Maar dan het kleinere zusje...Xadeon schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:44:
[...]
....767, for sure. Potverr dat ziet er strak uit.
Level-D 757
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar dan het kleinere zusje...Xadeon schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:44:
[...]
....767, for sure. Potverr dat ziet er strak uit.
Ja leuk man!! wachten we pas een paar dagen op
Hey kerelGilly schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:27:
[...]
Vandaag eindelijk met blurr as hell probleem met fsx/ati opgelost, dus helemaal klaar voor de NGX en 757, laat maar komen!
[ Voor 55% gewijzigd door rdluca op 19-01-2010 20:37 ]
Welke repaints gebruik jij altijd voor je 767?? Super strak en enige dat ik voorlopig vlieg ..rdluca schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:15:
[...]
Hey kerel![]()
pas een jaartje of twee idd...
Een daarna een 767 X upgrade
*knip plaaten
De repaints van André Folkers, MCPhat, Ben Hewitt en Texturas Brasileiras. Van die laatste op de pics de American Airlines oneworld op avsim: lvd_b763_american_ow_n395an.zipGilly schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:45:
[...]
Welke repaints gebruik jij altijd voor je 767?? Super strak en enige dat ik voorlopig vlieg ..
Verwijderd
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Het is bij ons een deel van de cruise checklist op een Socata TB-9 en het wordt tevens aangeraden om hem elke 15-30 minuten weer even te corrigeren. Tijdens de vlucht verloopt hij uiteraard ook, en dat zul je toch even bij moeten stellen wil je een bruikbare directional indicator houden en niet van je koers afwijken.Xadeon schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:37:
Zover ik weet niet. Gebruikelijk is dat je de gyroscopische compas op de grond, dus voor en na je vlucht aan de hand van de magnetische compas corrigeert.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Bedien je de throttle handmatig of heb je autothrottle aan staan? Als je je flaps van up naar full down zet krijg je een enorme hoeveelheid extra weerstand en verlies je dus behoorlijk wat snelheid. Als je daar niets aan doet krijg je een behoorlijk hoge verticale snelheid naar beneden en kom je waarschijnlijk inderdaad nog voor de baan neer of in het ergste geval stall je gewoon.freddyathlon schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:14:
Als de plane gecentreerd is voor de aankomstrunway, vlak voor ie gaat dalen, zet ik de flaps op full naar beneden. Hierna dondert soms opeens het toestel naar beneden en crash ik dus.
Ik zal wel stom bezig zijn, maar hoe moet ik precies met die flaps omgaan en waar dienen ze voor?
Wanneer moet ik ze nu helemaal uit hebben?
Als ik niets doe en de flaps niet bedien, land ik meestal goed...
Hmmm, ik heb net FSX maar even aangezet en ik ben in de Mooney gaan zitten, maar je hebt daar niet echt een directional indicator inzitten zoals ik ze gebruik in die TB9. Ik zag zo snel niet of en hoe je de indicaties hier zou kunnen aanpassen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:19:
[afbeelding]
Dus... die heading bug knob recht beneden dient om de juiste heading vast te leggen op m'n instrumenten
Dan ga ik dat zometeen eens proberen. Bedankt voor de tip
wat is blurr as hell ik kan er niks over vinden op googleGilly schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 19:27:
[...]
Vandaag eindelijk met blurr as hell probleem met fsx/ati opgelost, dus helemaal klaar voor de NGX en 757, laat maar komen!
Verwijderd
Bedankt voor de moeite (^_^)Hmmm, ik heb net FSX maar even aangezet en ik ben in de Mooney gaan zitten, maar je hebt daar niet echt een directional indicator inzitten zoals ik ze gebruik in die TB9. Ik zag zo snel niet of en hoe je de indicaties hier zou kunnen aanpassen.
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je op je GPS naar je track zit te kijken. Indien je een crosswind hebt tijdens de vlucht kan die inderdaad wel 10 graden afwijken van je heading.
Ik heb 'm op auto staan. Ik laat de autopilot aanstaan tot ik bijna op de grond ben om de flare zelf te regelen.Propane schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:50:
[...]
Bedien je de throttle handmatig of heb je autothrottle aan staan? Als je je flaps van up naar full down zet krijg je een enorme hoeveelheid extra weerstand en verlies je dus behoorlijk wat snelheid. Als je daar niets aan doet krijg je een behoorlijk hoge verticale snelheid naar beneden en kom je waarschijnlijk inderdaad nog voor de baan neer of in het ergste geval stall je gewoon.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik dacht al dat er een keyboard shortcut voor zou zijn, net als 'b' om je altimeter goed te zetten. Mooi dat het opgelost isVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:05:
[...]
Bedankt voor de moeite (^_^)
Nu ga je omvallen, maar het is echt héél domJe moet gewoon op "d" drukken op je keyboard O.o En 't metertje zet zich vanzelf terug correct.
En ik maar zoeken naar knopjes. Zijn er payware GA vliegtuigjes waar er knopjes zijn en zo... beetje zoals bij PMDG? Trouwens werkt de PMDG 737-600 nog met FSX? 'k heb er met FS2004 veel plezier aan gehad.
Hmm, dan durf ik het zo ook niet te zeggen. Mogelijk dat de flapverandering alsnog teveel is voor de autothrottle en de motoren te laat opspoelen? Probeer eens om eerder in de approach flaps te selecteren, kijken of het dan nog zo is.freddyathlon schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:28:
[...]
Ik heb 'm op auto staan. Ik laat de autopilot aanstaan tot ik bijna op de grond ben om de flare zelf te regelen.
freddyathlon schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:
Het valt me wel op dat ik met de gedownloade Freeware-kisten minder goed ga dan met de standaard FS9 kisten... De approach van de freeware's zijn minder goed dan de standaards.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 20-01-2010 14:45 ]
[ Voor 74% gewijzigd door Gulf_5 op 21-01-2010 00:00 ]
iets met foto's...
Thnx, ik gebruik DBS Walk And Follow, fraps, corel video studio en photoshop voor foto's. Shots in de lucht worden gewoon vliegend realtime opgenomen, de landing doe ik gewoon normaal en dan via replay de boel opnemen uit verschillende hoeken etc, soms wel 20/30 keer replayen en opnemen tot je wat leuks hebt..Gulf_5 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:32:
Hey Tuzla, gaaf filmpje weer
wat ik me afvraag, welke add-on voor de camera gebruik je ?
en neem jij met fraps gewoon tig keer de replay van je vlucht op, en ga je dan editen ? Ik probeer ook zo nu en dan een vluchtje op te nemen, of shots te maken maar t ziet er bij mij allemaal t zelfde uit... zit geen variatie of niks in en als ik rondjes om mijn kist ga draaien en dan ook nog es manual wil landen gaat t natuurlijk mis
iets met foto's...
Verwijderd
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Verwijderd
Verwijderd
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
Typische 'behulpzame' opmerking van iemand die het al wat langer doet...Dani86 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:06:
Zo'n approach is echt simpel hoor, gewoon de papi's, centreline, speed en vertical speed in de gaten houden.
[ Voor 63% gewijzigd door Gulf_5 op 21-01-2010 20:26 ]
iets met foto's...
Volgende keer iets meer op de centerline...dan komt 't wel goedVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:48:
Prachtig al die mooie filmpjes en foto's en verhalen. ik kan er echt van genieten.
Een goede piloot zal ik wel nooit worden, althans zeker niet zo goed als een AP, vandaag ben ik een echt gaan trainen op leren landen zonder AP gewoon op het handje met behulp van NAV (RTM 110,40) en pmSounds, ze zullen wel gek van me geworden zijn,
Een betere landing zonder hulp van de AP zal me wel niet lukken, maar ik ben er toch best wel trots op.
http://i48.tinypic.com/vy0d9s.jpg
Aerosoft Mega Airport Frankfurt (:Gulf_5 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 20:25:
welke scenery is dit van EDDF?
[ Voor 92% gewijzigd door IStealYourGun op 23-01-2010 12:32 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2010 19:28 ]
Verwijderd
Ik heb iets dergelijks gehoord en ook zou de windows 7 ondersteuning niet optimaal zijn. Sta zelf ook in twijfel om het aan te schaffen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:54:
Ik ben deze week eens op de website van Real Environment Extreme gaan kijken. Het ziet er prachtig uit gewoon.
Nu heb ik me laten vertellen dat je als je wilt vliegen dat programma moet opstarten en dat het achteraf vanalles en nog wat begint te kopiëren en te cachen en dat dat erg lang kan duren? En dat bij elke vlucht die je maakt![]()
Klopt dat effectief? Dat lijkt me dan wel niet zo plezant. 'k had gedacht dat je gewoon FSX moet opstarten en dat je gewoon van bij het begin al alle nieuwe textures had.
Op zich klopt dat. Je start REX en dan moet het huidige weer worden gedownload. Vervolgens kan je kiezen om de bij dat weer horende textures naar FSX te kopieren. Althans dat is wat ik er van maak. Dat kopieren duurt redelijk lang. Daarna kan je FSX starten.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:54:
Ik ben deze week eens op de website van Real Environment Extreme gaan kijken. Het ziet er prachtig uit gewoon.
Nu heb ik me laten vertellen dat je als je wilt vliegen dat programma moet opstarten en dat het achteraf vanalles en nog wat begint te kopiëren en te cachen en dat dat erg lang kan duren? En dat bij elke vlucht die je maakt![]()
Klopt dat effectief? Dat lijkt me dan wel niet zo plezant. 'k had gedacht dat je gewoon FSX moet opstarten en dat je gewoon van bij het begin al alle nieuwe textures had.
Verwijderd
Kan wel maar hoeft niet. In principe kan je eenmalig bepaalde textures installeren (wolken, water, luchten, etc,) en vervolgens kan je REX vergeten en simpelweg meteen FSX opstarten als je wilt vliegen: je zult dan de nieuwe textures gewoon in beeld krijgen. Alleen als je gebruik wilt gaan maken van REX real weather, dan zal je voor elke vlucht eerst REX moeten opstarten, het weer laden etc. Dat hoeft op zich niet al te veel tijd de kosten, denk ik, als je het daar bij laat. Maar REX heeft ook nog eens de mogelijkheid om bepaalde specifieke textures te laden afhankelijk van bepaald specifiek weer... en ja, dan begint het hele verhaal nogal lang te duren...!Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:54:
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 18:37 ]
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:34:
[...]
EDIT:
O... ja... wat rdluca in het kort zegt dus...Maar dan wel met de toevoeging dat compleet ander weer niet per se om andere textures vraagt: als het bij mij licht bewolkt is ziet het er totaal anders uit dan wanneer er een zware storm is, terwijl daarvoor gewoon dezelfde textures worden gebruikt. (Het is ook niet zo dat een wolkentexture 1 wolk bevat, natuurlijk: het is een soort van basis van waaruit honderden wolken gevormd kunnen worden.)
Verwijderd
Verwijderd
Ja, FSX kan maar overweg met 1 textureset en of de inhoud daarvan nu default is of van REX of FEX komt, dat kan FSX geen ene moer schelen. (Het aantal texture files en de benaming daarvan is ook ALTIJID hetzelfde: REX overschrijft simpelweg de default textures met dezelfde benamingen: alleen de inhoud is anders. FSX kan ook helemaal niet overweg met extra textures!) Ik heb FEX textures voor wolken en water geinstalleerd en gebruik ingame weather (met de hand gemaakt, zal ik maar zeggen) en het ziet er practhig uit, echt stukken beter dan default.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:46:
Hmm.. dan is het toch niet zo storend als je dat maar af en toe doet.
En kun je dan ook gewoon de real world weather van FSX gebruiken en mooie wolkjes hebben ipv de REX weather dinges elke keer te gebruiken?
Nou... het ziet er echt wel beestig uit... maar of m'n systeempje ermee overweg zou kunnen is iets anders. Momenteel draai ik FSX op een HP DV2-1130EB laptopje. Da's een Athlon Neo X2, 4GB RAM, ATI Redeon 3420. De Sims op zich is wel speelbaar in 1280x800 met setting op medium/high icm met AI traffic. Niet echt een schokkend beeld, enkel bij Brussels National Airport met de Aerosoft scenery als ik aan de gate sta.
Verwijderd
Niet eens. Slecht weer = bij mij fps drops. (REX/GEXEU vragen nogal wat, maargoed dat heb ik er wel voor overIStealYourGun schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:13:
Klinkt ook een beetje logisch. Slechter weer = minder zicht = minder renderen.
Op in de avond en nacht klinkt dat logisch met licht effecten.
Verwijderd
Inderdaad, bij mij zorgt slecht weer ook voor een mindere performance: al die wolken etc. vragen nogal wat rekenkracht!drentm0nk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:59:
[...]
Niet eens. Slecht weer = bij mij fps drops. (REX/GEXEU vragen nogal wat, maargoed dat heb ik er wel voor over)
Savonds of overdag maakt voor mij verder weinig uit.
Systeem: i7 860, 4gb ram, hd5870, x25-m ssd's raid 0, W7.
Hmdrentm0nk schreef op zondag 24 januari 2010 @ 23:59:
[...]
Niet eens. Slecht weer = bij mij fps drops. (REX/GEXEU vragen nogal wat, maargoed dat heb ik er wel voor over)
Savonds of overdag maakt voor mij verder weinig uit.
Systeem: i7 860, 4gb ram, hd5870, x25-m ssd's raid 0, W7.
Ligt er natuurlijk ook aan waar ik benSaven schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:58:
[...]
Hm
Heb zelfde specs als jij, maar dan een hd5850 (de 70 paste niet in mn case)
wat is jouw gemiddelde fps ongeveer? Soms haal ik 50 (ingesteld als max) met alle settings op max, behalve bloom, en wat mindere settings bij aantal auto's enzo.
gemiddeld zit ik rond de 27 a 30 fps
[ Voor 5% gewijzigd door m0nkm0nk op 26-01-2010 01:48 ]
Waar ga jij hem kopen?Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 22:38:
Bedankt voor de tips & uitleg
Ik ga denk ik eens toehappen op die brok :] 't kost niet teveel eigenlijk en 't s zijn centjes wel waard precies.
[ Voor 58% gewijzigd door IStealYourGun op 26-01-2010 11:39 ]
Verwijderd
Volgens mij is het verschil tussen de twee dat FlyTampa alles zelf maakt en Aerosoft verschillende sceneryontwerpers gebruikt en hun creaties onder de vlag van Aerosoft worden uitgebracht.Tuzla schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:20:
Flytampa bewijst weer eens dat zij de beste scenerys maken ( in het geheel )
Heb nu de Boston gekocht en het loopt geweldig, mooi smooth, fps is netjes gewoon perfect. Neem je een evengrote vliegveld/scenery van Aerosoft en de FPS daalt als een gek, geen idee hoe of wat ze doen, maar alles van flytampa op fsx is gewoon netjes en goed.
Aerosoft mag dan wel elk dag een nieuw scenery uitbrengen, maar niet alles is van goede kwaliteit, neem de Aerosoft's Cape Canaveral X, 7 gebouwtjes beetje getuned ivm orgineel scenery en ze vragen er om 15 euro.
Verwijderd
Ja VOL gas geven en een gebedje doenVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:56:
Ow crap :]
Vlieg je eens deftig van london naar brussel en net met de final approach zo'n rotte thermal
Begint dat vliegtuigje te schudden en bruusk te zakken... Resultaat: ik hang in de elevated approach lights. Als dat nu eens geen pech is.
Kun je daar eigenlijk nog onderuit geraken met één of ander truukje?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Als je een downdraft bedoelt, dan vol gas geven, alles wat je uit hebt hangen (gear, flaps) laten hangen en maar hopen. Als je denkt eruit te zijn (voldoende klimprestaties, minder turbulentie) dan voorzichtig alles weer op- en inhalen en eventueel uitwijken of afwachten...Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:56:
Ow crap :]
Vlieg je eens deftig van london naar brussel en net met de final approach zo'n rotte thermal
Begint dat vliegtuigje te schudden en bruusk te zakken... Resultaat: ik hang in de elevated approach lights. Als dat nu eens geen pech is.
Kun je daar eigenlijk nog onderuit geraken met één of ander truukje?
Tuzla schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:
youtube blijft maar kutten met hun rechten pff, elke keer lees ik wel wat bij me video's, audio geblokkeerd, video geblokkeerd, Video wordt in sommige landen geblokkeerd pff...
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Mr.Joker op 27-01-2010 20:08 ]
Hm, dat gebouw is behoorlijk hoog in het approach endIStealYourGun schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:
Vandaag eindelijk nog eens tijd gevonden om FSX op te starten (wou dit in de kerst vakantie doen, remeber?)
NU goed, MD-11 van stal gehaald, was nog volop alles aan het leren de laatste keer en dus maar weer eens die tutorial geprobeerd. Toch niet geëindigd zoals ik het wou. Groot stuk van de tutorial vergeten. Uiteindelijk auto pilot maar af geknald en manueel proberen te landen :-p
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wtf heb je hem daar 'geparkeerd' of heb je geland van de andere kant en ben je over de baan geschoten met crash detection off?IStealYourGun schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:
Vandaag eindelijk nog eens tijd gevonden om FSX op te starten (wou dit in de kerst vakantie doen, remeber?)
NU goed, MD-11 van stal gehaald, was nog volop alles aan het leren de laatste keer en dus maar weer eens die tutorial geprobeerd. Toch niet geëindigd zoals ik het wou. Groot stuk van de tutorial vergeten. Uiteindelijk auto pilot maar af geknald en manueel proberen te landen :-p
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[ Voor 25% gewijzigd door m0nkm0nk op 29-01-2010 11:54 ]
Blender....
Hmm ja spijtig.. dan maar wachten tot de nvidia gtx 300 uitkomt dan zal de prijs van de 5870 vast wel gaan zakken..Sahib_kiran schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:43:
Zou ik niet doen als ik jou was, twee topics om je uit je verleiding te brengen: topic1 en topic2
IVAOdrentm0nk schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:53:
Vroeg mij even af... Vliegen er wel is mensen online hier? Zo ja.. welke server?
Zelf ben ik wel vaak te vinden in HippyHappy Germany.
[ Voor 26% gewijzigd door Saven op 29-01-2010 23:48 ]
Verwijderd
Gewoon kasten?Saven schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:46:
Wtf moeten die dingen in de toren mensen voorstellen?(plaatje is klikbaar)
[afbeelding]
Aardig goedMr.Joker schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:45:
Hoe doet die 5850 het onder fsx?
Dacht ik eerst ook, maar als je goed kijkt van dichtbij wat niet op de screenshot eigenlijk uit te maken valt, lijkt het alsof er een texture van een mens op zit geplakt
Verwijderd
Wel jammer dat het dan weer alleen het exterior model is. Boeing heeft wel al flightdeck-foto's van de 748 uitgebracht, maar ik weet niet hoever ze zijn met het ontwikkelen van de avionica en schrijven van de Aircraft Operation Manuals.Remco Tr schreef op zondag 31 januari 2010 @ 12:11:
Voor de gene die net wakker zijn![]()
http://www.precisionmanuals.com/pages/product/748.html
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Zoveel nieuws brengt de -800 cockpit ook weer niet.Stoney3K schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:55:
[...]
Wel jammer dat het dan weer alleen het exterior model is. Boeing heeft wel al flightdeck-foto's van de 748 uitgebracht, maar ik weet niet hoever ze zijn met het ontwikkelen van de avionica en schrijven van de Aircraft Operation Manuals.
Als die er zijn, goed kans dat er snel 748 en 787 paywares op de markt komen. Buitenmodellen zijn leuk, maar ik vind het veel gaver om te vliegen met goed functionerende cockpits.
Ligt aan je kaart als je een moderne kaart hebt maakt het niet veel uit je levert wel iets in maar niet heel er veel dat je het zult merken.bear87 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:40:
Ik heb het proberen terug te zoeken (het zal er vast staan) maar ik kon het niet zo snel vinden, dus als iemand heel kort dit kan beantwoorden:
Hoeveel maakt de resolutie uit voor je fps? Ik twijfel erg tussen een 1366/768 scherm of een full hd scherm op mijn laptop. Lever ik gigantisch veel fps in als ik voor het 1080P scherm ga?
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, en echt belachelijk dat ze daar dan 25 dollar voor durven te vragen.Stoney3K schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:55:
[...]
Wel jammer dat het dan weer alleen het exterior model is. Boeing heeft wel al flightdeck-foto's van de 748 uitgebracht, maar ik weet niet hoever ze zijn met het ontwikkelen van de avionica en schrijven van de Aircraft Operation Manuals.
[ Voor 3% gewijzigd door Martijn-HK op 31-01-2010 16:13 ]
Qua hardware en layout is de cockpit gewoon opgeruimd en wat aangepast zodat een enkele type rating voor 777/787/747 mogelijk gemaakt wordt (retrofitten van bestaande -400 cockpits kan). De grootste verschillen zitten in de software, de PFD/ND/EICAS bieden meer en beter op de situatie gerichte informatie.Remco Tr schreef op zondag 31 januari 2010 @ 14:35:
[...]
Zoveel nieuws brengt de -800 cockpit ook weer niet.
http://www.flightglobal.c...look-747-flight-deck.html
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Probeer eens FSX Registry Utility:Martijn-HK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:09:
Help mij!
Tijdens mijn OSX install, heb ik gewoon alle add-ons gedeïnstalleerd, SP2 voor FSX eraf gehaald, en de hardeschijf geformateerd, waar OSX op zou komen. Eerst stond daar alleen FSX op. Nu wil ik echter opnieuw FSX installeren maar dat lukt niet, hij wil alleen maar repair of remove doen, maar dat kan niet want de harde schijf is niet te vinden. Na wat gekloot met een of andere microsoft programma voor installshield en wat sleutels verwijderd uit het register na de zoekopdracht Flight simulator X. Krijg ik nu "resuming the installshield for Microsoft Flight Simulator X". Hoe krijg ik FSX install weer werkend? Systeemherstel, zodat het register weer wordt zoals het was?
Ben alvast begonnen met systeemherstel
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2010 16:14 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Martijn-HK op 31-01-2010 16:46 ]
Je kan proberen om volgende regkeys te verwijderen mocht je dat nog niet gedaan hebben:Martijn-HK schreef op zondag 31 januari 2010 @ 16:09:
Help mij!
Tijdens mijn OSX install, heb ik gewoon alle add-ons gedeïnstalleerd, SP2 voor FSX eraf gehaald, en de hardeschijf geformateerd, waar OSX op zou komen. Eerst stond daar alleen FSX op. Nu wil ik echter opnieuw FSX installeren maar dat lukt niet, hij wil alleen maar repair of remove doen, maar dat kan niet want de harde schijf is niet te vinden. Na wat gekloot met een of andere microsoft programma voor installshield en wat sleutels verwijderd uit het register na de zoekopdracht Flight simulator X. Krijg ik nu "resuming the installshield for Microsoft Flight Simulator X". Hoe krijg ik FSX install weer werkend? Systeemherstel, zodat het register weer wordt zoals het was?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq