Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
EvaluationCopy schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:29:
Als je alles er op gooit kun je binnen een week een Retriever met stripminers vliegen, zeker. 80 Miljoen per dag, juist. Ik haal ongeveer 4,5 miljoen uit een volle lading (25000 m3), hoe lang doe je daar over, 20 minuten? Je moet nog docken en je lading dumpen tussendoor, dus zeg, 11 a 12 miljoen per uur. Wat zit je dan te doen, de hele dag te minen, hoe leuk is dat??

Met een miningbot zou kunnen, maar dan nog, dan kun je net zo goed wat overwerken op je werk en PLEX kopen, dat gaat sneller en makkelijker.
Dan doe je het gewoon fout. En hoe je veel kan verdienen met minen? Zoek dat zelf maar uit, ik ga echt niet mijn markt onderuit halen, dan zit ik straks ook zonder cash. En avondje minen, dus lekker minecraft spelen, alt tab naar nieuwe asteroid, repeat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De_Bastaard schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:35:
Enorme goon rape afgelopen nacht! :D
Hier op youtube

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Mooie licht show :P Weet je zeker dat een een fight was en niet een hoeveel-caps-kan-je-injumpen contest? :+
lanerios schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:44:
[...]
Dan doe je het gewoon fout. En hoe je veel kan verdienen met minen? Zoek dat zelf maar uit, ik ga echt niet mijn markt onderuit halen, dan zit ik straks ook zonder cash.
Als je het goed doet 30M per uur per miner in highsec. Check Dedaf maar mocht je twijfels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, zit ongeveer in wat ik haal, 20 mil per uur :) Moet nog naar een Mackinaw, maar dat gaat wel ff duren.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Je kunt de tijd die je spendeert in het minen beter besteden aan het skillen van je char voor invention. Scheelt je bakken met tijd en je krijgt er meer voor terug imho.

Als ik de hele dag zou moeten gaan minen dan sprong ik waarschijnlijk van een flat na 3 dagen :')

Overigens als iemand nog een Amarr char te koop heeft, ik houdt me aanbevolen :-)

[ Voor 13% gewijzigd door De_Bastaard op 28-01-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:20:
Je kunt de tijd die je spendeert in het minen beter besteden aan het skillen van je char voor invention. Scheelt je bakken met tijd en je krijgt er meer voor terug imho.

Als ik de hele dag zou moeten gaan minen dan sprong ik waarschijnlijk van een flat na 3 dagen :')

Overigens als iemand nog een Amarr char te koop heeft, ik houdt me aanbevolen :-)
Euh kan handig zijn semi afk minen om de kosten te drukken voor het bouwen. Overigens doe ik tegenwoordig meer met inventen dan met minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

vhal

ಠ_ಠ

Die gast heeft wel een /panic voice :+

Wel gaaf overigens

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:36:
[...]
Euh kan handig zijn semi afk minen om de kosten te drukken voor het bouwen. Overigens doe ik tegenwoordig meer met inventen dan met minen.
Ik ben het helemaal met jullie eens, echter voor inventen heb je ook behoorlijk wat geld al nodig om het te financieren. Dus zeker in het begin van het spel is het praktischer om te gaan minen, want voor invention heb je simpelweg het geld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat valt ook wel weer mee. Je moet niet willen beginnen met T2 Battleships te maken hé.

Modules zijn prima te doen, zo ben ik ook begonnen. Paar bpo's kopen voor een paar miljoen en gogo.

Uitdaging is het zoeken van lege slots :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inventen en craften vind ik echt geweldig meestal. Als ik echter de tijd tegen over elkaar zet.

Minen voor cash voor item/ship
Minen voor materials voor item/ship

dan wint het minen voor cash meestal bij mij. Grotendeels omdat ik nog niet goed weet waar ik welke mats kan halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-07 14:38
Esiq schreef op zondag 27 januari 2013 @ 20:24:
Ras - bloodline en profession dacht ik. Bij mij is het weer een aantal jaartjes terug dat ik een character heb aangemaakt. Maar je begint een beetje beter als trader of met wat meer support skills afaik. Maar geen baanbrekende dingen die je niet heel snel hebt bijgeleerd.
Dit is sinds een aantal uitbreidingen geleden niet meer het geval. Normaal kreeg je aan de hand van de bloodline een aantal extra skills, tegenwoordig krijg je een vaste set skills met afhankelijk van je race (gallente, minmatar, amarr of caldari) de racial skill voor de frigate. Dus niks geen extra's meer als je bijvoorbeeld inventor kiest te zijn.

EDIT:

Probeerde even snel te kijken hoe het ookal weer zat, kwam ik dit stukje tegen:

"For further background, the reason the 100% bonus was put in was so that when we removed a whole bunch of starting skills in Apocrypha (taking new players from ~800k SP to ~30k SP), this didn't create a huge disadvantage. It worked out that increasing training speed by a factor of 2x for a while solved this problem."

Het stuk zelf gaat over het verdwijnen van de learning skills, maar geeft de info die ik bedoelde in bold.
Bron: http://community.eveonlin...evblog.asp?a=blog&bid=824

[ Voor 29% gewijzigd door Ubilosis op 28-01-2013 18:06 . Reden: Bron gevind. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Klopt, verdubbeling was actief in de eerste 30 dagen op elk nieuw poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Zo zie je maar, als je al wat langer speelt ben je niet eens meer op de hoogte hoe nieuwe mensen beginnen. Gaat snel met EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me nog herrineren dat je learning skills had, en dat het ander half jaar duurde voordat je adv learning skills had om te trainen ;) Dat is zekers wel beter tegenwoordig dat je dat niet meer hoeft te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat was al een paar M Sp :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Hoi Allemaal!

Ik ben nu ook net echt begonnen met EVE! 2 Maanden terug begonnen met een trail, tutorials gespeeld. En nu een maand gekocht en voor het eggie begonnen.

Ben nu ongeveer 2 weken bezig en heb net mijn 2de miljoen (I know voor jullie is het weinig haha) binnen uit de oefen Career missies.
Wat is hier veel te ontdekken en te leren zeg! Wauw!
Géweldig spel! Ik heb besloten dat ik dit spel wil gaan leren en hier ook echt tijd vrij voor ga maken. Op de Maandag en dinsdag avond speel ik nu, en de Woensdag ochtend en middag. De community van EVE vind ik ook fantastisch, geen een vraag wordt dom beantwoord.

Ik heb nu net mijn Industry Career missions af, en ben nu begonnen met de Military missions. Erg leuk om te doen, maar er valt zoveel te leren. Ik zou graag ook iets gaan doen met PvP en Mining, dit vind ik de 2 (tot nu toe) leukste dingen om te doen.

Maar ik heb elke dag dat ik speel nog zoveel vragen, en onduidelijkheden. Is er iemand hier die mij zou willen helpen mijn weg in EVE te vinden? Dat zou geweldig zijn! Of misschien een Corp weet waar ik veel van zou kunnen leren? (Of gewoon mee kan praten!) In het Nederlands dingen uit proberen te leggen of te zeggen is toch wat makkelijker.
Dat zou geweldig zijn! Mijn naam ingame is: Stofbal Starmist (Don't shoot me :D )
Stofbal is mijn standaard naam in de meeste games :)
Thanks voor het lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Kom anders in het GoT kanaal in Eve hangen; gathering.tweakers.net. Je kan het channel joinen via je channel settings die je in je chat schermpje bovenaan hebt staan.

Er hangen nog een paar andere starters rond naar de meer ervaren heren, info genoeg te verkrijgen daar ;)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Laatst online: 12-09 16:21

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

...
Wat moet het character kunnen? Ik heb nog 2 Amarr characters "over" :)

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
PvP :-)

Ik zoek iets voor 6-8B. Moet zowieso T2/T3 cruiser kunnen vliegen.

Anders mag het ook een ander ras zijn, maar m'n voorkeur ligt bij Amarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
Stofbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:21:

Stofbal Starmist (Don't shoot me :D )
Briljant _/-\o_ _/-\o_

Ik ga je wel eens toevoegen aan m'n contacten, ik speel nu drie weken en heb al best veel gelezen/geleerd. Maandagavond is in ieder geval m'n vaste game-avond.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 20:08
http://eveboard.com/pilot/Joanna_Freedom

- Pulse Legion
- Snel HAM Legion
- Char puur getraind voor de Legion
- Kan 'em voor je aftrainen (nog 50 dagen) en de één-na-laatste dag overzetten

Doe een leuk bod :)

[ Voor 55% gewijzigd door AtomicWing op 29-01-2013 13:56 ]

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
2.5B, heeft maar 7m SP helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Maar de char kan wel een leuke Legion vliegen (is niet heel skill intensive)... 2,5B is te weinig, helaas...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat had je dan in gedachten? 4B voor een 7M char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Ja, rond dat bedrag zat ik wel te denken ja...

[ Voor 173% gewijzigd door AtomicWing op 29-01-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
No thanks :-)

A_De2, had jij nog iets in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Sorry. Maar 4B voor een 7M SP Legion char?

Zelfs al heeft ie de meeste Amarr Subsystems op lvl5, het is en blijft een te specieke legion char en is rond de 1.75B waard, hoogstens 2B.

Bassie is knetter dat ie 2.5B heeft geboden...

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nog even en ik ga er zelf een skillen hoor. 90 dagen voor €25,-, moet wel lukken ... al had ik natuurlijk liever eerder een char gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://evenews24.com/2013...on-1-1-armor-tanking-2-0/

sweet changes on armor tanking i like it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Die char is met Power-of-2 opgestart, zit nu op 4,5 maanden trainen.. en dat is met +4 implants. 90 dagen zal krap zijn, maar ik wens je veel succes want die €25,- deal is ook erg goed..

Char appraiser zegt idd ook 1,75 bil, maar het blijft "wat de gek ervoor geeft" op de char bazaar he... :)

[ Voor 22% gewijzigd door AtomicWing op 29-01-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou nou, net even toevallig dit artikel voorbij zien komen. Wat een verhaal zeg. Ik speel zelf voornamelijk WoW-pvp en af en toe een fps, maar als ik dat verhaal zo lees, krijg ik wel de kriebels om EvE eens uit te proberen. Sowieso heb ik veel meer op met technisch geavanceerde beschavingen dan bijv. een game waar je als koe rondhuppelt op een kodo 8), dus dat zit wel goed. Ik ben alleen totaal niet bekend met EvE, heb wel eens gehoord dat de leercurve en de noodzaak tot grinden vele malen hoger ligt dan bijv. in WoW.

Hoe zit dat trouwens met die Leviathan uit het filmpje waar ze het in het begin steeds over hebben? Schijnt nogal belangrijk te zijn. Is dat zo'n Titan ofzo? En waarom hangt dat zwarte schip van de filmer (die met die groenachtige lampen aan de achterkant) de hele stil. Lijkt erop dat die niks doet. Ik begrijp sowieso geen klote van de filmpje, maar 't ziet er wel tof uit! Zijn die mensen die die battle verloren hebben nu echt alles kwijt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Pos

@ temp00

Yups, EvE is een vette game met heul veul diepgang. Sommige mensen noemen het ook wel "your second job" Omdat, als je een beetje competitief mee wil doen er heel veel tijd in moet stoppen en van alles op de hoogte wil zijn. Voornamelijk de politics.
Natuurlijk kun je ook casual spelen, maar dan raak je de meeste diepgang niet. Beetje minen, producen, traden of mission whoren kunnen veel geld opleveren, maar dan zijn echt de meest basale activiteiten in het spel.

De learning curve is echt heel stijl, maar wordt een stuk vlakker als je bij een groepje komt die je goed op weg helpt.
Qua grinding.. tjah, EvE is een MASSIVE time sink. Time grind. Skills trainen over tijd, dat is eigenlijk de enige grind die er echt aan zit. Sommige noemen het verkrijgen van ISK (ingame currency) een dikke grind. Maar dat hoeft niet het geval te zijn. Zoals het artikel al noemt, mocht je goed zijn in social engineering kun je je rijkdom in een relatief korte termijn verzamelen. De game is een sandbox, doe wat je wilt, wanneer je wilt, met de tools die tot je beschikking staan.

M.b.t. het filmpje over die leviathan, degene die zijn of haar schip verloren zijn in die battle zijn ze kwijt ja. Normaliter kun je in zo'n grote battle nog wel wegkomen in je escape pod. Mocht het zo zijn dat ze de pod ook nog afgeknald hebben, wordt je weer wakker in de station waar je het ingesteld hebt. Dan ben je ook je implants kwijt die vele miljoenen tot biljoenen gekost kunnen hebben. Als ze dan ook nog geen updated clone hadden, zijn ze ook nog een deel skillpoints kwijt, of een lvl 5 Skill.
Maar in principe kunnen ze gewoon weer undocken in een ship wat ze nog in hun hangar hadden en weer verder pew-pew-en.

Wat je dus in principe verliest is dus het schip waar je mee vloog, waar je weken, maanden of in extreme gevallen jaren naartoe gewerkt hebt, inclusief alle modules die erop zaten.

Dat is het zo'n beetje in een notendop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:17
Voor mijn beeldvorming: is spelen zonder echt in euro's meer te hoeven betalen een vaste gewoonte van ervaren EVE spelers? Of blijft 600 mil ISK een significant groot bedrag voor een maand speeltijd wat jullie niet graag inruilen voor een maandsubscriptie?

Stel dat ik doordeweeks gemiddeld 1-2 uur kan spelen (inclusief info over het spel lezen etc) en in het weekend 2-4 uur. Hoe lang zal het mij duren om comfortabel 600 mil isk per maand te verdienen?

Sta te jeuken om weer eens met EVE te beginnen (paar jaar terug gedaan, 5-6 maanden gespeeld en toen mee gestopt). Maar ben stiekem wel benieuwd of ik uiteindelijk tot een niveau kom waarbij ik niet meer hoef te betalen in euro's om te spelen (beetje cheap, I know).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nou, met bijvoorbeeld (perfect)minen verdien je 30M per uur. Dus 2+4 uur maal 4 weken maal 30M = 720M
Houd je 120M over voor leuke dingen.

In mijn optiek niet bepaald haalbaar, sparen voor een Tengu (plus fitting) kost je 10 maanden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Oh sorry, ik bedoelde 1-2 uur per dag doordeweeks en in het weekend 2-4 uur per dag. Beetje raar verwoord, my bad :)

Dus 20 uur perfect minen voor 600 mil isk. Hmm ok. En hoe lang duurt het voordat je ongeveer door hebt hoe je (perfect) moet minen (plus skills en ship)?

[ Voor 40% gewijzigd door CutePuppy op 29-01-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Je kan in luminaire een leviathan zien, die daar lorewise geplaatst is.

Ikzelf kies ervoor soms geen plex te kopen, ook al kan ik dat wel. Ik vind het leuker om mijn in-game vrienden van wat leuke kadootjes te voorzien, lekker mijn lol te hebben, niet het gevoel te hebben het spel te spelen zodat ik het spel kan spelen. En 550 mil is een behoorlijke klap geld: gister nog een tengu voor gekocht inc t2 fit. (support char for main in kronos tijdens heavy tracking disrupt missies, dus met 5 heavy launchers en twee gang links).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
CutePuppy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:03:
Dus 20 uur perfect minen voor 600 mil isk. Hmm ok. En hoe lang duurt het voordat je ongeveer door hebt hoe je (perfect) moet minen (plus skills en ship)?
Maand of 4. Maar als je zo lang moet minen is:

1. Saai
2. Je hebt meerdere characters nodig, ivm Orca (boost ~74% betere yield) voor perfect
3. Saai
4. Je moet uitgaan van volle belts, en dat is niet overal. Zeker niet in de buurt van Jita.
5. Freighter, want dit wil je niet in badgers vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Als je je abbo van isk wil betalen (met PLEX dus), dan moet je dat niet met minen proberen voor elkaar te krijgen. Er zijn tal van (minder saaie of tijd vretende) andere manieren om dat bij elkaar te krijgen, bijvoorbeeld invention of manufacturing, missioning (dat is wel tijdvretend btw) of exploration in 0.0/Wormholes. En dat zijn alleen de dingen die me nu te binnen schieten dus er is nog meer. Ikzelf ben bezig met het opzetten van een invention POS om ervoor proberen te zorgen dat ik met de paar uur (5-10 per week) dat ik speel toch nog fatsoenlijk wat iskies verdien :-)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Hehe, just wondering. Ik weet eigenlijk nog dat de 1ste keer dat ik Eve Online heb gespeeld het 6 maanden heb volgehouden om geen PvP te doen maar gewoon minen en op AI te schieten.

Sterker nog, ik geloof dat ik nog nooit op een speler had geschoten de hele tijd dat ik Eve had gespeeld. En uiteindelijk was ik ermee gestopt.

Als ik nu weer begin wil ik wel meer afwisselende dingen doen :)

Ik ga kijken of mijn oude account nog bestaat (bewaren ze die nog van jaren terug? Ik denk zeker 5 jaar terug dat ik het spel heb gespeeld). Anders een nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Account zou er nog moeten zijn, voor zover ik weet zijn er nog geen characters/accounts gewiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

AtomicWing schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:38:
Ja, rond dat bedrag zat ik wel te denken ja...
En terecht :) Op de Character bazaar zie ik ze gaan met deze skillpoints voor 5-6 Bill. Het is relatief weinig skillpoints maar wel erg gericht getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens voor 5.5B of 6B koop je een char met 16-18M (Dat is meer dan het dubbele!) SP, voor 2B meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

Klopt maar ik zeg alleen wat ik zie gebeuren. Gespecialiseerde Legion piloten verkopen gewoon lekker op het moment. Zeker nu de Tengu iets minder goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Na jarenlang te hebben liggen loeren op EVE, deze week maar een account aangemaakt :)

Inmiddels al wat tutorials gedaan, guides, blogs etc. gelezen, maar er is iets waar ik niet uit kom.
Hopelijk kan iemand mij wat opheldering geven:

Bij de career tutorials heb ik wat ships gekregen (minmatar probe / burst), ingame kan ik deze niet echt op een fatsoenlijke manier vergelijken. Dus ben ik gaan kijken op http://wiki.eveonline.com/ echter de stats (shield/hp/armor) lijken totaal niet overeen te komen met de stats die ingame weergegeven worden bij mijn (kale) ships. Volgens mij komt het ook niet door mijn getrainde skills, daar lijkt het verschil te groot voor.

Zie ik iets over het hoofd? Of is die wiki gewoon outdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Wellicht ouddated, alle frigates/cruisers zijn in de afgelopen uitbreinding onder handen genomen.

Een optie voor je is wellicht EFT (https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=24359), dan kun je gelijk je eigen skills erbij pakken en zien wat er op past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Ik ben vergeten wat ik precies met mijn account/chars heb gedaan circa 8 jaar geleden, maar ik heb even gezocht naar mijn char naam en ik zie dat mijn char nu in een actieve corp zit.

Denk dan dat ik mijn account(?)/char toentertijd weg heb gedaan. In principe niet erg, maar gisteren wel een petitie ingediend met als vraag of mijn account nog actief was (kon me toen niet herinneren wat mijn char was). Beetje dom van mij. Hoop niet dat dit nare consequenties gaat hebben voor mij (en wie nu mijn char heeft).

Al drama voordat ik echt terug ben in Eve.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:21:
Ik ben vergeten wat ik precies met mijn account/chars heb gedaan circa 8 jaar geleden, maar ik heb even gezocht naar mijn char naam en ik zie dat mijn char nu in een actieve corp zit.

Denk dan dat ik mijn account(?)/char toentertijd weg heb gedaan. In principe niet erg, maar gisteren wel een petitie ingediend met als vraag of mijn account nog actief was (kon me toen niet herinneren wat mijn char was). Beetje dom van mij. Hoop niet dat dit nare consequenties gaat hebben voor mij (en wie nu mijn char heeft).

Al drama voordat ik echt terug ben in Eve.

*zucht*
dat je char in een active corp zit wil niet zeggen dat je char actief is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Nee, maar wel dat iemand anders em heeft gehad. Want ik kan me niet herinneren dat ik die corp heb gejoined.

Ik kan iig niet inloggen onder mijn oude inloggegevens. Is er nog een andere manier om er achter te komen of mijn account actief is of niet?

Zo niet dan is de keus makkelijk gemaakt en begin ik opnieuw. En anders is het nog heel even afwachten of EVE nog iets gaat doen met mijn slecht getimed petitie.

[ Voor 58% gewijzigd door CutePuppy op 30-01-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:58:
Nee, maar wel dat iemand anders em heeft gehad. Want ik kan me niet herinneren dat ik die corp heb gejoined.

Ik kan iig niet inloggen onder mijn oude inloggegevens. Is er nog een andere manier om er achter te komen of mijn account actief is of niet?

Zo niet dan is de keus makkelijk gemaakt en begin ik opnieuw. En anders is het nog heel even afwachten of EVE nog iets gaat doen met mijn slecht getimed petitie.
wat is de naam van dat character?

ps check je PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StudieLife
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07-2022
Hoeveel bil is een 100m sp char waard? Ik speel eigenlijk al een tijdje geen eve meer maar train zo nu en dan nog een skill. kan titans vliegen mits skillbook maar kan eigenlijk zowat alles vliegen + goede gunnery en missile skills. Heb zo rond de 18/20bil in wallet en met assets rond de 70bil.

Wou mijn accounts eigenlijk verkopen vanwege tijdgebrek maar weinig interesse waardoor ik nog steeds zo nu en dan speel, denk dat ik zo'n 40bil ofzo kan krijgen voor mijn main. Geen idee wat ik met zoveel isk moet behalve plex kopen voor mijn alts en pvp

http://www.twitch.tv/evefleet | http://derpfestor.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ebay'en :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Da mag nie! ;) Maar ebay is niet zo´n goed idee, wordt redelijk goed in de gaten gehouden door CCP. Heb t zelf overwogen maar uiteindelijk een char verkocht voor isk en die isk voor mijn nieuwe main gebruikt :)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Weet iemand toevallig hier een aardige fitting voor een Loki om een 10/10 mee te kunnen tanken in Delve/Querious ?

Ik weet dat het mogelijk is om die plex te runnen met een Loki + Machariel, door op de Machariel een Large remote armor rep te zetten + 7 guns.

Loki warpt in en tankt de grote damage dealers en dan komt de Mach om te reppen.

Zit alleen even te denken over de fit, ik dacht dat m'n corpmates er wat dure meuk in de low's op hadden gezet, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
Na een keer EVE Online (zonder succes helaas |:( ) te hebben geprobeerd 1,5 jaar geleden, ben ik nu maar eens serieus begonnen met EVE. Ik nu al een aantal dagen bezig met verschillende guides die er op internet te vinden zijn uitvoerig te bestuderen (iets waar ik de vorige keer de moeite helaas niet voor nam) waardoor ik mijn kans van slagen om enigszins succesvol voor een langere periode dan 1 maand EVE Online te spelen flink vergroot.

Het enige waar ik tegen aan stuit is het gebrek aan ingame contacten en ook een corporation die niet negatief tegenover nieuwe spelers staan.
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die mij een beetje op weg willen helpen tijdens mijn begintijd in EVE O-)

(Ter illustratie van mijn vorderingen thus far in EVE: Ik heb ongeveer 900k SP en 100m ISK met een setje Basic implants :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
colink0 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:12:
Het enige waar ik tegen aan stuit is het gebrek aan ingame contacten en ook een corporation die niet negatief tegenover nieuwe spelers staan.
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die mij een beetje op weg willen helpen tijdens mijn begintijd in EVE O-)
  1. Train een bomber
  2. Zorg dat je Javalin torpedo's kan fitten
  3. Ga naar nullsec, maak iedereen boos terwijl je leert om niet dood te gaan
  4. Schiet 1 mil rats dood in hun anomalies
  5. Lach terwijl ze in local zitten te haten omdat ze zich niet veilig voelen in hun carrier te ratten
of
  1. Kies een faction die je leuk vindt en je je mee verbonden voelt
  2. Kijk hier: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=265
  3. Zoek een EU corp die newbs gaag op weg helpen
  4. Leer ISK verdienen zonder op de oude manieren (minen/missions) te vertrouwen
of
  1. Koop mining barge
  2. Verveel je dood
of
  1. Ga 'tijdelijk' missions runnen om even isk te verdienen terwijl je skilled
  2. Zorg dat je CEO van je corp goed aan je verdient dmv taxes
  3. Koop PLEX zodat je veel uren in het spel moet blijven besteden
  4. Blijf vast zitten in een eeuwige cyclus van missions runnen
of
  1. Koop een PLEX en verkoop die
  2. Train 1 character naar een Orca
  3. Train 6 alts als miners
  4. Trek elke belt leeg als multibox miner
  5. Fund je operation paar maand met PLEX
  6. Sell characters op character bazaar (behalve Orca pilot)
  7. Train 6 nieuwe characters als miners
  8. Repeat
of bijna vergeten >:)
  1. Word lid van een nullsec alliantie
  2. Ga lekker ratten terwijl je 20%+ tax betaald (meer dan NPC corp!) zodat anderen lekker geld aan jouw gametime verdienen
  3. Open https://forums.eveonline.com/ en ga in General Discussions haten waarom iedereen maar in highsec blijft hangen
  4. Maak alts en schrijf eeuwen lange essays over hoe highsec te veilig is en generfed moet worden

[ Voor 11% gewijzigd door Esiq op 31-01-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
of:

1. Wordt CEO van een Industrial Corp;
2. Zorg dat zoveel mogelijk lui voor jou werk gaan uitvoeren (minen, missies, whatever);
3. Zet een leuke tax (scheelt jou effort per maand);
4. Na verloop van tijd doe je lekker corp-theft en trap je iedereen uit je corp en ga jij er met alle leuke industrial spullen vandoor (schepen, blueprints)

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nou, nou. Als dit geen bittervet post is? :+

Als je wil beginnen met PvP dan kan ik je Red vs Blue (RvB) enorm aanbevelen. Je hebt twee teams Red en Blue en die hebben een constante wardec zodat je met elkaar kan vechten. Enorm leuk, laagdrempelig en plezierig. Bovendien geeft het je insight om te kijken of je PvP leuk vindt en het kan deuren openen naar andere 0.0 alliances.

Ik weet dat er een paar 0.0 alliances zijn die PvP mensen uit RvB halen en daar dus een alt in hebben zitten om te kijken of iemand opvalt of niet.

Uiteindelijk valt en staat EVE met de vraag: Wat wil je doen?

[ Voor 5% gewijzigd door nwagenaar op 31-01-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
nwagenaar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:29:
Nou, nou. Als dit geen bittervet post is? :+

Als je wil beginnen met PvP dan kan ik je Red vs Blue (RvB) enorm aanbevelen. Je hebt twee teams Red en Blue en die hebben een constante wardec zodat je met elkaar kan vechten. Enorm leuk, laagdrempelig en plezierig. Bovendien geeft het je insight om te kijken of je PvP leuk vindt en het kan deuren openen naar andere 0.0 alliances.

Ik weet dat er een paar 0.0 alliances zijn die PvP mensen uit RvB halen en daar dus een alt in hebben zitten om te kijken of iemand opvalt of niet.

Uiteindelijk valt en staat EVE met de vraag: Wat wil je doen?
Dat werkt wellicht als je FC-ambities hebt of idioot veel speelt. De frigfests die bij RvB normaliter voorkomen zijn niet echt representatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
RvB is vooral veel Cruiser of Battlecruiser down. Verder worden er in het weekend veel events georganiseerd, zaterdag acond/nacht Ganked georganiseerd door "de baas" is een erg lollige 0 sec roam waar ook niet RvB leden in kunnen joinen btw.
Ik zit in Red maar momenteel weer te veel real life verplichtingen dus meer dan training-queue updaten doe ik niet...

Voor wie het niet had meegekregen uit de devblogs: Afgelopen weekend zijn er 26000 frigates (gratis ter beschikking gesteld!) in één weekend doorheen gejaagd in een FFA event, helaas kon ik er niet bij zijn...

[ Voor 22% gewijzigd door MonkeySandwich op 31-01-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:08:
[...]

Dat werkt wellicht als je FC-ambities hebt of idioot veel speelt. De frigfests die bij RvB normaliter voorkomen zijn niet echt representatief ;)
want in een frig kun je geen PVP plezier hebben? en ook geen oordeel vellen of je PVP leuk vindt ja of nee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
of
  1. Train voor een logi
  2. Run incursions
  3. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
MonkeySandwich schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:15:
RvB is vooral veel Cruiser of Battlecruiser down. Verder worden er in het weekend veel events georganiseerd, zaterdag acond/nacht Ganked georganiseerd door "de baas" is een erg lollige 0 sec roam waar ook niet RvB leden in kunnen joinen btw.
Ik zit in Red maar momenteel weer te veel real life verplichtingen dus meer dan training-queue updaten doe ik niet...

Voor wie het niet had meegekregen uit de devblogs: Afgelopen weekend zijn er 26000 frigates (gratis ter beschikking gesteld!) in één weekend doorheen gejaagd in een FFA event, helaas kon ik er niet bij zijn...
Ah kijk, time to step up my building game dan.

WTS Retribution x 50, zijn over 2 dagen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 16:45
Ik ben van plan om ook Eve te gaan spelen. Kan ik door iemand geinvite worden? Wat zijn daar de voordelen van?
Is er iemand die mij ingame op weg wil helpen? Heb veel vrije tijd. Pm me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morex schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:03:
Ik ben van plan om ook Eve te gaan spelen. Kan ik door iemand geinvite worden? Wat zijn daar de voordelen van?
Is er iemand die mij ingame op weg wil helpen? Heb veel vrije tijd. Pm me.
https://secure.eveonline....7e5afd1d49bb&action=buddy

als je via mij registreerd krijg je 3 weken ipv 2 weken trial zodra je het spel koopt krijg ik een plex en die verkoop ik en deel de opbrengst met jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:02:
[...]

want in een frig kun je geen PVP plezier hebben? en ook geen oordeel vellen of je PVP leuk vindt ja of nee :?
Ik vermoed dat je bedrogen uitkomt als je vanuit RvB doorgaat naar 0.0. Het zal gerust interessant zijn als je het nog nooit meegemaakt hebt, maar RvB is absoluut niet representatief voor 0.0.

Burn Poinen was erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cef8yJSts1yXKhH34ad95lUp/thumb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Sgreehder op 31-01-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:12:
[...]

Ik vermoed dat je bedrogen uitkomt als je vanuit RvB doorgaat naar 0.0. Het zal gerust interessant zijn als je het nog nooit meegemaakt hebt, maar RvB is absoluut niet representatief voor 0.0.
wie zegt dat? het doel ervan is dat je erachter komt of je PVP leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Thanks voor de berichten allemaal!

Qua Corporation ben ik er nog niet uit welke ik zal joinen (zat misschien te denken aan EVE University, maar die hebben nu oorlog :()
Wat betreft verdere carriereverloop heb ik de knoop eindelijk doorgehakt om mij te specialiseren in Exploration :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:35:

Qua Corporation ben ik er nog niet uit welke ik zal joinen (zat misschien te denken aan EVE University, maar die hebben nu oorlog :()
Wat betreft verdere carriereverloop heb ik de knoop eindelijk doorgehakt om mij te specialiseren in Exploration :*)
oorlog is fun!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
Haha, niet als Exploration-rookie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Ik ben ook maar weer eens na 5 jaar begonnen. Een hoop veranderd. Ga me richten op industry maar denk dat het wel lastig is om er tussen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Mirved schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:48:
Ik ben ook maar weer eens na 5 jaar begonnen. Een hoop veranderd. Ga me richten op industry maar denk dat het wel lastig is om er tussen te komen.
Kwestie van goed bekijken wat winst oplevert en wat veel verkoopt ;) Vooral dat laatste, want je kunt wel 2B winst maken op een item, maar als het maar 1x per jaar verkoopt kun je beter wat anders doen ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

colink0 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:35:

Je kan beter vragen wannneer heeft die corp geen wardec aan zijn broek hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er aan de hand met eveboard??? alle characters zijn leeg qua skills :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Waarschijnlijk betekend dat dat de Eve-Api niet beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:21:
Waarschijnlijk betekend dat dat de Eve-Api niet beschikbaar is
A. dan zou je een melding krijgen dat er iets mis is met de API
B. het is bij al mijn chars en de API van alledrie is 100% OK
C. gisteren werkte het prima
D. het is bij ALLE characters check it...
E. het is alleen bij de skills je ziet wel de geupdate ISK in wallet

enige uitzondering is als je er 1 vindt waarvan de API verlopen is dan zie je de skills die erin stonden voordat de API verliep wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Laatst online: 03-09 02:23
Dag mede-tweakers ik ben wel geïntreseerd in EVE online en ik had in de TS gelezen dat je als je referred word je 3 weken trial (ipv 2) krijg, kan iemand mij even dm'en met refferal link ?

edit: ty

[ Voor 3% gewijzigd door encryped op 02-02-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Ik heb mijn oude account maar opgegeven en tegen de GM gezegd dat ze mijn petitie kunnen sluiten. Ben een nieuw account begonnen (via buddy referral). Weet nog niet wat ik ga worden, maar heb iig alweer lol in het spel :)

Dacht er ook aan om EVE-Uni te joinen, maar als ze al in een war zitten kan ik als newbie beter ergens anders gaan zoeken.

Ik zit alleen de info van EVE Uni te kijken en ik zie nergens dat ze nu oorlog hebben? Zit ik bij de verkeerde corp te kijken? Oh wacht, alliance wel in een war. Aha.

[ Voor 19% gewijzigd door CutePuppy op 24-03-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

encryped schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:18:
Dag mede-tweakers ik ben wel geïntreseerd in EVE online en ik had in de TS gelezen dat je als je referred word je 3 weken trial (ipv 2) krijg, kan iemand mij even dm'en met refferal link ?

edit: ty
PM send

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
Zeg Legolas geef je andere TWeakers ook nog de kans zo'n mooie Plex te verdienen :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 12:59:
Zeg Legolas geef je andere TWeakers ook nog de kans zo'n mooie Plex te verdienen :P
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
CutePuppy schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 10:46:
Ik heb mijn oude account maar opgegeven en tegen de GM gezegd dat ze mijn petitie kunnen sluiten. Ben een nieuw account begonnen (via buddy referral). Weet nog niet wat ik ga worden, maar heb iig alweer lol in het spel :)

Dacht er ook aan om EVE-Uni te joining, maar als ze al in een war zitten kan ik als newbie beter ergens anders gaan zoeken.

Ik zit alleen de info van EVE Uni te kijken en ik zie nergens dat ze nu oorlog hebben? Zit ik bij de verkeerde corp te kijken? Oh wacht, alliance wel in een war. Aha.
Je hebt dan toch niks te verliezen als nieuweling :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Hehe, I guess. Alright, ik ben net klaar met de 5 career missies. Heb alle schepen verkocht behalve mijn Trasher en ik ben nu op weg naar Amon voor de Sisters of EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars.

All is well...

Weet alleen nog niet waar ik in wil specialiseren. Ga denk ik maar eerst voor PVE. Is de overstap naar PVP niet al te groot denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door CutePuppy op 02-02-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:21:
Hehe, I guess. Alright, ik ben net klaar met de 5 career missies. Heb alle schepen verkocht behalve mijn Trasher en ik ben nu op weg naar Amon voor de Sisters of EVE Epic Arc: Blood-Stained Stars.

All is well...

Weet alleen nog niet waar ik in wil specialiseren. Ga denk ik maar eerst voor PVE. Is de overstap naar PVP niet al te groot denk ik.
als je begint met moissions runnen is de overstap naar PVP heel makkelijk en snel te doen welk ras heb je gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Minmatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:15:
[...]

als je begint met moissions runnen is de overstap naar PVP heel makkelijk en snel te doen welk ras heb je gekozen?
Als je niet in de valstrik bent gelopen van +5 implants, geen jumpclone en bang bent om opgeblazen te worden.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CutePuppy schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:21:

All is well...

houd er rekening mee dat niet alle missies van blood stained stars in een thrasher te doen zijn. en dat je GEEN rep bij Sisters krijgt, enkel een boost op de faction rep.

wil je missies voor SOE gaan doen voor de LP rewards, moet je ander system/agent hebben ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lol, corp assets waarde ... 5200 Bil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
TepelStreeltje schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:10:
[...]

houd er rekening mee dat niet alle missies van blood stained stars in een thrasher te doen zijn. en dat je GEEN rep bij Sisters krijgt, enkel een boost op de faction rep.

wil je missies voor SOE gaan doen voor de LP rewards, moet je ander system/agent hebben ;)
Hmm, dan moet ik nog een ander schip gaan kopen. Nog meningen over goede frigs (voor PVE)? :)

Lees op forums veel liefde voor Caldari frigs zoals Kestrel en Merlin. Als Minmatar zou ik dan andere skills moeten gaan trainen.

En bedankt voor de tip over de SOE missies.

[ Voor 3% gewijzigd door CutePuppy op 02-02-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
2 uur cruiser roam door lowsec. Resultaat, paar PL hotdrop alts die 'wilden vechten' en verder niks. Beetje jammer.

[ Voor 10% gewijzigd door Esiq op 03-02-2013 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CutePuppy schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:09:
[...]

Hmm, dan moet ik nog een ander schip gaan kopen. Nog meningen over goede frigs (voor PVE)? :)

Lees op forums veel liefde voor Caldari frigs zoals Kestrel en Merlin. Als Minmatar zou ik dan andere skills moeten gaan trainen.

En bedankt voor de tip over de SOE missies.
Ik heb zelf die chain in een retribution gedaan (assault frig). werd op gegeven moment beetje lastiger, toen een maller gepakt. Amarr omdat je dan geen ammo mee hoeft te zeulen.
Merlin is een erg mooi bootje, kan vanalles (guns, missiles, tanken). Kestrel is zelfde, alleen dan volledig missile focused.
Destroyers werken nog iets beter imo, mindere tank, maar veeeeel meer damage.
Als je nu Minnie vliegt, pakt lekker een Thrasher. Train ondertussen af en toe wat skills voor een cruiser voor de lastigere missies. level2 missies kan je ook wel doen met je trasher, lukken die niet, pak je een cruiser of battle cruiser.
Pak in ieder gevalt altijd EMP ammo.

Sowieso slim om nu snel de BC skill te trainen zodat je wat BC's kan vliegen, aangezien ze de volgorde van ships wat aan gaan passen. (nu is het frig -> cruiser -> BS. Met naast cruiser BC en naast frig destroyer. In de volgende grote tiercide nerfing/buffing/balance patch gooien ze destroyer tussen frigs en cruisers, en bc's tussen cruisers en bs's.
Ook wordt er nu voor elk ras een aparte Destroyer en BC skill gemaakt (dus galante destroyer, amarr battlecruiser etc)
Grootste punt is, als je het nu kan vliegen, kan je het dan ook. heb je dus cruiser 3 op alle rassen en destroyer 3 en battlecruiser 3, dan krijg je straks van alle rassen de destroyer en bc skill op 3.

Dit is voor mij reden geweest op destroyer 5 en BC 5 op groot deel van mijn chars te trainen ;) krijg straks dus gewoon gratis zooitje SP derbij

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Thanks for the tips! Heb nu BC skill gekocht (kan alleen nog niet trainen, maar dat komt nog wel) en ook Minmatar Cruiser skill. Ben momenteel hard mijn support skills aan het trainen. Wanneer dat klaar is ga ik door met deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Zorg er voor dat je zowel Destroyers als Battlecruisers naar lvl5 skilled. Beide shiptypes worden met de zomerupdate opgesplitst in racial shiptypes. Mensen die deze skills op lvl5 hebben, krijgen de racial skills "gratis" en hoeven deze niet opnieuw te skillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:00:
Zorg er voor dat je zowel Destroyers als Battlecruisers naar lvl5 skilled. Beide shiptypes worden met de zomerupdate opgesplitst in racial shiptypes. Mensen die deze skills op lvl5 hebben, krijgen de racial skills "gratis" en hoeven deze niet opnieuw te skillen :)
iedereen krijgt ze, op het level waar je de BC skill op hebt. (maar heb je bijv caldari cruiser 3 niet, dan krijg je caldari bc 3 niet)

trouwens, voor de missie runners, zie deze link (werkt ingame) http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports
voor missie reports. kan je zien wat je moet slopen, wat je tegen je krijgt en wat je het beste kan vliegen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
wat is het verstandigst om te doen na de SoE arc ?

Ben nu beetje die aan het doen en beetje astroids harvesten.

Je maakt af en toe wel wat geks mee in eve. was vrijdag avond beetje aan het harvesten in een belt spreekt me een kerel aan wie in een retriever ook aan het harvesten was. Beetje aan de praat gekomen geeft die me een cargo container met over de 800 blue prints. Kon ik als beginneling beetje aan het opstarten met items en ships :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:35

ZenTex

Doet maar wat.

Da's EVE-O, een spel van uitersten. De ene hangt in de beginnersgebieden rond om nieuwe spelers te can-baiten, en de andere helpt ze met advies en stopt ze wat toe. :)

Toen ik begon hing ik ook in een aasteroid belt te minen. Aan de praat geraakt met een mede miner die me genoeg geld cadeau deed om de volgende tier schip te kopen, en wel meerdere, dat is de reden dat ik minede.

Uiteindelijk is het een kleine moeite de newbs wat toe te stoppen, de meeste spelers hebben miljarden liggen of de mogelijkheid dat snel te verdienen, dus een miljoentje voor een nieuwe speler is een kleine moeite en het zorgt ervoor dat de kans wat groter is dat ze het spel blijven spelen.

Ik moet er niet aan denken hoeveel spelers er wel niet gestopt zijn met het spel door de can baiters. Je hebt al niets en dan blazen die gemenerikken dat wat je hebt ook nog eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Esiq schreef op zondag 03 februari 2013 @ 04:08:
2 uur cruiser roam door lowsec. Resultaat, paar PL hotdrop alts die 'wilden vechten' en verder niks. Beetje jammer.
Ging bij RvB Ganked beter, gelijk twee T3's kunnen ganken, daarna een hotdrop met carriers soort van half overleefd, en daarna nog even Curse ingegaan voor nog een leuk gevecht, en vervolgens nog het fatale eindgevecht. Niet slechts voor smartbombs en rainbow lasers (het thema was disco).

http://rvbeve.com/forums/...anked-55-disco-inferno-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Sgreehder schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:05:
[...]

Ging bij RvB Ganked beter, gelijk twee T3's kunnen ganken, daarna een hotdrop met carriers soort van half overleefd, en daarna nog even Curse ingegaan voor nog een leuk gevecht, en vervolgens nog het fatale eindgevecht. Niet slechts voor smartbombs en rainbow lasers (het thema was disco).

http://rvbeve.com/forums/...anked-55-disco-inferno-3/
Ziet er goed uit. Moet ook een keer een home opzetten in Curse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Mijn main wordt PvE en uiteindelijk PvP, maar ik zit nu ook te denken om een alt te beginnen gespecialiseerd in Mining/Refining/Hauling. Is het handig om hier zo vroeg mogelijk mee te beginnen, of is skilltraining je main in het begin belangrijker dan die tijd te splitsen voor een dergelijke alt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Is het echt de moeite waard om een alt te skillen om te minen ?Je kunt vast wat verdienen met minen, maar dan moet je wel all the way gaan en een Orca erbij pakken, etc. etc.

Waarom ga je niet eerst met een character PvE doen, wat geld verdienen met bijvoorbeeld Incursions en daarna met een alt verder op industry gebied? Zorg voor goede standing en hang een POS op. Er zijn zat opties om met bouwen/invention bakken met geld te verdienen, zelfs wanneer je één extra account neemt. Je pakt dan bijvoorbeeld een simpele bouw-character (kost je max een maand om te skillen ofzo), waarna je je andere character door trained om alles te inventen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CutePuppy schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:02:
Mijn main wordt PvE en uiteindelijk PvP, maar ik zit nu ook te denken om een alt te beginnen gespecialiseerd in Mining/Refining/Hauling. Is het handig om hier zo vroeg mogelijk mee te beginnen, of is skilltraining je main in het begin belangrijker dan die tijd te splitsen voor een dergelijke alt?
Merk zelf dat ik vrij weinig kan met minen op een empire alt van mij. Deze kan Orca vliegen en dus alle mining barges. Maar zonder hauler is minen irritant... Zou persoonlijk eerst PVE/PVP stuff gaan doen en misschien daarnaast nog een keer een industry alt.
Ik zit nu in een coveter stenen te zuigen, maar elke 2 cycles is mijn ore hold vol en moet ik naar station en terug...
Zou kunnen jet cannen en alles met een orca op kunnen halen, maar vetrouw niemand :P dus dat doe ik maar niet.

Mochten er nog gasten zijn in de buurt van Jita die opzoek zijn naar een extra miner of Orca hauler, laat het me ff weten. Heb vaak wel tijd om naast de stuff die ik op mijn main doe wat te minen of haulen ;)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 3 ... 116 Laatste