WoKo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:35:
Gisteren mijn account weer eens geactiveerd. Had nog een 30 dagen voor 10 euro liggen. Meteen gemerkt dat er wel heel veel veranderd is in 2,5 jaar.
Nu moet ik toch weer even wennen aan de (leuke) leer curve. Merkte dat ik lvl4 security missies kon doen, maar nog geen battleship heb + fitting. Vroeger in een 0.0 corp gezeten en vooral op mining gefocused. Heb dan ook veel SP in industry.
Dit is mijn character:
Hostpale
Nu maar eens eve-survival en ISK The Guide lezen.
Daarnaast nog op zoek naar een Corp. Zoek natuurlijk naar een actieve corp maar zonder verplichtingen. Liefst ergens tussen 0.1 en 1.0 of wormhole. In een groep PvE lijkt me leuk, maar PvP vond ik altijd leuk om te doen in 0.0. Zeker in een interceptor heb ik menig leuke acties gehad.
Ik zal vanavond eens wat lvl 3 missies doen om wat te wennen en dan trainen naar een goede BS setup. Iemand sugesties welke skills ik zeker moet trainen?
Ik zie jullie wel ingame!
WH is in sommige opzichten lastiger en gevaarlijker dan 0.0, enige voordeel is dat je geen gelul hebt met supers en enorme blobs. Alles word beperkt door de mass die door een WH kan.
missies zijn wel veranderd in de afgelopen paar jaar, zijn stukje lastiger geworden, ga er dus niet vanuit dat je elke missie nog met de oude fittings kan doen.
wat trainen betreft:
pak graviton physics nog ff, anders kan je niets met je interdictor. kan je ook net zo goed ff heavy interdictor trainen.
Ook wat van de basic skills zou ik eerst naar 5 gooien (shield ops en management, signature analysis, long range targetting (kan je ook logistics gaan doen), navigation 5, meer speed is altijd goed)
Dan goed kijken wat je wil gaan doen, wil je meer missies gaan doen dan zit je wel redelijk goed.
Minni strategic cruiser en de subsystem skills kan je ook injecten. erg leuk bootje voor PVP, alleen wel prijzig. Ding is ideaal in WH space ook, ook voor PVE in wh space.
Mining en refining kan je al briljant doen, Hulkje kopen en hauler regelen en gaan! Kan je misschien wat centen mee verdienen om de rest te bekostigen