600mm rolled tungsten plates. 4 torp launchers (kan wisselen naar cruise missiles) een heavy neut. en een smartbomb tegen drones om een beetje ertegenop te kunnen. Ben druk bezig mijn E-War te boosten om extra effectief te kunnen jammen. Ik zal de ECM's wisselen met t2 van elk soort (dus behalve de minmatar), dan moet dat goed komen. Heel erg bedankt voor de tips.

Wat kan ik beter fitten btw, torps of cruise? Beide vrij hoog qua skills, maar verwacht eigenlijk voornamelijk close range combat, vandaar de torps. Als ik deze al inzet in een vloot zal ik zowieso verzoeken om remote reppers. Ben druk aan het skillen om uiteindelijk een blackops te kunnen vliegen. Die widow die mag ik zeer zeker wel lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kan nog een signal distortion amp droppen en een damage control fitten. Dan krijg je in een keer een flinke boost op je hull, armor en shield resists. Wat je verliest aan ecm strength kan je compenseren door een particle dispersion augmentor rig te fitten :)

Ik zou denk ik torps fitten, zorg wel dat je een 100MN Microwarpdrive fit, anders ben je echt de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathijzo en tntkiller bedankt voor het aanbod en de snelle reacties _/-\o_

Maar ik heb besloten bij het corp te gaan waar een corp maatje van mij naartoe is gegaan,
Het is een kleine corp die bestaat uit ervaren spelers die ook nog bijna allemaal familie van elkaar zijn.
Ze gaan ons onder de hoede nemen en ons verder helpen en leren te groeien in de wereld van eve. :)
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:32:
[...]
Kijk dat is nou eens grappig. Spreek je een nederlander in de alliance, blijkt het ook nog een tweaker te zijn. :P
Ter verduidelijking, mijn eve ingame name is dus WouterH.
[...]
Lol dat is ook toevallig wat is het toch een kleine wereld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Hurtebise schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:41:
Hoe kan ik het goedkoopst en het makkelijkst een hauling alt bekomen (2e account)?
Ook rekening houdend met de beperkte skilltraining mogelijkheden van trial accounts. Wil ook zo min mogelijk of niet betalen voor de aankoop van een gameclient.

Power of 2 aanbieding net gemist. Is het buddy-trial initiatief bruikbaar voor een alt aan te maken?
Gewoon industrialist worden en gaan "werken" in het spel en dan elke maand maar kaartje kopen op de in-game markt voor speeltijd.
Betekent gewoon keihard X aantal uren spelen (=werken) om te kunnen spelen.
Of je zoekt bijbaantje en ipv dat je in game X aantal uren werkt, werkt je maar fractie van die tijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je kan scorp fitten voor RR, en dan doe je RT, eanms en DC (en 1 of geen distortion amps) of meer voor long range, en dan ga je voor minstens 2 distortion amps en verwaarloosbare tank.

Armor resist rigs zijn nutteloos, en trimarks hardstikke duur. Ik zou gewoon unrigged of ecm rigs erop gooien

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Ik heb wat berichten verwijderd. Het handelen van in-game geld is niet de bedoeling, als je al op dat achterlijke idee komt: Doe dat maar lekker buiten GoT om.

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ben ik tijdje afk, mis ik weer de eerste mod-break in tig delen! :S

Vraag; het is al eens vaker voorbij gekomen, maar bij zoeken krijg ik geen eenduidig antwoord.
Kun je een inactief account heractiveren met alleen een plex?

Sorry TheZeroorez, plex is ook ingame cash, maar dit mag van CCP :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Wabs
  • Niet online
Ik ben toch redelijk actief en heb ook gemist wat er gezegd werd.... zal wel terrecht zijn :P

inactief account met een plex weer verder spelen schijnt te kunnen. meerdere malen gelezen dat je een petition moet maken en daarin moet vragen of ze je account voor 1 dag activeren zodat jij ingame je plex een slinger kan geven. Schijnt niet altijd te werken, de ene petition persoon doet het wel, ander neit of zo iets vreemds... |:( maargoed, is het proberen waard natuurlijk :*)

gister kwam een corp genoot van me een wormhole tegen waarin je van oursulaert naar 0.0 kon (1 jump dus! dat soort dingen zijn vast geld waard voor mensen die in 0.0 wonen??) Andere WH ging van 0.0 naar andere 0.0, maar dan direct, was ik ook nog niet tgeen gekomen.
meest vreemde is nog dat we vanuit ons wormhole nu in 5 dagen tijd binnen 3 jumps door andere wormholes elke keer (4x al) een bepaald wormhole vinden. Gister ging de wormhole die kant op poef (tijd verlopen) half uur later vinden we via een ander wormhole precies weer dezelfde. 8)7
Er zit iets van een systeem is, zou GRAAG weten hoe dat werkt...

[ Voor 39% gewijzigd door Wabs op 26-11-2009 10:15 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.