Weet iemand btw of er al een vette 787 freeware is voor FSX ?
[ Voor 7% gewijzigd door Saven op 31-01-2010 19:01 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door Saven op 31-01-2010 19:01 ]
Ik moest erg veel zoeken voor een 787 van FSX; ik heb hem uiteidnelijk gevonden (lelijke textures) als een FS2004 jet...Saven schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:59:
Gulfstream G650
Op avsim.com te vinden. In de library onder FSX zoeken naar 787 levert een en ander op van Camil Valiquette. Of het wat is weet ik niet. Niet geprobeerd.Saven schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:59:
Nee het heeft eigenlijk niks met office te maken als je programma installeerd en opstart zie je fsx staat die kan je dan verwijderen en FSX opnieuw installeren. SuccesMartijn-HK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:26:
levert dat dan geen problemen op met mijn Office 2010 beta?
Neen. wicuu geeft een overzicht van ooit geinstalleerde windows installer packages waarvan iets achter kan zijn gebleven. Hier vindt je nog een vbscriptje die de gecachete flightsim.msi in windows installer kan weggooien.Martijn-HK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:26:
levert dat dan geen problemen op met mijn Office 2010 beta?
Verwijderd
Het flightdeck van een Airbus spreekt me niet zo aan, maar als de systemen een beetje uitgebreid zijn kan het wel een kandidaat zijn.Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:38:
Iemand hier nog geinteresseerd in de aankomende Airbus 320/321 van Aerosoft...? Het wordt een niet al te ingewikkeld geval voor lui die niet teveel tijd hebben: lijkt me dus een leuke airliner voor mij.De laatste tijd vlieg ik alleen maar GA: de MD11 was vorig jaar m'n laatste airliner. Ik heb ontdekt dat ik het leren van de systemen wel leuk vind, maar dat ik uiteindelijk altijd alles nogal basic gebruik, met alles op default en automatisch en zo. En ook geen SIDS en STARS om dat ik geen zin heb in charts en zo... Dus ik zie die Airbus wel zitten.
Ook omdat 'ie maar 30 euro gaat kosten en in ieder geval de looks heeft. Maar ik denk dat de gemiddelde diehard hier z'n neus ophaalt voor dit exemplaar... (Die mogen dan lekker gaan wachten op de advanced Airbus van Airsimmer voor FSX... zal denk ik wel binnen een jaar of twee uitkomen... hoop ik voor jullie.
)
Verwijderd
Wat doe je nu? Bij een standaard FSX vliegtuig volg ik de ATC-instructies en voer de nodige gegevens in in de autopilot.Finnair 8889, you are 54 miles southwest. Turn left heading 360, descend and maintain FL210 Expect Vectors ILS runway 4L approach.
Kijk de volgende keer even in de TS, staat een hele lijst met links naar payware en freeware. Om dit soort vrij eenvoudig te bantwoorden vragen te vermijden.Saven schreef op zondag 31 januari 2010 @ 18:59:
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Of RadarContact aanschaffen. Die is ook goed.Remco Tr schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:57:
Als je goede atc wil is er maar 1 optie..
Online vliegen op ivao of vatsim.
Blender....
Verwijderd
Nee, dit is geen vliegtuig voor jou, vrees ik. Het wordt echt gemaakt voor lui die iets meer willen dan de default vliegtuigen, maar die geen handleidingen van een paar honderd pagina's willen doorspitten. De 'eerste' versie is gewoon de uiteindelijke echte versie... Heel misschien, als er veel vraag naar is, gaan ze nog een geavanceerde versie maken. Ik zou daar echter niet op rekenen. Zoals ze zelf al zeggen maken ze deze Airbus voor lui die nooit op FSX-fora komen en die gewoon bij de Dixons (om maar wat te noemen) een leuk nieuw vliegtuig kopen. Installeren en vliegen met die hap.rdluca schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:20:
[...]
Het flightdeck van een Airbus spreekt me niet zo aan, maar als de systemen een beetje uitgebreid zijn kan het wel een kandidaat zijn.
Met een B767 en B737 en daarbij de JS4100 is voor mij de luchtvloot compleet voor de routes die ik vlieg. De 747 en MD11 heb ik al niet meer geinstalleerd, die heb ik wel gezien. De 737NGX zal nog wel een hele tijd duren en misschien is een A320 tot die tijd wel leuk om de leren.
Ik wil wel van cold&dark zo realistisch mogelijk de systemen inschakelen en de hele start-up procedure kunnen volgen. Oo wil Ik de SID/STAR/ILS charts erbij kunnen gebruiken. De eerste versie krijgt een versimpelde fmc (of hoe dat in airbus-termen heet) als ik het goed heb. Dat vind ik toch wel een grote min.
Ik wacht hoe uitgebreid de systemen en fmc uiteindelijk zijn geworden en dan weet ik of ik hem ga proberen. Het exterior model ziet er wel erg goed uit.
Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen?Martijn-HK schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:50:
Ik ben weer in de fsx setup, thank you all!
Zit net even jouw (?) videotje over Skai Traffic op YouTube te kijken en de modellen zien er zo te zien wel goed uit. Zijn ze ook een beetje FPS vriendelijk? En zijn de schedules in het pakket een beetje redelijk (als in: wat er op EHAM aan de gate staat komt ook redelijk overeen met wat er in t echt staat)?Tuzla schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:01:
Kom je weer uit op skai traffic 2.3 he, het bewijst zich nog steeds als de beste![]()
Met mijn traffic settings op 70% sta ik nooit in ( lange ) files voor/na landing.
Verwijderd
Skai is de meest fps vriendelijke ai traffic, wie het daar niet mee eens is moet echt ff koude douch nemenSleepie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:27:
[...]
Zit net even jouw (?) videotje over Skai Traffic op YouTube te kijken en de modellen zien er zo te zien wel goed uit. Zijn ze ook een beetje FPS vriendelijk? En zijn de schedules in het pakket een beetje redelijk (als in: wat er op EHAM aan de gate staat komt ook redelijk overeen met wat er in t echt staat)?
Een koude douche is momenteel gewoon een kwestie van even buiten gaan staanTuzla schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:53:
[...]
Skai is de meest fps vriendelijke ai traffic, wie het daar niet mee eens is moet echt ff koude douch nemenSkai 2.3 is al poosje op de markt en is niet 100% up to date nee, maar voor grootste gedeelte wel. Schiphol opstelling is gewoon goed, alle airlines die er in het echt komen zijn er ook, alleen de gate opstelling is niet altijd 100%
Easyjet etc komt op normale gates waar in het echt op de H/M pier is, maar daar is weinig aan te doen want er is geen M/H pier in fsx/schiphol.
Aangezien ik cold & dark of in ieder geval aan de gate met engines off begin, gaat er wel een tijdje voorbij totdat de fmc, vor/adf. mcp en de comm-radios allemaal zijn ingesteld. In de tussentijd gaat AI trafiic door en heb ik wel een beeld gekregen van de hoeveelheid verkeer waarin ik terecht ga komen. Dan weet ik wel hoeveel vliegtuigen ik voor moet laten gaan om als 3e of 4e in de rij terecht te komen. Meestal is de tijd die met pushback en engine start is gemoeid de tijd dat die 3 of 4 vliegtuigen zijn gepasseerd. Voor de pushback dan de FS clock een paar minuten terug zetten zodat AI trafiic opnieuw wordt geladen en dan gaat het meestal wel volgens de inschatting.Sleepie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:09:
@rdluca hoe zorg jij met al je AI planes dat je tijdens approach geen rare dingen meemaakt met AI kisten die opeens in de weg zitten?
Ik vlieg al tijden zonder AI juist om de reden dat ik er gek van werd dat er (vooral op EHAM) 10 kisten op S7 (en op E1) voor me staan te wachten, terwijl er ook vrolijk traffic binnenkomt op rwy 24. 20 minuten of meer wachten is eerder regel dan uitzondering.
Vervolgens komt er op approach vrolijk een kist over je heen vliegen, of een AI kist lijnt vrolijk op op de runway waar je wil gaan landen als je op short final zit.
De lege airports ziet er echter ook niet echt uit, dus ik zou het toch wel leuk vinden om wat AI traffic te hebben, maar dan liefst zonder de bovengenoemde problemen.
Op jouw screenshots zie ik jou eigenlijk nooit veel last hiervan hebben, dus ik vraag me af hoe je dat regelt.
wederom leuk gedaan. complimentenTuzla schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:04:
Ik dacht haal de beluga uit de oude doos voor een fraps-shoot. Fsx mix met echte video & manual info als experiment in een video![]()
[video]
Heb heel youtube afgespeurd, alle remixes geluisterd met 0% resultaatTuzla schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:54:
Dat promiscious nummer weet ik echt niet meer welk t was, had het gevonden op youtube en vanaf daar geript en in video gebruikt, promiscious remix zoeken dan vind je het, zo had ik het ook
[ Voor 4% gewijzigd door kiiv3H op 02-02-2010 22:04 ]
[ Voor 58% gewijzigd door FSXnoob op 03-02-2010 13:05 ]
Als je alles een voor een installeert, en dan kijkt wanneer het optreedt? Of verander de volgorde van installeren eens? FSX Deluxe lijkt me wel een vereiste, dus die eerst, daarna flytampa. Wanneer treedt het dan op?Mr.Joker schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:48:
Gister alles opnieuw geinstalleerd maar zit met probleem.
De textures zijn half gammel, de flytampa banen zijn om de 500M bedekt met gras, en de runway bordjes hangen een meter in de lucht ?????
Wat heb ik geinstalleerd.
GEX
Skai
FSX Deluxe
Fly tampa boston
Fly tampa sint maarten.,
REX.
Weet iemand waar dit door komt, had hetzelfde geval ook bij me vorige installatie.
Thanks voor je heldere verhaal.
[ Voor 8% gewijzigd door photofreak op 03-02-2010 20:50 ]
Het flightlevel wordt bepaald in de flightplans welke zijn terug te vinden in flightplans.txt na een decompile van traffic.bgl.Sleepie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:46:
Nog iets irritants ontdekt in het World of AI pakket. Kisten die westbound vliegen gaan daar vrolijk op ODD flightlevels ... ik ga eastbound en mn TCAS is intussen zo warm dat ik er wel een eitje op kan bakken denk ik
Vliegen de AI kisten op een vooraf bepaald flightlevel eigenlijk? En is dat aan te passen ... ik denk dat dat een hoop werk met TTools wordt ofzo?
En misschien weet Tuzla wel hoe dat in Skai is geregeld? Want dan ga ik alsnog World of AI door Skai vervangen.
Ik heb zelf RC al >1 jaar en het bevalt me goed. Als je zelf een APP wilt doen kan je altijd om een IAP vragen. Dan mag je zelf via je FMC je STAR uitvoeren.Sleepie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:29:
[...]
Thanks voor je heldere verhaal.
Ik heb intussen World of AI geinstalleerd als AI pakket. De gates staan lekker vol, en zolang je inderdaad een tijdje bezig bent met de cockpit preparations etc is het goed te doen. Een paar kisten voor je op de holding is helemaal niet erg, dat gebeurt in het echt ook.
Verder heb ik besloten om RadarContact eens een kans te geven. Het bevalt tot nu toe redelijk. De fake-controllersdoen het best goed en zeker t/m de cruise fase is het gewoon leuk. De voices zijn echter nogal brak, maar er schijnt ergens een alternatief voice-pakketje te zijn dat moet ik nog even zoeken.
Tijdens approach zorgt RadarContact ervoor dat je geen last hebt van traffic (dat verdwijnt op magische wijze) wat op zich wel erg handig is. Enige wat ik nog even uit moet zoeken is hoe ik zelf mn approach kan vliegen. De vectors die RC je geeft zijn best goed, maar ik wil natuurlijk nog wel eens de kans krijgen om een Riviera app op Nice of iets dergelijks te vliegen. Vooraf kun je de departure en landing runway opgeven, zodat ook dat een beetje reeel is.
Hier loop ik echter weer tegen een bekend AI probleem aan .... eerder vandaag EGGL-EDDT gevlogen. Winds op EGGL: 24008KT, dus ik geef 27L op als departure runway, tot mijn verbazing wordt een deel van de AI traffic echter vrolijk naar 09L gestuurd (had ik nog geluk dat t niet 09R was). Winds EDDT: 27006KT dus ik geef 26R op als landing runway. RadarContact doet zijn werk, op approach nergens last van en bij landing geen kisten op de baan. Echter bij taxi-in kom ik pal tegenover een AirFrance kist te staan die naar 08L wordt gestuurd voor take-offMaar even gedaan of ik westindisch blind was
en er dwars doorheen gereden.
Kortom, ervaringen met AI traffic zijn overwegend positief, enige wat ik me nog afvraag is of het mogelijk is om op een of andere manier ervoor te zorgen dat AI traffic van logische banen gebruik maakt.
RC doet in zoverre iets met het baangebruik, dat het ervoor zorgt dat er tijdens je approach hoe dan ook geen traffic op de landing runway aanwezig is.Wat betreft AI. Volgens mij doet RC niks met AI qua baangebruik (ben daar echter niet 100% zeker van) en zal het me niks verbazen als het FSX gerelateerd is(?)
[ Voor 19% gewijzigd door Sleepie op 04-02-2010 16:15 ]
Met ttools kan je de traffic.bgl (het bestand met ai traffic in FS9/FSX) decompilen/uitpakken naar een airports.txt, aircraft.txt en flightplans.txt. De txt.files kan je met kladblok of welke txt editor dan ook openen en aanpassen. De aangepaste txt-files kan je met ttools weer compilen naar een traffic.bgl. Zo kan je zelf meer ai traffic voor een specifiek vliegveld of airline naar keus toevoegen.Sleepie schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:02:
rdluca, bedankt voor je uitleg. Als ik nog eens veel tijd en zin heb zal ik eens kijken of ik de verkeerde FLs aan kan passen. (Welke tool heb je hiervoor nodig en hoe decompile je traffic.bgl .. is dat met TTools?)
[...]
Even gravend in mijn geheugen ... voor baangebruik (en parking) worden AFCAD files gebruikt volgens mij. Geen idee hoe je die kunt maken/aanpassen, maar zal eens op avsim zoeken of er iets te vinden is.
[ Voor 5% gewijzigd door rdluca op 04-02-2010 22:51 ]
Verwijderd
Hehe das niet zo bestrdluca schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:12:
[afbeelding]
Geef mij maar ordinaire winglets in plaats van raked wingtips
[ Voor 33% gewijzigd door Saven op 05-02-2010 15:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Joker op 05-02-2010 16:40 ]
Je kan met je AP altijd je FMS overriden. Als je het over de E170 hebt: Autopilot ALT naar 21000, FLCH induwen en het gas eraf, daar zal je FMS niet over mekkeren maar zijn verwachte altitudes op de rit bijstellen. Zo voorkom je ook dat het ding onverhoopt weer naar FL290 stijgt als je terug naar VNAV gaatVerwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:46:
Hoe zit dat eigenlijk met je flightplan in de FMS? Ik vlieg van EBBR naar EFHK. IFR plan van FSX geladen in de FMS met cruising @ FL210. De ATC daarentegen doet me al snel naar FL290 stijgen. Nu krijg ik het bericht:
[...]
Wat doe je nu? Bij een standaard FSX vliegtuig volg ik de ATC-instructies en voer de nodige gegevens in in de autopilot.
Maar bij zo'n complex toestel? ATC maar laten zagen en gewoon de arrival instellen in de FMS en de autopilot zijn ding laten doen? Of effectief de instructies van ATC volgen, dus de AP de FMS niet meer laten volgen?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Aangezien FSX gemaakt is voor/met 8800 GT(x) & Ultra loopt die daar als de beste mee opzich.Mr.Joker schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:03:
ff kijken hoe me 8800GTX het doet i.t.t. 4870 1GB
check het rex forum, daar staan 100 topics over dat. Je moest iets van extra map aanmaken, dan iets er in zetten en dan opnieuw opslaan ofzo, was bekend probleem niks ergs aan verder.Mr.Joker schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:45:
Iemand die me kan helpen met REX?
Heb REX opnieuw geinstalleerd, maar hij zegt de hele tijd: You must run an initial backup.
Ik heb alle soorten backups uitgevoerd via REX, maar ik kom maar steeds niet in andere menu's terecht, voordat ik die initial backup heb uitgevoerd?
[ Voor 34% gewijzigd door Mr.Joker op 05-02-2010 17:42 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Ibin op 07-02-2010 21:32 ]
Verwijderd
Dank je wel voor de tipStoney3K schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:56:
[...]
Je kan met je AP altijd je FMS overriden. Als je het over de E170 hebt: Autopilot ALT naar 21000, FLCH induwen en het gas eraf, daar zal je FMS niet over mekkeren maar zijn verwachte altitudes op de rit bijstellen. Zo voorkom je ook dat het ding onverhoopt weer naar FL290 stijgt als je terug naar VNAV gaat
Vergeet ook even niet dat de waarde die je in ALT instelt, ook gelijk een maximum-hoogte is voor VNAV. Wil je dus op je 'geplande' FMS hoogte van FL290 cruisen, dan zorg je dat de altitude daar op zijn minst op of erboven staat. Zo niet, dan geeft de FMS ook netjes een melding 'CHECK ALT CONSTRAINT'.
ATC instructies hebben trouwens altijd prioriteit over je geplande route. Dus als een controller je een instructie geeft, moet je die in principe opvolgen, tenzij ATC aangeeft 'resume own navigation'.
Deel van de descend checklist : MAP INTEGRITY............CHECKEDVerwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:02:
[...]
Dank je wel voor de tipDit weekend eens uitproberen ^^
'k zal nog eens wat lezen om te verhinderen da'k een discontinuity krijg bij het activeren van een approach.
Beetje vervelend. Gisteren zat ik in de Finse bomen ipv op de runway. Shame on me :]
Als je het goed wilt doen is dat wel de manier...Mr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:46:
Hoe vliegen jullie eigenlijk allemaal met die PMDG kisten?
Lijkt me sterk dat jullie 1000+ blz doornemen?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Ja, maar lijkt me sterk dat jullie dat doen, trouwens die handleidingen kan je kopen voor 150 dollar volgens mij. (via aerosoft )Bolk schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 07:25:
[...]
Als je het goed wilt doen is dat wel de manier...
Verwijderd
Ik heb (bij de MD-11) eerst de tutorial een stuk of 10 keer gedaan. Dat schiet al aardig op. Daarna heb ik dus wel de complete handleiding doorgebladerd, maar alleen echt dat gelezen wat voor mij belangrijk was. Dat waren alsnog HEEL wat pagina's, kan ik je zeggen! Maar alles over emergencies sloeg ik bijvoorbeeld over, want daar doe ik niets mee. Over de MCDU heb ik bijvoorbeeld wel weer echt alles gelezen. En met plezier ook, want ik ben gek op dikke manuals. Ook over alle systemen heb ik zowat het meeste gelezen, want ook al vloog ik alles op automatisch, ik vond het wel leuk te weten hoe alles nou werkt! Heel veel pagina's zijn trouwens dubbel in de diverse pdf's.Mr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:24:
[...]
Ja, maar lijkt me sterk dat jullie dat doen, trouwens die handleidingen kan je kopen voor 150 dollar volgens mij. (via aerosoft )
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 11:24 ]
Ja, ikzelf heb er nu alleen geen tijd voor. Hoop dat de NG-X snel komt, want daar vlieg ik zo mee wegMr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:46:
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Hehe in het echt wel, met FS wat minderMr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:24:
[...]
Ja, maar lijkt me sterk dat jullie dat doen, trouwens die handleidingen kan je kopen voor 150 dollar volgens mij. (via aerosoft )
Nou ja, je koopt iets en dan wil je er toch zo snel mogelijk van genieten heMr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 02:46:
Verwijderd
Volgens mij toch een beetje onderschat;Release date is about late 2011.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ik denk het grootste deel ervaring en al weten hoe alles werkt. Enige wat ik eventueel nog moet uitvogelen is dat FMC dingMr.Joker schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 10:24:
[...]
Verwijderd
Nemeth Design heeft het een en ander voor FSX: http://www.nemethdesigns.comTuzla schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:54:
Wie heeft verstand van helicopters op fsx? wat is nou de beste helicopter daar?
Ik ben nieuw met helicopters maar wil me er in verdiepen om ook daarme filmpjes te gaan maken
Ik ben een echte airbus leekMaar het probleem is dat als ik van de grond af kom, dus op het moment dat ik aan het vliegen ben, de flight director switch altijd aan blijft en niet uit kan zetten. Dit maakt een handmatige landing vrij lastig omdat het sturen een stuk lastiger gaat.
Weet iemand wat hier de bedoeling van is en hoe ik dat ding uit kan zetten?
Verwijderd
Je bedoelt de default of addons? De absolute top wat helo-addons betreft zijn de helo's van www.dodosim.com. Zo heb ik mij laten vertellen.Tuzla schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:54:
Wie heeft verstand van helicopters op fsx? wat is nou de beste helicopter daar?
Ik ben nieuw met helicopters maar wil me er in verdiepen om ook daarme filmpjes te gaan maken
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Ik vind de cockpit wel een mooi stukje werk. Het is even wennen want toch wel qua textures anders dan de PMDG maar iedere vlucht vind het ik weer een goed een mooi panel. En de verlichting binnen en buiten vind ik echt klasse. Een mooi model en ook gave wingviews. Ook alle deuren kunnen open en een GPU unit zit erbij. Hij is wel uitgebreid. Ook de systemen.Propane schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:12:
De Ariane 737 is erg mooi en ik geniet echt van het geluid bij bijvoorbeeld de take off roll. Alleen lijkt de cockpit zo onafgewerkt. De lichtgrijze vlakken lijken net alsof er totaal geen texture zit en de cockpit dus maar voor de helft af is. Ik weet dat echte 737's ook die kleurstelling hebben in de cockpit, maar ze hadden toch op z'n mínst een paar schroefjes op het stuk onder de FMC kunnen texturen bijvoorbeeld. Nu lijkt het een groot leeg vlak.
Verwijderd
Mooi, al zijn er in Google Earth ook heel wat scheidingen tussen foto's die te duidelijk afgelijnd zijn, of de begrenzing tussen high-res en low-res foto's is ook niet zo mooi. Maar goed, dit zal alleen maar verbeteren.Kensei schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:22:
Google Earth in Microsoft Flight Simulator
Google I/O 2010 is coming in May, but we're already starting to hear about some of the neat projects that will be unveiled there.
The first one is called GEVision, from the guys at PlanetInAction, which is trying to evolve into a 3D scenery engine. Their initial goal is to use Google Earth as the scenery in Microsoft Flight Simulator: "In the past various attempts had been made to use Google Earth scenery instead of the one included in Microsoft Flight Simulator FSX. Yet due to limitations in the interface technology this has never been fully achieved. GEVision is a new project that will enable the use of Google Earth as a full blown 3D scenery engine."
There have been some integrations of MS Flight Sim and Google Earth in the past, but nothing to this extent. Previous integrations include a version that used Google Earth as an overhead map and an idea to take Flight Sim Scenery and use it in Google Earth.
Over the past few years Google Earth imagery, combined with improved terrain quality and more 3D buildings, has blown past the quality found in Microsoft Flight Sim. The only real downside would be less realistic airports (MS Flight Sim does a great job with those), but that is improving with each new imagery update as well. On the flip side, Google Earth has a built-in flight simulator, but it's not nearly as full-featured as the one made by Microsoft. Combining the best of both could create something pretty neat.
http://www.gearthblog.com..._microsoft_flight_si.html
Er staat ook een demo op hun site
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Joker op 08-02-2010 23:08 ]
Verwijderd
Ik vlieg ook graag vrij rond, met allerlei toestellen op allerlei locaties en omstandigheden.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:49:
Hoe komt het eigenlijk dat de meesten hier zich vooral bezig houden met airliners...? Ik ben de laatste tijd meer en meer richting bush flying gegaan. Ik was sowieso al veel bezig met GA's, maar nu dus echt met bush flying: low and slow en geen AP (maar wel GPS) in onherbergzame gebieden, vliegen door valleien etc.. ECHT vliegen, dus...
![]()
Is het gewoon toeval dat of gaat het hier zo vaak over de airliners dat anderen denken dat GA hier geen plek heeft en dus maar niets posten?
Heb ik ook soms, het komt vaak door het openen van een in-game menu. Heb er nog geen oplossing voor gevonden helaas... Heel irritant!Mr.Joker schreef op maandag 08 februari 2010 @ 23:07:
Ik krijg soms tijdens het vliegen opeens geen beeld meer!
Very strange, ben je net lekker bezig, wordt alles zwart of heel vaag, iemand hier een oplossing voor?
Ook is dan bij het startscherm van FSX als je vliegtuig ziet wat op dat moment geselecteerd is, dat vlak is ook helemaal zwart??
[ Voor 41% gewijzigd door Mr.Joker op 09-02-2010 02:21 ]
Zie het Grote Luchtvaarttopic daarvoorIStealYourGun schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:34:
Foto's van de testvlucht van de 747-8, geen cockpit jammer genoeg.
http://www.demorgen.be/dm...e-Boeing-ooit.dhtml#photo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq