[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 21.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Ach, de NC zal het zelf met dominion ook erg druk krijgen om hun eigen space te verdedigen. Als je dan vanuit NPC space kan aanvallen, met vooralsnog geen SOV die je moet verdedigen kan je goede zaken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Nu is het waar dat Providence een mogelijke goudmijn is na Dominion puur door het enorme aantal stations dat daar al aanwezig is, echter als we voor providence hadden willen gaan waren we er meteen voor gegaan toen jullie disbanded werden ;)

Zijn i.m.o. 3 plaatsen die in aanmerking komen, Deklein, Fountain, Delve/Querious, persoonlijk .. ik wil gewoon terug naar "huis", maar goed we zullen zien :z

[ Voor 25% gewijzigd door Ashrah op 10-11-2009 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:14
Ik sta niet te springen om er achter te komen (aangezien ik zelf niet kan PvPen, ben nu aan het trainen voor een Rapier, maar dat is in eerste instantie als webber voor de freighter, niet voor PvP) maar ik denk dat Providence nog best lastig in te nemen is:
- Roleplay alliance, dus meer moraal dan een alliance for lulz en easy ganking (ik moet gaan opzoeken wie je bent en van welke alliantie, dus het is zeker niet persoonlijk of zelfs maar van toepassing :) )
- Heel veel neutrals die NRDS toejuichen, in Provi wonen of er zijn begonnen en willen helpen verdedigen. De vele support toen we gehackt waren laat zien dat CVA veel vrienden heeft.

Mijn bedoeling is totaal niet om te chestbeaten zoals dat in COAD zo gebruikelijk is, ben eigenlijk meer mezelf aan het geruststellen ivm Dominion :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Maranno schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:43:
Nu is het waar dat Providence een mogelijke goudmijn is na Dominion puur door het enorme aantal stations dat daar al aanwezig is, echter als we voor providence hadden willen gaan waren we er meteen voor gegaan toen jullie disbanded werden ;)

Zijn i.m.o. 3 plaatsen die in aanmerking komen, Deklein, Fountain, Delve/Querious, persoonlijk .. ik wil gewoon terug naar "huis", maar goed we zullen zien :z
is immensia niet een leuk alternatief?

http://evemaps.dotlan.net/map/Immensea

7 station's 90% is van the iniative (en hun renters alliance) paar systems van atlas, en een paar van AAA

kijkende dat INIT 1200 man is IT 3500+ is... lijkt me dat mochten ze geen friendlies hebben geen slechte regio zijn,

alles is -0.3- -0.7 true sec, ws niet het beste maar ook niet ut slechtste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Voor ons alleen het beste *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dutch2007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:47:
[...]is immensia niet een leuk alternatief?
Nah het Oosten trekt niet zo besides daar hoeven we niets voor te doen en -A-/Atlas zullen het niet leuk vinden als we met hun pets gaan klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:13

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dutch2007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:47:
alles is -0.3- -0.7 true sec, ws niet het beste maar ook niet ut slechtste
Een rat is pas een rat als het 1,4m, 1,55m, 1,7m,... 1,85m bounty heeft. Lower grade 500k à 950k rats in providence is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Maranno schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:43:
[...]

Nah het Oosten trekt niet zo besides daar hoeven we niets voor te doen en -A-/Atlas zullen het niet leuk vinden als we met hun pets gaan klooien.
Ik dacht al dat de Atlas 'ruzie' met IT doorgestoken kaart was.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
rapture schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:46:
[...]
Een rat is pas een rat als het 1,4m, 1,55m, 1,7m,... 1,85m bounty heeft. Lower grade 500k à 950k rats in providence is niet genoeg.
ben er niet zelf geweest, heb zelf in http://evemaps.dotlan.net/system/R-P7KL gezeten, was -0.3 rats daar waren 1M-1.5M

weet toevallig ook dat er wat corps uit MH gaan vertrekken en hun eigen alliance gaan maken, en dat is momenteel in -1.0 space (en het is geen Delve/Querious) en ik weet toevallig dat ze geen bok hebben in een fight althands dat hoorde ik van een semi ex-corpmate (hij zit nog met een alt bij ons, en zijn mijn in een MH corp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
De_Bastaard schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:12:
Ach, de NC zal het zelf met dominion ook erg druk krijgen om hun eigen space te verdedigen. Als je dan vanuit NPC space kan aanvallen, met vooralsnog geen SOV die je moet verdedigen kan je goede zaken doen.
zouden jullie dan eindelijk blij worden met de NPC blood raider stations in delve? :)

Ongeacht welke alliance je zit, iedereen krijgt het druk bij Dominion. Je moet sowieso tig van die flags planten etc en een voetje zetten voor profiteurs, daarbij heeft iedereen een scala aan enemies die wel een serieuse poging willen wagen. Je gehele space komt als het ware open te liggen door de sov changes, een soort universele 'disband button' maar dan zonder de actual disband. ouch time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben dit weekend ook de trail begonnen.
Zit nog te twijfelen of ik voor m'n Minmatar of Caldari char ga. Heb op beide een aantal uren doorgebracht en ben begonnen met de tutorial missions om de verschillende dingen te ontdekken. Het zal voorlopig wel missies doen worden, want dat mijnen wordt heel gauw saai (en is slecht voor m'n voorraadje sigaretten :P )

Maakt het qua race nog uit welke je kiest m.b.t. het runnen van pve-missies? (behalve de voorkeuze in weapons ivm de verschillende ship bonussen)

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:11
Zolang je ervoor zorgt dat je standing met alle andere rassen goed genoeg is, kun je ook bij hun agenten terecht.

De missies die je bij een bepaalde agent krijgt zijn per ras niet anders volgens mij.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:03
Als gallente wordt ik steeds gevraag door mijn amarr missie-agent om gallente af te maken. Geloof me, welk ras je begint is volkomen onafhankelijk van de richting waarin je wil.

En mijnen: Is goed te doen als je zelf ook met andere dingen bezig bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

we hebben een pos gesloopt, we hebben een pos gesloopt, whoot *O*

Nou ja, niet helemaal gesloopt, we krijgen hem cadeau omdat we de WH space zo goed onder controle hebben dat ze niets er tegen kunnen doen. Niet slecht voor een noob alliance :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Frond0r schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:46:
Ik ben dit weekend ook de trail begonnen.
Zit nog te twijfelen of ik voor m'n Minmatar of Caldari char ga. Heb op beide een aantal uren doorgebracht en ben begonnen met de tutorial missions om de verschillende dingen te ontdekken. Het zal voorlopig wel missies doen worden, want dat mijnen wordt heel gauw saai (en is slecht voor m'n voorraadje sigaretten :P )

Maakt het qua race nog uit welke je kiest m.b.t. het runnen van pve-missies? (behalve de voorkeuze in weapons ivm de verschillende ship bonussen)
Het maakt tegenwoordig zo goed als niets uit wat voor char je kiest, behalve begin locatie volgens mij. Welk schip je kiest kan je dus altijd zelf nog bepalen. Minmatar is denk ik 2e makkelijkeste ras om missies mee te doen (missies zijn het makkelijkste met missiles, caldari schiet het meeste missiles en minmatar ook wel wat, gallente en amarr (bijna?) niet).
Als je later wel door wil groeien naar PVP dan is minmatar wel een betere keus. Minmatar heeft gewoon veeeel betere PVP schepen in vergelijking tot caldari.

Persoonlijk, als ik opnieuw zou beginnen, zou ik denk ik amarr kiezen. Lazorz zijn gewoon cool! :+ en ik heb er nog geen ervaring mee. Ben zelf begonnen met caldari, prima voor missies! en kan ondertussen ook alle gellente en minmatar pre-cap schepen vliegen, welk ras je kiest boeit dus niet echt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dutch2007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:19:
ben er niet zelf geweest, heb zelf in http://evemaps.dotlan.net/system/R-P7KL gezeten, was -0.3 rats daar waren 1M-1.5M
Bij -7- was de ratting niet vet.

Caldari Achura was voor de remapping de beste keuze. Met de remapping is de Achura-default-oplossing weggevallen.

Minimatar vraagt skills van de andere rassen. Een schip kan dan een halve Caldari en halve Gallente zijn. Caldari voor missiles, shield tanking en missions. Dan kan je afbuigen naar railguns voor rokh en drones heb je sowieso voo missions nodig. De overstap naar Gallente kost dan alleen nog armor tanking. Met armor/shield/railgun/missile/drones-combinatie kan je nog naar minmatar uitbreiden.

Voor pos bashing is Amarr goed om ammo bevoorradingsproblemen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik heb nu een tijdje in een wormhole gewoond, samen met wat RL vrienden.

Omdat we er veel te weinig deden maar een hoop naar highsec gehaald. Hadden een low-sec exit, en uiteraard een gatecamp :P Een van die ritjes terug de wormhole in was met pod en scanschip (scanschip met freighterpilot vanwege gatecamp en adv. spaceship command 4, scanchar heeft 0 aligning skills), want we gingen het die dag toch niet meer redden.

Werd al erg laat (2 uur 's nachts) dus laatste retourtrip, in shuttle en istabbed/wcs (rigged) iteron mk 5. Bij de POS stabs verwisseld voor cargobay expanders, shuttle voor scanship, de gekochte fuel in de POS geknikkerd (helaas niet alles kunnen vinden, dus 4 dagen fuel) en uitgelogd.

Dat was vorig (niet afgelopen) weekeinde. POS is dus al lang offline. Dacht net, laat ik het laatste beetje maar ophalen. Log in: Corporate Hangar Array en Ship Maintenance Array weg, 2 gele cans er voor in de plaats en een paar insurance mailtjes.

Ok, dacht dat de SMA geen belangrijke schepen meer had maar toch nog een paar miljoen gekregen voor uninsured schepen. CH was leeg op een hoop POS modules en een hoop ore na. Allemaal niet zo erg. De toren zelf hing er nog, die was het meeste waard.

En toen: epic failure... Nadat mijn ene account het scanschip van het andere had gevlogen heb ik er de scanner niet op terug gefit ;( Die zit in de cargobay... Door fitting constraints (istab + wcs ivm de gatecamp) paste de scanner er niet bij oid. Bottom line, ik kan nu niet terug :P

Nu dus hopen dat er nog een corpmate met scanschip uitgelogd hangt :+ anders moet ik self-distructen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker klynisch om zo je ras te kiezen.

Als je het nou gewoon kiest door je even te verdiepen in de achtergrond verhalen van elke klassen is toch leuker? Je speelt het voor de lol en zeker als je net begint dan kan ik me goed voorstellen dat je er maximaal van wilt genieten. Niet een race naar je perfecte karakter om missies in Motsu te gaan runnen om daarna met je Nightmare in low-sec te gaan piraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baghayn
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-08 15:49
Mijn mening: Jullie moeten naar DeKlein gaan :-D, goede rats, goede ore. En TCF wat wil je nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Minder goons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:42:
Helaas waren mijn ouders Gallente* ;( Ik heb echter het licht gezien. Het is voor jullie ook niet te laat, zweer je heidense gewoontes af en treed toe tot het keizerrijk van Keizerin Jamyl I.

Amarr victor!

*) Nieuw in Eve, de 4 verhaaltjes wat gelezen, Mja, democratie, waarom niet, doe maar Gallente.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 13:32

Als je het nou gewoon kiest door je even te verdiepen in de achtergrond verhalen van elke klassen is toch leuker? Je speelt het voor de lol en zeker als je net begint dan kan ik me goed voorstellen dat je er maximaal van wilt genieten. Niet een race naar je perfecte karakter om missies in Motsu te gaan runnen om daarna met je Nightmare in low-sec te gaan piraten.
Nou hoor ik het stelsel motsu al een paar keer vallen wat is daar nu eigenlijk zo bijzonder aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Motsu is een verzamelplek van een paar hele goede agents. Caldari navy heeft er volgens mij hoge kwaliteit l4's zitten. Daarnaast heeft het heel veel stations, dus zitten er vrij veel corps met offices, wat ook weer aandacht trekt. En de markt is er ook niet echt verkeerd:

Edit: het is er maar een.
http://evemaps.dotlan.net/system/Motsu/agents

[ Voor 13% gewijzigd door wheez50 op 10-11-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
wheez50 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:31:
Motsu is een verzamelplek van een paar hele goede agents. Caldari navy heeft er volgens mij hoge kwaliteit l4's zitten. Daarnaast heeft het heel veel stations, dus zitten er vrij veel corps met offices, wat ook weer aandacht trekt. En de markt is er ook niet echt verkeerd:

Edit: het is er maar een.
http://evemaps.dotlan.net/system/Motsu/agents
Ja en dan is het ook nog een 0.9 stelsel dus weinig LPs per missie.
Ik blijf er weg iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
IJzerlijm schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:28:
[...]Ik dacht al dat de Atlas 'ruzie' met IT doorgestoken kaart was.
Doorgstoken kaart nee, opgeblazen op CAOD ja.

Atlas was er niet blij mee dat we "The Maverick Navy" in IT hebben geaccepteerd was een member van Atlas was en heeft on gereset naat "0" dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
rapture schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:34:
[...]
Bij -7- was de ratting niet vet.

Caldari Achura was voor de remapping de beste keuze. Met de remapping is de Achura-default-oplossing weggevallen.

Minimatar vraagt skills van de andere rassen. Een schip kan dan een halve Caldari en halve Gallente zijn. Caldari voor missiles, shield tanking en missions. Dan kan je afbuigen naar railguns voor rokh en drones heb je sowieso voo missions nodig. De overstap naar Gallente kost dan alleen nog armor tanking. Met armor/shield/railgun/missile/drones-combinatie kan je nog naar minmatar uitbreiden.

Voor pos bashing is Amarr goed om ammo bevoorradingsproblemen op te lossen.
Hmm, characterkeuze heeft weinig te maken met wat je vliegt en/of gebruikt hoor.

Als je echt op de trainingstijd wil letten, dan is het nog zelfs zo, dat als je bijvoorbeeld schip X van ras Y wilt vliegen, je heel vaak beter een poppetje van een ander ras dan Y kunt kiezen, om de trainingstijd te verkorten.
Die eerste skills, die je in begin krijgt zijn aardig, maar ach telt niet echt aan, als je een lange termijn skill plan maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
krijg je nog wel echt veel skills met die nieuwe playe experience volgens mij beginnen ze nu met iets van 50k? en dan double experience tot 2M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Dutch2007 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:23:
krijg je nog wel echt veel skills met die nieuwe playe experience volgens mij beginnen ze nu met iets van 50k? en dan double experience tot 2M
je begint met 80k (wat dus echt niets is, je skilt iets van 15m per jaar). en dubbel tot 1.8m als ik het goed heb onthouden.
irritnate is die learning skills. Verwacht je het spel lang te spelen, dan kan je het beste die eerste 1.8m volledig in learning proppen, ondertussen lekker wat anders spelen en als je al die learning op 4 hebt (of hoger, ik heb ze alle 11 op lvl 5, is rendabel na anderhalf jaar tot 2 jaar) pas overstappen op schepen en alle andere dingen die je wilt doen.
Uiteraard wil iedereen meteen vliegen en schieten en komen die learning skils vaak niet verder dan lvl 3. Alt's skillen daarom vaak veel sneller dan main chars. zeker als de alt veel later (maanden) gestart wordt dan de main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Meh, ik had liever juist de lol door een character dat lekker vlotjes de dingen behaald die ik wil doen zonder nutteloze meuk in een stat die ik niet nodig heb. Achtergrond is leuke aankleding hoor maar ik zit niet bij een RP alliance dus heeft verder geen enkele waarde voor mij :)

Ik ben blijer met de 24-26-18-26-24 van mijn achura (na alle learnings op 5 en +4plants) dan dat ik zou zijn met dikke charisma en een leuk achtergrondverhaaltje :P

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
MazeMouse schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:27:
[...]

Meh, ik had liever juist de lol door een character dat lekker vlotjes de dingen behaald die ik wil doen zonder nutteloze meuk in een stat die ik niet nodig heb. Achtergrond is leuke aankleding hoor maar ik zit niet bij een RP alliance dus heeft verder geen enkele waarde voor mij :)

Ik ben blijer met de 24-26-18-26-24 van mijn achura (na alle learnings op 5 en +4plants) dan dat ik zou zijn met dikke charisma en een leuk achtergrondverhaaltje :P
dat maakt nu dus ook helemaal niets meer uit sinds je de re-spec kan uitvoeren. Alle chars zijn nu het zelfde volgens mij... Iig minimale verchillen (ander noob schip, andere start locatie, andere startskils (ookal is 80k sp niet de moeite om te noemen)) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op een ander account een miner train, kan ik die dan overhevelen naar mijn huidige account als dat klaar is en op één account verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ja, dat kan. Je verkoopt in principe je character, aan jezelf. Over (de mechanics van) het verkopen van een character is voldoende te vinden op de officiele website.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Opzich is dat niet 'handig', je kan altijd maar met 1 account tegelijk inloggen en ook maar met een character tegelijk skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

bangkirai schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:52:
Hmm, characterkeuze heeft weinig te maken met wat je vliegt en/of gebruikt hoor.

Als je echt op de trainingstijd wil letten, dan is het nog zelfs zo, dat als je bijvoorbeeld schip X van ras Y wilt vliegen, je heel vaak beter een poppetje van een ander ras dan Y kunt kiezen, om de trainingstijd te verkorten.
Die eerste skills, die je in begin krijgt zijn aardig, maar ach telt niet echt aan, als je een lange termijn skill plan maakt.
Dan lees je het niet goed. Verschil tussen pre-remapping en huidige situatie met remapping. Vroeger had je maar 1 keuze om aan charisma 3 te geraken en nu is het verschil weggevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:34:
Opzich is dat niet 'handig', je kan altijd maar met 1 account tegelijk inloggen en ook maar met een character tegelijk skillen.
Als ik een ander account neem (dus niet een alt op hetzelfde account) kan ik gewoon tegelijk inloggen en tegelijk trainen. Op het moment dat de character die ik miner maak alle nuttige mining en tank skills heeft, wil ik deze op mijn hoofd account hebben zodat ik niet dubbel betaal. Deze hoeft dan namelijk toch niet meer te skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 18:11
Maar dan betaal je wel dubbel, houdt daar wel rekening mee.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je betaalt één keer € 20,- aan CCP, ze verplaatsen het character van het ene naar het andere account en vervolgens kun je je subscription stoppen.

Wat betaal je dan nog dubbel?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 02:37
Goh leuk zeg dat jullie hier een Eve topic hebben :D

Speel dit spel nu al bijna 6 jaar en nog steeds geniet ik er van.

Mijn char is ondertussen al de 90mill sp gepasseerd en me wallet de 100bill mark ook al gebroken.

Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
BakkerBolletje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:51:

Mijn char is ondertussen al de 90mill sp gepasseerd en me wallet de 100bill mark ook al gebroken.
lol zitten al aan deel 17 ;-), denk dat je wat gemist hebt ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hoe kun je dit topic nu gemist hebben als je in aug 2007 geregistreerd bent op GOT en al 6jr EVE speelt en dit topic z'n 'geboorte' had in januari 2002?

Wel netjes, 90+ bijna 100M SP.

[ Voor 2% gewijzigd door CoRrRan op 11-11-2009 20:34 . Reden: 100M duurt nog wel even als je net 90M gepasseerd bent. ]

-- == Alta Alatis Patent == --

• RagEnigma
BakkerBolletje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:51:

Kun je ergens terug vinden wie en hoeveel SP de player met de meeste SP is/heeft?
Zal niet veel meer dan die 90M+ zijn die Bakkerbolletje heeft maar ik ben gewoon benieuwd :)
100B is ook wel lekker dan hoef je nooit meer te betalen voor EVE :p

• wheez50
volgens mij staat dat ergens in een devblog - is ergens in de buurt van de 140 mil geloof ik?

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:49:
Als ik op een ander account een miner train, kan ik die dan overhevelen naar mijn huidige account als dat klaar is en op één account verder spelen?
lol, ik moet de eerste speler nog tegenkomen die zoveel traint en dan die account opgeeft.

Bij mij was de max 6 accounts, en nu met 4 is het goed te doen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Wabs
  • Niet online
yared schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:47:
[...]

lol, ik moet de eerste speler nog tegenkomen die zoveel traint en dan die account opgeeft.

Bij mij was de max 6 accounts, en nu met 4 is het goed te doen.
damm, dat vind ik ook al flink! ik heb er iig geen 60e per maand voor over.

Heb nu 2 accounts, dat is prima, kan je ook goed samen gebruiken, meer kan je toch niet echt tegelijk gebruiken. (ja, misschien bij minen...maar dat doe ik het liefst zo min mogelijk :P )
zit een klein beetje te twijfelen over een 3e, en die dan met plexxen te betalen (verdien 120m per uur als ik een goede dag heb, 3 uur werk en je kan weer een maand vooruit. ;) )

Verwijderd

RagEnigma schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:09:
[...]Kun je ergens terug vinden wie en hoeveel SP de player met de meeste SP is/heeft?
Zal niet veel meer dan die 90M+ zijn die Bakkerbolletje heeft maar ik ben gewoon benieuwd :)
100B is ook wel lekker dan hoef je nooit meer te betalen voor EVE :p
Persoon met meeste skillpoints die bekend is (en ook 99,9% zeker is) http://eve-sheet.com/skills/Dr_Caymus bijna 140m sp.

Zelf is mijn character uit mid 2004 nu ook de 90 gepasseerd, heb alleen geen 100b in mijn wallet :(

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Mja, mijn chars gaan ook al naar de 90 toe nu, wil ook wel aardig lukken met 2mln SP per maand ;)

• Wabs
  • Niet online
ravenger schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:47:
Mja, mijn chars gaan ook al naar de 90 toe nu, wil ook wel aardig lukken met 2mln SP per maand ;)
hoeveel sp is dat per uur? mijn altje zit met science skils op de 2620 per uur, dat schiet ook wel op. Main op 2180 atm.

alt doet nu alelen ff mining barge v, precies verkeerde atributes dus is nu 1890 aan het doen :(

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Wabs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:35:
[...]

hoeveel sp is dat per uur? mijn altje zit met science skils op de 2620 per uur, dat schiet ook wel op. Main op 2180 atm.

alt doet nu alelen ff mining barge v, precies verkeerde atributes dus is nu 1890 aan het doen :(
2739 sp/h. Ik weet niet of het nog sneller kan, afaik niet. Mn alt doet 2450 nu, die heb ik wat generieker gespecced.

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

De drempel voor een 2de account is voor mij als student te hoog. Verdubbeling van de uitgave aan EVE en kredietkaart voor power of 2. Kredietkaarten zijn niet ingeburgerd is onze streken zodat er een voorkeur is voor alles dat met gewone bankoverschrijvingen werkt. Paypal maakt al een vertaalslag tussen de bankoverschrijvende Belg en de buitenwereld.

Mijn freighter alt heeft al 4m SP van mijn main afgesnoept en logistiek zou ik naast mijn main moeten kunnen draaien om de extra uren voor logistiek weg te werken.

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

De CSM verkiezingen zijn weer van start gegaan. Ik heb een website gestart waarop je de verschillende kandidaten kan vergelijken (denk Stemwijzer voor Eve): Vote Match!

Als je niet stemt mag je achteraf ook niet klagen :P

Dierdra Vaal
Chairman of the Council of Stellar Management
Director of Education at Eve University

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Leuk initiatief, alleen jammer dat die server niet echt mee wil werken.

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Juist, werken doet het verder niet (error 500).

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:28
Hier ook geen succes

Edit: nu doet ie 't :)

[ Voor 35% gewijzigd door Meister op 12-11-2009 16:04 ]

• Wabs
  • Niet online
mooie site!! Eerste keer dat ik ga stemmen hierdoor, verder nooit in verdiept maar dit maakt het een stuk makkelijker/duidelijker en dan wil ik wel stemmen.
ik kom het beste uit bij alpais farstar (of hoe je dat ook schrijft.) straks maar even kijken hoe ik dat stemmen precies moet doen... (gaat hier nier op mn werk, is geblocked...)

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik had 'm vanochtend geprobeerd en wat handig zou zijn is een manier om de issues gewicht te geven.

Nu kwamen er een hoop kandidaten heel hoog die 10 zaken die me eigenlijk niet boeien hetzelfde vinden maar een of twee die heel belangrijk zijn voor me juist helemaal niet.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Mja het is een populaire website en redelijk database intensief - af en toe geeft ie dus een server 500 error. Gewoon refreshen fixt het probleem meestal.

De kandidaten hebben gewicht kunnen geven aan statements. Het blauwe uitroepteken icoontje geeft aan welke statements een kandidaat extra belangrijk vindt.

Verder adviseer ik niet zomaar voor de hoogste match te stemmen, maar vergelijk de top 5% of top 10% van je matches. Bekijk hun websites, wie ze zijn en waar ze voor staan.

• Wabs
  • Niet online
argh, wilde em net nog een keer doen (10 min later...) en nu is de site geblocked op mn werk :(

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mooi, die vote-match bevestigt mijn keuze. Netjes gedaan die site.

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Wabs schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:26:
argh, wilde em net nog een keer doen (10 min later...) en nu is de site geblocked op mn werk :(
wow da's snel :/

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Hmm juist de kandidaten die mijn voorkeur hebben volgens de stemwijzer, hebben geen website. Beetje jammer dus denk niet dat ik ga stemmen dit keer.
Plus speel het veel te kort om echt iets van een idee te hebben over een hoop zaken.

Verwijderd

nonde zeg... die komende mothership-nerf is nogal schraal :(
de waarde van een 16-18 bil schip zakt ineens in tot 5-7 bil...
grrrrrrr..

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Welke mothership nerf?

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

De nerf voor SuperCarriers op Sisi die in feite uiteindelijk een buff zou moeten zijn voor Motherships op Tranquility.

http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1212602
(voornamelijk post 140 laat het stof opwaaien)

[ Voor 7% gewijzigd door CoRrRan op 12-11-2009 21:29 ]

• Sissors
  • Niet online
Ja wilde net editten dat ik het gevonden had. Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat ze iets doen om het eerlijk te houden qua kosten voor huidige piloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
in het kort: max 10 fighters/drones ipv de normale 20?
zo wordt het gewoon een flinke EW vrije carrier.... 8)7
gewoon 20 firghters en kunnen docken. Ik vind het prima als er meer van dat soort dingen komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ravenger schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:21:
[...]

2739 sp/h. Ik weet niet of het nog sneller kan, afaik niet. Mn alt doet 2450 nu, die heb ik wat generieker gespecced.
is dat eigenlijk met +5's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:33:
[...]

Persoon met meeste skillpoints die bekend is (en ook 99,9% zeker is) http://eve-sheet.com/skills/Dr_Caymus bijna 140m sp.

Zelf is mijn character uit mid 2004 nu ook de 90 gepasseerd, heb alleen geen 100b in mijn wallet :(
Tering dat is veel. Kom ik aan met mijn 24M aan SP :p maar ja heb ook niet onafgebroken gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wabs schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:22:
in het kort: max 10 fighters/drones ipv de normale 20?
zo wordt het gewoon een flinke EW vrije carrier.... 8)7
gewoon 20 firghters en kunnen docken. Ik vind het prima als er meer van dat soort dingen komen! :)
Dus jij zou het prima vinden als je scheepje van 18B wordt generfed naar 40% DPS en nog maar 6B waard is?
Er zijn zelfs mensen van CCP die dit belachelijk vinden.

Onnodig diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Maak je niet zo druk, zelfs CCP zal begrijpen dat je gecompenseerd hoort te worden als je nu een mom hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 18:36
furby-killer schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:22:
Maak je niet zo druk, zelfs CCP zal begrijpen dat je gecompenseerd hoort te worden als je nu een mom hebt.
Ermm ok, ik dacht dat jij al wat langer speelde? Ik weet nog "hmm we hebben nog geen carghold II bpo's, laten we gewoon iedereen die een t1 bpo heeft de t2 variant geven". Da's ff verkeerd om compenseren ja. Woest was ik toen. Had ik helaas de basic expanded bpo.. :(

Denk echt niet dat er nu nog een toffe feature aan die dingen wordt toegevoegd behalve misschien docken, maar zelfs daar doe ik het niet voor. Wel leuk die tips in die thread over selfdestructen enzo om je geld eruit ter halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:25:
[...]

Dus jij zou het prima vinden als je scheepje van 18B wordt generfed naar 40% DPS en nog maar 6B waard is?
Er zijn zelfs mensen van CCP die dit belachelijk vinden.

Onnodig diep triest.
snap dat het vrij a-relaxed is als je in het productie proces zit en nog erger als je zon ding hebt atm...
maar ben wel voorstander van meer mom's op het front. Dat gaat namelijk wel gebeuren als ze zo veel goedkoper worden, nog wel monsterlijke ehp hebben en met die fighterbombers een dread kunnen slopen binnen 2 rep cycles van een dread... dus overall voorstander, probleem is alleen wat doe je emt die mensen die zon ding hebben er er 18b voor betaald hebben... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hadden ze beter kosten naar 33% kunnen nerfen, dan geef je gewoon de huidige eigenaren er 3. (of 50% en 2). Alternatief is natuurlijk gewoon de huidige eigenaren (op kloon locatie) de construction elementen (zoals clone vat bays, jump drives, capital armor plates, etc) die nu minder gebruikt zullen worden geven, dan kunnen ze die weer door verkopen. (En er zijn niet al teveel mom pilots dus de markt kan dat wel hebben).

Maar als ze moms populairder willen maken hoeven ze alleen die dingen maar docking mogelijkheden te geven, zat mensen die teveel geld hebben maar niet aparte alt ervoor willen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de nieuwe expansion eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Volgens de aankondigingen 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog geDD'ed. Jumpen door een gate. Een Levithan uncloaked.
Er gebeurde niets, 20 seconden later iets helders en allemaal eitjes.

Eerste keer ooit. Nog mooi op tijd voor de nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
CoRrRan schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:24:
Hoe kun je dit topic nu gemist hebben als je in aug 2007 geregistreerd bent op GOT en al 6jr EVE speelt en dit topic z'n 'geboorte' had in januari 2002?

Wel netjes, 90+ bijna 100M SP.
Niet iedereen leest alle delen van het GOT forum he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:05:
Net nog geDD'ed. Jumpen door een gate. Een Levithan uncloaked.
Er gebeurde niets, 20 seconden later iets helders en allemaal eitjes.

Eerste keer ooit. Nog mooi op tijd voor de nerf.
Ook zoon nerf waar je bij je zelf van denkt" hoe haal je het in je hoofd!!"

Maar ja had dat gevoel ook toen de Dual Mwd werden generft en de Cruisemissle kessie's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Eigenlijk niet, ik vind nerf prima, niks mis mee. Misschien ROF van nieuwe DD wat verhogen, maar in principe niks mis mee. Huidige DD is gewoon ronduit bagger. Ik zie regelmatig op ons killboard dat er weer een gang met paar schepen richting AAA space gaan om dan geDD'd te worden, laatste die ik zag was 2 drakes en sabre, wat doe je daar tegen? Je gooit er een titan op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Laatst online: 12-09 01:23
Ja het is idd complete overkill... Een BC slopen met een Titan, dat is hetzelfde als een muis vangen met een MOAB :P

Ik wou een keer een COSMOS proberen maar kan daar totaal geen goede guide voor vinden. hb3.info is wel redelijk goed volgens mij, maar in Duits en geen idee of het up to date is. Plus ik zoek eigenlijk een overzicht van de rewards die je kunt krijgen zodat ik een leuke missie kan kiezen met voor mij nuttige reward. Wellicht dat iemand hier een suggestie heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
Is het misschien omdat je geen titan hebt?

Eerlijk als jij een vijand zie komen en je hebt liggen voor je een handgranaat een bazooka en een atoombom welke kies jij?

juist de atoombom zodat je zeker weet dat em dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BakkerBolletje schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 19:03:
Ook zoon nerf waar je bij je zelf van denkt" hoe haal je het in je hoofd!!"

Maar ja had dat gevoel ook toen de Dual Mwd werden generft en de Cruisemissle kessie's :+
Nee, dat eigenlijk niet. Titans zijn vanaf het begin altijd altijd al verkeerd ontworpen. Dat kan je nu wel merken omdat er al meer dan 250 zijn. Qua bouwen hadden ze eigenlijk 10x zo duur moeten zijn. En dan hadden ze zelfs de oude remote DD nog wel mogen houden. Maar dan zou een DD wel iets van 100M per stuk moeten kosten.
Zelfde geldt voor moms. Ze missen en duidelijk rol eigenlijk en zouden moeten worden getransformeerd naar vliegen stations. Je kan hem anchoren en na DT is het een station geworden met beperkte mogelijkheden. Unanchoren na volgende DT en hij kan weer vliegen. Verplaatsen kan dan alleen via wormholes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
BakkerBolletje schreef op zondag 15 november 2009 @ 11:48:
Is het misschien omdat je geen titan hebt?

Eerlijk als jij een vijand zie komen en je hebt liggen voor je een handgranaat een bazooka en een atoombom welke kies jij?

juist de atoombom zodat je zeker weet dat em dood is :P
Of is het misschien omdat ze belachelijk zijn en eve 0.0 ruineren? Maar het is natuurlijk altijd makkelijker om op de man te spelen ipv te realiseren hoe slecht ontworpen DDs zijn.

Wij hebben in providence ook genoeg 'atoombommen' om elke small gang die langs komt op te blazen, maar wij doen dat niet. Dus als ik eerlijk ben kiezen we voor de handgranaat.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 15-11-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
Dat is de reden dat je vijand de handgranaat ontwijkt en je afmaakt met je eigen atoombom :P:P

Nee maar ff serieus, sinds dat ze de toegangen naar 0.0 verruimde was 0.0 eigenlijk ten dode opgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Postman schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:42:

Ik wou een keer een COSMOS proberen maar kan daar totaal geen goede guide voor vinden. hb3.info is wel redelijk goed volgens mij, maar in Duits en geen idee of het up to date is. Plus ik zoek eigenlijk een overzicht van de rewards die je kunt krijgen zodat ik een leuke missie kan kiezen met voor mij nuttige reward. Wellicht dat iemand hier een suggestie heeft??
Caldari Cosmos missies

Voor Caldari cosmos missies - daar is in t vorige deel ook heel wat over geschreven; zoek t even na, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
COSMOS is een mooie oplossing als je even snel je standing omhoog moet trappen, en je kunt dit prima doen door de benodigde items van iemand anders af te kopen (contracts). Ik denk dat je zo'n beetje 40 mil per 1+ faction standing betaalt. De beloningen van de missies zelf zijn bijna allemaal prut, totdat je een idioot hoge standing hebt, maar die CNR toch al hebt.

Mijn favoriete source:

http://cosmos.awardspace.com/caldari.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe corp gejoined/start met een groep van 10 ervaren spelers en 10 beginners. Afgelopen zaterdag de kick-off. Level 4 missie, waarbij ik de frigs mocht pakken in mijn Caracal. Al het grotere werd aan gort geschoten door 5 'wat grotere schepen'. Was voor een aantal de eerste keer in een fleet, we kregen meteen uitgelegd hoe die fleet interface werkt. (was vrij eenvoudig).

Tax rate op 100% en de opbrengsten zijn aan de beginners uitgedeeld om wat frigs te kunnen kopen om pvp tegen elkaar te kunnen oefenen. Skill training hoef ik vanaf morgen 14 dagen niet naar te kijken, Heavy missiles V staat op het programma, om mijn Drake van tech II missiles te kunnen voorzien.

Daarnaast komt deze week het tweede account er dan eindelijk, aangezien mij training schedule helemaal op combat gefocussed is nu. Als ik een beetje mining trading en invention wil proberen moet ik wel aan de alt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Sgreehder schreef op zondag 15 november 2009 @ 23:21:
COSMOS is een mooie oplossing als je even snel je standing omhoog moet trappen, en je kunt dit prima doen door de benodigde items van iemand anders af te kopen (contracts). Ik denk dat je zo'n beetje 40 mil per 1+ faction standing betaalt. De beloningen van de missies zelf zijn bijna allemaal prut, totdat je een idioot hoge standing hebt, maar die CNR toch al hebt.

Mijn favoriete source:

http://cosmos.awardspace.com/caldari.htm
ik zag een tijdje terug een pakket items te koop waar alles in zat wat je nodig hebt voor alle caldari cosmos missies. pakket was 400m ofzo. wel veel maar scheelt veeeeel tijd. Met de hele cosmos ruim 2b verdiend dus je maakt alsnog winst.

Vooral die ene amarr agent in caldari space levert veel op (1.2b, 1 missie) maar dat heb ik hier eerder getypt...wel amarr standing van 7+ nodig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Gisteren weer veel gedaan gekregen in EVE:

[list]• Mijn characters zijn uit W-space gered
Ik logde dat character in om een EVE-mail te bekijken, en zie op de directional scanner probes :o Meteen mijn palmboom in de fik gestoken en met mijn shirt gaan staan zwaaien zogezegd, en er kwam antwoord _/-\o_ Bleek nog een Nederlander te zijn ook. Hij heeft me naar low-sec gescanned, en in ruil kreeg hij de helft van de waarde van mijn implants en schipje en modules, die ik anders had moeten selfdestructen :)
• In 0.0 mijn 5 POS afgebroken.
Door de setup moest ik om de 2 dagen wel silos leegmaken, en dat was ik beu :P Ik ben erg blij dat ze allemaal in hetzelfde stelsel hingen dus kon ze allemaal tegelijkertijd doen, maar wat een saaie klus is dat zeg :P En in totaal bijna 700k m3 aan torens, modules en reactions :o Veel meer dan ik dacht.

Volgende saaie klus: Toren + één reactie + mobile lab + assembly arrays in een outpost-systeem opbouwen en een andere richting ingaan in EVE :) Nog 8 dagen tot Production Efficiency 5, dan kan ik er tegenaan :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die COSMOS moet ik ook maar eens gaan doen!

Hoelang ben je ongeveer bezig om die allemaal te kunnen doorlopen?

[ Voor 85% gewijzigd door De_Bastaard op 16-11-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee allemaal, leuk om een Tweakers Eve topic te vinden.

Ik speel zelf nu 4 maanden Eve, heb 2 gallente Chars.
Simen Buscemi PVE/PVP en Lid van corporation The Dark Carnival
Anta Buscemi Mining/logistics Lid van de startcorp Center for Advanced Studies

Het volgende stuk van de openingspost viel mij op, ik vraag me af of dit wel klopt.

Mocht je bij een PVP gevecht betrokken worden zorg dan dat je niet dood gaat (het zogenaamde pod killen) want dan ben je niet alleen je schip en uitrusting kwijt maar ook raak je een level kwijt van een getrainde skill.

Ik heb de indruk dat het standaardverlies van een skillpoint niet meer zo is, en indien een cloon meer SP kan bevatten dan je hebt zal je buiten de ISK voor een nieuwe cloon geen verlies hebben ?

Klopt dit of heb ik stiekem heel veel skill levels verloren door in mijn pod rond te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Wanneer raak je (afaik) skillpoints kwijt:

- Als je medical clone niet up to date is (minder SP kan bevatten dan je hebt). Ik weet zo niet hoeveel je dan kwijt raakt
- Als je T3 schip opgeblazen wordt, je verliest dan 1 level van de hoogste T3-related skill die je hebt. Heb je meerdere op hetzelfde level dan wordt er random eentje van genomen had ik begrepen.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18
Dit is in 1e instantie afhankelijk van je SP clone tegenwoordig geloof ik.

Mocht je een T3 cruiser vliegen verlies je bij podkill wel subsystem skills

Dat zou het dus deels waar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:52:
Dit is in 1e instantie afhankelijk van je SP clone tegenwoordig geloof ik.

Mocht je een T3 cruiser vliegen verlies je bij podkill wel subsystem skills

Dat zou het dus deels waar maken :P
nee niet bij pod kill, als je een t3 verliest raak je een skill kwijt. ook als je niet gepod wordt....
De_Bastaard schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:45:
Die COSMOS moet ik ook maar eens gaan doen!

Hoelang ben je ongeveer bezig om die allemaal te kunnen doorlopen?
cosmos ben je wel een week zoet mee. Zeker het bgin is vrij saai omdat je dan een aantal issies krijg van 'haal 20 tags uit dit complex' en dat dan meerdere malen, niet moeilijk. gewoon saai op spawns wachten en schieten...
mijn tip voor deze zoek missies. Koop de bende op contracts als het niet heel duur is. Dan schiet het iig op en gaat je standing ook mee omhoog. die standing heb je nodig voor de lastigere missies. zonder standing mag je die niet doen...

info die ik nog niet echt heb gevonden is de gallente / minmatar cosmos. Heb echt geen idee hoe nuttig deze zijn. Wel walkthru van caldari en amarr gezien. nog niet van die andere 2...iemand?

[ Voor 52% gewijzigd door Wabs op 16-11-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heeft iemand die link nog, naar die caldari cosmos pdf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wat voor standing heb je nodig voor die cosmos van caldari? en die van amarr?

heb eergisteren en gisteren die lvl4 epic arc gedaan, en als je in high-sec blijft leverd het niet echt veel op afaik? alleen die 2% meer armor 2% meer armor rep @ slot 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
ik dacht minimaal een standing van 3 (zonder skils is dat gerekend) maar weet het niet 100% zeker...

voor die hele goeie agent in caldari cosmos gebied heb je een amarr standing van 7 zonder skils nodig, dat wel... dacht dat die agent akemon of zo heet... staat iig in de lijst van caldari agents op die duitse site... is eerder genoemd iig.

edit: deze site dus: http://www.hb3.info/cosmos/

ik zie net dat die link die 6 posts terug is geplaatst de duitse site is die vertaald is. (downloadbaar als PDF of word) Deze scribd link dus hogere sreolutie screenshots vind je dus op die hb3.info site. verder is de text het zelfde, alleen vertaald en alle agents onderelkaar geplakt in een pdf. wel sweet!

kom er ook achter dat ik die michi's nog niet heb gedaan. aangezien die missie ook 1b oplevert ga ik die ook maar even doen. golem + een scout vereist 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Wabs op 16-11-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BakkerBolletje schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:54:

Nee maar ff serieus, sinds dat ze de toegangen naar 0.0 verruimde was 0.0 eigenlijk ten dode opgeschreven.
Bedoel je die extra gates van 0.0 gebied naar gebied zodat je geen pijplijnen meer hebt of warp to zero of jumpen mbv cyno?

Elk van deze dingen heeft zo z'n eigen oorzaak/gevolg en ik denk niet dat je het vast kan pinnen op een beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 13:14
Als je T3 schip vernietigd wordt verlies je 1 level van een willekeurige racial subsystem ofwel als een minmatar T3 vliegt gaat een van je minmatar subsystems bijvoorbeeld van level 4 naar 3. klik. Tenzij je voortijdig eject of selfdestruct.

Wordt je wakker in een nieuwe clone maar is deze up to date dan ben je geen sp kwijt, uitsluitende kosten voor updaten van de clone en eventuele implants. Is de clone niet up to date en ik gebruik het voorbeeld uit de TS dan ben je niet de volledige 9 mil sp kwijt maar 5% van dit aantal ofwel 450k sp. De sp wordt afgetrokken van een skill met de hoogste sp erin met een maximum tot 50% van die skill. klik

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Wabs schreef op maandag 16 november 2009 @ 09:44:
[...]

ik zag een tijdje terug een pakket items te koop waar alles in zat wat je nodig hebt voor alle caldari cosmos missies. pakket was 400m ofzo. wel veel maar scheelt veeeeel tijd. Met de hele cosmos ruim 2b verdiend dus je maakt alsnog winst.

Vooral die ene amarr agent in caldari space levert veel op (1.2b, 1 missie) maar dat heb ik hier eerder getypt...wel amarr standing van 7+ nodig. 8)7
waar zit die agent? heb nml de standing en 1.2B kan ik altijd wel gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmm zo'n pakket van 400mil is natuurlijk veel geld, maar ik ben er wel al achter gekomen dat het doen van die missies in zo'n systeem bij die beacons ook een puinhoop is. Er liggen overal wrecks en mijn AF kreeg het toch moeilijk toen er nog iemand die gate activeerde en er nog meer schepen spawnden 8)7 !

Als ik ergens zo'n pakket kan kopen, zal ik er zeker eens naar kijken :)
Kan je trouwens gewoon de missies van die Caldari Cosmos in die volgorde doorlopen en dan steeds genoeg standing hebben voor de volgende? Of moet je tussendoor nog missies runnen om genoeg faction standing te hebben?

En... hoe zit het met die kill missies? Moet je daar dan wel alles slopen of is het inleveren van een item dat zou worden gedropt genoeg?
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.