[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 21.623 views

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Wabs thanks

Helemaal in het begin met een overvolle freighter door een wh gesprongen van hi-sec naar Jita in 1 jump.
Had toen ook geld moeten vragen hahaha.

Misschien een idee.. wh's scannen in Jita?! :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
yared schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:44:
Ben ik tijdje afk, mis ik weer de eerste mod-break in tig delen! :S

Vraag; het is al eens vaker voorbij gekomen, maar bij zoeken krijg ik geen eenduidig antwoord.
Kun je een inactief account heractiveren met alleen een plex?

Sorry TheZeroorez, plex is ook ingame cash, maar dit mag van CCP :P
ja dat kan stuur een mailtje naar ccp voor een 1 dag reactivatie van van je account

Iseci

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
offtopic:
Hmm ik had die tip over 1dag activatie ook gegeven, maar die is dus fijn samen met de andere 'ingame geld trade' berichten verwijderd.
Wellicht een idee dat de volgende keer een mod met verstand van EVE gaat lopen snijden in een topic. Plex is namelijk volkomen legaal en word zelfs geadviseerd door CCP zelf!

Het nieuwe filmpje van Dominion is echt gaaf :D
En ook de feature page is eindelijk online, hoewel daar alleen maar word verwezen naar de dev blogs die ook al in de startpost staan. Changelog o.i.d. kennen ze dus niet bij CCP schijnbaar, beetje jammer mja wat doe je er aan :P

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
wat betreft wh naar 0.0 kan je als buitenstaander geen geld mee verdienen, je hebt nl meestal geen docking rights in de stn. Ik leef in 0.0 en heb geen jf dus als we zo'n wh vinden dichtbij, spring ik snel in een industrial en ga hem volladen in empire. Dan alles met een markup verkopen eenmaal de wh weer toe is ...

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Het zit er aan te komen dat wij naar 0.0 gaan verhuizen, best spannend lijkt me.
Waar moet ik als missierunner/ratter vooral op letten en waar moet ik voor uitkijken? pvp ervaring heb ik namelijk zo goed als niet. :X

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:05
1) Er zijn geen missies in 0.0 (behalve in NPC 0.0, maar denk niet dat je daar heen gaat?)
2) _iedereen_ is er op uit om je te slopen. Misschien niet helemaal waar, maar wel de meest veilige aanname :)

Dus, maak safespots en fit een cloak. Lijkt me niet dat je meteen naar een systeem met outpost gaat, dus als je logistiek op orde is en je opslagruimte nodig hebt of (tegen 25% verlies) wilt refinen hang je een POS op, heb je meteen een veilig punt :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• johnny.xxx
Volgens mij zijn de plannen in naar great wildlands te gaan, dus moeten wel wat missies zijn :)

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Postman schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:06:Changelog o.i.d. kennen ze dus niet bij CCP schijnbaar, beetje jammer mja wat doe je er aan :P
Patchnotes niet goed genoeg?

http://www.eveonline.com/updates/intesting.asp

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zorg dat je local altijd in apart venster open hebt zodat je kan zien wat er aan de hand is. IIRC zit cult of war in great wildlands en tenzij je blue standing hebt zullen ze op je schieten.

En zoek een station uit met redocking mogelijkheden ipv kick out: Zodat als je undockt en er zijn vijanden bij het station je meteen kan stoppen met ctrl+space, 30 seconde wachten zonder iets aan te raken, en dan redocken.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Haha thnx :) Nooit gezien die pagina, mja wie verwacht er dan ook dat je moet inloggen om patchnotes te zien :P

• Paul
  • Laatst online: 15:05
johnny.xxx schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:50:
Volgens mij zijn de plannen in naar great wildlands te gaan, dus moeten wel wat missies zijn :)
Het missieen an sich verschilt het niet heel veel van low sec, alleen de camps zijn een stuk simpeler (bubbles die verhinderen dat je wegwarpt, sommige stations spuwen je uit waardoor je meteen buiten docking range bent, hierdoor kun je dus niet docken als je gelocked wordt, en er zijn nergens gate/station guns dus de aanvaller heeft geen extra tank nodig om die op te vangen).

Uitkijken voor combat probes als je in de missie zit, wie weet zijn ze jou aan het zoeken.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Vraag 1; waar vind ik de alliance bill
Vraag 2; kun je deelnemende corpsen automatisch laten betalen?

Opmerking: V3SPA Corp bestaat TWEE jaar sinds de oprichting op 27 November 2007!!

Gratz en kudos aan iedereen die dat mogelijk maakte! _/-\o_

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
congrats, altijd drukke babbels in jullie channel iig! :)

gister hadden we uit ons WH een openinig naar 0.0, na wat scouten vind een corp genoot een nidhoggur die buiten een forcefield hangt (afgedreven, zonder pilot dus)!!! snel roepen op coms... WIE VLIEGT ER NIDHOGGUR! 10 man online (bijna allemaal met alts) kunnen alles vliegen tm dread & carrier van elk ras BEHALVE de minmatar carrier |:( |:( |:( naglfar kan wel, maar de carrier niet...lekker dan!

half uur later werd de carrier door de eigenaar gespot en was ie weg, helaas geen gratis carrier dus :( was wel even lachen op vent iig, iedereen skils checken, niemand skillbook in whome (+ dat het 2 uur duurt voor lvl 1)... zo maak je weer wat stoms mee.

Gelukkig daarna nog wel een onyx gesloopt die sleepers aan het doen was in een C2, een drake in de 0.0 magnate 2x hulk scorp in naburig C5, weer prima vermaakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48
Hoezo heb je die carrier niet gewoon gesloopt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
De_Bastaard schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:46:
Hoezo heb je die carrier niet gewoon gesloopt dan?
nee dus, die hing in een 0.0 systeem naast een (zwaar) verdedigde pos. 30km buiten FF, is wel leuk maar naast een pos met 8 disruptor batterys is het niet echt te doen. Zeker als het systeem er naast een outpost heeft met 40 man online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe de nieuwe corps bestaat goed en wel 2 weken en hopla een wardec. Even opgezocht en die gast lijkt dus nieuwe corpses met beginners te wardeccen.

Vanacht konden de hostilities beginnen en hingen de amerikanen in de corps met 8 man 1 jump verwijderd van het station van de wardeccer. Hij kwam naar buiten en had een maat bij zich die hem repte (uiteraard niet in zijn corps en in highsec) Nadat hij 6 keer de benen had genomen (ik moet nog even navragen hoeveel schepen hij toen kwijt was) kwamen ze met zijn drieën met twee ravens en een support schip. Aangezien onze fleet uit vnl BC's een BS en een frigate bestond hebben ze het toen voor gezien gehouden. Het was inmiddels te ver van onze thuisbasis om er nog een BS bij te halen.

Na afloop kwam hij nog even in ons public channel. Hij was verbaasd over de fleet die hij op zijn dak kreeg. (Tussen zijn wardec en uitbreken van gevecht hadden nog 10 man de corps gejoined waaronder een paar ervaren pvp-ers >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

lol dacht dat Ravens nou niet echt super PVP bootjes waren :)

He Wabs, roep volgende keer ook even in ons channel, mega-zonde maar kan me voorstellen dat het lachen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:52:
Tijdens de war die ik heb meegemaakt waren ze anders behoorlijk irritant, ze hingen op 120-150km afstand en je maar belagen met cruise missiles. <+:)

Weg scorpion van de fleet en een paar caracals (waren 2 ravens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online

He Wabs, roep volgende keer ook even in ons channel, mega-zonde maar kan me voorstellen dat het lachen was.
gaan we doen! (niet dat de kans groot is dat dit veel vaker gaat gebeuren... maar ik ga het onthouden!)

edit:
als je 2 ravens op 120km ziet dan wapr je toch weg als je een partij cruise aan ziet komen??? heb je all tijd toe iig. of je warpt 1 member weg in lijn met de ravens en dan terug op jullie @100, zit ie bijna op de ravens, tackelen en slopen maar.
raven is niet goed voor pvp en helemaal niet op long range... 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Wabs op 27-11-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 14:27
Dit is ook total boredom: atlas titan piloot maakt de grootste DD met 6000+ frigs.

http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=30922

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/122/lolblob.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/mcyhs9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Op lange afstand heeft raven probleem met travel time van missiles, op korte afstand dat hij niet echt in RR armor gang past. Maar als hij niet in RR armor gang is is een raven toch echte één van de beste BS, iig hoogste effectieve dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je 2 ravens op 120km ziet dan wapr je toch weg als je een partij cruise aan ziet komen??? heb je all tijd toe iig. of je warpt 1 member weg in lijn met de ravens en dan terug op jullie @100, zit ie bijna op de ravens, tackelen en slopen maar.
raven is niet goed voor pvp en helemaal niet op long range... 8)7
Dat was allebij niet mogelijk een bs warped zowiezo niet snel weg.
Wij hadden nog geen safespots in dat systeem op dat moment.
De ravens (die bait waren) zaten op een eigen safespot dus uit de lijn van de andere gate en het station in dat systeem (van de tegenstander).
Bij de andere gate zat een fleet te wachten en het station was hun thuisbasis.(wespennest)

We hadden dus 2 keuzes of terug naar de gate waar we uit kwamen naar het "buffer" systeem of wachten tot 1 van onze covert ops schepen in de buurt van de ravens was om er naartoe te warpen.
Wij zijn toen maar voor keuze 1 gegaan omdat nummer 2 (te) lang zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ik had geroepen in channel :o Joehoe iemand die nidhoggur vliegt NU melden !!! Maar was geen reaktie helaas.. Check je chatlog maar 'ns :)

Was inderdaad erg jammer. Ik logde in op vent echt direct "Yo! Tim vliegt je carriers!!?" Euhm nee? Ok, gelijk stil daarna ;)

Later die avond in de fleet (die 2x hulk kill was inderdaad gaaf) wat gaar geworden en paar kleine foutjes gemaakt.. Vond ik persoonlijk erg jammer maar goed wel weer van geleerd

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Wilde schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:32:
[...]

.........
"Yo! Tim vliegt je carriers!!?" Euhm nee?
........
LOL, kom er nu pas achter wie je bent en je dus dagelijks spreek!! haha :P gister was wel leuke avond, erg jammer dat niemand die mega kon pointen! was al in warp maar kwam te laat aan met mn myrm...

Overigens die DD in 0.0 6000 frigs kwam ik ook ent tegen op SHC, leuk forum. schijnt epic lag te zijn geweest van 10min grid laad tijd etc etc. en dat op een reinforced node! (hij had het plan gemeld bij CCP, bang voor ban omdat ze het zouden zien als poging om servers plat te leggen anders...ofzo) >:)

[ Voor 45% gewijzigd door Wabs op 27-11-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
We hadden dus 2 keuzes of terug naar de gate waar we uit kwamen naar het "buffer" systeem of wachten tot 1 van onze covert ops schepen in de buurt van de ravens was om er naartoe te warpen.
Of naar planet warpen at 100, in warp safespot maken, direct naar safespot warpen zodra je bij planet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
furby-killer schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:26:
[...]

Of naar planet warpen at 100, in warp safespot maken, direct naar safespot warpen zodra je bij planet bent.
ja ik heb dat nu al 4x geprobeerd, lukt me bijna nooit.
iemand een korte uitleg? Safespot maken in warp, je warpt ergen heen, tijdens warp make bookmark, ok, klaar?

Welk moment neemt eve als locatie voor de BM? als je op 'make bm' klikt? of als je op de 'ok' knop klikt? Wat doe ik soms fout dan dat ik toch bij begin/eindpunt aankom?? 8)7 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
zodra je op OK klikt maakt ie een bm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Nee, bookmark wordt gemaakt op het moment van opslaan. Dus begin je warp, zet het schermpje gelijk open, en op het goede punt opslaan. Als je tussen begin en eindpunt geen tijd hebt om dit te kunnen doen, kun je automatisch aannemen dat het waarschijnlijk geen goede safe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het helpt als je het solar-system map open hebt staan als je die BMs aan het maken bent. En het helpt ook als je niet het snelste (warpsnelheid) schip gebruikt hierbij, al lukt dat ook best met wat oefening.

Wat ik doe is: ik zoek meestal de 2 punten uit in het solar system map die het verst van elkaar verwijderd zijn. Dan warp aan zetten en spammen op de "Save Bookmark" en "OK" button (mbv muis+enter-knop) en later alle bookmarks weggooien die te dicht bij celestials zitten.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:26:
[...]

Ja dat kan ook hadden we 3 keuzes dus :o

Zoals ik al zij het was mijn eerste war de fc zij terug naar de gate, dus dacht ik dat en wachten op de cloacker de enige opties waren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Daarom is het handig om te weten, het is wat ik bijna altijd doe.

En wat maakt het uit waar bookmark komt? (Het is inderdaad op moment dat je daadwerkelijk ok drukt bij maken van bookmark). Dat was bij het oude probe systeem relevant, maar gewoon wachten tot je even in warp bent en dan paar bookmarks op rij maken, dan heb je al paar punten om tussen te kunnen warpen.

Met je directional scanner overview settings gebruiken uitzetten, en regelmatig 360 maximum range scan maken, dan kijken bij de S van scannerprobes, als er combat scanner probes zijn heb je een probleem. Dan moet je het toch riskeren naar een andere planet te warpen (kijken op solar map voor eentje bij voorkeur ver weg), weer bookmarks maken, en dan kan je tussen bookmarks warpen en nieuwe maken, en zit je niet vast op één lijn. Bij voorkeur ook geen bookmarks twee keer gebruiken als ze combat probes hebben. Meest gebruikte methode om iemand te pakken die continue tussen bookmarks warpt is namelijk op een oude plek van hem wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht onze system heeft last van Macro Miners, het is niet normaal hoe snel deze belts zijn weggemined!
Wat kan je er tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wabs schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 15:15:
[...]

LOL, kom er nu pas achter wie je bent en je dus dagelijks spreek!! haha :P gister was wel leuke avond, erg jammer dat niemand die mega kon pointen! was al in warp maar kwam te laat aan met mn myrm...

Overigens die DD in 0.0 6000 frigs kwam ik ook ent tegen op SHC, leuk forum. schijnt epic lag te zijn geweest van 10min grid laad tijd etc etc. en dat op een reinforced node! (hij had het plan gemeld bij CCP, bang voor ban omdat ze het zouden zien als poging om servers plat te leggen anders...ofzo) >:)
* yared heeft nog geen idee wie het is Wabs, roep een van beide maar ingame.

Maar dacht eraan omdat er op V3SPA forum een discussie liep over iemand die zo graag carrier wilde vliegen en daarvoor getraind had. Dacht dat dat een Minmatar persoon was.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:40:
zucht onze system heeft last van Macro Miners, het is niet normaal hoe snel deze belts zijn weggemined!
Wat kan je er tegen doen?
If you cant beat them, join them maar dan actief zoals wij het doen he.. lachen toen we maandag een systeem van 5 belts leeghaalden. Krijgen regelmatig 'klachten' in local en de macrominers zijn ook grappig om naar lege belts te zien vliegen en suf door proberen te minen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:02:
[...]

* yared heeft nog geen idee wie het is Wabs, roep een van beide maar ingame.

Maar dacht eraan omdat er op V3SPA forum een discussie liep over iemand die zo graag carrier wilde vliegen en daarvoor getraind had. Dacht dat dat een Minmatar persoon was.

[...]
If you cant beat them, join them maar dan actief zoals wij het doen he.. lachen toen we maandag een systeem van 5 belts leeghaalden. Krijgen regelmatig 'klachten' in local en de macrominers zijn ook grappig om naar lege belts te zien vliegen en suf door proberen te minen :D
Tja, maar ik vind het minder grappig dat binnen enkele uren alle belts al leeg zijn geroofd door sneue macro noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hoe weet je dat het macros zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Je overdrijft, dat is onmogelijk binnen enkele uren.

Wij hebben een fleet van 20-30 nodig met cmd+ orca boosters en haulers en minimaal 3 uur

Als 'noob' kun je dat niet en al helemaal als macrominer die vaak cargominen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Laatst online: 25-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:08:
[...]
Tja, maar ik vind het minder grappig dat binnen enkele uren alle belts al leeg zijn geroofd door sneue macro noobs.
Net zoals yared zegt, macro miners minen voornamelijk met eigen cargohold en hebben niet vaak haulers als bot. In het verleden zijn er inderdaad hele zwermen macrobots geweest, maar ik moet zeggen dat ik ze de laatste tijd niet echt meer tegen kom. Ook de aanpassing in respawn rate van veldspar zorgt er ook voor dat de belts niet zo lang leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de aanpassing in respawn rate van veldspar zorgt er ook voor dat de belts niet zo lang leeg zijn.
Wat bedoel je daarmee de roids komen toch alleen na de down time weer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:00:
[...]
Wat bedoel je daarmee de roids komen toch alleen na de down time weer terug ?
de prijs van veldspar liep erg hoog op door een tekort aan veldspar in high sec. respan was een stuk lager dan die nu is, nu is na 1 downtime een deel van de belt al weer terug. Zal eens kijken of ik het linkje kan vinden waar het uitgelegd staat.

in de QEN: http://ccp.vo.llnwd.net/o2/pdf/QEN_Q3-2009.pdf

voor als je geen zin hebt om te zoeken, pagina 13:
As previously mentioned, the exception is Tritanium, which fell the least in volume and actually decreased in price as well. This is attributed to a change in the reseeding and respawn rate of Veldspar in high security space. This change was introduced on June 19th, three days before operation Unholy Rage started. The effect of the Veldspar change only impacted the supply of Tritanium, which is the reason why Tritanium volume and price changes differ from the other low-end minerals. Tritanium has continued to fall in price and is now falling towards 2.5 ISK per unit. We expect to see further turmoil in this market before the dust settles from these two events.

[ Voor 50% gewijzigd door chemokar op 28-11-2009 15:31 . Reden: link toegevoegd, quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Roids respawnen niet alleen na dt denk ik - op een gegeven moment in een belt was ik met de laatste conc.veld roid bezig (andere lasers op scord/kern ofzo) binnen bereik van mijn scanner. Om te kijken of ik er al bijna ben, rescan. zijn er opeens twee roids. Waarvan eentje 90k units op 5km die er daar vlak voor toch echt niet was!

Ik weet het niet helemaal zeker. Ik ben gekwalificeerd gek, maar dit is toch wel heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:04:
Je overdrijft, dat is onmogelijk binnen enkele uren.

Wij hebben een fleet van 20-30 nodig met cmd+ orca boosters en haulers en minimaal 3 uur

Als 'noob' kun je dat niet en al helemaal als macrominer die vaak cargominen.
Nu zijn de belts weer helemaal vol maar gisteren waren ze al compleet weg.
Nou ja vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Paxton federation heeft hun vijfde outpost sinds vandaag, nadat we al van elk type eentje hadden, hebben we nu onze tweede minmatar refinery. (Paxton federation heeft sov in 1 constellation. Ook leuk is cold steel alliance, die hun complete constellation vol hebben met outposts nu als eerste alliance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Woohoo wij hebben SOV 1 *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
dat Bob ooit zo blij zou zijn met de kleine dingen in het leven O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
furby-killer schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:55:
dat Bob ooit zo blij zou zijn met de kleine dingen in het leven O+
bob wies bob ? bob is dood

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp

Patch notes for Dominion, released Tuesday, December 1, 2009

Table of Contents
FEATURES
CHANGES
FIXES
EXPLOIT FIXES

volg de url :P (te lang om het te posten...ziet er goed uit.)

doorspitten voor nieuwe dingen die ik niet wist..

# The jukebox now uses MP3 format for its music. Additionally, custom playlists may be specified.
# MP3 based Jukebox now supports custom play-lists in .m3u / .pls / .ram / .pink format.
# Jukebox supports folder loading.

woot

[ Voor 37% gewijzigd door tntkiller op 29-11-2009 01:15 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee hoor, gewoon bijna dezelfde alliance, alleen nu met een nog iets vreemdere naam. :)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vraagje. Net mezelf een buddy invite gestuurd. Trial account aangemaakt. Daarmee aan het spelen, tuto. Maar kan dus niet client tweemaal opstarten. Lukt wel , maar als ik met tweede account wil loggen (trail en daarnaast nog main) weigert EVE de connectie. Hoe dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Eve accepteert geen trial accounts tegelijk met andere accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
alleen mogelijk met meerdere PUBLIC ip adressen op meerdere pc's ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
gewoon op je andere pc trial opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Hurtebise schreef op zondag 29 november 2009 @ 20:27:
Vraagje. Net mezelf een buddy invite gestuurd. Trial account aangemaakt. Daarmee aan het spelen, tuto. Maar kan dus niet client tweemaal opstarten. Lukt wel , maar als ik met tweede account wil loggen (trail en daarnaast nog main) weigert EVE de connectie. Hoe dit verhelpen?
tip voor je

eve nu op steam voor 5 euro.....gebruik die om je 21 dagen trail van de buddy invite te upgraden(ja dat gaat heb het zelf gedaan net)

nu heb je alt 21 dagen + 30 dagen en nog eens 30 dagen gratis op je main account :P

alt account

Payment Type: 30 day CD key
Change ?
Subscription Status: Active
Expires: 17-1-2010 9:15:26
Extend
Transactions made: 2

Recent Transactions
29-11-2009 18:02:53 STEAM CdKey 30
27-11-2009 9:07:59 Promotional Game Time 21 Days

main account

Subscription Status: Active
Offering: 1 Month EVE Subscription
Next Billing Date: 21-1-2010
Total Number Of Payments: 4
Expires: 21-1-2010 21:46:38
Remaining Playtime: 52d:22h:15m

Last 5 Payments:
PaymentID Date Amount Description Status
9762861 29-11-2009 0.00 EUR Buddy invite 30 days free Paid
9716352 22-11-2009 14.95 EUR Recurring Payment for 1 Month EVE Subscription Paid

[ Voor 34% gewijzigd door tntkiller op 30-11-2009 00:35 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:06

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik ging in lowsec jumpen, zat meer dan 2 minuten wegens traffic advisory in de gate vast, client crash en kan nu eveonline.com niet bezoeken.

[edit]
#1564 in queue

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 30-11-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
rapture schreef op maandag 30 november 2009 @ 00:55:
Ik ging in lowsec jumpen, zat meer dan 2 minuten wegens traffic advisory in de gate vast, client crash en kan nu eveonline.com niet bezoeken.

[edit]
#1564 in queue
Had net 10 rat battleships tegenover mij in een factioned Raven...ik hoop zo dat die niet stuk is als ik er weer in kom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Same here, zat redelijk vast in een class 1 (one way trip voor een BC), maar ik weet niet zeker meer of ik m'n probes heb binnengehaald. Vervelend, vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was aan het minen, ik hoop dat mijn roids er straks nog zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik was ook aan het minen, hoop dat mn cons en (belangrijker) mn retriever er nog is...

Zit er weer in, Retriever ok, ore ook. :)

[ Voor 20% gewijzigd door -ko- op 30-11-2009 02:04 ]

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zit te denken of ik m'n iPhone kan gebruiken om op te EVE'en :D, Tethering is iets va n 200kb/sec toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:29:
Zit te denken of ik m'n iPhone kan gebruiken om op te EVE'en :D, Tethering is iets va n 200kb/sec toch :?
ik speelde EVE via gprs en ging makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
hoi allemaal,

na bijna 4 jaar niets meer met eve gedaan te hebben heb ik van het weekend besloten toch maar eens mn account weer te activeren :)

Wh33L reporting for duty
caldari
6.5mil sp

gisteren gelijk bezig geweest mn oude spull uit low-sec terug te verhuizen naar een wat veiligere omgeving.
vanavond maar eens kijken of ik misschien een nieuwe corp kan vinden. was er al wel achter gekomen dat mn oude corp ARIN niet meer bestaat. voor de tweakers hier diie er ook nog in hebben gezeten *zwaai* :) of dat ik maar eerst in empire weer een beetje isk probeer te verdienen. weet het nog niet precies

iemand nog een frig pilot nodig? :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ah ok dan ga ik vanavond eens proberen te EVE'en op mn laptop met 3G *D

Dan knal ik met m'n main een hauler overhoop en loot ik m met die ander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Heb hier tmobile ongelimiteerd, gaat ook prima. Net nog mijn skills op lang gezet alvast voor de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ja eve is nu niet echt een spel dat veel data gebruikt, had een alliance member die 2x eve + vent@redelijk low had staan, en dit werkte gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
houd iedereen rekening ermee om vanavond een lange skill (ik raad 4+ dagen aan) aan te zetten vanwege de patch van morgen die minimaal 19 uur duurt en ccp kennende gaan we minimaal een week last ervan hebben ^^

de sukkels die morgen in proberen te logen en hier gaan zeuren ''ik heb je gewaarschuwd''

mis een modje die even onderaan een bericht erin kan zetten :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
idd slim - ik heb 5 dagen aangehouden. Vorige keren was het 1-2 volle dagen prut met wat hikjes later. Maar zoals altijd: in het verleden hebaalde resultaten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ben zelf nog altijd bezig met minmatar cruiser V ... 10 dagen nog pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Fighters 5, Carrier 5, Capital Industrial 5, Large Beam Spec 5, Recons 5 kom de extended DT wel weer door geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
heb zelf motion prediction 5 (4dagen+-), minmatar freighter 5 (40+ dagen) en amarr cruiser 4 nog 2 dagen oid dus ach zit goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Cruise Missiles V gvdgrrrrr........

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heeft iemand toevallig nog een Vagabond PvE fit die ik ook kan gebruiken als PvP ?

Oh en nog altijd WTS Falcon, hij staat in reblier!

[ Voor 24% gewijzigd door De_Bastaard op 30-11-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Was dit geen dag-aanbieding? Anders vanavond eens proberen. Kan iemand controleren hoeveel ie atm op Steam staat? @work now ;)

@Angel000...
Gaat dat ook met tweede pc achter een en dezelfde router?

[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 30-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
zo EINDELIJK heeft EDK 3.0 de dx9 images :) (iig in de laatste SVN build) :P
van te voren was het dx7 images en kon je ze overschrijven door dx9 image package

voorbeeld: http://killboard.apeocorp.com (zit ze nu te uppen zal rond 16:00 wel klaar zijn)

[ Voor 58% gewijzigd door Dutch2007 op 30-11-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Dutch2007 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:00:
zo EINDELIJK heeft EDK 3.0 de dx9 images :) (iig in de laatste SVN build) :P
van te voren was het dx7 images en kon je ze overschrijven door dx9 image package

voorbeeld: http://killboard.apeocorp.com (zit ze nu te uppen zal rond 16:00 wel klaar zijn)
ik krijg een error:

Fatal error: Cannot redeclare xajaxerrorhandler() (previously declared in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/common/xajax/xajax_core/xajax.inc.php:1378) in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/mods/xajax/xajax_core/xajax.inc.php on line 1365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
De_Bastaard schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:29:
Ik speel nu al 3 maanden in München over UMTS EVE, gaat redelijk. Enige nadeel is dat je ping enorm hoog is (400 gemiddeld hier) en het laden van nieuw systeem duurt wat langer dan normaal, beetje irritant met snelle ops. verder gaat het prima. Vent loopt er ook over, gaat ook best okay, kan alleen zelf niet echt heel verstaanbaar spreken (door die ping) maar versta wel alles. zolang je dus geen FC bent, no problems. :) beetje laggy zo nu en dan, maar goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Hurtebise schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
[...]

Was dit geen dag-aanbieding? Anders vanavond eens proberen. Kan iemand controleren hoeveel ie atm op Steam staat? @work now ;)

@Angel000...
helaas was de aanbieding gisteren :( nu weer 20 euro

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hurtebise schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:51:
[...]

@Angel000...
werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Wabs schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:40:
[...]

ik krijg een error:

Fatal error: Cannot redeclare xajaxerrorhandler() (previously declared in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/common/xajax/xajax_core/xajax.inc.php:1378) in /home/ape02/killboard.apeocorp.com/mods/xajax/xajax_core/xajax.inc.php on line 1365
hij werkt nu

laatste change was dat ze de ajax mod, nu in de main map hadden gezet, en ik had die dus dubbel :P zowel in \mods als in de regular map :P

http://killboard.apeocorp.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Laatst online: 13:20
* FouT neemt bij deze officieel afscheid van EVE Online - Apocrypha :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hm Hm! Dat wordt dan een lange downtime :p

Zal morgen wel weer up zijn :+ Kunnen we meteen die towers op een andere manier gaan afmaken dan dat we dat gewend waren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eerst zien dat je met meer dan een halve vloot door een gate kan geraken. Daarmee werd i1y verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duimdraaien vandaag :(

ben blij dat ik lange skills aan heb gezet

Volgens de ETA is het vanavond om 22:00 nl tijd afgerond of niet?

daarna de gebruikelijke patches, rollbacks en reboots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Morgenavond kunnen we weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:29
Mwuahahaha, iedere keer met zo'n grote expansie blijf ik lekker een paar dagen de whine-to-signal ratio op het forum in de gaten houden. Het zal niet de eerste keer zijn dat CCP de fout in gaat. Er zullen in de komende 2 weken wel wat hotfixen deployed gaan worden en de servers zullen wel wat onstabiel zijn.

When the dust settles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh joepie!

heb er wel weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hey ik kan niet meer inloggen en mn skill loopt vandaag af !! :+ (een van de meest geposte shizzle op de forums)

even als waarschuwing hier ik heb mensen gisteren gewaarschuwd als je het nu vergeten bent = eigen schuld dikke bult :D

* AjDuLion wacht met smart op de eerste die het wel vergeten is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe

been there, done that :)

account1: Advanced weapon upgrades V (30 dagen remaining)
account2: Jump Drive operation V (30 dagen remaining)
account3 en 4: Mining V (4 dagen)

ik zit wel ff goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

15 dagen aan battlecruiser V voor een nighthawk. Drake en brutix profiteren ook ervan.

Zien dat ik straks niet in een gate jump en niet meer eruit geraakt. Elke keer dat meer dan 1 schip tegelijkertijd door een gate wou, werd het volgende systeem niet geladen. En wat gebeurt er als je een blob door een gate duwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 09:42:
Hehehe

been there, done that :)

account1: Advanced weapon upgrades V (30 dagen remaining)
account2: Jump Drive operation V (30 dagen remaining)
account3 en 4: Mining V (4 dagen)

ik zit wel ff goed
account 1 : gallente bs V
account 2 : logistics V
account 3 : jump drive operation V
account 4 : heavy drone operation V
account 5 : anchoring V

allemaal rond de 22 dagen oid dus ik heb alle tijd van de wereld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
mja ik heb Gallente BS 5 aan en High Speed Manuevering 5 op mn chars, die moeten beiden nog 8 dagen dus dat moet wel goed gaan. Ik ben wel benieuwd tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gisteravond ook nog snel even een 10 dagen skill erin gepropt.. (bedankt voor de reminder :> )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
drone interfacing V

me nieuwe account daarintegen heeft niet veel skills due die heeft 30 skills in queue met als laatste learning 4 dan maar :P

maar ze vliegt nu een badger mark II dus de alt helpt super met minen :D 69 dagen tot orca :) (daarom moet ze ook helpen met minen :P heb niet genoeg iskies om orce + skills te kopen nu hehe plus dat ik me alt met plex wil bekostigen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
wabs heeft gister een paar uur lang in een WH in een rarified gravimetric gespeeld. Including Rorqual bonus! >:) dus ging rap! Heb ongeveer 40k units arkonor opgehaald dat is 640k m3 hehe zo lopen de iskies wel lekker.

+ eergister met 6 man in T3 schepen een Class 3 wormhole schoongeveegd van anomalys en radars.
In totaal 24 anomalys (5 min per stuk! hehe) gecleard en 2 radars. 140m per persoon aan alleen de loot. de salvage etc gaat naar de corp, maar was ook ruim 400m omgerekend. Not bad voor nog geen 3 uur werk :)

heb nu overigens op account 1 surgical strike V aan staan en op account 2 mining barge V kan ook wel ff voort dus.
Ben benieuwd hoe groot die patch wordt. Denk dat ik naar een internet cafe ga om die patch binnen te halen. Heb zelf een umts verbinding, wat opzich prima is. op het probleem na dat zodra ik wat groots ga downloaden de verbinding vaak vastloopt. en weer opnieuw beginnen dus :(
Ik ga wel een paar uur in de starbucks hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Wabs schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:54:
wabs heeft gister een paar uur lang in een WH in een rarified gravimetric gespeeld. Including Rorqual bonus! >:) dus ging rap! Heb ongeveer 40k units arkonor opgehaald dat is 640k m3 hehe zo lopen de iskies wel lekker.

+ eergister met 6 man in T3 schepen een Class 3 wormhole schoongeveegd van anomalys en radars.
In totaal 24 anomalys (5 min per stuk! hehe) gecleard en 2 radars. 140m per persoon aan alleen de loot. de salvage etc gaat naar de corp, maar was ook ruim 400m omgerekend. Not bad voor nog geen 3 uur werk :)

heb nu overigens op account 1 surgical strike V aan staan en op account 2 mining barge V kan ook wel ff voort dus.
Ben benieuwd hoe groot die patch wordt. Denk dat ik naar een internet cafe ga om die patch binnen te halen. Heb zelf een umts verbinding, wat opzich prima is. op het probleem na dat zodra ik wat groots ga downloaden de verbinding vaak vastloopt. en weer opnieuw beginnen dus :(
Ik ga wel een paar uur in de starbucks hangen ;)
lol gewoon te tof dat jij eve speelt op een umts verbinding :D

maar gok zelf dat de patch wel paar honderd mb is zoniet 1 gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
angel00008 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:04:
[...]
lol gewoon te tof dat jij eve speelt op een umts verbinding :D

maar gok zelf dat de patch wel paar honderd mb is zoniet 1 gb..
maar je vergeet dat de eerste patch straks corrupt is en je dan de full installer moet downloaden.... :)
We hebben natuurlijk al enige ervaring met het release beleid van CCP, of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
awww.. geen welkompje voor mij ;(

naja maakt ook niet uit :) heb zelf gisteren maar industrials V aangzet bij gebrek aan langere skills. maar met 4 dagen+ lijkt me dat ook wel voldoende. gister nog een beetje wezen minen en een poging gedaan om een beetje te ratten in 0.3 helaas was dat van korte duur en was ik moa kwijt door een player piraat. moet toch echt weer ff in komen in het spelletje. naja gelijk weer een goede les dat ik toch weer wat beter op moet letten :)

ow daarnaast weet iemand nog een leuke corp die een net niet helemaal newb pvper onder zijn hoede kan nemen?

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
chemokar schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:49:
[...]

maar je vergeet dat de eerste patch straks corrupt is en je dan de full installer moet downloaden.... :)
We hebben natuurlijk al enige ervaring met het release beleid van CCP, of misschien wordt je boot.ini wel verwijderd.
kijk dat is dan nu een voordeel van vista/ windows 7, die heeeft geen boot.ini meer, just a bootloader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
tja, UMTS.... is wel beetje schraal (hoge ping, lag op ventrillo etc) maar beter dan niet spelen.
Ik loop nu 5 maanden stage in Duitsland, was de enige verbinding die ik in korte tijd kon regelen die ook weer opzegbaar was na een paar maanden.
Anders heb je altijd een aansluit tijd van 4 weken of meer en dan een contract voor een jaar.... beiden klote dus. dan maar umts, beter dan niets. Blijft schraal dat de verbinding vaak vastloopt alleen.

Vrijdag komt een vriend van me uit NL langs hierzo, die neemt dan een micro USB kabel mee, heb namelijk 2 nokia's hier die UMTS aan kunnen (e51 en e75) hebruik nu de e51 voor de verbinding omdat die mini usm gebruikt, de andere nokia micro USB, en ben die kabel vergeten. kost los hier 25 euro |:( wellicht is de verbinding wat stabieler op de nieuwere nokia.
Opzich is het via de E51 ook prima te doen, ik moet alleen geen grote downloads starten of youtube filmpjes ofzo. google maps vindt ie ook niet zo tof. Wel vreemd, want als ik het direct op de phonegebruik is het prima stabiel.
Misschien een optie om de patch file te downloaden op de mobiel zelf en dan te kopieren naar de laptop :+ haha, we zullen zien. Waarschijnlijk zit ik gewoon in de starbucks vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estrion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:34:
awww.. geen welkompje voor mij ;(

naja maakt ook niet uit :) heb zelf gisteren maar industrials V aangzet bij gebrek aan langere skills. maar met 4 dagen+ lijkt me dat ook wel voldoende. gister nog een beetje wezen minen en een poging gedaan om een beetje te ratten in 0.3 helaas was dat van korte duur en was ik moa kwijt door een player piraat. moet toch echt weer ff in komen in het spelletje. naja gelijk weer een goede les dat ik toch weer wat beter op moet letten :)

ow daarnaast weet iemand nog een leuke corp die een net niet helemaal newb pvper onder zijn hoede kan nemen?
Ach kom eens gezellig langs bij ons, Bendebeukers :)
Convo me anders gerust in EVE, mijn char heet Berzerkergang.
Wij zijn bezig met het organiseren van PVP ops en zitten (nog) in 0.5 maar gaan binnenkort zoals het lijkt 0.0 in om daar een eigen plekje te bemachtigen. Voor de rest veel PVE en minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:31:
[...]

Ach kom eens gezellig langs bij ons, Bendebeukers :)
Convo me anders gerust in EVE, mijn char heet Berzerkergang.
Wij zijn bezig met het organiseren van PVP ops en zitten (nog) in 0.5 maar gaan binnenkort zoals het lijkt 0.0 in om daar een eigen plekje te bemachtigen. Voor de rest veel PVE en minen.
klinkt interresant, zal je zodra eve weer speelbaar is een convo sturen en dan ff kijken wat er van komt :)
ik wil zelf weer terug naar de pvp, maar na 4 jaar offline ben ik alleen wel mn skills (mn pvp skills niet mn skillpoints :+ )en isk buffer kwijt. dus beginnen met pve/mining is opzich eigenlijk wel een goed idee :)

maar bedankt iig :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estrion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:56:
[...]

klinkt interresant, zal je zodra eve weer speelbaar is een convo sturen en dan ff kijken wat er van komt :)
ik wil zelf weer terug naar de pvp, maar na 4 jaar offline ben ik alleen wel mn skills (mn pvp skills niet mn skillpoints :+ )en isk buffer kwijt. dus beginnen met pve/mining is opzich eigenlijk wel een goed idee :)

maar bedankt iig :)
Helemaal geen probleem. We spelen veel lvl4's in de omgeving en we willen zelf meer PVP in de toekomst hebben. Daarom is het wellicht geen gek plan bij ons een te kijken. We kunnen je helpen die isk buffer op te bouwen en de uiteindelijke kennis voor PVP komt bij jou ook vanzelf weer om de hoek kijken. Resultaat is dan toch dat we elkaar kunnen helpen dacht ik zo?

ik probeer vanavond zelf ook in te loggen als het een beetje goed lijkt te gaan op de server.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.