zijn er nog nederlandse corperations of een andere in lowsec die je kan aanraden?
ik heb 10 jaar geleden gespeeld, en kom weer eens kijken.
Je zou kunnen kijken bij een van de corps van Pandamic Horde of Brave Newbies of ze nog opzoek zijn naar mensen die terug komen in EVE.bamboe schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:51:
zijn er nog nederlandse corperations of een andere in lowsec die je kan aanraden?
[ Voor 7% gewijzigd door Lionear op 16-12-2022 14:49 ]
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
[ Voor 21% gewijzigd door Oxigeon op 25-02-2023 08:21 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Na zaterdag zal er genoeg actie zijnHelloMeow schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:57:
Ik speel het best veel, hoewel de laatste tijd het een beetje saai is. Er zijn gewoon minder spelers om op te schieten dan een paar jaar geleden. Ik zit in KF.
Ik heb eventjes snel gecheckt of er misschien wat nieuws was gekomen over de spelersaantallen. Helaas vrij weinig. Dus de prijs zal wel hetzelfde blijven. Enigste wat ze eigenlijk groots hebben aangekondigd is een addonn/grote patch.
Zaterdag hebben we een State of the GoonianOxigeon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:07:
[...]
Ik heb eventjes snel gecheckt of er misschien wat nieuws was gekomen over de spelersaantallen. Helaas vrij weinig. Dus de prijs zal wel hetzelfde blijven. Enigste wat ze eigenlijk groots hebben aangekondigd is een addonn/grote patch.
Grappig, ik ben 2 jaar geleden begonnen met EVE en toen was ik ook onderdeel van deze coalitie.Skyclone schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 18:58:
ik zit bij Suspicious Intentions en die zijn altijd op zoek naar mensen. Ze hebben een allicance met We Form BL0B
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
There is no real life, there is just AFK.
Misschien toch maar eens een keer gaan kijken. Laat ik de vrouw mooi winkelen in Amsterdam en ga ik daar eens een blikje werpenLionear schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 18:26:
Gezien de geringe activiteit hier weet ik niet of het echt leeft maar dit jaar zal er weer een EVE-gerelateerd event in Amsterdam plaats vinden namelijk EVE Amsterdam.
Wordt georganiseerd door een aantal spelers (en dacht dat CCP ook mee helpt, maar niet 100% zeker)
Wanneer? 14 t/m 16 juni
Waar? MACA (Moving Arts Center Amsterdam) op de NDSM werf in Amsterdam
Voor de rest weet ik niet wat het programma zal zijn maar kan je de Discord server van het event joinen https://discord.gg/JcpgvUWTgK
Ben er zelf zeker bij aanwezig!
(als dit als spam wordt gezien, excuus niet mijn bedoeling)
tickets zijn up op eventbriteKaasdipje schreef op maandag 8 april 2024 @ 16:09:
[...]
Misschien toch maar eens een keer gaan kijken. Laat ik de vrouw mooi winkelen in Amsterdam en ga ik daar eens een blikje werpen
[ Voor 30% gewijzigd door Soliest op 14-06-2024 16:06 ]
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
[ Voor 41% gewijzigd door Soliest op 14-06-2024 20:17 ]
i5 13600KF - MSI Z790 Tomahawk - 64GB DDR5 - MSI RTX 3080Ti Suprim - Samsung 980 Pro - Oculus Quest 2 en 3
https://npsi.rocks/Lionear schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 06:05:
Je zou kunnen kijken naar fleets van EVE Rookies of fun inc. Beiden onderdeel van Even better with friends.
Die doen van allelei fleets waar ook non corp members aan mee mogen doen. Waaronder mining maar ook NPSI (Not Purple Shoot It)
Ik weet niet wat een mining permit tegenwoordig kost, maar het zal nog spotgoedkoop zijn ivm een verloren RetrieverSoliest schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 16:01:
Hoe zit het eigenlijk met de gankers tegenwoordig? Jumpen die nog steeds op n00bs zoals ik als ik lig te minen? Heb nu alleen wat lage level missies gedaan om er weer in te komen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Bedankt. Gisteren Eve gedownload en als Alpha even gekeken. Ik had geen schepen meer (enkel de corvette) en zo goed als geen items meer. Enkel 280miljoen op de bank. Daar zou ik dus een kleine nieuwe start mee kunnen maken. Enigste voordeel is nu dat ik geen spullen hoef te verhuizen. Ik ga er vanuit dat de hub vernietigd is?Klaus_1250 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 15:48:
Dat kan je opzoeken in game, maar via evewho e.d. kom je ook een eind.
Als je je spullen ergens in 0.0 hebt achtergelaten is even de vraag wat er nu meer is gebeurt. Asset Safety, misschien nog in het originele citadel of ze zweven ergens rond in de ruimte.
Je zou in de Personal Assets (Eve menu > Inventory en dan Personal Assets) kunnen kijken of je nog spullen hebt. Als ze in een player station lagen kan het zijn dat het in Asset Safety ligt opgeslagen.Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:13:
[...]
Bedankt. Gisteren Eve gedownload en als Alpha even gekeken. Ik had geen schepen meer (enkel de corvette) en zo goed als geen items meer. Enkel 280miljoen op de bank. Daar zou ik dus een kleine nieuwe start mee kunnen maken. Enigste voordeel is nu dat ik geen spullen hoef te verhuizen. Ik ga er vanuit dat de hub vernietigd is?
Of kan het zo zijn dat ik de schepen niet zie omdat ik geen Omega heb?
280 Mil is mega veel als je weinig SP hebt, mwa als je battlecruisers en hoger vliegt, maar echt te weinig als je tech 2, battleships en meer vliegt.Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:13:
[...]
Bedankt. Gisteren Eve gedownload en als Alpha even gekeken. Ik had geen schepen meer (enkel de corvette) en zo goed als geen items meer. Enkel 280miljoen op de bank. Daar zou ik dus een kleine nieuwe start mee kunnen maken. Enigste voordeel is nu dat ik geen spullen hoef te verhuizen. Ik ga er vanuit dat de hub vernietigd is?
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Zit momenteel op 2.4mill skillpoints. Is niet echt veel natuurlijk. Je moet toch altijd kunnen inloggen of niet?_Apache_ schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:54:
[...]
280 Mil is mega veel als je weinig SP hebt, mwa als je battlecruisers en hoger vliegt, maar echt te weinig als je tech 2, battleships en meer vliegt.
Mijn account is jaren geleden gebanned, maar kreeg toch op dat email adres een uitnodig voor de expansion. Geen idee of ze dat gewoon blind sturen, of dat men account weer openstaat.
Kan niet inloggen zonder omega meen ik vanwege hoog aantal SP (zit tegen de 100miljoen).
Dan is 280 een mooie start, oefen wat met de level 2/3's en ontdenkt wat gebieden. Probeer wat Triglavian stuff en ontdek New Eden.Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:59:
[...]
Zit momenteel op 2.4mill skillpoints. Is niet echt veel natuurlijk. Je moet toch altijd kunnen inloggen of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 18-06-2024 13:09 ]
Het aantal skill points is geen belemmering om in te loggen als alphapiloot. Alle skills boven de alpha bovengrens zijn alleen niet bruikbaar. Bepaalde schepen en modules kun je daardoor niet gebruiken._Apache_ schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:54:
[...]
Kan niet inloggen zonder omega meen ik vanwege hoog aantal SP (zit tegen de 100miljoen).
www.janvandoornik.nl
Ik meen dat er een grens was, dat je boven bepaald aantal SP altijd omega nodig zou hebben.JanvD schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:20:
[...]
Het aantal skill points is geen belemmering om in te loggen als alphapiloot. Alle skills boven de alpha bovengrens zijn alleen niet bruikbaar. Bepaalde schepen en modules kun je daardoor niet gebruiken.
Alsnog kun je best wat doen als gemaximaliseerde alphapiloot, al zal dat tegenvallen als je gewend bent om in fancy schepen te vliegen. Je kunt iig genoeg doen om weer wegwijs te worden in EVE of om gewoon ff te genieten van de spelwereld.
[ Voor 20% gewijzigd door Zr40 op 18-06-2024 13:51 ]
Ja check, 20.5 miljoen dus voor omega-only, daar ben ik al eventjes overheen.Zr40 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:46:
Skills die voor alpha's beschikbaar zijn hebben hun eigen grenzen, maar dat staat los van de 5M SP training limiet. Als je meer dan 5M hebt dan blijven die skills gewoon beschikbaar, je kan alleen niet verder trainen.
Hier staat een overzicht van skills die alpha's kunnen gebruiken: https://wiki.eveuniversit...kills_available_to_Alphas (tabel even openklappen) Het totaal aan skills die beschikbaar zijn voor alpha's komt neer op 20.5M SP.
Voorbeeld: EM Shield Compensation is voor alpha's beschikbaar tot level 2. Als je level 3 of hoger hebt getrained als omega en nu ben je weer alpha, dan houd je dat hogere level, maar de skill werkt alsof je slechts level 2 hebt.
[ Voor 53% gewijzigd door Zr40 op 18-06-2024 13:59 ]
Ik weet niet waar je was toen je de game verliet, maar, ga eens bij Asset Safety kijken. Als je spullen in een Player Build Station of Citadel waren, is er een goede kans dat ze in Asset Safety zitten. Maar als Citadel in Low Power was tijdens vernietiging of je spullen zaten in een POS, dan ben je het mogelijk kwijt.Oxigeon schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 07:13:
[...]
Er zijn wel allerlei schepen geïntroduceerd die alpha friendly zijn, zoals Gnossis en Sunesis. Sunesis kun je supermakkelijk de SoE arc mee vliegen bijvoorbeeld, evenals redelijk wat missies en combat sites.JanvD schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:20:
Alsnog kun je best wat doen als gemaximaliseerde alphapiloot, al zal dat tegenvallen als je gewend bent om in fancy schepen te vliegen. Je kunt iig genoeg doen om weer wegwijs te worden in EVE of om gewoon ff te genieten van de spelwereld.
Helaas is alles vernietigt/kwijt. Dus daar kunnen we niks meer aan doen. Inmiddels weer begonnen met wat career dingetjes. Dus langzaam aan komen we weer een beetje in de moodKlaus_1250 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 08:52:
[...]
Ik weet niet waar je was toen je de game verliet, maar, ga eens bij Asset Safety kijken. Als je spullen in een Player Build Station of Citadel waren, is er een goede kans dat ze in Asset Safety zitten. Maar als Citadel in Low Power was tijdens vernietiging of je spullen zaten in een POS, dan ben je het mogelijk kwijt.
280M is prima om weer een start te maken. En er zijn best wat activiteiten te vinden waarin je makkelijk kan instappen waarmee je 100M/uur+ verdient.
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 19-06-2024 13:04 ]
Uhm. Wat minen in een Venture is natuurlijk een optie. Die zijn volledig Alpha te spelenSoliest schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 13:24:
Mijn 7 dagen Omega is nu afgelopen, maar heb nog geen zin om er nu geld aan uit te geven. Vanavond maar kijken wat ik met die Alpha kloon nog kan doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Lionear op 21-06-2024 13:52 ]
Een Apoc zou je wel moeten kunnen gebruiken als alpha. Ligt er natuurlijk wel aan welke modules je erop hebt zitten.Soliest schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:42:
lvl 3 ging in de meeste gevallen wel goed, maar er was 1 missie waar ik tientallen keren weg moest jumpen omdat ik het niet vol hield. Uiteindelijk met een Apocalypse opgelost, maar toen ging het ook nog erg lastig. Die Apoc kan ik nu volgens mij niet meer gebruiken. Dan maar lvl 2 en minen
Uhm, wat? Respawnen sommige npc`s dan? Of bedoel je meer om die locaties te minene?Klaus_1250 schreef op maandag 24 juni 2024 @ 09:03:
Vergeet niet dat je missies ook een aantal dagen kan farmen.
Kan allebei; sommige missies blijven bestaan als je een bepaalde eindbaas oid niet afknalt, die kun je na downtime dan weer opnieuw doorbeuken. Zolang dat een missie is met waardevolle loot, is dat nog wel eens interessant.Soliest schreef op maandag 24 juni 2024 @ 11:07:
[...]
Uhm, wat? Respawnen sommige npc`s dan? Of bedoel je meer om die locaties te minene?
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Bedankt. Voor 20 dollar excl de korting nu een maandje incl 250k xp. Totaal iets van 18.50 betaald voor een maand ipv 25 via de game zelf.Lionear schreef op maandag 24 juni 2024 @ 23:13:
Niet heel veel goedkoper, maar je kan het via de MarkeeDragon Store kopen, voordeel is dat het dan in dollars is.
https://store.markeedragon.com/affiliate.php?id=907
Er is ook een permanente couponcode wat je 3% korting geeft: ewb
Verwijderd
Ben er nooit geweest. Maar is wel een mooi land. Zorg dat je er geen spijt van krijgt als je er toch eenmaal bent om niet een paar dagen rond te reizen.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:35:
Zijn er Tweakers die ooit zijn afgereisd naar het EVE monument Reykjavik?
Mijn character staat er op en het leek me toch leuk om er een keer een foto van de te maken. Wellicht dat ik begin volgend jaar een paar honderd euro stuk sla op een retourvlucht en een hotelovernachtingHeb verder geen ambities om op vakantie te gaan naar Ijsland.
Ik ben ooit naar Ijsland op vakantie geweest en heb er even een kijkje genomen. Maar niet voor afgereisd.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:35:
Mijn character staat er op en het leek me toch leuk om er een keer een foto van de te maken. Wellicht dat ik begin volgend jaar een paar honderd euro stuk sla op een retourvlucht en een hotelovernachtingHeb verder geen ambities om op vakantie te gaan naar Ijsland.
Verwijderd
Ik ga zeer waarschijnlijk ook volgend jaar weer naar fanfest. Ik kan nog niks beloven (fanfest week is enorm chaotisch en ik weet nog niet precies wat mijn schema gaat zijn qua activiteiten), maar als je me rond die tijd een dmetje stuurt zal ik kijken of ik wat gaatjes kan vinden om langs het monument te gaan.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:35:
14-16 novemberiisschots schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:04:
Ik hoop dat ze dit jaar de Amsterdam meet eerder aankondigen zodat ik vrij kan regelen
Exacte details weet ik niet, maar de prijsrange van @Zr40 is wat ik zou verwachten.Wolfp4ck schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:22:
@DXaroth
Wat is zo de prijs van een weekendje in totaal ?
Zou daar ook mijn gezicht wel eens wilen laten zien en oude vrienden tegenkomen.
Er zullen al meetups en dergelijke zijn vanaf de maandag/dinsdag voor fanfest. Dinsdag is sowieso een Magic: the Gathering gathering achtig iets. Dit was er vorig jaar ook en was niet al te druk. Met een beetje mazzel redden we het om met meer CCPers er te zijn. Begint rond 1930-200 in `Hús máls og menningar` in downtown ReykjavikZr40 schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:57:
Ik blijf 8 nachten om zelf aan wat excursies mee te doen. Dat hoeft natuurlijk niet, als je alleen voor de fanfest dagen komt dan ben je ook goedkoper uit.
[ Voor 50% gewijzigd door DXaroth op 02-04-2025 01:21 ]
we hebben dit samen met ccp vorig jaar al aangekondigdiisschots schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:04:
Ik kan zelf helaas niet naar fanfast. Ik hoop dat ze dit jaar de Amsterdam meet eerder aankondigen zodat ik vrij kan regelen
Zelf ben ik nog steeds actief als een Corp CEO in GSF en heb veel plezier in de game
tickets zijn nu live btwiisschots schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 09:04:
Ik kan zelf helaas niet naar fanfast. Ik hoop dat ze dit jaar de Amsterdam meet eerder aankondigen zodat ik vrij kan regelen
Zelf ben ik nog steeds actief als een Corp CEO in GSF en heb veel plezier in de game
Bedankt, ik heb ze inmiddels gekocht.AjDuLion schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 14:53:
[...]
tickets zijn nu live btw14-15-16 november
zoals je inmiddels al uitgevogelt hebt die kans is 100% aangezien ik het samen met mijn partner organiseeriisschots schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:45:
[...]
Bedankt, ik heb ze inmiddels gekocht.
Hoop jullie daar te zien![]()
eve gaat nooit dood!! (maar is altijd dying)mark777 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:42:
Grappig dat dit topic nog actief is. Ben zelf gestopt met Eve online maar heb nog een account met bilj of isk
[ Voor 36% gewijzigd door AjDuLion op 15-08-2025 15:54 ]
Veel van de spelers van het eerste en tweede uur zijn ooit gestopt vanwege vrouw, werk, kinderen, maar krijgen nu weer langzaam wat meer tijd. Dit zie je bijvoorbeeld in Providence waar CVA weer een voet aan de grond heeft gekregen (role playing e.d. is er niet echt meer bij).mark777 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:42:
Grappig dat dit topic nog actief is. Ben zelf gestopt met Eve online maar heb nog een account met bilj of isk
yep nog een heleboel mensen (en nederlanders)Skyclone schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 13:10:
Speel iemand nog dit spel. Ik speel het nog wel en doe veel Abyssal
[ Voor 50% gewijzigd door MailMan op 27-10-2025 23:58 ]
https://discord.gg/GUwtM6899M niet per se nederlands (er zitten wel relatief veel nederlanders in omdat we dat zelf zijn)MailMan schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 23:57:
Zelf na 18 jaar weer begonnen
Is er een NL discord of corp? Of een corp waar je ook voor een paar uur per week kan inloggen en casual wat gezamenlijke activiteiten kan doen die niet uren duren?
How to claim your mining ship:
- Register or log in to your EVE Online account.
- Visit the code activation page.
- Enter your Quest code.
- Log into EVE Online and claim your ship from the redemption queue. You can access the queue by clicking the disc icon at the bottom left of your screen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq