Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
iemand een idee hoe laat vandaag de Dust 514 beta precies begint? :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
De_Bastaard schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:48:
[...]

Hé Ash,

Hoe gaat ie met jou tegenwoordig dan :-)
Zo zijn gangetje, speel geen Eve atm, te druk met andere dingen bezig en in de tijd die ik heb om te gamen speel ik liever iets "snellers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:48
Ah ok

accounts ook suspended?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Niet allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ooooow .. beetje carebearen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:13:
@ Lego,
is het geen idee om verschillende kloons te hebben die elk een duo +5 implants hebben? Dan wissel je per set trainingen van en naar zo een kloon. Alleen opletten dat je er niet eentje per ongeluk om zeep helpt.
nee het gaat om een nieuwe toon en er komt een volledige +3 set in maar het gaat echt om de remaps niets meer niets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:13:
[...]
in het kort

razor was IRC aan het pushen voor good fights en die "good fights" kwamen wat hard aan, in die tijd waren er een hoop corps niet happy omdat de PVPers werden genaaid. toen een paar belangrijke corporations vertrokken onstond er een ketting reactie. vervolgens hebben ze een deal gemaakt met razor om het noordelijke deel aan razor te geven voor een staakt vuren.
IRC raakte hun capabele PvP en logi backbone kwijt; niemand logde meer in en het resultaat is dus dat RZR de beschikking krijgt over shit space.
SOLAR is aangepakt en is een belangrijkste systeem verloren omdat ze iedereen in 0sec hebben genaaid soalr moet dus verkassen en die hebben dus ook nog wat bij IRC weggesnoept :D
SOLAR is gewoon bezig met blueballen en N3 is bezig met structure grinding. Daarbij hebben de Drone Russians (SOLAR, Etheral Dawn, etc, etc) een enorme hoeveelheid gebieden in hun bezit. Dus het duurt wel even alvorens SOLAR uit 0.0 weg is. Dat ze stagen vanuit lowsec zegt niet dat ze hun koffers hebben gepakt ;)

In ander nieuws: Diverse Russische alliances hebben een nieuwe coalition en alliance opgestart dat (bijna) dagelijks vecht met mensen van de HBC. Dit levert redelijk wat leuke gevechten op en volgens mij heeft iedereen het behoorlijk naar hun zin.

Ondertussen lijkt er ook wat drama te zijn tussen TEST en FA, wat zich weer heeft uitbreid naar de HBC (waar TEST de executioner van is) en CFC. De vraag is nu: krijgen we nu CFC vs HBC? Ik acht de kans klein, maar het is mogelijk.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik hoop het van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hell me too!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Goons zijn voor mij (en de rest van mijn corp) al sinds den beginne Arch Enemy #1.

VFK BY APRIL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 14:38
nwagenaar schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:32:
Ondertussen lijkt er ook wat drama te zijn tussen TEST en FA, wat zich weer heeft uitbreid naar de HBC (waar TEST de executioner van is) en CFC. De vraag is nu: krijgen we nu CFC vs HBC? Ik acht de kans klein, maar het is mogelijk.
Ik heb daar nog niks van gehoord, nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel actief meer speel, af en toe en paar uurtjes, wat ik wel weet is dat mocht er ellende zijn tussen CFC en HBC, dan alsnog zullen de goons en test wss niet op de vuist gaan. Zoals het nu is heb ik ook begrepen dat Goons veel al neutral naar veel HBC leden zijn, maar nog steeds blue vs TEST.

Zo bleek iig laatst toen er een 20+ goons mijn sys in sprongen, de helft van de miners die vluchte even, ik en de rest van mijn corp die bleef gewoon hangen van, huh, wut? Kreeg daarna duidelijk de opdracht dat als hun in gevecht geraakte mijzelf daar buiten te houden en geen CFC danwel HBC aan te vallen. Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het ooit anders wordt, tot op heden spacebro's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Ubilosis schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 13:19:
[...]

Ik heb daar nog niks van gehoord, nu moet ik wel zeggen dat ik niet heel actief meer speel, af en toe en paar uurtjes, wat ik wel weet is dat mocht er ellende zijn tussen CFC en HBC, dan alsnog zullen de goons en test wss niet op de vuist gaan. Zoals het nu is heb ik ook begrepen dat Goons veel al neutral naar veel HBC leden zijn, maar nog steeds blue vs TEST.

Zo bleek iig laatst toen er een 20+ goons mijn sys in sprongen, de helft van de miners die vluchte even, ik en de rest van mijn corp die bleef gewoon hangen van, huh, wut? Kreeg daarna duidelijk de opdracht dat als hun in gevecht geraakte mijzelf daar buiten te houden en geen CFC danwel HBC aan te vallen. Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het ooit anders wordt, tot op heden spacebro's :+
Het wordt vast 1 grote pillowfight waar ze nu al hard aan het spinnen zijn hoe spannend het wel niet gaat worden. En beide kanten zijn stinkend rijk van al het passief moon farmen dat de losses ook al niet spannend zijn.

Je merkt een beetje hoe saai het is als je door die gebieden zelf heen vliegt. Ben zelf wezen schieten op TEST eigendommen en daar komt niet eens een reactie op. Het kan ze eigenlijk niet eens meer schelen wat ze doen met hun space, zolang ze maar kunnen ratten/tech minen om plex te kopen. :O

Vandaar dat ze allemaal epossen aan het schrijven zijn in plaats van elkaar aan te vallen, de mensen in die allianties hebben ook last van participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Uhm... Onder wat voor veldspar-asteroids hebben jullie geleefd zeg? :+

Ze zijn nu echt ruim 2 weken bezig met ver gaande propoganda en acties. Zo zijn alle HBC-diplo's van CFC services (Jabber, ingame commandchannels, etc) geschopt en andersom dus ook; HBC-members hebben het advies gekregen om hun API-keys op CFC-services te verwijderen en ze zijn al bezig om hun mening via Kugu, EN24 en TheMittani.com te verkondigen:

http://evenews24.com/2013...speaks-out-test-vs-goons/
http://themittani.com/news/tensions-peak-between-hbc-and-cfc
http://themittani.com/new...-ascension-history-lesson
http://www.kugutsumen.com...ST-versus-Fatal-Ascension
http://www.kugutsumen.com...io-is-a-manbaby-The-Story

Daarbij heb ik diverse pings gezien en ontvangen waar wordt gesproken over toegang voor mensen uit de NeoCurse, N3 en Drone Russian coalitions.

En toch denk ik dat het allemaal met een sisser zal aflopen; in het ergste geval wordt het een TEST vs FA brawl en dat is het. Nu hoop ik trouwens dat ik het fout heb en krijgen we North vs South situatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
We hebben al die miljarden isk niet zomaar opgespaard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
nwagenaar schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:08:
Ze zijn nu echt ruim 2 weken bezig met ver gaande propoganda en acties. Zo zijn alle HBC-diplo's van CFC services (Jabber, ingame commandchannels, etc) geschopt en andersom dus ook;

....

En toch denk ik dat het allemaal met een sisser zal aflopen; in het ergste geval wordt het een TEST vs FA brawl en dat is het. Nu hoop ik trouwens dat ik het fout heb en krijgen we North vs South situatie :D
Wat je in je eerste en laatste zin zegt klopt precies. Er wordt veel drama gecreëerd en een beeld van de vijand gemaakt om hun eigen members een beetje op te zwepen, want zowel CFC en HBC zijn voor de hoeveelheid mensen die ze hebben zo dood als een pier.

Dit is niet de eerste keer dat the Mittani dit doet, al zijn vorige wars en conflicten gingen hetzelfde, in verschillende blogs heeft hij zelfs precies uitgelegd hoe wars gewonnen werden voordat uberhaupt iemand ging vechten. Om maar een voorbeeld te noemen uit de vele:
http://themittani.com/content/soss-6-propaganda-war-0

Let vooral op hoe hij praat over moraal boosten. Allemaal een beetje make-believe drama en dan paar met een paar kussentjes over en weer gaan slaan en doen alsof dit mogelijk het grootste gevecht ooit kan worden in EVE.

Realiteit is dat ze zich de tyfus vervelen en niks te doen hebben met hun geweldige allianties, en dat terwijl het gehate high-sec en zelfs low-sec erg vermakelijk zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
* Cardinal hoopt dat de Goons en Test elkaar naar de tering schieten en dat het een lange GF war mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 14:50:
* Cardinal hoopt dat de Goons en Test elkaar naar de tering schieten en dat het een lange GF war mag worden.
Dat zou een mooie zijn! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik blijf erbij; een full reset zal echt niet gaan plaats vinden. IMHO vind ik dit alles iets teveel geacteerd en nep overkomen.

Het zou mij niks verbazen als er iets anders achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het is toch weer een tijd geleden dat we een all out war hebben gehad in eve ...

Eerste dagen in IT voor mij waren epic \0/ Daarna de steamroll door het noorden, man man O2O- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Let wel: Ik hoop het natuurlijk wel. En mijn mening over Goons is niet al te positief, dus ik zie het niet echt als een probleem om ze neer te schieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Komt u maar, round 2 AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:13:
[...]

in het kort

razor was IRC aan het pushen voor good fights en die "good fights" kwamen wat hard aan, in die tijd waren er een hoop corps niet happy omdat de PVPers werden genaaid. toen een paar belangrijke corporations vertrokken onstond er een ketting reactie. vervolgens hebben ze een deal gemaakt met razor om het noordelijke deel aan razor te geven voor een staakt vuren.

SOLAR is aangepakt en is een belangrijkste systeem verloren omdat ze iedereen in 0sec hebben genaaid soalr moet dus verkassen en die hebben dus ook nog wat bij IRC weggesnoept :D
Razor zit gewoon te zeiken.....met hun goodfights, als dat het was, waren hun caps niet omgeleid en zo waren er nog wel wat meer dingen, die dat verhaaltje tegenspreekt. Ze hebben in elk geval 1x hun vriendjes toch ingeroepen, dat doe je niet bij alleen "goodfights".
In elk geval hebben ze nu geen goodfights meer en krijgen ze dat voorlopig ook niet.
Trouwens, wie wil CE nu nog hebben, nadat alloys verdwenen zijn? Zo ver ik weet zitten er nauwelijks interessante moons in dat gebied.

Die goodfights kwamen echt niet hard aan, stelde weinig voor. goh, wat systems worden gecamped en goh er gaan een paar systemen verloren, sorry maar das kinderspel.
Ja tuurlijk, sommige nieuwe spelers in irc (en ja irc had/heeft veel nieuwe eve spelers in 0.0) was het een zware invase, echter ervaren spelers, die daar zaten, vonden het maar kleine gevechtjes, plus wat system camps.( als het zware gevechten waren, hoe komt het dan, dat veel corporaties zonder enig verlies weggetrokken zijn?)

IRC HC, had voor de kerstvakantie, de taktiek om de aanvallers gewoon zich te laten doodvervelen, dus geen akties, dat viel bij veel irc spelers niet echt in goede aarde.
Tijdens en vlak voor de kerstvakantie had IRC leiderschap gewoon zeer slechte communicatie met hun eigen alliantie, daardoor hebben sommige corps terecht de beslissing genomen om te vertrekken.
Dit gebeurde tijdens de kerstvakantie in alle stilte door verschillende corps, alleen de nieuwelingen, die nauwelijks ervaring hebben met verhuizen in 0.0 hadden niks door.....

Op gegeven moment beslist VAF, dat zij ook vertrekken en das de doodsteek, want zij verzorgden de complete logistiek dienst, die 1 van de best georganiseerde is in heel eve (petje af VAF!), mensen kunnen gewoon per website dingen bestellen/betalen en dan komt het paar dagen later aan(of uit voorraad)
Toen dat bekend werd, dat VAF weg ging, gingen er meer corporaties weg.
Zelfs op dat moment, had IRC HC nog steeds geen communicatie met hun leden.

En ja, daarna kreeg je de deal van razor/rogue/irc, echter dit is gebeurd ZONDER solar.
Solar heeft blijkbaar eergisteren om die reden ingegrepen, iemand uit rogue beweerde, dat iemand een tcu teveel had geplaatst en dat solar, daarom die tcu had afgeknald, wat ik maar maf verhaal vind.

Solar heeft space aan irc gegeven vroeger en die heeft die space gewoon keihard teruggepakt nu.
Solar is trouwens totaal nog niet echt aangepakt, voordat je dat statement kunt maken, ben je wel paar maanden verder. Blijkbaar ben je nog niet echt goed bekend met hoe solar speelt.
Trouwens, je kunt zeggen wat je wilt van solar, maar ze hebben echt niet iedereen in 0.0 genaaid, ze spelen hun eigen spel, maar toch weet je meestal wel, hoe ze gaan reageren, wat je van allerlei andere draaikont coalities/grote partijen niet kunt zeggen.

Voor rogue, ik snap niet waarom die gasten verder in CE willen, ze hebben niet genoeg mensen om het echt te houden en qua logistiek is het ook lekker duur, je bent altijd afhankelijk om blauw te wezen met gasten dichterbij low/hisec en voordat je het weet valt razor+vriendjes hun ook lastig. Tuurlijk volgens een nl corps gast van rogue, zijn zij niet zulke carebears als IRC, maar die gast wist natuurlijk ook niks van de gekozen taktiek van IRC HC en kent maar weinig van de irc (ex)corps.

Ach, carebears, soms is het een eretitel, om maar iemand te quoten uit 2009: ""Ethereal Dawn: The "carebears" that required Red Alliance, Goonswarm, Wildly Inappropriate, The Initiative., Exalted, Red Army Alliance, Legion of xDeathx, Shadow of xDeathx, Rebellion , LUCKY LEAGUE, Sc0rched Earth, Mostly Harmless, Majesta Empire, Morsus Mihi, RAZOR, Kraftwerk, Stella Polaris and United Legion, among others, to dislodge from its home. Damn, we sucK."

Persoonlijk noem ik veel gasten in grote allianties carebears, ze verlaten de kleine allianties met hun corps, om een grote partij, die al space+grote vloot heeft te joinen, zodat ze eigenlijk nauwelijks risico meer lopen en daarna zie je ze braggen over allerlei 0.0 gevechten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Trouwens zijn goons en razor ook aan het meppen naar mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
bangkirai schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:30:
Trouwens zijn goons en razor ook aan het meppen naar mekaar?
Nee man, dat zijn al tijdje BFF's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ohja toen in ED was wel cool ... dat herinner ik me ook nog :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nieuwe (?) Dust trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Hah weer een mooie avond. Lekker rotzooien in Querious, we worden er van beschuldigd betaald te worden door Goons om TEST zooi te slopen. Zullen ook net niet met TEST aan het fucken zijn terwijl Rydis in local zit. >:)

Niet dat er iets significants gaat gebeuren, OTEC is te belangrijk...

[ Voor 14% gewijzigd door Esiq op 23-01-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Yep:

http://themittani.com/new...eadership-crisis-resolved

Zoals ik al zei, de kans dat het zou gaan gebeuren is klein. Maar zo te zien krijgen we geen "Great War"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
*sadface*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nou ja, het viel in de lijn der verwachting. Ik had geruchten gehoord dat ze wederom een Thunderdome willen realiseren. Dus een specifiek gebied wordt aangewezen als een arena met bepaalde regels. Een soort van RvB in 0.0 dus.

IMHO is dit gewoon één grote faal. Want mensen spelen EVE en gaan naar 0.0 vanwege de grote wars, niet vanwege een op WOW gebaseerde battle arena.

[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 23-01-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
nwagenaar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:18:
Yep:

http://themittani.com/new...eadership-crisis-resolved

Zoals ik al zei, de kans dat het zou gaan gebeuren is klein. Maar zo te zien krijgen we geen "Great War"
"Im going to keep this short". En dan een epos schrijven. Gelukkig geen tekort aan drama bij de HBC/CFC. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De propaganda was er helemaal op gericht om een oorlog te vermijden. Goonswarm is altijd zeer goed geweest in propaganda om oorlogen zo kort en makkelijk mogelijk te maken door de vijand te demotiveren en verdelen en nu kan zelfs een hele oorlog worden gewonnen voordat die is begonnen. De grote 0.0 allianties zijn als de dood voor een conflict waarvan de uitslag onvoorspelbaar is, zoals de empire miner alleen kijkt naar m3 per minuut kijken zij naar de killboard efficiency.

edit: ze willen nu georganiseerde battles gaan houden ? Die eervolle empire 1v1 ' for honour' gevechten die ze jarenlang zo hebben uitgelachen gaan ze nu in 0.0 proberen te houden om hun inkomsten maar niet in gevaar te brengen.

[ Voor 12% gewijzigd door IJzerlijm op 23-01-2013 09:13 ]

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
IJzerlijm schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:06:
[...]

De propaganda was er helemaal op gericht om een oorlog te vermijden. Goonswarm is altijd zeer goed geweest in propaganda om oorlogen zo kort en makkelijk mogelijk te maken door de vijand te demotiveren en verdelen en nu kan zelfs een hele oorlog worden gewonnen voordat die is begonnen. De grote 0.0 allianties zijn als de dood voor een conflict waarvan de uitslag onvoorspelbaar is, zoals de empire miner alleen kijkt naar m3 per minuut kijken zij naar de killboard efficiency.
Dat zou AAA moeten zijn. Het draait alleen om technetium moons en ratting plekken om de plebs bezig te houden. De meeste CFC en HBC alliances hebben juist hele lelijke killboards, maar het boeit ze niet.

Beetje tax op de corp en het gepeupel die in de corps zitten van de sovholders farmen passief ISK terwijl de landlords liggen te slapen. Maar waarom daar stoppen? Elke techmoon staat gelijk aan een paar honderd ratters aan waarde.

Daarom komt er geen war, ze verdienen geld door niks te doen en het gepeupel binnen de alliance in het gareel te houden door beloftes van 'je kan zelf veel mogelijkheden creeeren en ISK verdienen, join ons!'. Ja leuk ratjes schieten terwijl anderen er rijk van worden en daarna nog rijker worden wanneer je hun tech aan het verdedigen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je moet ratter inkomen niet onderschatten.

http://evemaps.dotlan.net/map/Deklein#npc24

Ik tel zo 150.000 dooie NPC's in de afgelopen 24 uur, met het farmen van Forsaken Hubs is dat zo 750k per kill en 15% daarvan is bijna 18 miljard in tax per dag.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
IJzerlijm schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:19:
Je moet ratter inkomen niet onderschatten.

http://evemaps.dotlan.net/map/Deklein#npc24

Ik tel zo 150.000 dooie NPC's in de afgelopen 24 uur, met het farmen van Forsaken Hubs is dat zo 750k per kill en 15% daarvan is bijna 18 miljard in tax per dag.
Nee doe ik ook niet, vandaar dat ik dat ook op merkte, maar zonder rats hadden de plebs niks te doen in 0.0. Nu kunnen ze nog de pretentie hebben dat men naar 0.0 verhuisd omdat het zo geweldig is om geld te verdienen. Maar met zoveel tax, voor wie ben je aan het werk? >:)

Keep living the dream. That a peasant may become king does not render the kingdom democratic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kunt flink verdienen hoor in lowsec, zelfs met een redelijke tax.

Beter nog zijn de escalaties die je krijgt van Forsaken Hubs e.d. Alle loot kun je gewoon verkopen in Jita, zonder bijkomende tax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:13

_Apache_

For life.

Esiq schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:25:
[...]

Nee doe ik ook niet, vandaar dat ik dat ook op merkte, maar zonder rats hadden de plebs niks te doen in 0.0. Nu kunnen ze nog de pretentie hebben dat men naar 0.0 verhuisd omdat het zo geweldig is om geld te verdienen. Maar met zoveel tax, voor wie ben je aan het werk? >:)

Keep living the dream. That a peasant may become king does not render the kingdom democratic.
Vergeet het minen van belts/clusters niet. Beetje deftige miners trekken dat zo leeg.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Als het om geld verdienen gaat, dan heb je veel betere alternatieven:

- WH's; ISK ratio ligt veel hoger, maar iets meer effort vanwege het proben van anoms en betere AI van de NPC's;
- Invention/Manufacturing; Met maximaal 15 minuten werk per dag kan je 1,5B tot 2B profit per maand maken. Ideaal voor mensen die wat extra income willen hebben om hun PvP behoefte te bekostigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Klopt, maar die alternatieven zijn daarom ook niet interessant. Laten we kijken naar het gehate highsec, en een populair gebied pakken in Amarr:
http://evemaps.dotlan.net/map/Domain#npc24
16k kills in laatste 24 uur. Onderverdeeld in lvl 1,2,3,4 missions, belt rats en de rest. Waarde van de rats? I dont know, maar ergens tussen 10k en 0.9m voor de grootste rats in missions.

http://evemaps.dotlan.net/map/Querious#npc24
Maar wat zie je hier? Die rode en gele vlekken, ze farmen daar bijna zo hard als die duizenden highsec spelers en dat terwijl de rats in systems minstens 125k zijn (minus die 2 frigs die spawnen) en 6 van de 10 rats zijn 1.2 mil battleships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
nwagenaar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:48:
Als het om geld verdienen gaat, dan heb je veel betere alternatieven:

- WH's; ISK ratio ligt veel hoger, maar iets meer effort vanwege het proben van anoms en betere AI van de NPC's;
- Invention/Manufacturing; Met maximaal 15 minuten werk per dag kan je 1,5B tot 2B profit per maand maken. Ideaal voor mensen die wat extra income willen hebben om hun PvP behoefte te bekostigen.
Met name de WH's zijn goede ISK makers. Ben met je eens dat invention/Manufacturing ook flink kan opleveren maar das nogal een specialisatie voor een diehard PVP'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

In 0.0 haalde ik met een carrier circa 20M per tick. Soms 30M per tick. En dit alleen met Forsaken Hubs. Dus laten we uitgaan van 30M per tick: dat komt neer op 90M per uur. En dan ben je ook echt een uur bezig.

Afgelopen weekend heb ik 500 Garde II's verkocht, varierend voor prijzen tussen de 2,5M en de 3M. Dus bij 2,5M heb ik voor 1.2B aan drones verkocht. Het builden van deze drones kostte mij 3 dagen (100 per run en je kan er 200 per dag maken). Effectieve profit bij 700K buildingcosts: 900M wat dus neerkomt op 10 uur ratten. En dit met 1 char :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
100 runs T2 blueprints is natuurlijk ook een reële optie voor de mensen die naar 0.0 gelokt worden, kan je die newbies onder ons uitleggen hoe zij ook die kansen krijgen? :P
Ik doe een wilde gok en gok op 'niet'. Maar de oplossing is erg simpel, koop een tengu en farm for your masters! >:)

Sorry dat ik hier flauw over doe, maar mijn mening is dat veel EVE spelers wel hun ogen mogen openen waar ze mee bezig zijn. Ik heb geen ISK nodig omdat ik mijn kosten wel dek met station flipping, maar vind het zo treurig dat veel nieuwe mensen 0.0 zien als endgame terwijl ze enkel dienen om katoen te plukken voor hun meesters. (CFC/HBC/SOLAR/LAWN/SMA etc etc etc)

Het is alleen in het belang van de sov holders om die illusie in stand te houden, maar stel je eens voor, je houdt geen sov door een paar 'mentula' neer te planten maar door middel van participatie. Of er is geen sov meer, wie zijn de grote verliezers? Het hele systeem valt uit elkaar in kleine scherven, een systeem is opeens iets wat je vast wil houden. Omdat je er daadwerkelijk wat mee doet, mensen raken commited om hun thuis vast te houden.

De ironie is eigenlijk dat de meesters openlijk zeggen hoe ze hun onderdanen zien, maar dat de onderdanen het maar niet willen zien zolang ze hun wallet zien groeien. You are HBC/CFC product, not customer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Invention is redelijk makkelijk uit te leggen.

Ter voorbeeld: Je koopt een T1 BPO van de Garde I. Deze BPO kan je researchen voor Product Efficiency (PE) en Material Efficiency (ME), maar is niet verplicht (in geval van modules en/of drones doe ik dit niet).
Vervolgens ga je naar een station met slots of POS; en maak je copies van deze BPO: 20 copies met 300 runs (dit aantal is afhankelijk van wat je wil kopieren; modules en drones hebben de values 20/300). Dit geeft jou een 20-tal kopieen die je kan gebruiken voor Invention. Je zal zien dat je nog meer copies vandezelfde BPO kan trekken en dit kan je net zolang volhouden zolang er voldoende runs op de BPO zit.

Als je de properties van de BPO of BPC bekijkt, dan heb je ook een tab waar staat aangegeven wat voor skill je nodig hebt voor invention en wat voor mats je nodig hebt (de data cores en data interface). Voor invention is het advies om minimaal lvl3 te hebben; hoe hoger je level: hoe meer kans dat je krijgt dat je T1 BPC een T2 BPC wordt.

Goed, je hebt de desbetreffende skills op lvl3 en de benodigde datacores en een Data Interface aangeschaft (tip: Je hebt maar één Data interface nodig. Dus je hoeft er geen 20 te kopen als je 20 BPC’s wilt inventen. In geval van modules en drones geen Decryptor gebruiken; dat is zonde van het geld).

De BPC’s ga je inventen in een station of POS. Afhankelijk van je skills (ik heb bijvoorbeeld 10 slots) kan je een bepaalde hoeveelheid T1 BPC’s inventen naar T2’s. Over het algemeen heb je +/- 50% kans en in geval van drones ben je iets meer dan een uur kwijt. Dus zodra je klaar bent pak je de volgende batch.

Vervolgens krijg je een aantal T2 BPC’s. Deze T2 BPC’s kan je vervolgens bouwen. De materials kan je kopen of zelf maken. Ik maak de materials zelf, simpelweg omdat bepaalde mats enorm overpriced zijn en ik bouw voor de toekomst (dat wil zeggen: ik bouw een stack en verkoop deze zodra de markt beweegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het scheelt mij overigens honderden miljoenen ISK om die materials/componenten zelf te maken. Bepaalde types zijn echt reteduur en scheelt mijn 300M op een batch van 20 T2 schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
@nwaag & Esiq,

Ik denk dat Esiq bedoeld een 100 run BPO heeft niet iedere 0.0 grunt. Je beschrijft inderdaad het invention proces, welke uitmond in een 10 run T2BPC.

Feit is dat je als PVP'er meer isk kan maken in een WH (je hebt alle skills al), dan in Invention/MF omdat je niet bekend bent met de markt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik was in de veronderstelling dat hij in zijn algemeen vroeg hoe wij het deden. Dus vandaar dat ik een globaal voorbeeld liet zien in de vorm van Drones. 100 run T2 BPC's bestaan trouwens niet, laat dat even duidelijk zijn :+

Overigens ben ik het niet geheel met je eens dat zodra je beschikt over PvP-skills, je ook klaar bent om WH's in te gaan. Je moet sowieso de probe skills goed op orde hebben. Bovendien zijn de fits voor hogere classes WH's ook een stukje duurder ten opzichte van een 0.0 ratting-ship. Daarbij moet ik je wel gelijk geven dat WH's goede ISK makers kunnen zijn; zolang je dus ook salvaged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Okey vandaar, ik moet toegeven ik doe zelf ook module invention (soms heel veel als ik echt ff een dag burn)

Laatst een weekend bezig geweest leverd echt veel ISK op (en nooit hoeven stoppen omdat er een neut in local zit (ohjah kan in high sec local zit vol met neuts haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Scannen in wormholes is niet zo hard nodig hoor. In tegenstelling tot 0.0 speel je daar daadwerkelijk samen als een team. Je hebt veel meer menselijke interactie omdat je op een ander moet bouwen. Ik vloog een HAC zonder probes of wat dan ook, andere mensen maakten gewoon bookmarks en anderen clearen het, daarna salvagde de scanner het en al het werk is tamelijk snel gedaan. Het zelfde met haulen uit de WH. Dit kan trouwens ook alleen maar omdat er geen bounties zijn op sleepers.

Heb recentelijk mijn eerste scanning skill op 5 getrained. Maar de hogere wormholes zijn een klasse apart. Maar nog altijd zoals EVE hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Niet iedereen heeft het geluk om in HARM/VOC/RnK te zitten :+

Dat neemt niet weg dat ik WH's leuk vind om te doen en IMHO zijn WH's één van de weinige locaties waar je goede smallscale PvP Battles kunt hebben. Als ik 0.0 zat ben dan ga ik gegarandeerd wat spelen in WH's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramasha schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:12:
@nwaag & Esiq,

Ik denk dat Esiq bedoeld een 100 run BPO heeft niet iedere 0.0 grunt. Je beschrijft inderdaad het invention proces, welke uitmond in een 10 run T2BPC.

Feit is dat je als PVP'er meer isk kan maken in een WH (je hebt alle skills al), dan in Invention/MF omdat je niet bekend bent met de markt etc.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik ken er een paar die 8 chars onderhouden van plex en daarnaast nog een 3-8 bil per maand overhouden. Ik doe het ze niet na maar het gebeurd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Tuurlijk die ken ik ook, feit is dat PVP en Invention iets verschillends zijn en verschillende playstylen (kunnen) hebben.

Ik ken ook mensen met T2 BPO's die makkelijk in 1 week genoeg ISk verdienen voor bijna een half jaar aan PLEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:46:
Niet iedereen heeft het geluk om in HARM/VOC/RnK te zitten :+

Dat neemt niet weg dat ik WH's leuk vind om te doen en IMHO zijn WH's één van de weinige locaties waar je goede smallscale PvP Battles kunt hebben. Als ik 0.0 zat ben dan ga ik gegarandeerd wat spelen in WH's :)
Je hoeft echt niet in AHARM/RnK te zitten hoor :P
Ik zit er zelf niet in (gelukkig), maar heb genoeg lol/centen.

Grote voordeelv an WH's vind ik dat je (in zekere mate) geen blobwares hebt, niet XXX supers tegen XXX supers en de rest maakt niet uit. Bijna elk schip telt en de waarde daarvan en de modules ook nog es.

Geen idee hoe blobs er in nullsec aan toe gaan, maar ga er niet vanuit dat die schepen faction fit zijn. Bijna alles bij ons is faction fit.

Tis heel simpel, high risc, high reward. Geen bounties, alles moet je salvagen en naar empire brengen. Wat weer de nodige gevaren met zich mee brengt.

Manufactering en invention enzo doen wij zelf helemaal niets mee. Je pos wil je zo goed mogelijk verdedigen en als je volledige chains op hangt word de defence van je pos stuk minder. Dan hebben we het nog niet eens gehad over het haulen van alle shit.
Je moet maar net geluk hebben dat je een route hebt naar hisec die in de buurt van Jita ligt. Dan moet je nog op de mass van de holes letten etc etc.
kortom, veel te veel gezeik.

Zou ik in een C3 zitten met static HS dan zou ik het misschien nog wel doen, maar tot die tijd...

Waar produceren jullie trouwens je spul? Ergens in empire of diep in 0.0??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol 4x ticket gekocht voor 145 mil per stuk en won de jump freighter 8,3 bil \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Wezen blinken zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup won daarna rorq en nog wat prijsjes toen nog een revelation in totaal iets van 9 bil winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Gefeliciteerd! Misschien keer ISK overmaken zodat ik wat kan doen tijdens downtime @ work..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@TepelStreeltje
Mijn POS zit circa 5 jumps van Jita vandaan. Ik ken diverse personen die een POS hebben in de andere tradinghubs, maar die klagen behoorlijk dat snellopende modules/mats veel minder snel verkopen dan in Jita. Het voordeel is wel dat ze niet snel gewardecced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Kan iemand me dat blinken uitleggen? Zag het gister voor het eerste langskomen in de alliance chats.
Je koopt kaartjes voor mogelijke prijzen en al dan niet win je een schip voor een zacht prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Simpel: Ga naar cogdev.net/blink/ en volg de procedure om geld te storten. .

Het is gewoon een loterij. Maar wel heel erg verslavend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Mja ik ben met dat gekke blinken gestopt ;) Kostte me alleen maar ISK ;) Ik had wel wat toffe dingen gewonnen maar dan laat je dat weer in BLINK dingen uitbetalen om verder mee te gokken. The house always wins uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hehe same here.

In het begin enkele keren geluk gehad, daarna alleen maar pech :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:36:
Simpel: Ga naar cogdev.net/blink/ en volg de procedure om geld te storten. .

Het is gewoon een loterij. Maar wel heel erg verslavend :P
Doe dat wel met de ingame browser anders werkt t de 1e keer niet. Zodra je geregistreerd bent kan alles behalve het storten van isk met een browser naar keuze.

Bedenk me net dat op mijn mobiel ik geen blink kan starten wel verder gewoon kan spelen. Nog iets vergok niet iets wat je eigenlijk niet kan missen!!!!

Ga er vanuit dat je verliest winst is meegenomen, het is zoiets als de staatsloterij of de lotto zij verdienen een heleboel..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 16:05 . Reden: aanvulling, dikke vingers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

(7:06:54 PM) shadoo: My plan for a good fight isn’t secret — we discussed it with Mister Vee, Vince Draken, Manny, some S2N dudes and some TEST dudes on public test mumble for few hours. The basic premise was simple: BLOCK war games in a set region. 3 Blocks enter, we come up with a workable SOV system for objectives and use a referee alliance to govern the outpost/jb/gen/etc ownership to a corp within the holder alliance. Then every block moves to set region and we start the wargame with ~20k characters in 1 region within 3 neutral blocks
Ja jongens. SOV is klote dus gaan we een battleground organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
nwagenaar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:59:
[...]

Ja jongens. SOV is klote dus gaan we een battleground organiseren.
Ben nieuwsgierig, zijn de mensen van Raiden daar blij mee? Veilig een beetje ratten en schepen bouwen zonder er ooit iets mee te gaan doen. Je moet natuurlijk niet te veel schepen in Mittani's PVP Arena willen committen.

Ik denk dat zo'n arena ook puur concensual moet zijn. Beide partijen moeten in local 3 2 1 roepen voor ze mogen beginnen. Scrams en ewar zijn in deze duels ook niet toegestaan, het moet wel leuk blijven. Wanneer iemand in hull raakt moet ook de winnaar stoppen met schieten anders kan je natuurlijk een paar modules verliezen. Een gevecht sluit je af met '`~~~~GF E-HONOR~~~'.

Kreeg laatst ook een verwijt naar mijn hoofd gegooid dat ik te veel bombs afschoot en hoeveel ISK mij dat wel niet kostte. Had er niet over nagedacht, was wel blij dat die CFC members mij daar op attendeerden dat een bomb 1.3 mil kost.

Ben nu ook hard bezig snowballs op te kopen om de stress op de mensen in Querious wat te verlichtten.

Shadoo vermaakt zich ook in EVE.

Als extragratis cadeau, hoe TEST naar hun pets kijkt. Ratting income.

[ Voor 9% gewijzigd door Esiq op 24-01-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Deadspace fitted Aeon courtesy of c0ven:

http://i.imgur.com/3FE7iyF.jpg

(1:53:14 PM) br127: so this is what happened
(1:53:22 PM) br127: dude was changing pilots
(1:53:25 PM) br127: on pos i had eyes on
(1:53:30 PM) br127: i had br in probing dictor in system
(1:53:35 PM) br127: i saw it bounce
(1:53:38 PM) br127: they had a rapier probe it
(1:53:41 PM) br127: i too probed it
(1:53:52 PM) br127: guess the rapier couldnt fly it

Pretty sure that negates every single loss we've ever had in that system...
Hahahaha *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Mooi, 1 minder supercap voor die coven naabjes.

Je moet wel heel bijzonder achterlijk zijn trouwens als je zoiets overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Het was ook nog een van de CEO's van die alliance/corp :D :')

[ Voor 28% gewijzigd door De_Bastaard op 25-01-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Au! Dit spel brengt echt het slechtste in mensen boven, :P

prachtig.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nou die Aeon was dus al binnen een paar uur verkocht voor 24 bil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:50:
Nou die Aeon was dus al binnen een paar uur verkocht voor 24 bil :D
Veel plezier met in ieder geval een jaar gratis eve online :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb 'em niet gestolen helaas, was 'n corpmate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
hoe kun je dat schip stelen dan ? of verkeerde knopje en eject to space gedaan ofzo ?

oww kan er ook met een trial account dat je een inv krijgt voor een buddy inv krijgt dat als ik met trial upgrade naar normaal acc die persoon wie me invite rewards krijgt.

Zag het ergens in dit topic staan

[ Voor 55% gewijzigd door B-BRAIN op 26-01-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 10:43

JanvD

Portretfotograaf

B-BRAIN schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:26:
hoe kun je dat schip stelen dan ? of verkeerde knopje en eject to space gedaan ofzo ?

oww kan er ook met een trial account dat je een inv krijgt voor een buddy inv krijgt dat als ik met trial upgrade naar normaal acc die persoon wie me invite rewards krijgt.

Zag het ergens in dit topic staan
ja, ik heb je een DM gestuurd

edit: ik denk dat ik het verkeerd las: als je al een trial hebt gestart, dan kan het niet meer... maar ik denk dat het voor mensen in de trial heel erg waardevol is om opnieuw te beginnen... het zal zeker nog een jaar duren voordat je 250M in je account hebt :) (bij gemiddelde gameplay, er zijn zeker uitzonderingen mogelijk)

[ Voor 26% gewijzigd door JanvD op 26-01-2013 13:37 ]

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Ben ook net begonnen met een trial, maar als ik dit zo lees kan ik me dus beter laten inviten.
Hoe gaat dat in zijn werk ik kan dat wel op hetzelfde e-mail adres als wat ik voor me trial gebruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
gnauw schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:17:
Ben ook net begonnen met een trial, maar als ik dit zo lees kan ik me dus beter laten inviten.
Hoe gaat dat in zijn werk ik kan dat wel op hetzelfde e-mail adres als wat ik voor me trial gebruikte?
Heb je een DM gestuurd, maar als je je laat inviten moet je wel opnieuw beginnen. Via een buddy invite heb je wel een 21 dagen lange trial, en het is customary dat de persoon die je invite de opbrengsten met de geinvite persoon deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Esiq schreef op zondag 27 januari 2013 @ 10:37:
[...]

Heb je een DM gestuurd, maar als je je laat inviten moet je wel opnieuw beginnen. Via een buddy invite heb je wel een 21 dagen lange trial, en het is customary dat de persoon die je invite de opbrengsten met de geinvite persoon deelt.
Dank je, nieuw account aangemaakt en nu maar leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:50
Ik ben ook na een uur of 3 opnieuw begonnen op een buddy-account en heb dus een heel aantal tutorials 2 keer gedaan. En dat kan ik alle nieuwe spelers aanraden, zo blijft het veel sneller hangen. Tweede keer ben je er zo doorheen en maak je al minder beginnersfouten.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Gemakkelijkst geld verdienen is over het algemeen traden als je een beetje handig bent met inkopen en verkopen. Inkoop orders plaatsen in het ene station, verkoop orders in het andere station. Vriend van me maakte honderden miljoenen in zijn eerste maanden zonder ook maar missions te doen of veel te minen.

Wat je ziet in local in trade hubs zijn vaak scams, ja, ze pakken je ISK af met wat op het oog een goede deal lijkt. Kijk altijd 3x voor je wat koopt uit local, of beter, doe het eerst niet, met de standaard market kan je je al goed bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Enorme goon rape afgelopen nacht! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik kwam een leuke link tegen op Reddit. http://imgur.com/a/jJJE1
Zal m'n computer vast leuk hebben gevonden. :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
2K in local >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

Enig idee wanneer ik PLEX kan redeemen als een buddy (via algemene buddy link -geen mail dus-) via Paypal heeft betaald?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:35:
Enorme goon rape afgelopen nacht! :D
pfffff miste het net :( kon niet op tijd een cyno krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Ben opnieuw begonnen met een trial, heb een jaar of 2 geleden al wel eens gespeeld.
Nu zie ik dat op me nieuwe account de skills niet allemaal starten op lvl1. ik heb al 55k skill points.
Zit dit verbonden aan je e-mail adres of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik meen dat je nog altijd bij het maken van je character met je ras en profession kan bepalen met welke skills je start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Esiq schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:03:
Ik meen dat je nog altijd bij het maken van je character met je ras en profession kan bepalen met welke skills je start.
Ah ok, per ras krijg je een starters bonus, duidelijk. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ras - bloodline en profession dacht ik. Bij mij is het weer een aantal jaartjes terug dat ik een character heb aangemaakt. Maar je begint een beetje beter als trader of met wat meer support skills afaik. Maar geen baanbrekende dingen die je niet heel snel hebt bijgeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
JanvD schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:27:
[...]

ja, ik heb je een DM gestuurd

edit: ik denk dat ik het verkeerd las: als je al een trial hebt gestart, dan kan het niet meer... maar ik denk dat het voor mensen in de trial heel erg waardevol is om opnieuw te beginnen... het zal zeker nog een jaar duren voordat je 250M in je account hebt :) (bij gemiddelde gameplay, er zijn zeker uitzonderingen mogelijk)
Huh? Een jaar voor 250M? Ik speel nu 2,5 maand en ik heb bijna 1B :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Sommige mensen zijn wat meer getalenteerd dan de ander :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Getah schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:01:
[...]

Huh? Een jaar voor 250M? Ik speel nu 2,5 maand en ik heb bijna 1B :P
Het wordt pas interessant als je er ook bij verteld hoe :)
Bijvoorbeeld met welke skills of welke richting je gekozen hebt. Doe je missies of ben je fulltime aan het traden? Etc.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
PromWarMachine schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:17:
[...]

Het wordt pas interessant als je er ook bij verteld hoe :)
Bijvoorbeeld met welke skills of welke richting je gekozen hebt. Doe je missies of ben je fulltime aan het traden? Etc.
Full time traden werkt verreweg het snelst. Minen is erg meh en missions zijn alleen redelijk als je goede skills hebt en een faction pimped ship. Incursions hebben vaak ook wel hoge eisen aan de fits (en dus ook skills) en de bijbehorende kosten.

Koop je loot in mission hubs, sell ze ergens anders, met genoeg kwantiteit in BO's en SO's krijg je de hele dag door wallet ticks.

[ Voor 7% gewijzigd door Esiq op 28-01-2013 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jaar voor 250m? totaal niet..

100m in 1 dag is echt makkelijk te doen met minen >_> binnen je eerste week bedoel ik dan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD

JanvD

Portretfotograaf

jullie hebben allemaal gelijk: MAAR, is bij de meeste van jullie dit niet binnen een dag weer uitgegeven? Bij mij wel iig. Voordat ik 250M op me rekening had heb ik al heel wat schepen gekocht voor missioning, of om te verliezen met pvp...

Het heeft heel lang geduurd bij mij voordat ik daadwerkelijk 250M op me rekening had! Namelijk toen ik ging sparen voor me Proteus... daarvoor zou ik allang dat geld opgemaakt hebben voordat ik op het punt stond om 250M te hebben

en ik heb het over casual play, niet vergeten he! Dus geen tien uur op een dag...

[ Voor 8% gewijzigd door JanvD op 28-01-2013 12:15 ]

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nop, heb een:

Retriever met 2x Strip Miner en 5 Mining Drone 1. Daar zit ik aan gemiddeld 50-80 milj per dag. Meer dan genoeg voor een beginnende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:50
Als je alles er op gooit kun je binnen een week een Retriever met stripminers vliegen, zeker. 80 Miljoen per dag, juist. Ik haal ongeveer 4,5 miljoen uit een volle lading (25000 m3), hoe lang doe je daar over, 20 minuten? Je moet nog docken en je lading dumpen tussendoor, dus zeg, 11 a 12 miljoen per uur. Wat zit je dan te doen, de hele dag te minen, hoe leuk is dat??

Met een miningbot zou kunnen, maar dan nog, dan kun je net zo goed wat overwerken op je werk en PLEX kopen, dat gaat sneller en makkelijker.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren met 2 uur minen al 80M verdient, dus het hangt er vanaf hoe effectief je bent met minen. Miningbots zou ik afraden ivm countermeasures van CCP, die erg effectief zijn en resulteert in een ban.
Pagina: 1 2 ... 116 Laatste