[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 21.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
hoi allemaal,

na bijna 4 jaar niets meer met eve gedaan te hebben heb ik van het weekend besloten toch maar eens mn account weer te activeren :)

Wh33L reporting for duty
caldari
6.5mil sp

gisteren gelijk bezig geweest mn oude spull uit low-sec terug te verhuizen naar een wat veiligere omgeving.
vanavond maar eens kijken of ik misschien een nieuwe corp kan vinden. was er al wel achter gekomen dat mn oude corp ARIN niet meer bestaat. voor de tweakers hier diie er ook nog in hebben gezeten *zwaai* :) of dat ik maar eerst in empire weer een beetje isk probeer te verdienen. weet het nog niet precies

iemand nog een frig pilot nodig? :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:24
Ah ok dan ga ik vanavond eens proberen te EVE'en op mn laptop met 3G *D

Dan knal ik met m'n main een hauler overhoop en loot ik m met die ander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-05 14:05
Heb hier tmobile ongelimiteerd, gaat ook prima. Net nog mijn skills op lang gezet alvast voor de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
ja eve is nu niet echt een spel dat veel data gebruikt, had een alliance member die 2x eve + vent@redelijk low had staan, en dit werkte gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
houd iedereen rekening ermee om vanavond een lange skill (ik raad 4+ dagen aan) aan te zetten vanwege de patch van morgen die minimaal 19 uur duurt en ccp kennende gaan we minimaal een week last ervan hebben ^^

de sukkels die morgen in proberen te logen en hier gaan zeuren ''ik heb je gewaarschuwd''

mis een modje die even onderaan een bericht erin kan zetten :+ ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Laatst online: 23-05 14:05
idd slim - ik heb 5 dagen aangehouden. Vorige keren was het 1-2 volle dagen prut met wat hikjes later. Maar zoals altijd: in het verleden hebaalde resultaten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ben zelf nog altijd bezig met minmatar cruiser V ... 10 dagen nog pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Fighters 5, Carrier 5, Capital Industrial 5, Large Beam Spec 5, Recons 5 kom de extended DT wel weer door geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
heb zelf motion prediction 5 (4dagen+-), minmatar freighter 5 (40+ dagen) en amarr cruiser 4 nog 2 dagen oid dus ach zit goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Cruise Missiles V gvdgrrrrr........

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heeft iemand toevallig nog een Vagabond PvE fit die ik ook kan gebruiken als PvP ?

Oh en nog altijd WTS Falcon, hij staat in reblier!

[ Voor 24% gewijzigd door De_Bastaard op 30-11-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Was dit geen dag-aanbieding? Anders vanavond eens proberen. Kan iemand controleren hoeveel ie atm op Steam staat? @work now ;)

@Angel000...
Gaat dat ook met tweede pc achter een en dezelfde router?

[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 30-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
zo EINDELIJK heeft EDK 3.0 de dx9 images :) (iig in de laatste SVN build) :P
van te voren was het dx7 images en kon je ze overschrijven door dx9 image package

voorbeeld: http://killboard.apeocorp.com (zit ze nu te uppen zal rond 16:00 wel klaar zijn)

[ Voor 58% gewijzigd door Dutch2007 op 30-11-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dutch2007 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:00:
zo EINDELIJK heeft EDK 3.0 de dx9 images :) (iig in de laatste SVN build) :P
van te voren was het dx7 images en kon je ze overschrijven door dx9 image package

voorbeeld: http://killboard.apeocorp.com (zit ze nu te uppen zal rond 16:00 wel klaar zijn)
ik krijg een error:

Fatal error: Cannot redeclare xajaxerrorhandler() (previously declared in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/common/xajax/xajax_core/xajax.inc.php:1378) in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/mods/xajax/xajax_core/xajax.inc.php on line 1365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
De_Bastaard schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:29:
Zit te denken of ik m'n iPhone kan gebruiken om op te EVE'en :D, Tethering is iets va n 200kb/sec toch :?
Ik speel nu al 3 maanden in München over UMTS EVE, gaat redelijk. Enige nadeel is dat je ping enorm hoog is (400 gemiddeld hier) en het laden van nieuw systeem duurt wat langer dan normaal, beetje irritant met snelle ops. verder gaat het prima. Vent loopt er ook over, gaat ook best okay, kan alleen zelf niet echt heel verstaanbaar spreken (door die ping) maar versta wel alles. zolang je dus geen FC bent, no problems. :) beetje laggy zo nu en dan, maar goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
Hurtebise schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
[...]

Was dit geen dag-aanbieding? Anders vanavond eens proberen. Kan iemand controleren hoeveel ie atm op Steam staat? @work now ;)

@Angel000...
helaas was de aanbieding gisteren :( nu weer 20 euro

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hurtebise schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
[...]

@Angel000...
werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Wabs schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:40:
[...]

ik krijg een error:

Fatal error: Cannot redeclare xajaxerrorhandler() (previously declared in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/common/xajax/xajax_core/xajax.inc.php:1378) in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/mods/xajax/xajax_core/xajax.inc.php on line 1365
hij werkt nu

laatste change was dat ze de ajax mod, nu in de main map hadden gezet, en ik had die dus dubbel :P zowel in \mods als in de regular map :P

http://killboard.apeocorp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Laatst online: 17:08
* FouT neemt bij deze officieel afscheid van EVE Online - Apocrypha :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hm Hm! Dat wordt dan een lange downtime :p

Zal morgen wel weer up zijn :+ Kunnen we meteen die towers op een andere manier gaan afmaken dan dat we dat gewend waren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:15

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eerst zien dat je met meer dan een halve vloot door een gate kan geraken. Daarmee werd i1y verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223636

Duimdraaien vandaag :(

ben blij dat ik lange skills aan heb gezet

Volgens de ETA is het vanavond om 22:00 nl tijd afgerond of niet?

daarna de gebruikelijke patches, rollbacks en reboots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Morgenavond kunnen we weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:57
Mwuahahaha, iedere keer met zo'n grote expansie blijf ik lekker een paar dagen de whine-to-signal ratio op het forum in de gaten houden. Het zal niet de eerste keer zijn dat CCP de fout in gaat. Er zullen in de komende 2 weken wel wat hotfixen deployed gaan worden en de servers zullen wel wat onstabiel zijn.

When the dust settles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh joepie!

heb er wel weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hey ik kan niet meer inloggen en mn skill loopt vandaag af !! :+ (een van de meest geposte shizzle op de forums)

even als waarschuwing hier ik heb mensen gisteren gewaarschuwd als je het nu vergeten bent = eigen schuld dikke bult :D

* AjDuLion wacht met smart op de eerste die het wel vergeten is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehehe

been there, done that :)

account1: Advanced weapon upgrades V (30 dagen remaining)
account2: Jump Drive operation V (30 dagen remaining)
account3 en 4: Mining V (4 dagen)

ik zit wel ff goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

15 dagen aan battlecruiser V voor een nighthawk. Drake en brutix profiteren ook ervan.

Zien dat ik straks niet in een gate jump en niet meer eruit geraakt. Elke keer dat meer dan 1 schip tegelijkertijd door een gate wou, werd het volgende systeem niet geladen. En wat gebeurt er als je een blob door een gate duwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 223636 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:42:
Hehehe

been there, done that :)

account1: Advanced weapon upgrades V (30 dagen remaining)
account2: Jump Drive operation V (30 dagen remaining)
account3 en 4: Mining V (4 dagen)

ik zit wel ff goed
account 1 : gallente bs V
account 2 : logistics V
account 3 : jump drive operation V
account 4 : heavy drone operation V
account 5 : anchoring V

allemaal rond de 22 dagen oid dus ik heb alle tijd van de wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
mja ik heb Gallente BS 5 aan en High Speed Manuevering 5 op mn chars, die moeten beiden nog 8 dagen dus dat moet wel goed gaan. Ik ben wel benieuwd tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-05 08:43

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gisteravond ook nog snel even een 10 dagen skill erin gepropt.. (bedankt voor de reminder :> )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
drone interfacing V

me nieuwe account daarintegen heeft niet veel skills due die heeft 30 skills in queue met als laatste learning 4 dan maar :P

maar ze vliegt nu een badger mark II dus de alt helpt super met minen :D 69 dagen tot orca :) (daarom moet ze ook helpen met minen :P heb niet genoeg iskies om orce + skills te kopen nu hehe plus dat ik me alt met plex wil bekostigen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
wabs heeft gister een paar uur lang in een WH in een rarified gravimetric gespeeld. Including Rorqual bonus! >:) dus ging rap! Heb ongeveer 40k units arkonor opgehaald dat is 640k m3 hehe zo lopen de iskies wel lekker.

+ eergister met 6 man in T3 schepen een Class 3 wormhole schoongeveegd van anomalys en radars.
In totaal 24 anomalys (5 min per stuk! hehe) gecleard en 2 radars. 140m per persoon aan alleen de loot. de salvage etc gaat naar de corp, maar was ook ruim 400m omgerekend. Not bad voor nog geen 3 uur werk :)

heb nu overigens op account 1 surgical strike V aan staan en op account 2 mining barge V kan ook wel ff voort dus.
Ben benieuwd hoe groot die patch wordt. Denk dat ik naar een internet cafe ga om die patch binnen te halen. Heb zelf een umts verbinding, wat opzich prima is. op het probleem na dat zodra ik wat groots ga downloaden de verbinding vaak vastloopt. en weer opnieuw beginnen dus :(
Ik ga wel een paar uur in de starbucks hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:54:
wabs heeft gister een paar uur lang in een WH in een rarified gravimetric gespeeld. Including Rorqual bonus! >:) dus ging rap! Heb ongeveer 40k units arkonor opgehaald dat is 640k m3 hehe zo lopen de iskies wel lekker.

+ eergister met 6 man in T3 schepen een Class 3 wormhole schoongeveegd van anomalys en radars.
In totaal 24 anomalys (5 min per stuk! hehe) gecleard en 2 radars. 140m per persoon aan alleen de loot. de salvage etc gaat naar de corp, maar was ook ruim 400m omgerekend. Not bad voor nog geen 3 uur werk :)

heb nu overigens op account 1 surgical strike V aan staan en op account 2 mining barge V kan ook wel ff voort dus.
Ben benieuwd hoe groot die patch wordt. Denk dat ik naar een internet cafe ga om die patch binnen te halen. Heb zelf een umts verbinding, wat opzich prima is. op het probleem na dat zodra ik wat groots ga downloaden de verbinding vaak vastloopt. en weer opnieuw beginnen dus :(
Ik ga wel een paar uur in de starbucks hangen ;)
lol gewoon te tof dat jij eve speelt op een umts verbinding :D

maar gok zelf dat de patch wel paar honderd mb is zoniet 1 gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
angel00008 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:04:
[...]
lol gewoon te tof dat jij eve speelt op een umts verbinding :D

maar gok zelf dat de patch wel paar honderd mb is zoniet 1 gb..
maar je vergeet dat de eerste patch straks corrupt is en je dan de full installer moet downloaden.... :)
We hebben natuurlijk al enige ervaring met het release beleid van CCP, of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
awww.. geen welkompje voor mij ;(

naja maakt ook niet uit :) heb zelf gisteren maar industrials V aangzet bij gebrek aan langere skills. maar met 4 dagen+ lijkt me dat ook wel voldoende. gister nog een beetje wezen minen en een poging gedaan om een beetje te ratten in 0.3 helaas was dat van korte duur en was ik moa kwijt door een player piraat. moet toch echt weer ff in komen in het spelletje. naja gelijk weer een goede les dat ik toch weer wat beter op moet letten :)

ow daarnaast weet iemand nog een leuke corp die een net niet helemaal newb pvper onder zijn hoede kan nemen?

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
chemokar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:49:
[...]

maar je vergeet dat de eerste patch straks corrupt is en je dan de full installer moet downloaden.... :)
We hebben natuurlijk al enige ervaring met het release beleid van CCP, of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.
kijk dat is dan nu een voordeel van vista/ windows 7, die heeeft geen boot.ini meer, just a bootloader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
tja, UMTS.... is wel beetje schraal (hoge ping, lag op ventrillo etc) maar beter dan niet spelen.
Ik loop nu 5 maanden stage in Duitsland, was de enige verbinding die ik in korte tijd kon regelen die ook weer opzegbaar was na een paar maanden.
Anders heb je altijd een aansluit tijd van 4 weken of meer en dan een contract voor een jaar.... beiden klote dus. dan maar umts, beter dan niets. Blijft schraal dat de verbinding vaak vastloopt alleen.

Vrijdag komt een vriend van me uit NL langs hierzo, die neemt dan een micro USB kabel mee, heb namelijk 2 nokia's hier die UMTS aan kunnen (e51 en e75) hebruik nu de e51 voor de verbinding omdat die mini usm gebruikt, de andere nokia micro USB, en ben die kabel vergeten. kost los hier 25 euro |:( wellicht is de verbinding wat stabieler op de nieuwere nokia.
Opzich is het via de E51 ook prima te doen, ik moet alleen geen grote downloads starten of youtube filmpjes ofzo. google maps vindt ie ook niet zo tof. Wel vreemd, want als ik het direct op de phonegebruik is het prima stabiel.
Misschien een optie om de patch file te downloaden op de mobiel zelf en dan te kopieren naar de laptop :+ haha, we zullen zien. Waarschijnlijk zit ik gewoon in de starbucks vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306679

estrion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:34:
awww.. geen welkompje voor mij ;(

naja maakt ook niet uit :) heb zelf gisteren maar industrials V aangzet bij gebrek aan langere skills. maar met 4 dagen+ lijkt me dat ook wel voldoende. gister nog een beetje wezen minen en een poging gedaan om een beetje te ratten in 0.3 helaas was dat van korte duur en was ik moa kwijt door een player piraat. moet toch echt weer ff in komen in het spelletje. naja gelijk weer een goede les dat ik toch weer wat beter op moet letten :)

ow daarnaast weet iemand nog een leuke corp die een net niet helemaal newb pvper onder zijn hoede kan nemen?
Ach kom eens gezellig langs bij ons, Bendebeukers :)
Convo me anders gerust in EVE, mijn char heet Berzerkergang.
Wij zijn bezig met het organiseren van PVP ops en zitten (nog) in 0.5 maar gaan binnenkort zoals het lijkt 0.0 in om daar een eigen plekje te bemachtigen. Voor de rest veel PVE en minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Anoniem: 306679 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:31:
[...]

Ach kom eens gezellig langs bij ons, Bendebeukers :)
Convo me anders gerust in EVE, mijn char heet Berzerkergang.
Wij zijn bezig met het organiseren van PVP ops en zitten (nog) in 0.5 maar gaan binnenkort zoals het lijkt 0.0 in om daar een eigen plekje te bemachtigen. Voor de rest veel PVE en minen.
klinkt interresant, zal je zodra eve weer speelbaar is een convo sturen en dan ff kijken wat er van komt :)
ik wil zelf weer terug naar de pvp, maar na 4 jaar offline ben ik alleen wel mn skills (mn pvp skills niet mn skillpoints :+ )en isk buffer kwijt. dus beginnen met pve/mining is opzich eigenlijk wel een goed idee :)

maar bedankt iig :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306679

estrion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:56:
[...]

klinkt interresant, zal je zodra eve weer speelbaar is een convo sturen en dan ff kijken wat er van komt :)
ik wil zelf weer terug naar de pvp, maar na 4 jaar offline ben ik alleen wel mn skills (mn pvp skills niet mn skillpoints :+ )en isk buffer kwijt. dus beginnen met pve/mining is opzich eigenlijk wel een goed idee :)

maar bedankt iig :)
Helemaal geen probleem. We spelen veel lvl4's in de omgeving en we willen zelf meer PVP in de toekomst hebben. Daarom is het wellicht geen gek plan bij ons een te kijken. We kunnen je helpen die isk buffer op te bouwen en de uiteindelijke kennis voor PVP komt bij jou ook vanzelf weer om de hoek kijken. Resultaat is dan toch dat we elkaar kunnen helpen dacht ik zo?

ik probeer vanavond zelf ook in te loggen als het een beetje goed lijkt te gaan op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Btw guys ik merk dat mijn computer zo af en toe wat moeite heeft met EVE te laden.
Als ik mijn PC opstart heeft hij zowieso wat moeite met 'wakker worden', waardoor ik sowieso een paar minuten moet wachten totdat ik eindelijk op EVE ingelogt bent.

Als ik dan eindelijk ingelogt ben, duurt het bij sommige vensters vrij lang voordat er iets geladen wordt. Ik noem hier bijv. het openen van mijn buddies tabblad, het maken van nieuwe bookmarks, etc.

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen? Ik draai 't op:

Core2duo E6600 met 6gb DDR
Asus P5B Mobo (Yeah, het basic model :+)
Sapphire X1950XT Videokaart (Denk persoonlijk dat dit het is...)
SATA schijven...

Ik draai het op dit moment op Windows 7 RC2, komende week ga ik eens even de echte Win7 x64 installeren om te zien of dat iets uitmaakt.... anders misschien toch maar eens een andere videokaart of SSD schijf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
mijn laptop is een stuk trager en heeft nergens last van met ook windows 7 als OS.
enige waar ik soms last van heb is lag (UMTS he...) verder laad alles prima snel.

overigens is het een algemeen bekend EVE probleem dat corp hangers en containers met BM's /ship bays etc langzaam laden. ook op een normale verbinding. misschien is dat ook zo met buddy list etc etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ow geen id ... ik heb trouwens ziggo 20mbit ... lijkt me opzich genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Vista > Windows 7 64-bits was een enorm verschil voor mij. Daarvoor zat EVE regelmatig een minuut of 5 op een zwart scherm te wachten op iets.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mooi, dan ga ik die maar eens installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
heb eve op win 7 (laptop) en op vista (normale PC) draaien en beiden zonder problemen.

overigens thuis ook 20mbit internet en daar nog lag op de containers laden etc etc. ligt neit aan de verbinding maar aan de servers van ccp of zo??? geen idee eigenlijk maar maakt niet uit wat voor PC je hebt, iedereen heeft dat probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Ik heb het zelf ook hoor, als je PC de eerste keer EVE draait dan duurt het zeker een minuut voordat je bent ingelogd. Draai zelf Windows 7 met een Ziggo 20mbit verbinding dus daar ligt het zeker niet aan. Lijkt wel of de client ergens in blijft hangen, mja er is dan ook geen officiele Windows 7 support (nu wel na de patch) en als ik EVE lang durig speelde zonder disconnect dan crashte Windows nog wel eens.

Waar kun je trouwens de patch downloaden? Of word dat een auto loader die vanavond rond 22u in 1 klap 60k connecties moet gaan verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52691

Oww nee mijn cybernetics skil training is zo klaar en ik kan niet inloggen........ :P
Maar goed dat mining barge lv5 erachter staat.
of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.
Dat meen je toch niet serieus he 8)7

Moet zeggen dat de laatste dagen eve wel raar doet bij mij. (win7 32 bit)
Duurt lang met inloggen of blijft gewoon hangen nadat het balkje vol is.
Eve is al een paar keer gecrashed en eergisteren zijn al mijn settings gereset na een crash.

Maarja hopen dat het na de update weer normaal werkt anders wordt het een reinstall, had de complete install al een paar dagen geleden gedownload voor het geval dat.

En nu maar hopen dat het om 10 uur weer mogelijk is in te loggen wil nog ff wat dingen doen waar ik gisteren niet meer aan toegekomen was.
Meestal werkt het wel na een update alleen crashed de server vaak is mijn ervaring bij de vorige 2 updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met GeForce 6600GT in een desktop of Radeon 4570 mobility in een laptop onder Vista heb ik geen EVE vertragingen. Tenzij als het over de overdaad aan bookmarks (souvenirs van 5 maanden in EXE) gaat, duurt enige tijd om het te laden. Bookmarks aanmaken ging snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-05 19:03
De_Bastaard schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:04:
Btw guys ik merk dat mijn computer zo af en toe wat moeite heeft met EVE te laden.
Als ik mijn PC opstart heeft hij zowieso wat moeite met 'wakker worden', waardoor ik sowieso een paar minuten moet wachten totdat ik eindelijk op EVE ingelogt bent.

Als ik dan eindelijk ingelogt ben, duurt het bij sommige vensters vrij lang voordat er iets geladen wordt. Ik noem hier bijv. het openen van mijn buddies tabblad, het maken van nieuwe bookmarks, etc.

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen? Ik draai 't op:

Core2duo E6600 met 6gb DDR
Asus P5B Mobo (Yeah, het basic model :+)
Sapphire X1950XT Videokaart (Denk persoonlijk dat dit het is...)
SATA schijven...

Ik draai het op dit moment op Windows 7 RC2, komende week ga ik eens even de echte Win7 x64 installeren om te zien of dat iets uitmaakt.... anders misschien toch maar eens een andere videokaart of SSD schijf halen?
Eve cache leeggooien en niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Anoniem: 52691 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:22:

[...]

Dat meen je toch niet serieus he 8)7
nee, maar was wel een mooie stunt geweest :)

zooo, alle clients staan klaar. nu alleen nog inloggen.

[ Voor 12% gewijzigd door chemokar op 01-12-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
zo, eve client zegt dat er een update klaar staat :) 497MB

101786 --> 117956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
chemokar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:39:
[...]

nee, maar was wel een mooie stunt geweest :)
ehm er is een update geweest die dit wel gedaan heeft ;) dus grapje.. nee gaat het nog een keer gebeuren ''hope not''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
chemokar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:49:
[...]

of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.
is gefix en de schuldige gestraft op ccp gepaste wijze

CCP Internal Videos - Boot Ini

http://www.youtube.com/watch?v=msXRFJ2ar_E

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2695/4151043720_ac0465c3fe_o.jpg

ut nieuwe login scherm

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch2007 op 01-12-2009 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52691

Lol _/-\o_

Vraag me af of ze bij ms hetzelfde gedaan hebben na die update van winxp waar ook boot.ini werd verwijderd. >:)

Lekker onheilspellend muziekje bij het nieuwe inlog scherm.

En eve is weer online je kan nu bij het char select scherm zien hoeveel mailtjes je toon heeft :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 52691 op 01-12-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:47
Server is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
O my god, its full of stars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
dat is dan toch weer bijzonder, ik dacht dat de nieuwe sov structures de eerste 7 dagen gewoon de sov status van de aanwezige pos'sen zou overnemen.

nu zie ik in de changes list een lijst van Razor, Sov Loss.....(niet dat ik dat erg vind) maar ben toch wel benieuwd wat daar nu aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 21:29
Vol met sterretjes, veel mensen die bij planeten rondhangen, en nu direct posten vanuit de EVE client. Lachuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Tenzij ik de oude achtergrond al vergeten ben is er bij mij niks verandert, nog steeds kleurige achtergrond zonder de sterren die ik in sisi filmpjes had gezien.

Fleet finder is erg goed idee, maar jammer genoeg zit er een fout in. De standing filter werkt niet, als je op iets anders dan any zet laat hij geen 1 fleet zien. En elke fleet die je kan joinen staat in fleet finder, resultaat: Elke fleet die door iemand gemaakt is die ons blue heeft zien wij. Dus dat zijn zowiezo redelijk wat neutrals, maar ook als goonswarm je op blue zet bijvoorbeeld, kunnen ze je hele lijst met fleets volspammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
chemokar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:47:
nu zie ik in de changes list een lijst van Razor, Sov Loss.....(niet dat ik dat erg vind) maar ben toch wel benieuwd wat daar nu aan de hand is.
Welke changes list bedoel je hiermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

1300+ spelers in Jita, de lag stijgt richting fleet battle niveau.

Bijna 2 minuten traffic control aan een gate.

[ Voor 34% gewijzigd door rapture op 01-12-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Postman schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:21:
[...]

Welke changes list bedoel je hiermee??
sovereignity changelist ;) nieuwe feature. Mijn guess is dat Razor niet wil of kan betalen ?

[ Voor 10% gewijzigd door ravenger op 01-12-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
ravenger schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:56:
[...]

sovereignity changelist ;) nieuwe feature. Mijn guess is dat Razor niet wil of kan betalen ?
Wellicht, hoewel alles in NC aan het veranderen was de laatste paar dagen.

Waar vind je deze list btw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 22:24
Met de komst van Dominion hoort natuurlijk ook een andere afbeelding in de startpost. Ik kreeg echter een ander ideetje voor de startpost waar ik eerst met een RPG mod over wil spreken. Nieuwe startpost komt hopelijk binnen een week.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Holas, gepost ingame met de nieuwe ingame browser! :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Ja, wel een goeie browser dit imho :) beetje jammer van no flash support (of juist voordeel hehe) :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die lijst kan je zien op www.dotlan.net :) of je moet er even de influence map bij pakken, dan zie je ook de sov loss en gain.

En met die nieuwe in game browser kan er meteen op COAD getrolled worden dor Goon :+

Overigens kan je wel al veel sov mods kopen in empire, en ze zijn nog best prijzig ook!

[ Voor 42% gewijzigd door De_Bastaard op 02-12-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Razor is gewoon meteen begonnen met het unacnhoren van die sov structures in de systemen die ze blijkbaar niet willen. Gister kon dat relatief makkelijk en veilig en je hebt gratis vrij veel van die apparaten in 1 keer.

Het is natuurlijk makkelijker om een klein gebied te verdedigen dan een groot uitgestrekt gebied waar je toch niets mee doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Uit de startpost:
EVE Online heeft een zeer uitgebreidde economie die vooral aangedreven wordt door de spelers zelf, je zult nooit spullen verkopen aan een NPC maar altijd aan andere spelers.
Is niet helemaal waar, ik verkoop dagelijks ladingen tags aan de Federation Navy :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
johnny.xxx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:16:
Uit de startpost:

[...]

Is niet helemaal waar, ik verkoop dagelijks ladingen tags aan de Federation Navy :*)
sleeper loot ook aan NPC (die blauwe blokjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-05 19:03
johnny.xxx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:16:
Uit de startpost:

[...]

Klopt, en als je npc goederen koopt en naar een npc station brengt, die dat goed wil kopen voor prijs X.
Als je dan een sell order set van prijs X, nemen ze het gedeelte wat ze willen hebben af, daarna zakt de buy order prijs in en na een paar dagen, als ze niks krijgen, gaat hun buy order prijs weer terug naar X en kopen ze de volgende hoeveelheid van je .

(ook manier om beetje geld bij elkaar te sprokkelen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Kleine wijziging voor in de lijst met spelers uit de startpost voor mij.
Ik zit met ArielNova, als ceo van Luminaire Headhunters niet meer in de House of Mercury alliance.
Mij een beetje forceren 0.0 in te gaan, tsss dan doen we het zelf wel :P

Iemand nog een corpje nodig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
johnny.xxx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:31:
Ik zit met ArielNova, als ceo van Luminaire Headhunters niet meer in de House of Mercury alliance.

met of zonder 0.0 intresse, met kan je altijd wel aankloppen, zonder... moah depends, als je beetje aardige wil hebt mbt af en toe uns een supply run righting 0.0 dan is dat he-lemaal niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
johnny.xxx schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:31:

convo lord fett eens ingame vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
Dutch2007 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:43:
[...]

met of zonder 0.0 intresse, [b]met[b] kan je altijd wel aankloppen, zonder... moah depends, als je beetje aardige wil hebt mbt af en toe uns een supply run righting 0.0 dan is dat he-lemaal niet erg :)
angel00008 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:08:
[...]

convo lord fett eens ingame vanavond ;)
Vanavond maar eens wat babbelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Herken je dit?

Probleem met heel veel corpsen is dat ze de massa missen om te blijven bestaan over een langere periode. Vaak draaien ze op 1 of 2 mensen en daar valt er weleens eentje vanaf na verloop van tijd.

Een eigen forum bouwen en onderhouden kost veel tijd en energie, en dan moet het nog gevuld worden en aantrekkelijk blijven voor mensen om te gebruiken tot je ontdekt dat er voor elke poster, 9 lezers zijn die zelden posten. Niet slecht want die lezers genieten van de posters, maarja, moet je ze wel hebben...

Leden werven idem, weer veel tijd insteken en dan moet je ze nog bezighouden, entertainen en behouden.

En dan zit je eindelijk online, zitten er 4 man in corpchat als je blij mag wezen, waarvan 1 afk...

Ja het is leuk je eigen corp beginnen, en blijf het vooral doen, maar overweeg eens je aan te sluiten bij een groep die dat ook erkent en je niet in een typische alliance rol wilt duwen.

Om bovenstaande redenen zijn wij drie jaar geleden begonnen met verschillende corpsen te gaan samen te groepen en werken.

Elke corp binnen deze groep behoudt zijn eigen cultuur en identiteit maar verkrijgt wel de synergie uit de hele groep.

Voorbeelden daarvan zijn onze site waar ruim 10 corpsen en vrienden v/d show postings maken in het voor iedereen toegankelijke deel, en een corporation wat zelfstandig recruit zijn eigen forumdeel kan krijgen gesloten voor publiek. Middels een eigen ledengroep behou je je eigen identiteit!

Datzelfde geld voor Ventrilo, ingame channels, opsen/fleet, events & uitjes, etc...

Om een voorbeeld te noemen van ingame channels synergie; In V3SPA channel zitten s'avonds 30-50 mensen. Maar ook overdag zit je er niet alleen. As we speak, zit er 23 man :)

Wij zijn als groepsleden zelfs niet eens meer gewend om corp te gebruiken voor chat, omdat alles bijna in V3SPA channel plaatsvind. Het maakt ons ook helemaal niet uit van welke corp iemand in V3SPA channel zit. 1% van de alliance leden is Engelstalig en daarvoor hebben we afgesproken dat in Alliance channel wel Engels gesproken kan worden, en in overleg met elkaar in Fleet idem.

We hebben het meegemaakt;
- Corpsen die zelfstandig verder gingen, na een halfjaar kloppen ze alsnog aan en zijn ze nog net zo van harte welkom.
- Leden die naar andere corpsen buiten de groep gingen en gewoon de gezelligheid, het samenspelen missen.
- Corpsen die een eigen forum willen hebben, maar die 2 postings per dag na een paar maanden hebben te weinig entertainment waarde en hun forum sterft een stille dood.
- Corpsen die in hun eigen gebied willen blijven, na 2 groupopsen zie je ze al niet meer komen opdagen omdat het toch te ver is en of hun leden stappen over, of kappen ermee of gaan volstrekts solistisch verder, wat trouwens absoluut niet slecht is, maar voor de andere leden vreselijk saai.
- Een eigen 20 slots Ventrilo channel hosten, na 3 maanden weer opdoeken omdat er in je eentje of met die ene vaste vriend toch geen drol aan is.

Q> Maar ik wil mijn eigen identiteit behouden!
A> Graag zelfs, hoe meer verschillende soorten spelers, hoe interessanter het word.

Lees www.v3spa.com de publieke boodschap eens.

En ja, dit was een heerlijke keiharde recruit en werd verdorie eens tijd ook dat we die hier bij t.net plaatsen met alle leden van ons die hiervandaan komen _/-\o_

V3SPA is gewoon een verdomd goed en leuk initiatief en het werkt... al twee jaar! :9

Zondag alweer de 30e groupevent!

* yared pakt nog een stukje taart!

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
hehe, altijd druk bij V3spa idd.

overiges is het niet zo dat alle NL corps failen hoor.
Black Sun draait nu al 4 jaar ofzo. Nu met 55 leden volgens mij. Zit ook in v3spa channel, al zeg ik meestal niet veel omdat de adnere chats al druk genoeg zijn. +dat we in een WH leven en niet heel veel contact met de buitenwereld hebben (en dus ook niet met opsen mee kunnen doen buiten onze wh systemen, al is het daar druk zat)! Maar mooi verhaal, hoop dat er nog een paar corps bij komen.

Overigen totaal ander onderwerp:
Iemand die Navy Domi al in EFt gepropt? ding is echt briljant voor Sleeper ops in een Wormhole voor RR gang. je kan 4(!!!) RR's cap stable draaien met 2 energy transfers. dan kan je met 3/4 man al prima een class 5 wh anomaly overleven! (je hebt alleen wat dps nodig naast 2/3 van deze domi's >:) ik vind ze lief!
overigens hebben we vaak heel veel man in gang voor sleeper ops dus meer dan genoeg rep, ik zoek nu een boot die en een rep stable kan draaien en zo veel mogelijk dps op 70km kan doen. iemand tips? (prijs boeit niet, hier vliegen menen al in paladins, machariels, mega navy, etc etc. kan alleen niet kiezen welke de beste is voor RR PVE gang) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nieuwe domi is vooral leuk voor shield tanks.

Armor RR? Als prijs wel boeit zou pulsepoc het zijn waarschijnlijk. Als prijs niet boeit paladin (met tachs denk ik, al is pulses ook een optie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Linkje naar de nieuwe EFT? deze was gister nog niet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Gister was ie gewoon verkrijgbaar op zijn normale plek in eve forums:
http://www.eveonline.com/...=topic&threadID=548883%3C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kreeg tot +/- 19.00 gisteravond nog steeds de oude EFT van die link.

--- edit ---

kopt dus wel

Edited by: Gripen on 02/12/2009 19:21:50

[ Voor 38% gewijzigd door Ashrah op 03-12-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Wabs schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:50:
hehe, altijd druk bij V3spa idd.

overiges is het niet zo dat alle NL corps failen hoor.
Black Sun draait nu al 4 jaar ofzo. Nu met 55 leden volgens mij. Zit ook in v3spa channel, al zeg ik meestal niet veel omdat de adnere chats al druk genoeg zijn. +dat we in een WH leven en niet heel veel contact met de buitenwereld hebben (en dus ook niet met opsen mee kunnen doen buiten onze wh systemen, al is het daar druk zat)! Maar mooi verhaal, hoop dat er nog een paar corps bij komen.

Overigen totaal ander onderwerp:
Iemand die Navy Domi al in EFt gepropt? ding is echt briljant voor Sleeper ops in een Wormhole voor RR gang. je kan 4(!!!) RR's cap stable draaien met 2 energy transfers. dan kan je met 3/4 man al prima een class 5 wh anomaly overleven! (je hebt alleen wat dps nodig naast 2/3 van deze domi's >:) ik vind ze lief!
overigens hebben we vaak heel veel man in gang voor sleeper ops dus meer dan genoeg rep, ik zoek nu een boot die en een rep stable kan draaien en zo veel mogelijk dps op 70km kan doen. iemand tips? (prijs boeit niet, hier vliegen menen al in paladins, machariels, mega navy, etc etc. kan alleen niet kiezen welke de beste is voor RR PVE gang) 8)7
mij lijkt een marrauder idd, 4 guns dus max dps, en de 2 andere kan je voor RR gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Is het beperken van ship classes bij agent missies iets nieuws? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gezien. Ik heb ook het idee dat mijn level 1 missies moeilijker zijn geworden. Had gisteren zowaar een agent missie waarbij ik mijn destroyer heb ingeruild voor een cruiser (later was ik het gewoon zat en ben ik met mijn battlecruiser aan de slag gegaan). Dat is de eerste keer dat ik zo veel problemen had met een missie sinds sommige storyline missies.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:04
type_o schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:31:
Is het beperken van ship classes bij agent missies iets nieuws? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gezien. Ik heb ook het idee dat mijn level 1 missies moeilijker zijn geworden. Had gisteren zowaar een agent missie waarbij ik mijn destroyer heb ingeruild voor een cruiser (later was ik het gewoon zat en ben ik met mijn battlecruiser aan de slag gegaan). Dat is de eerste keer dat ik zo veel problemen had met een missie sinds sommige storyline missies.
Beperkingen op ship classes waren er altijd al, het werd alleen nooit vermeld. Ik heb nog niet echt gemerkt dat (level 4) missies moeilijker zijn geworden maar ik heb er ook pas 2 of 3 gedaan sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

UTwizard schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:35:
[...]

Beperkingen op ship classes waren er altijd al, het werd alleen nooit vermeld. Ik heb nog niet echt gemerkt dat (level 4) missies moeilijker zijn geworden maar ik heb er ook pas 2 of 3 gedaan sinds de patch.
Ik heb al wel vaker met storyline missies deze beperking gemerkt. Dan kon je de gate gewoon niet activeren. Ik moet wel zeggen dat het fijn is om van te voren te weten of ik mijn schip mag gebruiken of niet.

Zo was ik een tijd geleden al een keer in een missie bezig, totdat ik er achter kwam dat ik de laatste gate niet door mocht in mijn cruiser. Toen kon ik weer een aantal jumps terug vliegen :(

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Nou nieuwe patch is er al weer.
Hopelijk fixen ze ook de corp online bug, bij mij was constant iedereen online terwijl er maar een paar echt online waren.

En ik heb nog geen grote missies gedaan, maar de laatste missie van de nieuwe career (advanced military) waarbij je schip word opgeblazen voor stuk of 8 BS drones zorgde echt voor mega lag. Spel liep toen opeens met een FPS van 10 ofzo terwijl ik voor Dominion constant op 60 fps zat, ook bij grote spawns en aggro.
Meer mensen die daar last van hadden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Jammer dat er nog geen fix is voor fleetfinder standing filter die niet werkt.

Patch notes:
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Postman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:34:
Nou nieuwe patch is er al weer.
Hopelijk fixen ze ook de corp online bug, bij mij was constant iedereen online terwijl er maar een paar echt online waren.

En ik heb nog geen grote missies gedaan, maar de laatste missie van de nieuwe career (advanced military) waarbij je schip word opgeblazen voor stuk of 8 BS drones zorgde echt voor mega lag. Spel liep toen opeens met een FPS van 10 ofzo terwijl ik voor Dominion constant op 60 fps zat, ook bij grote spawns en aggro.
Meer mensen die daar last van hadden??
beiden problemen die je noemt heb i geen last van gehad nog. Bij mij si de corp gewoon nromaal zoals altijd. Alleen mensen online die ook echt online zijn.
Bij grote sleeper spawns (20+ sleepers) en dan met 10 RR BS schieten ook geen alg, of iig geen verandering tov voor de patch. FPS blijft prima. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Wabs schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:42:
beiden problemen die je noemt heb i geen last van gehad nog. Bij mij si de corp gewoon nromaal zoals altijd. Alleen mensen online die ook echt online zijn.
Bij grote sleeper spawns (20+ sleepers) en dan met 10 RR BS schieten ook geen alg, of iig geen verandering tov voor de patch. FPS blijft prima. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen...
Hmm.. zal eens nieuwe drivers installeren (Windows 7 64-bit hier) en de hele EVE cache leeggooien.

Toevallig wel last van dat EVE tijdens laden van bijv. station alles eerst maar half laat zien en na +/- 30 sec. opeens compleet laad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Postman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:08:
[...]

Hmm.. zal eens nieuwe drivers installeren (Windows 7 64-bit hier) en de hele EVE cache leeggooien.

Toevallig wel last van dat EVE tijdens laden van bijv. station alles eerst maar half laat zien en na +/- 30 sec. opeens compleet laad?
nee ook niet, speel zelf op laptop via UMTS(ben op stage in munchen) laden is soms wat traag daardoor maar alles wordt wel in 1 keer getoond. Heb win 7 32 bits, nergens last van.

enige wat ik irritant vind is dat lle structures van onze pos voor de patch blauwe brackets hadden en nu groen, veel lastiger te spotten dus tussen de 100 schepen in het FF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:14:
[...]

nee ook niet, speel zelf op laptop via UMTS(ben op stage in munchen) laden is soms wat traag daardoor maar alles wordt wel in 1 keer getoond. Heb win 7 32 bits, nergens last van.

enige wat ik irritant vind is dat lle structures van onze pos voor de patch blauwe brackets hadden en nu groen, veel lastiger te spotten dus tussen de 100 schepen in het FF.
ik zie zoiezo geen brackets die staan standaard uit bij mij. met 300/400 man on grid is dat zoiezo geen doen.

ik zou zeggen wabs probeer je overviews eens in te stellen gewoon meerdere tabs /capitals/bs/support/pos guns/pos scrams enz enz werkt vele malen beter en maakt je client nog sneller ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321060

Postman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:08:
[...]

Heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je kan niet van bugs spreken, als je alleen een nieuwe patch erover gaat. CCP support begint pas als je het boeltje deinstalleert en een verse volledige client installeert.

Een dikke patch installeren geeft altijd vage problemen. Mijn modules zien offline eruit, maar ze schieten wel. Vroeger kon geen market orders maken wegens het patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
angel00008 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:16:
[...]

ik zie zoiezo geen brackets die staan standaard uit bij mij. met 300/400 man on grid is dat zoiezo geen doen.

ik zou zeggen wabs probeer je overviews eens in te stellen gewoon meerdere tabs /capitals/bs/support/pos guns/pos scrams enz enz werkt vele malen beter en maakt je client nog sneller ook :)
heb al meerdere tabbladen hoor, gaat ook prima, maar is gewoon eits dat me opviel als iets dat veranderd is in de patch, meer niet. leer er wel mee leven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
rapture schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:42:
Je kan niet van bugs spreken, als je alleen een nieuwe patch erover gaat. CCP support begint pas als je het boeltje deinstalleert en een verse volledige client installeert.

Een dikke patch installeren geeft altijd vage problemen. Mijn modules zien offline eruit, maar ze schieten wel. Vroeger kon geen market orders maken wegens het patchen.
Heb een nieuwe install gedaan, hele CCP folder uit AppData verwijdert en blijf dezelfde problemen houden. Corp is nog steeds compleet online terwijl er maar 4 actief zijn, laden duurt echt bijna een minuut bij inloggen. Dus ik kan met recht spreken van bugs.

Ach ja leer er wel mee leven, hopelijk is de lag met een grote fleet wel opgelost maar nog nie kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 22:24
En we gaan verder in het volgende deel;

[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 18: Dominion

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
En vervroegd verder naar het volgende deel dus :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.